abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21396240
Nou vanavond om 20:30 uur is het dan zover: Angel seizoen 5!

Ik heb er godsgruwelijk veel zin in! Ben benieuwd hoe dat nou zit met Wolfram & Hart

En download mensen die S5 al gezien hebben: gelieve niet spoileren hier. Dank.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_21396784
Ja ik heb er ook zin in!
Ben wel blij dat Spike erin zit, is ie toch niet helemaal weg nu Buffy afgelopen is
People live to learn things, and I learn to live...
pi_21396801
Ik ben een beetje vergeten waar Season 4 eindigde.
pi_21396943
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 13:19 schreef sneez het volgende:
Ik ben een beetje vergeten waar Season 4 eindigde.
De gehele Angel crew heeft Wolfram & Hart aangeboden gekregen en dat hebben ze geaccepteerd. Connor is nu zover ik het begreep gelukkig bij een gezin onwetend over wie zijn eigenlijke vader is. Daarnaast weet de Angel crew niet meer wie Connor is(Fred zei: Who's Connor?) Cordelia ligt nog steeds in coma.
pi_21398690
Liep serie 5 van Angel in Amerika parallel met serie 7 van Buffy, of was dat serie 4?
pi_21398802
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 14:17 schreef BGN het volgende:
Liep serie 5 van Angel in Amerika parallel met serie 7 van Buffy, of was dat serie 4?
serie 4
pi_21399901
Dus Buffy zou een gastrol kunnen hebben?
pi_21399991
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik weet echt nog helemaal niks over 't vijfde seizoen

Maar wie weet
pi_21404062
Hmmz heb t einde van seizoen 4 gemist maar dat is niet zon ramp.
Vind t altijd moeilijk te volgen omdat ze het dan weer op een andere zender doen en dan weer halverwege het seizoen stoppen en met seizoen 1 opnieuw beginnen. Maar ga seizoen 5 maar even volgen
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_21404286
Ze hadden de afgelopen 2 weken de 2 laatste afleveringen van seizoen 4 van Angel nog uitgezonden...
pi_21404298
Of waren het er 3? naja ik weet t niet meer.
pi_21404335
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 18:13 schreef Piepje het volgende:
Ze hadden de afgelopen 2 weken de 2 laatste afleveringen van seizoen 4 van Angel nog uitgezonden...
Ja daar kwam ik ook achter, maar wist toen niet wanneer het kwam en vergat het de hele tijd
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_21408323
Eerste aflevering afgelopen, was leuk
Alleen heel anders dan de eerdere angel afleveringen en Angel is flink aangekomen
pi_21408324
Angel zn haar... :S

En Spike kwam pas de laatste seconde in beeld! Maar ach, ik vond t wel leuk Bv toen Angel die gast zo doodde, met dat geweer-ding, op t einde ergens...
  donderdag 19 augustus 2004 @ 22:03:15 #15
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_21409310
Ontzettend toffe aflevering!
Weer eens lekker veel (zwarte) humor! Top!
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_21417537
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 21:28 schreef peristilius het volgende:

Alleen heel anders dan de eerdere angel afleveringen en Angel is flink aangekomen
Ja inderdaad wat een plofkop! en dat haar!!

Maar wel erg fijne seizoensopener. Spike die uit die amulet komt vond ik aardig gevonden.
Vind het alleen onwaarschijnlijk dat iemand dat op de post naar Angel heeft gedaan... moet je toch flink zoeken in het ravijn dat Sunnydale is

Op naar aflevering 2!

Ik had ook nog stille hoop dat ze nu Angel in het juiste breedbeeld formaat gingen uitzenden. Niet dus

-edit-

Wat ik zojuist zie is een stijging van de kijkcijfers. 155.000! dat is toch al snel 100.000 meer dan voorheen. Nu hopen dat Veronica er blij mee is en niet 2435632472376 keer 't programma heen en weer gaat schuiven

[ Bericht 5% gewijzigd door wolfrolf op 20-08-2004 09:12:51 (kleine toevoeging) ]
pi_21418037
D'r was ook voor de rest echt geen ene fuck op tv, natuurlijk.

Maar een goed begin van het seizoen, zowel qua aflevering als kijkcijfers.
pi_21432340
David en dus ook Angel is te dik geworden vind ik. Erg jammer ik keek altijd zo graag naar hem hehe. Maar de serie blijft leuk. Wel jammer dat het hierna afgelopen is met alle pret.
pi_21432895
Leuke aflevering ja. Ik moest een paar keer hardop lachen, bv toen Angel zei I have no trouble spanking men, en het volgende stukje was ook erg leuk:
Spanky lunges around behind Angel, puts his forearm in front of Angel's neck, and squeezes.
SPANKY
You know what I'm doing now? I'm applying pressure to your windpipe. You'll pass out, and then I'll let Mr. Fries decide if he wants you to wake up again.
ANGEL
Do you know what I'm doing now? Not using my windpipe.

LOL

En hopelijk wordt het volgende niet als een spoiler gezien maar het komt gaandeweg het seizoen helemaal goed met Angels haar en hij valt ook af ( gelukkig maar, want een dikke vampier is natuurlijk wel raar )
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_21433287
Leuke aflevering, die wel weer wat traag op gang kwam (maar dat was de laatste 2 seizoenen met Buffy ook al zo).

Ik hoop dat we nog veel plezier gaan beleven met Eve.

Harmony was ook weer lekker dom.
pi_21435946
Ik denk wel dat Eve een tijdje blijft.
En Spike d'r bij
Deze seizoen wordt fantastich goed
pi_21450150
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 21:24 schreef Angelcakes het volgende:

En hopelijk wordt het volgende niet als een spoiler gezien maar het komt gaandeweg het seizoen helemaal goed met Angels haar en hij valt ook af ( gelukkig maar, want een dikke vampier is natuurlijk wel raar )
Stapt ie over van dat vette varkensbloed op runderbloed zeker

Quootje van Harmony toen Spike uit amulet kwam: "Blondie bear?"
Schitterend geschreven allemaal weer door held Joss Whedon
pi_21451127
Ik weet niet hoe Joss Whedon eruit ziet dus heb ik even een foto opgezocht.

zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:10:35 #24
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21455831
Dat laatste stukje met Spike!! GEWELDIG

Wesly: Spike...
Angel: Spike!!!
Harmoney: Blondie Bear??
Friends don't let friends remain beardless...
pi_21506355

Angel

Nog maar 2 en een halve dag en dan alweer aflevering 2 whoepie!
*ongeduldig*
pi_21557827
Vanavond!
pi_21560013
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:22 schreef BGN het volgende:
Vanavond!
Jep
Ik zit mn moeder dr al mee lastig te vallen steeds (Gister: morgen komt Angel weer! Vandaag: Vanavond komt Angel weer!) Maar het boeit haar niet echt
  donderdag 26 augustus 2004 @ 20:10:07 #28
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_21564189
Bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ut schiet al op ...
Baal wel dat ik die 1e afl. heb gemist maarja...
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_21566012
Leuke aflevering
Vind Spike alleen niet echt aardig
pi_21566299
Ik had mn video verkeerd ingesteld
Kleine update iemand?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_21566532
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 21:29 schreef peristilius het volgende:
Leuke aflevering
Vind Spike alleen niet echt aardig
Ik vind Spike helemaal geweldig Vond deze aflevering denk ik leuker als die van vorige week, zal door Spike komen misschien...
pi_21580634
Mooie aflevering weer...
pi_21643514
Okay beetje late reactie, maar ik heb de 2e ep net pas gezien

Echt een erg toffe aflevering. Wat is Spike toch een afschuwelijk goed character! Het zal mij benieuwen of hij weer... erhhhm "materialistisch" word met behulp van Fred .

David B. acteerde toch wel een stuk overtuigender dan in de vorige aflevering als je het mij vraagt.

Roll on aflevering 3
pi_21744844
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 18:35 schreef wolfrolf het volgende:

Roll on aflevering 3
Tof met die weerwolf Dacht even dat ze Oz terug gingen brengen ofzo iets

Er is echter ook minder leuk nieuws: en dat is een schrikbarende daling van kijkcifers(en die waren al niet zo hoog ) vorige week zo'n 180.000, deze week 76.000

Helemaal weggeconcurreerd door Legally Blonde. Bah! Ik vrees voor stopzetting/verschuiving van de serie
pi_21745579
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:37 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Er is echter ook minder leuk nieuws: en dat is een schrikbarende daling van kijkcifers(en die waren al niet zo hoog ) vorige week zo'n 180.000, deze week 76.000

Helemaal weggeconcurreerd door Legally Blonde. Bah! Ik vrees voor stopzetting/verschuiving van de serie
Hoe kan dat toch met die kijkcijfers, ik heb het idee dat dit seizoen leuker is als het vorige...
Verschuiving van de serie maakt me niet zoveel uit, zolang het dus maar niet wordt stopgezet...
pi_21746739
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 21:55 schreef Piepje het volgende:

[..]

Ik vind Spike helemaal geweldig Vond deze aflevering denk ik leuker als die van vorige week, zal door Spike komen misschien...
Niet te geloven dat die acteur al 42 jaar oud is.
pi_21752825
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 14:42 schreef dewd het volgende:

[..]

Ja, dat is dus het mindere van m, hij is even oud als mn vader, en als je daar dan weer aan denkt wordt ie snel minder leuk.
pi_21752827
Heb het alweer gemist afgelopen donderdag
pi_21781716
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 20:29 schreef Kuukske het volgende:
Heb het alweer gemist afgelopen donderdag
Programmeer die vcr dan gewoon zo dat ie iedere week automatisch opneemt! Doe ik ook en zo mis ik niks
  maandag 6 september 2004 @ 11:37:03 #40
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_21781903
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 14:42 schreef dewd het volgende:

[..]

Serieus?

* Maerycke valt even van haar stoel...
  maandag 6 september 2004 @ 12:27:00 #41
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_21782953
Ehm. De laatste aflvering die ik gezien heb was de aflevering dat Angel op zoek ging naar de echte naam van Jasmin in een andere realiteit. Loop ik dan ver achter?
pi_21783024
quote:
Op maandag 6 september 2004 12:27 schreef MeneerTim het volgende:
Ehm. De laatste aflvering die ik gezien heb was de aflevering dat Angel op zoek ging naar de echte naam van Jasmin in een andere realiteit. Loop ik dan ver achter?
Eh ja dat was zo'n beetje aflevering 20 of 21 van seizoen 4, we zitten nu bij aflevering 3 van seizoen 5
  maandag 6 september 2004 @ 14:25:52 #43
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_21784962
quote:
Op maandag 6 september 2004 12:31 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Eh ja dat was zo'n beetje aflevering 20 of 21 van seizoen 4, we zitten nu bij aflevering 3 van seizoen 5
Maar dat was wel ongeveer het slot toch?
pi_21787448
Je hebt niet zo heel veel gemist, jasmin is verslagen blabla, Angel nu baas van Wolfram en Hart
pi_21787492
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:25 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Maar dat was wel ongeveer het slot toch?
Mja Jasmin is dood, Connor ramde z'n vuist door haar hoofd.

en verder:
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 13:23 schreef wolfrolf het volgende:

De gehele Angel crew heeft Wolfram & Hart aangeboden gekregen en dat hebben ze geaccepteerd. Connor is nu zover ik het begreep gelukkig bij een gezin onwetend over wie zijn eigenlijke vader is. Daarnaast weet de Angel crew niet meer wie Connor is(Fred zei: Who's Connor?) Cordelia ligt nog steeds in coma.
In seizoen 5 zijn we/ik zover dat we/ik Wolfram & Hart voor geen meter vertrouwen, Gunn door een of andere vage procedure allerlei kennis van de wet in zn kop gestampt heeft gekregen en Spike in niet tastbare vorm uit die amulet is gekomen die in de Buffy seizoensfinale alle Turok-Hans killde.

De rest moet je donderdag maar even uit de previously on Angel halen
  dinsdag 7 september 2004 @ 10:15:46 #46
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_21799144
quote:
Op maandag 6 september 2004 18:44 schreef wolfrolf het volgende:
Mja Jasmin is dood, Connor ramde z'n vuist door haar hoofd.
Dat is wel erg makkelijk.
pi_21799995
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:15 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Ja het is dan ook erg uitzonderlijk immens gigantisch kort samengevat. Jasmin got owned
pi_21802989
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 10:15 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Was het ook, viel een beetje tegen hoe makkelijk ze neerging. Maar het kwam erop neer dat Connor haar wel aan kon (itt bijv. Angel) omdat hij haar "vader" was.
I was killed by a toilet seat from outer space
pi_21809479
quote:
Op maandag 6 september 2004 11:37 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Serieus?

* dewd valt even van haar stoel...
Jazeker. Ziet er goed uit voor z'n 42 jaar die gast.
pi_21813417
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:20 schreef dewd het volgende:

[..]

Jazeker. Ziet er goed uit voor z'n 42 jaar die gast.
Idd!
pi_21821242
whiehoe!! morgen aflevering 4!!!
pi_21821640
quote:
Op woensdag 8 september 2004 11:38 schreef wolfrolf het volgende:
whiehoe!! morgen aflevering 4!!!
Ja
pi_21822496
Oh ja, morgen al weer, jeej
pi_21847617
Weer een leuke nieuwe aflevering, ik dacht alleen altijd dat de serie om Angel draaide
Maar ja dat zal wel weer goed komen
pi_21847660
Hoe kon Spike wel ooit op die stoel zitten, want dat was toch VOORdat hij doorhad dat ie realiteit naar zijn wil kon buigen ofzo?

[ Bericht 0% gewijzigd door Piepje op 09-09-2004 21:58:00 (buiten = buigen) ]
pi_21847745
Geweldige aflevering! Humor, spanning en een goed verhaal.
Ik heb echt genoten
pi_21855784
Spike -> Het feit dat je aan het begin van de aflevering zijn voetstappen hoorde, was ook niet echt realistisch.
pi_21856459
Rillingen aan het begin van de aflevering met dat doorsnijden van die vingers En inderdaad erg veel Spike en weinig Angel deze aflevering... Hoewel ze wel dat grappige dialoogje hadden.
Dat Angel Spike zijn gedichten mooi vond

En Fred was ook weer
pi_21861558
quote:
Op donderdag 9 september 2004 21:57 schreef Piepje het volgende:
Hoe kon Spike wel ooit op die stoel zitten, want dat was toch VOORdat hij doorhad dat ie realiteit naar zijn wil kon buigen ofzo?
Hij zaktte toch ook niet door de vloeren in de voorgaande afleveringen ?
Maar mischien moet je er gewoon niet zo serieus naar kijken, het blijft fictie.
pi_21861936
Ja. Zo belangrijk is het niet.
pi_21880154
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 15:44 schreef wayeax het volgende:

[..]

Hij zaktte toch ook niet door de vloeren in de voorgaande afleveringen ?
Maar mischien moet je er gewoon niet zo serieus naar kijken, het blijft fictie.
ja nee dat snap ik wel. dat met die vloeren was ook zo, maar hij liep dus wel steeds door stoelen en bureaus heen, dus waarom ie dan op een bank kon zitten snapte ik dan niet
pi_21891767
En sinds wanneer vermoord Angel eigenlijk weer mensen? Hij heeft er in de afgelopen afleveringen aardig wat vermoord, ik dacht altijd dat ie dat niet mocht met zn ziel enzo.
pi_21896906
quote:
Op zondag 12 september 2004 00:18 schreef peristilius het volgende:
En sinds wanneer vermoord Angel eigenlijk weer mensen? Hij heeft er in de afgelopen afleveringen aardig wat vermoord, ik dacht altijd dat ie dat niet mocht met zn ziel enzo.
De enige mens die hij de afgelopen tijd heeft vermoord is volgens mij dat lid van dat swat team in de eerste aflevering, sindsdien niet meer (die weerwolfclub werd opgeheven dus die professor is nooit opgegeten en dat spook uit de laatste aflevering leeft ook nog, weliswaar voor eeuwig opgesloten).
pi_21910245
quote:
Op zondag 12 september 2004 09:42 schreef toiletseatgirl het volgende:

[..]

De enige mens die hij de afgelopen tijd heeft vermoord is volgens mij dat lid van dat swat team in de eerste aflevering, sindsdien niet meer (die weerwolfclub werd opgeheven dus die professor is nooit opgegeten en dat spook uit de laatste aflevering leeft ook nog, weliswaar voor eeuwig opgesloten).
Hij heeft bijna het hele swat team uitgeroeid en zon butler vermoord met een theelepeltje
En hij heeft een weerwolf vermoord, die zijn ook voor een groot deel mens
pi_21910379
quote:
Op zondag 12 september 2004 20:55 schreef peristilius het volgende:

[..]

Hij heeft bijna het hele swat team uitgeroeid en zon butler vermoord met een theelepeltje
En hij heeft een weerwolf vermoord, die zijn ook voor een groot deel mens
Oh ja je hebt gelijk.

Maar die weerwolf verklaarde hij door te zeggen dat die al helemaal was overgenomen door het monster en weinig mens meer in zich had.

Maar toch is Angel een stuk harder geworden ja, ook de straf voor dat spook op het eind van de laatste aflevering was wel erg meedogenloos.
pi_21911672
Angel is gewoon een bikkel
pi_21915795
Fighting evil is not a time to be nice.
  woensdag 15 september 2004 @ 09:11:42 #68
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_21962842
Voor de kenners, die geest Pavayne werd vertolkt door de ubercoole Simon Templeman. Als je naar zin stem luistert dan hoor je Kain, van de Legacy of Kain series gemaakt door Eidos.
pi_21987562
quote:
Op woensdag 15 september 2004 09:11 schreef Raenius het volgende:
Voor de kenners, die geest Pavayne werd vertolkt door de ubercoole Simon Templeman. Als je naar zin stem luistert dan hoor je Kain, van de Legacy of Kain series gemaakt door Eidos.
Stoer! ik heb de videoopname nog geloof ik, vanmiddag na m'n werk ff checken

enne vanavond half negen weer!!
pi_22004705
Beetje vage aflevering... maar wel grappig. Angel's coupe is idd al beter.......Moest wel weer lachen om Spike.
  vrijdag 17 september 2004 @ 08:40:01 #71
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_22011001
Spike was echt leuk.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_22011910
Hmmm wel aardige aflevering ja.. met de Lorne-Hulk
Vorige week draaide de aflevering vrij centraal om Spike, deze week om Lorne. Vraag me af of we de komende weken ook nog afleveringen krijgen die zich vrij centraal richten op Gunn, Fred, Wes of Angel
  vrijdag 17 september 2004 @ 10:05:02 #73
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_22011917
Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet wat ze bij de previews van Angel op Veronica uitzenden?
pi_22011980
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:05 schreef Anahka2309 het volgende:

Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet wat ze bij de previews van Angel op Veronica uitzenden?
Linkin Park - Breaking the habit
pi_22012080
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:04 schreef wolfrolf het volgende:
Hmmm wel aardige aflevering ja.. met de Lorne-Hulk
Vorige week draaide de aflevering vrij centraal om Spike, deze week om Lorne. Vraag me af of we de komende weken ook nog afleveringen krijgen die zich vrij centraal richten op Gunn, Fred, Wes of Angel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_22012158
Ik ga de spoiler lekker niet lezen.

Het is namelijk een geen spoiler topic
pi_22012174
Dan lees je het niet, daarom staat het ook tussen spoilertags. Zo heeft niemand er last van.
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:33:56 #78
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_22014904
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:21 schreef toiletseatgirl het volgende:
Dan lees je het niet, daarom staat het ook tussen spoilertags. Zo heeft niemand er last van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:19:49 #79
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_22015866
De aflevering was weer erg gaaf Lorne-Hulk was wel kewl... alleen wel zielig voor Wesley, dacht eindelijk dat hij en Fred wat gingen doen vraagt ze: "What do you think about Knox?"

Ook was Angel / Eve stukje wel erg cool, jij doet dit en jij doet dat "Eve you stay here and we will have more sex!" Echt hardstikke grappig

En uberpositive Spike Echt humor...

Kan niet wachten tot volgende week!
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:23:12 #80
93709 Illyria
The blue bummer
pi_22015948
Angel: And Eve, you stay here with me and we'll have more sex.
Eve: I'm on it.

pi_22018647
jep, dat was leuk
  vrijdag 17 september 2004 @ 15:54:15 #82
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_22019478
Lorne-hulk was erg grappig
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_22020996
Stop.Spoiler.Avatar
pi_22086695
Heb eindelijk ook de aflevering gezien, ik vind nog steeds dat het te weinig over Angel gaat, verder wel grappige aflevering
pi_22097894
Ik wil nu wel weer meer Angel 'kicking as' zien....alhoewel de humor ook erg grappig is. Arme Wesley, misschien moeten hij en Fred een keer echt dronken worden met z'n 2-en.....
  woensdag 22 september 2004 @ 00:06:08 #86
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_22119314
*terugvindpost*
quote:
Angel: And Eve, you stay here with me and we'll have more sex.
Eve: I'm on it.

Tot zover zijn de afleveringen inderdaad goed, al zit ik er nog steeds mee dat de meesten van de Angel-crew er schijnbaar geen moeite mee hebben om bij Wolfram & Hart te werken [Fred, Lorne, Gunn]. En ik kan al helemaal niet meer tegen Gunn, die is zowat evil geworden lijkt wel, tenminste, zijn gedrag / karakter ten opzichte van de vorige seizoenen is drastisch anders...

Wat betreft spoilers:
SPOILER
  woensdag 22 september 2004 @ 12:25:01 #87
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_22126215
En ik vind Angel tot zover dit seizoen meer naar de thriller-kant neigen dan naar de actie / drama kant.
Er zijn meer grafische beelden [denk alleen al aan die aflevering waarin Spike centraal stond, brr] en zoals anderen hierboven zeiden; die straf van Angel voor die Pavayne was ook heel hard, ook de manier waarop het in beeld werd gebracht. Dankzij de altijd grimmige sfeer die Angel heeft kan dit allemaal echter perfect worden uitgevoerd, en ik klaag niet, ik vind dat de kwaliteit nog steeds hoog is
pi_22131060
houd nou op met die spoiler tags mensen gewoon geen spoilers in wat voor vorm dan ook in dit topic!
pi_22135080
En terwijl op tvgids.nl nog staat dat er morgen gewoon een nieuwe aflevering van Angel te zien is op Veronica, valt op op de site van Veronica te lezen dat Angel verplaatst wordt naar maandag! En dan niet op een normale tijd, nee, het wordt uitgezonden om 23:10! Ik wil de degenen die de programmering van Veronica vaststelt feliciteren met deze geweldige beslissing.

Nu komt het mij toevallig wel goed uit, maar ik kan me voorstellen dat er nu echt bijna niemand meer kijkt. Het is echt veel te laat en de 20e verplaatsing van tijdstip, dag en zender voor Angel in het afgelopen jaar.
And there was much rejoicing.
pi_22135300
Fokking hell
Waarom?!
Niet cool
  woensdag 22 september 2004 @ 20:17:32 #91
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_22136590
@#!$%*&
Gelukkig dacht ik gisteren weer: "Hee, zou er al een topic @ Fok! zijn voor Angel?", anders wist ik dit weer eens niet!
pi_22138651
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:20 schreef SuperSiem het volgende:
En terwijl op tvgids.nl nog staat dat er morgen gewoon een nieuwe aflevering van Angel te zien is op Veronica, valt op op de site van Veronica te lezen dat Angel verplaatst wordt naar maandag! En dan niet op een normale tijd, nee, het wordt uitgezonden om 23:10! Ik wil de degenen die de programmering van Veronica vaststelt feliciteren met deze geweldige beslissing.

Nu komt het mij toevallig wel goed uit, maar ik kan me voorstellen dat er nu echt bijna niemand meer kijkt. Het is echt veel te laat en de 20e verplaatsing van tijdstip, dag en zender voor Angel in het afgelopen jaar.
he wat?!
  woensdag 22 september 2004 @ 23:09:33 #93
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_22141312
quote:
Op woensdag 22 september 2004 19:20 schreef SuperSiem het volgende:

WTF?!?

Hebben die eikels nou nog niet door dat ze programma's op dezelfde tijd moeten houden? Gaan ze nu 'Veronicas lekkerste' op het Angel slot gooien?
Enige voordeel is nog dat ze het niet gelijk met Never mind the buzzcocks programmeren.

Hebben ze toevallig Enterprise van maandag ook verplaatst?
pi_22145155
De site van Veronica heeft hem nog wel op vanavond staan, en tegelijkertijd zeggen ze dat ie voortaan op maandag uitgezonden wordt.

Maandag 27 september is The Cautionary Tale Of Numero Cinco, wat na de Halloween party de volgende aflevering is.

Het wordt vanavond dus vijf minuten afwachten om half negen wat voor programma er komt. Leve de technologie!
  donderdag 23 september 2004 @ 07:53:53 #95
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_22145242
quote:
Op donderdag 23 september 2004 07:30 schreef BGN het volgende:

Het wordt vanavond dus vijf minuten afwachten om half negen wat voor programma er komt. Leve de technologie!
Hoera
pi_22145248
TVGids.nl en Sjeemz.nl vertellen beiden dat Angel vanavond komt.
pi_22145715
quote:
Op donderdag 23 september 2004 07:54 schreef SlimShady het volgende:
TVGids.nl en Sjeemz.nl vertellen beiden dat Angel vanavond komt.
Jaja Veronica zet in de plaats van Angel wel even een stuk kwaliteits televisie neer hoor
Ik quote de FAQ van de Veronica website even:
quote:
Klopt het dat 'Angel' per direct verhuist?

Ja! Angel zal niet meer op donderdag te zien zijn (daarvoor in de plaats zenden we de herhaling van Danny de Miljonair uit), maar elke maandagavond (vanaf 27-9) rond 23.15 uur.
pi_22145817
Dat is duidelijk.
Wel jammer, geen Angel vandaag
  donderdag 23 september 2004 @ 10:12:09 #99
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_22146318
Klotezooi, Fok! veronica. Veranderen ze dit weer
pi_22146602
quote:
Op donderdag 23 september 2004 09:14 schreef SlimShady het volgende:
Dat is duidelijk.
Wel jammer, geen Angel vandaag
:'( Dan ga ik maar een DVD aflevering van Angel kijken ofzo. Maar weer eens seizoen 3 doen denk ik

hoewel ik toch om 20:30 ff zal kijken of ze Angel echt niet vanavond nog uitzenden

[ Bericht 21% gewijzigd door wolfrolf op 23-09-2004 10:46:01 ]
pi_22159503
Waar zijn ze nou helemaal mee bezig? Ik ben benieuwd wat ze als reden denken te hebben!!! Ik zat er al helemaal klaar voor......maar ja, dan maandag maar. Aan de andere kant verbaast het me niets. We zijninmiddels niets anders gewend, maar ze hadden het op zijn minst beter en op tijd kunnen aankondigen.
Goed idee Wolfrolfje: ik ga maar een DVDtje kijken..........
pi_22159833
Waarom flikken ze dit soort dingen nu altijd bij series waar ik graag naar kijk? Buffy the Vampire Slayer, Angel, Alias, Stargate noem maar op. Hoe vaak is het nu al gebeurd dat er in dit soort series wordt geknipt, dat ze midden in een seizoen worden stilgezet, dat ouwe seizoenen steeds worden herhaald terwijl ze geen nieuwe seizoenen uitzenden, dat ze op onmogelijke tijdstippen worden geprogrammeerd, enz. En meestal zonder waarschuwing vooraf, zodat je er op de avond zelf erachter komt dat ze de boel weer hebben lopen verkloten. EN DAN NOGWEL VANWEGE EEN HERHALING VAN EEN ÉÉN OF ANDER HOLLANDS KUTPROGRAMMA DAT ZE TWÉÉ DAGEN ERVOOR OOK AL ROND HALF NEGEN HEBBEN UITGEZONDEN!!!! AAAAAAARRRGHHH!!!!!!
life's a bitch, then you die.
  donderdag 23 september 2004 @ 21:18:30 #103
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_22160386
Ja hoor, géén Angel. Dan maar maandagavond opnemen / dinsdagochtend om half 7 brak mijn nest uitstappen

Nu ik hier lees dat dat baggerprogramma wat nu op de achtergrond op is een herhaling is, vind ik het al helemaal belachelijk!!
Zo slecht wordt Angel toch niet bekeken, dat het door een herhaling van een slecht programma moet worden vervangen en verbannen worden naar een tijdstip waarop het grote publiek in zijn nest ligt

Dan maar maandag afwachten.
pi_22161266
TVP
pi_22161485
Is de eerste week van een duur programma, natuurlijk zenden ze dat zoveel mogelijk uit. Want als je eenmaal voor het format gevallen bent, wil je de hele serie afkijken. En Angel wordt de dupe.
pi_22162830
Iemand vroeg wat de reden was van de verschuiving...
Er is altijd maar één reden: kijkcijfers.
  donderdag 23 september 2004 @ 22:57:00 #107
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_22163042
Ik denk dat het hele Hazes gebeuren op de andere zenders meer kijkers trekt dan die rukkende millionair. De Angel-kijkers hadden gewoon naar Angel gekeken, Hazes of geen Hazes.
Je hebt met Angel een veel vastere kijkersgroep, en die is volgens mij voor adverteerders veel interessanter dan een zap-publiek.

Maar ja, ik ben een suffe beta, ik zal er wel geen verstand van hebben
pi_22169999
Ik dacht dat t gisteravond nog zou komen, kwam het helemaal niet! Had ik ook wel naar die film op school kunnen gaan

Nou ff snel zien of ik die videorecorder wat kan maken, anders kan ik t dus gewoon nooit meer zien
pi_22170664
Nah. Zit ik om half negen voor de tv, denk ik een hele lange reclame voor een of ander baggerprogramma te zien, is Angel verschoven naar de maandag!!!

Stelletje prutser daar bij Veronica. ik snap niet dat ze nou nog steeds niet doorhebben hoe irritant dat is, en al helemaal zo op het allerlaatste moment. Ik dacht even dat ze er alvast een winterstop van hadden gemaakt .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_22171129
Ik ben iig wel blij dat ze dus niet afgelopen maandag al een aflevering hebben uitgezonden. Ik kan me nog van seizoen 4 herinneren dat ze op een gegeven moment in 1 week 3 wijzigen doorvoerden ofzo en ik daardoor dus 1 aflevering (Awakening) had gemist. Daar kwam ik echter pas achter toen ik de DVD box in maart kocht.

Nu maar hopen dat het seizoen gewoon in 1 ruk word afgemaakt op de maandagavond
Want het zal mij benieuwen wat er gebeurd als het 3e seizoen van Enterprise is afgelopen en ze geen zin meer zouden krijgen in het uitzenden van dat Stargate gebeuren(je weet het immers nooit met Veronica!)
pi_22172871
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:03 schreef WheeleE het volgende:
Nah. Zit ik om half negen voor de tv, denk ik een hele lange reclame voor een of ander baggerprogramma te zien, is Angel verschoven naar de maandag!!!
ja, ik dacht eerst ook dat t een lange reclame was!
  vrijdag 24 september 2004 @ 13:52:28 #112
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_22173163
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben iig wel blij dat ze dus niet afgelopen maandag al een aflevering hebben uitgezonden. Ik kan me nog van seizoen 4 herinneren dat ze op een gegeven moment in 1 week 3 wijzigen doorvoerden ofzo en ik daardoor dus 1 aflevering (Awakening) had gemist. Daar kwam ik echter pas achter toen ik de DVD box in maart kocht.
Die is echt steengoed, de beste aflevering van s4. Direct gevolgd door Spin The Bottle.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_22174612
Ik had niks vermoedend mn videorecorder ingesteld. (neemt gewoon wekelijks hetzelfde op) Wat een teleurstelling net; helemaal geen Angel te bekennen!
Dus ik dacht, op fok weten ze vast wel wat er nu weer aan de hand is. En ja hoor, Angel is weer eens verplaatst. Nu neem ik het zeker op! In vervolg maar eerst op de veronica site kijken of het nog wel op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip komt! Kan elke week wel verschillen. Wat een klotegedoe is dat toch!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ingrid19 op 24-09-2004 15:00:58 ]
pi_22175714
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 13:52 schreef Marble het volgende:

[..]

Die is echt steengoed, de beste aflevering van s4. Direct gevolgd door Spin The Bottle.
De aflevering die erna komt is Soulless (gerigisseerd door Samwise Gamgee! )

Of bedoel je in een top X van beste afleveringen?

Dan vind ik "Habeas Corpses" (4x08) met al die zombies in W&H vetter Of die aflevering dat Faith & Angelus het verleden van Angel meemaken (Angel redt een puppie! aaaaahhh lievvvvvve Angel! Walgende Angelus ).
pi_22243166
Okay nog even een kleine herinnering dan maar:

Vanavond dus om 23:10 een nieuwe aflevering van Angel op Veronica!!!

NIET VERGETEN!!
  maandag 27 september 2004 @ 20:24:18 #116
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_22244109
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:48 schreef wolfrolf het volgende:

NIET VERGETEN!!
Thanks..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_22248668
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:48 schreef wolfrolf het volgende:

NIET VERGETEN!!
Nog 5 min!
  maandag 27 september 2004 @ 23:15:28 #118
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_22248898
Er stond niets in de kranten en dergelijke, maar ik keek net op Teletekst, en Angel komt echt, w00t
Nog enkele minuutjes
pi_22249200
jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
pi_22252807
Het doet mij geen plezier om dit te zeggen.

Wat was dat gisteren een saaie aflevering zeg Vage figuren met hun maskertjes...

Hopend op vooruitgang volgende week dan maar
  dinsdag 28 september 2004 @ 09:39:51 #121
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_22253385
Inderdaad... ik ben een paar keer heel even in slaap gesukkeld
Ik weet niet of het nou kwam doordat ik zo moet was, of omdat het zo saai was
  dinsdag 28 september 2004 @ 13:31:10 #122
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_22257682
Ja spijtig genoeg moet ik de mensen hier gelijk geven, vond het een langzame, saaie afleveringen waar ze nog een beetje fleur aan probeerde te geven door over die Shanshu profetie te babbelen.

Jammer, jammer....ik ga er vanuit dat de rest van de afleveringen veel beter zijn!
pi_22259301
Ik vond het een vette aflevering
Angel zoals het vroeger was, niet al te veel het grote plot volgen maar ook gewoon monstertjes hakken tussendoor, en die mexicanen waren grappig
pi_22263224
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 14:40 schreef peristilius het volgende:
en die mexicanen waren grappig
Joh Nou ik heb me echt doodverveeldgelachen hoor
pi_22264275
Verdomme, fijn hoor, wordt Top Gear vervangen door een fackin baggerserie als Angel

Hoe komen ze er bij?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 28 september 2004 @ 20:22:09 #126
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_22268206
Ik heb nog nooit van Top Gear gehoord. En je kan je woede beter in een Top Gear-topic [die is er vast wel hier] uiten, daar zul je nog mensen treffen die het met je eens zijn, in dit topic denk ik niet zo gauw
pi_22284611
Niet elke aflevering kan leuk zijn denk ik dan maar... Alhoewel er wel leuke stukjes in zaten, bv met Spike.
pi_22289907
quote:
Op woensdag 29 september 2004 14:19 schreef Ingrid19 het volgende:
Niet elke aflevering kan leuk zijn denk ik dan maar... Alhoewel er wel leuke stukjes in zaten, bv met Spike.
Nou... het is sinds seizoen 1 dat een aflevering zo enorm onder de maat is geweest in mijn mening.
Maar ik heb veelbelovende dingen gehoord over de rest van het seizoen(d.w.z. dat het nu echt veel sterker schijnt te gaan worden qua verhaal)

Het zal mij benieuwen
pi_22292102
quote:
Op woensdag 29 september 2004 18:33 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nou... het is sinds seizoen 1 dat een aflevering zo enorm onder de maat is geweest in mijn mening.
Maar ik heb veelbelovende dingen gehoord over de rest van het seizoen(d.w.z. dat het nu echt veel sterker schijnt te gaan worden qua verhaal)

Het zal mij benieuwen
Ik heb een paasr afleveringen al gezien, ik vind het wel beter worden! Echt jammer dat het is gestopt.
pi_22295494
Heyyy
Ik ben een aflevering van Angel aan het ondertitelen en ik heb een paar vraagjes:
-Ik weet niet of 'the Old Ones' vaak genoemd worden/ erin voorkomen, maar weet iemand hoe je die in het Nederlands noemt? (of wordt het niet vertaald?)
-Als mensen zingen, kan Lorne zien hoe ze zijn (toch?). Is daar nog een woord voor? In het Engels is het: 'to read someone'.
pi_22298470
quote:
Op woensdag 29 september 2004 22:00 schreef Tekyla het volgende:
Heyyy
Ik ben een aflevering van Angel aan het ondertitelen en ik heb een paar vraagjes:
-Ik weet niet of 'the Old Ones' vaak genoemd worden/ erin voorkomen, maar weet iemand hoe je die in het Nederlands noemt? (of wordt het niet vertaald?)
-Als mensen zingen, kan Lorne zien hoe ze zijn (toch?). Is daar nog een woord voor? In het Engels is het: 'to read someone'.
Één ding weet ik wel: ze heten niet "the Old Ones"
Die 2de is moeilijk. Ik dacht aan gedachtenlezen, maar daar twijfel ik nu aan...
pi_22300509
Oude Demonen?

gewoon lezen?
pi_22305906
Ik zat zelf te denken aan 'de Ouden'.

En leest Lorne de AURA's van mensen, of heeft het niks met aura's te maken?

En nog een vraagje: wat doen ze met demonen als ze die tegenkomen? Proberen ze die te doden ofzo?
pi_22310488
quote:
Op donderdag 30 september 2004 12:57 schreef Tekyla het volgende:
Ik zat zelf te denken aan 'de Ouden'.

En leest Lorne de AURA's van mensen, of heeft het niks met aura's te maken?

En nog een vraagje: wat doen ze met demonen als ze die tegenkomen? Proberen ze die te doden ofzo?
Lorne leest geen aura's. Als de mensen zingen kan hij geloof ik gewoon hun gedachten lezen. Je tweede vraag is een beetje vaag. Zoals zijn ex-vriendinnetje Buffy vampiers doodde, doodt Angel ook vampieren en demonen. Maar ja, soms zijn het goede demonen en dat laat hij ze leven.

Maar als ik vragen mag, waarvoor vertaal je? Voor een tv-zender of dvd-uitgave of wat anders?
pi_22310974
Ben ook nieuwsgierig...
pi_22311478
Het kan aan mij liggen maar volgens mij kan Lorne als iemand zingt zijn toekomst zien en beoordeelt aan de hand daarvan wat iemands bedoelingen zijn ...

en verder ben ik ook nieuwsgierig
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_22312322
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:29 schreef Angelcakes het volgende:
Het kan aan mij liggen maar volgens mij kan Lorne als iemand zingt zijn toekomst zien en beoordeelt aan de hand daarvan wat iemands bedoelingen zijn ...

Dat dacht ik ook.
pi_22312710
Ik ben bezig met een aflevering van het 5e seizoen die op DVD komt.

In die aflevering zegt Lorne iets van: If I had concentrated harder and READ HIM better...
Dus ik vroeg me af hoe je dat 'read' noemt.
  donderdag 30 september 2004 @ 18:59:22 #139
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22313378
Godverdomme in de gids staat dus nog steeds angel donderdag om 20:30!!!! Net als vorige week, als dat er staat wil ik het zien ook....
pi_22314049
quote:
Op donderdag 30 september 2004 18:26 schreef Tekyla het volgende:

In die aflevering zegt Lorne iets van: If I had concentrated harder and READ HIM better...
"Als ik me nu beter geconcentreerd had en hem beter beoordeeld had .."

zoiets ?
  donderdag 30 september 2004 @ 19:30:54 #141
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22314154
Gewoon.... ? Read... lezen.. in de verleden tijd. Als ik me beter had geconcentreert en hem beter had gelezen (op zijn paranormale manier...)
pi_22314488
quote:
Op donderdag 30 september 2004 18:26 schreef Tekyla het volgende:

dat kun je gewoon vertalen als "Had ik me nu maar beter geconcentreerd en hem beter gelezen!"
pi_22315114
Was die aflevering echt niet zo leuk? Want de videorecorder van pake en beppe heeft heel fijn een uur lang The Box opgenomen. Vanmiddag heb ik m geloof ik goed ingesteld, dus maandag hoort ie het wel goed op te nemen...
pi_22320724
Angelcakes, waar slaat jouw naam (Angelcakes) op?
pi_22321237
quote:
Op donderdag 30 september 2004 23:09 schreef Tekyla het volgende:
Angelcakes, waar slaat jouw naam (Angelcakes) op?
Lorne noemde Angel wel eens zo ... vond ik een grappige naam en vandaar dat ik hem al zon twee jaar als nick gebruik
pi_22325623
Weet je misschien of ze 'Angelcakes' hadden laten staan in de Nederlandse vertaling?
pi_22326729
Ik denk het wel maar weet het niet zeker.

Volgens mij was dat ook in een aflevering waarin Lorne verschillende "gebakskoosnaampjes" gebruikte voor Angel zodat die laatste op een gegeven moment zei :" Stop calling me pastries! "
pi_22326854
Kheb net ff gekeken maar in die aflevering waar ik het net over had (waiting in the wings ) noemt lorne angel geen angelcakes maar wel corn muffin, strudel and cinnamon buns . Dus ik weet (nog) niet uit welke aflevering angelcakes komt, volgens mij zijn er wel meerdere geweest en ik denk dat het ook best zo vertaald mag blijven... maar er alsjeblieft geen engelencakejes van
pi_22328771
Zal ik er anders Angelcakeje van maken?
pi_22336386
quote:
Op donderdag 30 september 2004 17:29 schreef Angelcakes het volgende:

Hij leest gevoelens volgens mij. In de aflevering laatst die Lorne centraal had, waren het ook de gevoelens van mensen die door hem beïnvloed werden.
Wesley en Fred werden dronken. Angel en Eve wilden sex met elkaar. Spike werd een positivist. Gunn wilde zijn teritorium afbakenen (door overal te plassen).
Die laatste heeft trouwens wel wat minder met gevoelens te maken.
pi_22389773
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:34 schreef Tekyla het volgende:
Zal ik er anders Angelcakeje van maken?
Dat klinkt best wel goed
  maandag 4 oktober 2004 @ 09:34:00 #152
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_22390262
OEH nee doe aub de vertaling normaal zeker wat betreft de namen, als ik meer ergens aan irriteer is het wel dat de namen of koosnamen, etc worden vertaald...
pi_22393270
I agree. Als ik kon kiezen, zou ik de ondertiteling uitzetten.
pi_22402237
Nou vanavond is het weer zover ^^

Volgens sommige mensen word de komende aflevering weer lekker vet. Ik ben benieuwd ^^
pi_22403215
'k heb er zin in....
  maandag 4 oktober 2004 @ 20:30:27 #156
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_22404128
*edit* . pff zag het al
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_22405164
Ik hoop alleen maar dat de videorecorder het vanavond opneemt. En dan kom ik er pas donderdag achter of ie het dus idd opgenomen heeft. Maar ik ga nu dus een TV vragen voor mn verjaardag (over 3 weekjes), dus als de tijd dan nog hetzelfde is, kan ik het gewoon zien
pi_22410976
Een zeer interessante aflevering.
Ik wist wel dat Eve belangrijk is in dit seizoen...
Ik voelde echt met Wesley mee. Hij heeft veel te verduren gehad, deze aflevering.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 00:24:04 #159
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_22411121
Wesley was inderdaad erg zielig, het deed me terugdenken aan die afleveringen in seizoen 3 [of 4?], waarin hij ook met zijn vader probeerde te bellen, waarbij zijn gesprekken net zo liepen als die in het eindscene van vanavond. Het is ze erg goed gelukt om hem als een tragische figuur neer te zetten zeg... toen ik hem zijn 'vader' meerdere malen zag neerschieten moest ik wel even slikken..

Daarnaast was Spike weer eens geweldig grappig deze aflevering
pi_22413578
Wat een aflevering weer! Mijn hart zat echt in mijn keel toen Wes op zijn(wat we toen dachten) vader een compleet magazijn leegschoot. Dit doet me de kater na de aflevering van vorige week compleet vergeten
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 15:15:34 #161
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_22420790
Echt een heel erg gave afleveringen...en inderdaad ook ik leefde erg mee met Wes.

Legt hij eindelijk (of begint toch) zijn gevoelens aan Fred uit komt die superirrtante knox er tussendoor
pi_22421919
Vond het wel weer erg weinig Angel, het lijkt ondertussen wel of hij een bijrolletje heeft
pi_22422712
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 16:12 schreef peristilius het volgende:
Vond het wel weer erg weinig Angel, het lijkt ondertussen wel of hij een bijrolletje heeft
Och, als het verhaal maar goed is dan vind ik alles best En bovendien rulet Wes de pan uit dus vind ik het nog meer best
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 17:07:15 #164
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22422966
Leuk als je het volgt en ze de dag wijzigen... op maandag moet ik werken

Zucht, doei angel.
pi_22423110
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 17:07 schreef Varr het volgende:
Leuk als je het volgt en ze de dag wijzigen... op maandag moet ik werken

Zucht, doei angel.
Kan je het niet opnemen?
  woensdag 6 oktober 2004 @ 00:14:18 #166
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_22433372
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 15:15 schreef Raenius het volgende:
Echt een heel erg gave afleveringen...en inderdaad ook ik leefde erg mee met Wes.

Legt hij eindelijk (of begint toch) zijn gevoelens aan Fred uit komt die superirrtante knox er tussendoor
Ik vind Knox eigenlijk wel leuk. En verschrikkelijk goed bij Fred passen, zoals ze samen giechelen en lol beleven aan wetenschappelijke ongein.

De acteur die Knox speelt, speelt ook de rol van vampier in Conversations with dead people, Buffy seizoen 7.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sasandra op 06-10-2004 00:23:13 ]
A spoonful of sugar...
  woensdag 6 oktober 2004 @ 10:11:38 #167
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_22438095
True true, op zich is het wel grappig dat ze allebei zo giechelen inderdaad maar zie toch liever Wes:-D

Hoewel hij niet te klagen heeft IRL getrouwd zijnde met uberbabe Willow

[ Bericht 0% gewijzigd door Raenius op 06-10-2004 10:18:43 (Tiepfaud) ]
pi_22491250
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 21:06 schreef Piepje het volgende:
Ik hoop alleen maar dat de videorecorder het vanavond opneemt. En dan kom ik er pas donderdag achter of ie het dus idd opgenomen heeft.
heeft ie dus niet gedaan
pi_22559418
holadijee mensen, vanavond om 23:10 weer
pi_22560096
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
holadijee mensen, vanavond om 23:10 weer
Ik vind het zo kuttijd! Pfff.... ik ga het maar weer opnemen... want me slaap heb ik echt nodig
pi_22561689
weet iemand waar ik seizoen 5 kan zien(herhalingen etc???)
Kheb t nl tot nu toe gemist en het tijdstip waar ze het nu uitzenden is een beetje shit.
  maandag 11 oktober 2004 @ 23:21:13 #172
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_22564950
Spike is tastbaar
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 00:06:21 #173
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22565941
OMFG!!! Lindsy!!!!!!!
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 00:12:43 #174
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_22566121
Ja!
Ik wist alleen niet meer goed hoe hij heet, ik dacht Leslie
Cool dat hij terug is [en in bed ligt met Eve], maar ik vond zijn afscheid toentertijd wel goed gedaan, dat is dan wel weer jammer.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 00:14:46 #175
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22566164
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 00:12 schreef Xurk het volgende:
Ja!
Ik wist alleen niet meer goed hoe hij heet, ik dacht Leslie
Cool dat hij terug is [en in bed ligt met Eve], maar ik vond zijn afscheid toentertijd wel goed gedaan, dat is dan wel weer jammer.
Inderdaad!! Afscheid was dan ook echt heel mooi!!
Maar waarom is hij terug??? Wat zou het zijn??!!! Ik dacht dat hij vrede had met Angel.

Of is ie soms boos op Angel omdat Angel nog van die blikken aan zijn auto had gedaan of zo....
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 00:34:12 #176
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_22566622
Of die "Kick Me" sign?...
Hij had wel vrede met Angel ja. Ik vond trouwens al die tattoo's enzo wel opvallend bij hem, zou hij iets mystieks ondergaan hebben ofzo?

Ik heb afgelopen lente wel veel spoilers gelezen [toen Angel in de VS bezig was met deze afleveringen], maar ik heb weinig over Lesley gelezen, dus ik ben benieuwd
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 00:36:15 #177
22273 Dizer
Save the beard!
pi_22566662
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 00:34 schreef Xurk het volgende:
Of die "Kick Me" sign?...
Hij had wel vrede met Angel ja. Ik vond trouwens al die tattoo's enzo wel opvallend bij hem, zou hij iets mystieks ondergaan hebben ofzo?

Ik heb afgelopen lente wel veel spoilers gelezen [toen Angel in de VS bezig was met deze afleveringen], maar ik heb weinig over Lesley gelezen, dus ik ben benieuwd
Lindsey

Ik dacht ook dat ie iets mystieks is ondergaan!! Ik ben benieuwd
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 00:52:02 #178
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_22566975
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 00:36 schreef Dizer het volgende:

[..]

Lindsey
Damn, ik ben erg
pi_22568860
Heilige moeder! LINDSEY! Aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!!

Maar wat was dit weer een schandalig vette aflevering zeg. Om de een of andere reden zijn de "flashback" episodes altijd zo vreselijk steengoed Ik kwam gisteren nog net niet klaar in mn stoel Erg tof om Drusilla weer te zien. Kippenvel toen Gunn helemaal loos ging op Eve! Erg goed gespeeld. En natuurlijk: Het bekertje siroop Prachtig.

Misschien geinig om te weten dat er indertijd in Amerika tussen deze en de volgende aflevering een pauze zat van 8 weken

Kom maar op volgende week!
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 12:08:26 #180
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_22571709
coole afleveringen! Angel vs Spike was echt kewl, daarna Angel helemaal down dat ie verloren had

Laatste stuk ook wel kewl, iedereen kon wel aan zien komen dat Eve ermee te maken had maar wat nu precies gebeurt is met Lindsey en al die vage mystieke tekens aan de deur/muren zijn lichaam...? Ben benieuwd naar volgende week!!!!!
pi_22574406
Erg goede aflevering!
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 14:57:38 #182
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_22574728
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 14:44 schreef BGN het volgende:
Erg goede aflevering!
Eindelijk weer een ouderwets goede aflevering.
A spoonful of sugar...
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 15:07:59 #183
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22574981
Eve die verraad hoer, maar ze blijft lekker!

Leuke aflevering, fijn dat het zolaat komt zodat wij die moeten werken het ook nog kunnen kijken.

Edit : Lindsay wijfenaam!

[ Bericht 6% gewijzigd door Varr op 12-10-2004 16:37:35 ]
pi_22576304
Lindsey is geen "ze", het is een man. De vrouw die je bedoeld heet Eve.

Vette aflevering! Ik vraag me af wat Lindsey te maken heeft met de de senior partners.
Misschien heeft hij met ze een deal gesloten. Dat hij ervoor zorgt dat Spike Angel vermoord en in ruil daarvoor heeft hij krachten gekregen.
pi_22576540
Euh, ik heb het dus weer niet gezien. Wie is Lindsey ook weer?
pi_22576789
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 16:14 schreef Piepje het volgende:
Euh, ik heb het dus weer niet gezien. Wie is Lindsey ook weer?
deze gozer:

woensdag 13 oktober 2004 @ 09:19:19 #187
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_22604461
oh die!
pi_22705706
tvp

Zoooooo vanavond om 22:50 uur(niet te laat inschakelen lieve mensen!!!) gaat het weer verder Tering wat was het een lange week na die gruwelijk vette ep van vorige week
De uurtjes tikken veeeeel te langzaam weg...
pi_22711453
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:24 schreef wolfrolf het volgende:
tvp

Zoooooo vanavond om 22:50 uur(niet te laat inschakelen lieve mensen!!!) gaat het weer verder Tering wat was het een lange week na die gruwelijk vette ep van vorige week
De uurtjes tikken veeeeel te langzaam weg...
Inderdaad ik heb hetzelfde nog een half uurtje
pi_22714217
Kan aan mij liggen, maar hoorde ik in het Wolfram & Hart-promotiefilmpje aan het begin van deze episode de naam "Weyland-Yutani" vallen?
Dat is namelijk de naam van "The Company" uit de Alien-films (degenen die steeds proberen om de aliens te vangen). En dat zou dus betekenen dat Buffy/Angel deel uitmaken van hetzelfde universum als Alien (en daardoor dus ook van Predator!!)

cool
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 00:23:52 #192
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_22714568
AAAAAAAAARGH!
Ben vergeten te kijken
Nouja, een maat van me neemt het altijd op, dus ik zie de ep. later deze week nog wel...
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_22717936
Nou dat was weer een leuke aflevering dacht ik zo. Jammer dat er helemaal niks werd gedaan met dat Lindsey/Eve verhaal deze week. Maar ach, Harmony is ook lachen hoewel ik volgende week wel hoop op voortzetting van dat Lindsey/Eve gebeuren dus.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 09:21:31 #194
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_22718168
Heehehehe echt een grappige aflevering!! Harmony is toch ook wel grappig
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:55:01 #195
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22720613
Er komen wel steeds meer afleveringen waar Angel en omstanders niet echt in de spotlight staan, het was wel een vermakelijke aflevering maar echt goed was die niet.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 15:02:21 #196
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_22724687
Harmony Een van de betere afleveringen. Vooral leuk dat de rest van de episode (het overleg) op de achtergrond bleef, en de nadruk lag op een bijfiguur. Deed een beetje denken aan Storyteller (Buffy, s7) waarin Andrew de boventoon voerde.
A spoonful of sugar...
pi_22729207
Of de Xander-aflevering, waarin hij een auto kocht, ruzie kreeg met een gast, met Faith naar bed ging, en voorkwam dat de school opgeblazen werd. Terwijl op de achtergrond Giles, Buffy, Angel, Willow en Faith de wereld redden.

Vond het wel redelijk gisteren, al was het een beetje saai in vergelijking met vorige week.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 21:48:29 #198
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_22733978
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:37 schreef BGN het volgende:
Of de Xander-aflevering, waarin hij een auto kocht, ruzie kreeg met een gast, met Faith naar bed ging, en voorkwam dat de school opgeblazen werd. Terwijl op de achtergrond Giles, Buffy, Angel, Willow en Faith de wereld redden.
The Zeppo was dat, ja die was ook geweldig.
A spoonful of sugar...
pi_22747029
gvd dankzij die tijd heb ik het nu al 2 weken gemist.
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:53:38 #200
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_22767466
Hey je bent fan of je bent het niet (j/k)
pi_22767636
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 13:53 schreef stephanie_xx het volgende:
gvd dankzij die tijd heb ik het nu al 2 weken gemist.
Ehh het woord is videorecorder
pi_22774267
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:02 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

als jij dr eentje koopt voor ons

ik heb het na 3 weken eindelijk weer gezien, maar was wel jammer dat Spike niet zo veel in beeld kwam, maar was wel weer leuk had t gemist
pi_22775698
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 11:02 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja ik weet het.. 1e keer was ik het vergeten en de 2e keer deed de videorecorder het niet ofzo

maar ik heb wel andere mogelijkheden om er aan te komen.. hoop ik...
pi_22776634
Kut, kut, kut, lees net op veronica site dat maandag 25 oktober voorlopig weer de laatste aflevering is.......

Dit kunnen ze niet maken......waarom gaan ze nou niet gewoon door:(

Ik baal hier van!!!
pi_22776879
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 18:38 schreef heksehiel het volgende:
Kut, kut, kut, lees net op veronica site dat maandag 25 oktober voorlopig weer de laatste aflevering is.......

Ik baal hier van!!!

Stelletje apen.. volges mij word het echt nie zo slecht bekeken hoor.. net zoals charmed moet ook weer terugkomen!!
pi_22777390
Stelletje stupido's daar bij SBS
pi_22784385
Echt weer wat voor veronica moeten we dan weer wachten tot de zomer
pi_22788887
tja door dat gekloot altijd bij nederlandse tv ben ik het toen via internet gaan kijken, lekker de afleveringen downloaden op dezelfde dag als dat het in amerika uitgezonden werd en nog eens in veel betere kwaliteit ook (hdtv rips)
pi_22788904
ik mag trouwens aannemen dat jullie allemaal seizoen 2 hebben gekeken toen dat op net 5 was of iig de dvd hebben en dus weten wie lindsey is?

hij kan goed zingen ook

nu ze toch weer de boel onderbreken raad ik jullie aan om seizoen 2 dan geheel te bekijken, ach je moet gewoon elke aflevering kijken die je gemist hebt, dvd's zijn niet zo erg duur, 55 euro ofzo.. niet slecht voor 22 afleveringen
pi_22813830
Go#@$#m@##$e! KUT Veronica! KUT KUT KUT.

Dan maar wachten op de DVD ofzo Als FOX het patroon aanhoudt van het uitbrengen van de boxen zou s5 rond januari in de schappen moeten liggen gok/hoop ik.

* wolfrolf is praying
pi_22813940
Ik was het telkens vergeten te kijken op donderdag, toen had ik het groot ergens opgeschreven, wilde ik gaan kijken.. was het verhuisd naar maandag

Ik ga gewoon sparen voor de DVD's en dan alles op mn gemakje kijken Dan heb ik ook geen last van Veronica
pi_22814033
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 09:26 schreef Kuukske het volgende:

Ik ga gewoon sparen voor de DVD's en dan alles op mn gemakje kijken Dan heb ik ook geen last van Veronica
Erg erg erg wijs besluit Veronica must BURRRRRRRRN in hell
pi_22823033
Hi, ben nieuw op het forum, ik las dit topic al een tijdje en heb me nu aangemeld. Maar maandag voorlopig de laatste aflevering dus . Ik had toch goede hoop dat ze deze keer eindelijk eens een heel seizoen achter elkaar zouden uitzenden. Beetje naief dus...
Well she did and she does and she'll do it again
pi_22831752
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 18:10 schreef Giselle het volgende:
Hi, ben nieuw op het forum, ik las dit topic al een tijdje en heb me nu aangemeld. Maar maandag voorlopig de laatste aflevering dus . Ik had toch goede hoop dat ze deze keer eindelijk eens een heel seizoen achter elkaar zouden uitzenden. Beetje naief dus...
Hai Giselle

Welnee das niet naief. Ik had ook zelfs even die hoop Maarja toen werd ik weer even met mijn neus op de feiten gedrukt. Dus ik ga maar zo uitgebreid mogelijk proberen te genieten a.s. maandag als ik kan. En dan mag god weten hoe lang we weer mogen gaan wachten(hopelijk dus niet langer dan ergens in januari)
pi_22836682
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 18:10 schreef Giselle het volgende:

Het zijn ook wel een stelletje idioten bij Veronica. Waarom ze nu niet eens voor een keertje gewoon een heel seizoen uitzenden?
Wanneer komt de DVD uit?
pi_22837190
Hebben jullie het al gehoord?
Ze gaan aflevering 10 overslaan (Soul Purpose) en zenden as maandag Damage uit.
quote:
Maandag 25 oktober (voorlopig laatste aflevering)
Damage
Want aflevering 9 heet Harms Way en die kwam afgelopen maandag.

[ Bericht 0% gewijzigd door SlimShady op 24-10-2004 17:21:21 ]
pi_22844513
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 11:24 schreef SlimShady het volgende:

Want aflevering 10 heet Harms Way en die kwam afgelopen maandag.
Damage is aflevering 11, Harms way is aflevering 9.
Oftewel ze zenden het in verkeerd volgorde uit.
Prutsers.

ik haalt het even van TV-Tome:
quote:
Season 5
89. 5-1 5ADH01 01-Oct-2003 Conviction (1)
90. 5-2 5ADH02 08-Oct-2003 Just Rewards (2)
91. 5-3 5ADH03 15-Oct-2003 Unleashed
92. 5-4 5ADH04 22-Oct-2003 Hell Bound
93. 5-5 5ADH05 29-Oct-2003 Life of the Party
94. 5-6 5ADH06 05-Nov-2003 The Cautionary Tale of Numero Cinco
95. 5-7 5ADH07 12-Nov-2003 Lineage
96. 5-8 5ADH08 19-Nov-2003 Destiny
97. 5-9 5ADH09 14-Jan-2004 Harm's Way
98. 5-10 5ADH10 21-Jan-2004 Soul Purpose
99. 5-11 5ADH11 28-Jan-2004 Damage
Hoe ziek is dit zeg. Klootzakken daar
pi_22851582
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 17:08 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Damage is aflevering 11, Harms way is aflevering 9.
Oftewel ze zenden het in verkeerd volgorde uit.
Prutsers.

ik haalt het even van TV-Tome:
[..]

Hoe ziek is dit zeg. Klootzakken daar
En eens te meer blijkt dat die eikels bij Veronica niet in staat zijn een seizoen goed uit te zenden.
  maandag 25 oktober 2004 @ 11:17:05 #219
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_22860798
WTF? wasdatnouvoorbullshit!

Klote-veronica

Dan maar eerst Soul Purpose ergens vandaan trekken...
  maandag 25 oktober 2004 @ 11:40:02 #220
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_22861259
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 04:07 schreef Hertog_Martin het volgende:

nu ze toch weer de boel onderbreken raad ik jullie aan om seizoen 2 dan geheel te bekijken, ach je moet gewoon elke aflevering kijken die je gemist hebt, dvd's zijn niet zo erg duur, 55 euro ofzo.. niet slecht voor 22 afleveringen
Daar was ik toevallig net mee bezig. Net weer Guise will be guise gezien, leuke afleverering (Angel: I'm not a eunuch)
Klagen jullie ook bij Veronica (op de website) Als iedereen dat doet moet het toch effect hebben?
A spoonful of sugar...
pi_22865049
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 11:40 schreef Sasandra het volgende:

[..]

Daar was ik toevallig net mee bezig. Net weer Guise will be guise gezien, leuke afleverering (Angel: I'm not a eunuch)
Klagen jullie ook bij Veronica (op de website) Als iedereen dat doet moet het toch effect hebben?
niet op de website, maar af en toe mail ik eens...
  maandag 25 oktober 2004 @ 16:05:04 #222
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_22865621
Ver o ni ca
pi_22870035
Moet episode 10 downloaden en zien voor 11uur, maar internet werkt niet mee
pi_22871615
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 16:05 schreef Xurk het volgende:
Ver o ni ca
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:46:54 #225
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_22874701
Naja, het begint zometeen!
Ik neem het op, ben nu ep10 aan het downloaden krijgen, die kijk ik eerst
pi_22874940
Na de reclame op tv!

EDIT: Aha, ze willen afsluiten met een mooie midseason cliffhanger....

Daarom is die aflevering geskipt.

[ Bericht 76% gewijzigd door BGN op 25-10-2004 22:59:26 ]
pi_22875462
dit is toch aflevering 10? Doen ze het dan toch goed? Dan zet ik mn download stop namelijk...
pi_22875715
ja het is soul purpose het mailen en klagen heeft een keer geholpen haha
  maandag 25 oktober 2004 @ 23:47:40 #229
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22876727
Nou zo'n mooie cliffhanger vind ik het niet. Leuke aflevering hoor maar ik zit niet echt OOOH EN NU?!!?! Ik zal het in januarie wel weer een beetje vergeten zijn..
  maandag 25 oktober 2004 @ 23:49:58 #230
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_22876783
Ik zag dat deze aflevering geregisseerd werd door David Boreanaz.
Verdomd jammer dat SMG niet even meedeed, die stand-in met al dat haar voor haar gezicht vond ik een beetje belachelijk.
A spoonful of sugar...
  maandag 25 oktober 2004 @ 23:57:15 #231
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_22876957
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 23:49 schreef Sasandra het volgende:
Ik zag dat deze aflevering geregisseerd werd door David Boreanaz.
Verdomd jammer dat SMG niet even meedeed, die stand-in met al dat haar voor haar gezicht vond ik een beetje belachelijk.
SMG?
pi_22877093
zie onderstaande post (FOK doet beetje raar )
pi_22877130
SMG = Sarah Michelle Gellar, beter bekend als Buffy the Vampire Slayer..

en het zag er inderdaad zéér lamne uit. Wel een coole aflevering BTW. Mijn favoriete gedeelte is toch wel de totaal onlogische verschijning van die grote beer
pi_22880163
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 00:04 schreef monipony het volgende:Mijn favoriete gedeelte is toch wel de totaal onlogische verschijning van die grote beer
Mijne ook wel Prachtig die beer, Joss Whedon humor ten voeten uit

Nou nu word het wachten tot januari Als veronica zich daar aan houdt tenminste
pi_22880304
Ik heb het ook gezien, jaja. Na alle keren moeten missen. Ik snap er alleen helemaal niets meer van, ondanks het lezen van dit topic.

Maar waarom noemt Lindsey zich in godsnaam Doyle? Bedoeld hij Doyle uit seizoen 1?
pi_22880437
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 09:05 schreef Kuukske het volgende:

Maar waarom noemt Lindsey zich in godsnaam Doyle? Bedoeld hij Doyle uit seizoen 1?
Ja die bedoelt hij. Hij wil van Spike een soort Angel maken zoals die in s1 was (helping the helpless), en vanwege de visioenen is Lindsey dan dus Spikes Doyle (niet dat ik denk dat die visioenen echt zijn).
pi_22880610
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 09:17 schreef Giselle het volgende:

[..]

Ja die bedoelt hij. Hij wil van Spike een soort Angel maken zoals die in s1 was (helping the helpless), en vanwege de visioenen is Lindsey dan dus Spikes Doyle (niet dat ik denk dat die visioenen echt zijn).
Ahja, zoiets dacht ik al. Maar wilde het even zeker weten
pi_22884967
ben zwaar teleurgesteld in veronica, en denk dat ik de rest van de afleveringen maar ga downloaden ofzo. Heb echt geen zin om tot januari te gaan wachten hoor. Ze kunnen de pot op..
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 19:05:22 #239
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_22888579
Gelukkig zonden ze wel de juiste uit uiteindelijk!
Echt een goede aflevering gisteren
David moet vaker regisseren! En het deed me inderdaad veel denken aan Restless van BtVS seizoen 4
Ik ben al blij dat Veronica nu tenminste aankodigt wanneer Angel weer te zien zal zijn, normaal is het gewoon ineens foetsie en later ineens weer terug, zodat ik de eerste aflevering mis.
pi_22889633
Doyle... Van de week nog een keer "Hero" zitten kijken, de aflevering dat hij doodgaat. Doyle was echt een leuk personage, jammer dat hij er maar zo kort in heeft gezeten.

Ik verwachtte van dat Lindsay/Doyle gedoe eigenlijk eerst iets heel anders, dat Lindsay zich voordoet als Doyle, en Spike weet natuurlijk niet beter, dus als hij zich op ene gegeven moment verspreekt tegen Angel

"Doyle, visioenen, blablabla"

En Angel weer helemaal in de stress en bovendien is Spike ineens "de goeierd" en Angel diegene die voor Wolframm & Hart werkt. Nog meer stress.

Maar nu ik er nog eens over nadenk lijkt me dat een beetje onzinnig allemaal... We'll see.
Overigens vind ik het tot nu toe allemaal nog niet zo boeiend. Er is nog niet echt een vast verhaal, alleen Lindsay is nu een beetje een bindende factor...ik denk dat ik het in Januari allemaal al wel weer half vergeten ben, want tot nu toe heeft het me allemaal nog niet echt aangegrepen.
pi_22890247
Wel opvallend trouwens dat Wesley en Gunn gelijk naar Spike toegingen om te vragen of hij voor W&H wilde komen werken...
pi_22891532
Wat ik raar vind is dat Eve zo makkelijk ervan afkomt aan het einde van de aflevering.
Angel wist dat het een herinnering was en geen droom (dat ie Eve zag) en Fred bevestigde zijn vermoeden/argument.

De overige leden bleken het zaakje ook niet te vertrouwen, maar Eve komt even met een zielig "zondebokverhaal" en *zoef* weg is ze...
pi_22893889
Ze zijn heus nog niet klaar met Eve. Dat is alles wat ik verklap.
pi_22894039
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:39 schreef Giselle het volgende:
Wel opvallend trouwens dat Wesley en Gunn gelijk naar Spike toegingen om te vragen of hij voor W&H wilde komen werken...
Dat was ook een droom van Angel

Bewijs maar dat het niet zo is *stopt vingers in oren*
pi_22894262
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:13 schreef Love_My_Baby het volgende:
knip
Ja ik verwacht ook nog wel dat Spike zich verspreekt wat Doyle betreft.

En tsja, seizoen 1 met Doyle, ik zeg eerlijk dat ik redelijk wat traantjes moest wegpinken toen ie doodging Het was ook zooo zielig. Konden hij en Cordy eindelijk wat met elkaar beginnen enzo.. Maar goed.
pi_22895992
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:35 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ja ik verwacht ook nog wel dat Spike zich verspreekt wat Doyle betreft.

En tsja, seizoen 1 met Doyle, ik zeg eerlijk dat ik redelijk wat traantjes moest wegpinken toen ie doodging Het was ook zooo zielig. Konden hij en Cordy eindelijk wat met elkaar beginnen enzo.. Maar goed.
Cordy is wel redelijk actief op het dating-vlak. Eerst Wes, daarna (bijna) Doyle, daarna Angel, daarna dat etterige zoontje van hem, tussendoor nog 1 of andere kwaadaardige demoon. Toe maar weer
  woensdag 27 oktober 2004 @ 01:23:43 #247
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_22896847
Je vergeet Xander [okee, pre-Angel tijdperk ] en Groo
En ze is een keer zwanger geweest van een kwaadaardig iets na een heftig avondje
pi_22900122
damn, ben ik Xander helemaal vergeten Maar Groo zegt me even helemaal niets eigenlijk.. zal wel een episode gemist hebben ofzo.
pi_22900252
uhmm, Groosalugg(sp) ??? Herinner je je de episodes in Pylea nog ? Ze moesten cumshakken met elkaar ??

woensdag 27 oktober 2004 @ 12:35:12 #250
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_22902929
Niet te vergeten de afleveringen waarin hij naar Angel's dimensie kwam omdat hij Cordelia miste, zijn haar kort liet knippen, meehielp met de helpless helpen, daarna met Cordelia een tijdje wegging, en toen ineens besloot weg te gaan
pi_22903114
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:26 schreef BGN het volgende:

[..]

- Angel heeft Lindsey nog niet gezien
- Angel zat te dromen toen Lindsey Spike ontmoette
Dus:
- Angel heeft dus de appartement nog nooit gezien
- Angel weet niet dat Lindsey "back in town" is

[ Bericht 11% gewijzigd door SlimShady op 27-10-2004 12:49:34 ]
pi_22903625
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 12:43 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Dus:
Eh.... Wesley & Gunn hebben Lindsey toch ook niet gezien, dus ... de ontmoetingen tussen Lindsey en Spike waren dan weer buiten de droom.

Dit topic wordt de komende drie maanden trouwens lekker rustig...

pi_22905168
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 20:39 schreef Giselle het volgende:
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 23:26 schreef BGN het volgende:

quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 12:43 schreef SlimShady het volgende:

Dus:
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 13:04 schreef BGN het volgende:

Eh.... Wesley & Gunn hebben Lindsey toch ook niet gezien, dus ... de ontmoetingen tussen Lindsey en Spike waren dan weer buiten de droom.
Alle bovenstaande is gebeurd buiten de droom.
Omdat Angel de appartement (van Spike) nooit heeft gezien, kan hij er niet over gedroomd hebben.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 15:37:44 #254
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_22907315
Beetje kromme theorie.
Als je iets nog nooit gezien heb kan je er natuurlijk wel van dromen.
Het zal waarschijnlijk niet overeenkomstig zijn met de werkelijkheid, maar dat maakt niet uit natuurlijk.
Verder ben ik ook wel van mening dat die ontmoeten met wesley en gunn buiten de droom is gebeurd hoor
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_22907445
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 15:37 schreef FallenAngel666 het volgende:
Beetje kromme theorie.
Als je iets nog nooit gezien heb kan je er natuurlijk wel van dromen.
Het zal waarschijnlijk niet overeenkomstig zijn met de werkelijkheid, maar dat maakt niet uit natuurlijk.
Verder ben ik ook wel van mening dat die ontmoeten met wesley en gunn buiten de droom is gebeurd hoor
Kijk mijn argumentatie wordt ook al voor me gedaan, scheelt weer.

Ik geloof ook niet dathet gedroomd is hoor, vandaar de in de originele post
pi_22908745
Meningen, speculaties, theorieen verschillen.
It's all good.
pi_22924085
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 10:23 schreef Angelcakes het volgende:
uhmm, Groosalugg(sp) ??? Herinner je je de episodes in Pylea nog ? Ze moesten cumshakken met elkaar ??

[afbeelding]
Hmmm, Ik vergeet er wel erg veel. Is natuurlijk ook logisch met de uitzend-fratsen van nde Nederlandse televisie.

Dankzij kazaa ben ik inmiddels al weer een afleveringetje of vier verder, en ik moet zeggen dat er nog heel wat leuke afleveringetjes aan zitten te komen. Alleen wel jammer dat ik in dit tempo wel heel erg snel bij het einde van de serie ben
pi_22943277
dvd box 4 is binnengekomen.... die ga ik maar kijken.... Ik had nog niet alle afleveringen gezien....

Er staat ook dat de dvdbox seizoen 5 in januari uitkomt.... maar jullie wisten dat al natuurlijk
pi_22943540
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Er staat ook dat de dvdbox seizoen 5 in januari uitkomt.... maar jullie wisten dat al natuurlijk
Dat vermoedde ik, en nu weet ik 't zeker thanks!
pi_22943634
met een beetje geluk heb ik seizoen 5 nog eerder binnen, voordat het weer op Veronica komt......

Kan ik zonder onderbrekingen kijken, en op een normaal tijdstip
pi_22973046
Heb net de laatste aflevering van Angel gezien, en ben nu aan het balen.
Laatste seizoen is misschien wel het beste uit de serie, en om te weten dat het nu helemaal voorbij is doet dan toch een beetje extra pijn.. toch maar hopen dat er nog een paar TV-movies worden gemaakt. Of misschien toch die Faithspin-off waar men het over heeft gehad. Eliza Dushku is namelijk momenteel weer zonder werk..
pi_22982098
Hmja, tot mijn stomme verbazing kan ik Angel seizoen 5 afleveringen vinden op KaZaA.
Dus ben ook maar aan het downloaden geslagen. Wachten tot januari is behoorlijk de moeite waard dat kan ik jullie allen zeggen.
pi_22993537
Heb geprobeerd om ook Buffy-episodes uit seizoen 7 op Kazaa te vinden, maar dat gaat me wel héél erg langzaam hoor. Heb nu net bittorrent geïnstalleerd, maar kan niet echt een goeie website met downloads hiervoor vinden. Iemand misschien suggesties?
pi_22994317
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:05 schreef monipony het volgende:
. Heb nu net bittorrent geïnstalleerd, maar kan niet echt een goeie website met downloads hiervoor vinden. Iemand misschien suggesties?
Daar kan ik helaas geen antwoord op geven... i.v.m. een zekere FAQ

Buffy S7 staat voor een eurotje of 55 te koop in de winkels joh... investeer zou ik zeggen. Het seizoen is het waard

Verders weet ik in ieder geval al dat ik in januari Angel seizoen 5 zal hebben op dvd
pi_22999870
Komt seizoen 5 van Angel gewoon in de winkels in januari? Of bestellen jullie die allemaal ergens weg ofzo?
pi_23001001
quote:
Op maandag 1 november 2004 16:11 schreef Piepje het volgende:
Komt seizoen 5 van Angel gewoon in de winkels in januari? Of bestellen jullie die allemaal ergens weg ofzo?
Hangt er vanaf waar ik hem het goedkoopst te pakken kan krijgen
pi_23001530
Meestal zijn boxsets goedkoper als je ze uit engeland laat komen. Dat slaat op zich natuurlijk helemaal nergens op, maar ja.

Je hebt itt Amerikaanse dvd's geen regiovrije DVD-speler nodig, het is een stuk goedkoper dan de Free Record Shop, en met een beetje mazzel zit er nog een Nederlandse ondertiteling bij ook.

Zo zie ik bij de Media Markt af en toe een dvd van Smallville seizoen 2 liggen voor 110 euro. Daar kreeg ik via Amazon.co.uk twee seizoen voor, iets minder zelfs nog.
pi_23001876
quote:
Op maandag 1 november 2004 17:06 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Hangt er vanaf waar ik hem het goedkoopst te pakken kan krijgen
pi_23047288
kan iemand me vertellen waarom de ene week wel een aflevering van angel te zien is(maandagavond) en de andere weer niet..er zit totaal geen regelmaat in....misschien dat er nog een liefhebber is die me dit kan vertellen! thanx
what's in my heart belongs to me, you have to settle with what you see
pi_23047571
quote:
Op woensdag 3 november 2004 12:28 schreef chappie het volgende:
kan iemand me vertellen waarom de ene week wel een aflevering van angel te zien is(maandagavond) en de andere weer niet..er zit totaal geen regelmaat in....misschien dat er nog een liefhebber is die me dit kan vertellen! thanx
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 18:38 schreef heksehiel het volgende:

Ik baal hier van!!!
Ze gaan in januari weer verder met uitzenden.
pi_23054552
quote:
Op woensdag 3 november 2004 12:28 schreef chappie het volgende:
is vrij simpel: Bij Veronica werken enorme kneuzen met een totaal gebrek aan visie
pi_23122835
kben blij dat ik niet ben begonnen met het kijken van season 5 op tv... wat een losers bij veronica (die net5 kneuzen kunnen er ook wat van).. ik wacht wel lekker tot de dvd's uitkomen

btw: waarschijnlijk is de nederlandse box van season 5 bij vlietman-trading.com bij pre-order 65¤... was namelijk ook zo bij season 4 (is overigens een nederlands bedrijf en site... en je hebt geen creditcard nodig)
pi_23156786
Op dvd.nl staat de line-up van FOX t/m eind januari, maar daar staat Angel S5 niet bij

(overigens stond bij de box van season 3, dat season 4 in augustus zou uitkomen, terwijl het pas 29 september uitkwam )
  dinsdag 16 november 2004 @ 21:50:18 #274
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_23362970
Eindelijk de aflevering Soul Purpose gezien erg goed Kon niet wachten dus heb ook maar gelijk aflevering 11 gekeken...nu is het alleen maar moeilijker om te wachten tot januari!!!

Maar goed...fantastische aflevering(en)!!!!
pi_23369716
Ik zag in de tv-gids dat Angel er volgende week weer op komt op maandag. Dezelfde tijd als eerst. Weet echter niet of dit herhalingen zijn of een vervolg op het lopende seizoen.
pi_23371285
quote:
Op woensdag 17 november 2004 02:58 schreef skaschep het volgende:
Ik zag in de tv-gids dat Angel er volgende week weer op komt op maandag. Dezelfde tijd als eerst. Weet echter niet of dit herhalingen zijn of een vervolg op het lopende seizoen.
Welke tv-gids heb je dan? Want op de site en teletekst van Veronica staat niks.
pi_23374208
Ja skaschep daar ben ik ook wel benieuwd naar, in de Veronica TV gids staat het niet, evenals op de website niet(staat gewoon nog vanaf januari weer).
pi_23386547
Nou seizoen 5 komt nog lang niet terug [bron] www.veronica.nl

Wanneer komt 'Angel' weer terug?

Wanneer we verder gaan met de nieuwe afleveringen is nog niet precies bekend. Wel gaan we zeker het derde seizoen vanaf 2 januari herhalen, zondag- t/m donderdagavond late night.
klote veronica
  woensdag 17 november 2004 @ 21:15:34 #279
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_23387354
o...m...f...g
Ze liegen gewoon weeeeer eens tegen ons
pi_23389116
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:37 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Welke tv-gids heb je dan? Want op de site en teletekst van Veronica staat niks.
Ik keek toevallig in de Veronica-gids van deze week bij het schema voor volgende week i.v.m. de dubbele aflevering Stargate. Daarna kwam eerst nog een ander programma en daarna stond er Angel. Controleren kan ik het hier niet want ik heb het bij mijn ouders gezien. Vond het ook wat vreemd. Misschien hebben ze een foutje gemaakt.
pi_23390299
quote:
Op woensdag 17 november 2004 20:48 schreef DarcMarc het volgende:

Wanneer we verder gaan met de nieuwe afleveringen is nog niet precies bekend. Wel gaan we zeker het derde seizoen vanaf 2 januari herhalen, zondag- t/m donderdagavond late night.
klote veronica
Hmm, Veronica gaat vanaf januari ook Buffy seizoen 5 'late night' uitzenden. Zal wel na elkaar komen, dus handig als je niet kan slapen.

Maar lekker vervelend dat seizoen van Angel dan in een keer misschien niet meer verder gaat in januari.
  woensdag 17 november 2004 @ 23:00:53 #282
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_23390347
quote:
Op woensdag 17 november 2004 20:48 schreef DarcMarc het volgende:

klote veronica
Stelletje honden! Vooral met een programma blijven schuiven waar een vaste groep kijkers voor is! Hou je straks helemaal geen bestaansrecht meer over
pi_23396520
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:00 schreef Againzender het volgende:
Hou je straks helemaal geen bestaansrecht meer over
Hadden ze dat nog dan
  donderdag 18 november 2004 @ 15:24:53 #284
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_23402781
Grrr... stelletje losers bij Veronica. Antwoor op klaagmailtje:

Beste kijker,

Vriendelijk bedankt voor uw mail en de getoonde interesse in SBS
Broadcasting.

Met ingang van 18 november 2004 gaan wij gebruikmaken van een nieuw
systeem ter beantwoording van de kijkersmail. Wij denken met dit
systeem een snellere en betere service te kunnen verlenen.

De overgang naar het nieuwe systeem brengt helaas wel met zich mee dat
het technisch onmogelijk is geworden de mail van voor 18 november nog
te beantwoorden. We verwijzen u daarom voor antwoord op uw vragen naar
de pagina's met publieksinformatie op www.sbs6.nl, www.net5.nl en
www.veronicatv.nl. U komt daar door op de homepage van deze sites op de
link 'Publieksinfo' te klikken, of via de volgende directe link:
http://www.net5.nl/modules.php?name=npo_faq&site=npohome. Vervolgens
kunt u doorklikken naar de gecategoriseerde vragen (Algemeen, SBS 6,
NET5 of Veronica) via de link "Ga naar de meestgestelde vragen van."

Als uw vraag hiermee onbeantwoord blijft, dan kunt u natuurlijk
nogmaals een mail sturen. De emailadressen zijn onveranderd.

Met vriendelijke groet,

Marloes Smit
Communicatie-afdeling
SBS Broadcasting B.V.
Quintet Office Park
Rietlandpark 333
1019 DW Amsterdam
---------------------------------------------------------

Op dit e-mailbericht en eventuele bijbehorende attachments is een
disclaimer van toepassing,
die is opgenomen op onze website: http://www.sbs6.nl/e-maildisclaimer.
Indien u niet in staat bent deze disclaimer te raadplegen en/of op te
slaan,
kunt u een e-mail bericht zenden aan info@sbs6.nl , waarna wij u de
disclaimer zullen toezenden.

This e-mail and any attachments are subject to a disclaimer which is
included
on our website: http://www.sbs6.nl/e-maildisclaimer.
If you are unable to retrieve and/or save this disclaimer,
please send an e-mail to info@sbs6.nl and we will send you the
disclaimer.

---------------------------------------------------------
  donderdag 18 november 2004 @ 15:30:41 #285
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_23402901
quote:
Op donderdag 18 november 2004 15:24 schreef Raenius het volgende:
Grrr... stelletje losers bij Veronica. Antwoor op klaagmailtje:

Beste kijker,
<knip>

Dat zegt wel weer genoeg over de organisatie lijkt mij
  vrijdag 26 november 2004 @ 15:41:28 #286
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
  vrijdag 3 december 2004 @ 21:42:42 #287
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_23747538
Niet helemaal ontopic, maar toch:
Ik keek 'vroeger' altijd Charmed, dat is begonnen met de ABC-avond, C zat tussen de A en B in, dus keek ik het mee, en na een tijdje begon ik ook dááraan verslaafd te raken
Sinds een jaar ofzo volg ik het echter niet meer, toen net zapte ik er toevallig in terwijl ik me verveelde en ben het gaan kijken, zie ik ineens niet alleen die Nick die getrouwd is met Jessica Simpson een terugkerend [volgens mij] rol spelen, maar...
Wie hebben we daar?!

Charisma Carpenter AKA Cordelia! Ze speelt een "Seeer" [spreek uit: siër], een demoon die de toekomst weet oid.
Cordelia zag er weer eens goed uit en het is leuk dat ze een beetje in de genre blijft
pi_23765455
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:42 schreef Xurk het volgende:

Charisma Carpenter AKA Cordelia! Ze speelt een "Seeer" [spreek uit: siër], een demoon die de toekomst weet oid.
Cordelia zag er weer eens goed uit en het is leuk dat ze een beetje in de genre blijft
Tja, ik krijg acuut heimwee naar Buffy als ik Charisma Carpenter in Charmed zie. Tis net alsof ze verdwaald is of zo.
pi_23768228
Ik vind haar haar in Charmed wel leuk, leuker als dat korte in Angel iig...
pi_23784695
Veronica word helemaal afgemaakt door de kijkers van Angel

fuck you veronica zijn jullie nu helemaal gek om op zondag rond midde nacht uitzenden? waarom niet gewoon op donderdag avond 20.30 stelettje kut fuckers

Alsof die gasten dit lezen? Ik geloof er nix van, en die mailtjuhs daar lachen ze alleen maar om volgens mij. Ik snap wel waarom Veroncia elke keer faiet gaat hoor, t wordt geregeerd door een stelletje konteneukers! Jammer dat die DVD van Angel zo duur is, anders had ik dit seizoen al lang bekeken op de DVD! VERONICA, WAT IS DAT?????????

hallo mensen ik ben ook heel boos dat angel pas in januari komt rrrrr eerst buffy toen de pretender toen sliders en nu angel sni snif niet leuk meer hoor KUT VEONICA!!!! ik ben hem lekker aan het downloaden van kazza, en ik wacht met smart op de dvd box weet iemand waneer die komt
pi_23788109
Mja, dat soort dingen neem ik niet echt serieus.

Ik vind het alleen apart dat er tegenwoordig op maandagavond herhalingen zijn van een herhaling van een 3 jaar oud BBC-programma (Jeremy Clarkson). Zend dan gewoon nieuwe afleveringen uit van Angel denk ik dan.
pi_24298531
dvd-home.nl meld dat Seizoen 5 in Nederland pas op 30-03-2005 uitkomt.
Play heeft de UK box op 21/02/2005... mét NL-subs
hebben we daar een plaatje van... yep

en dit zijn de extra's:

* Audio commentaries from the cast and crew including Joss Whedon and David Boreanaz
* 'Hey Kids! It's Smile Time' featurette (7mins)
* 'Angel 100th Episode' featurette (5mins)
* 'Choreography Of A Stunt' featurette (6mins)
* 'Angel - The Final Season' featurette (27 mins)
* 'To Live And Die In L.A.- The Best Of Angel' featurette (9 mins)
* 'Halos and Horns - Recurring Villainy' featurette (9 mins)
* 'Angel Unbound - The Gag Reels' featurette (6 mins)

en dit zijn de audio-commentaren:

Disc 1:
"Conviction" (Part 1) - Commentary by Writer/Director Joss Whedon

Disc 2:
"Destiny" - Commentary by Director Skip Schoolnik, Writers David Fury and Steven S. DeKnight and Juliet Landau

Disc 3:
"Soul Purpose" - Commentary by Director / Actor David Boreanaz, Writer Brent Fletcher, Christian Kane

Disc 4:
"You're Welcome" - Commentary by Director / Actor David Fury, Christian Kane and Sarah Thompson
"A Hole In The World" - Commentary by Writer/Director Joss Whedon, Amy Acker, Alexic Denisof

Disc 5:
"Underneath" - Commentary by Director Skip Schoolnik, Writer Elizabeth Craft, Writer Sarah Fain and Adam Baldwin

Disc 6:
"Not Fade Away" - Commentary by Co-Writer/Director Jeffrey Bell
--------------------------------

ziet er weer goed uit, alleen jammer dat bij de laatste aflevering alleen Jeffrey Bell commentaar leverd, had liever wat acteurs, joss, en tim minear gehad

edit: en ik zie nu dat minear na het 4de seizoen weg ging
pi_24300611
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:05 schreef -Mo- het volgende:
HwaaaaaaaaaaaaHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH YES! Nu ff w88 totdat hij ook op cd-wow staat en bestellennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
pi_24314667
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:05 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]

en dit zijn de extra's:

* Audio commentaries from the cast and crew including Joss Whedon and David Boreanaz
* 'Hey Kids! It's Smile Time' featurette (7mins)
* 'Angel 100th Episode' featurette (5mins)
* 'Choreography Of A Stunt' featurette (6mins)
* 'Angel - The Final Season' featurette (27 mins)
* 'To Live And Die In L.A.- The Best Of Angel' featurette (9 mins)
* 'Halos and Horns - Recurring Villainy' featurette (9 mins)
* 'Angel Unbound - The Gag Reels' featurette (6 mins)

en dit zijn de audio-commentaren:

Disc 1:
"Conviction" (Part 1) - Commentary by Writer/Director Joss Whedon

Disc 2:
"Destiny" - Commentary by Director Skip Schoolnik, Writers David Fury and Steven S. DeKnight and Juliet Landau

Disc 3:
"Soul Purpose" - Commentary by Director / Actor David Boreanaz, Writer Brent Fletcher, Christian Kane

Disc 4:
"You're Welcome" - Commentary by Director / Actor David Fury, Christian Kane and Sarah Thompson
"A Hole In The World" - Commentary by Writer/Director Joss Whedon, Amy Acker, Alexic Denisof

Disc 5:
"Underneath" - Commentary by Director Skip Schoolnik, Writer Elizabeth Craft, Writer Sarah Fain and Adam Baldwin

Disc 6:
"Not Fade Away" - Commentary by Co-Writer/Director Jeffrey Bell
--------------------------------

ziet er weer goed uit, alleen jammer dat bij de laatste aflevering alleen Jeffrey Bell commentaar leverd, had liever wat acteurs, joss, en tim minear gehad

edit: en ik zie nu dat minear na het 4de seizoen weg ging
Pfffffffffffffffffff 30-03 pas??? Jammer dat we zolang moeten wachten.... maar ik ga hem zeker kopen!
  zondag 2 januari 2005 @ 17:45:45 #295
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24357151
Vanavond om 0:44, Angel op yorin.
pi_24357600
quote:
Op zondag 2 januari 2005 17:45 schreef Varr het volgende:
Vanavond om 0:44, Angel op yorin.
Ja hoor. Op Veronica dus
  zondag 2 januari 2005 @ 18:26:28 #297
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_24357841
Heuh? Zijn dat nieuwe afleveringen?!?
pi_24358224
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:26 schreef Againzender het volgende:
Heuh? Zijn dat nieuwe afleveringen?!?
Alleen als je seizoen 3 nog niet gezien hebt.
  zondag 2 januari 2005 @ 19:21:33 #299
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_24358652
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:52 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Alleen als je seizoen 3 nog niet gezien hebt.
Ik zag het ook

Maar je weet nooit bij Veronica.....
  zondag 2 januari 2005 @ 20:43:56 #300
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_24359849
quote:
Op zondag 2 januari 2005 18:12 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja hoor. Op Veronica dus
Uhja, tv staat blijkbaar fout ingesteld. :>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties