Lieve Lewis, al verschillende keren geprobeerd hier te reageren. Van alles willen zeggen, maar het steeds niet goed verwoord krijgen. Nu dan toch, dan maar wat warrig.
Ik kamp eveneens met een depressie. En dat is zwaar, erg zwaar. Zeker als je een gezin hebt, en de verantwoordelijkheden zo groot zijn/voelen.
Uitleggen hoe je je voelt, aan iemand die op geen enkele manier bekend is met depressie is erg moeilijk. Ik heb dat ook gemerkt. Daarom heb ik, toen ik naar de huisarts ging, vriendlief meegenomen. Is dat voor jou/jullie wellicht ook een idee? Misschien dat Paul dan iets meer doorkrijgt hoe ernstig het is?
Neemt je huisarts je overigens wel voldoende serieus, voor jouw gevoel?
En dan nog iets. Ik ben enorm pro-borstvoeding. Had er zelf ook erg veel voor over om het te laten slagen. Maar niet ten koste van álles. (in mijn geval waren het destijds andere redenen waardoor ik met de b.v. stopte). Weeg alsjeblieft héél goed af, medicatie vs borstvoeding.
Wees zuinig met jezelf, meisje. Zorg dat je niet van de regen in de drup raakt. Trek alsjeblieft tijdig aan de bel, welke bel dan ook.
Heel veel sterkte!!