Week of 8, als ze zelf goed eten en zindelijk zijn, 1e inenting en ontwormd zijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:42 schreef heaven7 het volgende:
Volgens mij gaan wij een hele hoop plezier beleven aan dit snoepie
Donderdag wordt ze alweer 5 weken oud
Weet iemand trouwens wanneer jonge poesjes weg mogen bij de moeder?
nee hoor dat maakt in principe niks uit. Of je het nou zelf laat doen of zij doen het en berekenen de kosten door...met 9 weken kun je de eerste inenting gaan halen voor het kitten. Meestal wordt met 12 weken het kitten nogmaals ingeent.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:55 schreef heaven7 het volgende:
Inenting doen die mensen niet want dat wordt te duur. Is dat een probleem? Dat wij dat dus zelf laten doen?
jeetje zeg, wat een verhaal, je hebt echt hele rare mensen. maar goed dat jij er was.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:26 schreef TearSong het volgende:
Pixel is min of meer 'gedumpt' bij ons in de dierenwinkel. Afgelopen zaterdag, eigenlijk vlak na sluitingstijd kwam er een vrouw aanzetten. Ze had een kitten van 3 weken oud, zelf had ze hem een week geleden 'gevonden', maar nu begon het kitten wat drukker te worden en hing het in haar bankstel. Toen was het 'zielige kitten' dus niet leuk meer. In een opwelling vraag ik haar of ze hem langs kon brengen (bang dat ze hem anders in paniek zou dumpen ergens) en hij bleek dus al in de achterbak te zitten. Blijkbaar had ze al gerekend op onze hulp. Binnen 2 minuten had ze het kitten uit de auto in mijn armen gestopt en was ze zelf alweer weg. Nou ja, langs de dierenarts dan maar, het kitten helemaal laten nakijken en hij ging vlo en worm-vrij mee naar huis. Contact opgenomen met de Amivedi maar ze missen geen kittens dus tja...
Zoals beloofd...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als ie in 2002 geboren is is ie nu geen kitten meer. Maar hiij was wel een schatje.
Zal binnenkort wel foto's van onze kitten posten.
Dat is de langharige variant van de britskorthaar in nederland ook wel Lowlander of gewoon Britslanghaar genoemd, de andere kittens zijn trouwens van het zelfde ras.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:02 schreef rena het volgende:
Wat lief![]()
![]()
Estate, die kater op de laatste foto is erg mooi, wat voor ras kat is dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |