leuk, dan ben je m`n buurvrouwquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Jup![]()
Ik duim trouwens nog steeds voor iedereen
Welke kant op?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:39 schreef coolbabe het volgende:
[..]
leuk, dan ben je m`n buurvrouw![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:58 schreef texelonia het volgende:
Ik heb een plaatje gemaakt hoor. Ben alleen geen ster in photshop enzow, maar is dit opvallend genoeg??
[afbeelding]
Het kan nog komenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]WOEPIEEEEEE!!!
Geweldig Tex, leuk een jongetje(Loena spreekt uit ervaring
, maar goed zou ook niet weten hoe een meisje zou zijn
)
Ik weet nog helemaal niets, maar ik denk zelf weer een knul te krijgen. Zou eerlijk gezegt haast hopen op een knul, ik heb al zo veel domme opmerkingen moeten verduren("ik duim voor jullie dat het een meid is", "oh twee knullen, jullie gaan nu zeker voor een meisje?" enz.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:07 schreef rena het volgende:
[..]
Het kan nog komenof weet je al dat het een jongetje is?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:14 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
("ik duim voor jullie dat het een meid is", "oh twee knullen, jullie gaan nu zeker voor een meisje?" enz.)
Vruchtwater ruikt zoetig, volgens mijquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:36 schreef phluphy het volgende:
Nu ging ik net naar toilet en mijn hele onderbroek was vochtig tot nat, tot in de "gewone broek". Eerste gedachte: vruchtwaterHet was niet echt veel, maar voor iets anders weer net te veel ?
Wie weet hoe vruchtwater ruikt? Lijkt die geur een beetje op "normaal vaginaal slijm"? (Sorry voor het onsmakelijke)![]()
Wie weet dit?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:53 schreef bixister het volgende:
zoals pppowerpppiglet al zei.
Het zag er bij mij iig uit alsof mijn onderbroek nat was gemaakt met helder water. Ik wist iig zeker dat het geen urine was! En tja, waar het naar ruikt kan ik niet echt omschrijven. Niet naar amandeltjes zoals sommigen omschrijvenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:36 schreef phluphy het volgende:
Nu ging ik net naar toilet en mijn hele onderbroek was vochtig tot nat, tot in de "gewone broek". Eerste gedachte: vruchtwaterHet was niet echt veel, maar voor iets anders weer net te veel ?
Wie weet hoe vruchtwater ruikt? Lijkt die geur een beetje op "normaal vaginaal slijm"? (Sorry voor het onsmakelijke)![]()
Wie weet dit?
OE gaaf!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:53 schreef bixister het volgende:
texelonia & micha, leuk, een mannetje!als ik nou een meisje krijg heb ik nog een heleboel kleertjes voor 'm in de aanbieding.
Ik heb ondertussen alweer genoeg mensen onder me, sta al in de eerste helftquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:12 schreef TearSong het volgende:
ik zie dat ik eindelijk wat mensen onder me heb in het lijstje![]()
Nee de scanner staat nog steeds in de kast...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:13 schreef melonovy het volgende:
texelonia, ik ben erg benieuwd naar de foto´s die nog ingescand moeten worden... ben je er al mee bezig??
Ik moest ook aldoor plassen tijdens de weeën. In het begin schaamde ik me ervoor, maar later interesseerde het me niks meer en liet ik het lekker lopenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:15 schreef melonovy het volgende:
Ik had trouwens, toen de echte weeen begonnen, urline verloren, bij iedere wee kwam er zo'n druk op mijn blaas te staan dat ik er van moest plassen. Maar ik dacht dat ht dus vruchtwater was. Helaas, ik stond gewoon in mijn broek te plassen...![]()
Handdoek op bank: gedaan! (zo'n zeiltje)quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:06 schreef piglet het volgende:
Leg je wel even een handdoekje op de bank voor het geval dat?![]()
Toch wel spannend hoor phluphy![]()
En hoe gaat het nu met je buik trouwens? Is dat ook een beetje afgezakt na je bad?
Hier precies hetzelfde, net alsof er een plens kraanwater overheen gegoten was.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:36 schreef snoopy het volgende:
Het zag er bij mij iig uit alsof mijn onderbroek nat was gemaakt met helder water. Ik wist iig zeker dat het geen urine was! En tja, waar het naar ruikt kan ik niet echt omschrijven. Niet naar amandeltjes zoals sommigen omschrijven![]()
Hier hetzelfde. Ik was het nog lang niet zat, van mij mocht ie nog wel even blijven zitten. En ineens braken 's nachts de vliezen. Geen voorwerk gehad, geen harde buiken, helemaal niks. Ik ging er dan ook vanuit dat het nog weken zou duren. Had zelfs nog geen tas gepakt voor het ziekenhuis. Die heb ik tussen de weeën door ingepakt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:23 schreef phileine het volgende:
Je hoeft er niet per se doorheen te zitten hoor Miss-Take. Ik heb me de hele zwangerschap expres ingesteld op 42 weken. Dus toen opeens de weeën begonnen in de 38e week was ik er helemáál niet op voorbereid, maar ik had er ook nog helemaal niet doorheen gezeten.
Nou meiden jullie weten wat je te doen staatquote:Op zondag 22 augustus 2004 09:11 schreef pluisje het volgende:
Traditioneel gezien zou er vandaag een babietje moeten komen..
Ik ben namelijk een dagje weg, en zit voorlopig niet meer achter mijn pc, en in het verleden heeft dat al vaak garant gestaan voor een vers babietje
Ik probeerde expres mijn mond te houden, maar omdat je er zo nadrukkelijk naar vraagt krijg je toch het antwoord.quote:Op zondag 22 augustus 2004 07:18 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen!
Ben heel benieuwd hoe het nu is met Fluf, Miss-Take en Knor! Hoop op doorbraken!!!!
Livelink, als je dit leest: hoe lang liep jij overtijd bij Katja? Probeer namelijk nog steeds jouw zwangerschap te kopiëren, denk ik!Nee, ben wel benieuwd!
Oh heerlijk, je zal ze ontzettend gemist hebben, denk ik zoquote:Op zondag 22 augustus 2004 08:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Higa zo eerst even lekker badderen en daarna gaan we eindelijk na lang wachten (bijna 2,5 maand) onze katjes ophalen die nog bij de buren aan het logeren zijn lekker ophalen:D:D:D
quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:54 schreef piglet het volgende:
tex wat een mooie echo's![]()
Bij die eerste zat ik wel even gek te kijken tot ik je omschrijving las![]()
Maar dat vuistje op die laatste![]()
Flauw trouwens dat er nog geen verse babietjes zijn
Ik ben voor vandaag wel zeer tevreden met de positieve ovulatietest van Slaapmeisjequote:Op zondag 22 augustus 2004 08:23 schreef phluphy het volgende:
Sugar, Miss-Take, Knor (of misschien Loena of Bar) --> IEMAND moet iets ondernemen vandaag, de lurkers worden opstandig !!
Knor staat er al een tijdje niet meer op (omdat het een poosje geleden niet zo goed leek te gaan met haar zwangerschap).quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:31 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
He ik zie trouwens Knor niet meer tussen de lijst staan.
Ik ben het meest blij met het gebaar, natuurlijk!quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:43 schreef Sugar het volgende:
Wat ontzettend lief en leuk van je vriendinnen en je zus, Piggie! Super dat ze zoiets voor je doen!![]()
Waarmee ben je het meest blij? Nog lieve kleertjes gekregen?
Lief hè Rewimo? Ik ben eigenlijk nog steeds beduusdquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:52 schreef Rewimo het volgende:
Wat gaaf, Piglet, wat een leuke verrassing!Kan me voorstellen dat je er beduusd van bent
O ja dat was het! Zwangerschapsdementie hèquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:57 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n ding heet een wagenspanner
quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:09 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb de spuugdoekjes inmiddels vervangen door een spuugtrui.....1 zo'n lapje op een hele trui die ze zou kunnen rakenwerkte mooi niet
Bescheidenheid siert de mens: I rest my casequote:Op zondag 22 augustus 2004 19:17 schreef piglet het volgende:
Phluph, ik weet het. Ik snap het alleen niet helemaal waarom ze nou zo gek met mij zijnIk ben echt heel normaal hoor!
Spuugjasquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:17 schreef piglet het volgende:
[..]
![]()
Hubbie heeft net de bos uit elkaar gehaald en het was gemaakt van 18 spuuglapjes
Genoeg voor een spuugjas dus
Phluph, ik weet het. Ik snap het alleen niet helemaal waarom ze nou zo gek met mij zijnIk ben echt heel normaal hoor! Maar misschien heeft het ook wel wat te maken met het feit dat ik de 1e van de groep ben en de situatie met m'n vader en zo...
Begin daar maar vast aan te wennen, want als de baby er isquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:31 schreef piglet het volgende:
ik kan niet tegen zoveel lieve dingen in 1 middag![]()
Je hebt er zelf eenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:56 schreef pluisje het volgende:
Ok, ik ben nu al uuuuuuren thuis, en er is nog geen babietje
meldtquote:Op maandag 23 augustus 2004 08:24 schreef Sugar het volgende:
Miss-Take, trek jij het ook nog? Als 2-dagen-overtijdjuffie?
hee zegquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:14 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Ik heb trouwens voor mezelf wel een heel goed excuus bedacht waarom ik blij ben dat hij/zij iets langer blijft zitten.![]()
Vanaf 23 augustus is het sterrenbeeld 'maagd' en daarvoor was het 'leeuw' ............ nu schijnen 'maagden' liever te zijn dan 'leeuwen'.
hahah Ja sorry !!!!! Ik was blij een excuus voor mezelf gevonden te hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
hee zegsnoopy en morris zijn allebei leeuwtjes
en heeeeeeeeeeeeel lief
![]()
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:20 schreef MiSs-TaKe het volgende:
hahah Ja sorry !!!!! Ik was blij een excuus voor mezelf gevonden te hebben![]()
![]()
laat mij maar in die waan...tot nu toe werkt ie nog
1 Dag maarquote:Op maandag 23 augustus 2004 08:24 schreef Sugar het volgende:
Knor en Loena, komen die van jullie nou al? Dan zijn ze te vroeg dus! Maar vooruit, het mag, hoor!Net als Luchtbel zal ik jullie maar een dag haten, oké?
![]()
Wowwww Dat noem ik nou eens lef hebben !! Ik zou het niet durven zeggen!quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:16 schreef Sugar het volgende:
Nu terwijl ik dit typ belt er een vriendin dat ze nu voor m'n huis langsfietst en best even koffie wil komen drinken. Maar alleen als ik dat wil, niet om haar te plezieren. Ik heb "nee" gezegd. Ze begreep het wel, gelukkig. Maar zo suf voel ik me dus.![]()
Huh?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:24 schreef Loena-tik- het volgende:
Je bent pas te vroeg bij <37 weken en te laat >42 weken hoor, hihihihihi![]()
![]()
Ach wie weet wat voor een plens je nog staat te wachtenquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:59 schreef phluphy het volgende:
Piglet Ik heb geen "lekkages" meer gehad. Maar wat is niet is kan nog komen.
Wanneer begint jouw meldplicht eigenlijk? Ik dacht a.s. woensdag???
Euhm, heb ik iets gemist? Weet je wel wat het wordt?quote:Zou erg jammer zijn als ze haar nichtje niet kan zien !
oepsquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:32 schreef piglet het volgende:
Euhm, heb ik iets gemist? Weet je wel wat het wordt?
Inderdaad!!!!! Scherp, Piggie!!!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:32 schreef piglet het volgende:
Ja, dat bedoel ik. Dat hebben volgens mij die stronteigenwijze babietjes bedacht, om de aanstaande mamma's en pappa's er van de doordringen dat er vanaf dit moment niets meer volgens schema loopt(ik doel hier op strontbroeken op het moment dat je je lief compleet hebt ingepakt en op het punt staat om weg te gaan, kotspartijen over nette kleding op het moment dat je je spruit aflevert bij de oppas en zo kan ik nog wel een uurtje verdergaan met opsommen)quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:29 schreef Sugar het volgende:
[..]
Huh?![]()
Je bedoelt waarschijnlijk dat niets te vroeg of te laat is dat valt binnen de a terme periode. Klopt.
En ik reken toch gewoon de datum die we in de lijstjes zetten!![]()
Schiet mij maar lek, ik heb echt geen idee waarom ik "nichtje" schreefquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:32 schreef piglet het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, ik heb echt geen idee waarom ik "nichtje" schreef![]()
Misschien omdat zij een meisje/vrouw is en "tante" wordt? Of dacht ik aan mijn eigen nichtjes?
Is echt opgeschreven zonder erbij na te denken, maar wel grappig![]()
Dat kan ik me goed voorstellen jahquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:46 schreef phluphy het volgende:
Ik baal er trouwens nu wel steeds van als manlief aan 't werk is, ik had 'm liever thuis gehad (al was het maar voor de gezelligheid). En die sukkels op de planning hebben 'm vanaf woensdag allemaal late- en nachtdiensten gegeven.... lekker onnadenkend he?
![]()
Kweenie, zal het eens vragen, maar vooral in de kerstperiode zal dat erg lastig worden denk ik....quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Tex, is het niet mogelijk om met zijn baas af te spreken dat hij vakantie opneemt zodra de baby er is? Vaak is er wel zoiets te regelen in dit soort gevallen!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, ik heb echt geen idee waarom ik "nichtje" schreef![]()
Misschien omdat zij een meisje/vrouw is en "tante" wordt? Of dacht ik aan mijn eigen nichtjes?
Is echt opgeschreven zonder erbij na te denken, maar wel grappig![]()
Sugar Filmpie(s) halen is een goed idee, you do that !
Ik baal er trouwens nu wel steeds van als manlief aan 't werk is, ik had 'm liever thuis gehad (al was het maar voor de gezelligheid). En die sukkels op de planning hebben 'm vanaf woensdag allemaal late- en nachtdiensten gegeven.... lekker onnadenkend he?
![]()
Als je zwanger bent, zou de kleur anders kunnen uitvallen, of dat het op sommige plekken minder goed pakt en dat je kleurverschil krijgt zeg maar.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:04 schreef Sugar het volgende:
Ooow, mensen! Misschien moet ik mijn haar laten kleuren bij de kapper? Dat vandaag leuk doen?
Of is het echt een enorm risico met zwanger zijn?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:01 schreef piglet het volgende:
En nog even en dan heb je een babietje voor de gezelligheid![]()
![]()
Verven bij de kapper is wel beter dan zelf doen (minder schadelijke stoffen).quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:04 schreef Sugar het volgende:
Ooow, mensen! Misschien moet ik mijn haar laten kleuren bij de kapper? Dat vandaag leuk doen?
Of is het echt een enorm risico met zwanger zijn?
Fluf, wel een Freudiaanse verspreking misschien? Ik denk wel dat jij een meissie krijgt, namelijk!![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:12 schreef Loena-tik- het volgende:
ik word namelijk na elke zwangerschap dunner, dus dat kan ook nog Sugar![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:08 schreef m@x het volgende: Fluf volgens mij krijg jij gewoon een meisje. Je komt op mij over als een echte meisjesmoeder en volgens mijn oma krijg je altijd wat er het beste bij je past (dus Loena krijgt er gewoon nog een ventje bij)
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:56 schreef Bolletje... het volgende:
Is er al een Knorretje beebie![]()
Wat jammerquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:34 schreef Knorretje het volgende:
[..]![]()
![]()
Mag, maar wel met mate, en alleen als het echt nodig isquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:
even een vraagje paracetamol mag je toch gewoon inemen?
krijg me ineens een hoop tandpijn niet normaal meer...
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:51 schreef Sugar het volgende:
Miss-Take, ik wilde juist dolgraag een Leeuw, dat vind ik van die leuke mensen!!!! Baalde echt een beetje ()
max is 43 weken. er is geen "levensgevaar" voor mij en ook al rommelt het al tijden, heb ik kwaaltjes, dipjes en geen nachtrust was het geen reden om in te grijpen. We deden er beter aan de baby te laten zitten. Dus voor ons eigen bestwil moeten we maar even de tandjes op elkaar blijven zetten en gewoon doorgaan met ademhalen, aldus onze gyn.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat jammerHeb je al een nieuwe datum gekregen? Of een maximumdatum?
Organiseer een gezellig avondje voor jullie samen, zonder klusjes, met wat lekkers te eten, en alle tijd voor jullie zelf. Lekker een avondje samen relaxen, geniet van een paar uurtjes met zijn tweeën, straks zijn jullie met zijn drietjes, en dat is ook onwijs leuk, maar die paar uurtjes samen zijn dus heel kostbaarquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:13 schreef phluphy het volgende:
Bij manlief beginnen de zenuwen parten te spelen, hij is gespannen en prikkelbaar. Ik vind het zo zielig voor hem ! Ik zou hem wat willen ontzien, maar ben met een aantal dingen toch echt afhankelijk van 'm. Hoe lossen jullie dat op? Of hebben jullie dat probje niet?
Dat is begrijpelijk, maar niet leukquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:30 schreef Knorretje het volgende:
[..]
max is 43 weken. er is geen "levensgevaar" voor mij en ook al rommelt het al tijden, heb ik kwaaltjes, dipjes en geen nachtrust was het geen reden om in te grijpen. We deden er beter aan de baby te laten zitten. Dus voor ons eigen bestwil moeten we maar even de tandjes op elkaar blijven zetten en gewoon doorgaan met ademhalen, aldus onze gyn.
yep en met 43 weken gaan ze dan eerst nog eens kijken hoe het gewicht is, de condities etc. Ons kindje is klein, heeft een deukje opgelopen bij de opname, mijn bloedwaarden schommelen etc etc. Dus hoe langer, hoe beter. Max datum die wij hier hebben liggen is 27 september. Maar ik ga er beslist niet vanuit dat we dat halen. Daarvoor rommelt het te veel naar mijn idee, er begint wel steeds meer regelmaat te zijn, allen het zwakt na een periode van regelmaat weer af naar onregelmatigheid en de bijbehorende weeenzwakte.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:33 schreef Sugar het volgende:
Knor, dan kan het dus nog tot maximaal 23 september duren? da's nog een hele maand, joh!![]()
jahquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:40 schreef Rewimo het volgende:
Joh, wat zul je moe zijn inmiddelsGeen fijn vooruitzicht als je al doodmoe bent vóór de bevalling
Leuk he shoppen voor kleertjes, vandaag mijn eerste pakje voor de baby gekochtquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:40 schreef texelonia het volgende:
Even geen puf om bij te lezen en te reageren, sorry. Heb de hele middag in de stad gelopen en ben helemaal dood nu. Maar het was het waardHeb o.a. babykleertjes gekocht, en nu we weten dat het een jochie wordt kon ik eindelijk gericht shoppen. Dus heb een stoere spijkerbroek en superman t-shirt gekocht, een klein spencertje en een overhemdje!
Echt super schattig, ik zie het al helemaal voor me, en ben helemaal verliefd
En nu ga ik op de bank even bijkomen
Ja, ik dus hequote:Op maandag 23 augustus 2004 18:46 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Leuk he shoppen voor kleertjes, vandaag mijn eerste pakje voor de baby gekocht!!!
Maar nou had jij ook geen lichtgewichtjesquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:47 schreef Jessicaa het volgende:
Wat gek he dat die eisen bij de ene of andere anders zijn. Ik werd na 41 weken over gedragen aan t ziekenhuis. Ook clara. En daar wilde ze met precies 42 weken ingrijpen. Geen dag later. Ik ben dan ook precies 42 weken bevallen.
boeven de 2500 gr. iig want als het nu zou komen zou het geen couveuse kindje hoeven te worden vanwege het gewicht.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:52 schreef Luchtbel het volgende:
Maar Knorretje hoe schatten ze deze baby nu dan? qua gewicht?
we hebben geen 'recente' schatting. De laatste schatting was die van rond de 37e week en was rond de 2600 gr. (bij benadering)quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:54 schreef Luchtbel het volgende:
Oh okewas gewoon ff nieuwsgierig.
Dacht ik al dat jij dat wasquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:47 schreef Loena-tik- het volgende:
Ja, ik dus he![]()
Lekker aan toegeven hoor, slapen is goed ! Niet alleen voor je lichaam, maar ook voor het doden van de tijdquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:03 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Ben strakkies in bad gegaan en daarna de rest van de middag geslapen.
Net ff'tjes gegeten en ben nu weer moe eigenlijk *zucht*
Ik zal het proberen, al vind ik het een raar idee om iets te gaan "organiseren" als je niet weet of je die dag nog haaltquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:30 schreef Rewimo het volgende: Organiseer een gezellig avondje voor jullie samen, zonder klusjes, met wat lekkers te eten, en alle tijd voor jullie zelf. Lekker een avondje samen relaxen, geniet van een paar uurtjes met zijn tweeën, straks zijn jullie met zijn drietjes, en dat is ook onwijs leuk, maar die paar uurtjes samen zijn dus heel kostbaar![]()
Ja goed he van mij?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:20 schreef texelonia het volgende:
[..]
En nu pas je eerste pakje gekocht? Heb je lang uitgehouden dan
Dat risico moet je maar nemenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, al vind ik het een raar idee om iets te gaan "organiseren" als je niet weet of je die dag nog haalt![]()
Ja dat vond ik ook moeilijk, een unisex pakje vinden. Vooral omdat mijn zus alle leuke unisex dingen gewoon al had gekocht!quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:33 schreef Loena-tik- het volgende:
Ja goed he van mij?Maar ik had ook eerlijk gezegd nog asociaal veel kleertjes liggen van de jongens( maatje 50/56 verslijt gewoon niet, meeste pakjes hebben de jongens 1 of twee keer aan gehad) Was trouwens nog moeilijk om een unisex pakje te vinden zeg!!! Heb een schattig wit pakje gekocht met een bijpassend puntmutsje
![]()
Is ook zo, maar toch gewoon doen hoor(als je er zin in hebt natuurlijk). Five en ik gaan van het weekend de jongens ook uitbesteden, heerlijk samen uitslapen, uit eten en dan misschien nog wat acties ondernemen om de bevalling op te wekkenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, al vind ik het een raar idee om iets te gaan "organiseren" als je niet weet of je die dag nog haalt![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:18 schreef phileine het volgende:
ik ben van woensdag tot zondag weg, dus kunnen jullie even vóór die tijd bevallen? Anders mis ik alles...
Als je zwanger bent kan je partner het kind erkennen. Dit doe je op het gemeentehuis en is gratis. Maar dit geeft alleen aan dat het kind de achternaam van je partner kan krijgen. Na de geboorte moet je dan ook nog gezag aanvragen bij de kantonrechter. Ik kreeg bij het erkennen van ons kind een folder mee waarin staat hoe je dat gezag kan aanvragen.Pas dan heeft de vader ook alle rechten die de moeder heeft.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:25 schreef Martineke het volgende:
iemand enig idee of ik op het gemeentehuis zon verklaring kan halen waar ik op toestemming geef dat mocht mij wat overkomen (tijdens of voor de bevalling) en kind is er nog wel dat vriendlief alle rechten heeft en dus ook dat kindje krijgt ipv mijn moeder?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:43 schreef Sugar het volgende:
Snoopy, ik vroeg mijn nichtje (die net 4 is, je weet wel, het nichtje dat ook het nieuws van mijn zwangerschap heeft mogen onthullen aan opa en oma) wat apie zou zijn, een jongen of een meisje. "Een meisje!"
En hoe zou dat meisje dan heten? "Snoopy! Of Joost" (zo heet haar vader!) Geinig, hè?
Dat was ik niet dat was Martinekequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Xanthe, als je vriend het kind voor de geboorte erkent, lijkt het me stug dat het aan je moeder wordt toegewezen als jij overlijdt. Bij mijn weten gaat de vader toch echt 'voor' oma, tenzij er een bijzondere situatie is mishandeling of blijf-van-mijn-lijf-huis of zo
Foutjuh..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:46 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Omvang is al vanaf week 30 :
1.14 mtr
Ik denk: Wat staat hier toch?? Hete nige?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:10 schreef coolbabe het volgende:
het was hete nige wat ik nog kon qua bewegen
Nuttige dingen zijn altijd goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:28 schreef phluphy het volgende:
Piglet Ik heb me door Sugar laten inspireren en ben ook wat "nuttigs" gaan doen: ik heb 1,5 uur gewerktDie klusjes hadden kunnen blijven liggen tot "later" maar ik heb ze vast gedaan.
(Wat zullen de klanten raar opkijken als ze opeens mailtjes van mij aantreffen)![]()
Wat lekker dat je hubbie vrij heeft. Ik neem toch wel aan dat hij meegaat naar de vlos?
Hoe gaat het verder met je verlofperiode-indeling? Kom je een beetje toe aan de dingen die je wilde doen?
Ik heb net voor de lol mijn "middel" opgemeten: 1.12 m.
Hoe zit dat bij de rest?
![]()
Geeft toch niets gekkie!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:26 schreef dutchie het volgende:
MelonovyHelemaal vergeten je te feliciteren
![]()
En ik gun het je zo.![]()
![]()
![]()
Ik ben "pas" 19 weken maar ik kijk nu al uit naar mijn verlofquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:31 schreef piglet het volgende:
Wat een heerlijk gevoel hè? Geniet er maar lekker van![]()
Ik moet zeggen dat ik me echt veel beter ben gaan voelen nu ik alles op m'n eigen tempo kan doen. En het is ook al tegen me gezegd dat ik er minder moe uit zie
Kom op he Sugie je kan hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:19 schreef Sugar het volgende:
Lunch was lekker, ben nu beetje moe en toch ook weer wat minder vrolijk. Ach, helft van de dag is weer om.
* Loena-tik- zucht nog eens diep...
Ik ook... Of in elk geval vervangend werk. Mijn werk begint nu echt echt écht te zwaar te worden. Dus dat ga ik van de week maar eens regelen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:50 schreef lily het volgende:
Ik ben "pas" 19 weken maar ik kijk nu al uit naar mijn verlof. Het valt me deze keer ontiegelijk zwaar...
Lijkt me inderdaad vervelend dat wachten als je overtijd bent. Ik heb er geen ervaring mee maar heb wel de laatste 2 maanden van mijn 1ste zwangerschap in het ziekenhuis gelegen en daar doodde ik de tijd met lezen, lezen en nog eens lezen. Maar dan moet je natuurlijk wel van lezen houden.... (bij mij vliegt de tijd dan altijd)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:19 schreef Sugar het volgende:
Lunch was lekker, ben nu beetje moe en toch ook weer wat minder vrolijk. Ach, helft van de dag is weer om.
* lily zucht nog eens diep...
Het is flauw, het is kinderachtig, het is gewoon aanstekelijk!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:52 schreef bixister het volgende:
is dat echt leuk dutchie, die spongebob? lijkt me nou helemaal niks aan. maar dat idee is nergens op gebaseerd hoor, ik heb 't nog nooit gezien.
Het geklus is zo goed als ten eindequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:52 schreef bixister het volgende:
en lily, ik kijk er juist erg naar uit om nog een paar maanden te werken, maar dat kan natuurlijk best vies tegenvallen.is het geklus aan jullie huis nu voorlopig weer even voorbij trouwens of zit je nog midden in de troep? dat lijkt me ook erg vermoeiend hoor.
Troost je.. dat is die van mij nu ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:18 schreef piglet het volgende:
O ja 'middel' is 1.09m![]()
LadySquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:36 schreef LadyS het volgende:
Troost je.. dat is die van mij nu ook
waarom ging het dan ook opmeten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |