das pas echt lekker .....als man zijnde gaan staan op dat moment, dan spuitenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:07 schreef yvette1982 het volgende:
russisch neuken en klaarkomen op het lichaam is mijn ervaring.
details babey, detailsquote:Op maandag 8 maart 2004 16:30 schreef Gutnre het volgende:
verhaal...
Streept Missy Mirjam van de lijst.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
niet zo ver
We hebben werkelijk alles al gedaan, met uitzondering van poep/pies & dieren...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:16 schreef komrad het volgende:
wat voor dingen dan thumper
en terechtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:17 schreef Najra het volgende:
[..]
Streept Missy Mirjam van de lijst.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:21 schreef komrad het volgende:
Jammer dat je niet mijn vriendin bent thumper
Ik ben een jongetje dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:48 schreef thumper het volgende:
Bij ons is het vaker andersom... Mijn vriendin komt steeds met nieuwe dingen die ze wil uitproberen
En dat gaat vaak niet tegen mijn zin in hoor![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:28 schreef komrad het volgende:
sorry thumper, gelukkig dat je mijn vriendin niet bent, maar je bent wel een geluksvogel
Wil best ver gaan bij jou hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:57 schreef Mukie het volgende:
Ligt eraan hoe de relatie an sich is.
In een beginnende relatie is sowieso nog alles een beetje aftasten (letterlijk en figuurlijk)
Je leert elkaar lichaam dan kennen en merkt wat de ander fijn vindt en wat niet.
Maar over het algemeen, redelijk ver. Logisch toch? Zolang het in balans blijft.
Buiten een relatie (one night stand bvb) Hell no... het gaat hier om mij
Dan doe ik die laklaarzen wel aan voor jequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:58 schreef thumper het volgende:
[..]
Wil best ver gaan bij jou hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |