Geen id El, ik kom ook maar weer es ff kijken....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:05 schreef EllyFlorax het volgende:
Hoe is het met de homo's hier?![]()
ohw? nou ik vinnut nu al reuze gezellig hier, wie heeft er nog wat meegemaakt?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:08 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Geen id El, ik kom ook maar weer es ff kijken....
Dat moeten we toch aan jou vragen El! WIE is hier nou de voorlichtser van de Amsterdamse politie?!?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:10 schreef EllyFlorax het volgende:
[..]
ohw? nou ik vinnut nu al reuze gezellig hier, wie heeft er nog wat meegemaakt?
Hoi!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:24 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi..
Hoi Titatimmahtoverbeestjeswinkeldisneylandmeneer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hoi!.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:39 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
12,95 niet al te duur.
[afbeelding]En geen reclame joepie[afbeelding]
Nogmaals bedankt.![]()
*noteer*quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:36 schreef Timmah het volgende:
HERO is helemaal te gek gaaf geweldig echt vet heftig leuk....
uit welk jaar? er zijn meerdere films die zo heten...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:36 schreef Timmah het volgende:
HERO is helemaal te gek gaaf geweldig echt vet heftig leuk....
Hola guapo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:24 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi..
Hoi WAikquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:12 schreef WAik het volgende:
tss gebeurt ook maar weinig hier... iedereen naar lowlands?
kansloze discussie, in de zin van dat de een de ander toch niet kan overtuigen. niks valt te bewijzen, alles is maar geloof. of het nou aangeleerd is of aangeboren, of een afwijking, of het nu wel of niet mag volgens de Bijbel, het zijn allemaal maar meningen... de wetenschap heeft nog geen antwoord op de vraag waar homoseksualiteit vandaan komt... kortom: zinloos tijdverdrijf... (en tegen dat soort discussies kan ik niet tegen, hou een beetje van vooruitgang/iets leren, maar dit schiet dus niet opquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:49 schreef Vlarp het volgende:
Leuk topic
Ik krijg altijd een beetje een *brrr* gevoel bij zo'n topic waarin gelovigen weer eens gaan beweren dat homo-zijn aangeleerd is...
Ik zag een keer een poster van de bond tegen het vloeken met "VLOEKEN IS AANGELEERD!" en daar had iemand met viltstift onder geschreven "Bidden ook!".quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:49 schreef Vlarp het volgende:
Leuk topic
Ik krijg altijd een beetje een *brrr* gevoel bij zo'n topic waarin gelovigen weer eens gaan beweren dat homo-zijn aangeleerd is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |