O god, zeg dat dan meteen.... je faalangst gaat je weer parten spelen.........quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Overcompensatie om een mogelijke opleving van faalangst te pareren. Instinctief verdedigingsmechanisme enzo...
Is that called convenience or coincidence?Just have to love her...
M'n Italiaans en m'n Frans zuigen grote tijd dus als ik indruk wil maken op een beneveld moment spreek ik gewoon m'n lijstje onmogelijke woorden aan - zo'n klabbetje in m'n achterzak - en begin daar vanaf te citeren. En dan maar hopen dat het werkt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:47 schreef gurlie het volgende:
Als ik met moeilijke woorden ga smijten denken de meesten dat ik aan het ijlen ben
Eng hoor, nou weet ik niet meer wat je zegt.
Bekend fenomeen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
M'n Italiaans en m'n Frans zuigen grote tijd dus als ik indruk wil maken op een beneveld moment spreek ik gewoon m'n lijstje onmogelijke woorden aan - zo'n klabbetje in m'n achterzak - en begin daar vanaf te citeren. En dan maar hopen dat het werkt.
Vaak om mijn gebrabbel maar te sussen krijg ik toch wat ik hebben wil.
Nou parten spelen hoopte ik niet. Maar rekening mee houden... ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
O god, zeg dat dan meteen.... je faalangst gaat je weer parten spelen.........
* Spiraaltje maar weer verwijderen gaat op het toilet *
Trusten dan!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:55 schreef gurlie het volgende:
Bekend fenomeen..
Ik ga slapen, trusten lieverds![]()
tot morgen
Gelukkig kan 'ie dat ook prima zelfquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ook truste namens arty hoor!!
Hij download nu op eens hawaiiaanse muziek en voelt de onbedwingbare aandrang er op te gaan dansen
Hij doet nu golvende handjes opzij, ik ga ingrijpen. Truste en heb meelij
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ook truste namens arty hoor!!
Hij download nu op eens hawaiiaanse muziek en voelt de onbedwingbare aandrang er op te gaan dansen
Hij doet nu golvende handjes opzij, ik ga ingrijpen. Truste en heb meelij
Wellusquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:36 schreef gurlie het volgende:
Ik kan echt niet slapen
Eerst maar even een kopje thee ofzo, om 3 uur nog eensquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wellus![]()
Stommie, probeer het nu eens. Lekker gaan liggen, muziekje op, liggen fantaseren over allemaal leuke dingen ( wat je morgen zou willen doen, mooie avonturen.... Ik ga altijd het kleine kind uithangen op zo'n moment. Lekker opgekropen liggen
Zullen wij anders maar gaan ontbijten? Wij zijn überhaupt al raar bezigquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Eerst maar even een kopje thee ofzo, om 3 uur nog eens
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zullen wij anders maar gaan ontbijten? Wij zijn überhaupt al raar bezig![]()
Arty gaat nu door de kamer hossen..........
Trustenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga naar bed en sleur disco-Arty mee... Truste
Ik neem de koekenpan mee naar bedquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Trusten
Die kan nu natuurlijk niet stil liggen.
Eg nie!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:00 schreef gurlie het volgende:
Trusten
Die kan nu natuurlijk niet stil liggen.
Er schijnt een middel te zijn dat gebruikt wordt om ervoor te zorgen dat paarden geen last hebben van vliegen... Het schijnt ook prima te helpen voor andere insecten... En is geschikt voor de mens... Tenzij je een romatisch avondje in gedachten had, dan niet, want het spul ruikt nogal sterk...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 07:03 schreef Maerycke het volgende:
Ik word gek van die muggen!Muggenstekker aan.. ingesmeerd met anti-muggenspul. En het hielp
.... Op de plekken waar ik gesmeerd had dan!
Nu is de binnenkant van 1 van m'n handen helemaal lek geprikt en is m'n ene hand aan de binnenkant helemaal opgezwollen en zijn m'n voeten ook 1 grote muggenbultzone.... :'(
quote:Maar het is vrijdag!Bijna weekend
Goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |