abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:37:33 #26
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21451556
Ik vraag me idd ook af waar Fluke is!

En Miss-Take, ook een update van jou is zeer welkom, hoor!

Mac was héérlijk, Loenaatje poenaatje! Vriendje had de Greek mac en ik mocht een hapje! Lekkerrrrrrrrrrrrrr!!!

Hoe is het met jou, Loena? Lekker geshopt?

Edit:
Fluf, zie nu je vraag en je ervaring van vruchtwaterachtig spul pas! Ik heb dus geen ervaring, het klinkt wel heel spannend! In de boeken staat geloof ik dat de geur van vruchtwater "weeig" is. Kan ik me wel wat bij voorstellen, in dat geval lijkt het idd op de geur van gewone afscheiding, denk ik!
Sterkte! Spannend! Laat die baby maar komen!

[ Bericht 19% gewijzigd door Sugar op 21-08-2004 21:09:30 (Dacht dat Loena dit schreef! Aangepast aan Fluf!) ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:38:08 #27
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21451569
Tsk, ben ik een hele dag weggeweest en dan zorgt er niemand ff dat er wat te ooooh-en en aaah-en valt nu ik weer terug ben?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21451731
phluphy: op je hand blazen?
Maar het lijkt mij toch wel een teken, of het nou vruchtwater of "gewone" afscheiding

spannend
pi_21451788
Flufke zeker spannend dat eerste gerommel, maar stelt gelukkig nog niet zo veel voor (ik hoef echt nog niet hoor )

Ok, nu over jouw vraag: ik heb natuurlijk geen ervaring maar ik heb begrepen dat vruchtwater zoetig ruikt...
Even een testje voor je: hoest eens een beetje! Komt er meer vocht uit dan is het ws vruchtwater. Als er niks gebeurt is het het waarschijnlijk niet...
In de laatste weken van je zwangerschap schijnt je afscheiding ook heel dunnig te kunnen worden, dus dat zou het ook kunnen zijn.

Ik ben echt ontzettend benieuwd wat het is
Succes ermee en bij twijfel kun je misschien even het ziekenhuis bellen?
  † In Memoriam † zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:45:12 #30
43556 miss_dynastie
pi_21451789
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:36 schreef phluphy het volgende:
Nu ging ik net naar toilet en mijn hele onderbroek was vochtig tot nat, tot in de "gewone broek". Eerste gedachte: vruchtwater Het was niet echt veel, maar voor iets anders weer net te veel ?
Wie weet hoe vruchtwater ruikt? Lijkt die geur een beetje op "normaal vaginaal slijm"? (Sorry voor het onsmakelijke)
Wie weet dit?
Vruchtwater ruikt zoetig, volgens mij
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:47:37 #31
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21451855
Phluphy ik kan me niet meer herinneren of vruchtwater ruikt. Volgens mij rook het bij mij nergens naar. Het bleef bij mij in ieder geval stromen, was niet te missen! Maar dat hoeft niet bij iedereen zo te zijn. Snoopy verloor geloof ik maar een paar druppels steeds.
Spannend hoor. Ik hoop dat het je vliezen zijn en dat de weeën snel op gang komen. Alvast een paar voor jou.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:48:50 #32
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_21451890
Sugar kom is een daggie hier ooievaren zat tussen de Wijk en Meppel hele kolonies

Tex gefeli met een jongetjesbaby
  Jubileum moderator zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:50:00 #33
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21451918
Ik vond de geur niet te vergelijken met de normale waterige afscheiding die ik in de laatste weken had, waarvan ik ook wel eens een natte broek had. Ik kon dan altijd ruiken dat het geen vruchtwater was.
Hoe ik vruchtwater vond ruiken? Zoetig, maar ook "aardachtig". Geen sterke geur maar toch een onvergetelijke specifieke geur. Als je het eenmaal hebt geroken vergeet je dat niet snel meer.

Bij Eva verloor ik al de hele dag vruchtwater en toen Eva er eenmaal uit was rook ze gelijk ook heel bekend.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:52:05 #34
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_21451984
owh pluph maar dat vindt moi wel spannend , ben dan wel een bevallende maar ben lek geprikt dus heb ook geen idee
pi_21452038
phluph, het kan inderdaad ook heel goed 'gewone' afscheiding zijn, die kan ontzettend waterig worden op 't laatst. heb je de blaas/hoest-test al gedaan? vruchtwater zou zoetiger moeten ruiken zoals pppowerpppiglet al zei.

texelonia & micha, leuk, een mannetje! als ik nou een meisje krijg heb ik nog een heleboel kleertjes voor 'm in de aanbieding.

knorretje, nog vorderingen?
  † In Memoriam † zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:57:48 #36
43556 miss_dynastie
pi_21452131
En fluf?? Baby in aantocht ????
pi_21452142
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:53 schreef bixister het volgende:
zoals pppowerpppiglet al zei.
bix
pi_21452197
Uhmmmm..... Die blaas/hoest-test werkte bij mij dus niet En het vruchtwater wat ik toen verloor rook eigenlijk naar niks, de VK had er toen ook erg veel moeite mee om er wat van te maken..
Maar over het alemeen schijnt het wat zoetig te ruiken...
W ~ H ~ T
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 21:03:11 #39
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21452284
Ik ben even lekker in bad gegaan, volgens mij ben ik geen "wat het ook is/was" meer verloren.
Maar het kan best gewone afscheiding zijn geweest die aan het eind van de zwangerschap blijkbaar dunner is, zoals sommigen van jullie schreven.
Bedankt allemaal, ik ga nu tv kijken, zal straks nog wel even laten weten of er nog wat gebeurd is.
... ♥ ik mis je ♥
pi_21452406
Leg je wel even een handdoekje op de bank voor het geval dat?

Toch wel spannend hoor phluphy
En hoe gaat het nu met je buik trouwens? Is dat ook een beetje afgezakt na je bad?
pi_21453160
Fluff, ik vind/vond over het algemeen dat vruchtwater naar niets ruikt. Maar goed "smaken" verschillen Hier trouwens druk bezig met voorwerk, puf, puf. Maar dan niet in het buikkie maar meer met het opmaken van wiegje, laaste strijkdingetjes enz.

Sugar, dus die Mac Greek is dus wel het uitproberen waard. Gaan Five en ik volgend weekend gewoon lekker uit eten bij de Mac!!! En over het shoppen, we waren al weer vroeg thuis, was echt ontzettend moe (gisteravond laat naar bed en vanmorgen al weer om 6 uur wakker, door Connor die het onweer zo eng vond, mocht lekker tussen pappa en mamma in waar het dus veel te gezellig was ) Maar goed heb dus vanmiddag 2,5 uur liggen pitten
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_21453294
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:36 schreef phluphy het volgende:

Nu ging ik net naar toilet en mijn hele onderbroek was vochtig tot nat, tot in de "gewone broek". Eerste gedachte: vruchtwater Het was niet echt veel, maar voor iets anders weer net te veel ?
Wie weet hoe vruchtwater ruikt? Lijkt die geur een beetje op "normaal vaginaal slijm"? (Sorry voor het onsmakelijke)
Wie weet dit?
Het zag er bij mij iig uit alsof mijn onderbroek nat was gemaakt met helder water. Ik wist iig zeker dat het geen urine was! En tja, waar het naar ruikt kan ik niet echt omschrijven. Niet naar amandeltjes zoals sommigen omschrijven
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_21454067
Ik heb weleens gehoord dat vruchtwater naar brood ruikt. In ieder geval niet naar afscheiding of urine, dat wordt altijd heel nadrukkelijk gezegd. Aan het eind van de zwangerschap krijg je vaak wel heel veel en dunne afscheiding, bij mij liep het op het laatst gewoon langs mijn benen naar beneden als ik even opstond. Die afscheiding is vaak melkachtig, vruchtwater (als het goed is) helder. Spannend fluf!
mooi he, alles
pi_21454199
naar brood! bij mij was die afscheiding trouwens toch helder phileine, heel verwarrend & spannend zo op 't laatst.
pi_21454245
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:53 schreef bixister het volgende:
texelonia & micha, leuk, een mannetje! als ik nou een meisje krijg heb ik nog een heleboel kleertjes voor 'm in de aanbieding.
OE gaaf!
Gaan jullie nog een pretecho van tevoren doen, of blijft het een verrassing?
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 19:12 schreef TearSong het volgende:
ik zie dat ik eindelijk wat mensen onder me heb in het lijstje
Ik heb ondertussen alweer genoeg mensen onder me, sta al in de eerste helft En over een maand sta ik misschien al in de top 5!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_21454352
texelonia, ik ben erg benieuwd naar de foto´s die nog ingescand moeten worden... ben je er al mee bezig??
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21454400
Ik had trouwens, toen de echte weeen begonnen, urline verloren, bij iedere wee kwam er zo'n druk op mijn blaas te staan dat ik er van moest plassen. Maar ik dacht dat ht dus vruchtwater was. Helaas, ik stond gewoon in mijn broek te plassen...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21454568
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 22:13 schreef melonovy het volgende:
texelonia, ik ben erg benieuwd naar de foto´s die nog ingescand moeten worden... ben je er al mee bezig??
Nee de scanner staat nog steeds in de kast...
Zal Micha morgen wel even aan het werk zetten
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_21454967
Sow...... ff een update
Hier nog niks aan het handje !!!!!! Ik voel me lichamelijk hetzelfde als in de 32e zwangerschapsweek bij wijze van dan hè

Ik heb z'on vreemd vermoeden dat ik er eerst lichamelijk er helemaal doorheen moet zitten voordat er een beepje komt.
Ik kan me echt niet voorstellen dat er nu ineens iets zou beginnen...........en volgens mij loop ik volgend weekend nog vrolijk rond met een buik.
Fotocollectie word gewoon uitgebreid met een foto van "buik week 41" en "buik week 42"

Naja, net mijn bedje maar wéér verschoond zodat ik 'steriel kan bevallen' ...... just in case....
Ik ga nu maar weer es een lekkere "wegkruippjama" aantrekken en een dvd'tje uit de kast rukken.

Tot morgen(middag) waarschijnlijk

Suggie : Succes vannacht !!! Ik duim nog steeds!
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 augustus 2004 @ 22:42:02 #50
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21455153
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 22:15 schreef melonovy het volgende:
Ik had trouwens, toen de echte weeen begonnen, urline verloren, bij iedere wee kwam er zo'n druk op mijn blaas te staan dat ik er van moest plassen. Maar ik dacht dat ht dus vruchtwater was. Helaas, ik stond gewoon in mijn broek te plassen...
Ik moest ook aldoor plassen tijdens de weeën. In het begin schaamde ik me ervoor, maar later interesseerde het me niks meer en liet ik het lekker lopen

Voor zover ik weet zijn mijn vliezen niet gebroken, dus ik heb geen ervaring met de geur van vruchtwater.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')