abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 augustus 2004 @ 23:12:32 #1
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21411538
Jolie is nu 3,5 week en ik heb al behoorlijk wat geblunderd, zo vroeg ik de ochtend na de bevalling of 'hij' wel echt mijn baby was, heeft ze een keer helemaal onder de babyolie gezeten en was ze na 2 keer wassen nog spekglad, zei ik tegen de kraamvisite dat ik babyroze lelijk vind en Jolie er een biggetje in lijkt terwijl ze een babyrozebiggetjespakje cadeau geven, dacht ik dat ze iedere ochtend rond dezelfde tijd wakker werd; bleek de wekker stil te staan en vanmorgen toen ik geen zin had om de lamp aan te doen stak ik mijn vinger regelrecht in de babypoep!

Ik kan niet alleen zijn in mijn soort! Biecht hier je blunders op baby/kindergebied op en zorg er zo voor dat mij dat niet ook overkomt.....
pi_21411736
Volgens mij is ontdekken dat je de (digitale) thermometer niet aan hebt gezet, terwijl die al dik 4 minuten in dat mini-achterwerkje zit ook wel een blunder 1e klas..

(en ik vergeet je steeeeeeeeds te mailen *sleurt outlook naar voren* )
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2004 @ 23:21:10 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_21411812
Als ik ga beginnen is het topic vol
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 19 augustus 2004 @ 23:21:20 #4
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21411818

Oke die telt

(doe me anders ff msnen!)

De ergste dan Mous
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2004 @ 23:44:48 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_21412577
Boodschappen doen en in de supermarkt staan en bedenken dat je wat vergeten bent? Een kind bijvoorbeeld....... Dat ik thuis kwam lag René nog heerlijk te slapen
pi_21412596
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 23:44 schreef moussy het volgende:
Boodschappen doen en in de supermarkt staan en bedenken dat je wat vergeten bent? Een kind bijvoorbeeld....... Dat ik thuis kwam lag René nog heerlijk te slapen

Oke, dies idd heel erg....
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2004 @ 23:46:48 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_21412641
Naar binnen moeten bij de gyn en je kind vergeten mee te nemen, ze heeft heel lief bij de zusters zitten spelen

Ik heb gewoon een zoet kind, dat ik haar altijd maar vergeet
  donderdag 19 augustus 2004 @ 23:48:00 #8
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21412689
Er lijkt haast opzet in het spel te zitten
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2004 @ 23:54:37 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_21412901
Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik er heb, open deel 2 maar vast

Ik heb René een keer opgesloten in de auto op een smoor hete dag

Ik moest ff snel bloed laten prikken in het ziekenhuis, dus geen tas met troep (mobieltje) mee. Ik was klaar, zet René in dr stoel en flikker de deur dicht, op slot... Liggen mn sleutels nog voorin op de stoel. Het arme kind heeft er zeker een uur in zitten janken en jammeren (was net een jaar oud, dus kon de deur ook niet open doen) tot de anwb de deur open kwam slopen. De politie wilde het niet doen, ook al stonden ze er bij en keken ze er naar

Ik heb haar dus in de auto moeten laten zitten, om in het ziekenhuis de ANWB te gaan bellen. Vier jaar geleden liep nog niet iedereen met een mobieltje in zn zak. en toen ik eindelijk iemand had gevonden met een mobiel, wilde de politie me niet helpen, omdat het mijn nummer niet was en het wel een geintje kon zijn.
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2004 @ 23:58:07 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_21413020
Jullie hebben het niet gezien op de foto's , maar Cas had op zn verjaardag zn broek verkeerd om aan das bijna standaard bij mij
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 00:00:07 #11
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21413105

Ik heb volgens mij diezelfde dag in het speeltuinbankje gepost dat we een terrasje pakken waren en Jolie d'r pak verkeerd om aan had!
  † In Memoriam † vrijdag 20 augustus 2004 @ 00:01:22 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_21413149
Luchtbel, vergeet jij ook wel eens luiers om te doen?

pi_21413174
Ik ben trouwens bij Suus megavaak vergeten haar rompertje naar benee te trekken en vast te maken na een verschoning...
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 00:04:08 #14
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21413260
nog niet....

Wel gingen we vanmiddag naar het ziekenhuis waar ze uiteraard overstuur zou gaan raken en ik had geen speentje mee

En vanmorgen had ik d'r net verschoond en ging d'r flesje halen, kom ik terug ligt ze nog te huilen, wou ik aan de zijkant van d'r luier kijken maar had geen zin om de lamp aan te doen, dus ik zag het niet zo goed, m'n vinger echt recht in zo'n 4 cm dikke plakprutlaag
  † In Memoriam † vrijdag 20 augustus 2004 @ 00:05:16 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_21413296
Ik ben een keer vergeten Cas zn loopkar vast te zetten. Dus ik zet Cas er in, zat ie met zn kont op de grond...

vinger in de poep gebeurt hier ook regelmatig, dan dénk ik dat Cas een wind heeft gelaten, ff voelen... vinger vol... ipv dat ik dat nou eens afleer, welneeee
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 00:06:27 #16
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21413333
Ga door.....

Ben blij dat ik niet de enige lomperd met die vinger ben
pi_21414079
Fraai topic
pi_21417407
ik heb Piet een keer van de commode laten vallen.

en vergeten z'n melkpoeder mee te geven naar 't kinderdagverblijf.
ook een keer vergeten een boterham mee te geven.
pi_21417611
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 08:43 schreef bixister het volgende:
ik heb Piet een keer van de commode laten vallen.

en vergeten z'n melkpoeder mee te geven naar 't kinderdagverblijf.
ook een keer vergeten een boterham mee te geven.
Weet je dat ik het grandioos vind dat jouw kind gewoon Piet heet? Ik geniet er gewoon van telkens als ik de naam lees.
pi_21417631
tnx, ben er zelf ook zeer tevreden over.

ontopic: ik zou 'm laatst in z'n zwembadje zetten, vergat ik in de gauwigheid z'n luier uit te doen. zat ie daar met 'n zwaar volgezogen luier.
pi_21418033
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 09:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Weet je dat ik het grandioos vind dat jouw kind gewoon Piet heet? Ik geniet er gewoon van telkens als ik de naam lees.
Ik ook , vind het ook geweldig !

Bram vind ik ook zon stoere naam
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 09:40:02 #22
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21418109
Geer ging Bo dr nageltjes wel even knippen (ze was een paar weken oud) Bij dr duimpje aangekomen nam die een stukje van dr duim mee. Toen dachten we, we doen er een pleistertje op. Stom, ze duimt!!! Toen stiktte ze bijna in dr pleister, toen ze als troost voor de pijn ging duimen.

Na 3 maanden was ik bij Bo helemala lyrisch omdat ikz ag er haar tandje door kwam. Toen die na een dag ineens "verdwenen" was bleek t gewoon maar een melkkorreltje geweest te zijn
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 09:50:05 #23
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21418223
Ik trok bij Tom na een verschoning zijn romper naar beneden en trok zijn broek aan. Toen ik hem oppakte voelde ik wel en héél klein kontje bij mijn hand, was ik hem vergeten een nieuwe luier aan te trekken

Jasper was in de kast verstoppertje aan het spelen toen ik hem voor de gein dichtdeed. De deur leek wat te klemmen dus ik duwde wat harder tot ik ineens een luid geschreeuw hoorde en het zijn handje bleek te zijn die tussen de deur zat
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_21418238
Ik waarschuw iedereen dat Djulian een jongen is en dat hij dus alle kanten op kan plassen. Tot nu toe ben ik de enige die dus standaard 1x per dag een nat pak haal.
pi_21418287
Wij vonden Morris gisteravond zo onrustig dus we dachten: laten we een rondje met de kinderwagen maken dan valt ie wel in slaap. We waren nog geen 25 meter verder, begon ie toch te krijsen! Dus wij doorwandelen, komt er halverwege een oudere indische dame naast ons lopen, zegt ze: geef dat kind toch te eten, hij heeft honger. Dus wij kijken elkaar aan: verrek hij heeft honger. Waren we zelf niet opgekomen (hij had 2 uurtjes daarvoor gegeten). Dus toen hebben we het rondje in sprint afgelegd naar huis. Net geen olympische medaille gehaald maar volgens mij hebben we dat rondje wel in recordtempo gemaakt met krijsend kind!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_21418401
3 weken terug was ik met mn petekindje bij de Beekse bergen..... meisje is 2 jaar oud.
Ze zegt dat ze moest plassen, dus wij samen naar t toilet, ik eerst, toen zij.
We zijn klaar en zij stormt naar buiten terwijl ik mijn handen eerst ga wassen..........
Ik loop dus naar buiten en roep naar dr dat ze terug moest komen en dr handen moet gaan wassen !!

Kind loopt terug dat hokkie in en ik sta buiten te wachten....... en te wachten......en te wachten....
Dus ikke weer terug naar binnen en roep (in dat volle toilethok!!) een beetje gepikeerd "ben je nou onderhand klaar met je handen wassen?"

Staat daar z'on kleine dreumes van 2 jaar die nog helemaal niet over de wasbak heen kan kijken, laat staan dr handen onder de kraan afspoelen

ervaring doet leren zeggen ze
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_21418753
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 23:44 schreef moussy het volgende:
Ik had dat andersom, baby even in de maxicosi in een hoekje gezet in de winkel, stap ik na het boodschappen doen op de fiets en blijf haken aan de babymeebeugel. Babymeebeugel?? Owja ik had een baby bij me.
  † In Memoriam † vrijdag 20 augustus 2004 @ 10:45:52 #28
7074 moussy
kuttekop
pi_21419007
Die van mn schoonouders

Ze gingen met het hele gezin naar de chinees, jongste mee in zn cosie. Maar omdat die zo lekker sliep hadden ze hem met cosie en al onder de tafel geschoven. Na het eten gingen ze naar de auto en toen al het grut in de auto zat gingen ze even koppen tellen , zoals altijd. Alleen deze keer kwamen ze er 1 te kort. Ruud stond nog onder de tafel Mijn schoonmoeder terug naar binnen, zitten er al nieuwe mensen bij het tafeltje, die schijnen erg bezopen gekeken te hebben toen ze Ruud onder de tafel vandaan plukte
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 10:48:07 #29
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21419039
Coolbabe die kast
pi_21419046
Ik heb altijd moeite met overschakelen van borstvoeding naar ander vocht. Maw: het gebeurt me regelmatig dat ik loop te mopperen op een dreinend kind dat gewoon dorst blijkt te hebben...

Of als je verdacht snel klaar bent met de ochtendroutine en dan blijkt dat er twee mannetjes geen verse luier hebben/ niet hebben gegeten/gedronken/hun pyjama nog aanhebben.

Of als je je vinger weer es onder de stront hebt (gelukkig niet te enige). Ik heb dit na 3,5 jaar kind eindelijk afgeleerd trouwens.

Of als je kind zich voor de eerste keer omdraait dit die ene keer blijkt te zijn dat hij alleen op de wasmachine op het aankleedkussen ligt en jij met een nog kokendhete douche in je handen staat bij het badje. Resultaat: verbrande voeten, een halve hartaanval maar een heel kind.

Of als je die ene keer dat je vergeert voor te proeven veuls te heet voer blijkt te hebben bereid.

Of als je loopt te mopperen dat kindlief zo zeurt met eten en als je het zelf proeft het idd oneetbaar/te pittig/te zout blijkt te zijn.

Of als je even snel wilt stofzuigen en met je kont het ene kind omverramt en met de slang de andere onder de tafel veegt.

Of als je er even eentje met een leuk rekenmachientje laat spelen en er opeens zo'n klein batterijtje kwijt is. (Bleek in de auto te liggen, was dus gelukkig niet ingeslikt)

Klink ik al als supermama?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mwanatabu op 20-08-2004 11:05:53 ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  FOK!fossiel vrijdag 20 augustus 2004 @ 11:00:21 #31
2628 Karin
pi_21419235
Hahahahaha leuk topic!! En ben ook blij dat ik met een hoop dingen niet de enige ben. Het ergste vond ik (op het vallen van de comode na) de eerste keer dat hij van het bed afviel. Ik was in slaap gevallen tijdens een nachtvoeding en toen is Bram zelf uit bed gerold. Die klap is hard hoor dan.

Ook vergeet ik altijd standaard iets mee te geven naar mijn schoonouders, elke keer weer wat anders, en het ergste is dat ik het weet en er op let maar elke keer vergeet ik wel iets. We hebben er nu maar een pak luiers neergelegd en ze hebben zelf slabbetjes, een tuitbeker, billendoekjes, een slaapzakje en neusspray gekocht.
pi_21420769
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 10:48 schreef Mwanatabu het volgende:
Of als je even snel wilt stofzuigen en met je kont het ene kind omverramt en met de slang de andere onder de tafel veegt.
Ach gos

Zoonlief mocht bij ons wel eens op de stofzuiger zitten, maar de keren dat je die even snel doortrekt en zoonlief tegen de deurpost knotst werden hem een beetje te veel

Nog een erge: verse baby die op je arm zit en zich achteroverwerpt, maar gelukkig heb je nog net op tijd met je tanden z'n mouwtje te pakken zodat hij niet achterover op de grond dendert (andere hand vol met borden ofzo, ik weet het niet meer precies). Maar waarom schreeuwt ie nou toch zo, hij is toch niet gevallen? Oh, omdat er een velletje klem zat in dat mouwtje tussen je tanden. Hoera, Babies Eerste Blauwe Plek.
pi_21420811
Die met dat doorduwen met het deurtje trouwens (mijn god, ik herinner me er steeds meer, wat ik allemaal niet verdrongen heb!) had ik ook met de sluiting van het (Hema)fietsstoeltje achter: die wou ook niet echt vast, dus ik duw wat harder, blijken broek (en scrotum) van zoon er tussen te zitten
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:22:16 #34
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_21420827
Babies zouden een bordje om moeten hebben: wacht tot het rode hoofd gedoofd is, er kan nog een poepje aankomen

Dacht ik er net lekker snel bij te zijn om Tobias zijn poepluier te verschonen, heeft ie tot 3 keer toe liggen poepen en plassen op het aankleedkussen. En een lol dat ie had
pi_21420888
en wat was je blunder?

anneja je weet 't smakelijk te brengen allemaal!
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:29:23 #36
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_21420974
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:25 schreef bixister het volgende:
en wat was je blunder?
dat probeer ik te verdringen denk ik
Dat zowel Tobias en ik helemaal onder de poep en plas zaten dus
pi_21420996
nou ja ik vind dat meer een geval van gewoon pech. maar lekker is anders!
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:17:15 #38
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_21421886
De tranen lopen me over de wangen..... in tijden niet zo gelachen

Van de stofzuiger is idd heel herkenbaar, toen Freek nog klein was liep ik trouwens regelmatig met hem op de arm en dan stootte zijn hoofd tegen de deurpost....had ik de breedte weer eens niet goed geschat... en niet èèn keer ....
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Jubileum moderator vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:20:20 #39
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21421942
Wat een geweldig topic

Ik stond een keer voor de koelkast en had niet in de gaten dat Eva half naast me was komen staan. Ze kon toen pas lopen en daar was ik nog niet zo aan gewend. Terwijl ik ondertussen aan Jeroen vraag wat hij wil eten en nogal nijdig de koelkastdeur openzwiep, maai ik zo Eva de halve keuken door met de deur.
Ze vloog zo achterover zeg, keihard huilen natuurlijk en ik kon ook niet meer stoppen uit schuldgevoel.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:29:25 #40
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21422129
Lois
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:44:08 #41
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21422461
Sorry mensen, hoezeer ik ook met jullie meeleef, die tranen die over mijn wangen bungelen zijn puur vanwege het lachen. Gut, ik kom niet meer bij zeg.
Afgezien van wat poep- en piesincidenten hier nog redelijk blundervrij. Maar ik kom me ongetwijfeld een keertje melden.

Ben laatst wel geschrokken toen ik de woonkamer inliep. Niets aan de hand en ineens zag ik Léon in zijn wippertje liggen. Ik schrok me rot, dacht heel even: "Wat doet dat kind hier?"
IS VAN JEZELF MUTS!!!
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:46:10 #42
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21422510
Jasper was een weekje oud toen we met hem uit wandelen gingen en ik een oude bekende tegenkwam. Toen ze vroeg hoe hij heette moest ik even heel hard nadenken, ik was zijn naam vergeten
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:52:20 #43
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_21422645
o kan ook wel mee doen hoor.

Mara lekker zoet in het wippertje aan het spelen. 2 tellen later geen Mara meer in het wippertje ligt ernaast ja speeltje gevallen ff pakken. Mama niet vastgemaakt en daar lig je dan.

Kinderwagen vol hangen met boodschappen boodschappen te zwaar en boink kinderwagen met boodschappen en kind stuiteren om. Gelukkig zat ze in de maxicosi goed vast. Maar voelde me verschikkelijk.

Haar in de box zetten en draai me om om kussentjes te pakken voor achter haar ja alles gebarikadeert en boink daar ligt ze voorover met haar snuffert tegen de spijlen.

De ergste waar ik heel erg van geschrokken ben.
Was in de keuken bezig met ontbijt papa zet Mara in haar stoel en dekt de tafel vast. Gaat ff e mail checken en ik voel dat er iets niet goed is. En roep naar hem van joh ze zit te trommelen maar... en ik zie hem op vliegen half ze nek brekend richtign tafel. Zat madam met het brood mes te spelen. En die is zo scherp. Lekker trommelen op het blad van de kinderstoel. Papa had de dag er na nog over.
Ze had niks keek verbaasd dat het werd afgepakt.

Verder heb ik me suf gelachen om jullie verhaaltjes geweldig.

Graaf ff verder want er zijn er in 9 maanden vast meer maar waarschijnlijk verdrongen.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:54:54 #44
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21422692
Zoiets met dat mes hebben wij ook wel eens meegemaakt. Coolhunk had een stuk kaas zitten eten en had het steakmes ernaast laten liggen en was in slaap gevallen terwijl Jasper aan het scharrelen was. Ik kwam beneden en hoorde getik op een bord, toen ik keek zag ik Jasper met dat mes spelen
  FOK!fossiel vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:06:39 #45
2628 Karin
pi_21422923
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 13:46 schreef coolbabe het volgende:
Jasper was een weekje oud toen we met hem uit wandelen gingen en ik een oude bekende tegenkwam. Toen ze vroeg hoe hij heette moest ik even heel hard nadenken, ik was zijn naam vergeten
Herkenbaar!!
Zo heb ik Bram nog weken Flappie genoemd. En had ik wat moeite met "hij" (vanwege Eva en onze 2 damespoezen). Heel sneu maar gelukkig had ie het nog niet door

Het valt me wel op dat kinderen een hoop kunnen hebben
pi_21423101
Er komen steeds ergere bovendrijven

Oudste kon net lopen, en was helemaal in de ban van het grote 'ik ga je pakken' spel. Ik wilde echter met hem douchen. Hij had een tuinbroekje aan dus ik maak de galgjes los. Hij interpreteerde mijn beweging richting hem als het begin van zijn favoriete bezigheid, dus wil wegrennen terwijl zijn broek net op zijn knieen zakt, die ik nog net bij de galgjes vastheb, waarmee ik hem dus ZEER vakkundig pootje haak (als ik het expres had willen doen had ik het niet anders aan moeten pakken, zeg maar). Dus KABAM op de grond, al zijn tanden door zijn lip (gelukkig maar vier ). Bloed overal.

Maar dat was nog niet alles.

Nadat hij enigszins getroost was (leve de moederborst ) zaten hij en ik en de wijde omgeving natuurlijk onder het bloed. Dus toch nog even onder de douche. Het haakje van de douchestang zat al tijden een beetje losjes, en koos juist dit moment uit om het helemaal te begeven. Dus wij stappen onder de douche en BENG douche valt op zijn hoofd. Au, au, au! Op dit punt heeft vriend de verzorging van ons nageslacht maar even overgenomen
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:41:07 #47
593 sjak
Juffie Bloem
pi_21423664
Net een heel verhaal getypt valt me computer uit
Nou ja even overnieuw. Hier dan niet een moeder maar een ex-aupair, mag dat ook?

Uiteraard heb ik mijn aupair kindje wel eens van de commode laten vallen. Ik wist echt niet dat hij niet doorhad dat hij daar niet kon draaien, dat deed hij anders nooit

Een hele erge blunder met hem is wel een andere:
In de grote luierverpakkingen (dat waren toen dozen daar) hadden ze een mooi kasteel getekend aan de binnenkant (de heren van pampers bedoel ik). Die kon je dan zelf leuk in elkaar zetten. Dat wilde ik wel voor Marco doen. We waren daar druk meebezig. Tenminste ik dacht we, want terwijl ik geconcentreerd aan het knippen was is hij op de tafel achter me geklommen. De tafel was een glazen tafel die aan het onderstel vastzat door middel van zuignapjes. Nou ja, vast, die lieten dus los als een jongetje van twee teveel aan een kant leunde. Een ontzettende knal was het gevolg. Ik schrok me natuurlijk wild, draai me om en Marco zit daar tussen al die glasscherven en brullen joh.
In een flits heb ik hem opgepakt en ben naar beneden gerend, daar was gelukkig iemand bezig met het huis op te ruimen. Die schrok zich wezenloos toen wij schreeuwend naar beneden kwamen (ja, ik gilde ook de longen uit mijn lijf...). Achteraf viel het allemaal wel mee, Marco had helemaal niets en ik maar een paar scrammetjes.

En hebben jullie al een keer de witte vitrage roze gemaakt??? Per ongeluk een rood truitje van de was ervoor in de trommel laten zitten toen ik de vitrage even wilde wassen bij mijn aupair gezin.
Het enige wat ik kon bedenken was om ze gewoon op te hangen, het stond erg schattig kan ik je zeggen
Dat vond de familie overigens niet bij thuiskomst.

Oef ja, deze is ook erg. We waren een aantal zomers geleden met een hele groep wat drinken op een terrasje. Ze hadden daar van de sta-tafels. (Zeg maar armhoogte). Ik was het zoontje van een vriendin een beetje aan het gekmaken. Deze 1,5 jarige hield er namelijk erg van om keihard rondgedraaid te worden terwijl je hem op je arm had. Dan deed hij zijn hoofd naar achter en je raadt het al, kaboem, tegen de tafel aan. Van schrik laat ik hem vervolgens bijna vallen.
Er kwam gelijk een behoorlijk ei op zijn hoofd, hij heeft nog twee weken met een blauw hoofd gelopen. Je kunt je misschien wel voorstellen dat het bijna 4 jaar heeft geduurd voor ik haar kind weer mocht aanraken...

[ Bericht 0% gewijzigd door sjak op 20-08-2004 16:24:27 ]
Lekker douchen!
pi_21423932
Herkenbaar van die deur Leah, dat gebeurde hier ook vaak, vooral als ik Isa aan de borst had en dan even ergens naartoe liep. En ook regelmatig een nieuwe luier vergeten om te doen en dan denken huh wat zit die broek opeens ruim.

Twee maanden terug stond ik op de ladder een lamp te verwisselen, klim van de ladder af en voel iets geks zachts. Was Isa me doodleuk achternageklommen en die trapte ik er dus bijna af. Ze was gelukkig niet boos. Maar ik kan dus niet meer op de ladder als zij erbij is.

En een keer op de Albert Cuyp. Ik stond in een winkel een stofje uit te zoeken, Isa was aan het piepen in de wagen dus ik dacht laat ik haar even iets geven om haar bezig te houden. Vooraan lag een bos lenteuitjes, dus die gaf ik haar. Leuk met die sprietjes enzo. Begint ze na tien minuten keihard te huilen, ze was dat natuurlijk gaan opeten en dat is hardstikke scherp! De hele winkel had ongeveer de slappe lach. Zielig he.
mooi he, alles
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:59:25 #49
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_21424839
Haha, ik kom niet verder dan het gebruikelijke: kind op de arm en hoofdje tegen de deurpost stoten, vingers tussen de deur, stoer tegen de kraamvisite zeggen: Dit is Britt en dit is Romée, en als de kraamvisite weg is, er achter komen dat je dus de kinderen verwisseld hebt. Maar wel trots vertellen dat je je nooit vergist. Manlief had het voor 3 weken geleden op een verjaardag nog
Nee, raak nooit in de war, dit is eh, ff kijken hoor, Britt. Oh nee. Romée!

Oh ja en 1x in een winkel, de eerste keer stadten met kindertjes, een taxi-met-cosi-en-kind laten staan. Toen ik buiten kwam en manlief op een bankje zag zitten met zo'n zelfde setje ben ik maar snel terug gelopen.
Screw them.
We're going home.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')