Jij hebt dus 2 sjakenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:30 schreef Steviow het volgende:
Niemand durft te zeggen hoe oud hij is + lul in cm ... ikke wel 13 en 14 cm
En hoe oud ben je ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:30 schreef Steviow het volgende:
Niemand durft te zeggen hoe oud hij is + lul in cm ... ikke wel 13 en 14 cm
14 cm.... en net een week 13quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:40 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
En hoe oud ben je ?
Dude, bij scholieren.com zouden ze dit topic nog een bagger-slotje geven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:58 schreef erodome het volgende:
Topic opgeschoont, mensen blijf ontopic en reageer normaal aub.
Bij voorbaat dank!!!
Jij misschien niet, er zijn mensen die niets liever doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:36 schreef P8 het volgende:
een wijf steek toch ook geen lineaal in haar kut om te kijken hoe diep ze is?
Je moet hem ook laten opmeten he..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:36 schreef P8 het volgende:
ik schat tussen de 15 en 20, je penis opmeten is triest. een wijf steek toch ook geen lineaal in haar kut om te kijken hoe diep ze is?
als een elastiek? Wat nou als je daar op geilt en dan een erectie krijgtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:35 schreef Spideyman het volgende:
4.) Trek het ding zover mogelijk naar uit;
Jij heb ook dat ene programma op RTL 4 zeker zitten kijkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:35 schreef Spideyman het volgende:
Voor iedereen die niet weet hoe je een lul moet opmeten:
1.) Zorg dat ie slap is;
2.) Trek de voorhuid naar achter;
3.) Pak de lul vast tussen je duim en wijsvinger vlak onder de eikel;
en 5.) Meet vanaf je schaambeen (aan de bovenkant van Mr. Happy) tot aan het puntje van je eikel.
En tadaa das de officieel gemeten lengte.
is het niet policy?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:40 schreef erodome het volgende:
de polecy
Dan moet je 1 van de 2 door buigen....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:43 schreef P8 het volgende:
[..]
is het niet policy?
ontopic: wat nou als je penis een lichte kromming heeft, en je hebt alleen maar harde linealen, die dus niet meebuigen met de penis, dan krijg je geen reeel beeld van je eigen penis lengte
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:46 schreef Tessje het volgende:
Mag ik iemand helpen met opmeten?
als jij even laat zien hoe diep je kan diepthroaten danquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:46 schreef Tessje het volgende:
oe dat heb ik vaker gehoordquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:57 schreef erodome het volgende:
Idd, dikte is uiteindelijk belangerijker dan de lengte...
Of te wel reageer in dit topic zoals jou dat blieft?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:02 schreef N.icka het volgende:
Edit: offtopic.
Note, vanaf nu worden alle echte offtopic reactie's verwijdert
voor iedere cm boven de 20 cm geef ik je 500 euro en iedere cm onder krijg ik er 500 ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:35 schreef andromeda1968 het volgende:
36 jaar 23 cm.![]()
punt 4 klopt niet, maar goed, dat is wel wat men wil laten geloven omdat je dan op een hogere waarde uitkomt dan de werkelijke lengte en vooral heteromannen nogal kicken op een grote lulquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:35 schreef Spideyman het volgende:
1.) Zorg dat ie slap is;
en 5.) Meet vanaf je schaambeen (aan de bovenkant van Mr. Happy) tot aan het puntje van je eikel.
Wat doen die dan gemiddeld 6x per dag?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 02:00 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
voor iedere cm boven de 20 cm geef ik je 500 euro en iedere cm onder krijg ik er 500 ?
(sommige mensen overdrijven hierzo)
(23 cm is zowat in nl op 1 hand te tellen en die posten niet gemiddeld 6x per dag of fok)
Denk niet meer dat ie nog groter wordt..quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 03:14 schreef Imperium het volgende:
ik snap iets niet echt.. ik ben 16 jaar hij is 15-16 CM, als ie stijf is, maar hij is niet echt dik... en als ie slap is is het gewoon een klein pikkie.. jesus ik schaam me er best wel voor.. kan dit nog dikker worden? of is het al te laat?![]()
Vrouwen vinden het ook belangrijk dat je soa vrij bent..quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:07 schreef MikeyMo het volgende:
tussen de 17 en 18 cm... maar ik ben meer trots om de omtrek (hij is nogal dik, en datr schijnt voor een vrouw belangrijker te zijn dan de lengte)
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:35 schreef helldeskr het volgende:
Hmm
Ik vind het een beetje vaag om op te meten in slappe toestand..
Das nogal weersafhankelijk .. in ieder geval bij mij dan ..
Als ik een uurtje in zee heb gezwommen bllijft er toch niet veel over hoor..
Een garnaaltje en een harig half walnootje![]()
Stijve toestand lijkt mij beter ....
Ik heb er geen :'(quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Hoe groot is jouw sjaak?
Je hebt gestemd op: Onder de 10 cm
hahaquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:42 schreef FuifDuif het volgende:
Euhm, dit gaat toch over de stijve toestand? Anders liegen behoorlijk wat mensen volgens mij.
Volgens een documentaire op RTL4 behoor je wel zo te metenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 03:28 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
punt 4 klopt niet, maar goed, dat is wel wat men wil laten geloven omdat je dan op een hogere waarde uitkomt dan de werkelijke lengte en vooral heteromannen nogal kicken op een grote lul
Phew... ik schrok alquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hahaja, in dit topic meet men in de stijve toestand
Ik ben blij dat die van mij net over een grens heensteekt zodat ik daar mn hoofd niet over hoef te breken...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:31 schreef creno het volgende:
Eigenlijk klopt de poll niet.
Iemand die op 10 cm zit zal kiezen voor 10 t/m 15
iemand met 15 zal kiezen voor 15 t/m 20, iemand met 20 zal kiezen voor 20/25
Dat is iets psychologisch denk ik.... 15/20 klinkt kleiner als 20/25
toch ????
Misschien zegt ze au omdat je d'r navel aant neuken bent ipv d'r neukgrotje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:17 schreef TheOneAndOnly het volgende:
zolang mijn vriendin er mee tevreden is en ze regelmatig au zegt zal ik niks te klagen hebben denk ik....?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:42 schreef Christine het volgende:
Verkapt "pimp hier met je salami"-topic
[..]
Ik heb er geen
Euh.. de combinatie van dikte en een bepaalde lengte, maar een penis in erektie van 6 cm met de dikte van een pols is ook niet echt handig..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:57 schreef erodome het volgende:
Idd, dikte is uiteindelijk belangerijker dan de lengte...
haha nee niet echt neequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:30 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Euh.. de combinatie van dikte en een bepaalde lengte, maar een penis in erektie van 6 cm met de dikte van een pols is ook niet echt handig..
Foto?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:43 schreef DemonRage het volgende:
Als ik die van mij goed plat maak met de deegroller dan kan ik er een voetbalveld mee overdekken
Smeerlap!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Foto?
euh, 15/20 is echt kleiner dan 20/25 hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:31 schreef creno het volgende:
Eigenlijk klopt de poll niet.
Iemand die op 10 cm zit zal kiezen voor 10 t/m 15
iemand met 15 zal kiezen voor 15 t/m 20, iemand met 20 zal kiezen voor 20/25
Dat is iets psychologisch denk ik.... 15/20 klinkt kleiner als 20/25
toch ????
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:46 schreef Tessje het volgende:
Jij legt er altijd een meetlat naast?quote:Op zondag 22 augustus 2004 02:24 schreef striker06 het volgende:
Heb er geen!!
Maar moet zeggen, dat ik er niet op let bij de mannen...het voelt wel lekker vanaf de 18cm
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 02:24 schreef striker06 het volgende:
Heb er geen!!
Maar moet zeggen, dat ik er niet op let bij de mannen...het voelt wel lekker vanaf de 18cm
![]()
Nee, ik heb juist gelezen dat het 12-18 cm was, dus zo'n 15cmquote:Op zondag 22 augustus 2004 10:59 schreef helldeskr het volgende:
De gemiddelde lengte in Nederland is 16 tot 18 cm ....
Ik wil je wel even komen bewijzen dat ik niet gemiddeld benquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:01 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Nee, ik heb juist gelezen dat het 12-18 cm was, dus zo'n 15cm
Wat lief van jequote:Op zondag 22 augustus 2004 11:21 schreef Tranceptor het volgende:
Ik wil je wel even komen bewijzen dat ik niet gemiddeld ben![]()
Ja ik ben de beroerdste niet,...quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:23 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Wat lief van je![]()
Wat? Heb je er eentje van 5cmquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil je wel even komen bewijzen dat ik niet gemiddeld ben
Zoiets jaquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat? Heb je er eentje van 5cm?
kinderpols?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:37 schreef Omkron het volgende:
29, 18 cm, polsdik..![]()
hij heeft hier model gestaanquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat? Heb je er eentje van 5cm?
dat jij het verschil tussen een navel en vagina niet ziet kan ik ook niks aan doen hequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Misschien zegt ze au omdat je d'r navel aant neuken bent ipv d'r neukgrotje.
Nou.. ik meet dus op deze manier.. middelvinger + duim om je pols.. = speling..quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:57 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
kinderpols?
neehoorquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:20 schreef Omkron het volgende:
Bovendien is het makkelijk om te zien hoe groot iemands lul is..
Kijk maar eens naar iemands hand.. einde van de middelvinger tot aan de scheiding hand/pols.. dat is het formaat in stijve toestand..
Deze regel schijnt aardig op te gaan.. kijken jullie eens of het een beetje klopt..
Ach Joh, was geintje...weet ik veel, nomaals het interesseerd me niet!! Als de sex maar lekker is...quote:Op zondag 22 augustus 2004 10:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Jij legt er altijd een meetlat naast?
Ik heb vrij lange vingersquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:40 schreef LoggedIn het volgende:
ik hoorde altijd dat je je hand in pistool houding moet doen, en dat het dan de afstand van het puntje van je duim tot het puntje van je wijsvinger is.. valt wel heel klein uit dan
moet er niet aan denken dat op te gaan meten..quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:55 schreef Omkron het volgende:
wanneer komt er een 'Hoeveel kun jij in je anus hebben..?' topic..?
Klein?? Hij is misschien iets aan de korte kant, maar qua dikte zit hij boven het gemiddelde, dus ik zou niet de term 'klein' gebruiken...quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:05 schreef _CoolZero_ het volgende:
mm, ben 19 jaar. Maar mijn sjaakie is maar 12,5 cm "groot"Maar wel 13 cm in omtrek.
Maar dinsdag is mijn nieuwe vriendin trug van vakantie, dan moet ik maar es uitproberen wat ze van dat kleine ding vind.. :S
Ik welquote:Op maandag 23 augustus 2004 10:30 schreef FuifDuif het volgende:
12,5 cm is nog altijd binnen de marge van het gemiddelde, dus kort zou ik hem ook niet noemen.
Jij hebt zeker een paal van 18cm ofzo?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wel![]()
No offense, maar verwacht jij dat de vrouwen hier door je posts proberen contact met je te krijgen ofzo?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wel![]()
volgens mij 11-12, hoewel ik dat niet zeker weet. Ben ik vergeten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:51 schreef LoggedIn het volgende:
wat is de gemiddelde omtrek dan? ook 13-18cm?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:05 schreef dafjedaf het volgende:
Wat een gedoe ook altijd met die piemels van jullie zeg... Wij doen gewoon een stel oefeningen en alles van enigzins redelijk formaat voelt gigantisch. Het is maar waar je je ego aan op wil hangen enzo...
Zijn al tig topics over... Gewoon de spier waarmee je je urinestraal kunt onderbreken als je plast, tig keer per dag aanspannen en ontspannen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:07 schreef LoggedIn het volgende:!
vertel eens over die oefeningen
whahhaha maak daar es een foto van! ziet er zeker uit als een vierkante doos of nie??quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:05 schreef _CoolZero_ het volgende:
mm, ben 19 jaar. Maar mijn sjaakie is maar 12,5 cm "groot"Maar wel 13 cm in omtrek.
Maar dinsdag is mijn nieuwe vriendin trug van vakantie, dan moet ik maar es uitproberen wat ze van dat kleine ding vind.. :S
ik snap serieus niet wat er in je hoofd omgaat voordat je een meetlat er naast legt. als ie ontzettend groot is of juist ontzettend klein, dan kan ik het nog begrijpen, maar ik heb er echt geen behoefte aan om te weten hoe lang mn pik isquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:59 schreef William_ het volgende:
28 jaar, lengte: 16cm , omtrek: 13,5 cm. Lijkt me voldoende.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:05 schreef cerror het volgende:
waarom dit gepimp eigenlijk......
Heb jij die poll ook gezien op pagina 1quote:Op woensdag 25 augustus 2004 04:15 schreef PDOA het volgende:
Poll: Alsof the 3/4 van het forum een snikkel van 20 cm heeft. Ja hoor tuurlijk.
'Groter' betekent niet alleen 'langer', maar ook 'dikker'.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:14 schreef Tranceptor het volgende:
Overigens is de vraag gewoon hoe groot hij is. Dan kun je wel zeiken dat mensen gaan patsen als ze een grotere hebben dan die van jou.... maar ja![]()
Hoezo? Wilde je een testritje komen maken dan ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:23 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
'Groter' betekent niet alleen 'langer', maar ook 'dikker'.
Dus vermeld ook jullie omtrek a.u.b.!
Het gaat om de dikte.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:23 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
'Groter' betekent niet alleen 'langer', maar ook 'dikker'.
Dus vermeld ook jullie omtrek a.u.b.!
Hoe raad je hetquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:33 schreef Tranceptor het volgende:
Hoezo? Wilde je een testritje komen maken dan ?
![]()
Ja ik had zo'n flauw vermoeden, kom maar langs hoor. Ik vind het primaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:44 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Hoe raad je het![]()
Dat is altijd zo'n slap excuus van mensen met een kleintje die zichzelf in ieder geval wijsmaken dat ze er iets mee kunnen en mannen met een grote niet. Het lijkt me nogal onzinquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:19 schreef Veilside_red het volgende:
En het gaat er trouwens om hoe je je gereedschap gebruikt he
ehhh... OMTREK is wat anders dan diameterquote:whahhaha maak daar es een foto van! ziet er zeker uit als een vierkante doos of nie??
pfieuww.. *valt last van me af* man o man, ik schaamde me al dood... maar valt dus nog enig sinds mee...quote:Klein?? Hij is misschien iets aan de korte kant, maar qua dikte zit hij boven het gemiddelde, dus ik zou niet de term 'klein' gebruiken...
Jemig, hodt het gewoon op hele en halve centimeters, zeg. Wanneer je met iemand in bed ligt, zal het aantal millimeters waarschijnlijk niet van belang zijn!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:39 schreef Modus het volgende:
5,1378m om precies te zijn..
dus ideaal zou moete zijn:quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:12 schreef Linz het volgende:
[afbeelding]
kijk maar effe of het met je lengte en dikte wel ok zit
oh ja, 1 inch = 2,54 cm
Haha idd, vooral die omtrekquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:43 schreef _CoolZero_ het volgende:
[..]
dus ideaal zou moete zijn:
7.5" x 2.54= 19.05 cm lang
6.25"x2.54= 15.87cm in OMTREK
Hebbe boel mense een probleem denk ik
![]()
nee, alleen als je in dat witte vlak zit heb je een probleemquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:43 schreef _CoolZero_ het volgende:
[..]
dus ideaal zou moete zijn:
7.5" x 2.54= 19.05 cm lang
6.25"x2.54= 15.87cm in OMTREK
Hebbe boel mense een probleem denk ik
![]()
woei, ik val binnen de ideale standaardquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:12 schreef Linz het volgende:
[afbeelding]
oh ja, 1 inch = 2,54 cm
Je hebt gelijk!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:24 schreef longinus het volgende:
Ik weet het niet, als hij slap is heeft hij verschillende grootes,(temperatuurgevoelig), en als hij stijf is wil dit ook wel eens schelen, Nooit geen klachten gehad. Volgens mij maakt het ook uit hoelang hij stijf is en hoe hard.
Dan heb je in verhouding een erg dikke penis...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:35 schreef Blinker het volgende:
15cm lengte ==== 16cm omtrek
wat heeft het voor zin om je lul op te meten in slappe toestand? je meet je lul toch uit seksueel oogpunt d.w.z. de lengte bij penetratie is van belang lijkt mij? Je hebt soms dat hij best wel groot is in slappe toestand maar niet veel groeit in stijve toestand en het kan zijn dat die klein is in slappe toestand en enorm groeit als die stijf is!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:35 schreef Spideyman het volgende:
1.) Zorg dat ie slap is;
Hier ben ik het enorm mee eens!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:51 schreef kavu het volgende:
[..]
wat heeft het voor zin om je lul op te meten in slappe toestand? je meet je lul toch uit seksueel oogpunt d.w.z. de lengte bij penetratie is van belang lijkt mij? Je hebt soms dat hij best wel groot is in slappe toestand maar niet veel groeit in stijve toestand en het kan zijn dat die klein is in slappe toestand en enorm groeit als die stijf is!!
Ik zit heel mooi in de rode blokjesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:12 schreef Linz het volgende:
[afbeelding]
oh ja, 1 inch = 2,54 cm
das noemen ze een bloedlul en een vleeslul geloof ik...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:03 schreef bigore het volgende:
[..]
Hier ben ik het enorm mee eens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |