Als ie in 2002 geboren is is ie nu geen kitten meer. Maar hiij was wel een schatje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:09 schreef DuchessX het volgende:
Er is nog geen centraal kittenfototopic dus bij deze: TADAAAAAH
Het eerste KittenFotoTopic van FOK!Bailey
, geboren 12-11-2002
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lief hé??quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:24 schreef Kroekiepoes het volgende:
Ohhh baby Bailey!!![]()
![]()
![]()
Wat een ontzettend lief hoopje zeg!!
Ik durf nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:49 schreef DuchessX het volgende:
Waar blijven de kittenfoto's van de FOK!kittens???
Geweldige foto'squote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:09 schreef DuchessX het volgende:
Er is nog geen centraal kittenfototopic dus bij deze: TADAAAAAH
Het eerste KittenFotoTopic van FOK!
Pachtig poesje, mooi rank en zeer elegant koppiequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 02:38 schreef snakelady het volgende:
Wat een schatje en kom op Bleuzz hier ook Xena foto's.
Maar hier wat foto's van kyara
:Bastaard noorse boskatten of niet, prachtige kattenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:45 schreef Spindizzy het volgende:Babypoekies
En dit was nog maar een "kleine" selectiie uit de foto's van toen ze nog bij hun moeder waren en ze nog niet bij ons woonden
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:02 schreef tarepanda het volgende:
Nog wat
14 & 15 weken
[afbeelding]
[afbeelding]
Inara 15 weken, Geena ruim 10 jr![]()
![]()
[afbeelding]
Dank je wel, ze is ook en halve thai , toch had ik het niet verwacht omdat ze als klein kitten echt zo'n bolletje was.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:10 schreef tarepanda het volgende:
[..]
Pachtig poesje, mooi rank en zeer elegant koppie![]()
Wát een mooie foto's!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:45 schreef Spindizzy het volgende:
Mag ik de mijne ook weer 's showen. Sjonnie (de rooie) en Harrie (de cremekleurige) zijn nu bijna 2 jaar oud en zijn bastaard Noorse Boskatten.
Zo op de foto te zien, had ze idd een bol koppie, mooi hoe dat kan veranderen naarmate ze ouder worden. Thai's zijn ook super mooie kattenquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dank je wel, ze is ook en halve thai , toch had ik het niet verwacht omdat ze als klein kitten echt zo'n bolletje was.
quote:
Mee eens isquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:34 schreef snakelady het volgende:
Asylum is mooi zeg.
Die van mij komen eraan hoor (dit weekend)!!!!! Van m'n huidige twee kittens (geboren april 2004) en kittenfoto's van m'n Teddy. U bent allen gewaarschuwdquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:49 schreef DuchessX het volgende:
Waar blijven de kittenfoto's van de FOK!kittens???
Week of 8, als ze zelf goed eten en zindelijk zijn, 1e inenting en ontwormd zijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:42 schreef heaven7 het volgende:
Volgens mij gaan wij een hele hoop plezier beleven aan dit snoepie
Donderdag wordt ze alweer 5 weken oud
Weet iemand trouwens wanneer jonge poesjes weg mogen bij de moeder?
nee hoor dat maakt in principe niks uit. Of je het nou zelf laat doen of zij doen het en berekenen de kosten door...met 9 weken kun je de eerste inenting gaan halen voor het kitten. Meestal wordt met 12 weken het kitten nogmaals ingeent.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:55 schreef heaven7 het volgende:
Inenting doen die mensen niet want dat wordt te duur. Is dat een probleem? Dat wij dat dus zelf laten doen?
jeetje zeg, wat een verhaal, je hebt echt hele rare mensen. maar goed dat jij er was.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:26 schreef TearSong het volgende:
Pixel is min of meer 'gedumpt' bij ons in de dierenwinkel. Afgelopen zaterdag, eigenlijk vlak na sluitingstijd kwam er een vrouw aanzetten. Ze had een kitten van 3 weken oud, zelf had ze hem een week geleden 'gevonden', maar nu begon het kitten wat drukker te worden en hing het in haar bankstel. Toen was het 'zielige kitten' dus niet leuk meer. In een opwelling vraag ik haar of ze hem langs kon brengen (bang dat ze hem anders in paniek zou dumpen ergens) en hij bleek dus al in de achterbak te zitten. Blijkbaar had ze al gerekend op onze hulp. Binnen 2 minuten had ze het kitten uit de auto in mijn armen gestopt en was ze zelf alweer weg. Nou ja, langs de dierenarts dan maar, het kitten helemaal laten nakijken en hij ging vlo en worm-vrij mee naar huis. Contact opgenomen met de Amivedi maar ze missen geen kittens dus tja...
Zoals beloofd...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als ie in 2002 geboren is is ie nu geen kitten meer. Maar hiij was wel een schatje.
Zal binnenkort wel foto's van onze kitten posten.
Dat is de langharige variant van de britskorthaar in nederland ook wel Lowlander of gewoon Britslanghaar genoemd, de andere kittens zijn trouwens van het zelfde ras.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:02 schreef rena het volgende:
Wat lief![]()
![]()
Estate, die kater op de laatste foto is erg mooi, wat voor ras kat is dat?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:33 schreef Anzjie het volgende:
Haha ja maar als ze groot zijn zijn ze ook erg liefquote:Op woensdag 1 september 2004 23:09 schreef heaven7 het volgende:
Zo blijven ze niet hoor coltje87
hij lijkt sprekend op onze kat!! ik zal vanmiddag wel wat fotos maken.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:39 schreef TearSong het volgende:
Onze nieuwe 'aanwinst', Pixel. Nu 3,5 week oud. Sinds 2 dagen terroriseert hij hier de boel, net snel even wat foto's gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die poezenbank is echt gaaf!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:33 schreef Anzjie het volgende:
Eros, normaal is het poezenbankje vol als er 1 poes op ligt![]()
Gewoon posten waar je ze het meest op zijn plek vind.quote:Op maandag 13 september 2004 21:08 schreef heaven7 het volgende:
Kan ik beter mn foto's hier posten?
Geweldig! Heb hier net zo'n cd spindle staan, alleen niet zo'n gave kittenquote:Op zondag 19 september 2004 20:01 schreef ceteetje het volgende:
Teddy
[afbeelding]
Teddy is inmiddels 1 jaar en 5 maanden.
Die moet in het Huisdieren Doen Smileys Na topic. Teddy lijkt op--->quote:Op zondag 19 september 2004 20:45 schreef ceteetje het volgende:
Whahahaha, nu je het zegt jaquote:Die moet in het Huisdieren Doen Smileys Na topic. Teddy lijkt op--->
Was niet nat hoor. Zo waren z'n haartjes gewoon. Enne ... een poepie ........ ja op die foto, als hij sliep dusquote:Het lijkt wel of ie hier nat is
Wat een poepie trouwens..
Wat een supergaaf beest zeg!quote:Op zondag 19 september 2004 20:45 schreef ceteetje het volgende:
Nog een paar (nou ja paar ....) kittenfoto's van Teddy die ik nog op m'n pc heb staan. De rest staat allemaal op cd-r.
-knip-
Die oogjes nog....quote:Op woensdag 22 september 2004 14:18 schreef XemmyX het volgende:
[afbeelding]
Deze is zaterdag van ons!
Ben echt zo gelukkig, lief is ze he, met dat zwarte streepje over d'r neus
ooh zie net dat jullie poes ook luna heet, dan zal ik de naam maar even veranderen, das ook niet leuk. gisteren de hele dag gezocht naar een leuke naam, maar goed zijn er vast nog meer!quote:Op woensdag 22 september 2004 22:16 schreef heaven7 het volgende:
LunaEn we zijn ontzettend aan het genieten van dit speelse mormeltje want voor je het weet zijn ze groot. Dan zijn ze ookwel lief en leuk natuurlijk maar die "babytijd" is onbetaalbaar
Kitten from Hell's Kitchenquote:Op zondag 19 september 2004 20:45 schreef ceteetje het volgende:
Nog een paar (nou ja paar ....) kittenfoto's van Teddy die ik nog op m'n pc heb staan. De rest staat allemaal op cd-r.
[afbeelding]
Dat maakt toch niet uit, dat iemands anders kat ook Luna heetquote:Op donderdag 23 september 2004 08:52 schreef XemmyX het volgende:
ooh zie net dat jullie poes ook luna heet, dan zal ik de naam maar even veranderen, das ook niet leuk. gisteren de hele dag gezocht naar een leuke naam, maar goed zijn er vast nog meer!
Hehe inderdaad. En er zijn vast nog wel een paar duizend katten die zo hetenquote:Op donderdag 23 september 2004 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit, dat iemands anders kat ook Luna heet![]()
![]()
Ja gaat heel goed, alleen als ik voorbij haar loop met hakken onder me schoenen dan schrikt nog wel even maar verder gaat het goed, ze speelt ook graag met de snoeren van de lampen (das iets minder, ze is nu nog te klein om de lamp en al mee te trekken maar als ze ouder is wordt dat gevaarlijk, gewoon afleren)quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:47 schreef Bluezz het volgende:
Lievvvv![]()
Kan ze al een beetje wennen?
Titel: 'Pikku kuusiviikkoisena'quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:52 schreef Sputnik het volgende:
Geen eigen kitten-foto's, maar wel een site gevonden met Siberische kittens: http://www.pbase.com/merjatee/e_kittens6
Pluizigheid ten top![]()
Leuk is dat he?quote:Op woensdag 29 september 2004 11:18 schreef XemmyX het volgende:
Het is zo moelijk om een foto te maken van die kleine! Als ze me ziet dan begint ze gelijk te spelen en te rennen! Zit echt geen minuut stil, en al helemaal niet als ze de camera ziet, vind ik zo jammer had nog wel meer foto's willen posten hier, maar ik blijf proberen
ook als ik erbij ga liggen dan springt ze in het rondquote:Op woensdag 29 september 2004 12:27 schreef Roadster het volgende:
[..]
Leuk is dat he?
Ik heb ook uren op de grond gelegen om kittens te fotograferen....
Overdag gaat het wel, als het zonnetje naar binnen schijnt, dan kan je (als je een beetje bedreven bent met fotografie) je sluitertijd veranderen zodat de schatjes scherp geknipt worden.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:00 schreef XemmyX het volgende:
[..]
ook als ik erbij ga liggen dan springt ze in het rondEn op de foto's zie je dan echt z'n wazige kat, door de beweging, want dat kan een fotocamera niet vastleggen!
Video opnames dat gaat goedOok leuk maar kan ik hier niet opzetten, das wel jammer
![]()
Stoere namen dat welquote:Op woensdag 29 september 2004 13:53 schreef foktrot het volgende:
Nog 3 weekjes en mijn Frits en Tony komen bij me thuis (niet zeuren over de namen). Ik post dan ook wel wat foto's!
Ik heb nu ngo een ouwe slome pers van 15, maar die gaat naar mn ouders terug.
Eens...quote:Op woensdag 29 september 2004 14:00 schreef XemmyX het volgende:
Vind het erg ondankbaar voor de pers![]()
Ik zal het even proberen uit te leggen.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:00 schreef XemmyX het volgende:
[..]
Stoere namen dat wel![]()
Maar hoezo ruil jij je pers in(die je waarscheinlijk al 15 jaar hebt dan) tegen wat jongers!
Vind het erg ondankbaar voor de pers![]()
Snap het volledig nu.. succes ermee.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:24 schreef foktrot het volgende:
Zowhey wat een lang verhaal, maar nu heb ik 't zelf ook ff van me afgeschrevenHeb het er wel een beetje moeiljik mee, maar zoals ik al zei, ik doe het vooral voor de pers.
Geweldigquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:40 schreef prupke het volgende:
neusje neusje![]()
Schattig zeg. Mooie kleuren ook trouwens!quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:24 schreef TearSong het volgende:
Ayla is vannacht bevallen van 6 kittens, dus hier de eerste foto's:
geweldige fotos!!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:20 schreef TearSong het volgende:
killerkef: echt lief! ga zo meteen verder kijken op je site!
Nieuwe foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Schatiig zeg! Ik vergeet heel even dat mn verstandskies getrokken is... wat zien ze er lief uit, dat kleurtje doet t m ook, super!quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:25 schreef TearSong het volgende:
en weer nieuwe foto's. Ze zijn nu bijna 2 weken oud:
Die laatste foto!!!quote:Op maandag 22 november 2004 19:29 schreef foktrot het volgende:
Tony claimed mijn toetsenbord![]()
Wat deden de poesjes daar, in dat keukenkastje? Hmm?quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Nog even wat Dookiespam:
Zet anders die link in je onderschriftquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:30 schreef XemmyX het volgende:
Kijkt er nog iemand naar onze lieve Luna?? Bij www.photo2web.nl
Ik wil ook spammen maar ik weet nu ff geen mogelijkheid om ze hier op te zetten komt nog wel, maar kijk nu eerst maar eens bij de link, overige, luna
Je zult er geen spijt van krijgen
Link staat er toch, en kan geen link plaatsen waar je direct bij Luna terecht komt, want in het adressenbalk blijft gewoon photo2web.nl staanquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:59 schreef pAin het volgende:
[..]
Zet anders die link in je onderschrift.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |