Hoi BEquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Adios!
Slow = Langzaamquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:05 schreef Ursus het volgende:
Wat is dit voor een topic? Ja ik kan lezen maar wtf betekent 'slowchat'?
Wat leg je dat toch weer mooi uit...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:07 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Slow = Langzaam
Chat = Soort van praten, babbelen...
Dus...
Soort MSN, maar dan anders...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:09 schreef Ursus het volgende:
Tsjong dus jullie chatten hier? Poehee
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:13 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Soort MSN, maar dan anders...
Onderwerpen draag je zelf aan... Meestal komen we toch weer uit bij sex en nuecken... Maar soms gaat het over schattige konijntjes op een landweggetje... Een auto met felle koplampen... Het zachte knisperende gekraak van botjes onder je autobanden... Een BrEeZaH-ChIcKiE dat aandacht wil, een jong meisje dat de weg kwijt is, ouwe geile wijfen (de MILF's zeg maar), en dan nog wat randdebielen die gewoon wat in het wilde weg posten...
Hmmm... Weer een kloonquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wat leg je dat toch weer mooi uit...(aan iemand die net geregistreerd is)
Dat mag je zelf uitzoeken...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:15 schreef Ursus het volgende:
[..]Ok ik ben geintereseerd in die MILF
wie zijn dat?
Wie is blackallstars? En wat is een kloon?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:15 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Hmmm... Weer een kloonMaar dan van Blackallstars
Dus je bent net ontmaagdquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:19 schreef Lula het volgende:
ik ben aan het naaien.....nooit geweten dat ik dan kon
Kun je niet gewoon online?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:22 schreef Starwalker het volgende:
Hoi iedereen.
Ik verveel me...
Weet iemand soms een goeie board RPG? Nederlands of Engelstalig. Ik heb zin in RPG'en.
:: Hoewel Sofie wist dat het een enorm slechte plaats was om haar vraag te formuleren, probeerde ze het maar. Je wist maar nooit. ::
Jah, maar da's een heel ander soort RPG'en. Vind ik niet zo leuk.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:23 schreef Ursus het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon online?
Ken je een board RPG? Ik wil dat wel eens spelenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:25 schreef Starwalker het volgende:
[..]
Jah, maar da's een heel ander soort RPG'en. Vind ik niet zo leuk.
ik heb een heel eind op www.theprophecy.net gezeten. Daar is een grote RPG met Charmed als thema. Twee groeperingen (good vs evil) die elkaar bevechten. Is wel leuk. Maar na 2 jaar was ik het een beetje beu.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:26 schreef Ursus het volgende:
[..]
Ken je een board RPG? Ik wil dat wel eens spelen
Probeer het eens op http://www.rpgshop.com/quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:22 schreef Starwalker het volgende:
Hoi iedereen.
Ik verveel me...
Weet iemand soms een goeie board RPG? Nederlands of Engelstalig. Ik heb zin in RPG'en.
:: Hoewel Sofie wist dat het een enorm slechte plaats was om haar vraag te formuleren, probeerde ze het maar. Je wist maar nooit. ::
Is het gratis te spelen of moet je dokken?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:30 schreef Starwalker het volgende:
[..]
ik heb een heel eind op www.theprophecy.net gezeten. Daar is een grote RPG met Charmed als thema. Twee groeperingen (good vs evil) die elkaar bevechten. Is wel leuk. Maar na 2 jaar was ik het een beetje beu.
Dan heb ik ff op The One gezeten www.theone.com (denk ik, ik ken het adres niet vanbuiten). LoTR-related. Principe was hetzelfde, maar LoTR boeide me niet erg.
En nu ben ik nog altijd op zoek...
Link doet het niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:32 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Probeer het eens op http://www.rpgshop.com/
* TheDeadGuy meldt zichquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:13 schreef -PatrickO- het volgende:
, en dan nog wat randdebielen die gewoon wat in het wilde weg posten...
Dus jij bent een randebiel poster?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:34 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
* Ursus meldt zich
Vreemd... Hier wel namelijk...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:34 schreef Ursus het volgende:
[..]
Link doet het niet.
ik ben zeker plaatsbaar in die categoriequote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:36 schreef Ursus het volgende:
[..]
Dus jij bent een randebiel poster?
BlackAllStar (gok ik)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:36 schreef gurlie het volgende:
Van wie is die kloon?
Daar stem ik mee in jaquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:38 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
BlackAllStar (gok ik)
Ja die doet het wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:36 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Vreemd... Hier wel namelijk...
Maar probeer anders http://www.rpghost.com/
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:37 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
ik ben zeker plaatsbaar in die categorie
Jummie Jummiequote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:35 schreef gurlie het volgende:
En toen zag ik mijn schetsblok en toen begonnen mijn vingers toch te jeuken joh!
Dus nou ben ik nog niet aangekleed
Ah ok dan is het goedquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:19 schreef Sh0ck het volgende:
Ben dr ook weer. Hoi Gurlie, probeer je niet te ontlopen hoor schat maar ik heb het zowaar echt drukGa nu weer een overleg in (ben net 5 minuten uit de ander)
Dat vinden ik en mijn aandachtsgeilheid erg prettig!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:40 schreef Sh0ck het volgende:
[..]
Jummie Jummie![]()
Mijn meeting gaat niet door dus ik kan gurlie nog een beetje aandacht geven
We hebben een G
We hebben een U
We hebben een R
We hebben een L
We hebben een I
We hebben een E
Voor jou altijd schatquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat vinden ik en mijn aandachtsgeilheid erg prettig!
Ik merk het ja, kip uitkleden, cake aflikken, aardappelen schillenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:44 schreef Lula het volgende:
aardappelen schillen voor roti.
Ben zwaar huishoudelijk bezig vandaag
Wat wil je voor cadeautje?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:43 schreef Sh0ck het volgende:
[..]
Voor jou altijd schat
krijg ik nu een leuk cadeautje??![]()
Goed gespeeld BAS!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:44 schreef Ursus het volgende:
Waarom heeft iedereen het over een 'kloon' en wtf is dat?
Ik heet geen bas en snap nog steeds niet wat een kloon isquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
Goed gespeeld BAS!
N00bs pesten is zo leuk hequote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:51 schreef Ursus het volgende:
[..]
Ik heet geen bas en snap nog steeds niet wat een kloon is![]()
Byequote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:52 schreef -PatrickO- het volgende:
Luitjes ik ben m'n camera ophalen...
@Lu, je bent goed bezig... Ik zal volgende keer wat onderbroeken en sokken meenemen die gestopt mogen worden...![]()
Wie noem jij en n00bquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:53 schreef gurlie het volgende:
[..]
N00bs pesten is zo leuk he
Jij hebt niet lang gelurkt voor je reg he?
wat heb je in gedachten en dit keer niet gewoon zeggen wat je denktquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
Wat wil je voor cadeautje?
Een kloon is iemand die post onder een andere naam om te rellen... Jij hebt atm gewoon veel weg van een kloonquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:51 schreef Ursus het volgende:
[..]
Ik heet geen bas en snap nog steeds niet wat een kloon is![]()
Koekjes?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:07 schreef Sh0ck het volgende:
[..]
wat heb je in gedachten en dit keer niet gewoon zeggen wat je denkt
een kloon dusquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:05 schreef Ursus het volgende:
[..]
Wie noem jij en n00bik heb geen idee waar je het over hebt
Die smileycode is heel anders hoor!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:13 schreef Jumparound het volgende:
Talk to the hand smily gvdhoerefok met je kut moderatorrechten.. het is FOKKING mijn bericht en IK wil hem editten ffs
Ik dacht echt dat het : { W wasquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Die smileycode is heel anders hoor!
het is : { wquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:21 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het : { W was
Bijna, even wachten nog.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:21 schreef Sandertje21 het volgende:
Iemand me nog gemist?
Hee tijgetje!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:23 schreef heijx het volgende:
Gezellig hier...![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:23 schreef heijx het volgende:
Gezellig hier...![]()
Mooi dat worden koekjes en chocolade ijs!!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:16 schreef gurlie het volgende:
[..]
Koekjes?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:24 schreef gurlie het volgende:
[..]
Bijna, even wachten nog.
K..S en S...Squote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:25 schreef Sh0ck het volgende:
[..]
Mooi dat worden koekjes en chocolade ijs!!!!
Lekekr, mag ik ook komen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:25 schreef Sh0ck het volgende:
[..]
Mooi dat worden koekjes en chocolade ijs!!!!
Ja, nou weten we wel dat je het kunt hoor!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:26 schreef Jumparound het volgende:
[..]
En nu?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:24 schreef gurlie het volgende:
[..]
Bijna, even wachten nog.
Ja, nou wel hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:29 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En nu?
Nee Nee Nee nou mag ik een keer lekker alleen naar Gurliequote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Lekekr, mag ik ook komen?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:27 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, nou weten we wel dat je het kunt hoor!
Ja, dan ben je dus een n00b, wat zeur je dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:32 schreef Ursus het volgende:
Nou ja ik heb snap er geen hol van. Ik heb heb me vandaag net voor het eerst geregistreerd en verder wou ik gewoon wat lol hebben op dit forum.
Vooral doen! daar is Fok! voor!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:32 schreef Ursus het volgende:
Nou ja ik heb snap er geen hol van. Ik heb heb me vandaag net voor het eerst geregistreerd en verder wou ik gewoon wat lol hebben op dit forum.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:30 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, nou wel hoor.
Goeie smoes sharkie!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ga naar huis
WEEKEND!!!!!!
Eigenlijk had ik moeten fitnessen, maar ik heb mijn fitnessspullen thuis laten liggen![]()
Mzzl iedereen![]()
Doei doei gurlie![]()
![]()
Newbie bashen is soooo 1999quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:34 schreef gurlie het volgende:
Doen wij nog aan bashen?
Garpjequote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Newbie bashen is soooo 1999letterlijk
Bij mij zijn mijn fitnessspullen definitief verloren gegaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:34 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ga naar huis
WEEKEND!!!!!!
Eigenlijk had ik moeten fitnessen, maar ik heb mijn fitnessspullen thuis laten liggen![]()
Mzzl iedereen![]()
Doei doei gurlie![]()
![]()
Hoe werkt dat? Necken?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:34 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
!
Necken dan maar?
Dat ik me hier voor het eerst bent, maar echt geen n00b ben. Ik ben vaker lid geweest van een forum, maar daar ben ik het begrip 'kloon' nog nooit tegengekomen (engels forum, mss drom). En dat jij mss wel wat vriendelijker kan zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:33 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, dan ben je dus een n00b, wat zeur je dan.
Ze neemt me serieusquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
Garpjeenzo
Lol trek me er nix van aan. Vind het alleen kinderachtigquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Vooral doen! daar is Fok! voor!
En je moet je niets van hun aantrekken joh.. boeiend!
Have fun @ fok
Chronische PMS, sorryquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:38 schreef Ursus het volgende:
[..]
Dat ik me hier voor het eerst bent, maar echt geen n00b ben. Ik ben vaker lid geweest van een forum, maar daar ben ik het begrip 'kloon' nog nooit tegengekomen (engels forum, mss drom). En dat jij mss wel wat vriendelijker kan zijn
Als jij nou naakt en met je benen uit elkaar op bed gaat liggen, dan doe ik het wel voor!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:37 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Necken?
Dusch we zitten elkander voor de geck te gehouden?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:39 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ze neemt me serieus
ik maak ook wel eensch garpjes (lekker ouderwetsch) hoor![]()
Lijkt verdacht veel op neuken dat necken van jou!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:41 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Als jij nou naakt en met je benen uit elkaar op bed gaat liggen, dan doe ik het wel voor!
Op orale sex hoef je nu niet meer te rekenen hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:40 schreef gurlie het volgende:
[..]
Chronische PMS, sorry
seer cekerquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dusch we zitten elkander voor de geck te gehouden?
Die P staat voor Pré hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:44 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Op orale sex hoef je nu niet meer te rekenen hoor.
Vergeef me voor mijn infantiel gedrag.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:39 schreef Ursus het volgende:
[..]
Lol trek me er nix van aan. Vind het alleen kinderachtig
Het verschil merk je ook pas als je bezig bent.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:43 schreef gurlie het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op neuken dat necken van jou!
Hoi ik ben Ursus. Ben je altijd zo vriendelijk tegen nieuwkomers?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vergeef me voor mijn infantiel gedrag.
Mijn naam is gurlie, aangenaam kennis te maken!
Prémenstrueel syndroom.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:45 schreef Jumparound het volgende:
wat is pms?
Volgensmij ben je me in het ootje aan het beetnemen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:46 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het verschil merk je ook pas als je bezig bent.
Zoiets als altijd in de rode zijn?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
Prémenstrueel syndroom.
Neen, Pré, mannetje, goed lezen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:48 schreef Ursus het volgende:
[..]
Zoiets als altijd in de rode zijn?
In dat geval duik ik met liefde naar beneden bij jou.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:44 schreef gurlie het volgende:
[..]
Die P staat voor Pré hoor
Nee, meestal ben ik niet zo aardig, je hebt geluk vandaag.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:47 schreef Ursus het volgende:
[..]
Hoi ik ben Ursus. Ben je altijd zo vriendelijk tegen nieuwkomers?
Ehum wat is préquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:49 schreef gurlie het volgende:
[..]
Neen, Pré, mannetje, goed lezen.
Poehee...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:50 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, meestal ben ik niet zo aardig, je hebt geluk vandaag.
Ik in een notendop!quote:Hieronder een opsomming van de meest voorkomende lichamelijke- en emotionele symptomen van premenstruele spanning (PMS)
Lichamelijke Symptomen:
Vermoeidheid
Algeheel gevoel van malaise
Opgezet gevoel in de onderbuik
Opgezette enkels en gewrichten
Pijnlijke gewrichten
Maagkrampen
Misselijkheid
Gewichtstoename, het lichaam houdt 1/2 tot 3 liter vocht vast
Zomaar blauwe plekken
Hoofdpijn
Gevoelige borsten
Concentratieverlies
Coördinatiegebrek {onhandigheid}
Migraine
Eetbuien
Verspreide en plaatselijke pijn {rugpijn}
Duizeligheid, flauwtes
Onscherp zien
Geringe werkprestaties
Sociale activiteiten mijden
Verlaagde efficiëntie
Teveel pillen slikken
Huidafwijkingen
Transpireren
Emotionele Symptomen:
Depressiviteit
Prikkelbaar
Angst
Onzekerheid
Labiliteit
Verminderde geslachtdrift
Agressie
Rusteloosheid
Spanning
Stemmingwisselingen
Waar gaat dat heen met de wereldquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:50 schreef Ursus het volgende:
[..]
Ehum wat is pré
Hoera!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:49 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
In dat geval duik ik met liefde naar beneden bij jou.
Dat zei ik niet, ik zei dat ik chronisch last van PMS heb.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:54 schreef Ursus het volgende:
Ah ok het zit er dus aan te komen
Nee hoor, ik wil alleen maar met je neucken.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:48 schreef gurlie het volgende:
[..]
Volgensmij ben je me in het ootje aan het beetnemen.
hehehe okquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik zei dat ik chronisch last van PMS heb.
Ah, niet beetnemen dus, gewoon nemen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:55 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil alleen maar met je neucken.
Jij ook bij mij?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hoera!
Ligt eraan, hoe staat het met de ananas?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:59 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Jij ook bij mij?
Hou je van hard of zacht?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ah, niet beetnemen dus, gewoon nemen.
Ik wil mijn eitje zachtgekookt graagquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:01 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Hou je van hard of zacht?
Bij de plaatselijke super zijn ze in ieder geval niet meer te krijgen nu.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:01 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ligt eraan, hoe staat het met de ananas?
Ah dan komt dat wel goed ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:03 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Bij de plaatselijke super zijn ze in ieder geval niet meer te krijgen nu.
Ik heb zowel vers als in blik gehaald!
Komt voor elkaar!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:03 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik wil mijn eitje zachtgekookt graag
niet bevrucht he.
De hond ligt nu bij je poes??quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:05 schreef gurlie het volgende:
Mijn hond is op schoot komen liggen
Typt kut, maar wel lief
Ik snap ook wel dat je dat bedoeldequote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:06 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Komt voor elkaar!
Ik neem ook wel condooms mee dan, is anders ook zo lullig.
en hoe wil je de sex?
Ja, daar ja, maargoed hij komt er dan tenminste nog bij in de buurt!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:07 schreef Sh0ck het volgende:
[..]
De hond ligt nu bij je poes??![]()
Te makkelijk Sh0ck te makkelijk
Nou ik ga over 5 minuten naar huis. Tot morgen allen
Kan hij net zo goed likken als Lassie??quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:08 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, daar ja, maargoed hij komt er dan tenminste nog bij in de buurt!
Doeg
Gadver!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:09 schreef Sh0ck het volgende:
[..]
Kan hij net zo goed likken als Lassie??
Sh0ck nu je kop houden, ze zijn TE makkelijk
Als ik mijn balkondeur opendoe zit er altijd binnen 5 minuten een poes in mn kamer die wil kroelen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:05 schreef gurlie het volgende:
Mijn hond is op schoot komen liggen
Typt kut, maar wel lief
Sorry het spijt mequote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Gadver!
Ja Sh0ck, kop dicht
Hoi, uwe subtielheid.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI allemaal
Ja, foei enzo, doegquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:12 schreef Sh0ck het volgende:
[..]
Sorry het spijt me![]()
doei tot morgen en l8rs
Wat zeg je nou allemaal? Je wilt een poes kroelen? Op het balkon?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:11 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Als ik mijn balkondeur opendoe zit er altijd binnen 5 minuten een poes in mn kamer die wil kroelen.![]()
en daar wil iedereen toch wel bij in de buurt zijn!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:08 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, daar ja, maargoed hij komt er dan tenminste nog bij in de buurt!
Doeg
Maar niet iedereen mag datquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:14 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
en daar wil iedereen toch wel bij in de buurt zijn!
Ja, en dan gaan ze altijd vanzelf mee mn kamer in om verder te kroelen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:13 schreef gurlie het volgende:
[..]
Wat zeg je nou allemaal? Je wilt een poes kroelen? Op het balkon?
Deze poes gaat liever door de voordeurquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:16 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan ze altijd vanzelf mee mn kamer in om verder te kroelen.
Maar ik wel he?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:15 schreef gurlie het volgende:
[..]
Maar niet iedereen mag dat
Mwah, misschien.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:18 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar ik wel he?![]()
Zal ik alvast een extra sleutel voor je laten maken?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:17 schreef gurlie het volgende:
[..]
Deze poes gaat liever door de voordeur
Moet jij geen vakantie vieren ofzoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:20 schreef Brighteyes het volgende:
Goedemiddag kinders!
Zal ik de hormonenstroom dan maar meteen weer dicht slaan!
Ik zit hier zwaar op mijn droogje enzo! :´)
Jij verwacht een dagelijks bezoek?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:21 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Zal ik alvast een extra sleutel voor je laten maken?
Ik heb toch wel meer te klagen dan jou denk ik zo.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:20 schreef Brighteyes het volgende:
Goedemiddag kinders!
Zal ik de hormonenstroom dan maar meteen weer dicht slaan!
Ik zit hier zwaar op mijn droogje enzo! :´)
Daar reken ik eigenlijk wel op ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:22 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jij verwacht een dagelijks bezoek?
Ik neem mijn koffers wel mee.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:24 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Daar reken ik eigenlijk wel op ja.
Maar je mag ook vaker komen hoor!
Zo heel erg veel hoef je niet in te pakken hoor, ik denk toch niet dat je veel kleren nodig zult hebben als je bij mij bent.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:27 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik neem mijn koffers wel mee.
Kunnen we meteen de koffer induiken.
Kort rokje en strak topje enzoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Zo heel erg veel hoef je niet in te pakken hoor, ik denk toch niet dat je veel kleren nodig zult hebben als je bij mij bent.
Maar een leuk speelpakje is natuurlijk altijd welkom
Wat nou PMS??? Geen fulltime bitch???quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
Prémenstrueel syndroom.
Een latex sm pakje mag ook hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Kort rokje en strak topje enzo
Als ze altijd last van PMS heeft dan is ze wel erg vruchtbaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat nou PMS??? Geen fulltime bitch???
De symptomen lulquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:36 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Als ze altijd last van PMS heeft dan is ze wel erg vruchtbaar.
Ik voldoe aan meerdere kenmerken. :')quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat nou PMS??? Geen fulltime bitch???
Gratisquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:33 schreef Ursus het volgende:
[..]
Is het gratis te spelen of moet je dokken?Nee LOTR spellen vind ik ook geen fluit aan
Lol nee ik zou het ook niet spelen als het geen free stuff isquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:22 schreef Starwalker het volgende:
[..]
GratisAnders zou ik het ook ni spelen
suc7 met je hond en veel plezier in bad :wquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:06 schreef leonieke het volgende:
Nou .. ik ga toch eerst even in bad nadat ik de hond hier heb gekalmeerd... Mijn ma is weer de deur uit en dan voelt hij zich blijkbaar enorm achtergelaten of kan een hond zich niet zo voelen? tuurlijk wel![]()
Tot strakjes waarschijnlijk
Omg! Ik wil geen homo wordenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:06 schreef TheDeadGuy het volgende:
sorry dat ik zo bruut inbreek maar ik ben bang
klik hier
Zend Bush! Die zal het wel oplossenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:15 schreef Ursus het volgende:
[..]
Omg! Ik wil geen homo worden![]()
Dude wat doen we hieraan?
de gruwelquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:15 schreef Ursus het volgende:
[..]
Omg! Ik wil geen homo worden![]()
Dude wat doen we hieraan?
nee niet bush want dan valt die bom straks en dan.....ieeeeuwquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:24 schreef Starwalker het volgende:
[..]
Zend Bush! Die zal het wel oplossen![]()
Engquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:06 schreef TheDeadGuy het volgende:
sorry dat ik zo bruut inbreek maar ik ben bang
klik hier
Hoe houden die roze tutu's die homobom dan tegen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:32 schreef TheDeadGuy het volgende:
* Ursus zet zijn ultra hippe denkhoed op
erm........
tja......
we beginnen met bush te laten waar hij is
dat is 1
daarnaast stel ik voor dat we preventief in roze tutu's gaan rondlopen
ik denk dat dit een goed tegeneffect heeft
en jodiumpillen
Jah! Nu snap ik hetquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:39 schreef TheDeadGuy het volgende:
nou dat werk met negatieve quantomen die spirulistisch gelinkt zijn. Door de dwarsdraaiende parasymptomische herintergratie van negatieve leptarqs ben je imuun
(ik ken de maker van de bom)
geslachtsloos?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:41 schreef Starwalker het volgende:
Ik heb geen tutu!
En ik kan ook niet homo worden.
Ik ben immuun! Yaaaaaay!
TheDeadGuyquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:39 schreef TheDeadGuy het volgende:
nou dat werk met negatieve quantomen die spirulistisch gelinkt zijn. Door de dwarsdraaiende parasymptomische herintergratie van negatieve leptarqs ben je imuun
(ik ken de maker van de bom)
Neej, vrouwelijkquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:43 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
geslachtsloos?
hmmmmm das ook een manier idd
Ik ook niet. Ik zal er maar eens als de bliksem 1 gaan kopenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:41 schreef Starwalker het volgende:
Ik heb geen tutu!
En ik kan ook niet homo worden.
Ik ben immuun! Yaaaaaay!
die heb je ook in homo uitvoeringquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:45 schreef Starwalker het volgende:
[..]
Neej, vrouwelijk![]()
Ik heb alquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:55 schreef gurlie het volgende:
Misschien heb ik nog wel ergens tutu's liggen voor jullie
Bitterballen zijn goed!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:04 schreef Duderinnetje het volgende:
HoeraZo kort mogelijk geshopt en daarna bitterballen gegeten!!
Hooooi BEquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
Bitterballen zijn goed!
Hooooiquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hooooi BE
hoooi rest
ha Liefie, jij kunt het Fok!ken ook niet laten hè?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
Hasta Luego lieverds! Ik ga er vandoor!
Suc3quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:51 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Dus![]()
Morgen naar Vobis dan
Pornoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:53 schreef Sandertje21 het volgende:
Van mijn liefdesleven zou je nu echt een film kunnen maken.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
Hasta Luego lieverds! Ik ga er vandoor!
Zit er dan nog een plot in?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:53 schreef Sandertje21 het volgende:
Van mijn liefdesleven zou je nu echt een film kunnen maken.
Hé Shark!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Van die van mij kunnen ze net een commercial makenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Zit er dan nog een plot in?
Het is toch meer: het was niets, is niets en het ziet er niet naar uit dat het op korte termijn...![]()
Niet dat BE weggaat... wel omdat ik 200 euro aan een zonnebril en wat filmrolletjes+ ontwikkelen heb uitgegeven...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Hé Shark!Ben je niet blij?
Dus jouw liefdesleven is aanprijzenswaardig?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Van die van mij kunnen ze net een commercial maken
Drama en comedy vooral.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:55 schreef Ursus het volgende:
[..]
Porno?
Die 2 gaan wel hand in hand zeg maarquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Drama en comedy vooral.
Be komt wel weer terug schatquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nit dat BE weggaat... wel omdat ik 200 euro aan een zonnebril en wat filmrolletjes+ ontwikkelen heb uitgegeven...
De filmrolletjes waren duurder dan de Ray-Ban
Oh nee, dat maakt mij ook weer niet uit, dat is 2 seconden "quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Be komt wel weer terug schat
Leuk Shark! En al besloten wat je morgen gaat fotograferen in het kader van vergane glorie?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Oh nee, dat maakt mij ook weer niet uit, dat is 2 seconden ":{"
Voor de rest: ik ben de dia's en negatieven van afgelopen donderdag aan het scannen
En ik heb een nieuwe ray banoch.. wat is 98 euro nou
tekenen is een goede tijdsbesteding!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:08 schreef gurlie het volgende:
En nou heb ik helemaal niets uitgevoerd
Ik zal jullie even gaan vervelen met een waargebeurd verhaal uit mijn liefdesleven.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zit er dan nog een plot in?
Het is toch meer: het was niets, is niets en het ziet er niet naar uit dat het op korte termijn...![]()
Boodschappen ook. Maargoed.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
tekenen is een goede tijdsbesteding!
Vanalles, ik maak voornamelijk schetsen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:09 schreef Ursus het volgende:
Relaxed wat teken je?
Ik ken je eigenlijk nauwelijks, maar volgens mij heb je een wel redelijk unieke persoonlijkheid.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vanalles, ik maak voornamelijk schetsen.
Welk model? Dat staat in de veer (da's het pootjequote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:05 schreef Shark.Bait het volgende:
En ik heb een nieuwe ray banoch.. wat is 98 euro nou
Dat heet Chronische PMSquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:52 schreef es70 het volgende:
Bestaat er ook zoiets als AMS (After Menstrual Syndrome)?
Ik denk dat ik er last van heb![]()
Dan denk ik eerder dat het een gevalletje chronische zwangerschapsdementie is.... Ik heb nog nooit last gehad van PMSquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dat heet Chronische PMS
Ik had het laatst echt heel extreem.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder dat het een gevalletje chronische zwangerschapsdementie is.... Ik heb nog nooit last gehad van PMS![]()
Of je hebt een enge ziekte.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder dat het een gevalletje chronische zwangerschapsdementie is.... Ik heb nog nooit last gehad van PMS![]()
Je zult niet zo makkelijk een tweede Danielle vindenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik ken je eigenlijk nauwelijks, maar volgens mij heb je een wel redelijk unieke persoonlijkheid.
Des te leuker ben je waarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:05 schreef gurlie het volgende:
[..]
Je zult niet zo makkelijk een tweede Danielle vinden![]()
Dat is positief!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:07 schreef gurlie het volgende:
Maar of dat positief is
Dat zal het zijn! Een enge ziekte die me naar de dijk stuurt in het toeristenseizoenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:05 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Of je hebt een enge ziekte.
Beetje een late reactie, maar ik sta te koken (ja we zijn nog al mediterraan aangelegdquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:15 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik zal jullie even gaan vervelen met een waargebeurd verhaal uit mijn liefdesleven.
Eerst de voorgeschiedenis:
Zo'n beetje aan het einde van mijn middelbare school zo, alles lekker stabiel en zo.
Je gaat ook zo'n beetje half om met een meisje, maar verder niet iets diepgaands of zo.
Meisje in kwestie is echter een van de meest knappe en aardigste personen in een straal van 100 km, dus ze is nogal populair.![]()
Enfin, op een gegeven moment komt een goede vriendin van haar naar me toe, en die vraagt of ik een keer met de betreffende dame uit wil.
Want ze had tegen haar gezegd dat ze me heel erg leuk vond en zo, bla bla bla.
Nou ja, ik was best wel onzeker en zo, dus dat hele verhaal klonk nogal heel erg to good to be true, dus ik geloofde het niet, en deed nogal bot tegen haar.
Nou ja, het weinige contact was daarna ook snel verbroken.
En Na de middelbare school heb ik er ook nauwelijks meer aan teruggedacht, heb haar daarna ook nooit meer gezien ook eigenlijk.
Totdat ze me ineens niet zo heel erg lang geleden tijdens het uitgaan ineens aansprak.
Ze had schijnbaar al haar moed verzameld om me aan te spreken, om me te vragen waarom ik toen zo bot reageerde.
Bleek dat ze het toen dus wel meende!
Tijdje mee gepraat ook, en ze bleek er zelfs om gehuild te hebben in haar bed.
Wat ben ik toen stom geweest zeg.
Had haar gewoon kunnen krijgen!
En nu had ze natuurlijk al anderhalf jaar een vriend he.....
Dat soort dingen heb ik nou altijd!
Jammer dat je niet meteen de hele nacht hebt doorgehaald... (Als je een fijne bank hebt dan, anders ben je gebroken).quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:44 schreef Maerycke het volgende:
In slaap gevallen op de bank...
[afbeelding]
Ik ben bekaf dus ik schuif zo een stukje op en slaap gewoon verderquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meteen de hele nacht hebt doorgehaald... (Als je een fijne bank hebt dan, anders ben je gebroken).
trusten gurliequote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:21 schreef gurlie het volgende:
Ik ga nu slapen![]()
Trusten allen
Ik ben al bijna weer aan mijn ontbijt toequote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij hebben net ons avondeten op![]()
Lijkt me een understatement...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha Es! Ja we waren wat laat![]()
Ik denk dat het geen understatement is, wel?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me een understatement...
Maar ondanks dat toch een hele smakelijke ervaring!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:39 schreef es70 het volgende:
Lijkt me een understatement...
Ik hoop dat dat een understatement is. En dat het in werkelijkheid een sublieme culinaire orgasmische ervaring was. Al was het maar pasta met kruidenmeukquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:41 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar ondanks dat toch een hele smakelijke ervaring!
Nee, ik denk dat het tijd wordt dat we allemaal weer in het gareel gaan. Nog 1 dag en het weekeinde en dan gaat het gewone leventje gelukkig weer beginnenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar Es, hoe gaat het nu met je? Je bent niet zo erg hiephoi sinds je vakantie, of heb ik het mis?
gutteguttegut (zo heet ie bij fok)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Shark, dat is een mooie foto? Wie is dat??
Een sublieme culinaire orgasmische ervaring... Dat zou weleens leuk zijn...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een understatement is. En dat het in werkelijkheid een sublieme culinaire orgasmische ervaring was. Al was het maar pasta met kruidenmeuk![]()
Doet mij denken aan dacht echtpaar dat elkaar belde terwijl ze in dezelfde roeiboot zatenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty begint een msn-gesprek met mij nu
Hij zit tegenover me met zijn laptop
Acclimatiseren dus. Ah oké, dat snap ik wel. Iedereen weer in zijn oude doen en gebruikelijke ritme is ook wel weer prettig. Kan ik me voorstellen!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het tijd wordt dat we allemaal weer in het gareel gaan. Nog 1 dag en het weekeinde en dan gaat het gewone leventje gelukkig weer beginnen![]()
wat een onwijs knappe man!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
gutteguttegut (zo heet ie bij fok)
Nu pas je eten op???.. en dan zegt Shinadul dat ik langzaam ben
Kom eens etenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Een sublieme culinaire orgasmische ervaring... Dat zou weleens leuk zijn...![]()
Ook al zwaar klotequote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe is het met de computer?
Lees: onze zeer gewaardeerde fire fighters![]()
Roeien met het beltegoed dat je hebtquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Doet mij denken aan dacht echtpaar dat elkaar belde terwijl ze in dezelfde roeiboot zaten
Damn woman!!!! Het zit je niet mee....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook al zwaar klote. Ik zit nu alweer in pc-Syberie en al mijn lekkere mannen zijn pleite... Moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. (Lekkere mannen zoeken is ok, al die gaysites die je daarbij tegenkomt zijn dat niet
). Hier (Syberie dus) heb ik alleen Heijx, Shark en James (beter dan niks, maar het haalt het niet bij alle plaatjes die ik had).
Pstttt... Stuur je me die fijne foto van Arty een keer????? Please!!!!
Kijk maar uit, straks hou ik je er aan! (Mmm... ik zit waarschijnlijk al aan mijn tax voor solo-uitjes dit jaar, je loopt niet veel risico denk ik).quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kom eens eten
Echt een hele mooie foto! En al helemaal als je de "normale" foto ziet die hij in z'n fotoboek heeft staan. Het lijkt een verschil van dag en nacht. Bijna niet dezelfde persoon.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
Hier, 1 van de redenen waarom ik er nauwelijks ben: ik ben foto's aan het inscannen en aanpassen
Hou je me er aan? Gaarne, je komt maar hoor! Eten....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks hou ik je er aan! (Mmm... ik zit waarschijnlijk al aan mijn tax voor solo-uitjes dit jaar, je loopt niet veel risico denk ik).
* Neuriet: "I'm just al jealous guy" *quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Echt een hele mooie foto! En al helemaal als je de "normale" foto ziet die hij in z'n fotoboek heeft staan. Het lijkt een verschil van dag en nacht. Bijna niet dezelfde persoon.
Ow. Je had nog niets voor vanavond. Mijn agenda is leeg, dusseh. Zeg het maar. Of ben ik geen optie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Zoooo... Arty en Es70 lekker samen op msn hoor ik hier bliepen...
Goed, wie wil er hier verder nuecken?
Ik voel me nu ook zó plat. Echt alle niveau is uit me gevloeid...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:16 schreef es70 het volgende:
Ik! Maar liever niet met jou eigenlijk...
Olala... Pat heeft van Arty een bureaublad gemaakt. (Da's een rare uitdrukking, maar wel lekker!)
Fijn, een ruimdenkende man![]()
Nee, ik ook niet met jou, hoe lief ik je ook hebquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:16 schreef es70 het volgende:
Ik! Maar liever niet met jou eigenlijk...
Olala... Pat heeft van Arty een bureaublad gemaakt. (Da's een rare uitdrukking, maar wel lekker!)
Fijn, een ruimdenkende man![]()
Zolang je de muis niet voelt kriebelen is er niets aan de hand denk ik...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik voel me nu ook zó plat. Echt alle niveau is uit me gevloeid...
Voel je je ook vies en gebruikt? :'(quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik voel me nu ook zó plat. Echt alle niveau is uit me gevloeid...
Hij was 1 van de modellen afgelopen zondag. Ik denk dat hij binnenkort zijn fotoboek wel zal updaten.. hoewel ik las dat er 18+ spul in stond...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:58 schreef ArtyShock het volgende:
Echt een hele mooie foto! En al helemaal als je de "normale" foto ziet die hij in z'n fotoboek heeft staan. Het lijkt een verschil van dag en nacht. Bijna niet dezelfde persoon.
Toch zou ik zo nu en dan wel een pijltje kunnen gebruiken die me de weg wijst.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:19 schreef es70 het volgende:
Zolang je de muis niet voelt kriebelen is er niets aan de hand denk ik...
Wat???? Je hebt niet je wegwijzer achter die artisjok verstopt????quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Toch zou ik zo nu en dan wel een pijltje kunnen gebruiken die me de weg wijst.
tx.. beetje zwaar ge edit in paintshop pro toen ik mij verveelde op mijn werk... ik heb em ook op zooi.tv neergegooidquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
wat een onwijs knappe man!!!
En schitterende foto! Ik vind het net een jaren '50 foto van een honkbalspeler in zijn goede jaren. Spreekt erg tot de verbeelding.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Popjes... zijn we klaar met msn-en samen? Ja Arty heeft je een naaktfoto gestuurd. Ja best lekker ja. En dat mag je best één keer msn-en aan Arty hoor Es. Maar sinds wanneer duurt 'dank je wel voor je leuke foto' zeggen ruim een kwartier vol bliepjes???
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Popjes... zijn we klaar met msn-en samen? Ja Arty heeft je een naaktfoto gestuurd. Ja best lekker ja. En dat mag je best één keer msn-en aan Arty hoor Es. Maar sinds wanneer duurt 'dank je wel voor je leuke foto' zeggen ruim een kwartier vol bliepjes???
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoe was jouw date met Bonita vandaag eigenlijk?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:25 schreef gurlie het volgende:
Kan niet slapen
Ja precies... Hoe vond jij het om met Arty te shoppen, Bonita?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:26 schreef Duderinnetje het volgende:Mocht ze willen!!! Hij heeft met gewoon met mij geshopt
Leuke dingen gekocht en daarna terrasje gepakt. lekkere dag
![]()
Resultaat is prachtig!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tx.. beetje zwaar ge edit in paintshop pro toen ik mij verveelde op mijn werk... ik heb em ook op zooi.tv neergegooid
Vraag even om de naaktfoto van Arty en laat je man vervolgens met hem bonden via de msn... Arty maakt allemaal nieuwe vrienden geloof ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:25 schreef gurlie het volgende:
Kan niet slapen
Mijn date met Bonita? As if - en ze mag dit lezen. Ik denk inderdaad dat het een kloon is, maar je weet het niet. Ik reageer maar zoals ik anders zou doen, alleen dan met een knipoog. Als het echt een kloon is komt ze/hij waarschijnlijk toch niet meer langs.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Hij was 1 van de modellen afgelopen zondag. Ik denk dat hij binnenkort zijn fotoboek wel zal updaten.. hoewel ik las dat er 18+ spul in stond...
Hoe was jouw date met Bonita vandaag eigenlijk?
Je kwam morgen toch vergane glorie in Den Haag fotograferen...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
Krijg ik nu een naaktfoto van jou dude?
txquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Resultaat is prachtig!
Zeg hou nu eens op. Is niet leuk meer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja precies... Hoe vond jij het om met Arty te shoppen, Bonita?
Aha... en .. A-haquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:29 schreef ArtyShock het volgende:
Mijn date met Bonita? As if - en ze mag dit lezen. Ik denk inderdaad dat het een kloon is, maar je weet het niet. Ik reageer maar zoals ik anders zou doen, alleen dan met een knipoog. Als het echt een kloon is komt ze/hij waarschijnlijk toch niet meer langs.
Ik heb Gut z'n fotoboek even doorgenomen en echt naakt zit er niet in maar wel wat functioneel bloot. Een beetje zoals die foto die ik had gepost met ArtyShock zeg maar.
Mijn man?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vraag even om de naaktfoto van Arty en laat je man vervolgens met hem bonden via de msn... Arty maakt allemaal nieuwe vrienden geloof ik![]()
Ze hebben kennelijk lol, die tweequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:28 schreef es70 het volgende:
Mijn vruchtbaarheid word besproken op msn...![]()
Wel een wijzer, maar één die weigert op de meest onhandige momenten. Of juist z'n zegje denkt te moeten doen als je daar helemaal niet op zit te wachten...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:23 schreef es70 het volgende:
Wat???? Je hebt niet je wegwijzer achter die artisjok verstopt????
Waarom zeg je dan dat het je kloon is.. nu ben ik weer bij afquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeg hou nu eens op. Is niet leuk meer.Ik ben haar niet en heb geen kloon. Klaar.
Wil je dat ik echt langskom??quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Je kwam morgen toch vergane glorie in Den Haag fotograferen...![]()
That's a 'Yes' dus![]()
Arty msn-end met de man van Es70 nadat hij háár een naaktfoto van zichzelf stuurde (op haar verzoek).quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Mijn man?![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Arty msn-end met de man van Es70 nadat hij háár een naaktfoto van zichzelf stuurde (op haar verzoek).
rare, rare wereld....
Arty heeft naaktfotos gestuurd naar Es en nou zit hij met haar man te msn-en..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Arty msn-end met de man van Es70 nadat hij háár een naaktfoto van zichzelf stuurde (op haar verzoek).
rare, rare wereld....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |