Tuurlijk ben je niet raar...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:36 schreef gurlie het volgende:
En dan zeggen ze dat ik raar ben :')
Dat las ik net terug..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:37 schreef Shark.Bait het volgende:
heb jij heel veel last van pms?
Dat was een garpjequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat las ik net terug..
Ah, kewlquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Ja gurlie, Arty heeft arty naaktfoto's
Ok.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Gurlie mijn msn ligt er even uit...
Even vissen hoor...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:40 schreef gurlie het volgende:
Ah, kewl
De mannen hebben het naar hun zin hè? Straks zitten zij hele nachten te msn-en en zitten wij hier droogjes maar wat te posten....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:39 schreef es70 het volgende:
@ Arty: Dat weigeren wordt vast driftig aan gewerkt door Dude, en dat steigeren zal ook niet zoveel problemen opleveren. (Dat deed het iig bij ons nooit... in een ver en grijs verleden...)
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Even vissen hoor...
Wat wou je daarmee zeggen dan?
Ooooooow... ik had al medelij met jequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:38 schreef gurlie het volgende:
Dat was een garpje
Het begon allemaal omdat ik niet aardig was tegen een newbie.
Ooow.. leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:41 schreef gurlie het volgende:
@Shark: Ik zal binnekort een van mijn tekeningen (Portret waar ik aan bezig ben) posten.
Ik heb alleen geen scanner dus ik moet er een foto van maken.
Dom! Je weet niet wat je mist!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Ik hoef ze niet (persé) te hebben hoor, als je dat bedoelt.
Dus Arty, waar blijven ze?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Dom! Je weet niet wat je mist!
Ik ben er vandaag pas aan begonnen hoor, dus dat word op zijn vroegst maandag, want morgen en overmorgen moet ik werken, maar ik geef wel een gil als ik ze heb.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ooow.. leuk![]()
Ik zal eens kijken of ik iets heb op te posten
Okeeeej.. txquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:47 schreef gurlie het volgende:
Ik ben er vandaag pas aan begonnen hoor, dus dat word op zijn vroegst maandag, want morgen en overmorgen moet ik werken, maar ik geef wel een gil als ik ze heb.
Nee precies. Gelukkig ook, anders zou ik me erge zorgen maken. Dat niet alleen; de foto's zijn met enig zoekwerk volgens mij nog steeds te vinden. Ik zou in jou geval toch op zoek gaan naar heel wat jonger vlees... brrr.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:44 schreef gurlie het volgende:
Helemaal niks.
Ik hoef ze niet (persé) te hebben hoor, als je dat bedoelt.
Ywquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Okeeeej.. tx
Nou maak je me toch wel erg nieuwsgierig hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:48 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee precies. Gelukkig ook, anders zou ik me erge zorgen maken. Dat niet alleen; de foto's zijn met enig zoekwerk volgens mij nog steeds te vinden. Ik zou in jou geval toch op zoek gaan naar heel wat jonger vlees... brrr.
En als het echt tegenzit dan is het bijten niet eens op een houtje maar hoogstens op een slap kwastje...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:
De mannen hebben het naar hun zin hè? Straks zitten zij hele nachten te msn-en en zitten wij hier droogjes maar wat te posten....![]()
euhm... iets in B&H op Fok! en dan het topic met mannen-foto's en dan ergens pagina 4quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dus Arty, waar blijven ze?
Je bent een schatquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
euhm... iets in B&H op Fok! en dan het topic met mannen-foto's en dan ergens pagina 4
Sure. Valse vleierij van jou voor valse bescheidenheid van mij. En nu weer verder met onzinquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:50 schreef gurlie het volgende:
Nou maak je me toch wel erg nieuwsgierig hoor.
Ik hoor het hier.... daar gaat je openhartigheidquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:46 schreef es70 het volgende:
Hee, da's leuk![]()
Pat gaat zich ook registreren...
Hé hot stuff!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:52 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Sure. Valse vleierij van jou voor valse bescheidenheid van mij. En nu weer verder met onzin![]()
En dan te bedenken dat jouw vergane glorie mijn toekomst moet betekenen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
@Shark: Dat was een grapje, dat ik Bonita was. Omdat jullie dat steeds zeiden, snappie?
En nee, ik verwacht je morgen niet. Ik wil niet met mijn vergane glorie op Fok! Of je moet fotoshop hebben en me weer jong en strak kunnen maken. Maar ja, dan is het geen goede inzending meer voor de wedstrijd
Tuurlijk. Lach maar. Bekijk eerst die foto's maar eens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:55 schreef gurlie het volgende:
Hé hot stuff!
Sexy mamaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lach maar. Bekijk eerst die foto's maar eens.
Iets zegt me dat ze dat al lang gedaan heeft...
okee--maar ik schrap je nog niet van de lijst der verdachten hoor !quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
@Shark: Dat was een grapje, dat ik Bonita was. Omdat jullie dat steeds zeiden, snappie?
okeeequote:En nee, ik verwacht je morgen niet. Ik wil niet met mijn vergane glorie op Fok! Of je moet fotoshop hebben en me weer jong en strak kunnen maken. Maar ja, dan is het geen goede inzending meer voor de wedstrijd
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jouw vergane glorie mijn toekomst moet betekenen.
En anders hangen we gewoon de foto's op de kop. Is het net alsof de zwaartekracht nergens vat op heeft...
Het zou ironie kunnen zijn. Of een onbewuste tikfout. Of... Nou ja. D'r staat in ieder geval sexy.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:59 schreef gurlie het volgende:
Sexy mama
zou je denken?
Tjees... da's pas eetlust zeg! De koelkast en al!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Onthou je anders even voor het gemak dat je in mijn huis te gast bent? En mijn kabelverbinding ingepikt hebt? En mijn koelkast leegvreet?
Als je niet complimenteuzer bent zet ik je buiten de deur en eis ik mijn sleutels terug![]()
Die artisjok staat je leuk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het zou ironie kunnen zijn. Of een onbewuste tikfout. Of... Nou ja. D'r staat in ieder geval sexy.
Ja.
Hoi liefquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:03 schreef PHteV het volgende:
Ja ik heb me geregistreerd nu eens ff kijken wat er allemaal ge.... wordt hier
OMG!!! Je hebt het echt gedaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:03 schreef PHteV het volgende:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie gaat er nu voor de kinderen zorgen voortaan![]()
Nee dit was inderdaad geheel ongepast. Maar je ziet me tenminste weer even staanquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:02 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Onthou je anders even voor het gemak dat je in mijn huis te gast bent? En mijn kabelverbinding ingepikt hebt? En mijn koelkast leegvreet?
Als je niet complimenteuzer bent zet ik je buiten de deur en eis ik mijn sleutels terug![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Tjees... da's pas eetlust zeg! De koelkast en al!![]()
Heequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:03 schreef PHteV het volgende:
Hij probeert een useri te regelen... Wil geloof ik niet zo lukkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee
Ehm... Dit is eenmalig enthousiasme voor nieuwkomers waar ik een kwartier mee gechat heb...
Dat zeggen ze m'n hele leven al. Vandaar de nick...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:05 schreef gurlie het volgende:
Die artisjok staat je leuk.
Thanks to dude
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat zeggen ze m'n hele leven al. Vandaar de nick...
Ze is zo behulpzaam. Soms hoef je er niet eens om te vragen.
potato.orgquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:13 schreef PHteV het volgende:
ben nog steeds bezig met een useri , wil niet echt lukken
Ik testte je reactievermogen even. Eikelquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nee dit was inderdaad geheel ongepast. Maar je ziet me tenminste weer even staan
Maar, als je het zo brengt heb ik het zo slecht nog niet! Daarom ben je ook zo;n geweldig mens. Hoe diep de put, hoe ellendig de ellende, jij weet ergens altijd nog een lichtpuntje aan te wijzen.![]()
Ik zou eerst de sleutels terug eisen en me daarna buiten de deur zetten. Andersom gaat niet echt effectief zijn...
Euh... Over de nick of over Dude.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:13 schreef gurlie het volgende:Ja he!
Het blijft ontroerend.... zo'n newbiequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:13 schreef PHteV het volgende:
ben nog steeds bezig met een useri , wil niet echt lukken
Helemaal omdat 'ie al een User ID heeft...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Het blijft ontroerend.... zo'n newbie![]()
Jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Euh... Over de nick of over Dude.
Over Dude dus...
Ga je ook foto's van "voor" en "na" posten?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:18 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ga maar eens pitten...Kan ik weer morgenochtend fris en vrolijk mijn huissie aan kant maken
DOei![]()
Doegquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:18 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ga maar eens pitten...Kan ik weer morgenochtend fris en vrolijk mijn huissie aan kant maken
DOei![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:19 schreef es70 het volgende:
Even een update:
Arty maakte mijn maand augustus beter dan hij was![]()
Hij zit nog steeds op msn met PHteV![]()
Het wil nog steeds niet lukken met de useri...
Ik ga naar bed (Pat kennende gaat hij doorklooien tot het gelukt is en hij een eigen msn account heeft).
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:19 schreef es70 het volgende:
Even een update:
Arty maakte mijn maand augustus beter dan hij was![]()
Hij zit nog steeds op msn met PHteV![]()
Het wil nog steeds niet lukken met de useri...
Ik ga naar bed (Pat kennende gaat hij doorklooien tot het gelukt is en hij een eigen msn account heeft).
En da's eigenlijk alles wat ik hoef te weten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee hoor!Ik vind je leuk Arty. Klaar!
![]()
Buitendat je post een redelijke contradictio in terminis is, lokt het ook niet echt reacties uit. Wat in dit geval ook weer een redelijke tegenstrijdigheid is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:30 schreef gurlie het volgende:
[stilte]
O god en nu komt dat onvermijdelijke moment dat 'ie moeilijke zinnen wil formulerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Buitendat je post een redelijke contradictio in terminis is, lokt het ook niet echt reacties uit. Wat in dit geval ook weer een redelijke tegenstrijdigheid is.
Laat ook maar...
Ik doe wel vaker onzinnige dingen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Buitendat je post een redelijke contradictio in terminis is, lokt het ook niet echt reacties uit. Wat in dit geval ook weer een redelijke tegenstrijdigheid is.
Laat ook maar...
Ik ga even mijn woordenboek halen dan hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O god en nu komt dat onvermijdelijke moment dat 'ie moeilijke zinnen wil formuleren
I just gotta love that guy![]()
Doe geen moeite... de schat is eenvoudigweg niet meer te volgen...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:39 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik ga even mijn woordenboek halen dan hoor
Gezelligquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Doe geen moeite... de schat is eenvoudigweg niet meer te volgen...
Daar zit ik dus mooi mee opgescheept![]()
Overcompensatie om een mogelijke opleving van faalangst te pareren. Instinctief verdedigingsmechanisme enzo...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:38 schreef Duderinnetje het volgende:
O god en nu komt dat onvermijdelijke moment dat 'ie moeilijke zinnen wil formuleren
I just gotta love that guy![]()
Als ik met moeilijke woorden ga smijten denken de meesten dat ik aan het ijlen benquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Overcompensatie om een mogelijke opleving van faalangst te pareren. Instinctief verdedigingsmechanisme enzo...
Is that called convenience or coincidence?Just have to love her...
Maar dan ben je er uiteraard wel weer eensquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:41 schreef Uiteraard het volgende:
het duurt ff![]()
O god, zeg dat dan meteen.... je faalangst gaat je weer parten spelen.........quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Overcompensatie om een mogelijke opleving van faalangst te pareren. Instinctief verdedigingsmechanisme enzo...
Is that called convenience or coincidence?Just have to love her...
M'n Italiaans en m'n Frans zuigen grote tijd dus als ik indruk wil maken op een beneveld moment spreek ik gewoon m'n lijstje onmogelijke woorden aan - zo'n klabbetje in m'n achterzak - en begin daar vanaf te citeren. En dan maar hopen dat het werkt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:47 schreef gurlie het volgende:
Als ik met moeilijke woorden ga smijten denken de meesten dat ik aan het ijlen ben
Eng hoor, nou weet ik niet meer wat je zegt.
Bekend fenomeen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
M'n Italiaans en m'n Frans zuigen grote tijd dus als ik indruk wil maken op een beneveld moment spreek ik gewoon m'n lijstje onmogelijke woorden aan - zo'n klabbetje in m'n achterzak - en begin daar vanaf te citeren. En dan maar hopen dat het werkt.
Vaak om mijn gebrabbel maar te sussen krijg ik toch wat ik hebben wil.
Nou parten spelen hoopte ik niet. Maar rekening mee houden... ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
O god, zeg dat dan meteen.... je faalangst gaat je weer parten spelen.........
* Spiraaltje maar weer verwijderen gaat op het toilet *
Trusten dan!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:55 schreef gurlie het volgende:
Bekend fenomeen..
Ik ga slapen, trusten lieverds![]()
tot morgen
Gelukkig kan 'ie dat ook prima zelfquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ook truste namens arty hoor!!
Hij download nu op eens hawaiiaanse muziek en voelt de onbedwingbare aandrang er op te gaan dansen
Hij doet nu golvende handjes opzij, ik ga ingrijpen. Truste en heb meelij
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ook truste namens arty hoor!!
Hij download nu op eens hawaiiaanse muziek en voelt de onbedwingbare aandrang er op te gaan dansen
Hij doet nu golvende handjes opzij, ik ga ingrijpen. Truste en heb meelij
Wellusquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:36 schreef gurlie het volgende:
Ik kan echt niet slapen
Eerst maar even een kopje thee ofzo, om 3 uur nog eensquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wellus![]()
Stommie, probeer het nu eens. Lekker gaan liggen, muziekje op, liggen fantaseren over allemaal leuke dingen ( wat je morgen zou willen doen, mooie avonturen.... Ik ga altijd het kleine kind uithangen op zo'n moment. Lekker opgekropen liggen
Zullen wij anders maar gaan ontbijten? Wij zijn überhaupt al raar bezigquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Eerst maar even een kopje thee ofzo, om 3 uur nog eens
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zullen wij anders maar gaan ontbijten? Wij zijn überhaupt al raar bezig![]()
Arty gaat nu door de kamer hossen..........
Trustenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga naar bed en sleur disco-Arty mee... Truste
Ik neem de koekenpan mee naar bedquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Trusten
Die kan nu natuurlijk niet stil liggen.
Eg nie!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:00 schreef gurlie het volgende:
Trusten
Die kan nu natuurlijk niet stil liggen.
Er schijnt een middel te zijn dat gebruikt wordt om ervoor te zorgen dat paarden geen last hebben van vliegen... Het schijnt ook prima te helpen voor andere insecten... En is geschikt voor de mens... Tenzij je een romatisch avondje in gedachten had, dan niet, want het spul ruikt nogal sterk...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 07:03 schreef Maerycke het volgende:
Ik word gek van die muggen!Muggenstekker aan.. ingesmeerd met anti-muggenspul. En het hielp
.... Op de plekken waar ik gesmeerd had dan!
Nu is de binnenkant van 1 van m'n handen helemaal lek geprikt en is m'n ene hand aan de binnenkant helemaal opgezwollen en zijn m'n voeten ook 1 grote muggenbultzone.... :'(
quote:Maar het is vrijdag!Bijna weekend
Goedemorgen
Ouchquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 08:14 schreef Lula het volgende:
het onweert hier vreselijk.
maar die muggen lijken niet te vernietigen
Dat jij alles had en je vriend niet is niet zo heel vreemd. Betekend gewoon dat jou bloed iets warmer is dan dat van hem, daar reageren die muggen op. Ikzelf had laatst 12 muggenbulten alleen al op me voet en nee ik heb geen reuzevoetenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 08:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ouch
Ik mag me blijkbaar gelukkig prijzen dat ik er deze zomer praktisch geen last van heb gehad. Behalve één nacht waarin ik opeens wakker werd en helemaal in bulten stond (benen, armen, voeten, enkels, polsen, ...) Ik heb nooit geweten wat het was, want de volgende morgen waren ze wonderbaarlijk verdwenen
En ik heb het echt niet gedroomddenk ik Enkel vreemd dat mijn vriend geen enkele bult had en op tien centimeter van mij lag te slapen. Was vreemd, maar verder geen last van gehad.
En nu ga ik maar met mijn vermoeide kop werken.
Enjoy your day
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 08:24 schreef Shark.Bait het volgende:weekend -zucht- wat lekker
Huh?!?! Jij werkt?? Dacht dat jij de hele dag achter je pc zat en verder een beetje films keek en sliep.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:05 schreef gurlie het volgende:, veel te kort geslapen.
Dadelijk werken
Werken...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:05 schreef gurlie het volgende:, veel te kort geslapen.
Dadelijk werken
Kiss my ass, dat zal wel ja!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:12 schreef Sh0ck het volgende:
Toch houden we nog wel van je hoor
* Sh0ck kust gurlie haar kont, jammie lekker kontje met je maatje 34.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:13 schreef gurlie het volgende:
[..]
Kiss my ass, dat zal wel ja!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:13 schreef Sh0ck het volgende:
[..]
* gurlie kust gurlie haar kont, jammie lekker kontje met je maatje 34.
Stiekem vind je het wel lekkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:16 schreef gurlie het volgende:
[..]Tja..
Daar bezwijk ik toch wel voorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:17 schreef Sh0ck het volgende:
[..]
Stiekem vind je het wel lekker
Dat wordt K...S, S...S en K...E K...N hahaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:18 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daar bezwijk ik toch wel voor
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:23 schreef Sh0ck het volgende:
[..]
Dat wordt K...S, S...S en K...E K...N haha
Koekjes, Sjocoladeijs, en Kontje kussenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Die snap ik niet
ik ben niet zo helder in de ochtendquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:30 schreef Sh0ck het volgende:
[..]
Koekjes, Sjocoladeijs, en Kontje kussen
Wat ben je lief zo op de vroege ochtend
werkzequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:39 schreef gurlie het volgende:
Ik ga werken![]()
tot vanavond
regentquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 08:55 schreef -PatrickO- het volgende:ga buiten spelen jij...
Hahahaahahahaquote:net de officiele specs gezien van de 20D op dpreview.com, en hij "rocks"... snel de websites afmaken, en dan kan ik hem gaan bestellen![]()
![]()
Hier is het droog, weet alleen niet voor hoe langquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen
regent het overal zoveel
Body ¤ 1599,-quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hahahaahahaha
hoeveel kost ie?
Morgen B.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen
regent het overal zoveel
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:23 schreef Sh0ck het volgende:
[..]
Hier is het droog, weet alleen niet voor hoe lang
Zo lang je het naar groningen stuurt vind ik het niet erg, zit daar op dit moment toch niet, ik zit momenteel in Ede. Maar me vriendin is op zeilkamp in Friesland dus stuur daar maar heen dan moet ze misschien eerder naar huisquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
idd, ik stuur wat naar jou kant toe
hier begint het zonnetje door te komen
Hmmmm... Zeilkamp... Onweer... Ik voor zie een ramp scenario...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:35 schreef Sh0ck het volgende:
[..]
Zo lang je het naar groningen stuurt vind ik het niet erg, zit daar op dit moment toch niet, ik zit momenteel in Ede. Maar me vriendin is op zeilkamp in Friesland dus stuur daar maar heen dan moet ze misschien eerder naar huis![]()
Jij vindt onweer lekkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:28 schreef Maerycke het volgende:
Het ontweert hier...
Natuurgeweld is zeer okquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:37 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Jij vindt onweer lekker
In dat geval wil ik best op brute wijze mijn natuurgeweld op jou loslatenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:51 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Natuurgeweld is zeer ok
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:59 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
In dat geval wil ik best op brute wijze mijn natuurgeweld op jou loslaten![]()
boomstammen die geplant en weer ontworteld worden in het bos...
Die heeft DZ waarmee ze boompjes plant... Vanuit dat opzicht ben ik dus een vrij man...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:08 schreef Maerycke het volgende:
[..]
En Lula dan?
Zie je Maerycke... We hebben Lu's zege....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:17 schreef Lula het volgende:
vanuit Lula's opzicht wel ja
ik ben eerst!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:24 schreef -PatrickO- het volgende:
Zie je Maerycke... We hebben Lu's zege....Dus ehm... Nuecken
Oh.. -PO-... SB wil met je neuken.. dus dat van ons moet nog even wachten...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik ben eerst!!!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:27 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Oh.. -PO-... SB wil met je neuken.. dus dat van ons moet nog even wachten...
Wat helpt dat Maeryckequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:27 schreef Lula het volgende:
Arme Maerycke
ga ik morgen maar een motorritje maken in de regen
Zorg je er wel voor dat DZ een beetje voorzichtig rijdtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:27 schreef Lula het volgende:
ga ik morgen maar een motorritje maken in de regen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:27 schreef Maerycke het volgende:
Oh.. -PO-... SB wil met je neuken.. dus dat van ons moet nog even wachten...
niets is een soort van medeleven dat je beter kan ritten op de motor in de regen dan om en om doorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:30 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Wat helpt dat Maerycke
Het leven is soms erg moeilijk...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:31 schreef Lula het volgende:
[..]
niets is een soort van medeleven dat je beter kan ritten op de motor in de regen dan om en om door
Shark en PatO genomen worden
Alleen als het haar uitkomt...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Wat is ze toch ontzettend blond
Volgens mij spreek je hier niet uit ervaring... Dus...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:31 schreef Lula het volgende:
[..]
niets is een soort van medeleven dat je beter kan ritten op de motor in de regen dan om en om door
Als die tegelijk aan de gang willen zou ik ook een motorrit prefereren!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:31 schreef Lula het volgende:
[..]
Hoezoquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Als die tegelijk aan de gang willen zou ik ook een motorrit prefereren!
Goedemorgen!
Sharky... Vanavond bij Lu... Ze maakt kip... En daarna maken wij er een club sandwich van...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:36 schreef Lula het volgende:
nee inderdaad geen ervaring met twee mannen
Maar om een droom waarheid te laten worden laat je dat feestje toch zeker wel schieten... Dan bouwen wij ons eigen feestje wel...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:39 schreef Lula het volgende:
ik heb een feestje vanavond lieve schat dus ik ben er niet;)
Ze trouwen in Egmond a/d Hoef en het feest is in Limmen...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:40 schreef Maerycke het volgende:
Het komt hier met bakken uit de hemel.. dus ik weet niet waar ze trouwens, maar als het vanuit het westen komt.. dan staat ze nog wel wat te wachten...
Dat ziet er niet gezellig uit. Liefde mag de blik vertroebelen, maar de foto's zullen een stuk duidelijker en mooier worden met droog weer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:45 schreef Maerycke het volgende:
[afbeelding]
Zonde is dat... Hopelijk trekt het no geen beetje bij wanneer ze foto's gaan maken. Soms klaart het ineens opquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ziet er niet gezellig uit. Liefde mag de blik vertroebelen, maar de foto's zullen een stuk duidelijker en mooier worden met droog weer.
Ik hoop het voor ze, zo zie je maar weer dat een datum niks zegt. Wij hadden 13 oktober 9 jaar geleden schitterend weer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zonde is dat... Hopelijk trekt het no geen beetje bij wanneer ze foto's gaan maken. Soms klaart het ineens op
Zolang jij dat niet gedaan hebt heb je geen recht van spreken, schatquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:31 schreef Lula het volgende:
GMTAquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:34 schreef -PatrickO- het volgende:
Volgens mij spreek je hier niet uit ervaring... Dus...
Nee, vanavond ga ik een ander mosseltje etenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:38 schreef -PatrickO- het volgende:
Sharky... Vanavond bij Lu... Ze maakt kip... En daarna maken wij er een club sandwich van...
Dan komt het hier dus nog voorbijquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:45 schreef Maerycke het volgende:
[afbeelding]
En dat is zekerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, vanavond ga ik een ander mosseltje eten
We zijn traag, maar vandaag heel erg traagquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
ligt het aan mij of zijn jullie erg traag geworden
*roept iets over lunch, vrijdag, weekend...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
ligt het aan mij of zijn jullie erg traag geworden
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
dus toch erg traag![]()
door minder mensjes en minder zin neem ik aan
ooo arme POquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:52 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]ik wil naar huis...
Ik ben altijd de weg kwijt... Zelfs met m'n navigatiesysteem...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ooo arme PO![]()
Handje geeft, ben je de weg kwijt ? zal ik je even naar huis brengen ?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:04 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik ben altijd de weg kwijt... Zelfs met m'n navigatiesysteem...Maar goed, dat is voor de nromale weg, en ik bedoel nu andere dingen...
Ik vraag meestal nix... Ik deel het meestal mee...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]dan ga je toch naar je baas en zegt
, mag ik aub naar huis![]()
Wat zeur je danquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:09 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik vraag meestal nix... Ik deel het meestal mee...
Zie net dat er heeeeeeel veeeeeel file staat...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat zeur je dan
ga erheen en zeg "ik ben weg , tot maandag"
Het is ook nooit goed hequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:14 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Zie net dat er heeeeeeel veeeeeel file staat...
Ik wil slapen...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he![]()
Wat wil je nu ,op je werk wat hangen en fokken!
of even in de file, lekker de radio harden naar huis
![]()
Oquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:16 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik wil slapen...Maar dat staat zo gek, hier in een kantoortuin...
En in de auto slapen is ook niet verstandig
4 uur per dag slapen helpt...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O![]()
Waarom wil je slapen, zo oud ben je toch nog niet ,dat je een middagdutje nodig hebt ?
Ik speel altijd harstikke lief meequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:45 schreef thoth het volgende:
maerycke is niet lief aan het meespelen
oh kewl!!!! *schepje pakt en thoth mee de zandbak in trekt*quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:35 schreef Bengeltje het volgende:
Planken van de zandbak afhaald
Jullie kunnen een kasteeltje bouwen![]()
Met beetje water spoel je het zo weer wegquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:39 schreef thoth het volgende:
ik hou niet van zand tussen mijn tenen
Geef hem een emmertje waterquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met beetje water spoel je het zo weer weg![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:40 schreef Maerycke het volgende:
Wat speedy zegt
Juistquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef hem een emmertje water![]()
wat waterplezier , leuk toch
Warm natuurlijk, zou niet willen dat hij z'n vingertjes verbrand of het koud krijgtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Juist![]()
Euh Koud of warm of heet
Ja oke dat is waarquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Warm natuurlijk, zou niet willen dat hij z'n vingertjes verbrand of het koud krijgt![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:44 schreef Maerycke het volgende:
Precies...Met thoth moet je een beetje voorzichtig omspringen....
Zolang jij maar geen water over je heen krijgt toch ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:44 schreef Maerycke het volgende:
Precies...Met thoth moet je een beetje voorzichtig omspringen....
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:46 schreef thoth het volgende:
![]()
jullie doen heleboel tegen één
* SpeedyGJ pakt een emmer met wormen, zo goed?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:44 schreef thoth het volgende:
water
bah
Met wormen, water wil hij nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:45 schreef Maerycke het volgende:
Vul maar gelijk een heel badje, Speedy...
Vriendjes zoeken die je mee willen helpen, heb je toch wel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:46 schreef thoth het volgende:
![]()
jullie doen heleboel tegen één
Eensquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:47 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Leuk hè?
je mag apart met Maerycke spelen bij MSNquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:48 schreef thoth het volgende:
![]()
ik ga het tegen iemand zeggen
Sorry heb niks gevoeldquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:54 schreef thoth het volgende:
![]()
auw
Jank dan niet aanstellerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:14 schreef thoth het volgende:
ik ben niet té gevoelig![]()
wellus...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:14 schreef thoth het volgende:
ik ben niet té gevoelig![]()
Oos slimmiequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:15 schreef Shark.Bait het volgende:
BENNIK WEER
Ik was met mijn thuis webpage aan het kutten... had ik mijn gateway omontkeerbaar ontregeld
Afijn nieuwe software erop en karren maar
Dat zeg je nou nooit tegen mij "fijn dat je er weer bent "quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oos slimmie![]()
Fijn dat je er weer bent
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Sharky![]()
![]()
je moet ook niet zomaar gaan kutten![]()
daar krijgt je problemen mee
HEEEEEY FIJN DAT JE ER WEER BENT!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zeg je nou nooit tegen mij "fijn dat je er weer bent "![]()
hehequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
HEEEEEY FIJN DAT JE ER WEER BENT!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Okequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hehe![]()
nu kan ik tenminste vrolijk op ziekenbezoek
Tot later![]()
Wat mankeert jou eigenlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:58 schreef Duderinnetje het volgende:
MiddagWat een heerlijke dag op deze prachtige aardbol
uitgewoond en gelukkigquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:58 schreef Duderinnetje het volgende:
MiddagWat een heerlijke dag op deze prachtige aardbol
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat mankeert jou eigenlijk![]()
Zeker niet in de gaten gehad dat het tot nu toe vrijwel de hele dag geregend heeft?
Oh... ok. Jottum! 'T is een fijne dag!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]Zulks dient de pret niet de drukken toch?
Zie nou welquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh... ok. Jottum! 'T is een fijne dag!
Eigenlijk is de dag ondanks de regen best ok. Lekker geld aan mezelf uitgegeven, besloten dat rokje niet aan te doen en de nagels zitten al in de lak
![]()
Thoth toch... welk een sombere kijk op het leven dat toch zo wonderschoon kan zijn!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:15 schreef thoth het volgende:
het is een dag om te vergeten, op een wereld vol ellende en rampspoed
Ja, en nu nog even mijn heilig hart klokje zoeken en kijken of de batterij het nog doet... Dan is de dag helemaal perfect!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zie nou welHet is een onvergetelijke dag, op een wereld vol schoonheid en geluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |