Als dat het enige is wat hij zou doen om me te plezieren, nee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:15 schreef Logitik het volgende:
kan je niet beter zeggen "Hoe diep gaat je vriend om je te plezieren"?
Moet telkens denken aan dat liedje van Moloko: Killerbunnies als ik je nick ziequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:23 schreef Yskonijn het volgende:
Soms........heel soms,laadt 'ie z'n eigen batterijen op,zodat ik niet naar de winkel hoef!
now....that's what i call true love!![]()
![]()
Haha!Neehee geen killerbunnies,maar topickillers!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Moet telkens denken aan dat liedje van Moloko: Killerbunnies als ik je nick zie
sniffling little bunnies, bouncing up and down
Ay, de beginnersfoutquote:Op zondag 22 augustus 2004 01:07 schreef CasB het volgende:
Wat is ver? En volgens mij hoef ik niet zo heel veel tedoen
Niet eens, hij is nog maagd dus is nog niet begonnenquote:Op zondag 22 augustus 2004 02:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ay, de beginnersfout
Dan heeft ie dus gelijkquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:10 schreef SomeDude het volgende:
[..]
Niet eens, hij is nog maagd dus is nog niet begonnen
(toevallig in ander topic gelezen)
Verwennen != neukenquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:10 schreef SomeDude het volgende:
[..]
Niet eens, hij is nog maagd dus is nog niet begonnen
(toevallig in ander topic gelezen)
Of tot haar ogen wit worden hequote:Op maandag 23 augustus 2004 16:46 schreef Tijn het volgende:
Tot het zaad uit d'r neus gutst.
zo zeg, maar dan mag je zeker wel zelf aan't werk!quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:39 schreef Jo79 het volgende:
Mijn ex kocht een dildo voor me, omdat ik maar zin bleef houden en hij na 7 keer toch wel een beetje moe was. Vond ik toch wel heel lief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |