voor jou is dat zeer uitzonderlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:31 schreef kinky_queen het volgende:
En dan vinden ze het vreemd dat je tot 14:30 op je nest ligt
![]()
Komt omdat ik voor 'die arbeit' vaak om 4:45 moet opstaanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
voor jou is dat zeer uitzonderlijk
normaal ben je hier al rond 5:30 te vindne
Niet eens een film kijken?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:53 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ff douchen, eten, downloads organiseren en Fok!ken
Je vrouw staat niet in het rijtje.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:53 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Komt omdat ik voor 'die arbeit' vaak om 4:45 moet opstaan
![]()
ff douchen, eten, downloads organiseren en Fok!ken
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef Gorro het volgende:
Niet eens een film kijken?
first things firstquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:59 schreef Duiveltja het volgende:
Je vrouw staat niet in het rijtje.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:00 schreef kinky_queen het volgende:
first things first
Dat snap ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 07:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
watje
David Lynch film gekeken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 07:17 schreef QyRoZ het volgende:
Ik haat on-snapbare films.
Lost Highway.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
David Lynch film gekeken?
Leuk geacteerd van beide dames, maar ik heb uit betrouwbare bron dat het zwaar geromantiseerd isquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:05 schreef NgInE het volgende:
ik ga zo 'Monster' kijken...is dat wat?
MOETquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:12 schreef NgInE het volgende:
ja die ja. heb geen zin in zo'n RTL 'Ware woensdagavond' - achige film, maar het moet maar
Als jij d'r bent is het altijd volopquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 01:04 schreef Svensational het volgende:
Is het hier wel gezellig?
kooknie, kmoet fillums kijkequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 08:12 schreef dolle_hond het volgende:
daar heb ik nou ff geen zin an
yep, en voor m'n werk (videotheek), maar morgen is mijn laatste werkdag en dan ga ik denk postboden worden ofzoquote:
Waarom deze toch wel plotse uitbarsting jegens Julia, jongeman?quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:31 schreef California het volgende:
Julia Roberts.
Omdat ik (opnieuw) werd geconfronteerd met de realisatie dat ze een rol heeft gekregen die voor Cate Blanchettquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarom deze toch wel plotse uitbarsting jegens Julia, jongeman?
Modus.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:07 schreef Modus het volgende:
Hoi Tom..
En kale vrouwen vallen op Califo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:11 schreef dolle_hond het volgende:
califo valt op kale vrouwen
dat wist ik nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En kale vrouwen vallen op Califo.
Ik vind kale vrouwen een beetje intimiderend...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat wist ik niet
tjaquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:35 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik vind kale vrouwen een beetje intimiderend...
Alleen als ze 'n baard hebben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:35 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik vind kale vrouwen een beetje intimiderend...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alleen als ze 'n baard hebben.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:09 schreef dolle_hond het volgende:
dat wist ik niet
Misverstandquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:11 schreef dolle_hond het volgende:
califo valt op kale vrouwen
en als ze een baard hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:41 schreef California het volgende:
[..]
Misverstand.
Er zijn mooie vrouwen die ook als ze kaal zijn nog mooi zijn.
Dan zijn ze intimiderendquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en als ze een baard hebben
Ooit al eens afgewezen door een kale vrouw?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:40 schreef California het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Dan is de kans dat ze mooi zijn toch al niet heel groot. Lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:01 schreef dolle_hond het volgende:
en als ze een baard hebben
Vooroordelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:11 schreef California het volgende:
[..]
Dan is de kans dat ze mooi zijn toch al niet heel groot. Lijkt mij.
een lekkere volle sinterklaasbaardquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:11 schreef California het volgende:
[..]
Dan is de kans dat ze mooi zijn toch al niet heel groot. Lijkt mij.
Hmmm...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:32 schreef California het volgende:
SoK, weet je zeker dat ik hier degene ben die op kale vrouwen valt? Jij neemt 't wel opvallend fel voor ze op.
Ik heb al eens vermeld dat ik geen voorstander ben van kale vrouwen (al ging het toen wel over een andere locatie op het vrouwenlichaam)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:32 schreef California het volgende:
SoK, weet je zeker dat ik hier degene ben die op kale vrouwen valt? Jij neemt 't wel opvallend fel voor ze op.
Toen waren wij 't roerend eens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb al eens vermeld dat ik geen voorstander ben van kale vrouwen (al ging het toen wel over een andere locatie op het vrouwenlichaam)
geen vrienden van erodome dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:57 schreef California het volgende:
[..]
Toen waren wij 't roerend eens.
Toch al nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:01 schreef dolle_hond het volgende:
geen vrienden van erodome dus
Wederomquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:57 schreef California het volgende:
[..]
Toen waren wij 't roerend eens.
Daar hebben we een ander topic voor.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik krijg altijd feedback. Ook nu.
Oh ja?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:45 schreef California het volgende:
[..]
Daar hebben we een ander topic voor.
Traditiegetrouw mis ik de toevalswijsheid om op het juiste moment een lot aan te schaffenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:48 schreef dolle_hond het volgende:
doe je wel mee Khalein?
Vanuit een half lauwe kamer in Nederland.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:17 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
vanuit een heel warm www cafe op Kreta
![]()
quote:
Zij was de enige die de voltallige acedemy tegelijkertijd een blowjob kon geven.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:35 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe zij ooit die oscar heeft kunnen winnen.
Ik vraag me nog steeds af waarom zij leeft.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:35 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe zij ooit die oscar heeft kunnen winnen.
Elk nadeel hep ze voordeel in dees wereld...quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom zij leeft.
Dat bericht heb ik dus gepost.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dacht het dus niet he.
Tom vind dat soort dingen leuk.
Ikwist het welquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dacht het dus niet he.
Tom vind dat soort dingen leuk.
watanabequote:Op woensdag 1 september 2004 11:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
September.![]()
Augustus-wannabe.
quote:Op woensdag 1 september 2004 11:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik niet.
Roosters ophalen. En dan 8 september bruggertjes-intro verzorgen. En dan vrijdag volgens mij pas school.
Ik ben niet stom.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:56 schreef QyRoZ het volgende:
Boten zijn stom. Mensen ook. Alles is eigenlijk stom.
optimistquote:Op woensdag 1 september 2004 11:56 schreef QyRoZ het volgende:
Boten zijn stom. Mensen ook. Alles is eigenlijk stom.
quote:Op woensdag 1 september 2004 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Films zijn voor watjes.
Kan hij dat niet zelf vragen?quote:Op woensdag 1 september 2004 13:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
BS, Califo wil dat je op IRC komt.
Bij de C1000?quote:Op woensdag 1 september 2004 13:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
En dan nog, ik ga zo boodschapkes doen.
Ik heb Tom niets gevraagd, ik sta hierbuiten.quote:Op woensdag 1 september 2004 13:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kan hij dat niet zelf vragen?
Wat een watje.
[b]quote:Op woensdag 1 september 2004 13:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Secret Window
quote:Focus
Hoeveelste keer dan?quote:The Lost Boys (again, I know)
quote:City Of God.
quote:Band of Brothers 2.
moet je maar niet zoenen op je werkquote:Op donderdag 2 september 2004 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben verkouden.![]()
"Gekregen" van iemand op het werk.![]()
De trut.
Snot.
Dan is een verkoudheid nog het minste wat je kan oplopen...quote:Op donderdag 2 september 2004 14:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
moet je maar niet zoenen op je werk
voor je het weet hebt een paperclip in je lipquote:Op donderdag 2 september 2004 14:24 schreef GFP het volgende:
[..]
Dan is een verkoudheid nog het minste wat je kan oplopen...
Of een perforatoor in jequote:Op donderdag 2 september 2004 14:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
voor je het weet hebt een paperclip in je lip
daar heb je toch geen gat meer nodigquote:Op donderdag 2 september 2004 14:48 schreef GFP het volgende:
[..]
Of een perforatoor in je
Ik vond het eerste kwartier wel leuk, introdructie van het schrijverskarakter en een paar meligheidjes...daarna is het een lange zit.quote:Op donderdag 2 september 2004 13:48 schreef dolle_hond het volgende:
het hoogtepunt van secret window is het einde, dat je het hebt gehad
quote:Op donderdag 2 september 2004 18:25 schreef Duiveltja het volgende:
en Tom is weer een stapje dichterbij op weg naar zijn coming out.![]()
En terecht.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Hahaha, de dochters van Bush werden helemaal uitgejouwd bij de VMA's toen ze zeiden dat men op Bush moet stemmen.
Is dat ook een type Terminator?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
C1000.
1 schrale troost: sommige mensen gaan speciaal voor het kassameisje in de rij bij háár kassa staan.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Meid, je hebt 't maar moeilijk.
The Birds is overrated. Paris, Texas is the way to go.quote:Op donderdag 2 september 2004 13:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ga weer eens een avond baggerfilms tegemoet. En dan niet echte bagger, maar Hollybagger. Dus Charlie's Angels, Scary Movie, etc. Maargoed! Ik ga ze dwingen om Rebecca en The Birds te kijken. WIsh me luck.
quote:Op zondag 5 september 2004 19:22 schreef kinky_queen het volgende:
![]()
Ja.quote:Op maandag 6 september 2004 11:18 schreef BlaatschaaP het volgende:
Allo.
Iedereen lekker geslapen?.
Freudiaanse verlezing?quote:Op maandag 6 september 2004 11:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik las poedel.
Dan vertel je hier maar alles over je eerste werkdag bij de C1000.quote:Op maandag 6 september 2004 11:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Omdat ik bij mijn tante ben.
Dat komt nog wel.quote:Op maandag 6 september 2004 11:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik weet niet eens wie daar werken.
Ik ga eerst stofzuigen, en dan krijg je een verslag.quote:Op maandag 6 september 2004 11:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vertel!
Hebben we weer een Bjorn? Een schattige Robinbelg? Truttige kutmutsen? I wanna know.
Foutje.quote:Op maandag 6 september 2004 12:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
Komt er nog een verhaaltje bij de Belgjes?
Ja, zo'n tent waar vrouwen strippen en paaldansen en geile ouwe mannetjes in regenjassen zitten.quote:Op maandag 6 september 2004 12:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Sexcafeachtigiets?
Ik had zaterdagavond een filmavond met wat klasgenoten (wat uiteindelijk 1 film, 1 Pittige Tijden video en 1 Telekids video is geworden). En ze wilden niet van me aannemen dat The Giant Spider Invasion geniaal is.quote:Op maandag 6 september 2004 12:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nee, Tom. Maar dat ga ik binnenkort wel doen. Volgens mij haten ze nu trouwens gewoon elke film die ik leuk vind en vinden ze de films die ik haat juist leuk. Barbaren.
Dat wou ik even horen.quote:En erg goed hoor, Tommerdje.
Ja. *snif*.quote:Op maandag 6 september 2004 12:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Beetje onzeker?
Wat zijn we weer gezellig.quote:Op maandag 6 september 2004 12:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ga even een boekje lezen. Tot over 4 uur ofzo.
quote:Op maandag 6 september 2004 12:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Hi, my name is Marcia Gay Harden and I'm so bored! I wish I had a book, so I could read a good book with a delicious glass of wine. But I don't have a book here, so I'm just gonna sit here and be pretty. I think my lips are verry kissable. What do you think?
quote:Op maandag 6 september 2004 12:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Zou dat nou ook op zijn kalender staanquote:Op maandag 6 september 2004 14:08 schreef dolle_hond het volgende:
en hoelang duurt het nog voordat jij hier ophoepelt en definitief naar een ander forum verhuist
de dag dat wij gaan geregistreerd partnerschappenquote:Op maandag 6 september 2004 14:08 schreef dolle_hond het volgende:
en hoelang duurt het nog voordat jij hier ophoepelt en definitief naar een ander forum verhuist
SunPedoChaser zal dit ongetwijfeld wetenquote:Op maandag 6 september 2004 13:30 schreef MikeyMo het volgende:
er schoot me net te binnen dat het vanaf gisteren nog precies 11 maanden was voordat de meesten hier legaal met blaatschaap mogen sexen
ik denk ik merk het even op
Pfff.....quote:Op maandag 6 september 2004 13:30 schreef MikeyMo het volgende:
er schoot me net te binnen dat het vanaf gisteren nog precies 11 maanden was voordat de meesten hier legaal met blaatschaap mogen sexen
ik denk ik merk het even op
whehehequote:Op maandag 6 september 2004 14:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
SunPedoChaser zal dit ongetwijfeld weten
al is het legaal, ik doe het tochquote:Op maandag 6 september 2004 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Pfff.....
Legaal. Alsof ik me daar door zou laten tegenhouden.
goed hequote:Op maandag 6 september 2004 15:35 schreef GFP het volgende:
Het testosteron spat van dit topic af...
De eerste vrouw die zich nu in dit topic waagt, wordt langs alle kanten besprongen.quote:Op maandag 6 september 2004 15:35 schreef GFP het volgende:
Het testosteron spat van dit topic af...
quote:Op maandag 6 september 2004 15:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De eerste vrouw die zich nu in dit topic waagt, wordt langs alle kanten besprongen.
Sai, grijp je kans!
We??quote:Op maandag 6 september 2004 15:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zelfs van Sai vullen we elk aanwezig gat
mamamiepquote:Op maandag 6 september 2004 15:47 schreef Duiveltja het volgende:
De enige die hier komt van het andere geslacht is BS.
ja! We ja, of wou jij er weer tussenuitknijpen ofzo?quote:Op maandag 6 september 2004 15:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
We??
die ene, met die tik en spelfoutenquote:Op maandag 6 september 2004 16:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mamamiep? Wie is dat?
quote:Op maandag 6 september 2004 12:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, weet jij of Califo gister nou nog naar dat optreden van die Japanse ska-mensjes van Lowlands is geweest?
Je vergeet Duiveltja en kinky queenquote:Op maandag 6 september 2004 15:47 schreef Duiveltja het volgende:
De enige die hier komt van het andere geslacht is BS.
die Kinky Queen is zeker neukbaarquote:Op maandag 6 september 2004 19:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Je vergeet Duiveltja en kinky queen
Ik heb heel fijn bewogen, Tomquote:Op maandag 6 september 2004 19:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je lekker staan hupsen, Califo?
quote:Op maandag 6 september 2004 19:11 schreef California het volgende:
Ik heb heel fijn bewogen, Tom.
Dat schijnen een hoop Belgen te denken...quote:Op maandag 6 september 2004 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Pfff.....
Legaal. Alsof ik me daar door zou laten tegenhouden.
hotquote:Op maandag 6 september 2004 23:17 schreef victorinox het volgende:
Dat schijnen een hoop Belgen te denken...
quote:Op maandag 6 september 2004 16:15 schreef Duiveltja het volgende:
Is er hier iemand naar de FOK! 5jaar meet geweest?
daar pas ik 43x in ofzoquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:14 schreef Duiveltja het volgende:
ALs je de foto's bekijkt heb je niet veel gemist
Sunchaser![]()
.
http://5jaar.fok.nl/fotos/harrie1/PIC00008.JPG
http://5jaar.fok.nl/fotos/harrie1/PIC00009.JPG
Ticker!quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:44 schreef Duiveltja het volgende:
Ticker?
Ja.quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
Denk je echt dat zoiets nog grappig is na 20.000 keer, Duiveltja?
In hierin?quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
daar pas ik 43x in ofzo
Ik ben aan het eten jaquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:52 schreef Eksteroog het volgende:
[..]
In hierin?
http://5jaar.fok.nl/fotos/shark.bait/magneet.jpg
Dat zijn er toch nog altijd 3 meer dan ik.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
geweldige foto's, alleen herken ik maar 3 mensen
je kent yvonne toch welquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zijn er toch nog altijd 3 meer dan ik.![]()
Jamaar, jamaar... dan kunnen we nooit meer foto's plaatsen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben aan het eten ja.
woei!quote:
Er is toch niemand die jou verplicht op die link te klikken?quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten ja.
tja,quote:Op donderdag 9 september 2004 08:28 schreef GFP het volgende:
Lekker vroeg op je werk, de vogeltjes fluiten buiten, heerlijk....
Stel 's niet zo'n moeilijke vragen zo vroeg in de ochtend.quote:Op donderdag 9 september 2004 08:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tja,
vind je het fijn dat die vogels buiten fluiten omdat je er een hekel aan hebt, of heb je de ramen wagewijd open en geen radio oid aan
Ramen dicht, airco aan en geen radio nee...quote:Op donderdag 9 september 2004 08:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tja,
vind je het fijn dat die vogels buiten fluiten omdat je er een hekel aan hebt, of heb je de ramen wagewijd open en geen radio oid aan
kom kom, bij jullie is het ook goed weer......quote:Op donderdag 9 september 2004 08:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Stel 's niet zo'n moeilijke vragen zo vroeg in de ochtend.![]()
Vlak voor zonsopgangquote:Op donderdag 9 september 2004 08:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kom kom, bij jullie is het ook goed weer......
en vast ook fluitende vogels
alhoewel ik ze vlak voor zonsopgang het prettigst vind klinken
eigenlijk het liefst zelfs in april en mei, als de vogels nog druk bezig zijn met een partner zoeken of nestjes bouwen. echt een van de mooiste momenten van de dag, zeker als het stil is op straat, nog voor de krantenbezorgers dus.quote:Op donderdag 9 september 2004 08:53 schreef GFP het volgende:
[..]
Vlak voor zonsopgang
Dat maak ik alleen op zaterdag mee, maar dan besef ik het me eigenlijk niet...
Een jaar of 5 geleden maakte ik dat nog vaak mee...quote:Op donderdag 9 september 2004 08:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
eigenlijk het liefst zelfs in april en mei, als de vogels nog druk bezig zijn met een partner zoeken of nestjes bouwen. echt een van de mooiste momenten van de dag, zeker als het stil is op straat, nog voor de krantenbezorgers dus.
Bouwen de krantenbezorgers ook nestjesquote:Op donderdag 9 september 2004 08:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
eigenlijk het liefst zelfs in april en mei, als de vogels nog druk bezig zijn met een partner zoeken of nestjes bouwen. echt een van de mooiste momenten van de dag, zeker als het stil is op straat, nog voor de krantenbezorgers dus.
snap je nou die vreemde vlekken op je krant en voor je deurquote:Op donderdag 9 september 2004 09:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bouwen de krantenbezorgers ook nestjes
En mijn moeder altijd maar zeggen dat het vogelpoep wasquote:Op donderdag 9 september 2004 09:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
snap je nou die vreemde vlekken op je krant en voor je deur
Dat dacht ik ook toen ik haar post zag...quote:Op vrijdag 10 september 2004 05:58 schreef kinky_queen het volgende:
mamamiep is niet dood!
waar dan (ik heb een luie bui, wil zelf niet zoeken )quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:49 schreef GFP het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik haar post zag...
Ze heeft gestemd in FSFT...quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
waar dan (ik heb een luie bui, wil zelf niet zoeken )
ik zie dat topic net pasquote:Op vrijdag 10 september 2004 09:39 schreef GFP het volgende:
[..]
Ze heeft gestemd in FSFT...
ik lag vanochtend al om 7.30 op te tafel van de fysio, dat vind ik erg vroeg...
Het is niet zo ernstig, ik ben geen Brad Pitt watjequote:Op vrijdag 10 september 2004 09:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zie dat topic net pas
wat mankeer je?
kan vast nog, merkt sai nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben m'n zinloze wekelijkse filmmomenten-tournament-topickick vergeten.![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben m'n zinloze wekelijkse filmmomenten-tournament-topickick vergeten.![]()
nu dus met vlekkenquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Flopje!
Caro staat deze week paginagroot in de Veronicagids. Met interview! En Victoria Koblenko staat er ook bij! Het gaat dus over Stille Nacht!
lekker in de regen vandaagquote:Op zaterdag 11 september 2004 07:10 schreef kinky_queen het volgende:
Op naar de Befteling, in Ketsheuvel
![]()
ja, ik baal verschrikkelijkquote:Op zaterdag 11 september 2004 07:16 schreef MikeyMo het volgende:
je kan ook iets nuttigs doen, film kijken bv.
ga je met je familie dan ofzo?quote:Op zaterdag 11 september 2004 07:29 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ja, ik baal verschrikkelijk
hmmm, ik ben blij dat ik vandaag niet naar Pornopark Schaamharen hoefquote:Op zaterdag 11 september 2004 07:10 schreef kinky_queen het volgende:
Op naar de Befteling, in Ketsheuvel
![]()
Ik heb echt een hekel aan beidequote:Op zondag 12 september 2004 17:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Volgens mij wordt dat Mioch VS Goderie echt geweldig leuk. Ze haten elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |