Sorry mvdlubbe....ik zal het niet meer fout zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:49 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Niet geheel waar.
Een mod vraagt een ban aan. En ja, dat is alleen het aanvragen. Aangezien dit vrijwel alleen terechte aanvragen betreft, zou je kunnen spreken van 'en mod bant'. Maar niet als het fout gaat natuurlijk. Dan heeft de FA of Admin in kwestie het gedaan..
De eerste 2quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:52 schreef Borelius het volgende:
Oke, binnen 7 minuten na nu zijn de eerste 2 foto's te zien van mvdlubbe!
Ik ben benieuwd!
t'is altijd gezellig hierquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:52 schreef Merel het volgende:
Wordt dit weer een gezellig topic?
Het vorige had gezelligheid én pit!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:52 schreef Merel het volgende:
Ja....allemaal foto's van jouquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:52 schreef Merel het volgende:
thnxquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
#3 is gaaf PdeHoog
het werd aardig warm jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:54 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het vorige had gezelligheid én pit!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:55 schreef Re het volgende:
P: offy staat er weer feestelijk op
Maar niet op haar gemak.. ze houdt haar mond zo stijfjes dicht, jammerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:55 schreef Re het volgende:
P: offy staat er weer feestelijk op
en kruisjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:54 schreef dawg het volgende:
mooie kleurtjes
kruisjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:57 schreef Re het volgende:
[..]
en kruisjes![]()
Dat komt nog wel de volgende keerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar niet op haar gemak.. ze houdt haar mond zo stijfjes dicht, jammer
feli... mooie warme kleurtjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:56 schreef mvdlubbe het volgende:
Wiiihiii! Mijn eerste foto's staan erop!
ja ik nu ook,quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
kruisjes
Tja, ehm, 300D he.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:59 schreef Re het volgende:
[..]
feli... mooie warme kleurtjes
Leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:56 schreef mvdlubbe het volgende:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:59 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Tja, ehm, 300D he..
Voor jou geen bavaria meer!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:59 schreef Re het volgende:
[..]
ja ik nu ook,
en weer niet,
en weer wel
Het lijkt me handiger om per model per fotograaf 1 foto in te zenden. En daaruit de mooiste te kiezen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:04 schreef Re het volgende:
wanneer is weopj er weer om wat van haar te showen?, ik ben er vanaf morgen voor een tijdje niet
..ik zal morgen wel mijn favo's naar Borelius ftpen, is er al overeenstemming... mooiste 3 per model per fotograaf waaruit men er 1 kiest voor de grand finale per model?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:05 schreef Bowiefan het volgende:
ik word in 1 post geshowed met al die knappe dames
zal gutgut jalours zijn zeg![]()
maar da's zo moeilijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het lijkt me handiger om per model per fotograaf 1 foto in te zenden. En daaruit de mooiste te kiezen.
DRIE MAAR!??!!?!? ik heb er vierquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:04 schreef Re het volgende:
wanneer is weopj er weer om wat van haar te showen?, ik ben er vanaf morgen voor een tijdje niet
..ik zal morgen wel mijn favo's naar Borelius ftpen, is er al overeenstemming... mooiste 3 per model per fotograaf waaruit men er 1 kiest voor de grand finale per model?
nee joh...in jouw voorstel krijg je nog drie keer zoveel foto'squote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:07 schreef Re het volgende:
[..]
maar da's zo moeilijk![]()
3... :Squote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:04 schreef Re het volgende:
En dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het lijkt me handiger om per model per fotograaf 1 foto in te zenden. En daaruit de mooiste te kiezen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo, voor de lurkers en anderen die ik gaarne een nachtmerrie bezorg:
poseren doe je zo:
[afbeelding]
zelfspot is oké
Leffe of de foto's bewerken?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:08 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik ben intussen te beinvloed door de Leffe om nog succesvol foto's te bewerken..
Goede Zaak. Dat wel.
OKEE DE FOTO WAS DOOR PdeHoog GENOMENquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
hmmm...waar ken ik die vanen niet eens een bronvermelding
WAAAAAAAAAAAAAAAT!?!?!?!?!?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:10 schreef Re het volgende:
nou 1 per model per fotograaf dan, daaruit een top 3 kiezen
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:10 schreef Re het volgende:
nou 1 per model per fotograaf dan, daaruit een top 3 kiezen
Wat een eerquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
OKEE DE FOTO WAS DOOR PdeHoog GENOMEN
nu blij?
Was Offy geen model danquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAT!?!?!?!?!?
ik wilde 1 foto van Offy ook nomineren![]()
Leffe. En foto's niet meer kunnen bewerken door Leffe. Is okay.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Leffe of de foto's bewerken?
Doe maar 3.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:13 schreef Borelius het volgende:
Ik denk dat drie per fotograaf goed te doen is. Ook 4 of 5 is voor mij geen probleem, wie hakt die knoop door, anders doe ik het en dan is het drie!
Die 1e van merel die heeft wel wat.. waar zij staat en die leegte ernaastquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:56 schreef mvdlubbe het volgende:
eigenlijk 2 met de tig posts die zijn verdamptquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:13 schreef fotoloog het volgende:
Wat is dit nu weer,ben je ff een uurtje weg,is er zomaar weer een nieuw topic!
@Sharky,kheb alleen nog een powerwinder A liggen!
uh waar blijft mijn berichtjequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:13 schreef Borelius het volgende:
Ik denk dat drie per fotograaf goed te doen is. Ook 4 of 5 is voor mij geen probleem, wie hakt die knoop door, anders doe ik het en dan is het drie!
Inclusief BH2 rellersquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:13 schreef fotoloog het volgende:
HAK: 1!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:13 schreef Borelius het volgende:
Doe maar drie.. anders worden het gewoon veel te veel foto'squote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:13 schreef Borelius het volgende:
De drie mooiste foto's per fotograaf? We doen het niet per model? Wat maakt het ook uitquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:13 schreef Borelius het volgende:
Als het alleen een nieuw topic was.....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:13 schreef fotoloog het volgende:
Ik heb ook nog ergens een erwt liggenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Niet zo enthousiast.. straks krijg je allemaal opdrachtenquote:
Ga nou eerst ff rustig bij Borelius op de site kijken naar al die mooie foto'squote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:21 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als het alleen een nieuw topic was...... Ik ben nu nog de resten van de vlammetjes onder mijn deleteknop aan het wegkrabbenwel met een kopje koffie erbij
Ik moet nog steeds eh......mijn films afgehandeld zien te krijgen
Dat mag.....tegen contante betaling uiteraard....en met een ruime afstand tussen fotograaf en modelquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niet zo enthousiast.. straks krijg je allemaal opdrachten
van mannen
quote:
Nee joh...die komen niet meerquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:24 schreef Ouwesok het volgende:
[..], hoewel...
als ze nou maar niet weer hierheen komen, kan ik weer de hele #zooi gaan zitten uitvegen
Kom morgen ff langs,als je tijd hebt!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:21 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als het alleen een nieuw topic was...... Ik ben nu nog de resten van de vlammetjes onder mijn deleteknop aan het wegkrabbenwel met een kopje koffie erbij
Ik moet nog steeds eh......mijn films afgehandeld zien te krijgen
Is net verstuurd!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:14 schreef apestartje het volgende:
[..]
uh waar blijft mijn berichtje
Nee, die kwamen HIER vandaan...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:24 schreef Ouwesok het volgende:, hoewel...
als ze nou maar niet weer hierheen komen, kan ik weer de hele #zooi gaan zitten uitvegen
* deur voorzien heeft van boobytraps, en shotgun heeft doorgeladenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh...die komen niet meeren wij zullen niet meer reageren
![]()
Wordt morgenmiddagquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:26 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Kom morgen ff langs,als je tijd hebt!
Nu kan het nog
"Hey du Tubbs gibb mal die kanone"quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:28 schreef RonaldV het volgende:
* deur voorzien heeft van boobytraps, en shotgun heeft doorgeladen
Okiquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:29 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Wordt morgenmiddag.
ga dan ook naar binnen, is gezelligerquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:29 schreef Ouwesok het volgende:
Wordt morgenmiddag.
computer op bedquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:43 schreef Borelius het volgende:
Oke,
Morgen gaan we verder met de Best Of, ik verwacht in loop van zaterdag een voorbeeld te kunnen tonen. Nu ga ik het stramme lijf ter bedde brengen. Mijn lijf houdt mijn geest niet bij, shit nietwaar?
Bedankt erg mooi en leuk om te zien allemaalquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:43 schreef Borelius het volgende:
Oke,
Morgen gaan we verder met de Best Of, ik verwacht in loop van zaterdag een voorbeeld te kunnen tonen. Nu ga ik het stramme lijf ter bedde brengen. Mijn lijf houdt mijn geest niet bij, shit nietwaar?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 01:07 schreef PdeHoog het volgende:
en ik zeg verder niets over de slachting die Shark.Bait onder de konijnenbevolking heeft gehouden daar.
Ik was zelf ook helemaal verbaastquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 01:14 schreef Shark.Bait het volgende:
Jeetje PdeHoog, die fazant is scherp.. geen mist enzo (waar Xilantof en ik toch wel last van hadden)
Mogguhquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:24 schreef rique het volgende:
Best of...Best of....Best of......![]()
Whaaa en die topics gaan ook al zo snel !
Het begint met een ontspannen dagje uit, de weken daarna zitten vol stress van foto's uploaden, foto's verdelen en de hele dag stiekem als je baas naar de wc is als een malle op F5 rammen, ik kan het bijna niet meer aan joh![]()
Aangezien het dit weekend erg druk heb met het vieren van mijn 23-jarig bestaan en ik de rest van de week waarschijnlijk te dronken ben om de straling van de monitor aan te kunnen laat ik dat "best of" verhaal denk ik even langs me heen waaien, de foto's die er nu staan zijn al een selectie en verdere rangschikking komt nog wel een keertje![]()
-edit-
aangezien iedereen gister wilde melden wat er naast hem op de tafel stond. Bij deze met terugwerkende kracht: Ik zat lekker aan het kanon *boem*
dank, dankquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 07:29 schreef Xilantof het volgende:
PdeHoog!
leuke foto's ....
ik heb zeker wat favorieten uit je serie op de site!
leuk!
Jup, al 1 film binnenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:48 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Mogguh
Aan het"werk" vandaag?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh...die komen niet meeren wij zullen niet meer reageren
![]()
*gaap*quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:39 schreef Bowiefan het volgende:
Môggguhhh All, bieren verwerkt?
Doe ze de groeten in Berlijn en Krakow!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:58 schreef Re het volgende:
![]()
* rique gaat zijn koffers inpakken, maar eerst koffie
Mogguh,kan ik een plaat van jou in actie hier neerzetten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:39 schreef Bowiefan het volgende:
Môggguhhh All, bieren verwerkt?
Zit ik met mijn duffe kop te zappen om een uur of 10 deez ochtend,
kom ik voorbij ned3, z@ppelin, Junior Songfestival 2004.
Zie ik volgens mij Jennifer daar zitten, kan dat kloppen
ik ving ook iets op over de musical Sound of music.
ben ff blijven kijken, maar programma was snel daarna afgelopen.
hehe gedeeltelijk hoor, probleem is dat ik 2 koffers, minitrekker, laptop en posters moet meenenmen, maar gelukkig is daarvoor de taxiquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:06 schreef rique het volgende:
[..]
Doe ze de groeten in Berlijn en Krakow!
En bedenk: het is een werkvakantie he
Je zal niet de eerste zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:09 schreef fotoloog het volgende:
Mogguh,kan ik een plaat van jou in actie hier neerzetten?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:29 schreef Re het volgende:
en nou moet de contrafoto natuurlijk ook geplaatst worden
quote:
Zo lach ik gewoonquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maar niet op haar gemak.. ze houdt haar mond zo stijfjes dicht, jammer
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Was dat gisterquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:14 schreef De_Warme_bakker het volgende:
pfff...
Gisteravond Jazzfestival in Delft, en vanaf ongeveer 18 uur daar geweest, tot diep in de nacht. Kom ik terug, kijk op fok of er 'misschien nog wat gepost is'... Is hier een heuse rel ontstaan van BH-users tegen FOT-users. of FOT-nerds waar 'ze' 'ons' voor uitmaakten. Maargoed... 2 topics verder gaat alles weer zoals het hoort
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:14 schreef Offy het volgende:
Grote goden, ik heb een uur bij moeten lezen![]()
(heb ik die rel gisteren weer gemist, verdorie
)
Er komt een moment dat je nietsvermoedend breed lachend opeens in de lens van een camera kijktquote:[..]
Zo lach ik gewoon![]()
Is dat alleen in de kroegen of ook buiten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:18 schreef De_Warme_bakker het volgende:
vanavond ook!
ah....misschien ga ik vanavond nog wel ff kijken. Ga je ook nog of niet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:21 schreef De_Warme_bakker het volgende:
heel Delft. Grote markt, volgens mij een grote tent bij café De Ouwe Jan...
juist ja, naast de ouwe jan![]()
zelf ben ik benieuwd wie er daar in mijn rug staat te schoppenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:29 schreef Re het volgende:
en nou moet de contrafoto natuurlijk ook geplaatst worden
vanavond helaas niet. Feest van een vriendin, die het niet wilde verzetten. Misschien dat ik Zondag overdag eens langsga met de camera. Levert misschien interessante beelden op. als je zag hoe die Salsa band zich gister in het zweet wist te werken met een stokje...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ah....misschien ga ik vanavond nog wel ff kijken. Ga je ook nog of niet?
Je hebt niks gemist hoor. Er was met de komst van bepaalde users ineens een daling in het niveau, verder niets.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:14 schreef Offy het volgende:
)
[..]
..........
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:45 schreef dawg het volgende:
Enne, toch maar model volgende keer?
Niet belangrijk... maar ze lurken hier toch rond. Wij maken graag foto's, BH2ers maken graag foto's van zichzelf. Allebei foto nerds dusquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:14 schreef De_Warme_bakker het volgende:
pfff...
Gisteravond Jazzfestival in Delft, en vanaf ongeveer 18 uur daar geweest, tot diep in de nacht. Kom ik terug, kijk op fok of er 'misschien nog wat gepost is'... Is hier een heuse rel ontstaan van BH-users tegen FOT-users. of FOT-nerds waar 'ze' 'ons' voor uitmaakten. Maargoed... 2 topics verder gaat alles weer zoals het hoort
Voor FOT een rel, voor 30/40-ers een standaard topicquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:14 schreef Offy het volgende:
)
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niet belangrijk... maar ze lurken hier toch rond. Wij maken graag foto's, BH2ers maken graag foto's van zichzelf. Allebei foto nerds dus
* Ghostbuster zwaait naar narcistische lurkende BH2 postende foto-nerds en andere lurkers
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:45 schreef dawg het volgende:
Enne, toch maar model volgende keer?
Done!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:35 schreef Shark.Bait het volgende:
Offy, email mij eens, dan vertel ik je waar jij jouw hoge resolutie foto's kan ophalen
Dank je, maar plat?? Nee, de site is gewoon in de lucht hoor, net nog even gecontroleerd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:20 schreef Offy het volgende:
Borelius, je hebt het er maar druk mee he? (super dat je er zoveel tijd in steekt) Maar de linkjes werken hier niet... (oh, ik zie dat de site het ook niet doet...even plat?)
mooi!!!, subtiel ook de 2 fotootjes in de headerquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:51 schreef Borelius het volgende:
Ik heb vast een paar screen-dumps van mijn Best-Of ontwerp:
Voor de beste beoordeling op ware grootte bekijken!
Al mijn fotos mogen geplaatst worden, ik ga er vanuit dat men zelf wel kan bepalen of ze mooi genoeg zijn..quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
-- hier ging iets fout--
Gutteguttegut, bezwaar als ik een foto van jou hier neerzet?
scherp oogquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:00 schreef Borelius het volgende:
Hoi Re,
Leuk dat je dat ziet, ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voordat iemand het in de gaten kreeg, niet zo lang dus.
ligt dat nou aan de lens of de scanner die vuiltjes, komen wel zachte foto's uit dat apparaatquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:21 schreef fotoloog het volgende:
[afbeelding]
Scanner is vuil iddquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:31 schreef Re het volgende:
[..]
ligt dat nou aan de lens of de scanner die vuiltjes, komen wel zachte foto's uit dat apparaat
Het heeft geen haast, prima dus...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:12 schreef Re het volgende:
[..]
scherp oog(is het goed als ik volgende week mijn fotonummers doormail want ik zit niet thuis de komende 11 dagen)
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niet belangrijk... maar ze lurken hier toch rond. Wij maken graag foto's, BH2ers maken graag foto's van zichzelf. Allebei foto nerds dus
* Auticia zwaait naar narcistische lurkende BH2 postende foto-nerds en andere lurkers
Is DAT nou Offy??quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:01 schreef Borelius het volgende:
Ik sta te kijken of er wat stuk is, maar dat was niet het geval en Offy (denk ik) maakt weer eens dankbaar gebruik van een object om zich te verbergen (of is het deze keer toeval?).
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is DAT nou Offy??
Weet ik nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:27 schreef Offy het volgende:
(wie had je dan in gedachten als Offy?)
Voor een betere shot, zie mijn foto'squote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Is DAT nou Offy??
Haha, okayquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik nietIk had de groepsfoto nog niet uit m'n bolletje geleerd
Mea maxima culpa![]()
Mochten foto's van jou eigenlijk online?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:49 schreef Offy het volgende:
Haha, okay
Het verbaasde me gewoon een beetje omdat het lijkt alsof hier iedereen met foto's van mij rond aan het strooien is(gelukkig is het dus niet zo erg als ik dacht
)
Ach, als ik niet toevallig in mijn neus aan het peuteren ben of die ene moedervlek zichtbaar is waar normaal gesproken het zonlicht niet bij kan, vind ik het primaquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mochten foto's van jou eigenlijk online?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:01 schreef Offy het volgende:
(ik zit vol verwachting te wachten op een mailtje terug trouwens)
Hmmmm.. ik vraag mij toch wel af waar die moedervlek zitquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:01 schreef Offy het volgende:
Ach, als ik niet toevallig in mijn neus aan het peuteren ben of die ene moedervlek zichtbaar is waar normaal gesproken het zonlicht niet bij kan, vind ik het prima
Dat wordt dus de uitdaging voor de volgende fotoshootquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:01 schreef Offy het volgende:
die ene moedervlek [...] waar normaal gesproken het zonlicht niet bij kan
Volgende fotomeet:quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat wordt dus de uitdaging voor de volgende fotoshoot
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgende fotomeet:
Offy sexy en gewaagd
Als er een ->quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:29 schreef Subhuman het volgende:
We kunnen gewoon niet geloven dat jij ooit zou liegen!![]()
Offy, meid, de geest is uit de flesquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:27 schreef Offy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
(even for the record: die moedervlek bestaat dus nietOnbegrijpelijk hoe jullie alles meteen geloven wat ik zeg
PdeHoog denkt nu ook al dat ik allergisch ben voor bloemen
)
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Offy, meid, de geest is uit de flesJe hebt vast wel moedervlekken op medisch erg moeilijke plaatsen, waar het zonlicht OOK niet bij kan komen, en waar je je zelf niet eens bewust van bent
En DIE gaan we dus de volgende keer vastleggen
Met je teletoeter?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Offy, meid, de geest is uit de flesJe hebt vast wel moedervlekken op medisch erg moeilijke plaatsen, waar het zonlicht OOK niet bij kan komen, en waar je je zelf niet eens bewust van bent
En DIE gaan we dus de volgende keer vastleggen
* Dr_Flash voor de gelegenheid omdoopt tot Offy-toeterquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:38 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Met je teletoeter?![]()
Eerst foto's maken, dan kijken we wel verderquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:40 schreef Offy het volgende:
We houden het wel netjes hier he![]()
Nee niks.. we zullen doorgaan tot die moedervlek op de gevoelige plaat staat!!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:27 schreef Offy het volgende:
(even for the record: die moedervlek bestaat dus nietOnbegrijpelijk hoe jullie alles meteen geloven wat ik zeg
PdeHoog denkt nu ook al dat ik allergisch ben voor bloemen
)
Hey, dan heb ik haar misschien gezien!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:07 schreef Xilantof het volgende:
ze heeft namelijk in de musical "the sound of music" gespeeld
Hey!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:26 schreef Offy het volgende:
Hey, dan heb ik haar misschien gezien!
(nou en, de Sound of Music is cult, ja![]()
....The hills are alive....with the sound of music
)
op tv of in de musical zelf?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:26 schreef Offy het volgende:
[..]
Hey, dan heb ik haar misschien gezien!
(nou en, de Sound of Music is cult, ja![]()
....The hills are alive....with the sound of music
)
Ze gaf een kleine demo op de meetquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:31 schreef Xilantof het volgende:
ik heb haar uiteraard ook gezien in de musical in het theater, en wat is ze goed
ze kan echt geweldig zingen![]()
owhja joh?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ze gaf een kleine demo op de meet
Hij is *nu* bezig! mag een mensen even eten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hey!
FTPen al gelukt???
De musicalquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
op tv of in de musical zelf?
Wat flauw dat ze dan niet even wat heeft laten horen zondagquote:ik heb haar uiteraard ook gezien in de musical in het theater, en wat is ze goed
ze kan echt geweldig zingen![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:45 schreef Xilantof het volgende:
owhja joh?
wist ik niet![]()
ik heb jaren met haar in 1 huis gewoond dus ik weet het ook wel hoor![]()
. maar had het niet erg gevonden om het nogeen keer te horen
mooi...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:52 schreef Offy het volgende:
Hij is *nu* bezig!
neequote:mag een mensen even eten?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:54 schreef Shark.Bait het volgende:
nee
mensen
vertel? wanneer ben je uitgeteld?![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:57 schreef Offy het volgende:
Heb ik mijn mond weer eens voorbij gepraat....Tegen niemand zeggen he
lolquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:03 schreef Shark.Bait het volgende:![]()
OFFY!!! je Ondertitel
![]()
![]()
![]()
GMTAquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:03 schreef Xilantof het volgende:
zouden we eigenlijk allemaal moeten doen
ik zal het eens voorstellen aan d'rquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:03 schreef Xilantof het volgende:
Offy, niet zeggen dat ik gezegd heb dat ze goed kan zingen![]()
en shark.Bait:
24 okt. klinkt goed
en je zou d'r eens voluit moeten horen zingen![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:06 schreef Xilantof het volgende:
zie ondertitel
Een beetje zelfspot kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:03 schreef Shark.Bait het volgende:![]()
OFFY!!! je Ondertitel
![]()
![]()
![]()
en Shark.Bait ook alquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:08 schreef Offy het volgende:
Shark: Ze zijn binnen...bedankt!
[..]
Een beetje zelfspot kan nooit kwaad
Xilantof(wow, ik ben trendsetter
)
Mooi! Graag gedaan hoor... ik post er straks eentje hier als je het niet erg vindquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:08 schreef Offy het volgende:
Shark: Ze zijn binnen...bedankt!
precies.. zie mijn foto bij sexy en gewaagdquote:Een beetje zelfspot kan nooit kwaad
*kuch*quote:Xilantof(wow, ik ben trendsetter
)
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:11 schreef Subhuman het volgende:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:09 schreef Xilantof het volgende:
[ hoe laat![]()
Nog nader te bepalen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:09 schreef Bowiefan het volgende:
ik stel voor om om 11:00 te meeten? Iemand bezwaar???
Weer zo'n eind naar links...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:14 schreef Offy het volgende:
Naarden??en ik heb toch goed opgelet vroeger bij topografie
Routeplanner opstart...
[afbeelding]
Poehee, weer zo'n end naar boven...|
een bericht uit te toekomstquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]let op de datum hee
Heeej ik ben ingelogd zie ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:51 schreef Borelius het volgende:
[4] Iemand anders is ingelogd en ziet mijn 1-e foto ( en mogelijkheid tot jump)
http://www.borrie.ne1.net/test/stemmen/screen4.jpg
2? ik zien dr 4quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:57 schreef Re het volgende:
mooi!!!, subtiel ook de 2 fotootjes in de header
ik denk de eigenaar van de camera op het statief....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:25 schreef Offy het volgende:
Hey wacht, er staan nóg iemand achter Borelius (ziet Offy pas na 5x kijken)
Dan ben ik er haast wel van overtuigd, het ging over een meisje wat mee doet met kindersongfestival en ze hadden een reunietje van SOM.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:07 schreef Xilantof het volgende:
Bowiefan, wat jij zei over Jennifer zou best kunnen.
ze heeft namelijk in de musical "the sound of music" gespeeld
dat zou heel goed kunnen...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:17 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Dan ben ik er haast wel van overtuigd, het ging over een meisje wat mee doet met kindersongfestival en ze hadden een reunietje van SOM.
140 km vanaf Enschede...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
een bericht uit te toekomst
en ik moest het ook opzoeken, van Naarden.
81,4 km vanaf den haag
weer midden des lands.
zijn al die fotos door de modellen al goedgekeurd voor publicatie Bor?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:16 schreef Borelius het volgende:
Inmiddels heb ik een test-versie van het stemtopic klaar. Ik heb zomaar 3 foto's van mezelf en 3 foto's van Bowiefan genomen als test. De eerste drie users in het rijtje gebruikers kunnen gebruikt worden om de testen (door iedereen), en de wachtoorden zijn voor alle drie: test
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:16 schreef Borelius het volgende:
Waarschijnlijk kan ik ook, maar mijn moeder is 23 oktober jarig en ik weet niet of ze het dan viert, of de dag er na. Voordeel is wel: ze woont in Naarden !
okee, ik zal eens testen.. mazzelquote:Inmiddels heb ik een test-versie van het stemtopic klaar. Ik heb zomaar 3 foto's van mezelf en 3 foto's van Bowiefan genomen als test. De eerste drie users in het rijtje gebruikers kunnen gebruikt worden om de testen (door iedereen), en de wachtoorden zijn voor alle drie: test
Let wel, het is nog niet af en ik stel goede voorstellen voor verbetering/verandering wel op prijs.
http://borrie.ne1.net/test/stemmen/index.php
Ik ga nu even op bezoek bij mijn broer, die heeft gelukkig ook internet, dus ik kijk zo wel even of er al reacties zijn.
getest:quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:16 schreef Borelius het volgende:
Let wel, het is nog niet af en ik stel goede voorstellen voor verbetering/verandering wel op prijs.
Ja, precies...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:28 schreef Bowiefan het volgende:
getest:
begrijp ik goed dat je elke foto een cijfer moet geven?
en nog een voldoende ook, dat heb je voor mij gedaan
en hoe kun je zien of je al op een foto getemd hebt
(of MOET je stemmen voordat je naar een volgende foto kan gaan?)
Ik wil wel een kijkje nemen denk ik.. maar ik denk dat ik dan weer teveel ga uitgeven (en de vakantie komt er nog aan!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:24 schreef Ouwesok het volgende:
Nog maar eens ten overvloede:
Morgen is dus de fotograficabeurs in Doesburg alwaar Ouwesok en Bowiefan in elk geval aanwezend zijn. Jongesok komt wellicht ook wanneer zijn agenda het toelaat.
Verder nog mensenof fok!kers met fotografica-aspiraties(+pittoresk binnenstadje waar het heerlijk fotograferen is)
Jullie weten wel dat dit het begin van de wintertijd is en dat er dus meer aan de wijzers van de klok gedraaid moet gaan worden?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:21 schreef Xilantof het volgende:
Fotomeet![]()
waar
Naarden
wanneer
24 Oktober 2004.
hoe laat![]()
Nog nader te bepalen
waarschijnlijk 11.00 uur
Wie komt:
Xilantof
Shark.Bait
Ouwesok
Offy
Subhuman
Oceanonix
misschien
Borelius
Wintertijd, blegh...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:51 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Jullie weten wel dat dit het begin van de wintertijd is en dat er dus meer aan de wijzers van de klok gedraaid moet gaan worden?
Wordt het nu 1 uur later of 1 uur vroeger??????![]()
Als iemand het mailadres van Peter Heerschop heeft kunnen we daar vast een heel gedetailleerd antwoord op krijgenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:51 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Jullie weten wel dat dit het begin van de wintertijd is en dat er dus meer aan de wijzers van de klok gedraaid moet gaan worden?
wat kunnen jullie trouwens veel ouwehoeren![]()
11:00 officiele NL tijd.. of het winder of zomertijd is, tja... die mensen komen dan te laat...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:51 schreef Oceanonix het volgende:
Lief beestquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:50 schreef ElsCapone het volgende:
Ik heb intussen ook mijn foto's. Moet zeggen dat ze een beetje tegenvallen. Misschien komt dat doordat ik intussen al jullie geweldige foto's al heb gezien![]()
(sorry hoor, de rest volgt spoedig op de site van Borelius.. ik zal deze er niet tussen zetten)
Doe maar niet hij is de reden dat ik het nu niet meer snap........quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Als iemand het mailadres van Peter Heerschop heeft kunnen we daar vast een heel gedetailleerd antwoord op krijgen
Lekker dichtbij, ik stem voorquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Weer zo'n eind naar links...
je mag langer slapen dusquote:De klok gaat dan een uur terug van 3 uur naar 2 uur.
HAHAHAHATSJOOOEEEEEE, wil je dat nooit weer doen, ik ben allergisch voor mauwbeesten dus ook voor nestaquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:50 schreef ElsCapone het volgende:
Ik heb intussen ook mijn foto's. Moet zeggen dat ze een beetje tegenvallen. Misschien komt dat doordat ik intussen al jullie geweldige foto's al heb gezien![]()
Maar hier dan een foto die er ook tussen zat; van een model dat altijd gewillig is en er vast geen bezwaar tegen maakt om hier op Fok! te verschijnen..
(sorry hoor, de rest volgt spoedig op de site van Borelius.. ik zal deze er niet tussen zetten)
[afbeelding]
Mag ik nu al niet meer mee?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:02 schreef Xilantof het volgende:
Fotomeet![]()
waar
Naarden
wanneer
24 Oktober 2004.
hoe laat![]()
Nog nader te bepalen
waarschijnlijk 11.00 uur
onafhankelijk van zomer/wintertijd
Wie komt:
Xilantof
Shark.Bait
Ouwesok
Offy
Subhuman
Rewimo
Qltel
RubberDuckey
misschien
Borelius
jij niet hèquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:51 schreef Oceanonix het volgende:
wat kunnen jullie trouwens veel ouwehoeren![]()
kunnen we ook wel om 10 uur afsprekenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:04 schreef Xilantof het volgende:
je mag langer slapen dus
en ik dan? mag ik mee?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:07 schreef Oceanonix het volgende:
Mag ik nu al niet meer mee?![]()
ik heb je toegevoegdquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:13 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
en ik dan? mag ik mee?
Normaal gesproken wel maar was ff aan het klussen in huis en nu moest ik heel veel lezen.........quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:13 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
jij niet hè![]()
Tja, dat is maar een idee, ik heb maar een aftrap gemaakt wegens gebrek aan feedback over hoe we het moeten aanpakken. Als je dan wat in elkaar flanst, heeft ineens iedereen wel veel ideeën.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:28 schreef Bowiefan het volgende:
begrijp ik goed dat je elke foto een cijfer moet geven?
Ik denk dat we allemaal zo ons best hebben gedaan dat er geen onvoldoendes gegeven horen te worden, en het komt ook veel positiever over .quote:en nog een voldoende ook, dat heb je voor mij gedaan
Tja als je oog ongevoelig is voor rood, dan wordt dat een probleem.quote:kun je zien of je al op een foto gestemd hebt
Nee, dat is niet nodig.quote:(of MOET je stemmen voordat je naar een volgende foto kan gaan?)
Dat is vreemd, want dat was een bugje waarvan ik dacht dat ik het had opgelost, dus daar kijk ik nog even naar.quote:En als je een niet bestaand nummer invoert in jump dan krijg je een wit scherm
Wees eens een beetje inventiefquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:25 schreef Subhuman het volgende:
Maareh... Is er wat leuks te doen in Naarden? Wat is het voor dorp / stad?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wees eens een beetje inventiefhttp://www.naarden.nl/prod/naarden/webatonce.nsf
regio.... hmm.. als in: te overbruggen op 1 dag?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:38 schreef fotoloog het volgende:
Naarden is op zich niet verkeerd,maar in de regio heb je toch heel wat meer fotogenieke dorpjes
Het kasteel van Nederhorst
De Japanse tuin van Breukelen
De monumentale panden van Graveland
Loenen is ook erg mooi
Alles binnen een straal van 15 kmquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
regio.... hmm.. als in: te overbruggen op 1 dag?
(okee niet alles maar de 2 leukste ofzo...)
hm...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:41 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Alles binnen een straal van 15 km
welkom ben jequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:47 schreef Auticia het volgende:
Ik kom. Als ik vrij en welkom ben.
Doe nog maar even misschienquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
welkom ben je
zal ik je nog even bij "misschien plaatsen"?
of doe je het gelijk goed?
As a model?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:47 schreef Auticia het volgende:
Ik kom. Als ik vrij en welkom ben.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:49 schreef fotoloog het volgende:
[..]
As a model?
Als ie klaar is met bijlezen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:50 schreef Xilantof het volgende:
Auticia = toegevoegd aan het lijstje...
PdeHoog zal hier straks vast ook nog reageren, en die komt vast ook wel
Als ie klaar is met z'n haribo !quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als ie klaar is met bijlezen!
Die is allang op hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:53 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Als ie klaar is met z'n haribo !
En dan gelijk jouw fotozaak bezichtigen? Of is die niet in Weespquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:38 schreef fotoloog het volgende:
Fort Ossenmarkt te Weesp
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:27 schreef Offy het volgende:
[...] Onbegrijpelijk hoe jullie alles meteen geloven wat ik zeg
PdeHoog denkt nu ook al dat ik allergisch ben voor bloemen)
Ik ben niet fotogeniek.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:50 schreef Auticia het volgende:
[..]. Nee joh!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]. Je zit me te foppen
. Jij bent niet aardig
![]()
geen Haribo meer voor jou de volgende keer
Ja,quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:02 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ben niet fotogeniek.
Binnen de straal van 15 km hebben we ook nog:quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:38 schreef fotoloog het volgende:
Naarden is op zich niet verkeerd,maar in de regio heb je toch heel wat meer fotogenieke dorpjes
Het kasteel van Nederhorst
De Japanse tuin van Breukelen
De monumentale panden van Graveland
Loenen is ook erg mooi
Fort Ossenmarkt te Weesp
Dat dacht Offy ookquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:02 schreef Auticia het volgende:
Ik ben niet fotogeniek.
Wilde ik al voorstellen.. jij word coordinator voor de leuke plekjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:17 schreef Borelius het volgende:
Binnen de straal van 15 km hebben we ook nog:
Het Muiderslot, een zeer fotogenieke locatie,
en waarschijnlijk als ik even mijn best doe kan ik nog wel wat leuke dingen in de regio bedenken.
Staat er eenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:03 schreef Offy het volgende:
[..]
...grapje he?....
Dan moet-ie wel meegaan hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wilde ik al voorstellen.. jij word coordinator voor de leuke plekjes![]()
Geloof mij, ik word helemaal kriegel als iemand mij wil fotograferen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:14 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ja,, dat zeggen ze nou allemaal.....
Als wij nou eens het tegendeel bewijzen
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Staat er eenachter?
Tegen die tijd niet meerquote:En dan gelijk jouw fotozaak bezichtigen? Of is die niet in Weesp
Ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:20 schreef Auticia het volgende:
[..]
Geloof mij, ik word helemaal kriegel als iemand mij wil fotograferen.
Ik kan niet stilzitten, moet lachen en praat dan.
en modellen? worden die nog ingevlogen? ik zie er geen staan.. of hebben jullie al plannen om er een stel te strikken?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
Dan moet-ie wel meegaan hoor
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:21 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Tegen die tijd niet meer
Wordt het dan een modellenmeet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
en modellen? worden die nog ingevlogen? ik zie er geen staan.. of hebben jullie al plannen om er een stel te strikken?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
en modellen? worden die nog ingevlogen? ik zie er geen staan.. of hebben jullie al plannen om er een stel te strikken?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:14 schreef Subhuman het volgende:
Het wordt toch geen portretmeet of heb ik nu wat gemist?
What's in a namequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat het zo beroerd?
Ik dacht dat er mensen waren die dus met fotomodellen wilden werken... maakt mij niet zo uit hoor.. een aparte model foto meet deel II is ook goed..., mits ik kan naturlijk...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
Wordt het dan een modellenmeet?
Ah.....het Muiderslotjequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:17 schreef Borelius het volgende:
[..]
Binnen de straal van 15 km hebben we ook nog:
Het Muiderslot, een zeer fotogenieke locatie,
en waarschijnlijk als ik even mijn best doe kan ik nog wel wat leuke dingen in de regio bedenken.
Hmmm......da's zwaar klote voor jequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:24 schreef fotoloog het volgende:
[..]
What's in a name
Ach,ik leef nog..quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm......da's zwaar klote voor je
Kijk maar uit...binnenkort word je overspoeld door foto'squote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:29 schreef just me het volgende:
wat heb ik mooie foto's van mijn Merel gezien!! schitterend
Heb ik geen bezwaar tegenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk maar uit...binnenkort word je overspoeld door foto's. Ik geloof dat ze van plan was om er een hele zwik af te laten drukken
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:32 schreef just me het volgende:
zo.. en nu naar het jazz-festival
Volgens mij zijn die amerikanen aan het wakker worden en dus alle bandbreedte van Pbase aan het opslurpenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:53 schreef Xilantof het volgende:
PdeHoog, ik zie ze gewoon, er ze zijn erg leuk
edit
en nu wel mooie rode diagonale strepen die elkaar kruisen
edit 2:
en na mijn vorige edit waren ze er weer
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik kom de 24ste ook, mn vader is dan jarig maar daar ga ik savonds wel heen.
Ik kom als fotograaf maar ook als model als dat gewenst is.
preciesquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:06 schreef PdeHoog het volgende:cool
En? wat voor leuke kleurtjes heb je nu in je haarquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:25 schreef Oceanonix het volgende:
Normaal gesproken wel maar was ff aan het klussen in huis en nu moest ik heel veel lezen.........
Heb blijkbaar zelfs een relletje gemist....
Het kwam nu dus op mij over dat je de foto meteen een waardering moest geven omdat er default al een getal stond ingevuld (rood), dus dat je pas andere fotos kan bekijken wanneer je de foto die je bekijkt een waardering hebt gegeven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:28 schreef Borelius het volgende:
[..]
Tja, dat is maar een idee, ik heb maar een aftrap gemaakt wegens gebrek aan feedback over hoe we het moeten aanpakken. Als je dan wat in elkaar flanst, heeft ineens iedereen wel veel ideeën.
[..]
Ik denk dat we allemaal zo ons best hebben gedaan dat er geen onvoldoendes gegeven horen te worden, en het komt ook veel positiever over .
[..]
Tja als je oog ongevoelig is voor rood, dan wordt dat een probleem.
[..]
Nee, dat is niet nodig.
[..]
Dat is vreemd, want dat was een bugje waarvan ik dacht dat ik het had opgelost, dus daar kijk ik nog even naar.
Als er modellen foto's van zich willen hebben kunnen ze toch gewoon meekomen, vast wel en fotograaf die zich er op uit wil levenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik dacht dat er mensen waren die dus met fotomodellen wilden werken... maakt mij niet zo uit hoor.. een aparte model foto meet deel II is ook goed..., mits ik kan naturlijk...
camera, onderwerp en schieten.. whatever er in beeld zit/staat loopt etc.
Waar blijft je wedstrijd foto, ? mopperquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:27 schreef Xilantof het volgende:
oei, bedenk ineens...
een weekendje weg met de opleiding naar berlijn stond ook geplanned in oktober (nog geen datum ofzo hoor)
maar goed..
ik kijk wel hoe het loopt!
Zeker, met op de hoek bij de sluis het café van Ome Ko, waar mijn verkering is begonnen, 30 jaar geleden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:29 schreef fotoloog het volgende:
Muiderslot,maar ook de haven van Muiden zijn zeer fotografeerbaar
Dat had ik al vast gedaan als voorbeeld. Ook om te laten zien dat je nog van gedachten kunt veranderen als je denkt dat je jezelf vergist hebt. Het is een TEST, dit is nog niet het eind-resultaat!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:15 schreef Bowiefan het volgende:
Het kwam nu dus op mij over dat je de foto meteen een waardering moest geven omdat er default al een getal stond ingevuld (rood), dus dat je pas andere fotos kan bekijken wanneer je de foto die je bekijkt een waardering hebt gegeven.[..]
Dat zal vast je oom geweest zijnquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:01 schreef Borelius het volgende:
[..]
Zeker, met op de hoek bij de sluis het café van Ome Ko, waar mijn verkering is begonnen, 30 jaar geleden.
Ik kwam er vroeger vaak, een broer van mijn vader woonde daar op een tot woonboot omgebouwde tjalk!
okeeej, met de uitleg erbij is het volkomen duidelijk.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:08 schreef Borelius het volgende:
...
Ome Ko denk ikquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:09 schreef sjeffie1 het volgende:
Dat zal vast je oom geweest zijn![]()
Ik was helemaal grijs van het stof......... Foto' s hangen nu eenmaal leuker aan de muur dan dat ze staan op de grond.....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:15 schreef Bowiefan het volgende:
En? wat voor leuke kleurtjes heb je nu in je haar![]()
Dus hier gaan we met zijn allen een biertje drinken???quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:23 schreef fotoloog het volgende:
Ome Ko is legendarisch in deze contreien
fotos op gehangen dus, dat klinkt als een naderende eindfasequote:Op zondag 22 augustus 2004 00:24 schreef Oceanonix het volgende:
Ik was helemaal grijs van het stof......... Foto' s hangen nu eenmaal leuker aan de muur dan dat ze staan op de grond.....
iig niet bij de mac, dat mag nietquote:Dus hier gaan we met zijn allen een biertje drinken???
Nee, dat was ome Chris! Zijn dochter (mijn nicht dus) woont nu nog steeds in een woonboot bij Muiden, maar de boot is inmiddels verplaatst tegenover de Maxis, niet zo'n mooie locatie, maar wel vrij rustig.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:09 schreef sjeffie1 het volgende:
[..]Dat zal vast je oom geweest zijn![]()
2quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:24 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Dus hier gaan we met zijn allen een biertje drinken???
Dan wil mijn vrouw zeker mee! Het is 30 jaar geleden dat we daar samen geweest zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:24 schreef Oceanonix het volgende:
[..]Dus hier gaan we met zijn allen een biertje drinken???
Sorry dat bedoelde ik natuurlijkquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:29 schreef fotoloog het volgende:
2
Volgens mij hebben we twee modellen gevondenquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:31 schreef Borelius het volgende:
[..]
Dan wil mijn vrouw zeker mee! Het is 30 jaar geleden dat we daar samen geweest zijn.
Een periode die de meeste van de Forum-leden nog niet in levensjaren tellen, dus dat klink hun in de oren als oertijd!
We gaan niet lullig lopen doen he.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:31 schreef Borelius het volgende:
[..]
Dan wil mijn vrouw zeker mee! Het is 30 jaar geleden dat we daar samen geweest zijn.
Een periode die de meeste van de Forum-leden nog niet in levensjaren tellen, dus dat klink hun in de oren als oertijd!
Dit was een grapje hoor Offyquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Staat er eenachter?
Zo jong ben je nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:34 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
We gaan niet lullig lopen doen he.Daar kan ik niets aan doen dan moet je bij mijn ouders zijn..
![]()
was toen nog niet eens in de planning opgenomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |