quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:01 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
De eerste plukjes is ie iig snel kwijt... nu de rest nog!!
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij heet Daniel Evert Starrenburg.
Ik mis Margot en nu ook al Aafke. Serge mag voor mijn part voorgoed dood.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:58 schreef Wup het volgende:
van de verdwenen ONM mannen mis ik hem toch wel het meest
oh god, daar hebben we ons kwijlbeest ook weer....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:00 schreef Riann het volgende:![]()
van de dames Daphne en bij voorbaat natuurlijk La Clairequote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik mis Margot en nu ook al Aafke.
in ONM kan je nooit definief dood.........quote:Serge mag voor mijn part voorgoed dood.
Wil jij eens kappen met het afzeiken van Riann!? Riann is lief.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:02 schreef babette21 het volgende:
oh god, daar hebben we ons kwijlbeest ook weer....![]()
een sprongetje van 16 meter hoog naar beneden, met een kabelbaan....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:00 schreef Wup het volgende:
* Wup weet niet wat een tokkelbaan is
ow da's wel stoer van je dan...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:04 schreef babette21 het volgende:
een sprongetje van 16 meter hoog naar beneden, met een kabelbaan....
oke, je zit wel vast maar voor iemand met hoogtevrees zijn zweethandjes niet te voorkomen...
ik vond 't enger dan parachutespringen.... echt weer wat voor mij...
Daphne was na haar zeurpietperiode leuk. LaClaire kan gaan. Er zijn hoertjes zat.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:02 schreef Wup het volgende:
van de dames Daphne en bij voorbaat natuurlijk La Claire
Bij Goudkust wel. Vooral degene die zich met baby en al opblies.quote:in ONM kan je nooit definief dood.........
Brabbelebetje was altijd al stoer.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:06 schreef Wup het volgende:
ow da's wel stoer van je dan...
ik zag je al achter kippen aanrennen ofzo.....
Die Roeland de Brauw (gespeeld door Peter Post) was een taaie hoor!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bij Goudkust wel. Vooral degene die zich met baby en al opblies.
WAT?????? Joyce is geen Ouwe verlepte tang!!!!!!!!!!!!!11quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En dan niet zo'n lijntje waarin ze samen met een psychopateriater pruimen op sap zet. Bah! Ranzig! Ouwe verlepte tang, die Joyce. Dan heb ik nog liever 10 (Dr.) Slettebakken.
Joyce heeft een uitgedroogde pruim. Daardoor houdt de vrucht niet......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:37 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
WAT?????? Joyce is geen Ouwe verlepte tang!!!!!!!!!!!!!11Begrepen
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh god, daar hebben we ons kwijlbeest ook weer....
VUILE ACHTERBAKSE WACHT MAAR IK WEET WAAR JE AUTO STAATquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Joyce heeft een uitgedroogde pruim. Daardoor houdt de vrucht niet......
Wat ben jij goed, zeg! Ik heb geeneens een auto meer......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:41 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
VUILE ACHTERBAKSE WACHT MAAR IK WEET WAAR JE AUTO STAAT![]()
nouen????? dat mag ze!!! vraag maar aan Vrollemans die dacht ook al dat ze is aangenomen om iedereen aftezeikenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De Couwendwergjes en de van Pletwalsums hebben elkaar nooit muilperen gegeven. Behalve Joyce, want klapte op Tuurs bek en ze trok de pruik van Huug los.
Verliefde Liesje vond ik niet zo erg, vooral toen ze in het restaurant zat, met haar zwarte pakkie waar ze bijkans uitkraakte. Joycepesten is okay, want als die met Duuk ligt te stampen moet ze ook eens worden geplaagd. Bovendien deed Joyce lullig en lacherig tegen Liesje.
Je bedoelt Pik Frommelmans?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:42 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
nouen????? dat mag ze!!! vraag maar aan Vrollemans die dacht ook al dat ze is aangenomen om iedereen aftezeiken
die ja en wat die auto betref ik verbouw jou gezicht welquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je bedoelt Pik Frommelmans?
Op de foto kom je heel wat liever en aantrekkelijker over. Maar ja.... op een foto houd je je grote mond dicht, hahahahahahahaha!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:45 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
die ja en wat die auto betref ik verbouw jou gezicht wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |