Het is natuurlijk wel zo dat de meeste vragen gewoon door Martje zelf zijn verzonnen, en dat die vragen ook nergens op slaan. Maar dit weet je natuurlijk voor je daar heen gaat. Dus Pieter had wel wat normaler kunnen reageren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:04 schreef bravo het volgende:
Met een ontzettende arrogantie! Er waren kijkersvragen, die wimpelt hij met een "leuk" (irritant grapje af...
Ja dat ook, hehe.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:30 schreef Architect het volgende:
Volgens mij had ie gewoon lekker een borreltje op..... 1 biertje en die sporters zijn lam.
Die jongen heeft wel een dikke sponsor. Het is eigenlijk gewoon zijn werk en daar hoort in nederland nu eenmaal een gesprek met Mart Smeets bij.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:58 schreef BladE-l----- het volgende:
Laat die jongen toch bijkomen.
Een beetje laat maar daar ben ik weer. Mijn interpretatie was inderdaad niet geheel juist. Ik heb een deel van het interview gezien en was over een paar dingen ook verbaasd. De houding van Pieter was soms irritant. Volgens mij zijn er ook vooraf zoveel van diezelfde vragen gesteld op een zodanig manier dat hij er helemaal genoeg van had. Arrogant vindt ik daarom niet juist, als er iemand arrogant is dan is het wel mart smeets zelf.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:18 schreef bravo het volgende:
Ho ho, dat zeg ik niet. Ik snap dat het moeilijk is om je weer op te laden. Maar geef dan tijdens het programma gewoon uitleg en niet arrogant, ga niet de krant lezen tijdens dat programma..
Een beetje heel erg flauw om zo de NOS af te zeiken. Die interviewers moeten de sporters direct na de wedstrijd interviewen. (dat wil de kijker anders haakt die direct af). Dan staan die sporters nog stijf van de adrenaline en zijn een stuk uitbundiger. Van den Hoogenband omhelsde die interviewer na een goede prestatie, Inge de Bruin snauwde hem af na een teleurstelling. Logisch en heeft niks te maken met de kwaliteit van de interviewer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:58 schreef BladE-l----- het volgende:
Ik heb het interview niet gezien, maar als het enigszins op de andere interviews van Mart en cs lijkt zal het me niets verbazen. Heb ook met passende schaamte gekeken naar een "razende reporter" van de publieke omroep die aan Inge de Bruin vroeg of ze het ook erg vond dat ze had verloren.
Ze had gvd een zilveren medaille! Sloof je je 4 jaar lang uit en laat je horden zwemsters achter je, staat er zo'n lul die je gaat verwijten dat je verliest?
Pieter heeft afgelopen week meer energie verloren dan de meesten van ons in een jaar, vind je het gek dat hij dan niet zoveel zin in een onzingesprek met Mart Smeets heeft? Laat die jongen toch bijkomen.
Hoe kom je er nu weer bij dat die 50 meter op voorhand hem niets deed. Je uitspraak is gewoon uit ge lucht gegrepen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:08 schreef ABBAfan het volgende:
Als die 50 meter hem op voorhand al niets deed, dan had hij zich moeten terugtrekken om zijn plek af te staan aan een zwemmer die er wel voor de volle 100% voor ging.
Dat vond ik dus ook echt belachelijk, en die reporter ging nog doorzeiken bij Inge de Bruyn ook!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:58 schreef BladE-l----- het volgende:
Ik heb het interview niet gezien, maar als het enigszins op de andere interviews van Mart en cs lijkt zal het me niets verbazen. Heb ook met passende schaamte gekeken naar een "razende reporter" van de publieke omroep die aan Inge de Bruin vroeg of ze het ook erg vond dat ze had verloren.
Ze had gvd een zilveren medaille! Sloof je je 4 jaar lang uit en laat je horden zwemsters achter je, staat er zo'n lul die je gaat verwijten dat je verliest?
Pieter heeft afgelopen week meer energie verloren dan de meesten van ons in een jaar, vind je het gek dat hij dan niet zoveel zin in een onzingesprek met Mart Smeets heeft? Laat die jongen toch bijkomen.
Zoals ik al zei, het interview heb ik niet gezien. In andere interviews komt hij echter over als een hele aardige, spontane kerel, dus het verbaast me op zijn minst een beetje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:08 schreef mbn het volgende:
[..]
Een beetje heel erg flauw om zo de NOS af te zeiken. Die interviewers moeten de sporters direct na de wedstrijd interviewen. (dat wil de kijker anders haakt die direct af). Dan staan die sporters nog stijf van de adrenaline en zijn een stuk uitbundiger. Van den Hoogenband omhelsde die interviewer na een goede prestatie, Inge de Bruin snauwde hem af na een teleurstelling. Logisch en heeft niks te maken met de kwaliteit van de interviewer.
Gisteren (heb het wel gezien) was Van den Hoogenband in een nogal jolige bui. Waarschijnlijk had hij een al wat drankjes op. Mart Smeets ging daar aardig in mee en probeerde er nog wat uit te halen. Toen de kijkersvragen (dus niet vragen van Mart Smeets) kwamen beantwoorde Van den Hoogenband niks serieus. Dat was gewoon omdat hij in zo'n bui was, maar wel jammer voor de kijkers en blijkbaar kon Van den Hoogenband het niet opbrengen (toen zowel; Van der Geest als Smeets hem daartoe aanzette) om even wat respect te tonen naar de mensen die vragen hadden ingestuurd.
Als Pieter nog een belangrijke race te zwemmen had de volgende dag dan had ie echt niet de hele nacht aan één stuk durven doorfeesten. Voor feesten had Pieter immers nog alle tijd gehad na die 50 meter. Ik denk dat Pieter de 50 meter gewoon heeft laten schieten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:09 schreef bebob het volgende:
[..]
Hoe kom je er nu weer bij dat die 50 meter op voorhand hem niets deed. Je uitspraak is gewoon uit ge lucht gegrepen.
Dat is gewoon niet waar. Hij wilde echt wel maar kon het op dat moment niet opbrengen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:17 schreef ABBAfan het volgende:
Ik denk dat Pieter de 50 meter gewoon heeft laten schieten.
Ik vond het ook meer dan terecht wat Inge zij... die gast die bleef maar doorgaan op de negatieve tour terwijl zilver inderdaad erg goed is!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:15 schreef BladE-l----- het volgende:
[..]
Dat je echter een interviewer( terecht) erop wijst dat een zilveren plak alles behalve verliezen is en dat je niet blij bent met een dergelijke negatieve insteek, zoals Inge dat deed, lijkt mij volkomen terecht. Ik had precies hetzelfde gedaan, en dat heeft niets met teleurstelling te maken, doch alles met respect voor degene die je interviewt.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:16 schreef Bayer het volgende:
Joh, Pieter en Dennis hadden allebei een prijsje gewonnen op een toernooitje.
Dat hebben ze gevierd onder het genot van een borreltje. Wij mochten daarbij zijn.
De enige die irritant in de weg zat was Mart.
Ik heb me erg vermaakt met zowel Pieter als Dennis.
Dat zei ze toch ook 'een beetje negatief dit' en wilde eigenlijk ook meteen vertrekken ze had het helemaal met 'm gehad.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:10 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook echt belachelijk, en die reporter ging nog doorzeiken bij Inge de Bruyn ook!
Wat een lullige opmerking.
Precies, die vragen waren echt niveau: Lieve Oom Donald...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:47 schreef the.big.ticket het volgende:
Dat soort vragen kan je toch niet serieus nemen als sportman.
Jij hebt het zeker niet gezienquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:48 schreef FOS2004 het volgende:
Waarom noemen we hier in Nederland iemand meteen arrogant als hij met zijn kop boven het maaiveld komt.
Terwijl andere landen trots zijn op hun sporters, kunnen wij niet wachten om ze af te zeiken.
Dat kan ik mij niet voorstellen, je traint vier jaar voor de spelen en dan vind je het verder wel goed? Als ik dan naar het fanatisme van Michael Phelps kijk... Er zal wel een andere reden zijn neem ik aan. (vond VdH niet arrogant overigens, wel wat aangeschoten volgens mij en dat mouwloze trainingsjack vond ik ook niet echt charmant)quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:17 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Als Pieter nog een belangrijke race te zwemmen had de volgende dag dan had ie echt niet de hele nacht aan één stuk durven doorfeesten. Voor feesten had Pieter immers nog alle tijd gehad na die 50 meter. Ik denk dat Pieter de 50 meter gewoon heeft laten schieten.
Maar Michael Phelps had nog kans om een medaille te winnen. Pieter wist bij voorbaat al dat hij kansloos was, hij heeft de 100m ook op de 2de 50 meter gewonnen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:55 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Dat kan ik mij niet voorstellen, je traint vier jaar voor de spelen en dan vind je het verder wel goed? Als ik dan naar het fanatisme van Michael Phelps kijk... Er zal wel een andere reden zijn neem ik aan. (vond VdH niet arrogant overigens, wel wat aangeschoten volgens mij en dat mouwloze trainingsjack vond ik ook niet echt charmant)
Denk je nou echt dat daar ook maar één sporter is die meer voor zijn land sport dan voor zichzelf? Dat de sporter 4 jaar aan voorbereiding doet voor zijn land ipv voor zichzelf?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:29 schreef FoXje het volgende:
PvDh is een goede sporter, geen twijfel mogelijk. Het is echter ook een arrogante klootzak. Denk je nou echt dat hij daar zwemt voor Nederland? Hij zwemt daar lekker voor zichzelf. Daar is niets mis mee, maar ga daar nou alsjeblieft geen hogere dingen aan toekennen.
![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:53 schreef Bayer het volgende:
[..]
Precies, die vragen waren echt niveau: Lieve Oom Donald...
Wat dacht de redactie precies toen ze deze vragen voor de Olympisch Kampioen aan Mart gaf?
Tenenkrommend gewoon en goed op gereageerd door Pieter.
Idd, zijn nou ook niet echt de meest serieuze vragen..quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:47 schreef the.big.ticket het volgende:
Wat een gezeik zeg. De man schrijft geschiedenis door zijn titel te prolongeren op het koningsnummer, iets waar hij 4 jaar lang naartoe heeft gewerkt. En dan gaat heel Nederland vragen, waarom hij het de volgende dag op de 50 meter vrij heeft laten liggen. Lekker belangrijk.
En die kijkersvragen: Wat een kutvragen waren dat zeg. "Hoe komt het dat zwemmers meteen droog zijn als ze uit het water komen" "Wat voor gel gebruik je" Dat soort vragen kan je toch niet serieus nemen als sportman.
Dus we geven hem ook maar niet het minste krediet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:55 schreef Ketama9 het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker niet gezien![]()
Dit gaat niet over of we trots zijn op onze sporters of niet, maar een krant lezen tijdens een interview en vragen negeren en lekker bier zuipen vind ik niet echt normaal.
Voordat VDH er zat had Dennis al genoeg vragen gehad hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:59 schreef AcidTrance het volgende:
Had wel fair geweest als Dennis ook wat vragen had gekregen, maar idd wat iemand al eerder zei in het topic die vragen zijn van Mart Smeets zelf.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:19 schreef Djeez het volgende:
Ja hallo, die gast zwemt bij PSV! En dat zijn twee dingen die als kut en lul bij elkaar horen: PSV en arrogant. Alle PSV-ers zijn arrogant!
hear hearquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:06 schreef VoreG het volgende:
Iedereen feest als hij/zij iets wint, hij wint verdomme goud op de OS en gaat dus feesten, iets waar wij nederlands nogal dol op zijn en dat het liefst ook elke dag doen. Nu heeft hij gefeest wordt hij aangevallen door de mensen die zelf net zo graag feesten. Ga toch gauw weg..........
Ohja, is hij heilig voor je ofzo? Dat we geen kritiek mogen hebben?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:41 schreef FOS2004 het volgende:
[..]
Dus we geven hem ook maar niet het minste krediet.
Nee hoor, afzeiken die klootzak.
Het is hier nooooit goed.![]()
![]()
![]()
Maar ondertussen ben jij wel blij dat er voor Nederland WEER een goude medaille bij komt...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:57 schreef Ketama9 het volgende:
[..]
Ohja, is hij heilig voor je ofzo? Dat we geen kritiek mogen hebben?
Right![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar ondertussen ben jij wel blij dat er voor Nederland WEER een goude medaille bij komt...
Nederlanders hebben nu eindelijk eens iets om trots op te zijn, en ziehier daar zijn de eerste azijnpissers alweer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:57 schreef Ketama9 het volgende:
[..]
Ohja, is hij heilig voor je ofzo? Dat we geen kritiek mogen hebben?
Right![]()
Een Nederlander wint een medaille en gedraagt zich als een kleuter in een tv programma, en ziehier de eerste mensen die hem heilig verklaren. En iedereen die 'kritiek' heeft dat zijn natuurlijk azijnpissersquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:11 schreef FOS2004 het volgende:
[..]
Nederlanders hebben nu eindelijk eens iets om trots op te zijn, en ziehier daar zijn de eerste azijnpissers alweer.
Hij had moeten wachten met feesten tot hij klaar was met zijn wedstrijden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:28 schreef mazaru het volgende:
Ik heb alle begrip voor die jongen, laat hem ook maar eens lekker doen waar die zin in heeft, dat heeft hij verdient.
Zijn doel was de gouden medaille op de 100 meter, die heeft hij bereikt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:34 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Hij had moeten wachten met feesten tot hij klaar was met zijn wedstrijden.
Het was voor Pieter een kwestie van eigen belang. Hij verzuimde het om voor zijn land nog alles geven op de 50 meter.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn doel was de gouden medaille op de 100 meter, die heeft hij bereikt.
Als hij zich niet kan opladen voor de andere wedstrijden, dan is het zijn goed recht om daar van af te zien.
Hij was klaar!
Jij zit 4 jaar lang hier bezopen in de kroeg, terwijl hij zich de pleuris werkt. Nu heeft hij behaald waar hij voor ging en is hij blij en wil een feestje, dat is logisch. En nu begin je te zeuren dat hij aan het feesten is. Doe is niet zo hypocriet en verwacht niet dat hij anders is dan andere mensen.........quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:50 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Het was voor Pieter een kwestie van eigen belang. Hij verzuimde het om voor zijn land nog alles geven op de 50 meter.
Heb ik soms ergens geschreven dat ik drink??quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij zit 4 jaar lang hier bezopen in de kroeg, terwijl hij zich de pleuris werkt. Nu heeft hij behaald waar hij voor ging en is hij blij en wil een feestje, dat is logisch. En nu begin je te zeuren dat hij aan het feesten is. Doe is niet zo hypocriet en verwacht niet dat hij anders is dan andere mensen.........
Lul niet zo slap.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:14 schreef ABBAfan het volgende:
maar Pietertje heeft het bewust laten afweten en op de avond voor de 50 meter zijn kostbare energie verspeeld in het Holland Heineken huis. Ik zeg gewoon mijn mening.
En wat heb jij bereikt in je leven?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:14 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Heb ik soms ergens geschreven dat ik drink??
Zwemmen is verdorie Pieter's beroep. Hij wordt ervoor betaald en hij hoort het uiterste te geven op een Olympische Spelen. Talloze andere zwemmers hadden de kans om aan de start van de 50 meter te mogen verschijnen met beide handen aangepakt en hun uiterste gegeven, maar Pietertje heeft het bewust laten afweten en op de avond voor de 50 meter zijn kostbare energie verspeeld in het Holland Heineken huis. Ik zeg gewoon mijn mening.
Net alsof hij kans had, ende, hij zat leeg, heb ik het idee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:14 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Zwemmen is verdorie Pieter's beroep. Hij wordt ervoor betaald en hij hoort het uiterste te geven op een Olympische Spelen. Talloze andere zwemmers hadden de kans om aan de start van de 50 meter te mogen verschijnen met beide handen aangepakt en hun uiterste gegeven, maar Pietertje heeft het bewust laten afweten en op de avond voor de 50 meter zijn kostbare energie verspeeld in het Holland Heineken huis. Ik zeg gewoon mijn mening.
Als hij een medaille kon halen op de 50 meter had hij dat echt wel gedaan. Tis niet een kwestie van willen maar kunnen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:34 schreef SCH het volgende:
Het toont gewoon aan dat hij niet echt het karakter van bijvoorbeeld een Phelps bezit, die gaat wel voor alle medailles.
Maar so what?
Hij had vier jaar geleden toch brons?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:42 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Als hij een medaille kon halen op de 50 meter had hij dat echt wel gedaan. Tis niet een kwestie van willen maar kunnen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij had vier jaar geleden toch brons?
Hij had natuurlijk best de finale kunnen halen maar ik kan er verder niet mee zitten.
Zou hij dat niet even zelf mogen uitmaken??quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:34 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Hij had moeten wachten met feesten tot hij klaar was met zijn wedstrijden.
Ehhh hoe kom je erbij dat hij in het HHH is geweest?? Want volgens mij is dat onzin..hij werd toen ook niet gehuldigd..quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:14 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
"Ze zetten er meteen de föhn op"quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:49 schreef Kluupkluup het volgende:
Hij had al aardig wat gedronken, was melig, ontzettend blij en dan kmen er ook nog eens vragen als:
"Hoe komt het dat je zo snel droog bent?"
Hij is dus een beetje aangeschoten en het eerste wat hem te binnen schiet is:
"Ik droog me altijd af met een handdoek"
Ik vond et wel grappig
I second that.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:06 schreef VoreG het volgende:
Iedereen feest als hij/zij iets wint, hij wint verdomme goud op de OS en gaat dus feesten, iets waar wij nederlands nogal dol op zijn en dat het liefst ook elke dag doen. Nu heeft hij gefeest wordt hij aangevallen door de mensen die zelf net zo graag feesten. Ga toch gauw weg..........
Als je nog moet presteren kan dat toch wel even wachten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hij heeft net de titel op het koningsnummer gewonnen, voor de 2e keer op rij. Dat is een knappe, zoniet unieke prestatie. En jij vindt dat je dan niet mag feesten?
Wat een arrogante post.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Piet van den Hoogenband komt me trouwens niet echt arrogant over, integendeel zelfs. Arrogantie herken ik wel, zelfs op internet. Niet dat ik veel arrogantie tegen kom nog, maar soms wel nog eens. In het echte leven, ook niet zoveel eigenlijk meer.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Wat een arrogante post.
Allicht. Denk ook niet dat ie het al té laat heeft gemaakt. Maar hij heeft ook maar 4 uur geslapen. Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar ik denk dat de meeste mensen aan 4 uur niet genoeg hebben voor topsport.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je nog moet presteren kan dat toch wel even wachten?
Dan moet je zorgen dat je meer slaapt toch? Als je een topprestatie hebt geleverd en je moet de volgende dag weer, dan zorg je dat je je rust vindt. MIsschien kon ie niet slapen maar ik vind het allemaal nogal overdreven om het op die gouden plak te schuiven. Een echte topsporter gaat gewoon door, zie Phelps. Die begint vanavond past te feesten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Allicht. Denk ook niet dat ie het al té laat heeft gemaakt. Maar hij heeft ook maar 4 uur geslapen. Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar ik denk dat de meeste mensen aan 4 uur niet genoeg hebben voor topsport.
Gelul. Phelps heeft zich afgemeld voor de 4x100 wissel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:34 schreef SCH het volgende:
Het toont gewoon aan dat hij niet echt het karakter van bijvoorbeeld een Phelps bezit, die gaat wel voor alle medailles.
Maar so what?
Oh ja tuurlijk - hij heeft geen 5 gouden medailles gehaald, stom van mequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:55 schreef Superjasper het volgende:
[..]
Gelul. Phelps heeft zich afgemeld voor de 4x100 wissel.
Dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:52 schreef SCH het volgende:
Dan moet je zorgen dat je meer slaapt toch?
Hij zei dat ie niet kon slapen. (Overigens geen kunst met dat weer daar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je meer slaapt toch? Als je een topprestatie hebt geleverd en je moet de volgende dag weer, dan zorg je dat je je rust vindt. MIsschien kon ie niet slapen maar ik vind het allemaal nogal overdreven om het op die gouden plak te schuiven. Een echte topsporter gaat gewoon door, zie Phelps. Die begint vanavond past te feesten.
Hij had gewoon de halve finale in die 50 meter moeten halen. Punt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:59 schreef Bayer het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op.
Buiten de adrenaline in zijn lijf wat dwars zit, zijn er diverse verplichtingen na een wedstrijd waaronder een persconferentie (verplicht) en een x-aantal interviews. (verplicht)
Hij verliet het stadion pas tegen twaalven.
Kijk naar jezelf, als jij een enerverende (to say the least) dag hebt meegemaakt slaap je dan ook meteen als een roos of niet? Ik niet.
Ik editte er nog wat bij...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:01 schreef SCH het volgende:
Hij had gewoon de halve finale in die 50 meter moeten halen. Punt.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:08 schreef DeBastaard het volgende:
Ik vind die kerel juist niet arrogant.
Laat hem gewoon lekker gelukkig zijn dat hij de 100m heeft gewonnen? Daar gaat het hem om. Hem kon die 50meter niks meer schelen, natuurlijk het is leuk voor erbij, laat hem ook eens trots zijn?
Ik persoonlijk vind Pieter de minst arrogante van het hele OS. Als je dan bijv. die Thorpe ziet, sjonge jonge die lul kijkt al met zn neus omhoog omdat ie _zo goed_ is.
Doe effe normaal ofzo.
Ah, een beetje aan het relnichten dus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:10 schreef SCH het volgende:
Pieter zal gewoon nooit een man worden, maar dat geeft verder niet
Zal er wel aan liggen dat ik niet opvrouwen val.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:45 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
zo dronken
Okay SCH.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:49 schreef SCH het volgende:
Ik vind het alleen onprofessioneel dat hij de 50 liet zitten.
HIJ LIET EM NIET ZITTEN, DRINGT DAN NIKS TOT JOU DOOR? SOMS KAN JE GEWOON NIET MEER, SOMS ZIT DE VORIGE RACE NOG TEVEEL IN JE KOP OM GOED TE PRESTEREN.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:49 schreef SCH het volgende:
Ik herb die uitzending niet gezien - kan mij het schelen of die gozer arrogant, dom of dronken is.
Ik vind het alleen onprofessioneel dat hij de 50 liet zitten.
Hij verdedigde op die afstand een bronzen medaille. Als je dan in de series wordt uitgeschakeld en het maakt je allemaal niets uit, dan heb je die afstand dus laten zitten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:02 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
HIJ LIET EM NIET ZITTEN, DRINGT DAN NIKS TOT JOU DOOR?
Er zijn vier jaar overheengegaan. Hij weet dat hij een stuk minder kans heeft om een medaille te winnen, of zelfs tot de halve finale te komen. Dan haalt hij dat niet, maar dit had hij al in z'n achterhoofd, daarom vindt hij het niet zo erg. Vooral omdat hij zijn titel op het koningsnummer geprolongeerd heeft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij verdedigde op die afstand een bronzen medaille. Als je dan in de series wordt uitgeschakeld en het maakt je allemaal niets uit, dan heb je die afstand dus laten zitten.
De vraag is of dat arrogant is, niet of hij de 50 heeft laten zitten. Want dat heeft hij wel degelijk.
Dat ben ik niet met je eens. Bij alle wedstrijden die Pieter zwom klokte hij na 50 meter de 1ste of 2de tussentijd. Alleen Schoeman was sneller, hij had dus weldegelijk kan op een medaille. Maar het is zijn keus, en die begrijp ik eigenlijk best.quote:Op zondag 22 augustus 2004 03:40 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Er zijn vier jaar overheengegaan. Hij weet dat hij een stuk minder kans heeft om een medaille te winnen, of zelfs tot de halve finale te komen. Dan haalt hij dat niet, maar dit had hij al in z'n achterhoofd, daarom vindt hij het niet zo erg. Vooral omdat hij zijn titel op het koningsnummer geprolongeerd heeft.
Hij heeft dus wel z'n best gedaan, maar kon gewoon niet tegen de concurrentie op, waarschijnlijk ook omdat hij al die andere races al in z'n ledematen had.
50 meter specialisten? Mensen die bij de 100 meter niet voluit gaan de eerste 50 meter, wat pieter wel doet. Veel verklaringen zijn er hoor, en zoals ik al zei, het kan ook de moeheid in de ledematen zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2004 03:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Bij alle wedstrijden die Pieter zwom klokte hij na 50 meter de 1ste of 2de tussentijd. Alleen Schoeman was sneller, hij had dus weldegelijk kan op een medaille. Maar het is zijn keus, en die begrijp ik eigenlijk best.![]()
Waarom werd die vraag ook al weer gesteld?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij verdedigde op die afstand een bronzen medaille. Als je dan in de series wordt uitgeschakeld en het maakt je allemaal niets uit, dan heb je die afstand dus laten zitten.
De vraag is of dat arrogant is, niet of hij de 50 heeft laten zitten. Want dat heeft hij wel degelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |