![]()
* DemonRage gaat niet...
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 26-08-2001 20:50]
Dat ik niet kom, nee echt niet, Nee ik kan niet. ECHT NIET NEE!!
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 20:53 schreef Amable.Chica het volgende:van fouten leer je eh deem
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 26-08-2001 20:57]
quote:1. Ik durf niet te meeten
Op zondag 26 augustus 2001 20:58 schreef Fannetje het volgende:
En ik wil dan graag weten wįįrom jullie niet komen
Als het in mijn vakantie was gevallen was ik misschien gekomen maar helaas
quote:Jah euh... laat maar
Gaan alle modjes en admins wel?
quote:1. Waarom niet?
Op zondag 26 augustus 2001 20:59 schreef Uiruru het volgende:[..]
1. Ik durf niet te meeten
2. Het valt niet in mijn vakantieAls het in mijn vakantie was gevallen was ik misschien gekomen maar helaas
quote:1. onverklaarbaar
Op zondag 26 augustus 2001 21:00 schreef Fannetje het volgende:[..]
1. Waarom niet?
2. Bij mij ook niet.. maar 't is weekend
quote:1. Been there... ik zat al tien maanden op Fok! toen ik eindelijk es durfde te meeten. En het valt écht heel erg mee, ook voor mensen die niet zo luidruchtig/kletserig zijn
Op zondag 26 augustus 2001 21:03 schreef Uiruru het volgende:[..]
1. onverklaarbaar
2. Waar woon jij? Ik dus in Heerlen (zuid-limburg) helemaal op en neer, drukke periode op school nu meteen, bergen huiswerk al, etc.
Wel jammer Uiruru, ik ben wel benieuwd naar je
quote:1. Ik na 2 jaar nog steeds niet
Op zondag 26 augustus 2001 21:05 schreef Fannetje het volgende:
[tekst]
- Ben te verlegen om met zoveel mensen tegelijk te zijn.
- Moeilijk om zoveel mensen waar je al je verhalen aan hebt verteld via het forum te ontmoeten in real life waardoor ze dan weer een ander zicht op je kunnen hebben na de meeting. Daarom liever persoon na persoon zodat je niet gelijk alles kan verpesten. Ik heb al veel verpest in mn leven en als ik mezelf ook ten schande maak bij zo'n meeting kan ik ook weer waarvel zeggen tegen fok.
- Ik ben een newbie..meeste mensen hier kennen me niet en sommigen willen me niet eens kennen. Beter om te weten of ze je nog na 6 maanden respecteren en dan naar een meeting gaan dan gelijk in het begin.
- Mijn leven is een puinhoop. Ken up and downs en ik zal van dat laatste maar last hebben tijdens de meeting.. niet echt gezellig dus.
Dat is mijn verklaring dus.. zal vast een post komen dat ik een gigantische loser ben ofzo, eerlijk gezegd verast het me niet en ben ik 't gewend.
quote:Ben lelijk....
quote:Dat telt bij mij ook maar dat zet ik er maar niet bij. Waarom denken jullie dat er na 2 jaar nog geen foto van Uiruru op Fok staat?
Op zondag 26 augustus 2001 21:15 schreef Miesjel het volgende:[..]
Ben lelijk....
quote:Daar zit wat in...
Op zondag 26 augustus 2001 21:15 schreef Visionist_069 het volgende:- Ik ben een newbie..meeste mensen hier kennen me niet...
Ik vond mezelf nog te newbie om in te schrijven... achteraf jammer als dan blijkt dat je toch iemand wil ontmoeten. Zo'n meet is dįįr juist de beste gelegenheid voor ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door DemonRage op 26-08-2001 21:20]
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 21:19 schreef DemonRage het volgende:[..]
Daar zit wat in...
Ik vond mezelf nog te newbie om in te schrijven... achteraf jammer als dan blijkt dat je toch iemand wil ontmoeten. Zo'n meet is dįįr juist de beste gelegenheid voor
* merulez moet eerst z'n punten ophalen van afgelopen jaar voordat ie weer weg of uit mag van z'n ouders
quote:sjies, wat maakt dat nou uit? Ik ben ook echt niet knap...en zo zijn dr wel meer... dat moet gewoon geen reden zijn!
Op zondag 26 augustus 2001 21:17 schreef Uiruru het volgende:[..]
Dat telt bij mij ook maar dat zet ik er maar niet bij. Waarom denken jullie dat er na 2 jaar nog geen foto van Uiruru op Fok staat?
quote:Ongeveer 14900.
Op zondag 26 augustus 2001 20:50 schreef DemonRage het volgende:Zoveel gaan er toch niet, wel?
ohja er is ook nog zoiets als een 'familiedag' wat ook die dag is en ik ben natuurlijk zelf ook niet de gezelligste Fok!ker.
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 21:37 schreef Tackleberry het volgende:
* Tackleberry komt ook niet...
quote:Dat speelt ook nog mee. Ik denk dat ik als eerste meeting liever een iets kleiner meeting met de diehard users heb en niet met de scarefreakjes en mellowdietjes.
Op zondag 26 augustus 2001 21:35 schreef Herald het volgende:
[stukkie]
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 21:37 schreef Fannetje het volgende:[..]
![]()
![]()
Maar je weet wat je binnenkort van me krijgt...
quote:Ja, das een kleine pleister op de wonden
Op zondag 26 augustus 2001 21:39 schreef Tackleberry het volgende:[..]
sowwy Fannetje...
Maar je weet wat je binnenkort van me krijgt...
![]()
quote:Oh, en die bonus natuurlijk!
Op zondag 26 augustus 2001 21:42 schreef Fannetje het volgende:[..]
Ja, das een kleine pleister op de wonden
quote:[offtopic]
ik ga ook niet, zo'n megameeting valt toch tegen en op Fok! hoor je alleen maar positieve verhalen. 100 mensen waarvan 75 zich geen newbie meer vinden omdat ze de coyotebartopiques hebben volgespammed en je raar aankijken dat je ze dan niet kent "huh, ik ben geen newbie ik heb al 2000 posts! Je komt zeker nooit in Onzin??"
Daarnaast heb ik mijn portie BFM en Mellowdy voor dit jaar wel weer gehad.ohja er is ook nog zoiets als een 'familiedag' wat ook die dag is en ik ben natuurlijk zelf ook niet de gezelligste Fok!ker.
quote:het aantal post en je registratiedatum iig niet
Op zondag 26 augustus 2001 21:44 schreef Miesjel het volgende:[..]
[offtopic]
Wie bepaald of je nogsteeds newbee bent?
[/offtopic]
quote:
ik ga ook niet
quote:Dat is voor iedereen verschillend denk ik. Als ik zo in die lijst kijk zie ik best een berg mensen staan bij wie ik het woordje "newbie" zou plakken.. maar sommigen van hen hebben al 2000 posts en vinden zichzelf geen newbie meer..
Op zondag 26 augustus 2001 21:44 schreef Miesjel het volgende:[..]
[offtopic]
Wie bepaald of je nogsteeds newbee bent?
[/offtopic]
Maar wat maakt het uit? Newbies zijn m.i. net zo welkom als "oldbies"
[Dit bericht is gewijzigd door Visionist_069 op 26-08-2001 21:49]
quote:Andere vraag, ben ik dan nog een newbee? Zo maar hoor, niet om mijn ego te strelen... Een Admin lijkt me daar wel zicht op te hebben.
Op zondag 26 augustus 2001 21:48 schreef Fannetje het volgende:Dat is voor iedereen verschillend denk ik. Als ik zo in die lijst kijk zie ik best een berg mensen staan bij wie ik het woordje "newbie" zou plakken.. maar sommigen van hen hebben al 2000 posts en vinden zichzelf geen newbie meer..
Maar wat maakt het uit? Newbies zijn m.i. net zo welkom als "oldbies"
quote:Ik ben geen admin hoor
Op zondag 26 augustus 2001 21:49 schreef Miesjel het volgende:[..]
Andere vraag, ben ik dan nog een newbee? Zo maar hoor, niet om mijn ego te strelen... Een Admin lijkt me daar wel zicht op te hebben.
Maar goed, ik zou zeggen dat jij geen newbie meer bent, omdat ik regelmatig wat van je lees/gelezen heb
quote:ik snap pcies wat je bedoelt...de FOK1ers kijken eerst naar je usernick dan naar je post...als ze je niet kennen zeggen ze geen ruk of je krijgt loze opmerkingen, erg irri[bijna even irri als ZGZ]
Op zondag 26 augustus 2001 21:48 schreef Visionist_069 het volgende:
Ben ook vaak teleurgesteld geweest moet ik eerlijk zeggen en denk daarom op de manier die ik hier uitlegde. Span je je bv. erg in om datgeen te posten wat je kwijt wil word je post als lucht gezien. Dat gevoel heb ik nou al sinds het begin dat ik hier ben.
enne BTW waar is die meeting??wat gebeurt er op die meeting en waneer is die meeting?? en valt er ook nog wat te doen voor een 14 jarige puber als ik??
quote:dat principe hanteer ik ook
Op zondag 26 augustus 2001 21:55 schreef Fannetje het volgende:
Maar goed, ik zou zeggen dat jij geen newbie meer bent, omdat ik regelmatig wat van je lees/gelezen heb
quote:volgens mij is het zo'n onzin spammert
Op zondag 26 augustus 2001 22:01 schreef Herald het volgende:[..]
dat principe hanteer ik ook
maar aangezien ik geen bepaalde post/topique van hem voor de geest kan halen is ie in mijn ogen een newbie.
quote:Utrecht. Iedereen wordt zat. Zaterdag. Ja je wordt dronken gevoerd.
Op zondag 26 augustus 2001 21:57 schreef dPyroSb het volgende:
enne BTW waar is die meeting??wat gebeurt er op die meeting en waneer is die meeting?? en valt er ook nog wat te doen voor een 14 jarige puber als ik??
quote:precies
Op zondag 26 augustus 2001 22:01 schreef Uiruru het volgende:
volgens mij is het zo'n onzin spammert
[Dit bericht is gewijzigd door Herald op 26-08-2001 22:13]
quote:Zoiets dacht ik al... nieuw dus letten ze niet op je. Post je een verhaal waar je lang mee bezig bent lijkt 't alsof er niet eens naar gekeken is. Je komt btw niet over als 14 jaar...meer verstand op 't eerste gezicht dan some others
Op zondag 26 augustus 2001 21:57 schreef dPyroSb het volgende:[..]
ik snap pcies wat je bedoelt...de FOK1ers kijken eerst naar je usernick dan naar je post...als ze je niet kennen zeggen ze geen ruk of je krijgt loze opmerkingen, erg irri[bijna even irri als ZGZ]
quote:Lijkt, maar dankzij de aankomende feature tellertje extra? kun jij zien dat jouw emotionele verhaaltjes in R&P weldegelijk worden gelezen. Gewoon flink veel topiques openen en in andere topiques constant herhalen hoe kut je liefdesleven is dan krijg je vanzelf de aandacht wel.
Op zondag 26 augustus 2001 22:19 schreef Visionist_069 het volgende:
Zoiets dacht ik al... nieuw dus letten ze niet op je. Post je een verhaal waar je lang mee bezig bent lijkt 't alsof er niet eens naar gekeken is.
quote:DBZ icoontje, praat in gebrekkig Nederlands met allerlei hippe kreten die populair zijn onder de 14jarigen en kijkt niet verder dan zijn eigen posts. Nou wat komt ie volwassen over zeg.
Je komt btw niet over als 14 jaar...meer verstand op 't eerste gezicht dan some others
quote:Kijk hier eens
Op zondag 26 augustus 2001 22:19 schreef dPyroSb het volgende:
wordt nog steeds niet beanwoord he loiten??
quote:de waarheid is wat je zelf wilt geloven, en als jij net zo'n gefrustreerde "hey ze luisteren niet naar me omdat ik nieuw ben" newbie gelooft moet je dat vooral doen. Ooit aangedacht dat het aan je posts ligt waardoor men niet op je reageert. Misschien zijn ze interessant genoeg, misschien te vaag, misschien wel gewoon duidelijk.
Op zondag 26 augustus 2001 22:29 schreef Visionist_069 het volgende:
dPyroSb komt met meer waarheid/info, iets waar je aan hebt.. een paar regels waar sommigen weken zoniet langer over doen.
Redenen:
-Vriendin
-Werk
-Gebeurtenissen deze week op Forum (helemaal geen zin om iets met Fok! te maken hebben annymore)
quote:De waarheid is wat je zelf wilt geloven? Wat kan je nog geloven dan? Dat 't aan m'n posts ligt? Mensen reageren wel.. in negatieve of positieve zin, daar ben ik intussen wel van overtuigd. Ik eis niks alleen als ik met iets kom in een topic wat vragend overkomt verwacht ik inderdaad een reply... niet zo verschrikkelijk gek lijkt me en me daarvoor een aandacht beest te noemen is overdreven want er zijn immers wel meer die hier hun hart uitstorten en om aandacht vragen. Zelf ben ik er maar 1 van de velen hier.
Op zondag 26 augustus 2001 22:42 schreef Herald het volgende:[..]
de waarheid is wat je zelf wilt geloven, en als jij net zo'n gefrustreerde "hey ze luisteren niet naar me omdat ik nieuw ben" newbie gelooft moet je dat vooral doen. Ooit aangedacht dat het aan je posts ligt waardoor men niet op je reageert. Misschien zijn ze interessant genoeg, misschien te vaag, misschien wel gewoon duidelijk.
Ik weet wel dat jij constant om aandacht vraagt, dat is jouw verkeerde instelling. Je eist van iedereen dat ze op jou replyen en dat ze jou persoonlijk bijstaan. Open een eigen topique helemaal voor jezelf alleen als je zo graag geholpen wilt worden.
quote:maar ga je alleen dreigen of ga je echt fok verlaten
Op zondag 26 augustus 2001 22:58 schreef scarefreak het volgende:
*meld*Redenen:
-Vriendin
-Werk
-Gebeurtenissen deze week op Forum (helemaal geen zin om iets met Fok! te maken hebben annymore)
quote:
ik ga ook niet, zo'n megameeting valt toch tegen en op Fok! hoor je alleen maar positieve verhalen. 100 mensen waarvan 75 zich geen newbie meer vinden omdat ze de coyotebartopiques hebben volgespammed en je raar aankijken dat je ze dan niet kent "huh, ik ben geen newbie ik heb al 2000 posts! Je komt zeker nooit in Onzin??"
Daarnaast heb ik mijn portie BFM en Mellowdy voor dit jaar wel weer gehad.ohja er is ook nog zoiets als een 'familiedag' wat ook die dag is en ik ben natuurlijk zelf ook niet de gezelligste Fok!ker.
hmmm fok is erg aan het stuiteren ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door morpheus_at_work op 26-08-2001 23:57]
quote:nee zo moet je het ook weer niet zien, meer dat ik buitenom af en toe nog eens beetje Forumen niet veel zin heb om andere dingen te gaan doen voor/met users, aangezien ik opeens deze week zwart werd gemaakt door users die nooit hun mond opendoen maar nu opeens haantje de voorste zijn en mij proberen zwart te maken met een lange nasleep
Op zondag 26 augustus 2001 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
maar ga je alleen dreigen of ga je echt fok verlaten
Redenen:
1. Ben lelijk ![]()
2. Ben heeeeeeeeeeeeeeeel erg verlegen..
3. Doe liever aan prive-meetingen anders zitten er zo veel mensen mee te kijken..
4. Heeft prive-meeting met Fokker..
5. Lijkt me gewoon niets..
*edit* Belangrijkste reden vergeten */edit*
[Dit bericht is gewijzigd door Tally op 27-08-2001 09:22]
quote:Nee duh... Maar je mag wel hoor.. Je bent toch in Utreg is maar een klein stukje van mn huisje af hoor..
Op maandag 27 augustus 2001 09:10 schreef Frutsel het volgende:
kom ook nie..reden?
1.tally komt niet
2.IERLAND -- NEDERLAND
quote:Weet ik...maar kan zelf ook niet... heb al 1 of ander groot feest op een afgelegen boerderij in Duitsland.
Op maandag 27 augustus 2001 09:13 schreef Tally het volgende:[..]
Nee duh... Maar je mag wel hoor.. Je bent toch in Utreg is maar een klein stukje van mn huisje af hoor..
quote:ROFLMAO, Herald, kijk uit met het plaatsen van deze opmerkingen, of ik ben gedwongen om je aan het einde van 2001 FOK!ker van het Jaar te noemen.
Daarnaast heb ik mijn portie BFM en Mellowdy voor dit jaar wel weer gehad.
Waarom:
1) Ik lurk hier pas vanaf begin april en post pas vanaf 30 april. Heb geen superspamneigingen en ben daarom nog niet bekend bij iedereen. Ik kom ooit nog wel een keer op een meeting, maar niet deze dus.
2) Heb de week daarna al een meeting van een ander forum waar ik iedereen al vanaf het begin ken.
3) Ik woon in Suawoude
4) Er is voetbal
Geen zin, bla bla, Nederland - Ierland, bla bla.
Het lijkt me best gezellie maar als je nie zo vaak post dan ga je dr nie zo makkelijk heen denk ik.
Ben niet te verlegen, lijkt me best grappig (kan me niet voorstellen dat er niet iemand is waarmee je kan praten) meer heb geen zin. Zal ook wel niet gebeuren.
* ~Anja~ daarom niet
quote:Dank u mijnheer Herald. Wat is er mis mee dant ik een Dragon Ball Z icoontje heb? Ik vat dat op als dicriminatie.
Op zondag 26 augustus 2001 22:24 schreef Herald het volgende:
DBZ icoontje, praat in gebrekkig Nederlands met allerlei hippe kreten die populair zijn onder de 14jarigen en kijkt niet verder dan zijn eigen posts. Nou wat komt ie volwassen over zeg.
nog een goededag mijnheer Herals en alle andere Fok!ers.
En de reden? Ehhhh.....ehhhh....ehhhh....nee, ik ben niet te verlegen....ehhhh....ja, ik ben al eens op een meeting geweest....ehhhh....nee, ik woon niet te ver weg....ehhhh....
Nou ja, ik kom gewoon niet!
quote:oei thnx!
Op zondag 26 augustus 2001 22:26 schreef Tinkerbell het volgende:[..]
Kijk hier eens
MUCHOS GRACIAS
Ik wil de vrouwelijke Fok!kers niet te veel in verleiding brengen, met als gevolg een overmaat aan posts in R&P over vreemdgaan.
Serieus: ik ben niet zo meeterig, al lijkt het me wel leuk om enkele Fok!kers eens in het echt te zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Halinalle op 27-08-2001 11:12]
Omdat ik aan het twijfelen ben tussen de volgende twee mogelijkheden:
http://www.indigopearl.com/eaplay/
OF!
http://www.wasteland.nl/party.html
quote:Ga me nou niet blij lopen te maken met een dooie mus.
Op zondag 26 augustus 2001 22:58 schreef scarefreak het volgende:
*meld*Redenen:
Veel plezier!
quote:Je MOET kiezen, tussen mij of Zuurtje!!! Catootje...zeg dat maar es een paar keer hardop, en daarna een paar keer Zuuuuuurrtje...Peanuts, see you there!)
Op maandag 27 augustus 2001 11:56 schreef Kleintje het volgende:
Zoals al eerder gezegd, Zuurtje en ik niet.
Wij zitten dan heerlijk in Parijs een beetje romantisch te doen.
We vinden het jammer want volgens mij gaat het echt megagaaf worden daar bij jullie.Veel plezier!
quote:Maak het me niet zo moeilijk!
Op maandag 27 augustus 2001 11:59 schreef Catootje het volgende:[..]
Je MOET kiezen, tussen mij of Zuurtje!!! Catootje...zeg dat maar es een paar keer hardop, en daarna een paar keer Zuuuuuurrtje...Peanuts, see you there!)
quote:Oef
Op maandag 27 augustus 2001 11:56 schreef Kleintje het volgende:
Zoals al eerder gezegd, Zuurtje en ik niet.
Wij zitten dan heerlijk in Parijs een beetje romantisch te doen.
We vinden het jammer want volgens mij gaat het echt megagaaf worden daar bij jullie.Veel plezier!
Parijs
![]()
Oef!!!
*jaloers*
Weet je wat? Ga jij naar die BBQ, ga ik met Zuurtje naar Parijs
quote:Jij gaat alleen maar omdat je Joene wilt neuken.
Op maandag 27 augustus 2001 12:23 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben zo lelijk als de nacht maar ik ga wel naar de meeting
quote:Kunnen we dan niet Zuurtje naar de bbq sturen en samen naar het romantische Parijs gaan?
Op maandag 27 augustus 2001 12:16 schreef twi het volgende:[..]
Oef
Oef
Oef
Oef
Oef
Oef
Oef
Oef
![]()
![]()
Parijs
![]()
![]()
Oef!!!
*jaloers*
Weet je wat? Ga jij naar die BBQ, ga ik met Zuurtje naar Parijs
quote:haha, ja, da's wel opvallend
Op maandag 27 augustus 2001 12:12 schreef Kleintje het volgende:[..]
Maak het me niet zo moeilijk!
Ik had al geschreven dat ik jou wilde ontmoeten.
Maar ja, jij mij kennelijk niet. AL (ehhhh) die meetings waar ik was, daar was jij niet.
En nu had ik van te voren gezegd dat ik die datum niet kon en ja hoor... jij gaat opeens meeten!!!!
quote:Oef! Ik was te verlegen om dįt voor te stellen, maar dat is nóg beter!
Op maandag 27 augustus 2001 12:32 schreef Kleintje het volgende:[..]
Kunnen we dan niet Zuurtje naar de bbq sturen en samen naar het romantische Parijs gaan?
Aangevallen!!
Als Eerste Door Hordes Meisjes, Die Me De Kleren Van Het Hemd
Willen Scheuren!!! Dolgek Zijn Ze Op Me!!
En Dan Ten Tweede Door De Neppe ZGZ-Haters!!
Die Zijn Gewoon Jaloers!!!!!!!!!
quote:Mag ik even heel hard lachen nu? *proest*
Op maandag 27 augustus 2001 12:46 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Als Ik Naar De Meeting Kom Wordt Ik Op Twee ManierenAangevallen!!
quote:
quote:Merel Rent Ook Achter Me Aan En Kissinggirl Ook!!
Op maandag 27 augustus 2001 12:47 schreef Armageddon het volgende:[..]
Mag ik even heel hard lachen nu? *proest*
quote:
quote:Merel achter jou aan? whoehahahahahaha!
Op maandag 27 augustus 2001 12:50 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Merel Rent Ook Achter Me Aan En Kissinggirl Ook!!
als Merel haar lenzen niet in heeft zou ze nog niet achter je aan rennen!
quote:ZineGeneZidane ontmaskert. Johan, kruip nu maar achter dat masker vandaan.
Die Me De Kleren Van Het Hemd Willen Scheuren!!!
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 12:52 schreef Armageddon het volgende:[..]
Merel achter jou aan? whoehahahahahaha!
Arma is veeeeeeeeeeeel leuker dan ZGZ
*slijm*
quote:Dan Moet Ze Wel Heel Lelijk Zijn!!
quote:volgens mij ben jij een kloon van Aernout, met al dat babyvet dat je achter je aan gehobbeld wil hebben
quote:Moet ze dan ook nog haar rollator pakken?
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 12:53 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Dan Moet Ze Wel Heel Lelijk Zijn!!
ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
quote:ik ben een beeb jah!
Op maandag 27 augustus 2001 12:53 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Dan Moet Ze Wel Heel Lelijk Zijn!!
quote:LOL!
Op maandag 27 augustus 2001 12:54 schreef Halinalle het volgende:[..]
Moet ze dan ook nog haar rollator pakken?
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 12:54 schreef Halinalle het volgende:[..]
Moet ze dan ook nog haar rollator pakken?
quote:Laat Me Dan Een Foto Zien!!!
Op maandag 27 augustus 2001 12:55 schreef Merel het volgende:[..]
ik ben een beeb jah!
quote:Whahahahahhaa stop!
quote:En Als Je Lekker Bent Mag Je Je
Op maandag 27 augustus 2001 12:59 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
Whahahahahhaa stop!
nu moet je echt ophouden hoor...kheb et niet meer!!!
Naam Eer Aandoen!!
quote:*Proest*..
Op maandag 27 augustus 2001 12:59 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
En Als Je Lekker Bent Mag Je Je
Naam Eer Aandoen!!
quote:Doe mij maar eerst een foto van jouw kop! Ik moet zo nog schijten zal vast beter gaan met die foto
Laat Me Dan Een Foto Zien!!!
quote:moe je maar beter zoeken hoor!
Laat Me Dan Een Foto Zien!!!
quote:Jij Bent Geen Chick Dus Jou Geef Ik Geen Moer!!
Op maandag 27 augustus 2001 13:01 schreef Armageddon het volgende:[..]
Doe mij maar eerst een foto van jouw kop! Ik moet zo nog schijten zal vast beter gaan met die foto
quote:Waar Dan??
Op maandag 27 augustus 2001 13:02 schreef Merel het volgende:[..]
moe je maar beter zoeken hoor!
* spookvrouw komt niet, heeft een bruiloft de hele dag
quote:Niet wéér!!!! *neus dichtknijpt*
Op maandag 27 augustus 2001 13:01 schreef Armageddon het volgende:[..]
Doe mij maar eerst een foto van jouw kop! Ik moet zo nog schijten zal vast beter gaan met die foto
Ow en Arma zet die telepathie nou eens ff uit
quote:Owja, euh nouja, ik ga dus wel, ik moest van m'n moeder
Op maandag 27 augustus 2001 13:03 schreef spookvrouw het volgende:
om weer geheel on topic te gaan.* spookvrouw komt niet, heeft een bruiloft de hele dag
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 13:03 schreef spookvrouw het volgende:
om weer geheel on topic te gaan.* spookvrouw komt niet, heeft een bruiloft de hele dag
quote:Ik moet ook van jouw moeder en ik ga lekker toch niet
Op maandag 27 augustus 2001 13:04 schreef Merel het volgende:
Owja, euh nouja, ik ga dus wel, ik moest van m'n moeder
quote:Maar jij bent stout
Op maandag 27 augustus 2001 13:07 schreef Tinkerbell het volgende:[..]
Ik moet ook van jouw moeder en ik ga lekker toch niet
quote:Ik vind het ook jammer Catootje, had je graag willen ontmoeten, maar we organiseren dat wel een andere keer in samenzwering met Yvonne of zo.
Op maandag 27 augustus 2001 13:06 schreef Catootje het volgende:[..]
![]()
![]()
*lijsje weer aanpast*
quote:en ik dan?
Op maandag 27 augustus 2001 13:08 schreef Armageddon het volgende:[..]
Maar jij bent stout
quote:Jij bent nog veel stouter
Op maandag 27 augustus 2001 13:11 schreef Merel het volgende:[..]
en ik dan?
*verleidelijkkijkt*
quote:kijk hier eens ff: Onafhankelijk van je partner toch hetzelfde doen??
Op maandag 27 augustus 2001 13:12 schreef Armageddon het volgende:[..]
Jij bent nog veel stouter
Maarehh.. wie komen er nou nog meer niet op de BBQ?
quote:Meldt
Op maandag 27 augustus 2001 13:14 schreef Merel het volgende:
Maarehh.. wie komen er nou nog meer niet op de BBQ?
Ik ga Nederlandse boodschapjes doen, voetbal kijken en uit eten, en dat allemaal op rolafstand van een warm bedje voor het geval de jetlag in mocht slaan....
quote:ROFL Jij Bent Gewoon Da Bomb Man!!
Op maandag 27 augustus 2001 13:44 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Als Ik Naar De Meeting Kom Wordt Ik Op Twee Manieren
Aangevallen!!Als Eerste Door Hordes Meisjes, Die Me De Kleren Van Het Hemd
Respect!!
Ik ga niet iig.
quote:geen spam ajb
Op maandag 27 augustus 2001 13:44 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Als Ik Naar De Meeting Kom Wordt Ik Op Twee Manieren
Aangevallen!!Als Eerste Door Hordes Meisjes, Die Me De Kleren Van Het Hemd
erm..ja het lijkt me veiliger voor jou om niet te gaan ja, tenzij levendbegraven wilt worden
quote:Wil je mij niet zien dan?
Op maandag 27 augustus 2001 14:06 schreef Catootje het volgende:
*past lijsje weeeeeer aan* Slakkie niet, ElizabethR niet....(ik hou niemand over)
quote:Danke Schon!
Op maandag 27 augustus 2001 14:02 schreef slakkie het volgende:[..]
ROFL Jij Bent Gewoon Da Bomb Man!!
Respect!!
Ik ga niet iig.
quote:Zei Je Toch,
Op maandag 27 augustus 2001 14:04 schreef dPyroSb het volgende:[..]
geen spam ajb
erm..ja het lijkt me veiliger voor jou om niet te gaan ja, tenzij levendbegraven wilt worden
Weer Zo'n Jaloerse ZGZ Hater!!! ![]()
Gek Wordt Ik Ervan!
quote:Hoezo past lijstje aan? Ik heb altijd gezegd dat ik niet zou komen naar de 1sep meeting.
Op maandag 27 augustus 2001 14:06 schreef Catootje het volgende:
*past lijsje weeeeeer aan* Slakkie niet, ElizabethR niet....(ik hou niemand over)
quote:Geen Dank, Alleen Geen Duits AUB, Heb Ik Zo'n Klere Hekel Aan
Op maandag 27 augustus 2001 14:22 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Danke Schon!
quote:Dan kan ik toch wel hopen
Op maandag 27 augustus 2001 15:03 schreef slakkie het volgende:[..]
Hoezo past lijstje aan? Ik heb altijd gezegd dat ik niet zou komen naar de 1sep meeting.
(Arma, jij staat op een geheeeeel ander lijsje!!
)
quote:oe! welke precies? *nieuwschierig is*
Op maandag 27 augustus 2001 15:36 schreef Catootje het volgende:[..]
Dan kan ik toch wel hopen
Grmbl, je lijkt net Zovty!
(Arma, jij staat op een geheeeeel ander lijsje!!)
quote:*kuch*
Op maandag 27 augustus 2001 15:36 schreef Catootje het volgende:
![]()
Arma! UIT die telepatie zei ik!!
quote:och ja, LMK, zovty, strax ben ik nog heel fok
Op maandag 27 augustus 2001 15:36 schreef Catootje het volgende:[..]
Dan kan ik toch wel hopen
Grmbl, je lijkt net Zovty!
quote:* Smots is onder de indruk van Zgz.
Op maandag 27 augustus 2001 13:44 schreef ZineGeneZidane het volgende:Als Eerste Door Hordes Meisjes, Die Me De Kleren Van Het Hemd Willen Scheuren!!!
Heeft een BBQ die dag met 4 andere FOK!kers (die het niet zo hebben op meetings) die niet naar Utreg gaan en 3 niet-FOK!kers
quote:Tja dan is het van mij ook wel duidelijk
Op zondag 26 augustus 2001 22:11 schreef Verbal het volgende:
* Verbal komt ook niet...
Ik meldt?
Ik loopt
ik poept.
Huh?
quote:Als in: "Merel meldt", men praat over zichzelf in de derde persoon.
Op maandag 27 augustus 2001 17:40 schreef ~Anja~ het volgende:
Waarom zeggen jullie in allemaal *MeldT.Ik meldt?
Ik loopt
ik poept.Huh?
Niet dat ik me meld want ik kom lekker wel
quote:* ~Anja~ meldt
Op maandag 27 augustus 2001 17:41 schreef Merel het volgende:[..]
Als in: "Merel meldt", men praat over zichzelf in de derde persoon.
(ik) meld.
Nahja goed...ik zal het wel fout hebben.
quote:Nee, dat zegt ik altijdt!
Op maandag 27 augustus 2001 17:55 schreef Xhorder het volgende:[..]
ZineGeneZidane fan zeker...?
Ik poepte al voordat hij hier op het forum kwamt.
quote:Aha, okay dan weetd ik dat. Ik vroegt het me gewoon af.
Nee, dat zegt ik altijdt!
quote:alles..behalve jaloers man
Op maandag 27 augustus 2001 14:23 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Zei Je Toch,
Weer Zo'n Jaloerse ZGZ Hater!!!
Gek Wordt Ik Ervan!
[Dit bericht is gewijzigd door Vidra op 27-08-2001 19:30]
bv
De organisatie is slecht...
Vindt het thema of programma niets...
De datum is verkeert...
Heb je andere plannen...
Geen zin, en zo ja why not..
Hou niet van meetings...
Bang!..
etc.
* Vidra gaat natuurlijk WEL!!!
quote:op zich wel dapper dat je zo openhartig al je contactvrees- en andere problemen etc op tafel gooit.
Op zondag 26 augustus 2001 21:17 schreef Uiruru het volgende:[..]
Dat telt bij mij ook maar dat zet ik er maar niet bij. Waarom denken jullie dat er na 2 jaar nog geen foto van Uiruru op Fok staat?
quote:uhm... m'n moet m'n moeder uit bad halen
Tja geef es je reden / redenen op waarom je niet komt...
quote:Tssssssk...
Op maandag 27 augustus 2001 17:33 schreef Qarinx het volgende:
meldt
We krijgen je heus nog wel..
quote:Jammer!!
Op maandag 27 augustus 2001 10:49 schreef ~Anja~ het volgende:
* ~Anja~ nietBen niet te verlegen, lijkt me best grappig (kan me niet voorstellen dat er niet iemand is waarmee je kan praten) meer heb geen zin. Zal ook wel niet gebeuren.
* ~Anja~ daarom niet
* JungleMan vindt daarom geen reden
quote:Ik ben vet, alleen geen baby-vet meer..
Op maandag 27 augustus 2001 20:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
Jammer voor Aernout dat er dan zo weinig babyvet naar de bbq komt
quote:Jah!
Op maandag 27 augustus 2001 20:41 schreef Dr_Crouton het volgende:
Jammer voor Aernout dat er dan zo weinig babyvet naar de bbq komt
quote:psssst! das bij ons allemaal zo! gewoon babyvet noemen, dan is het niet erg!!
Op maandag 27 augustus 2001 21:02 schreef Catootje het volgende:[..]
Ik ben vet, alleen geen baby-vet meer..
quote:Je Poepte Niets!!!
Op maandag 27 augustus 2001 17:59 schreef ~Anja~ het volgende:[..]
Nee, dat zegt ik altijdt!
quote:Qarinx En Ik Gaan Die Dag Samen Al Iets Anders Doen!!!
Op maandag 27 augustus 2001 17:33 schreef Qarinx het volgende:
meldt
Ik heb er een hekel aan als mensen gaan fotograveren terwijl ik net een kippepoot zit af te kluiven.
quote:Ah jammer
Op maandag 27 augustus 2001 22:40 schreef fokje het volgende:
* meldIk heb er een hekel aan als mensen gaan fotograveren terwijl ik net een kippepoot zit af te kluiven.
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 22:59 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Ah jammer
Would have loved to meet you again
Solse Gat 2 dan maar binnenkort
![]()
quote:Gewoon kleine gezelli meet dan
Op maandag 27 augustus 2001 23:04 schreef fokje het volgende:[..]
![]()
Ook ff geen spoken meer, heb er iets teveel van gehad. Over een tijdje weer.
quote:Ik ook hoor!
Op maandag 27 augustus 2001 23:07 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Gewoon kleine gezelli meet dan
Heb het met jullie prima naar mijn zin gehad nl.
quote:Dat is dan zeker jammer voor je
Op maandag 27 augustus 2001 20:30 schreef JungleMan het volgende:[..]
Jammer!!
* JungleMan vindt daarom geen reden
quote:oe! zo'n plaatje heb ik nog
* meldIk heb er een hekel aan als mensen gaan fotograveren terwijl ik net een kippepoot zit af te kluiven.
quote:
Op maandag 27 augustus 2001 21:08 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
ooow ik kom niet!!!! helaas
quote:ingezoomd op kippepootje zeker
Op dinsdag 28 augustus 2001 10:21 schreef KingShakur het volgende:[..]
oe! zo'n plaatje heb ik nog
Gewoon omdat ik geen zin heb in die rotkoppen van jullie ![]()
Al scheelt het wel dat Herald niet komt
quote:*diepe teleurstelling* Jammer!! (alhoewel de reden wel voor te stellen is: Morph, geeen foto's van kluivers aub!)
*past weer lijsje aan...* Zanderrrr, jij komt!
quote:O jee! Heb ik aan spookbotjes zitten te kluiven????
Op dinsdag 28 augustus 2001 10:21 schreef KingShakur het volgende:[..]
oe! zo'n plaatje heb ik nog
* fokje has lost her mind!
quote:Dude... tis oneindig zuipen & eten voor 25 piek! Daar hoevie toch niet over te denken
Op maandag 27 augustus 2001 23:09 schreef Zanderrr het volgende:
* Zanderrr twijfelt nog...
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 10:47 schreef Catootje het volgende:[..]
*diepe teleurstelling* Jammer!! (alhoewel de reden wel voor te stellen is: Morph, geeen foto's van kluivers aub!)
Morph, je weet wat je te doen staat!
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 10:44 schreef jerney het volgende:
*meldt*Gewoon omdat ik geen zin heb in die rotkoppen van jullie
Al scheelt het wel dat Herald niet komt
quote:Fokken?
Op maandag 27 augustus 2001 22:31 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Qarinx En Ik Gaan Die Dag Samen Al Iets Anders Doen!!!
quote:Neuh ik moet werken...
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:26 schreef Gia het volgende:[..]
Fokken?
quote:je moet toch wat als je niet kunt leren
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:31 schreef Qarinx het volgende:[..]
Neuh ik moet werken...
quote:Jah of veel geld verdienen in je vakantie om uitgebreid te kunnen winkelen in je tussenuren...
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:42 schreef semsex het volgende:[..]
je moet toch wat als je niet kunt leren
quote:Agreed!
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:52 schreef speknek het volgende:
bah winkelen. kun je beter bbqen en zuipen
quote:psies
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:52 schreef speknek het volgende:
bah winkelen. kun je beter bbqen en zuipen
volgende keer beterrr...
[Dit bericht is gewijzigd door starbrotheryvette op 28-08-2001 15:35]
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:02 schreef Armageddon het volgende:[..]
quote:ach dat valt best wel tegen IRL
Op dinsdag 28 augustus 2001 15:36 schreef jerney het volgende:[..]
awww jij bent wel liev hoorrrrr
quote:Verpest m'n illusie nou niet joh
Op dinsdag 28 augustus 2001 15:37 schreef Merel het volgende:[..]
ach dat valt best wel tegen IRL
quote:ruilen?
Op dinsdag 28 augustus 2001 15:48 schreef jerney het volgende:[..]
Verpest m'n illusie nou niet joh
*zwijmel*
quote:Misschien kun je wat bietsen?
Op dinsdag 28 augustus 2001 15:34 schreef starbrotheryvette het volgende:
Kun je je eigenlijk nog opgeven??Ik weet niet zeker of ik ga, maar ik heb namelijk zo'n maandtraject kaart en kan dus de hele maand door heel nederland reizen, misschien dat ik wel eventjes kom..
MAar ik vind het wel eng hoor, ik ken helemaal niemand irl...
quote:ehm... neej
Op dinsdag 28 augustus 2001 15:50 schreef Merel het volgende:[..]
ruilen?
Mag ik 'm niet gewoon hebben?
quote:Hee da's dan wel weer leuk!
Op maandag 27 augustus 2001 23:09 schreef Zanderrr het volgende:
* Zanderrr twijfelt nog...
* Beatrice twijfelt ook weer
quote:NEEJ!
Op dinsdag 28 augustus 2001 15:53 schreef jerney het volgende:[..]
ehm... neej
Jerome is mijnesMag ik 'm niet gewoon hebben?
't is ruilen of niks ![]()
quote:nooouuuuhouw!
Op dinsdag 28 augustus 2001 15:58 schreef Merel het volgende:[..]
NEEJ!
't is ruilen of niks
quote:ja wie is hier nou gemeen, jij wil nie ruilen
Op dinsdag 28 augustus 2001 16:16 schreef jerney het volgende:[..]
nooouuuuhouw!
Gemenerd
kopen mag wel
quote:2,50?
Op dinsdag 28 augustus 2001 16:17 schreef Merel het volgende:[..]
ja wie is hier nou gemeen, jij wil nie ruilen
kopen mag wel
quote:LOL
Op dinsdag 28 augustus 2001 16:30 schreef jerney het volgende:[..]
2,50?
ja het is een etter af en toe, maar hij is me toch echt wel meer waar dan 2,50! ![]()
ik hou em gewoon lekker zelf
quote:Goh, wat flink van je dat je dat zomaar onder een kloon durft te posten.
Op dinsdag 28 augustus 2001 14:42 schreef semsex het volgende:
je moet toch wat als je niet kunt leren
Overigens kom ik zaterdag zo goed als langs die camping. Ik zal heel hard toeteren en zwaaien
quote:kom je ook even hallo zeggen??
Op dinsdag 28 augustus 2001 16:35 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Goh, wat flink van je dat je dat zomaar onder een kloon durft te posten.
Overigens kom ik zaterdag zo goed als langs die camping. Ik zal heel hard toeteren en zwaaien
quote:Okee, ik neem wel een megafoon mee, dan kan ik onder het voorbij rijden hallo Merel roepen
Op dinsdag 28 augustus 2001 16:36 schreef Merel het volgende:[..]
kom je ook even hallo zeggen??
pliiiiieeeeesssss? *liefkijkt*
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 28-08-2001 16:37]
quote:DEAL!
Op dinsdag 28 augustus 2001 16:37 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Okee, ik neem wel een megafoon mee, dan kan ik onder het voorbij rijden hallo Merel roepen
quote:oeh een goede onderhandelaar
Op dinsdag 28 augustus 2001 16:32 schreef Merel het volgende:[..]
LOL
ja het is een etter af en toe, maar hij is me toch echt wel meer waar dan 2,50!
ik hou em gewoon lekker zelf
quote:nope, sorry, dan krijg je em niet!
Op dinsdag 28 augustus 2001 17:00 schreef jerney het volgende:[..]
oeh een goede onderhandelaar
ehm... ok, 5 gulden... maar hoger ga ik niet hoor
5 gulden zeg... zal ie leuk vinden om te horen hoeveel ie waard is
quote:Niet zwaaien en toeteren, langskomen!!!
Op dinsdag 28 augustus 2001 16:35 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Goh, wat flink van je dat je dat zomaar onder een kloon durft te posten.
Dan zal ik net doen alsof ik je niet herken, kee?
quote:gna gna
Op dinsdag 28 augustus 2001 17:02 schreef Merel het volgende:[..]
nope, sorry, dan krijg je em niet!
5 gulden zeg... zal ie leuk vinden om te horen hoeveel ie waard is
quote:5 gulden!
Op dinsdag 28 augustus 2001 17:00 schreef jerney het volgende:[..]
oeh een goede onderhandelaar
ehm... ok, 5 gulden... maar hoger ga ik niet hoor
godgloeiendegloeiende ben jij nou helemaal
quote:voorspelbaar
Op woensdag 29 augustus 2001 20:33 schreef Armageddon het volgende:[..]
5 gulden!
godgloeiendegloeiende ben jij nou helemaal
yep, weet je hoe blij mag zijn dat ik het met je uithou, andere mensen vinden je niks waard ![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |