quote:Bixie van harte!!
Belana, ik geef de strijd niet zo makkelijk op hoor. Nog niet...
*strijdlustig is*
Ben nu sinds 2 1/2 week weer aan het sporten en dat voelt heel goed. Doe dit 2x per week net als "vroeger". Maar niet zoals "vroeger", heb een aangepast schema gekregen van de trainers. Maar ik dóe tenminste iets, dat sterkt me wel.
quote:Rol bij voorkomen van postnatale depressie? Vette vis na de bevalling!
Een minder snel herstel van DHA (visvetzuur) status bij moeders na de bevalling hangt mogelijk samen met een postnatale depressie. Dit blijkt uit het proefschrift van Renate de Groot waarmee zij in november 2003 promoveerde aan de Universiteit Maastricht. Eén vet visje elke week lijkt extra belangrijk voor vrouwen na de bevalling.
DHA (docosahexaeenzuur), één van de visvetzuren, is een van de belangrijkste vetzuren in de hersenen. Tijdens de zwangerschap daalt de DHA status van de moeder. Na de bevalling herstelt dit zich weer. Bij vrouwen die borstvoeding geven, verloopt dit herstel langzamer. Bij 112 vrouwen is 32 weken na de bevalling het voorkomen van depressieve symptomen in de postnatale periode onderzocht. Bij 21% van de vrouwen werden deze depressieve symptomen in min of meerdere mate gevonden. Vrouwen bij wie de DHA status slechter herstelde na de bevalling hadden een hogere kans op het ontwikkelen van depressieve symptomen. Wel of niet geven van borstvoeding had hierop geen invloed. Hoewel het om een gering effect gaat en een betrekkelijk kleine onderzoeksgroep, lijkt aandacht voor voldoende visvetzuren in de voeding van moeders na de bevalling van belang. De aanbeveling van de Gezondheidsraad voor DHA is 200 milligram per dag. Dit komt overeen met één à twee porties vette vis per week. De meeste Nederlanders halen deze richtlijn niet.
Bron: Proefschrift ‘Fatty acids, pregnancy, and cognition’. R.H.M. de Groot. Universiteit Maastricht november 2003. Vitamine Informatie Bureau, TNO 2004
Geweldig toch dat ik al zo blij ben met die simpele dingetjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:08 schreef Belana het volgende:
snoopy! Stoerrrr!!!
Lieve Tinkepink, da's echt teveel. Dat kan jij en je borsten niet aan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:52 schreef Tinkepink het volgende:
Overdag krijgt hij op het moment bijna elk uur bv, wat erg vermoeiend is.
Ben jij nou zo snel weer op de been, of lijkt dat maar zo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:24 schreef Anitra het volgende:
Oh balen als je je zo moe voelt ladyS.
Hier heeft Djulian zijn eerste "uitje"gehad. Ik moest naar de tandarts en de tandarts vond dat die kies er maar uit moest. Morgen naar oma, ik heb er reuze zin in, maar moet weer ff bedenken wat ik allemaal mee moet nemen, das heel lang geleden
Oh hou op, wij gaan een paar dagen weg, geen idee wat er allemaal mee moet!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:24 schreef Anitra het volgende:
Hier heeft Djulian zijn eerste "uitje"gehad. Ik moest naar de tandarts en de tandarts vond dat die kies er maar uit moest. Morgen naar oma, ik heb er reuze zin in, maar moet weer ff bedenken wat ik allemaal mee moet nemen, das heel lang geleden
Yepquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:47 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ben jij nou zo snel weer op de been, of lijkt dat maar zo?![]()
He, zo'n exemplaar heb ik ook hierquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:21 schreef pluisje het volgende:
Ik kan er zelf altijd ontzettend frustie van worden als Tobias hartstikke veel slaap heeft, maar zich weigert daaraan over te geven. Dan is het echt een klein driftig jongetje, wat niet stil te krijgen is. Tot ie opeens de strijd opgeeft en letterlijk in slaap stort. Dan is ie wel weer lief
Gisteren merkte ik inene dat ik weer op mijn buik kan liggenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:25 schreef Anitra het volgende:
Maar ik kan er nu zo van genieten dat ik mijn eigen benen weer af kan drogen, dat ik rechtop kan zitten, gewoon van die kleine dingen.
waar kan ik tekenen???quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:05 schreef Lois het volgende:
Wauw!!!Kunnen we daar niet een "nieuwe-moeders-we-laten-de-kids-lekker-bij-de-nieuwe-vaders-thuis"meeting houden?
Ja, dat kan achteraf altijd wel een beetje tegenvallen. Heel goed om dan even een tukkie te doen hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:44 schreef Anitra het volgende:
Alleen was heel moe toen ik terug was en ben ff naar bed gegaan, werd alleen bijna 3 uur later pas wakker
Ik zou geen probleem hebben met degene die zou oppassen, dat zouden dan bv mijn ouders zijn, die kunnen heel prima voor hem zorgen. Of ik zelf zo lang weg zou willen is iets anders. Een dag of 3/4 max denk ik.quote:Op zondag 29 augustus 2004 09:38 schreef phluphy het volgende:
Een vraagje aan de {nieuwe} moeders met al dan niet vakantieplannen:
Stel, je kindje is zo'n 8 maanden oud en een naast familielid (moeder, schoonmoeder, of zus) wil wel 8 dagen oppassen, zodat jij met je hubbie/vriend een weekje naar de zon kan.
Zou je dat doen? Lees: zou je dat kunnen, je kindje zo lang aan iemand anders toevertrouwen? En zou je je kindje niet heel erg vreselijk gaan missen?
Mag ik me please?! Loena is vlief op the Highlandsquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:43 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Oeh wat ziet dat er goed uit Dutch. Wij gaan over 3 weken, 1 weekje naar Schotland. In de highlands. Dus erg mooi. Kan alleen even geen fotootje vinden.
Weet ik schat, wel heel erg lief van je.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:58 schreef poemojn het volgende:
Wat fijn Lewis!
Dutchie, je kunt die vacatures ook online zoeken en dan online solliciteren (mag ook voor je WW als je die hebt) bijv bij:
- Telegraaf e.a.
- NationaleVacaturebank.nl
Poeh, daar zeg je me wat...quote:Op donderdag 2 september 2004 20:00 schreef Anitra het volgende:
Ik heb een vraagje aan de gene die een ruggeprik gehad hebben. Ik heb nl nu nog (3wekenl later) pijn in mijn rug en dat vanaf de plek waar ik geprikt ben en dat trekt door naar beneden, is dit normaal?
quote:Op donderdag 2 september 2004 21:33 schreef snoopy het volgende:
Ik ben vandaag ook bij de VK geweest voor de nacontrole. Buikspieren zaten volgens haar weer keurig op hun plek. Wist niet eens dat ik buikspieren had![]()
Ach, het is toch een soort mijlpaalquote:Op donderdag 2 september 2004 23:21 schreef Rottdog het volgende:
Heeft vandaag de spuugdoop van Zoë mee mogen maken kan nog niet geloven dat er zo'n straal uit zo'n kleine meisje kan komen.
Grapjurkquote:Op vrijdag 3 september 2004 06:39 schreef phluphy het volgende:Snoopy toch
Natuurlijk zitten er in je buik spieren !! Je weet wel, dat zijn van die dingen die je kunt trainen (buikspier-oefeningen noemen ze dat). En als je dat erg fanatiek doet, krijg je een wasbordje
![]()
Jee dat is dan een dubbel zware tijd voor jou geweest zegquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:22 schreef Grijs het volgende:
Eindelijk kom ik ook weer een beetje aan mezelf toe. Bijna vanaf de geboorte van Judith was K3 overspannen, waardoor alle zorg op mij neerkwam.
lekker joh dat je weer aan jezelf toe komt. Moeilijk is dat het als ze ineens de hele dag in huis zijn en zich heel anders gedragen als je gewend bent. Bastardhost kwam overspannen thuis te zitten toen Storm ruim een jaar was. Hele dagen hing ie op de bank en wilde die niks!. Langzaam ging het beter en toen werd ik zwanger van Sverre. De keuken verbouwen was ook een goede oppepper en toen ging het steeds weer beter. En hij was net weer begonnen met werken toen Sverre onverwachts werd geboren....maar ook daar zijn we overheen gekomenquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:22 schreef Grijs het volgende:
Eindelijk kom ik ook weer een beetje aan mezelf toe. Bijna vanaf de geboorte van Judith was K3 overspannen, waardoor alle zorg op mij neerkwam. Gelukkig heb ik wel wat (huishoudelijke en oppas) hulp gehad, maar toch is het een enorme (emotionele) belasting om een overspannen man in huis te hebben. Gelukkig is hij weer (volledig) aan het werk en gaat dat erg goed (beter dan ik had verwacht). Hij is als hij thuiskomt wel moe, maar niet meer 'vervelend'.
Ik merk dat Daan wel weer moet wennen dat papa naar het werk gaat en de eerste tijd moest hij dat natuurlijk afreageren, maar ik heb het idee dat alles nu weer een beetje rustiger wordt hier. Nu kan ik eindelijk een beetje bijkomen van de afgelopen tijd.
Misschien dat ik straks weer wat meer reageer hier op het forum (i.p.v. alleen korte berichtjes en mededelingen), maar daar kom ik nog niet echt aan toe. Ik lees wel e.e.a. mee, maar heb vaak nog niet de zin om te reageren.
was toch de goede uitzending he?quote:Op woensdag 8 september 2004 21:04 schreef Luchtbel het volgende:
Bij Oprah was een vrouw die door d'r man in d'r buik werd geslagen nadat ze een ks had gehad, ik voelde ineens alles inkrimpen in m'n maag en ik heb niet eens zo'n ding gehad
Aneurysma?quote:Op maandag 6 september 2004 14:02 schreef dutchie het volgende:
Mijn ene oma heeft een bloedstolling (weet even niet meer hoe het heet) en als die knapt is ze binnen een paar minuten weg.
Dat denk ik wel! Je buikspieren zijn doorgesneden, en weer gehecht, je zou ze nog niet eens kunnen gebruiken al zou je het willlenquote:Op donderdag 9 september 2004 11:59 schreef Sugar het volgende:
Mijn wond zelf is gelukkig heel mooi afgewerkt!Maar ik voel het gebied nog wel, ja, al valt het me niet tegen!
Overigens had een vlos in het ziekenhuis me gezegd dat ik over een dag of 4, 5 wel met buikspieroefeningen mocht beginnen!Ik was toen al verbaasd, maar ze bleef erbij!
Later hier aan kraamhulp gevraagd en ook aan eigen vlos, en beiden zeggen dat de ziekenhuis-vlos zich vergist móet hebben! Want ik mag officieel niet eens fietsen deze 6 weken! Ze zal wel heel erg in de bonen geweest zijn![]()
Zou wel kunnen Anitra, wel balen zo vroeg al. Ik had dat na Connor na ongeveer 6 weken, maar het bleef daarna weer een hele poos weg. Maar ik gaf bv, dus ik weet niet of dat ook zo loopt bij flesvoeding(dat gaf je tochquote:Op donderdag 16 september 2004 18:34 schreef Anitra het volgende:
Ik heb even een vraagje:
Ik heb vandaag een kramp gevoel ter hoogte van mijn baarmoeder. ben nog niet ongesteld geworden (kleine man is vandaag psies 5 weken), maar zou het wel een ongesteldheid kunnen zijn die eraan zit te komen?
Ow, dat klopt wel in dit geval.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:14 schreef poemojn het volgende:
Dat moet je afwachten ben ik bang..
Loena, het schijnt dat bv + schemavoeden, eigen bedje enzo gewoonlijk de menstruatie uitstellen tot je begint met bijvoeden. Geef je bv gecombineerd met veel lichamelijk contact en samen slapen ed dan duurt dat meestal tot de nachtvoedingen ophouden (en die schijnen langer door te gaan als je samen slaapt).
Hou opquote:Op donderdag 16 september 2004 21:25 schreef Belana het volgende:
gewoon kort knippen
quote:Op donderdag 16 september 2004 22:00 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hou opik had een keer een rasechte pot in de winkel, althans dat dacht ik, spijkerbroek van SpijkerbroekenHenkie, bergschoenen, vaag hemd, daarover overhemd blouse, rare stekeltjes en 1 oorbel....alleen ze had 2 kinderen bij zich, nou jah kon natuurlijk. Raakte we aan de praat liet ze een foto van zichzelf zien 5 jaar daarvoor, zag ze er hartstikke leuk uit....D'r haar knipte ze omdat ze geen tijd meer had om het te kammen s morgens door d'r kinderen, kleding werd toch alleen maar vies met d'r kinderen, overhemd blouse lekker makkelijk als ze op d'r fiets moest voor d'r kinderen en d'r tweede oorbel was ze vergeten doordat bijna zindelijke peuter in z'n broek had gepoept voordat ze weg wilden gaan
Ik had nog niet zo HEEL veel moeite met dat het uitviel, maar dat het vervolgens weer teruggroeit.... Bij mij was dat dus echt geen porum, ik had lang haar en dan zo'n dunne pony en van die mohawk-sprieten bovenop toen de boel weer begon te groeien. Ik heb mijn haar dus afgeknipt. En verder voldoe ik al bijna geheel aan LB's beschrijving, alleen heb ik geen oorbellenquote:Op donderdag 16 september 2004 22:36 schreef heaven7 het volgende:
Komen de haren die uitgevallenzijn wel weer terug? Of blijft je haar dan voor altijd heel dun?
The story of my lifequote:Op vrijdag 17 september 2004 13:22 schreef Sugar het volgende:
Ik kan niet ver lopen, mag niet fietsen, rijd geen auto en zou ook niet weten hoe ik nu met Maria en openbaar vervoer echt iets kan. Stad is toch te ver en ook daar loop je dan al snel te veel voor wat mijn lijf aankan. Ik denk elke dag weer: ik kan alles, maar mijn energie blijkt 's avonds dan pijnlijk op...
Bij zijn verzorging ligt mijn prioriteit, dus dat lukt gewoon. Ook als het eigenlijk niet luktquote:Op vrijdag 17 september 2004 14:32 schreef livelink het volgende:
Pluisje, wat vervelend dat die gewrichtsontstekingen nu zo opzetten. Lukt het je nog wel om Tobias te verzorgen? Ik kan me tenminste voorstellen dat dat moeilijk is met je gewrichten.
De was doe ik, koken doe ik doordeweeks (meestal smokkel ik 1 keer per week door Rick te bellen dat ie wat moet halenquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:02 schreef snoopy het volgende:
Maar buiten het 'voor `Tobias zorgen' zijn er natuurlijk nog veel meer dingen die thuis moeten gebeuren (de was, boodschappen, koken, stofzuigen etc.). Hoe houden jullie dat dan vol?
Ik probeer dat soort dingen zoveel mogelijk te doen nu ik nog zwangerschapsverlof heb omdat mijn vriendje weer aan 't werk is. maar voor jou zijn dat dus dingen die je niet allemaal zelf kan doen denk ik?
Boodschapjes kan ik straks (lees bevallen ed) ook best wel eens voor je doen hoor, als ik dan even met Tobias mag kroelenquote:Op vrijdag 17 september 2004 16:10 schreef pluisje het volgende:
[..]
Boodschappen laat ik af en toe bezorgen, en verder doet Rick die 's avonds of in het weekend.
Lijkt mij een goede dealquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:01 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Boodschapjes kan ik straks (lees bevallen ed) ook best wel eens voor je doen hoor, als ik dan even met Tobias mag kroelen![]()
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 17 september 2004 17:46 schreef pluisje het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede deal![]()
Uhm, maar dan mag ik toch ook wel even stiekum met dat luie monster dat toch ooit je buik uit moet komen knuffen he?
HIHIHIquote:Op vrijdag 17 september 2004 21:16 schreef dutchie het volgende:
Loena hou us op met het posten onder Five zijn nick!![]()
Wij maar denken dat het eindelijk zover is en dat Five dat trots komt melden.![]()
Terug in je weëen-trance!
Verdorie LB, er moet volgens mij toch echt wat gebeuren! Ik weet eerlijk gezegd ook DE oplossing niet. Maar het is duidelijk dat je hulp nodig hebt en niet dat slappe niet serieus-worden-genomen-gedoe van die huisartsenpost. Nu heeft iedereen hier al allerlei dingen aangedragen maar ik ga nog maar eens wat zeggen. Als jij dit serieus aankaart bij je huisarts denk je dat hij je dan ook weer met een kluitje in het riet stuurt?quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:24 schreef Luchtbel het volgende:Ligt lekker te maffen.
Nu we hier toch zijn kan ik ook wel ff m'n hart luchten, ik ben steeds super gestressd, ben steeds bang dat het niet goed met d'r gaaten hoe het allemaal verder moet
en ik kan alleen nog maar flauw doen
als het enigszins serieus wordt allemaal raak ik behoorlijk in paniek
en ook ik moet steeds aan Phluph denken...
ho maar weer, ik begin al op Moeder Theresa te lijken, en das nu niet echt een vooruitgang als ik eerlijk mag zijn... kben gewoon wie ik ben.. en niet meer... of minder...quote:Op zondag 19 september 2004 00:40 schreef Luchtbel het volgende:
En Luckepuck je moest eens weten wat je al gedaan hebt
Hebben jullie gevraagd aan de huisarts of het een complicatie van de ruggenprik kan zijn?quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:00 schreef buddyjoe het volgende:
Eehm, zenuw en klem is een foute combinatie bij Anitra. Dat is namelijk al het geval in d`r heup
En ja, de situatie is echt niet fijn op het moment. Zoals het nu gaat kunnen we voorlopig niet ons normale leven oppakken en word Anitra gillend gek. Ook al zegt zegt ze zelf van niet.
Hoewel ik lange tijd gedacht heb dat het misschien iets met overbelasting te maken zou hebben, immers, als je na 20 weken bedrust inene een marathon loopt kan dat niet goed gaan. Maar na het nu een tijdje aangezien te hebben begin ik ook m`n twijfels te krijgen of er misschien niet toch iets verkeerd is gegaan.
Daarbij knaagt het psychisch aan je; Hoewel ik Aniet en mezelf probeer voor te houden dat het puur overbelasting is, blijft toch die twijfel van stel nou dat er inderdaad een zenuw o.i.d. geraakt is.
Een scenario waar wij niet aan moeten denken.
edit: Ik heb de passmailer gevonden
De zenuw in mijn rechter S.I. gewricht is na een corticosterioden injectie erger geworden doordat er verkeerd geprikt is. Waar door hij veel klem zit, dit probleem zit er inmiddels al weer bijna 5 jaar en ze hebben er nooit wat aan gedaan. Tot november vorig jaar, ik zou worden door gestuurd naar de neuroloog, alleen werd ik zwanger en dat ging dus niet door. Ik heb ook tegen HA gezegd dat dat het plan was voor de zwangerschap, maar daar trekt hij zich niks van aan want hij gaat uit van het nu en niet van waar we gebleven waren.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:33 schreef pluisje het volgende:
Ik heb zelf wat ervaring met beknelde zenuwen, en wat ze vrijwel altijd kunnen doen is de zenuw uitschakelen. Dat doen ze door de zenuw langere tijd te verdoven of in het extreme geval door te branden. Je voelt dan wellicht iets minder op die plek, maar de pijn is ook weg. Weet dus dat er iets aan gedaan kan worden.
Bij mij hebben ze het op een speciale pijnpoli gedaan, dan krijg je ook niet zo'n cortodinges prik (brr, rotdingen zijn dat, ik heb in mijn dossier laten zetten dat ze het niet meer in hun bolle hoofd moeten halen mij er zo een te geven), maar gaan ze met een rontgen apparaat precies kijken waar ze moeten zijn, en zetten ze er een flinke dosis prednison in. Als ik lees dat het bij jou al zo lang duurt, zou ik eens kijken of er ergens in de buurt in een ziekenhuis ook zo'n pijnpoli is (er zijn er steeds meer in NL, ik ben zelf in Delft geweest). Die kijken enkel en alleen naar "hoe kunnen we de pijn weghalen", en da's echt een verademing als je al zo lang loopt te klooien.quote:Op dinsdag 21 september 2004 15:43 schreef Anitra het volgende:
[..]
De zenuw in mijn rechter S.I. gewricht is na een corticosterioden injectie erger geworden doordat er verkeerd geprikt is. Waar door hij veel klem zit, dit probleem zit er inmiddels al weer bijna 5 jaar en ze hebben er nooit wat aan gedaan. Tot november vorig jaar, ik zou worden door gestuurd naar de neuroloog, alleen werd ik zwanger en dat ging dus niet door. Ik heb ook tegen HA gezegd dat dat het plan was voor de zwangerschap, maar daar trekt hij zich niks van aan want hij gaat uit van het nu en niet van waar we gebleven waren.
Ik ben dus benieuwd wat deze therapeute gaat zeggen.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:54 schreef Sugar het volgende:
Luchtbel, ik wil even zeggen dat ik je zo'n held vind! Ik vertelde een vriendin vandaag nog dat ik nooit zou kunnen wat jij wel kan: in je eentje een mooi klein meisje heel goed verzorgen en groot laten groeien. Ik zou al op dag 3 gek geworden zijn, vrees ik! Ik bewonder dat echt! Pet af voor jou!!!!!
![]()
Het was ook echt heerlijk, voelde me niet alleen moeder van Zoë maar nu ook weer eens een beetje mezelf.quote:Op donderdag 23 september 2004 09:05 schreef pluisje het volgende:
Rottdog wat heerlijk! Rick zit er op aan te dringen dat ik dat ook eens moet gaan doen, en als ik jouw verhaal zo lees, wordt het wel erg aantrekkelijk
Ik ga er toch even wat over zeg, ik vind het echt heel naar voor jequote:Op donderdag 23 september 2004 11:40 schreef Anitra het volgende:
Vragen om dingen doe ik niet, ik kan er ook nog met moeite aan wennen dat de hulp er 2x in de week is. Iemand anders die aan mijn spullen zitIk kan/durf ook niet te gaan zitten als de hulp hard aan het werk is, maar goed dat Djulian daar vaak anders over denkt en dus om eten vraagt. Iedereen die ik ken woont zover weg en dan word het al moeilijker om bij elkaar langs te gaan.
Nou dan wordt je maar ff boos op die gasten en dan laat je ff merken hoe je bent als je boos bent, dan zal ze in ieder geval een goede hulp zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 23:48 schreef Anitra het volgende:
En dat terwijl ik het UWV moet bellen omdat mijn geld niet gestort is.
Ik denk inderdaad dat het zo is, toen ik mijn eerste kreeg had ik zo'n bewondering voor mensen met drie kinderen of meer, ik vond één kind al zó druk. Maar je groeit erin, in de situatie zoals deze is.quote:Op donderdag 23 september 2004 19:12 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Maar Sugar, ik denk niet dat het verschil maakt. Voor mij is net als bij iedereen m'n leven verandert van zonder kind, naar met kind... En ik denk dat je jezelf wat dit betreft gewoon aanpast naar wat er van je verwacht wordt en naar wat je voelt. Dat maakt in mijn ogen geen verschil of je alleen bent of met z'n tweeen. Tuurlijk ik voel me weleens alleen, maar zoals je hierboven bij anderen kan lezen voelt iedereen zich wel eens zo....
Nee? DAcht dat je dan een e-mail kreeg automatisch? Zal ff kijken zo.quote:Op zaterdag 25 september 2004 09:47 schreef Luchtbel het volgende:
Offtopic, Tan, ik had wat in je fotoboek gezet, had je het gezien?
Thanks!! Alles komt goedquote:Op zaterdag 25 september 2004 09:15 schreef Tan het volgende:
En oh ja Anitra ook veel sterkte natuurlijk, ik heb zo weinig tijd om alles steeds bij te lezen overalIk hoop dat er snel verbetering komt voor je.
Hé Piglet, jij ook een dikke knuffel hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:34 schreef piglet het volgende:
Hoe het nu met mij gaat? Tja, ik voel me een beetje raar. Aan de ene kant ben ik echt dolgelukkig met m'n mannetje, het is echt zo'n schatje
Aan de andere kant spelen er rotdingen omheen, ben ik enorm emotioneel om de stomste dingen (dat m'n kraamweek bijna over is, bijv.) en ben ik supermoe...
Volgens mij typisch een jonge moeder dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |