Vruchtwater ruikt zoetig, volgens mijquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:36 schreef phluphy het volgende:
Nu ging ik net naar toilet en mijn hele onderbroek was vochtig tot nat, tot in de "gewone broek". Eerste gedachte: vruchtwaterHet was niet echt veel, maar voor iets anders weer net te veel ?
Wie weet hoe vruchtwater ruikt? Lijkt die geur een beetje op "normaal vaginaal slijm"? (Sorry voor het onsmakelijke)![]()
Wie weet dit?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:53 schreef bixister het volgende:
zoals pppowerpppiglet al zei.
Het zag er bij mij iig uit alsof mijn onderbroek nat was gemaakt met helder water. Ik wist iig zeker dat het geen urine was! En tja, waar het naar ruikt kan ik niet echt omschrijven. Niet naar amandeltjes zoals sommigen omschrijvenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:36 schreef phluphy het volgende:
Nu ging ik net naar toilet en mijn hele onderbroek was vochtig tot nat, tot in de "gewone broek". Eerste gedachte: vruchtwaterHet was niet echt veel, maar voor iets anders weer net te veel ?
Wie weet hoe vruchtwater ruikt? Lijkt die geur een beetje op "normaal vaginaal slijm"? (Sorry voor het onsmakelijke)![]()
Wie weet dit?
OE gaaf!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:53 schreef bixister het volgende:
texelonia & micha, leuk, een mannetje!als ik nou een meisje krijg heb ik nog een heleboel kleertjes voor 'm in de aanbieding.
Ik heb ondertussen alweer genoeg mensen onder me, sta al in de eerste helftquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:12 schreef TearSong het volgende:
ik zie dat ik eindelijk wat mensen onder me heb in het lijstje![]()
Nee de scanner staat nog steeds in de kast...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:13 schreef melonovy het volgende:
texelonia, ik ben erg benieuwd naar de foto´s die nog ingescand moeten worden... ben je er al mee bezig??
Ik moest ook aldoor plassen tijdens de weeën. In het begin schaamde ik me ervoor, maar later interesseerde het me niks meer en liet ik het lekker lopenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:15 schreef melonovy het volgende:
Ik had trouwens, toen de echte weeen begonnen, urline verloren, bij iedere wee kwam er zo'n druk op mijn blaas te staan dat ik er van moest plassen. Maar ik dacht dat ht dus vruchtwater was. Helaas, ik stond gewoon in mijn broek te plassen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |