abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 09:04:20 #1
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_21440423
Hoi en een goeiesmorgens...

Gisteravond in studio sportzomer, het begon leuk met de 2 judo broers van de geest.

Na een filmpje schoof OK Pietertje aan.

Met een ontzettende arrogantie! Er waren kijkersvragen, die wimpelt hij met een "leuk" (irritant grapje af...

Ook een vraag waarom hij die 50 meter niets meer kon schelen.. Omdat hij toch al goud had...

Doe het dan niet.

Hebben een heleboel medewerkers een leuk filmpje over Pieter gemaakt, gaat hij de krant lezen die vol van hem staan.

Pieter je bent een arrogante kwast geworden..

(en nu werken met een stijve nek )
There's no point in living if you can't feel alive
pi_21440425
begin het toch jammer te vinden dat ik het niet gezien heb
pi_21440465
De uitspraak heeft niet te maken met arrogantie. Waarom kunnen sommige mensen niet begrijpen dat de batterij leeg was en dat hij zich niet meer kon opladen voor de 50 meter. Als je slechts 1 wedstrijd hoeft te zwemmen is het geen punt om je uiterste best te doen. Hij heeft ook bewezen dat in alle andere wedstrijden zijn concentratie en inzet fantastisch was. Helaas zijn er altijd wel weer mensen die iets te zeiken hebben, geniet van het sportmoment en wardeer zijn inzet.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 09:18:36 #4
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_21440494
Ho ho, dat zeg ik niet. Ik snap dat het moeilijk is om je weer op te laden. Maar geef dan tijdens het programma gewoon uitleg en niet arrogant, ga niet de krant lezen tijdens dat programma..
There's no point in living if you can't feel alive
pi_21440503
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 09:04 schreef bravo het volgende:
Met een ontzettende arrogantie! Er waren kijkersvragen, die wimpelt hij met een "leuk" (irritant grapje af...
Het is natuurlijk wel zo dat de meeste vragen gewoon door Martje zelf zijn verzonnen, en dat die vragen ook nergens op slaan. Maar dit weet je natuurlijk voor je daar heen gaat. Dus Pieter had wel wat normaler kunnen reageren.
op
pi_21440550
Volgens mij had ie gewoon lekker een borreltje op..... 1 biertje en die sporters zijn lam.
The more I learn, the less I understand
pi_21440557
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 09:30 schreef Architect het volgende:
Volgens mij had ie gewoon lekker een borreltje op..... 1 biertje en die sporters zijn lam.
Ja dat ook, hehe.
'dit is ook onbeleefd' *drinkt 1 slokje bier*
op
pi_21440659
Waarom noemen we hier in Nederland iemand meteen arrogant als hij met zijn kop boven het maaiveld komt.
Terwijl andere landen trots zijn op hun sporters, kunnen wij niet wachten om ze af te zeiken.
pi_21440708
Ik heb het interview niet gezien, maar als het enigszins op de andere interviews van Mart en cs lijkt zal het me niets verbazen. Heb ook met passende schaamte gekeken naar een "razende reporter" van de publieke omroep die aan Inge de Bruin vroeg of ze het ook erg vond dat ze had verloren.
Ze had gvd een zilveren medaille! Sloof je je 4 jaar lang uit en laat je horden zwemsters achter je, staat er zo'n lul die je gaat verwijten dat je verliest?
Pieter heeft afgelopen week meer energie verloren dan de meesten van ons in een jaar, vind je het gek dat hij dan niet zoveel zin in een onzingesprek met Mart Smeets heeft? Laat die jongen toch bijkomen.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 10:04:33 #10
31603 xyz
Speed Bird
pi_21440739
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 09:58 schreef BladE-l----- het volgende:
Laat die jongen toch bijkomen.
Die jongen heeft wel een dikke sponsor. Het is eigenlijk gewoon zijn werk en daar hoort in nederland nu eenmaal een gesprek met Mart Smeets bij.
Takeoffs are optional. Landings are mandatory.
Mijn weblog
pi_21440753
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 09:18 schreef bravo het volgende:
Ho ho, dat zeg ik niet. Ik snap dat het moeilijk is om je weer op te laden. Maar geef dan tijdens het programma gewoon uitleg en niet arrogant, ga niet de krant lezen tijdens dat programma..
Een beetje laat maar daar ben ik weer. Mijn interpretatie was inderdaad niet geheel juist. Ik heb een deel van het interview gezien en was over een paar dingen ook verbaasd. De houding van Pieter was soms irritant. Volgens mij zijn er ook vooraf zoveel van diezelfde vragen gesteld op een zodanig manier dat hij er helemaal genoeg van had. Arrogant vindt ik daarom niet juist, als er iemand arrogant is dan is het wel mart smeets zelf.
pi_21440755
Als die 50 meter hem op voorhand al niets deed, dan had hij zich moeten terugtrekken om zijn plek af te staan aan een zwemmer die er wel voor de volle 100% voor ging.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_21440756
quote:
Ik heb het interview niet gezien, maar als het enigszins op de andere interviews van Mart en cs lijkt zal het me niets verbazen. Heb ook met passende schaamte gekeken naar een "razende reporter" van de publieke omroep die aan Inge de Bruin vroeg of ze het ook erg vond dat ze had verloren.
Ze had gvd een zilveren medaille! Sloof je je 4 jaar lang uit en laat je horden zwemsters achter je, staat er zo'n lul die je gaat verwijten dat je verliest?
Pieter heeft afgelopen week meer energie verloren dan de meesten van ons in een jaar, vind je het gek dat hij dan niet zoveel zin in een onzingesprek met Mart Smeets heeft? Laat die jongen toch bijkomen.
Een beetje heel erg flauw om zo de NOS af te zeiken. Die interviewers moeten de sporters direct na de wedstrijd interviewen. (dat wil de kijker anders haakt die direct af). Dan staan die sporters nog stijf van de adrenaline en zijn een stuk uitbundiger. Van den Hoogenband omhelsde die interviewer na een goede prestatie, Inge de Bruin snauwde hem af na een teleurstelling. Logisch en heeft niks te maken met de kwaliteit van de interviewer.
Gisteren (heb het wel gezien) was Van den Hoogenband in een nogal jolige bui. Waarschijnlijk had hij een al wat drankjes op. Mart Smeets ging daar aardig in mee en probeerde er nog wat uit te halen. Toen de kijkersvragen (dus niet vragen van Mart Smeets) kwamen beantwoorde Van den Hoogenband niks serieus. Dat was gewoon omdat hij in zo'n bui was, maar wel jammer voor de kijkers en blijkbaar kon Van den Hoogenband het niet opbrengen (toen zowel; Van der Geest als Smeets hem daartoe aanzette) om even wat respect te tonen naar de mensen die vragen hadden ingestuurd.
pi_21440765
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:08 schreef ABBAfan het volgende:
Als die 50 meter hem op voorhand al niets deed, dan had hij zich moeten terugtrekken om zijn plek af te staan aan een zwemmer die er wel voor de volle 100% voor ging.
Hoe kom je er nu weer bij dat die 50 meter op voorhand hem niets deed. Je uitspraak is gewoon uit ge lucht gegrepen.
pi_21440768
quote:
Dat vond ik dus ook echt belachelijk, en die reporter ging nog doorzeiken bij Inge de Bruyn ook!
Wat een lullige opmerking.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_21440802
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:08 schreef mbn het volgende:

[..]

Een beetje heel erg flauw om zo de NOS af te zeiken. Die interviewers moeten de sporters direct na de wedstrijd interviewen. (dat wil de kijker anders haakt die direct af). Dan staan die sporters nog stijf van de adrenaline en zijn een stuk uitbundiger. Van den Hoogenband omhelsde die interviewer na een goede prestatie, Inge de Bruin snauwde hem af na een teleurstelling. Logisch en heeft niks te maken met de kwaliteit van de interviewer.
Gisteren (heb het wel gezien) was Van den Hoogenband in een nogal jolige bui. Waarschijnlijk had hij een al wat drankjes op. Mart Smeets ging daar aardig in mee en probeerde er nog wat uit te halen. Toen de kijkersvragen (dus niet vragen van Mart Smeets) kwamen beantwoorde Van den Hoogenband niks serieus. Dat was gewoon omdat hij in zo'n bui was, maar wel jammer voor de kijkers en blijkbaar kon Van den Hoogenband het niet opbrengen (toen zowel; Van der Geest als Smeets hem daartoe aanzette) om even wat respect te tonen naar de mensen die vragen hadden ingestuurd.
Zoals ik al zei, het interview heb ik niet gezien. In andere interviews komt hij echter over als een hele aardige, spontane kerel, dus het verbaast me op zijn minst een beetje.
Dat je echter een interviewer( terecht) erop wijst dat een zilveren plak alles behalve verliezen is en dat je niet blij bent met een dergelijke negatieve insteek, zoals Inge dat deed, lijkt mij volkomen terecht. Ik had precies hetzelfde gedaan, en dat heeft niets met teleurstelling te maken, doch alles met respect voor degene die je interviewt.
pi_21440809
Joh, Pieter en Dennis hadden allebei een prijsje gewonnen op een toernooitje.
Dat hebben ze gevierd onder het genot van een borreltje. Wij mochten daarbij zijn.
De enige die irritant in de weg zat was Mart.

Ik heb me erg vermaakt met zowel Pieter als Dennis.
pi_21440820
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:09 schreef bebob het volgende:

[..]

Hoe kom je er nu weer bij dat die 50 meter op voorhand hem niets deed. Je uitspraak is gewoon uit ge lucht gegrepen.
Als Pieter nog een belangrijke race te zwemmen had de volgende dag dan had ie echt niet de hele nacht aan één stuk durven doorfeesten. Voor feesten had Pieter immers nog alle tijd gehad na die 50 meter. Ik denk dat Pieter de 50 meter gewoon heeft laten schieten.
One of us is ugly, One of us is cute, One of us you'd like to see in her birthday suit
pi_21440839
Ach, Pieter was vol van adrenaline en beschreef wat hem overkwam nadat hij bij het stadion aankwam om die 50 meter te zwemmen, hij kon zich niet eens rustig voorbereiden. Daarnaast was dit vast niet het eerste interview wat hij gaf en kan ik me voorstellen dat hij stapelgek wordt van alle goedbedoelde aandachten dan als een soort muur om zich heen maar een beetje lacherig gaat doen enzo. Natuurlijk is het zo dat vele kijkers en sponsors wat van hem willen horen (en dat hij in zekere zin 'verplicht' is acte de precense te geven), maar per slot van rekening heeft HIJ die titel op de 100 meter geprologneerd (iets waar hij 4 jaar lang aan gewerkt heeft) en is HIj het die gezwmmen heeft en niet de rest van Nederland en de journalisten. Dan mag je van mij een beetje arrogant en ballerig doen. Een biertje hoort daarbij en ik vond het wel vermakelijk.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_21440851
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:17 schreef ABBAfan het volgende:
Ik denk dat Pieter de 50 meter gewoon heeft laten schieten.
Dat is gewoon niet waar. Hij wilde echt wel maar kon het op dat moment niet opbrengen.
Pas toen hij zich realiseerde dat hij niet de finales had gehaald kreeg hij een houding van: 50 meter vrij, boeie..

Hij heeft ook uitgelegd waarom hij het niet kon opbrengen. Misschien de volgende keer een beetje beter opletten.
pi_21440924
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:15 schreef BladE-l----- het volgende:

[..]

Dat je echter een interviewer( terecht) erop wijst dat een zilveren plak alles behalve verliezen is en dat je niet blij bent met een dergelijke negatieve insteek, zoals Inge dat deed, lijkt mij volkomen terecht. Ik had precies hetzelfde gedaan, en dat heeft niets met teleurstelling te maken, doch alles met respect voor degene die je interviewt.
Ik vond het ook meer dan terecht wat Inge zij... die gast die bleef maar doorgaan op de negatieve tour terwijl zilver inderdaad erg goed is!

En VdH arrogant? Hij kwam in de interviews die ik gezien heb altijd wel over als een relaxte en leuke gast.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 10:37:39 #22
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_21440970
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:16 schreef Bayer het volgende:
Joh, Pieter en Dennis hadden allebei een prijsje gewonnen op een toernooitje.
Dat hebben ze gevierd onder het genot van een borreltje. Wij mochten daarbij zijn.
De enige die irritant in de weg zat was Mart.

Ik heb me erg vermaakt met zowel Pieter als Dennis.
pi_21441071
Wat een gezeik zeg. De man schrijft geschiedenis door zijn titel te prolongeren op het koningsnummer, iets waar hij 4 jaar lang naartoe heeft gewerkt. En dan gaat heel Nederland vragen, waarom hij het de volgende dag op de 50 meter vrij heeft laten liggen. Lekker belangrijk.

En die kijkersvragen: Wat een kutvragen waren dat zeg. "Hoe komt het dat zwemmers meteen droog zijn als ze uit het water komen" "Wat voor gel gebruik je" Dat soort vragen kan je toch niet serieus nemen als sportman.
pi_21441089
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:10 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Dat vond ik dus ook echt belachelijk, en die reporter ging nog doorzeiken bij Inge de Bruyn ook!
Wat een lullige opmerking.
Dat zei ze toch ook 'een beetje negatief dit' en wilde eigenlijk ook meteen vertrekken ze had het helemaal met 'm gehad.
Zou ik ook doen als ik een sportprestatie heb geleverd en ik ben er blij mee en er zat niet meer in en zo een Jan met de korte achternaam gaat er 3, 4 keer op door dan kan je van mij pp krijgen.

Hij hoeft vanavond denk ik ook niet zoveel van haar te verwachten qua commentaar.
MOKUM XXX RATED
pi_21441130
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:47 schreef the.big.ticket het volgende:
Dat soort vragen kan je toch niet serieus nemen als sportman.
Precies, die vragen waren echt niveau: Lieve Oom Donald...
Wat dacht de redactie precies toen ze deze vragen voor de Olympisch Kampioen aan Mart gaf?
Tenenkrommend gewoon en goed op gereageerd door Pieter.
pi_21441146
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 09:48 schreef FOS2004 het volgende:
Waarom noemen we hier in Nederland iemand meteen arrogant als hij met zijn kop boven het maaiveld komt.
Terwijl andere landen trots zijn op hun sporters, kunnen wij niet wachten om ze af te zeiken.
Jij hebt het zeker niet gezien
Dit gaat niet over of we trots zijn op onze sporters of niet, maar een krant lezen tijdens een interview en vragen negeren en lekker bier zuipen vind ik niet echt normaal.
op
pi_21441148
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:17 schreef ABBAfan het volgende:

[..]

Als Pieter nog een belangrijke race te zwemmen had de volgende dag dan had ie echt niet de hele nacht aan één stuk durven doorfeesten. Voor feesten had Pieter immers nog alle tijd gehad na die 50 meter. Ik denk dat Pieter de 50 meter gewoon heeft laten schieten.
Dat kan ik mij niet voorstellen, je traint vier jaar voor de spelen en dan vind je het verder wel goed? Als ik dan naar het fanatisme van Michael Phelps kijk... Er zal wel een andere reden zijn neem ik aan. (vond VdH niet arrogant overigens, wel wat aangeschoten volgens mij en dat mouwloze trainingsjack vond ik ook niet echt charmant)
Draai het om.
pi_21442271
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:55 schreef Gizlijntje het volgende:

[..]

Dat kan ik mij niet voorstellen, je traint vier jaar voor de spelen en dan vind je het verder wel goed? Als ik dan naar het fanatisme van Michael Phelps kijk... Er zal wel een andere reden zijn neem ik aan. (vond VdH niet arrogant overigens, wel wat aangeschoten volgens mij en dat mouwloze trainingsjack vond ik ook niet echt charmant)
Maar Michael Phelps had nog kans om een medaille te winnen. Pieter wist bij voorbaat al dat hij kansloos was, hij heeft de 100m ook op de 2de 50 meter gewonnen.
Cold Shadow
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 12:29:53 #29
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_21442394
PvDh is een goede sporter, geen twijfel mogelijk. Het is echter ook een arrogante klootzak. Denk je nou echt dat hij daar zwemt voor Nederland? Hij zwemt daar lekker voor zichzelf. Daar is niets mis mee, maar ga daar nou alsjeblieft geen hogere dingen aan toekennen.

opgezegd@fok.nl
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 12:36:10 #30
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_21442468
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 12:29 schreef FoXje het volgende:
PvDh is een goede sporter, geen twijfel mogelijk. Het is echter ook een arrogante klootzak. Denk je nou echt dat hij daar zwemt voor Nederland? Hij zwemt daar lekker voor zichzelf. Daar is niets mis mee, maar ga daar nou alsjeblieft geen hogere dingen aan toekennen.

Denk je nou echt dat daar ook maar één sporter is die meer voor zijn land sport dan voor zichzelf? Dat de sporter 4 jaar aan voorbereiding doet voor zijn land ipv voor zichzelf?
Ik dacht het dus niet hè...

Ik hou wel van sporters als VDH, maar het is niet echt Nederlands he...dan mag je niet trots en blij en zelfs wat arrogant zijn. Nou, van mij mag hij!
pi_21442476
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:53 schreef Bayer het volgende:

[..]

Precies, die vragen waren echt niveau: Lieve Oom Donald...
Wat dacht de redactie precies toen ze deze vragen voor de Olympisch Kampioen aan Mart gaf?
Tenenkrommend gewoon en goed op gereageerd door Pieter.
juist ja
*verwijderd door Admin*
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 12:37:38 #32
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_21442499
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:47 schreef the.big.ticket het volgende:
Wat een gezeik zeg. De man schrijft geschiedenis door zijn titel te prolongeren op het koningsnummer, iets waar hij 4 jaar lang naartoe heeft gewerkt. En dan gaat heel Nederland vragen, waarom hij het de volgende dag op de 50 meter vrij heeft laten liggen. Lekker belangrijk.

En die kijkersvragen: Wat een kutvragen waren dat zeg. "Hoe komt het dat zwemmers meteen droog zijn als ze uit het water komen" "Wat voor gel gebruik je" Dat soort vragen kan je toch niet serieus nemen als sportman.
Idd, zijn nou ook niet echt de meest serieuze vragen..
pi_21442572
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 10:55 schreef Ketama9 het volgende:

[..]

Jij hebt het zeker niet gezien
Dit gaat niet over of we trots zijn op onze sporters of niet, maar een krant lezen tijdens een interview en vragen negeren en lekker bier zuipen vind ik niet echt normaal.
Dus we geven hem ook maar niet het minste krediet.
Nee hoor, afzeiken die klootzak.

Het is hier nooooit goed.
pi_21442613
Ik vind zijn houding juist ontwapenend! Hij is oprecht blij met zijn titel.
Lekker makkelijk om iemand arrogant te noemen op basis van een paar interviewtjes. Inderdaad typisch Nederlands om iemand die boven het maaiveld uitkomt, en trots is op zijn prestaties af te zeiken als zijnde " arrogant" . Proef ik hier afgunst?
pi_21442662
ik vond dat met die krant ook wel een beetje raar, maja ach wat maakt het allemaal uit, die gast was dolgelukkig had dat even lekker gevierd en kwam zijn enthousiasme met anderen delen. helemaal niet zon ramp toch???

ik blijf het een leukerdje vinden
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_21442886
Had wel fair geweest als Dennis ook wat vragen had gekregen, maar idd wat iemand al eerder zei in het topic die vragen zijn van Mart Smeets zelf.
Ik ga incognito door het leven..........
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 13:04:01 #37
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_21442971
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 12:59 schreef AcidTrance het volgende:
Had wel fair geweest als Dennis ook wat vragen had gekregen, maar idd wat iemand al eerder zei in het topic die vragen zijn van Mart Smeets zelf.
Voordat VDH er zat had Dennis al genoeg vragen gehad hoor
Toen zat ie er samen met zijn broertje.
pi_21442982
Dan ben ik te laat ingeschakelt
Ik ga incognito door het leven..........
pi_21443014
Iedereen feest als hij/zij iets wint, hij wint verdomme goud op de OS en gaat dus feesten, iets waar wij nederlands nogal dol op zijn en dat het liefst ook elke dag doen. Nu heeft hij gefeest wordt hij aangevallen door de mensen die zelf net zo graag feesten. Ga toch gauw weg..........
pi_21443112
Ik heb het interview ook gezien en ergerde me ook een beetje aan zijn houding.
Maar bedacht me wel dat hij de hele dag al vragen heeft beantwoord op soms stompzinnige vragen.
Ook had hij duidelijk een biertje op, en was moe. En dat mag ook wel. Hij had drie uur geslapen en was enorm gelukkig met de 100 meter.
Hij was wat ballorig, en gaf aan dat ie wel op wat leukere vragen antwoord wilde geven.
De gemiddelde voetballer van Oranje was onderuitgezakt aan de tafel gaan hangen en had alleen maar "hhmmm" of "Ja, en? " geantwoord.

Relativeren.
  Redactie Frontpage zaterdag 21 augustus 2004 @ 13:19:20 #41
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_21443228
Ja hallo, die gast zwemt bij PSV! En dat zijn twee dingen die als kut en lul bij elkaar horen: PSV en arrogant. Alle PSV-ers zijn arrogant!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 13:32:51 #42
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21443423
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 13:19 schreef Djeez het volgende:
Ja hallo, die gast zwemt bij PSV! En dat zijn twee dingen die als kut en lul bij elkaar horen: PSV en arrogant. Alle PSV-ers zijn arrogant!

Die gast was gewoon zo dronken als hell.. wie dat niet heeft gemerkt...
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 13:34:31 #43
21066 Potter
At your service
pi_21443442
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 13:06 schreef VoreG het volgende:
Iedereen feest als hij/zij iets wint, hij wint verdomme goud op de OS en gaat dus feesten, iets waar wij nederlands nogal dol op zijn en dat het liefst ook elke dag doen. Nu heeft hij gefeest wordt hij aangevallen door de mensen die zelf net zo graag feesten. Ga toch gauw weg..........
hear hear
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_21443466
Idd ik vond het wel vet dat hij daar zo zat als een aap gaat zitten, en daar gewoon verder gaat zitten zuipen, zeer goed pieter! Het was gewoon brallerig en dat ziet er raar op tv uit maar ja zo is bijna iedereen in de kroeg
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 13:36:17 #45
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21443475
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_21443658
Hij had geloof ik inderdaad ietsjes te veel op! En vonnd hem ook raar overkomen..
Maar tijdens de interviews voor/na een wedstrijd was hij heel anders, en ik denk dat we daar dan maar vanuit moeten gaan.

En natuurlijk heeft hij het recht om erg trots op zijn titel te zijn!
pi_21443909
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 12:41 schreef FOS2004 het volgende:

[..]

Dus we geven hem ook maar niet het minste krediet.
Nee hoor, afzeiken die klootzak.

Het is hier nooooit goed.
Ohja, is hij heilig voor je ofzo? Dat we geen kritiek mogen hebben?
Right
op
pi_21444013
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 13:57 schreef Ketama9 het volgende:

[..]

Right
Maar ondertussen ben jij wel blij dat er voor Nederland WEER een goude medaille bij komt...
pi_21444035
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 14:03 schreef VoreG het volgende:

[..]

Maar ondertussen ben jij wel blij dat er voor Nederland WEER een goude medaille bij komt...

Blij zijn en iemand heilig verklaren is wel wat anders he?
op
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 14:06:50 #50
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_21444068
Laat die jongen lekker gaan!
Hij is in de wolken met zijn gouden medaille, wat dan ook een waanzinnig mooie prestatie van hem is geweest.
Doe het hem eerst maar eens na.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_21444138
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 13:57 schreef Ketama9 het volgende:

[..]

Right
Nederlanders hebben nu eindelijk eens iets om trots op te zijn, en ziehier daar zijn de eerste azijnpissers alweer.
pi_21444205
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 14:11 schreef FOS2004 het volgende:

[..]

Nederlanders hebben nu eindelijk eens iets om trots op te zijn, en ziehier daar zijn de eerste azijnpissers alweer.
Een Nederlander wint een medaille en gedraagt zich als een kleuter in een tv programma, en ziehier de eerste mensen die hem heilig verklaren. En iedereen die 'kritiek' heeft dat zijn natuurlijk azijnpissers
op
pi_21444316
Tegenwoordig gaan Nederlandse sporters naar de Olympische Spelen om een medaille te winnen en niet meer om gezellig mee te doen. Nederlandse sportbonden besteden enorme geldbedragen om hun afvaardiging op hun best te laten presteren. Pieter had een hele goede kans om ook op de 50 meter een medaille te winnen, maar meneer achtte het noodzakelijker om de bloemetjes buiten te zetten na het winnen van het koningsnummer. Een geweldige superprestatie en ik gun die jongen een feestje, maar maak je optreden in Athene dan ook netjes af door uitgerust aan de start voor de 50 meter te staan en er nog één keer volledig voor te gaan. Feesten had hij best uit kunnen stellen tot na de 50 meter .
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 14:28:36 #54
38396 mazaru
pi_21444392
Wat een gezeik!
Pieter is 26 jaar, en heeft heel veel moeten afzien om deze medaille te kunnen halen.
Als jullie bezopen of stoned in de kroeg zaten, was hij aan het trainen.
En nu hij zijn doel heeft bereikt, en ook eens even lekker uit zijn dak wil gaan, hoor je ineens al dat commentaar dat die arrogant is, en niet volgens de geldende normen en regeltjes van de Nederlanders reageert.
Ik heb alle begrip voor die jongen, laat hem ook maar eens lekker doen waar die zin in heeft, dat heeft hij verdient.
pi_21444476
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 14:28 schreef mazaru het volgende:

Ik heb alle begrip voor die jongen, laat hem ook maar eens lekker doen waar die zin in heeft, dat heeft hij verdient.
Hij had moeten wachten met feesten tot hij klaar was met zijn wedstrijden.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 14:43:53 #56
38396 mazaru
pi_21444606
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 14:34 schreef ABBAfan het volgende:

[..]

Zijn doel was de gouden medaille op de 100 meter, die heeft hij bereikt.
Als hij zich niet kan opladen voor de andere wedstrijden, dan is het zijn goed recht om daar van af te zien.
Hij was klaar!
pi_21444655
Tientallen andere zwemmers zouden er alles aan doen om überhaupt aan de 50 meter vrije slag mee te kunnen doen en als je dan ziet hoe VDH ermee omgaat, getuigt wel van weinig respect
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21444691
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 14:43 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zijn doel was de gouden medaille op de 100 meter, die heeft hij bereikt.
Als hij zich niet kan opladen voor de andere wedstrijden, dan is het zijn goed recht om daar van af te zien.
Hij was klaar!
Het was voor Pieter een kwestie van eigen belang. Hij verzuimde het om voor zijn land nog alles geven op de 50 meter.
pi_21444885
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 14:50 schreef ABBAfan het volgende:

[..]

Het was voor Pieter een kwestie van eigen belang. Hij verzuimde het om voor zijn land nog alles geven op de 50 meter.
Jij zit 4 jaar lang hier bezopen in de kroeg, terwijl hij zich de pleuris werkt. Nu heeft hij behaald waar hij voor ging en is hij blij en wil een feestje, dat is logisch. En nu begin je te zeuren dat hij aan het feesten is. Doe is niet zo hypocriet en verwacht niet dat hij anders is dan andere mensen.........
pi_21444956
Ik vind die kerel juist niet arrogant.

Laat hem gewoon lekker gelukkig zijn dat hij de 100m heeft gewonnen? Daar gaat het hem om. Hem kon die 50meter niks meer schelen, natuurlijk het is leuk voor erbij, laat hem ook eens trots zijn?

Ik persoonlijk vind Pieter de minst arrogante van het hele OS. Als je dan bijv. die Thorpe ziet, sjonge jonge die lul kijkt al met zn neus omhoog omdat ie _zo goed_ is.

Doe effe normaal ofzo.
pi_21444989
Hij weet nu al dat ie in 2008 in het IOC wil - dat vind ik nogal naief.

Voor de rest: als je goud wint, dan ben je gewoon even de man.
pi_21445031
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:03 schreef VoreG het volgende:

[..]

Jij zit 4 jaar lang hier bezopen in de kroeg, terwijl hij zich de pleuris werkt. Nu heeft hij behaald waar hij voor ging en is hij blij en wil een feestje, dat is logisch. En nu begin je te zeuren dat hij aan het feesten is. Doe is niet zo hypocriet en verwacht niet dat hij anders is dan andere mensen.........
Heb ik soms ergens geschreven dat ik drink??
Zwemmen is verdorie Pieter's beroep. Hij wordt ervoor betaald en hij hoort het uiterste te geven op een Olympische Spelen. Talloze andere zwemmers hadden de kans om aan de start van de 50 meter te mogen verschijnen met beide handen aangepakt en hun uiterste gegeven, maar Pietertje heeft het bewust laten afweten en op de avond voor de 50 meter zijn kostbare energie verspeeld in het Holland Heineken huis. Ik zeg gewoon mijn mening.
pi_21445195
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:14 schreef ABBAfan het volgende:
maar Pietertje heeft het bewust laten afweten en op de avond voor de 50 meter zijn kostbare energie verspeeld in het Holland Heineken huis. Ik zeg gewoon mijn mening.
Lul niet zo slap.
Pieter verliet op de bewuste avond pas tegen twaalven het zwemstadion.
Na de overwinning kon hij moeilijk in slaap komen. Lijkt me logisch dat de adrenaline door je lijf giert na zo'n race. Hij heeft drie uur geslapen en dat was dus niet omdat hij in het HHH rondhing.
Van een normale voorbereiding op de 50 meter de volgende ochtend was geen sprake, mede door staande ovaties in de ontbijtzaal, de bus naar het stadion en het stadion zelf. Jammer dat het zo gegaan is maar als er al iemand mee zou moeten zitten is dat Pieter zelf. Pieter zit er niet mee, zaak opgelost derhalve.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:28:42 #64
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_21445217
hij heeft wel een mooie voornaam
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_21445242
quote:

[..]

Zwemmen is verdorie Pieter's beroep. Hij wordt ervoor betaald en hij hoort het uiterste te geven op een Olympische Spelen. Talloze andere zwemmers hadden de kans om aan de start van de 50 meter te mogen verschijnen met beide handen aangepakt en hun uiterste gegeven, maar Pietertje heeft het bewust laten afweten en op de avond voor de 50 meter zijn kostbare energie verspeeld in het Holland Heineken huis. Ik zeg gewoon mijn mening.
En wat heb jij bereikt in je leven?
pi_21445307
Het toont gewoon aan dat hij niet echt het karakter van bijvoorbeeld een Phelps bezit, die gaat wel voor alle medailles.

Maar so what?
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:41:26 #67
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_21445386
quote:

[..]

Net alsof hij kans had, ende, hij zat leeg, heb ik het idee.

Ga hem niet verwijten dat hij het niet geprobeerd heeft.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:42:05 #68
83417 MeneerGiraffe
pi_21445394
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:34 schreef SCH het volgende:
Het toont gewoon aan dat hij niet echt het karakter van bijvoorbeeld een Phelps bezit, die gaat wel voor alle medailles.

Maar so what?
Als hij een medaille kon halen op de 50 meter had hij dat echt wel gedaan. Tis niet een kwestie van willen maar kunnen.
pi_21445430
PIETER RULES!

PIETER RULES!
pi_21445439
edit
pi_21445468
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:42 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Als hij een medaille kon halen op de 50 meter had hij dat echt wel gedaan. Tis niet een kwestie van willen maar kunnen.
Hij had vier jaar geleden toch brons?

Hij had natuurlijk best de finale kunnen halen maar ik kan er verder niet mee zitten.
pi_21445503
Hij had al aardig wat gedronken, was melig, ontzettend blij en dan kmen er ook nog eens vragen als:

"Hoe komt het dat je zo snel droog bent?"

Hij is dus een beetje aangeschoten en het eerste wat hem te binnen schiet is:
"Ik droog me altijd af met een handdoek"

Ik vond et wel grappig
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 16:02:55 #73
83417 MeneerGiraffe
pi_21445668
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij had vier jaar geleden toch brons?

Hij had natuurlijk best de finale kunnen halen maar ik kan er verder niet mee zitten.

4 jaar geleden was kluivert nog de hoofdspits van Nederland...
pi_21445683
Precies en Kluivert strijd ook nu nog om die plek.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 17:22:08 #75
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_21447213
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 14:34 schreef ABBAfan het volgende:

[..]

Zou hij dat niet even zelf mogen uitmaken??
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 17:23:38 #76
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_21447248
quote:

[..]

Ehhh hoe kom je erbij dat hij in het HHH is geweest?? Want volgens mij is dat onzin..hij werd toen ook niet gehuldigd..
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 17:32:02 #77
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21447411
Misschien was hij kapot? Of had hij ff geen zin? Hij heeft toch geen contract of verplichtingen?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_21447935
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:49 schreef Kluupkluup het volgende:
Hij had al aardig wat gedronken, was melig, ontzettend blij en dan kmen er ook nog eens vragen als:

"Hoe komt het dat je zo snel droog bent?"

Hij is dus een beetje aangeschoten en het eerste wat hem te binnen schiet is:
"Ik droog me altijd af met een handdoek"

Ik vond et wel grappig
"Ze zetten er meteen de föhn op"
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 18:25:46 #79
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21448540
Piet van den Hoogenband komt me trouwens niet echt arrogant over, integendeel zelfs. Arrogantie herken ik wel, zelfs op internet. Niet dat ik veel arrogantie tegen kom nog, maar soms wel nog eens. In het echte leven, ook niet zoveel eigenlijk meer.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_21448835
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 13:06 schreef VoreG het volgende:
I second that.

Hij heeft net de titel op het koningsnummer gewonnen, voor de 2e keer op rij. Dat is een knappe, zoniet unieke prestatie. En jij vindt dat je dan niet mag feesten?

Heb je van hem gehoord hoe zijn voorbereiding was? Sporters, medezwemmers die met hem op de foto wilde etc. Niet goed dus. Slapen? 4 uur ofzo?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_21449835
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 18:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hij heeft net de titel op het koningsnummer gewonnen, voor de 2e keer op rij. Dat is een knappe, zoniet unieke prestatie. En jij vindt dat je dan niet mag feesten?
Als je nog moet presteren kan dat toch wel even wachten?
pi_21449927
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 18:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Piet van den Hoogenband komt me trouwens niet echt arrogant over, integendeel zelfs. Arrogantie herken ik wel, zelfs op internet. Niet dat ik veel arrogantie tegen kom nog, maar soms wel nog eens. In het echte leven, ook niet zoveel eigenlijk meer.
Wat een arrogante post.
pi_21450028
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 19:42 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Wat een arrogante post.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 19:50:31 #84
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_21450106
Pieter is een sporter waar over 50 jaar nog met respect over gesproken gaat worden. Ik snap niet hoe jullie je in het hoofd durven halen die man te verwijten om dronken te worden na een uitzonderlijke prestatie waar miljarden mensen alleen van kunnen dromen en dan een beetje ongeïnteresseerd zijn. Die man hoeft zich echt niet meer te bewijzen. Alle andere afstanden waren bijzaak en dat heeft hij ook altijd duidelijk gemaakt. Hij kwam voor het koningsnummer en die heeft hij gehaald. Mijn diepe respect heeft hij.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_21450107
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 19:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je nog moet presteren kan dat toch wel even wachten?
Allicht. Denk ook niet dat ie het al té laat heeft gemaakt. Maar hij heeft ook maar 4 uur geslapen. Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar ik denk dat de meeste mensen aan 4 uur niet genoeg hebben voor topsport.
Some say in ice
pi_21450154
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 19:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Allicht. Denk ook niet dat ie het al té laat heeft gemaakt. Maar hij heeft ook maar 4 uur geslapen. Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar ik denk dat de meeste mensen aan 4 uur niet genoeg hebben voor topsport.
Dan moet je zorgen dat je meer slaapt toch? Als je een topprestatie hebt geleverd en je moet de volgende dag weer, dan zorg je dat je je rust vindt. MIsschien kon ie niet slapen maar ik vind het allemaal nogal overdreven om het op die gouden plak te schuiven. Een echte topsporter gaat gewoon door, zie Phelps. Die begint vanavond past te feesten.
pi_21450249
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:34 schreef SCH het volgende:

Maar so what?
Gelul. Phelps heeft zich afgemeld voor de 4x100 wissel.
is dit nou m'n eerste biertje van vandaag of de laatste van gisteravond?
pi_21450332
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 19:55 schreef Superjasper het volgende:

[..]

Gelul. Phelps heeft zich afgemeld voor de 4x100 wissel.
Oh ja tuurlijk - hij heeft geen 5 gouden medailles gehaald, stom van me
pi_21450353
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 19:52 schreef SCH het volgende:
Dan moet je zorgen dat je meer slaapt toch?
Dat slaat nergens op.
Buiten de adrenaline in zijn lijf wat dwars zit, zijn er diverse verplichtingen na een wedstrijd waaronder een persconferentie (verplicht) en een x-aantal interviews. (verplicht)
Hij verliet het stadion pas tegen twaalven.

Kijk naar jezelf, als jij een enerverende (to say the least) dag hebt meegemaakt slaap je dan ook meteen als een roos of niet? Ik niet.

De vijftig waren ook gewoon van ondergeschikt belang: als ik hem win is het goed, win ik hem niet ook. De honderd, daar ging het hem om, de rest was troostprijs geweest.
pi_21450358
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 19:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan moet je zorgen dat je meer slaapt toch? Als je een topprestatie hebt geleverd en je moet de volgende dag weer, dan zorg je dat je je rust vindt. MIsschien kon ie niet slapen maar ik vind het allemaal nogal overdreven om het op die gouden plak te schuiven. Een echte topsporter gaat gewoon door, zie Phelps. Die begint vanavond past te feesten.
Hij zei dat ie niet kon slapen. (Overigens geen kunst met dat weer daar. )
Some say in ice
pi_21450407
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 19:59 schreef Bayer het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op.
Buiten de adrenaline in zijn lijf wat dwars zit, zijn er diverse verplichtingen na een wedstrijd waaronder een persconferentie (verplicht) en een x-aantal interviews. (verplicht)
Hij verliet het stadion pas tegen twaalven.

Kijk naar jezelf, als jij een enerverende (to say the least) dag hebt meegemaakt slaap je dan ook meteen als een roos of niet? Ik niet.
Hij had gewoon de halve finale in die 50 meter moeten halen. Punt.
pi_21450486
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:01 schreef SCH het volgende:
Hij had gewoon de halve finale in die 50 meter moeten halen. Punt.
Ik editte er nog wat bij...
Tuurlijk, maar het zat-er-niet-in-SCH. Iets intermenselijks ofzo, kan mij het schelen.
Er wordt gezegd dat hij het heeft laten lopen en dat is gewoon niet waar.
pi_21450533
Optelsom van factoren. Het-zat-er-niet-in-al-had baan-1-tot-en-met-7-ter-plekke-koliek-gekregen.
pi_21450705
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:08 schreef DeBastaard het volgende:
Ik vind die kerel juist niet arrogant.

Laat hem gewoon lekker gelukkig zijn dat hij de 100m heeft gewonnen? Daar gaat het hem om. Hem kon die 50meter niks meer schelen, natuurlijk het is leuk voor erbij, laat hem ook eens trots zijn?

Ik persoonlijk vind Pieter de minst arrogante van het hele OS. Als je dan bijv. die Thorpe ziet, sjonge jonge die lul kijkt al met zn neus omhoog omdat ie _zo goed_ is.

Doe effe normaal ofzo.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_21450740
Pieter zal gewoon nooit een man worden, maar dat geeft verder niet

Zal er wel aan liggen dat ik niet opvrouwen val.
pi_21451047
Topic starter, ik zie het jou nog wel eens doen, goud halen op de OS.
Als het resultaat jou tegenvalt is dat jou zaak. En wat PVHB in een interview roept zal deels emotie zijn, en deels ontlading.
Heb jij ook zo gedacht toen hij de 100 meter won? Vast niet. Toen was je trots, op zijn resultaat.
Nu valt het even vies tegen, en ga je afgeven op de persoon.

Ga zelf maar eens proberen die 50 meter te doen tussen al die jongens, jij zult niet winnen.
Whatever happens, stick together.
United we stand.
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:41:41 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_21451678

Briljant topic.

Pieter de goedheid zelfe had te diep in het glaasje gekeken en wilde gewoon lol maken.

Dan noemen we hem in Nederland arrogant.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21451749
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:10 schreef SCH het volgende:
Pieter zal gewoon nooit een man worden, maar dat geeft verder niet

Zal er wel aan liggen dat ik niet opvrouwen val.
Ah, een beetje aan het relnichten dus.
pi_21451799
Een beetje raar was het wel dat hij zo dronken was gister. Maar als je het over een jaar ofzo terugziet zal je je er wel niet meer aan ergeren, lijkt me.
Paan!
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:48:06 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_21451866
Man dat je je er aan ergert is al vreemd. Ik lag in een deuk. Het was net een normaal mens die arrogante vent.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21451886
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:45 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
zo dronken

Hij had hem lekker om. Thats it.
Je zou mij moeten zien als ik mijn Olympische 100-vrij met succes had verdedigd.
pi_21451898
Ik herb die uitzending niet gezien - kan mij het schelen of die gozer arrogant, dom of dronken is.

Ik vind het alleen onprofessioneel dat hij de 50 liet zitten.
pi_21451925
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:49 schreef SCH het volgende:
Okay SCH.
pi_21452180
hij was gewoon flink aan het tanken, goed bezig pieter
pi_21453079
wat een snoezerd is het toch he.......?
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 21:51:55 #106
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_21453737
Pieter heeft gewoon 7 OS plakken. Misschien vond ie dat ie er niet meer nodig had. Misschien was ie wel echt kapot. Er zijn maar weinig sporters die het trekken om zo veel wedstrijden te draaien in zo'n korte tijd. Dennis v.d .Gees zij niets voor niets dat hij er niet aan moest denken om de volgende dag nog een keer te moeten judo'en. Over het algemeen worden zwemmers helemaal kapot gezwommen. Immers als je de 200 kan zwemmen kan je ook de 100 en de 50 en de 4x. Lekker simpel om te zeggen dan dat je ook alles moet winnen...

Die Smeeds is zelf ook nogal arrogant dus ik denk dat pieter dan niet in slecht gezelschap zat daarzo aan die tafel. verder kan ik me best voorstellen dat als jij word geconfronteerd met het feit dat er 3 blz van een grote sport krant over jou gaan dat je dan best benieuwd bent wat er dan precies staat.
Inderdaad had hij die vragen wel wat serieuzer mogen behandelen: maar ik weet niet of dat we lhad gekund met de vragen die er gesteld werden, die vraag over waarom ie niet meteen naar het score bord keek heeft ie trouwens heel netjes en serieus beantwoord.

Verder mag je arrogant zijn als je de 4de bent op de nederlandse ranglijst van meest succesvole Os sporters...

NED.RANGLIJST ALLER TIJDEN.......G...Z....B
1. Inge de Bruijn.....................................4...2...2......2000-2004.....zwemmen
2. Leontien van Moorsel.......................4...1...0......2000-2004.....wielrennen
...Charl.Pahud de Mortanges..............4...1...0......1924-1932.....hipp.sport
4. Fanny Blankers-Koen.......................4...0...0......1948...............atletiek
Pieter v.d.Hoogenband.....................3...2...2......2000-2004.....zwemmen
6. Rie Mastenbroek...............................3...1...0......1936...............zwemmen
7. Adolf v.d.Voort van Zyp......................3...0...0......1924................hipp.sport

[ Bericht 15% gewijzigd door Veulen op 21-08-2004 22:02:07 ]
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_21453814
Veulen, bedankt!
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 21:58:01 #108
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_21453917
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Veulen op 21-08-2004 21:59:48 (foutje: herpost) ]
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 22:02:12 #109
83417 MeneerGiraffe
pi_21454043
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 20:49 schreef SCH het volgende:
Ik herb die uitzending niet gezien - kan mij het schelen of die gozer arrogant, dom of dronken is.

HIJ LIET EM NIET ZITTEN, DRINGT DAN NIKS TOT JOU DOOR? SOMS KAN JE GEWOON NIET MEER, SOMS ZIT DE VORIGE RACE NOG TEVEEL IN JE KOP OM GOED TE PRESTEREN.

Ik word echt moe van jouw kortzichtige geblaat. En Phelps had heel wat meer onbelangrijke afstanden die hij een stuk makkelijker kon winnen.
pi_21455916
Pff laten we hier nou niet boos om worden, het is tenslotte sport, en das een spelletje.
Paan!
pi_21456362
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 22:02 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

HIJ LIET EM NIET ZITTEN, DRINGT DAN NIKS TOT JOU DOOR?
Hij verdedigde op die afstand een bronzen medaille. Als je dan in de series wordt uitgeschakeld en het maakt je allemaal niets uit, dan heb je die afstand dus laten zitten.

De vraag is of dat arrogant is, niet of hij de 50 heeft laten zitten. Want dat heeft hij wel degelijk.
pi_21457044
Hij was gewoon bezopen. That's all.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_21457796
Ahjoh, Pieter had gewoon een kater, dan krijg je van die opmerkingen...lekker boeiend
pi_21458988
Wat een kleinzerig gezeur gisteren. Ik heb genoten van Pieter en Dennis. Ze hadden schijt aan het protocol, ze toonden aan gewone mensen te kunnen zijn die feesten nadat ze een fantastische prestatie geleverd hebben. Gisteren was er voor het eerst sprake van spontaniteit in Smeets' programma.

Dat hij niet helemaal gefocussed was kan gebeuren. Hij is geen geweldige starter en had al 1 maal goud en 2 zilveren medailles op zak. De 50 meter is te kort om een moment van verslapping goed te maken.

Pieter heeft gisteren voor entertainment gezorgd op de TV en ik heb genoten. Laat die jongen genieten nadat hij 4 jaar lang zich de tering heeft getraind
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21459065
Ik volg al die uitzendingen, en dan mis ik dus net een vdH die zat was.
  zondag 22 augustus 2004 @ 03:40:09 #116
83417 MeneerGiraffe
pi_21459321
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Hij verdedigde op die afstand een bronzen medaille. Als je dan in de series wordt uitgeschakeld en het maakt je allemaal niets uit, dan heb je die afstand dus laten zitten.

De vraag is of dat arrogant is, niet of hij de 50 heeft laten zitten. Want dat heeft hij wel degelijk.
Er zijn vier jaar overheengegaan. Hij weet dat hij een stuk minder kans heeft om een medaille te winnen, of zelfs tot de halve finale te komen. Dan haalt hij dat niet, maar dit had hij al in z'n achterhoofd, daarom vindt hij het niet zo erg. Vooral omdat hij zijn titel op het koningsnummer geprolongeerd heeft.

Hij heeft dus wel z'n best gedaan, maar kon gewoon niet tegen de concurrentie op, waarschijnlijk ook omdat hij al die andere races al in z'n ledematen had.
pi_21459336
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 03:40 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Er zijn vier jaar overheengegaan. Hij weet dat hij een stuk minder kans heeft om een medaille te winnen, of zelfs tot de halve finale te komen. Dan haalt hij dat niet, maar dit had hij al in z'n achterhoofd, daarom vindt hij het niet zo erg. Vooral omdat hij zijn titel op het koningsnummer geprolongeerd heeft.

Hij heeft dus wel z'n best gedaan, maar kon gewoon niet tegen de concurrentie op, waarschijnlijk ook omdat hij al die andere races al in z'n ledematen had.
Dat ben ik niet met je eens. Bij alle wedstrijden die Pieter zwom klokte hij na 50 meter de 1ste of 2de tussentijd. Alleen Schoeman was sneller, hij had dus weldegelijk kan op een medaille. Maar het is zijn keus, en die begrijp ik eigenlijk best.
  zondag 22 augustus 2004 @ 05:27:12 #118
83417 MeneerGiraffe
pi_21459657
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 03:44 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Bij alle wedstrijden die Pieter zwom klokte hij na 50 meter de 1ste of 2de tussentijd. Alleen Schoeman was sneller, hij had dus weldegelijk kan op een medaille. Maar het is zijn keus, en die begrijp ik eigenlijk best.
50 meter specialisten? Mensen die bij de 100 meter niet voluit gaan de eerste 50 meter, wat pieter wel doet. Veel verklaringen zijn er hoor, en zoals ik al zei, het kan ook de moeheid in de ledematen zijn.
pi_21460733
Er is maar 1 verklaring -> bier!!
  zondag 22 augustus 2004 @ 11:24:36 #120
15923 Sh4keM
aei gamisu
pi_21461094
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Waarom werd die vraag ook al weer gesteld?
pi_21461547
Er lopen 2 dingen door elkaar heen.

1. Hij was blijkbaar dronken bij Mart Smeets en dat schijnt arrogant gevonden te worden. Boeiend. Hoe een sporter zijn feestje viert moet hij zelf weten.

2. Hij bereikte de halve finales op de 50 niet. Kun je hem dat kwalijk nemen. Ja, ik vind van wel want die had hij normaal gesproken met 2 vingers in de neus gehaald. En ik vind het niet professioneel om zomaar een afstand te laten schieten.

Maakt hem dat arrogant? Geen flauw idee. Op het podium van het Heineken Huis zag ik gisteren eerder een wat verlegen jongen die het liefst op zijn kamertje zijn medaille ging poetsen
pi_21461762
hij was gisteren idd niet zo dronken en volgens mij heeft hij het vooral een beetje gehad met die nederlandse ' journalisten' die niets nuttigs te melden hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')