quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:12 schreef drelletje het volgende:
Shit hee moet je es Cumulonimbus invullen in de google image zoek ding damn!
Dude! wat doe je met mijn achtergrond??quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Trouwens deze foto is ook mooi
Klik hier
Erg leukquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:15 schreef plankie het volgende:
nog maar een keer de link van het filmpje van vannacht, vorige deel was zo goed als vol, niet gezien
klik hier!
Ben benieuwd naar jullie reacties!
Gefeliciteerd. Ik ben jaloers.quote:Op zondag 22 augustus 2004 04:08 schreef MissHobje het volgende:
*2 weken op texel was goed voor flink wat onweer.. ( noodweer,slagregens etc.) .. storm kracht 9 en soort van weggespoelt worden..
Nog nooit zoveel heftig onweer in 2 weken tijd gehad.. en bij thuiskomst vrijdag avond snachts ook een lekkere bui..
Kortom prima vakantie![]()
Euh deze heb ik ook als actergrond, en deze foto's zijn altijd nog van mijquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:37 schreef drelletje het volgende:
[..]
Dude! wat doe je met mijn achtergrond??
http://www.geographie.ruh(...)orlesung/bewoelkung/ goede site! als het toch over wolken gaat!
Dat is ook maar de enigste bui hoorquote:Op zondag 22 augustus 2004 16:10 schreef Funnie het volgende:
Liever niet want we gaan zo BBQ-en
Nee als het de hele dag droogt blijft heeft het natuurlijk geen zin, of wel soms.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:05 schreef Drifter__ het volgende:
Ow, dacht dat iemand gewoon elke dag een code doorgeeft. Maar ok
![]()
Het heeft net wat geregend in A'dam West...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |