abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21637655
Pixel is min of meer 'gedumpt' bij ons in de dierenwinkel. Afgelopen zaterdag, eigenlijk vlak na sluitingstijd kwam er een vrouw aanzetten. Ze had een kitten van 3 weken oud, zelf had ze hem een week geleden 'gevonden', maar nu begon het kitten wat drukker te worden en hing het in haar bankstel. Toen was het 'zielige kitten' dus niet leuk meer. In een opwelling vraag ik haar of ze hem langs kon brengen (bang dat ze hem anders in paniek zou dumpen ergens) en hij bleek dus al in de achterbak te zitten. Blijkbaar had ze al gerekend op onze hulp. Binnen 2 minuten had ze het kitten uit de auto in mijn armen gestopt en was ze zelf alweer weg. Nou ja, langs de dierenarts dan maar, het kitten helemaal laten nakijken en hij ging vlo en worm-vrij mee naar huis. Contact opgenomen met de Amivedi maar ze missen geen kittens dus tja...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_21640349
Dat lijkt Xena wel, op mijn bank!!!

Bijna hetzelfde poesje, zelfde bankkleed
pi_21640466
Xena is ook zo'n moppie ja Ik heb je topic helemaal gelezen Heel leuk!
pi_21640583
Volgens mij gaan wij een hele hoop plezier beleven aan dit snoepie
Donderdag wordt ze alweer 5 weken oud

Weet iemand trouwens wanneer jonge poesjes weg mogen bij de moeder?
pi_21641522
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:42 schreef heaven7 het volgende:
Volgens mij gaan wij een hele hoop plezier beleven aan dit snoepie
Donderdag wordt ze alweer 5 weken oud

Weet iemand trouwens wanneer jonge poesjes weg mogen bij de moeder?
Week of 8, als ze zelf goed eten en zindelijk zijn, 1e inenting en ontwormd zijn
Heb je al een naam?
pi_21641731
Inenting doen die mensen niet want dat wordt te duur. Is dat een probleem? Dat wij dat dus zelf laten doen? Ze zijn al wel bezig met ontwormen.
Mijn zusjes mochten bij deze de naam verzinnen (aangezien ik haar al uitgekozen had en de naam van onze hond had bedacht ) Ze wilden Myka. Maar we hebben al een kater die Mickey heet en die sterk reageert op Myka. Dat wordt dus niks.
Toen hadden ze terra, afschuwelijke naam Gelukkig vinden ze het zelf ook niet zo super, dus we zijn nog aan het kijken. Ik had Maya bedacht, mijn ene zusje vond die wel leuk alleen moet zij overleggen met mn andere zusje, want die wil absoluut NIET dat ik de naam verzin Wat een gedoe he maarja. Ik hoop stiekum dat het Maya wordt
pi_21642511
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 16:55 schreef heaven7 het volgende:
Inenting doen die mensen niet want dat wordt te duur. Is dat een probleem? Dat wij dat dus zelf laten doen?
nee hoor dat maakt in principe niks uit. Of je het nou zelf laat doen of zij doen het en berekenen de kosten door...met 9 weken kun je de eerste inenting gaan halen voor het kitten. Meestal wordt met 12 weken het kitten nogmaals ingeent.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 30 augustus 2004 @ 18:34:25 #58
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21643485
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 13:26 schreef TearSong het volgende:
Pixel is min of meer 'gedumpt' bij ons in de dierenwinkel. Afgelopen zaterdag, eigenlijk vlak na sluitingstijd kwam er een vrouw aanzetten. Ze had een kitten van 3 weken oud, zelf had ze hem een week geleden 'gevonden', maar nu begon het kitten wat drukker te worden en hing het in haar bankstel. Toen was het 'zielige kitten' dus niet leuk meer. In een opwelling vraag ik haar of ze hem langs kon brengen (bang dat ze hem anders in paniek zou dumpen ergens) en hij bleek dus al in de achterbak te zitten. Blijkbaar had ze al gerekend op onze hulp. Binnen 2 minuten had ze het kitten uit de auto in mijn armen gestopt en was ze zelf alweer weg. Nou ja, langs de dierenarts dan maar, het kitten helemaal laten nakijken en hij ging vlo en worm-vrij mee naar huis. Contact opgenomen met de Amivedi maar ze missen geen kittens dus tja...
jeetje zeg, wat een verhaal, je hebt echt hele rare mensen. maar goed dat jij er was.
hij ziet er wel goed uit voor zijn leeftijd, niet echt veels te klein of zo.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 00:33:16 #59
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_21652351

Eros, normaal is het poezenbankje vol als er 1 poes op ligt

Rollinnggg rolingggg rohayyyyyyyydddddddd (op de fant)
pi_21657701
Onze drie monstertjes...

Boizz

Foto'tjes zijn alweer een week oud.. Dus ik moet binnenkort maar weer even nieuwe maken...
W ~ H ~ T
pi_21660924
OMG zo klein
pi_21663788
Jonnetje,ze zijn schattig...
pi_21665005
Ook al in het 'grote katten topic' gepost, maar hier nog wat meer foto's van Dimo! Hij is nu precies 8 week oud, is zindelijk en eet de hele dag door Smolke Kitten brokjes. Verder is het een ongeloofelijke deugniet, inmiddels al een hele plantenspuit leeggespoten op hem, maar dat kan hem inmiddels niet zoveel meer schelen Maar het is een heel lief katertje, ik zal nog wel eens wat meer foto's posten.

dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:23:36 #64
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_21665062
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 21:39 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Als ie in 2002 geboren is is ie nu geen kitten meer. Maar hiij was wel een schatje.

Zal binnenkort wel foto's van onze kitten posten.
Zoals beloofd...

Een paar weken oud (het is de meest linkse

Toen we hem op gingen halen

Een paar weken later

En zo is ze nu
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_21665873
Anzjie: Wat een buitengewoon mooi katje, echt een prinsje.
Lonegunman: Nee dat is gewoonweg TE lief! En wat een mooie fotokwaliteit. Wat voor toestel heb je als ik vragen mag?!
En Martijn: wat een dotje.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 20:32:47 #66
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21669211

Deze foto is echt prachtig.

De rest ook allemaal kei leuk .
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 21:02:21 #67
34204 Sulley
Monsters Inc.
pi_21669876
Hugo 12,5 weken. Inmiddels is hij 1 jaar en 5 mnd

"We Scare Because We Care"
pi_21670314

De kittens zijn hier 1 week oud.

Een katertje 8 weken oud

Een poesje 8 weken oud

en een katertje van 11 weken oud
  woensdag 1 september 2004 @ 18:59:04 #69
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_21689588
Wat een mooie kittens allemaal
pi_21694543
Jeeetje wat een droppies! Wil ook een poes! Zo erg lief
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_21695656
Wat lief

Estate, die kater op de laatste foto is erg mooi, wat voor ras kat is dat?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_21695853
Zo blijven ze niet hoor coltje87

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2004 23:09:53 ]
pi_21712202
quote:
Op woensdag 1 september 2004 23:02 schreef rena het volgende:
Wat lief

Estate, die kater op de laatste foto is erg mooi, wat voor ras kat is dat?
Dat is de langharige variant van de britskorthaar in nederland ook wel Lowlander of gewoon Britslanghaar genoemd, de andere kittens zijn trouwens van het zelfde ras.
  donderdag 2 september 2004 @ 21:53:08 #74
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_21714855
terugvindpost

leuk topic!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_21716316
aah die met dat blauwe handdoekje
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')