Wahahahahahaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat je arm eraf valt...
tattoo rot
Ik ben serieusquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:44 schreef Lucille het volgende:
Misschien is het beter om een echte tattoo te nemen waarbij de inkt in de huid wordt gezet, ipv zo'n plakplaatje die je bij de kauwgum krijgt.
Zo onzinnig is het niet hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:44 schreef Qwea het volgende:
Als je niks zinnigs te melden hebt, tief dan gewoon een end op en ga spelen in onzin ofzo.
Ik ben bang dat je toch niet een echte tattoo hebt (serieus) en dat de inkt dus niet goed in de huid zit maar er bovenop ligt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben serieus![]()
Kun jij gedachten lezen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:46 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je toch niet een echte tattoo hebt (serieus) en dat de inkt dus niet goed in de huid zit maar er bovenop ligt.
Waar zit het ding? Boven je bilnaad?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun jij gedachten lezen?Ik had dus vanaf het begin al het idee dat het "erop" lag. het lijkt volgens mij ook zo.
En nu?![]()
En het is geen beunhaas.
* skiczukie is pissed
Hoe is de tattoo aangebracht dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun jij gedachten lezen?Ik had dus vanaf het begin al het idee dat het "erop" lag. het lijkt volgens mij ook zo.
En nu?![]()
En het is geen beunhaas.
* Lucille is pissed
Op je bovenarm? Iew. Ben je een kerel ofzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:50 schreef Qwea het volgende:
Het ding zit op mn bovenarm! EN HET IS GEEN PLAKPLAATJEzeikerds
Als jij daar niet van houdt is dat jouw probleem.Tief lekker op of reageer serieus.Onzin is verder opquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Op je bovenarm? Iew. Ben je een kerel ofzo.
Met gewoon inkt en ee naald.En ja het bloede en deed pijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hoe is de tattoo aangebracht dan?
Stel je niet zo aan joh!Het zijn maar grappen....en grollen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:50 schreef Qwea het volgende:
Het ding zit op mn bovenarm! EN HET IS GEEN PLAKPLAATJEzeikerds
Zo'n electrisch apparaat met een naald of met de hand?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met gewoon inkt en ee naald.En ja het bloede en deed pijn
Geld!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:58 schreef skiczukie het volgende:
Hoeveel heeft het gekost?
Gewoon zo'n electrisch ding waarmee ze de lijnen deed. Je gaat toch niet met een gewoone naald dat doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:59 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zo'n electrisch apparaat met een naald of met de hand?
Ik kreeg de indruk dat de tattoo heel amateuristisch was gezet, vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon zo'n electrisch ding waarmee ze de lijnen deed. Je gaat toch niet met een gewoone naald dat doen
Was ik van plan.Morgen de shop in emmen te bellen. Maar danquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:06 schreef Lucille het volgende:
Ik zou naar een echte tattoo shop gaan en vragen om advies.
Braaf.Hij kan zoeken! Jeej!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:09 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Okee. Hier hebben we het dus over. Wat kost dat nou?
Een tattoo hoort niet te bladeren. Een echte tatoeerder kan je vertellen wat er mis is gegaan. Zeer waarschijnlijk zal hij zeggen dat er een amateur is bezig geweest. En als het echt aan jouw huid zou liggen (om wat voor reden dan ook) dan zal een echte tatoeerder ook dat kunnen herkennen. Weer een reden om aan te nemen dat je bij een prutser geweest bent.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was ik van plan.Morgen de shop in emmen te bellen. Maar danAls hun nou zeggen van het hoort niet zo.En zij beweert van wel
Hahaha!Ik geloof dat TS nu weer OT wil......pay attention please...thank you!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:10 schreef Frasier het volgende:
Wees blij dat ie er af valt.
Het is vrij moeilijk om over de conditie van je tattoo te praten als er niks te zien valt, al helemaal bij zo'n merkwaardig geval als een afbladerende tattoo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Braaf.Hij kan zoeken! Jeej!
Gaan we dan nu weer ontopic met serieuze reacties?!
Mja.Al zou het een prutser zijn geweest.Wat de neuk kan ik er dan nu nog aan doen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:11 schreef Lucille het volgende:
[..]
Een tattoo hoort niet te bladeren. Een echte tatoeerder kan je vertellen wat er mis is gegaan. Zeer waarschijnlijk zal hij zeggen dat er een amateur is bezig geweest. En als het echt aan jouw huid zou liggen (om wat voor reden dan ook) dan zal een echte tatoeerder ook dat kunnen herkennen. Weer een reden om aan te nemen dat je bij een prutser geweest bent.
Misschien dat een echte tatoeerder beter werk kan leveren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja.Al zou het een prutser zijn geweest.Wat de neuk kan ik er dan nu nog aan doen?Ik denk niet dat als ik mn geld terug vraag ze het ook nog gaat geven
Ja, en dan 2x betalen ckersquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:13 schreef Lucille het volgende:
[..]
Misschien dat een echte tatoeerder beter werk kan leveren.
wit? hmm, dan denk ik dat ut opgedroogde pus is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en dan 2x betalen ckers
@ karel
Bloedkorsten die zorgen voor witteplekken?![]()
Okequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
wit? hmm, dan denk ik dat ut opgedroogde pus is.
Maar laat je niet te veel opnaaien hier en ga morgen gewoon terug.
Je hebt nu 1 keer betaald voor een klote tattoo die niet goed is gezet, ik denk niet dat je iets beters zal krijgen bij dat mens. Ik ben bang dat als je niks doet je straks met een zeer slechte tattoo op je arm loopt en dus gewoon voor lul loopt omdat het broddelwerk is. Maar goed dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en dan 2x betalen ckers
Het zit op haar bovenarm hoor, wie ziet dat nou?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:21 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je hebt nu 1 keer betaald voor een klote tattoo die niet goed is gezet, ik denk niet dat je iets beters zal krijgen bij dat mens. Ik ben bang dat als je niks doet je straks met een zeer slechte tattoo op je arm loopt en dus gewoon voor lul loopt omdat het broddelwerk is. Maar goed dat is mijn mening.
Mja.Ik vraag me dus nu ff af.Dr zit ook nog een laag ONDER dat hele zwarte.dat is iets lichter zwart.Zou dat niet de orginele laag zijn? En dat dat hele erge zwarte zeg maar inkt is wat er boven opkomt van die naald?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:21 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je hebt nu 1 keer betaald voor een klote tattoo die niet goed is gezet, ik denk niet dat je iets beters zal krijgen bij dat mens. Ik ben bang dat als je niks doet je straks met een zeer slechte tattoo op je arm loopt en dus gewoon voor lul loopt omdat het broddelwerk is. Maar goed dat is mijn mening.
Ik was niet ongesteldquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:23 schreef MacDweal het volgende:
Op google vond ik het volgende:
Er komen allemaal witte vlekken op mijn tattoo is dat normaal?
Het kan zijn dat je na het tatoëeren inktuitstoot krijgt. Dit kan verschilende oorzaken hebben. Tijdens het genezingsproces zijn er wat velletjes af gegaan en is de inkt niet diep genoeg. De inkt wordt namelijk niet te diep ingestoken ivm littekenbindweefsel.
Ook je huidtype is van groot belang, bij de een wordt de tattoo donkerder dan bij de ander. Laat je ook nooit tatoëeren tijdens je maandelijkse periode, Dit kan ook tot inktuitstoot leiden.
oquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:26 schreef -pollem- het volgende:
Voor zover ik weet krijg je na het zetten van een tattoo eerst korstjes (zoals bij een schaafwond) en als die weg zijn dan gaat de huid vervellen. Dat het jeukt klopt ook wel. Bij mij kwamen er tijdens het insmeren ook zwarte velletjes af, geeft niets. Zodra de huid genezen is kan je pas oordelen of het goed gedaan is of niet. Je kan hem dan altijd nog laten bijkleuren.
Geen zorgen maken en gewoon nog een week of 2 wachten dus.
Het is een echte shopquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:34 schreef -pollem- het volgende:
Witte plekjes heb ik niet gehad en ik weet niet hoeveel velletjes er bij jou loshangen. Die witte plekjes kan je altijd bij laten werken. Ik had, als ik jou was, wel gewoon naar een goede shop gegaan i.p.v. bij een kennis, vriend of whoever.
Bij mij is alles gewoon prima genezen en ziet het er uitstekend uit nu.
Mee eens. Ik moest de eerste paar nachten tijdens het slapen een oud t-shirt aan doen, omdat die tattoo's nog wel eens af wilen geven. En dat jeuken... brrrr dat hoort er bij, dat is het genezingsproces. Plus uhmz opnieuw inkleuren op een pas getatoeerde huid?? Brrr denk het ook niet, dat moet eerst helen anders verneuken ze het helemaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:26 schreef -pollem- het volgende:
Voor zover ik weet krijg je na het zetten van een tattoo eerst korstjes (zoals bij een schaafwond) en als die weg zijn dan gaat de huid vervellen. Dat het jeukt klopt ook wel. Bij mij kwamen er tijdens het insmeren ook zwarte velletjes af, geeft niets. Zodra de huid genezen is kan je pas oordelen of het goed gedaan is of niet. Je kan hem dan altijd nog laten bijkleuren.
Geen zorgen maken en gewoon nog een week of 2 wachten dus.
Ja, ik ben vergeten om een oud shirt aan te trekken de eerste nacht nadat ik hem laten zetten. Mijn bed zag er echt niet uit gewoon. En dat jeuken is echt de hel, vooral omdat je niet kan/mag krabben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:35 schreef Tenusia het volgende:
[..]
Mee eens. Ik moest de eerste paar nachten tijdens het slapen een oud t-shirt aan doen, omdat die tattoo's nog wel eens af wilen geven. En dat jeuken... brrrr dat hoort er bij, dat is het genezingsproces.
Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:47 schreef MarMar het volgende:
of je laat je gewoon wat beter informeren voordat je een tattoo neemt
dat je je niet genoeg hebt laten informeren natuurlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen?
dat je wel een beetje hoort te weten wat er gebeurt als je net een tattoo hebt..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen?
Ja jezus weet ik veel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat je wel een beetje hoort te weten wat er gebeurt als je net een tattoo hebt..
korstjes die afbladeren, inkt die afgeeft, witte korstjes: korstjes worden altijd wit als je ze vochtig houdt of zalf op smeert..
en witte vlekjes: niet stiekem korstje eraf getrokken??
en afbladeren... bedoel, is het erop geschildert ofzo???
denk es na
Mensen kom op,nog even geduld!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:47 schreef Yskonijn het volgende:
Neenee niet zo flauw doen!Ik heb hulp ingeschakeld!
Hoe ver gaat je vriend om je te plezieren
laten we rustig afwachten totdat ze komt.....TS houd jij Frasier's hand vast?
eh.. maar je laat wel iets op je huid zetten wat er nooit meer af wil???quote:ja jezus weet ik veel
Roflquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:55 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Mensen kom op,nog even geduld!
help is definately on the way!
OMFG! Wat een fucking lelijke tattoeage op jouw rug zeg! Shit!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Rofl
Ik zag nu pas dat je mij hiervoor bedoelde
die is eigenlijk wel mooi... Ik zou het niet willen.. maar mooi is die wel!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
OMFG! Wat een fucking lelijke tattoeage op jouw rug zeg! Shit!![]()
Dan is dit subtieler!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Rofl
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan is dit subtieler!
[afbeelding] Of vind je het niet mooi?
Btw als je nu met alleen water ff alle bloed etc draf spoelt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kun je stan-daard spellen?
Nee dank je...
Ik heb liever iets dat Mukie uistraalt.
@ TS: Heb je zoveel gebloed dat er korsten op zijn gevormd?
Het kan zijn dat je die er nu al afwrijft.
Ahh daar ben je!I knew it!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Rofl
Ze kan toch gewoon d'r arm eraf knippen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:24 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Ahh daar ben je!I knew it!![]()
Je hebt een mooie tattoo hoor!Laat ze maar kletsen!
Maarre heb je rondgekeken en gezien hoe erg het hier is?
Ts,arm schaap....wat een ellende he?![]()
lees je er nu bewust overheen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze kan toch gewoon d'r arm eraf knippen?
Damn ja...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:24 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Ahh daar ben je!I knew it!![]()
Je hebt een mooie tattoo hoor!Laat ze maar kletsen!
Maarre heb je rondgekeken en gezien hoe erg het hier is?
Ts,arm schaap....wat een ellende he?![]()
Jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:25 schreef nikky het volgende:
[..]
lees je er nu bewust overheen?
Denk het niet. Volgens mij loopt ze te kloten met die tattoo. Zalfje erop enzo. Zou ik wel doen. Maar gelukkig heb ik er geen. Ik doe niet aan zelfverminking.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:27 schreef Mukie het volgende:
Denk trouwens dat de ts nu wel echt naar bedje toe is?
Zou ik niet doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Denk het niet. Volgens mij loopt ze te kloten met die tattoo. Zalfje erop enzo. Zou ik wel doen. Maar gelukkig heb ik er geen. Ik doe niet aan zelfverminking.
Sure.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zou ik niet doen
Het is tenslotte een schaafwond.
Daar strooi je toch ook geen zout in.
Btw zo help je de ts niet echt.
Jij vind het niets, prima.
Maar hou het daar dan ook bij
Ieder zijn eigen mening.
Ook dat...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:45 schreef krakkemieke het volgende:
Niet alleen dat ze zelf niet informeerde.... Ik kreeg van alles te horen wat ik kon verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |