Slaap lekekr miss_d
![]()
Ik ben echt helemaal kapot van dat bodypumpen
![]()
Ik ben 1 van de jongsten van de groep, er is 1 meisje van mijn leeftijd en voor de rest zijn het allemaal 20-, 30-, en 40ers. Eerst moest ik dus een step en een barbell met gewichtjes pakken, en moest helemaal vooraan gaan staan, zodat ik de instructrice goed kon zien. Ik begon met gewichtjes van 1 kg ( aan allebei de kanten 1) en langzaam opbouwen naar beide kanten 2 kg.
Eerst gingen we warming up doen, dat ging nog wel goed, ging in een rustig tempo, dus kon alles bijhouden en na de warming up begon het echte werk, er zaten best veel nieuwe oefeningen bij, dus ze moest steeds alles uitleggen, we begonnen met het bovelichaam en dan naar beneden werken, eerst alles heel rustig aan, maar daarna ging het steeds sneller en raakte ik soms de kluts kwijt, maar goed, voor de eerste keer maakt dat niet uit
![]()
Ook gingen we oefeningen zonder barbell doen, zoals buikspieroefeningen, dat voelde ik echt meteen
![]()
en een beetje rekken en strekken en toen was het afgelopen, door alle nieuwe oefeningen was het een kwartier uitgelopen, maar voor me gevoel ging de tijd echt snel
![]()
Dus nou ga ik in het vervolg op donderdag van 8 tot 9 bodypumpen en dan nog 1 keer in de week gewoon fitnessen