quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:44 schreef moussy het volgende:
Boodschappen doen en in de supermarkt staan en bedenken dat je wat vergeten bent? Een kind bijvoorbeeld....... Dat ik thuis kwam lag René nog heerlijk te slapen
Weet je dat ik het grandioos vind dat jouw kind gewoon Piet heet? Ik geniet er gewoon van telkens als ik de naam lees.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 08:43 schreef bixister het volgende:
ik heb Piet een keer van de commode laten vallen.
en vergeten z'n melkpoeder mee te geven naar 't kinderdagverblijf.![]()
ook een keer vergeten een boterham mee te geven.
Ik ook , vind het ook geweldig !quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Weet je dat ik het grandioos vind dat jouw kind gewoon Piet heet? Ik geniet er gewoon van telkens als ik de naam lees.
Ik had dat andersom, baby even in de maxicosi in een hoekje gezet in de winkel, stap ik na het boodschappen doen op de fiets en blijf haken aan de babymeebeugel. Babymeebeugel?? Owja ik had een baby bij me.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:44 schreef moussy het volgende:
Boodschappen doen en in de supermarkt staan en bedenken dat je wat vergeten bent? Een kind bijvoorbeeld....... Dat ik thuis kwam lag René nog heerlijk te slapen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:48 schreef Mwanatabu het volgende:
Of als je even snel wilt stofzuigen en met je kont het ene kind omverramt en met de slang de andere onder de tafel veegt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:25 schreef bixister het volgende:
en wat was je blunder?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:46 schreef coolbabe het volgende:
Jasper was een weekje oud toen we met hem uit wandelen gingen en ik een oude bekende tegenkwam. Toen ze vroeg hoe hij heette moest ik even heel hard nadenken, ik was zijn naam vergeten
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:44 schreef Luchtbel het volgende:
Wat een leuk topic, al zeg ik het zelf
Waar ik ook iedere keer weer mee 'blunder' is d'r lachje....steeds als ik dat lieve lachstuipje zie zegik; ga je lachen, wat knap! Maar ze gaat dan altijd poepen
Dan zittie wel lekker stevigquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:09 schreef bixister het volgende:
tnx, ben er zelf ook zeer tevreden over.![]()
ontopic: ik zou 'm laatst in z'n zwembadje zetten, vergat ik in de gauwigheid z'n luier uit te doen. zat ie daar met 'n zwaar volgezogen luier.![]()
Had mijn moeder met mijn zus toen ze een jaar of 3 was, en mijn zus maar roepen; nog een keer, nog een keerquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:10 schreef ibo het volgende:
Ik ben ook een keer met haar op mijn arm van de trap gevallen, zij had niks maar ik was helemaal blauw.
Hij heeft een puntquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Weet je dat ik het grandioos vind dat jouw kind gewoon Piet heet? Ik geniet er gewoon van telkens als ik de naam lees.
Ik noemde mezelf vroeger altijd Tiddis, mijn moeder zei namelijk (als ze me voorstelde): "Dit is..."quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:01 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wat wij verkeerd hebben aangepakt met Jasper is het 'samen naar foto's kijken'. Als we dan vertelden wie er te zien zijn, dan was dat bijvoorbeeld 'mama, papa en jij' of 'opa en jij' enzovoorts.
Nu wijst hij trots naar elke foto waar hij opstaat en zegt dan 'Jij!'. Hopelijk is hier nog iets aan te corrigeren, we noemen hem nu in elk geval heel consequent 'Jasper' als we hem op een foto aanwijzen...
Dit was een deur waar als je de kruk naar boven deed, de deur op slot ging. Knippen zaten er al niet op. Na het incident deed mijn tante zelf altijd de kruk al omhoog zodat ie niet dicht gingquote:Op zondag 22 augustus 2004 10:41 schreef moussy het volgende:
Ik heb gewoon de onderste knippen van de deuren afgehaaldna een keer door de hond buiten gesloten te zijn
Heb ik ook diverse keren gehadquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:40 schreef melonovy het volgende:
Het is niet echt een blunder, maar wel lachwekkend. Met borstvoeding geven is het me een aantal keer overkomen dat er een enorme straal melk uit mijn borst kwam, en ik zo in Chiara dr gezicht spoot, op zich zag dat er grappig uit, en dan dat tongetjes van Chiara erbij die her een der een wat probeerde op te vangen, was helemaal hilarisch.
Da's een bekendequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:01 schreef Luckepuk het volgende:
Ik ben trouwens bij Suus megavaak vergeten haar rompertje naar benee te trekken en vast te maken na een verschoning...![]()
anders vroeg ik het nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:01 schreef melonovy het volgende:
Vind je dat er toe doen?
Ik ben eerlijk gezegd net als moussy wel nieuwsgierig waar dan de grens tussen blunderen en nalatigheid ligt... Maar als je geen mensen aan wilt wijzen wordt dat lastig duidelijk maken volgens mij...quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:07 schreef melonovy het volgende:
Ik vind het dus niet nodig om hier bepaalde situaties te noemen, of naar mensen te wijzen.
Sommige blunders zijn grappig, anderen vind ik niet leuk meer.
Ik doe ut nu nog...quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:13 schreef phileine het volgende:
ik klapte tot mijn 12e ook steeds dubbel in de bioscoop
Als je daarmee op mijn post doelt...quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:52 schreef melonovy het volgende:
We zijn allemaal mensen, maken allemaal fouten, daar heb je gelijk in. Blunders kan iedereen maken, dat overkomt je gewoon, dat wil ik hier niet aankaarten en ik vind je stelling ook iritant dat bepaalde situaties mijn en Chiara niet (zouden kunnen) overkomen. Maar waar ik over viel in mijn reactie hierboven is de nalatigheid, het onallert zijn met waar je mee bezig bent, of waar je mee bezig zou moeten zijn... in mijn ogen is dat geen blunderen meer.
Ik kom écht óveral tussen met mijn vingers...quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:16 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Ik doe ut nu nog...![]()
ah maar daar hebben ze pakken melk voor en beschuitjes. Dat verkopen ze wel bij de benzinepompquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:35 schreef Jonnetje het volgende:
Ik moet zeggen dat er buiten de pies-ongelukjes, valpartijtjes (gepaard met builen en blauwe plekken) en op een dag dat de winkels dicht zijn zonder Bambix of opvolgmelk komen te zitten, verder nog niks afkloppen raars gebeurd is.
Ik weet het, ik ben een kreng én een vreselijk ontaarde moederquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:36 schreef Jonnetje het volgende:
Ooooooooooohhhhhhhhhhhhh Cooooooooooooooooooolbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabe................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:43 schreef moussy het volgende:
[..]
ah maar daar hebben ze pakken melk voor en beschuitjes. Dat verkopen ze wel bij de benzinepomp![]()
Tsja, je moet er natuurlijk wél langs kunnen, als je nieuwe (dure) merchandise voor ze moet kopen...quote:Ik heb René haar klapstoeltje nog ff aangeduwd bij K3
Nee hoor, korthouden die vingertjesquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:45 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben een kreng én een vreselijk ontaarde moeder
en waarom denk je dat we masaal in alle vingertjes en teentjes knippen, zo kunnen ze tenminste niet aan onze dúre-uitgestald-voor-de-buitenwereld-spullen komen!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee hoor, korthouden die vingertjes
Jouw post (die anderen weer irritant vonden) suggereert dat in ieder geval. Je stelt dat het nalatigheid en onverantwoordelijkheid is, dus dat het niet zou mogen gebeuren. Ik neem aan dat jij jezelf niet nalatig of onverantwoordelijk acht en dat jij dus stelt dat die bepaalde dingen jou NIET gebeuren.quote:ik vind je stelling ook iritant dat bepaalde situaties mijn en Chiara niet (zouden kunnen) overkomen.
hij was echt ver weg, zeker paar honderd meter (niet bij een speelgoedzaak)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:49 schreef jolene het volgende:
Och Lily, en dan heb je in de donkerstraat ook net de intertoys zitten..die ze vanaf de etos kunnen zien.
Deze vind ik waanzinnig grappig. Natuurlijk niet als je zelf in die situatie zit, maar ik moest van het weekend toen ik deze las zo hard lachen dat Slaapvriendje boven kwam kijken of het wel goed met me gingquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:46 schreef coolbabe het volgende:
Jasper was een weekje oud toen we met hem uit wandelen gingen en ik een oude bekende tegenkwam. Toen ze vroeg hoe hij heette moest ik even heel hard nadenken, ik was zijn naam vergeten
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:27 schreef lady-wrb het volgende:
Tan, wat zal jij je rot gevoeld hebben.
offtopic.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:05 schreef moussy het volgende:
Niet een blunder van mij, maar heel veel mensen noemden Cas toen hij er net was Mink
Dat is geen blunder, dat is een gigantisch stomme en kwetsende fout van die mensenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:05 schreef moussy het volgende:
Niet een blunder van mij, maar heel veel mensen noemden Cas toen hij er net was Mink
Da's best lullig ja. Dan weet je denk ik ook niet hoe je moet kijkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:05 schreef moussy het volgende:
Oeps. Overheen gelezen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:05 schreef moussy het volgende:
Vooral als je ook nog eens even terug leest in dit topicquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:22 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik heb om veel blunders moeten lachen. Ik neem aan dat veel ouders er ten tijde zeker niet om konden lachen. Nalatigheid, vindt ik iets te ver gaan. Het is makkelijk om te zeggen dat een ander iets fout doet, maar kijk maar uit daarmee. Dat is altijd heel gevaarlijk.
Nou gewoon, ff het randje van de luier aan de kant doen met je vinger en je vinger dan iets te ver in de luier proppen, zodat je dipsaus aan je vingers hebtquote:En hoe komen jullie erop om je vinger in de luier te steken om te kijken of ze gepoept hebben
![]()
![]()
![]()
Waar koop je dat, die wil ik ook!!quote:Ik heb trouwens zo'n nagelknippertje met dat plastic eromheen zodat je niet in de vingertjes kan knippen. Gaat precies tegen het vingertje aan
Ik snap ook niet hoe ze er op komen oa. mn moeder Dr zit een jaar tussenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:22 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is geen blunder, dat is een gigantisch stomme en kwetsende fout van die mensen![]()
![]()
*wijst naar speeltuinbankje*quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Waar koop je dat, die wil ik ook!!
Dat werkt niet, kunnen Tom en ik uit ervaring zeggenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:22 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik heb trouwens zo'n nagelknippertje met dat plastic eromheen zodat je niet in de vingertjes kan knippen. Gaat precies tegen het vingertje aan
Jawel, maar toch... bij een kennis van mij heb ik ook wel eens haar bolle buik bewonderd terwijl ze net een miskraam had gehad. Ik kon mezelf echt voor mijn kop slaan, want ik wíst het, ik had het al gehoord via via. Maar gewoon onnadenkend op dat moment, écht niet bedoeld om te kwetsen. Is wel iets heel anders, maar soms laten hersens je echt heel pijnlijk in de steek!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe ze er op komen oa. mn moeder Dr zit een jaar tussen
Ja, bij te veel kracht erop gaan ze stuk. En Christan vindt hem prachtig, je kunt ze in veel kleuren bestellen. Tipje: neem er niet zo'n randje bij, want die zijn snel verdroogd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:26 schreef Jessicaa het volgende:
O dat is wel handig Rewimo. Gaan die ook kapot als er aan getrokken word (anders vind ik ze met spelen weer eng)
Gewoon bij de Hema hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:26 schreef moussy het volgende:
Waar koop je dat, die wil ik ook!!
Je kunt er zo'n rubber stootrandje bij bestellen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:23 schreef Jessicaa het volgende:
Ik zit op de site te kijken maar weet niet wat voor randje je bedoeld?
In deze situatie was het natuurlijk niet echt handig, maar het lijkt me echt fijn om te weten dat hij weet dat hij niet met andere mensen mee mag gaan en het ook zegt als iemand het wel probeert, lijkt me echt een geruststellingquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:59 schreef lady-wrb het volgende:
hij wilde in eerste instantie niet met ze mee, want hij mocht niet met vreemde mensen mee van zijn moeder zei hij.
OMGquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:34 schreef Mwanatabu het volgende:
(...)
Maar goed: ze zijn schoon en weldoorvoed.
Aiiiiii...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:19 schreef anneja het volgende:
Mwanatabu, bedoel ik. Spellen valt niet mee
....'slinger je kind aan zijn enkels richting asfalt'....
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 07:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aiiiiii...Wat goed dat jij zo'n alerte reactie had zeg!
Weet je waar je je ook intens schuldig over kunt voelen? Als je abrupt één of ander lomp spelletje verzint of ze wil laten lachen met een onverwachte beweging plus grimas en je dan met de koppen tegen elkaar knalt/ze omgooit/ze ongenadig laat schrikken. ("Kiekeboe!" -"Aaaaah!" ) Dan voel je je ook een beetje een randfiguur...
Oja, zo kreeg ik ook ooit van mij ma een mep met de afstandsbediening, we waren aan het worstelen wie 'm mocht hebben..... Ik was wel al 16 (en mocht 'm hebben na de mep).quote:Op woensdag 25 augustus 2004 07:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aiiiiii...Wat goed dat jij zo'n alerte reactie had zeg!
Weet je waar je je ook intens schuldig over kunt voelen? Als je abrupt één of ander lomp spelletje verzint of ze wil laten lachen met een onverwachte beweging plus grimas en je dan met de koppen tegen elkaar knalt/ze omgooit/ze ongenadig laat schrikken. ("Kiekeboe!" -"Aaaaah!" ) Dan voel je je ook een beetje een randfiguur...
Ghehehe, prachtig! Wij zijn ooit een rommelmarkt afgekomen en pas toen we ons zoontje in de auto tilden vanuit de buggy merkten we dat hij onderweg een hoop nieuwe speeltjes verzameld hadquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:33 schreef Tan het volgende:
'Chinook toch?! Wat heb je nu gedaan?' Maar ik had het idee dat ik het alleen maar erger maakte... ik kon wel door de grond zakken![]()
Zo heeft mijn vader me eens een flink rechtse hoek verkocht. We liepen op het strand en daar waren ze aan het vliegeren. Ik liep vlak langs een vlieger die op ramkoers was. Mijn vader probeerde mij te beschermen met zijn arm, maar in zijn schrik sloeg hij vol met zijn elleboog op mijn slaap. Ik ging bijna tegen de grond. *auw*quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oja, zo kreeg ik ook ooit van mij ma een mep met de afstandsbediening, we waren aan het worstelen wie 'm mocht hebben..... Ik was wel al 16 (en mocht 'm hebben na de mep).
Ohw jukquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:12 schreef Rewimo het volgende:
Het gebeurt ook vaak als je je kind tussen jullie in laat schommelen, dus allebei een armpje vast en schommelen maar.
Ik mocht wel zwieren vroeger, maar dan maar maximaal twee keer. Bij zeuren om NOGGES, kreeg ik te horen dat ik daar ... zondagsarmpjes van kreeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:18 schreef Tan het volgende:
[..]
Ohw juk
Die koprol in de lucht heb ik na het bovengnoemde incident nooit meer durven doen. Spontaan alle zelfvertrouwen kwijt. Dus het zal hier nooit zover komen wat dat betreftZwieren tussen mij en Tom in, is wel een geliefd spelletje, maar ik bedenk me nu wel
Ik ben zelf ook regelmatig gebeten. Overdreven auw schreeuwen en inderdaad de beruchte pink, waren tovermiddelen. Helaas hielp het niet altijd met bloedende tepel als gevolgquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Ook een erge: borstvoedingssessie in heerlijke rust op bed. Kindje heeft net van die heerlijk scherpe verse tandjes. Kindje besluit zijn nieuwe gebitje eens te testen. Op mijn tepel. Ik weet niet of iemand hier zijn tepel eens tussen een deur heeft gekregen oid, maar laat me je verzekeren dat je door het plafond gaat. Helemaal als je de pijn niet verwacht en half lag te slapen. In een reflex heb ik een tik uitgedeeld aan mijn zoontje. Hij was alleen maar verbaasd, ik jankte harder dan hij. Heb nog weken met een schuldgevoel rondgelopen. Op zich belachelijk, maar die hormonen he
Nog een tip voor moeders van bijtertjes: snel pink in de mondhoek tussen de kaakjes wringen. Dan laten ze meestal wel los, hopelijk vóórdat je tepel nog aan één velletje drbij hangt
Wij wassen ze gewoon nietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Voel jij je ook altijd zo'n harteloos kreng trouwens bij het haartjes wassen?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:30 schreef poemojn het volgende:
en dan schijnen veel kinderen ineens een hekel aan haren-wassen te krijgen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:49 schreef Tan het volgende:
[..]
Toen de magische leeftijd van 2 jaar en nog een beetje werd bereikt was de afgeharde doorgewinterde douchekopstraalharewasser ineens een zielig brullend, wegduikend en kronkelend hoopje mens geworden.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:21 schreef anneja het volgende:
Ik herinner me net dat oudste en ik ook zo'n soort akkefietje hadden![]()
We moesten met de trein, hij was net zindelijk maar nog niet als hij sliep (bleek), en hoera, hij viel dus in slaap in de trein. Op een gegeven moment hoor ik iets klateren, en ik denk nog: goh, iemand z'n thee is omgedonderd (of iets intelligents in die trant). Tot we moesten uitstappen en ik kindlief optilde. Oh. Juist.![]()
Jah...hij sliep toen 's middags normaal al lang niet meer, dus het was helemaal niet in me opgekomen dat het misschien niet zo'n goed idee was hem in die trein in slaap te laten vallen zonder luier aan. Het was immers midden overdag (ja, kinderen hebben tast je denkvermogen aan).quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:25 schreef Bright het volgende:
Oh, wat kostelijk! En, ja, een kind dat 's nachts nog niet helemaal zindelijk is in de trein laten slapen is vragen om moeilijkheden... Maar onthoud het maar eens![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:35 schreef pluisje het volgende:
Ben ik nou de enige die regelmatig denkt "goh, die ligt lief, stilletjes te slapen" en er pas 10 minuten later achterkomt dat de babyfoon niet aanstaat?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:43 schreef m@x het volgende:
Ik hoorde van meneerm@x de volgende anekdote:
meneerm@x (op ongeveer 4-jarige leeftijd): Mama, wat is neuken?
mama: slik..... dat is als twee mensen die van elkaar houden gaan knuffelen
meneerm@x (een paar dagen later op een verjaardag met een kamer vol visite): mama, zullen we even neuken?
meneerm@x (een paar dagen later op een verjaardag met een kamer vol visite): mama, zullen we even neuken?
Oké, note-to-self; San, als je ooit kinderen krijgt en ze willen weten wat neuken betekend, zeg dat gewoon de waarheid...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:43 schreef m@x het volgende:
Baffen ? Ik ben 32 en weet nog niet wat dat isquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:22 schreef moussy het volgende:
Ja nog ff en ze weten op hun 5de wat pijpen, beffen en baffen is
Mopjequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:45 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Baffen ? Ik ben 32 en weet nog niet wat dat is![]()
quote:We nemen aan dat je weet wat beffen is ..... wat is nu baffen?
Wel, dat is de anus uitlikken van je partner.
En wat is nu boffen?
Boffen is dat je niet hoeft te baffen!
in z'n onderschrift heeft...quote:Snoep verstandig, lik m'n reet.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:26 schreef Mwanatabu het volgende:En die mop van iemand die
[..]
in z'n onderschrift heeft...
Bij jou thuis boft er dus iemand niet
Zo gaan we het dus niet uitleggenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:34 schreef Spooky4u het volgende:
Ik was een jaar of 5 toen ik eindelijk een serieus antwoord kreeg op de vraag waar beebies nou vandaan komen.
Mijn vader en moeder hebben me het toen keurig uitgelegd dat het zaadje en het eitje samenkwamen en dat daar dan een kindje uit groeide.
Enkele weken later hing er door heel het huis een weeďge lucht, maar er was niets te vinden. Totdat ze eindelijk het uiterste hoekje van de kelderkast gingen bekijken.
Daar had ik een kommetje met een ei en vogelzaad neergezet, en dat ging volgens mij heel goed, want mijn broertje had al haren gekregen.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb alleen één keer in een volle kamer met bezoek verwonderd gevraagd nadat ik er de hele dag al over had nagedacht:"Maar.....waar dóén jullie dat eigenlijk dat met dat vrijen? In de badkamer?"
Het leek mij nogal een geklooi met al die lichaamssappen namelijk. Je plast toch ook niet in bed?
Baffenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:22 schreef moussy het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2004 13:27 schreef poemojn het volgende:
En de blunder is dat je die foto's hier post?
1 van de betere idd!quote:Op woensdag 1 september 2004 09:57 schreef Merisse het volgende:
- Dutch met "wat doet dat kind hier in de kamer?"
Ik dacht laatst dat er pindakaas in de duwkar gesmeerd was...quote:Op maandag 6 september 2004 15:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik dacht van de week nog dat er poep aan de bank zat gesmeerd. Bleek pindakaas te zijn. Gelukkig.
ge-ni-aalquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:22 schreef moussy het volgende:
Nee hoor, toen René met de vraag kwam wat neuken nou is, vroeg ik hetzelfde terug, nee wist ze niet, ik ook niet zei ik. Klaar, we hebben het er niet meer over gehad.
Hahahahaha, ik ook! Ik was vijf en zal wel gezeurd hebben dat ik erin wilde, want ik kan me niet voorstellen dat mijn vader dat zomaar zou doen. Nou ja, ik werd dus (ondanks dat ik goed werd vastgehouden) toch tamelijk beurs gebeukt, ben er sindsdien nooooooooit meer in geweest, en zal er ook nooit in gaanquote:Op zaterdag 11 september 2004 16:08 schreef Sjeen het volgende:
Ow, Lady_wrb, zo ben ik eens met mijn pap in de botsautootjes geweest. En ik had iets minder geluk dan Luca, ik klapte met mijn gezicht tegen het stuur. Heb nog weken met een blauwe neus gelopenEn durfde vervolgens heeeeeel lang niet meer in de botsautootjes...
Haha - over die collega is wel leuk!quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:30 schreef Bibikuif22 het volgende:
[...]
Nee, was op dat moment niet het eerste wat in me opkwamquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:04 schreef Githa het volgende:
anneja..... toch wel foto's van gemaakt he ? ...dat lijkt me nou fantastisch om te zien
![]()
Op het moment was het om te huilen, echt waar wat schrik je dan! Maar naderhand was het erg vaag, wij liggend op de grond met een stoel ertussen. Alyssa is er al eens uitgeklommen dus ze moet echt gewoon vast...quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:09 schreef Bright het volgende:
[..]
Maar die stoel ...Daarom willen we Elise niet aan haar stoel vastleggen, maar ja ... hoe lang dat nog lukt
![]()
Kipfilet is zo ongeveer nog het enige dat ik door de blender jaag voor Jasper. Hij is er nog niet in gestikt (gelukkig...) maar na een tijdje kauwen spuugt hij het weer uit...quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:30 schreef Bibikuif22 het volgende:
[...]
Alyssa eet al een poosje niet meer gepureerd maar gewoon gesneden, zo ook een keer de kipfilet. Nu ben ik erachter dat dat best stug spul is wat dus in je keel kan blijven steken..
[...]
Jeetje zeg! Wel fijn dat zoonlief lief ging spelen maar wat zal jij je opgevreten moeten hebben.quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:32 schreef gargamel het volgende:
niet altijd:
Ik moest Suzanne eens verschonen en nam haar dus mee naar de comode. Terwijl ik bezig ben, doet Rick-mans dus de deur van de kamer dicht en draait de sleutel om....
Moeder met dochter aan de ene kant van de deur en zoon moederziel alleen aan de andere kant. Ik heb nog geprobeerd hem te bewegen om de sleutel weer terug te draaien, maar na een poging gaf meneer op en ging lief spelen. Ik heb geprobeerd de deur te lichten, maar er was geen beweging in te krijgen. Geen telefoon en de komende 6 uur niemand thuis.
Ik ben toen bij het raam gaan posten totdat een oude buurvrouw langs zou komen om de hond uit te laten. Bijna een uur later was ze daar (eindelijk). Ondertussen had ik al ideeen gehad om langs het raam en regenpijp naar beneden te klimmen. Zij heeft manlief uit zijn werk gebeld die natuurlijk op zijn weg naar huis alles tegenhad (Murphy's Law) En weer een uur later werden we bevrijd.
(Die buurvrouw heeft na dit incident dus een reservesleutel gekrege...) De sleutels hebben we maar verwijderd om herhaling te voorkomen
Helloquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:12 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie is nu 3,5 week en ik heb al behoorlijk wat geblunderd.
Ik kan niet alleen zijn in mijn soort! Biecht hier je blunders op baby/kindergebied op en zorg er zo voor dat mij dat niet ook overkomt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |