En dan? Dat de achtergrond 'wazig' is, komt volgens mij gewoon omdat hij scherp heeft gesteld op de zonnebloem (misschien dat Geijs zelf even kan melden met welke instellingen de foto genomen is?)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:23 schreef capibar het volgende:
jawel, kijk maar naar de achtergrond.
je kan de achtergrond nogsteeds zien, als hij flits+ een korte sluiterstijd had gebruikt zag je alleen de zonnebloem, bij die foto heeft hij waarschijnlijk flits+lange sluiterstijd gebruikt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:26 schreef Offy het volgende:
En dan? Dat de achtergrond 'wazig' is, komt volgens mij gewoon omdat hij scherp heeft gesteld op de zonnebloem (misschien dat Geijs zelf even kan melden met welke instellingen de foto genomen is?)
Dit topic heet beoordeel mijn fotoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Nog een foto, en weer geen opties tot verbetering. Deze foto is perfect. Kom op met het positieve commentaar, laat je kritische gezeik achterwege S.V.P.
Of is er geen topic van, plaats hier je persoonlijke foto's zonder eigenwijs commentaar van derden/tweeden? Een foto is sowieso perfect als de maker tevreden is.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:01 schreef capibar het volgende:
[..]
je kan de achtergrond nogsteeds zien, als hij flits+ een korte sluiterstijd had gebruikt zag je alleen de zonnebloem, bij die foto heeft hij waarschijnlijk flits+lange sluiterstijd gebruikt.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:49 schreef Geijs het volgende:
ik heb trouwens geen sluitertijd op m'n camera zitten.
en ik heb hem al zo verkleindquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:41 schreef DragonFire het volgende:
Vind hem wel mooi jammer van die mast daar boven de bomen, denk ook dat je de opmerking gaat krijgen dat de foto nog niet is verkleind...
Maar 896 is nog steeds te grootquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:05 schreef prupke het volgende:
[..]
en ik heb hem al zo verkleind
Dit is groote kolder,je plaatst een foto in het forum beoordeel mijn foto,en dan mag er geen comentaar,(lees beoordeling) plaats vinden,vind je dat zelf niet een beetje vreemd.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Nog een foto, en weer geen opties tot verbetering. Deze foto is perfect. Kom op met het positieve commentaar, laat je kritische gezeik achterwege S.V.P.
Of is er geen topic van, plaats hier je persoonlijke foto's zonder eigenwijs commentaar van derden/tweeden? Een foto is sowieso perfect als de maker tevreden is.
De bovenste is erg mooi, lijkt wel een atoombomquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]vanavond gezien
P.S Niks aan veranderd![]()
Erg groot.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:33 schreef prupke het volgende:
wat vinden jullie hiervan ?
[afbeelding]
al het commetaar is welkom:)
Koleereee ! Wat een geweldige foto is dat, wou dat ik dat ook kon, is erg moeilijk denk ik een snapshotje van een paar gansen op een aftands grasveldje, petje af hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Kom jij je luizen ff brengen dan, wij hebben ze hier niet.quote:ga ff vissen vangen of luizen pluizen
Dank je welquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:26 schreef Offy het volgende:
[..]
De bovenste is erg mooi, lijkt wel een atoombom![]()
En terecht, erg mooiquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dank je wel
Lijkt idd op een atoombom.
Deze foto heb ik vanavond gemaakt, en ze zijn uitzonderlijk omdat ze zelfs in gelderland (Apeldoorn) te zien was![]()
Ik ben er trots op
ik noem dat nou eerlijk gezegt niet echt een perfecte fotoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Nog een foto, en weer geen opties tot verbetering. Deze foto is perfect.
Thnxquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:11 schreef sjeffie1 het volgende:
[..]
En terecht, erg mooimoet zelfs onze einstein dromenvanger het mee eens zijn.
![]()
indrukwekkende fotoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:33 schreef prupke het volgende:
wat vinden jullie hiervan ?
[afbeelding]
al het commetaar is welkom:)
een goedkeuring, of een afkeuring. samengevoegd, zich uitlaten, een mening vormen. Het is toch hypocriet wanneer die mening alleen maar positief zou mogen zijn?quote:be·oor·de·len (ov.ww.)
1 een oordeel vellen, zijn goed- of afkeuring uitspreken over => zich uitlaten over
misschien is het interresanter als je de horizon op 1/3 van de foto zetquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:55 schreef prupke het volgende:
De volgende foto's zijn gemaakt met een minolta dimage 2330 zoom (oud digitaaltje)
strand vlissingen :
[afbeelding]
strand sola noorwegen
[afbeelding]
ik ben van mening dat foto's dingen zijn die gewoonweg niet perfect kunnen zijn, of je een foto mooi vind verschilt heel erg per persoon.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:31 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Daarnaast stel je dat jou foto perfect is. een foto is sowieso perfect wanneer de maker er tevreden over is.
dat is denk ik ook het "probleem" van dit topic.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:58 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben van mening dat foto's dingen zijn die gewoonweg niet perfect kunnen zijn, of je een foto mooi vind verschilt heel erg per persoon.
de ene vind een foto prachtig, en de ene weer heel erg lelijk.
leuke foto, het enige commentaar wat je wel vaker hoort is dat je klein grut vanuit klein grut perspectief moet fotograferen om de mooiste resultaten te krijgen, dus op de knietjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Deze foto is gemaakt met mijn Kodak LS443, gewoon in de tuin:
[afbeelding]
Het was gewoon zo'n standaard zwembadjes fotosessie, maar bij het bekijken bleek deze toch wel goed gelukt, zeker gezien de druppels en het strakke blauw dat zo duidelijk overkomt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:05 schreef Re het volgende:
[..]
leuke foto, het enige commentaar wat je wel vaker hoort is dat je klein grut vanuit klein grut perspectief moet fotograferen om de mooiste resultaten te krijgen, dus op de knietjes
I knowquote:SpeedyGJ, ik snap wel waarom anderen je foto's mooi vinden, maar ik vind ze persoonlijk niet zo bijzonder. Ze zijn wel mooi om naar te kijken, je had ook geluk met het zonlicht, maar ik vind het sowieso altijd leuk om naar de wolken te kijken, jouw foto's voegen in mijn ogen niet zoveel toe aan die wolken, je hebt 'gewoon' wolken op de foto gezet..in die wolk zit trouwens behoorlijk veel onweer dacht ik me te herinneren van de lessen van vroegah
quote:staat in de OP
Resizen dus op maximaal 550 pixels breed
Wil helemaal niet vervelend doen... maar lijkt wel of het kind beetje verdrinkt!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Deze foto is gemaakt met mijn Kodak LS443, gewoon in de tuin:
[afbeelding]
Overbelichting was juist de bedoeling.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:52 schreef m-niki het volgende:
Hallo IJsmeis, ik verwijs jou naar:
help me mijn foto verbeteren - topic
(er kan namelijk wel wat verbetert worden aan kader, onderwerp, overbelichting)
en naar een cursus LEZEN!!!
[..]
ijsmeisquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Overbelichting was juist de bedoeling.
Aangezien ik hier de zon fotografeer, maar de foto toch donker wil laten lijken..
Maar goed, leuke welkom in ieder geval![]()
![]()
moet ik dan ook zo bot doen als elke week voor de 68463 keer word gevraagd hoe men een userplaatje naast zijn/haar naam krijgt?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:23 schreef De_Warme_bakker het volgende:
soms komt het botter over dan het bedoeld is. Maar dat komt omdat er wel 10 keer in de week een rel is rondom die 550 pixels. vandaar
Hier wil jij toch ook bij zijn?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:01 schreef nikky het volgende:
.................
voor de rest!!! leuk forum. mooie foto's!!!! lurk hier graag
tuurlijk heb je gelijk. als je de situatie vanaf die kant bekijkt, wat voor 'buitenstaanders' de meest logische kant is, heb je gelijk. Met buitenstaanders bedoel ik in dit geval iemand die hier niet zo heel vaak post. Maar er wordt veel shit gepost hierover, vorige keer wilde Oceano...(nou ja, een userquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:01 schreef nikky het volgende:
[..]
moet ik dan ook zo bot doen als elke week voor de 68463 keer word gevraagd hoe men een userplaatje naast zijn/haar naam krijgt?
jullie zouden een hoop meer users krijgen ( en houden! ) als er niet zo vijandig word gedaan over het resizen.met een glimlach
bereik je nou eenmaal veel meer dan botte reactie. nu voelde iemand zich aangevallen en heeft zoiets van "weet niet of ik daar nog wel post hoor, zulke onvriendelijke mensen" vergeet niet dat vaak dat als een user een veelste groot plaatje post dat het een andere user is dan die van gisteren en eergisteren.
bovenstaande was algemeen bedoeld btw![]()
voor de rest!!! leuk forum. mooie foto's!!!! lurk hier graag
Ik denk zelf dat de irritatie komt omdat het soms al 10 keer in een topic staat, plus openings post. Nieuwkomer of niet.. Ik zelf kom ook maar net op het forum maar het was toch wel vrij duidelijk wat de regels waren... Ik kan me de reacties soms dus wel voorstellen... Eigenlijk zou er een soort van test moeten komen voordat je mag posten, heeft dvd profiler ook, wanneer je dvd's wil toevoegen moet je eerst de regels doornemen daarna een paar simpele multiplechoice vragen beantwoorden om je account te activeren. Maar goed dat zal hier wel nooit komen...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:10 schreef De_Warme_bakker het volgende:
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |