Van wat merlin? Ik zie uiteraard een lijn gaan door de X, maar de overige lijnen en snijpunten lijken me willekeurig in de lucht opgehangen (of hoe moet ik het zeggen). Wat is de link met de tempel in Egypte en andere gebouwen in de foto daarboven? Een plaats waar iets ligt?quote:
diegene zijn Steve nixons en ik (jasper trampe)quote:Maar hoe heeft diegene die dat figuur er overheen heeft gelegd die punten gekozen
lees je eens in over het rennes le chateau mysterie , indien je dat nog niet gedaan hebt , is wel aan te raden om het totaal beeld te begrijpen !quote:er liggen dus een paar willekeurig gekozen plaatsen op een denkbeeldige cirkel (of 2) en je tekent er maar een pentagram bij dat gebaseerd is op 3 van die punten. Beetje wishfull thinking.
Wat wil dit zeggen newsman? Ik weet dat het ook in een songtekst voorkomt, maar ik zie de link niet direct tot dit onderwerp?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 01:06 schreef newsman het volgende:
iron like lion in zion, iron lion zion.
Hij weet waarschijnlijk de link zelf ook niet; maar er is wel een link. En die gaat via Jamaicaans Rastafarisme via Ethiopische Orthodox Jodendom naar Sionquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:05 schreef CrackerJack het volgende:
[..]
Wat wil dit zeggen newsman? Ik weet dat het ook in een songtekst voorkomt, maar ik zie de link niet direct tot dit onderwerp?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |