De gehele Angel crew heeft Wolfram & Hart aangeboden gekregen en dat hebben ze geaccepteerd. Connor is nu zover ik het begreep gelukkig bij een gezin onwetend over wie zijn eigenlijke vader is. Daarnaast weet de Angel crew niet meer wie Connor is(Fred zei: Who's Connor?) Cordelia ligt nog steeds in coma.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:19 schreef sneez het volgende:
Ik ben een beetje vergeten waar Season 4 eindigde.
serie 4quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:17 schreef BGN het volgende:
Liep serie 5 van Angel in Amerika parallel met serie 7 van Buffy, of was dat serie 4?
Ja daar kwam ik ook achter, maar wist toen niet wanneer het kwam en vergat het de hele tijdquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:13 schreef Piepje het volgende:
Ze hadden de afgelopen 2 weken de 2 laatste afleveringen van seizoen 4 van Angel nog uitgezonden...
Ja inderdaad wat een plofkop! en dat haar!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:28 schreef peristilius het volgende:
Alleen heel anders dan de eerdere angel afleveringen en Angel is flink aangekomen
Stapt ie over van dat vette varkensbloed op runderbloed zekerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:24 schreef Angelcakes het volgende:
En hopelijk wordt het volgende niet als een spoiler gezien maar het komt gaandeweg het seizoen helemaal goed met Angels haar en hij valt ook af ( gelukkig maar, want een dikke vampier is natuurlijk wel raar)
Jepquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:22 schreef BGN het volgende:
Vanavond!
Ik vind Spike helemaal geweldigquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:29 schreef peristilius het volgende:
Leuke aflevering
Vind Spike alleen niet echt aardig
Tof met die weerwolfquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:35 schreef wolfrolf het volgende:
Roll on aflevering 3![]()
Hoe kan dat toch met die kijkcijfers, ik heb het idee dat dit seizoen leuker is als het vorige...quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er is echter ook minder leuk nieuws: en dat is een schrikbarende daling van kijkcifers(en die waren al niet zo hoog) vorige week zo'n 180.000, deze week 76.000
Helemaal weggeconcurreerd door Legally Blonde. Bah! Ik vrees voor stopzetting/verschuiving van de serie![]()
Niet te geloven dat die acteur al 42 jaar oud is.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:55 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ik vind Spike helemaal geweldigVond deze aflevering denk ik leuker als die van vorige week, zal door Spike komen misschien...
Ja, dat is dus het mindere van m, hij is even oud als mn vader, en als je daar dan weer aan denkt wordt ie snel minder leuk.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:42 schreef dewd het volgende:
[..]
Niet te geloven dat die acteur al 42 jaar oud is.
Programmeer die vcr dan gewoon zo dat ie iedere week automatisch opneemt!quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:29 schreef Kuukske het volgende:
Heb het alweer gemist afgelopen donderdag![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:42 schreef dewd het volgende:
[..]
Niet te geloven dat die acteur al 42 jaar oud is.
Eh jaquote:Op maandag 6 september 2004 12:27 schreef MeneerTim het volgende:
Ehm. De laatste aflvering die ik gezien heb was de aflevering dat Angel op zoek ging naar de echte naam van Jasmin in een andere realiteit. Loop ik dan ver achter?
Maar dat was wel ongeveer het slot toch?quote:Op maandag 6 september 2004 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eh jadat was zo'n beetje aflevering 20 of 21 van seizoen 4, we zitten nu bij aflevering 3 van seizoen 5
Mja Jasmin is dood, Connor ramde z'n vuist door haar hoofd.quote:Op maandag 6 september 2004 14:25 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Maar dat was wel ongeveer het slot toch?
In seizoen 5 zijn we/ik zover dat we/ik Wolfram & Hart voor geen meter vertrouwen, Gunn door een of andere vage procedure allerlei kennis van de wet in zn kop gestampt heeft gekregen en Spike in niet tastbare vorm uit die amulet is gekomen die in de Buffy seizoensfinale alle Turok-Hans killde.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
De gehele Angel crew heeft Wolfram & Hart aangeboden gekregen en dat hebben ze geaccepteerd. Connor is nu zover ik het begreep gelukkig bij een gezin onwetend over wie zijn eigenlijke vader is. Daarnaast weet de Angel crew niet meer wie Connor is(Fred zei: Who's Connor?) Cordelia ligt nog steeds in coma.
Dat is wel erg makkelijk.quote:Op maandag 6 september 2004 18:44 schreef wolfrolf het volgende:
Mja Jasmin is dood, Connor ramde z'n vuist door haar hoofd.
Ja het is dan ook erg uitzonderlijk immens gigantisch kort samengevat. Jasmin got ownedquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:15 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Dat is wel erg makkelijk.
Was het ook, viel een beetje tegen hoe makkelijk ze neerging. Maar het kwam erop neer dat Connor haar wel aan kon (itt bijv. Angel) omdat hij haar "vader" was.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:15 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Dat is wel erg makkelijk.
Jazeker. Ziet er goed uit voor z'n 42 jaar die gast.quote:Op maandag 6 september 2004 11:37 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Serieus?
* dewd valt even van haar stoel...
Idd!quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:20 schreef dewd het volgende:
[..]
Jazeker. Ziet er goed uit voor z'n 42 jaar die gast.
Jaquote:Op woensdag 8 september 2004 11:38 schreef wolfrolf het volgende:
whiehoe!!![]()
morgen aflevering 4!!!
Hij zaktte toch ook niet door de vloeren in de voorgaande afleveringen ?quote:Op donderdag 9 september 2004 21:57 schreef Piepje het volgende:
Hoe kon Spike wel ooit op die stoel zitten, want dat was toch VOORdat hij doorhad dat ie realiteit naar zijn wil kon buigen ofzo?
ja nee dat snap ik wel. dat met die vloeren was ook zo, maar hij liep dus wel steeds door stoelen en bureaus heen, dus waarom ie dan op een bank kon zitten snapte ik dan nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 15:44 schreef wayeax het volgende:
[..]
Hij zaktte toch ook niet door de vloeren in de voorgaande afleveringen ?
Maar mischien moet je er gewoon niet zo serieus naar kijken, het blijft fictie.
De enige mens die hij de afgelopen tijd heeft vermoord is volgens mij dat lid van dat swat team in de eerste aflevering, sindsdien niet meer (die weerwolfclub werd opgeheven dus die professor is nooit opgegeten en dat spook uit de laatste aflevering leeft ook nog, weliswaar voor eeuwig opgesloten).quote:Op zondag 12 september 2004 00:18 schreef peristilius het volgende:
En sinds wanneer vermoord Angel eigenlijk weer mensen? Hij heeft er in de afgelopen afleveringen aardig wat vermoord, ik dacht altijd dat ie dat niet mocht met zn ziel enzo.
Hij heeft bijna het hele swat team uitgeroeid en zon butler vermoord met een theelepeltjequote:Op zondag 12 september 2004 09:42 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
De enige mens die hij de afgelopen tijd heeft vermoord is volgens mij dat lid van dat swat team in de eerste aflevering, sindsdien niet meer (die weerwolfclub werd opgeheven dus die professor is nooit opgegeten en dat spook uit de laatste aflevering leeft ook nog, weliswaar voor eeuwig opgesloten).
Oh ja je hebt gelijk.quote:Op zondag 12 september 2004 20:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij heeft bijna het hele swat team uitgeroeid en zon butler vermoord met een theelepeltje
En hij heeft een weerwolf vermoord, die zijn ook voor een groot deel mens
Stoer! ik heb de videoopname nog geloof ik, vanmiddag na m'n werk ff checkenquote:Op woensdag 15 september 2004 09:11 schreef Raenius het volgende:
Voor de kenners, die geest Pavayne werd vertolkt door de ubercoole Simon Templeman. Als je naar zin stem luistert dan hoor je Kain, van de Legacy of Kain series gemaakt door Eidos.![]()
Linkin Park - Breaking the habitquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:05 schreef Anahka2309 het volgende:
Weet iemand toevallig hoe dat nummer heet wat ze bij de previews van Angel op Veronica uitzenden?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:04 schreef wolfrolf het volgende:
Hmmm wel aardige aflevering ja.. met de Lorne-Hulk
Vorige week draaide de aflevering vrij centraal om Spike, deze week om Lorne. Vraag me af of we de komende weken ook nog afleveringen krijgen die zich vrij centraal richten op Gunn, Fred, Wes of Angel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was killed by a toilet seat from outer space
quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:21 schreef toiletseatgirl het volgende:
Dan lees je het niet, daarom staat het ook tussen spoilertags. Zo heeft niemand er last van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Angel: And Eve, you stay here with me and we'll have more sex.
Eve: I'm on it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
he wat?!quote:Op woensdag 22 september 2004 19:20 schreef SuperSiem het volgende:
En terwijl op tvgids.nl nog staat dat er morgen gewoon een nieuwe aflevering van Angel te zien is op Veronica, valt op op de site van Veronica te lezen dat Angel verplaatst wordt naar maandag! En dan niet op een normale tijd, nee, het wordt uitgezonden om 23:10! Ik wil de degenen die de programmering van Veronica vaststelt feliciteren met deze geweldige beslissing.
Nu komt het mij toevallig wel goed uit, maar ik kan me voorstellen dat er nu echt bijna niemand meer kijkt. Het is echt veel te laat en de 20e verplaatsing van tijdstip, dag en zender voor Angel in het afgelopen jaar.
WTF?!?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:20 schreef SuperSiem het volgende:
En terwijl op tvgids.nl nog staat dat er morgen gewoon een nieuwe aflevering van Angel te zien is op Veronica, valt op op de site van Veronica te lezen dat Angel verplaatst wordt naar maandag! En dan niet op een normale tijd, nee, het wordt uitgezonden om 23:10! Ik wil de degenen die de programmering van Veronica vaststelt feliciteren met deze geweldige beslissing.
Nu komt het mij toevallig wel goed uit, maar ik kan me voorstellen dat er nu echt bijna niemand meer kijkt. Het is echt veel te laat en de 20e verplaatsing van tijdstip, dag en zender voor Angel in het afgelopen jaar.
Hoeraquote:Op donderdag 23 september 2004 07:30 schreef BGN het volgende:
Het wordt vanavond dus vijf minuten afwachten om half negen wat voor programma er komt. Leve de technologie!
Jaja Veronica zet in de plaats van Angel wel even een stuk kwaliteits televisie neer hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 07:54 schreef SlimShady het volgende:
TVGids.nl en Sjeemz.nl vertellen beiden dat Angel vanavond komt.
quote:Klopt het dat 'Angel' per direct verhuist?
Ja! Angel zal niet meer op donderdag te zien zijn (daarvoor in de plaats zenden we de herhaling van Danny de Miljonair uit), maar elke maandagavond (vanaf 27-9) rond 23.15 uur.
:'( Dan ga ik maar een DVD aflevering van Angel kijken ofzo. Maar weer eens seizoen 3 doen denk ikquote:Op donderdag 23 september 2004 09:14 schreef SlimShady het volgende:
Dat is duidelijk.
Wel jammer, geen Angel vandaag![]()
ja, ik dacht eerst ook dat t een lange reclame was!quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:03 schreef WheeleE het volgende:
Nah. Zit ik om half negen voor de tv, denk ik een hele lange reclame voor een of ander baggerprogramma te zien, is Angel verschoven naar de maandag!!!
Die is echt steengoed, de beste aflevering van s4. Direct gevolgd door Spin The Bottle.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben iig wel blij dat ze dus niet afgelopen maandag al een aflevering hebben uitgezonden. Ik kan me nog van seizoen 4 herinneren dat ze op een gegeven moment in 1 week 3 wijzigen doorvoerden ofzo en ik daardoor dus 1 aflevering (Awakening) had gemist. Daar kwam ik echter pas achter toen ik de DVD box in maart kocht.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Die is echt steengoed, de beste aflevering van s4. Direct gevolgd door Spin The Bottle.
Thanks..quote:Op maandag 27 september 2004 19:48 schreef wolfrolf het volgende:
Okay nog even een kleine herinnering dan maar:
Vanavond dus om 23:10 een nieuwe aflevering van Angel op Veronica!!!
NIET VERGETEN!!
Nog 5 min!quote:Op maandag 27 september 2004 19:48 schreef wolfrolf het volgende:
Okay nog even een kleine herinnering dan maar:
Vanavond dus om 23:10 een nieuwe aflevering van Angel op Veronica!!!
NIET VERGETEN!!
Johquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:40 schreef peristilius het volgende:
en die mexicanen waren grappig
Nou... het is sinds seizoen 1 dat een aflevering zo enorm onder de maat is geweest in mijn mening.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:19 schreef Ingrid19 het volgende:
Niet elke aflevering kan leuk zijn denk ik dan maar... Alhoewel er wel leuke stukjes in zaten, bv met Spike.
Ik heb een paasr afleveringen al gezien, ik vind het wel beter worden! Echt jammer dat het is gestopt.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou... het is sinds seizoen 1 dat een aflevering zo enorm onder de maat is geweest in mijn mening.
Maar ik heb veelbelovende dingen gehoord over de rest van het seizoen(d.w.z. dat het nu echt veel sterker schijnt te gaan worden qua verhaal)
Het zal mij benieuwen
Één ding weet ik wel: ze heten niet "the Old Ones"quote:Op woensdag 29 september 2004 22:00 schreef Tekyla het volgende:
Heyyy
Ik ben een aflevering van Angel aan het ondertitelen en ik heb een paar vraagjes:
-Ik weet niet of 'the Old Ones' vaak genoemd worden/ erin voorkomen, maar weet iemand hoe je die in het Nederlands noemt? (of wordt het niet vertaald?)
-Als mensen zingen, kan Lorne zien hoe ze zijn (toch?). Is daar nog een woord voor? In het Engels is het: 'to read someone'.
Lorne leest geen aura's. Als de mensen zingen kan hij geloof ik gewoon hun gedachten lezen. Je tweede vraag is een beetje vaag. Zoals zijn ex-vriendinnetje Buffy vampiers doodde, doodt Angel ook vampieren en demonen. Maar ja, soms zijn het goede demonen en dat laat hij ze leven.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:57 schreef Tekyla het volgende:
Ik zat zelf te denken aan 'de Ouden'.
En leest Lorne de AURA's van mensen, of heeft het niks met aura's te maken?
En nog een vraagje: wat doen ze met demonen als ze die tegenkomen? Proberen ze die te doden ofzo?
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:29 schreef Angelcakes het volgende:
Het kan aan mij liggen maar volgens mij kan Lorne als iemand zingt zijn toekomst zien en beoordeelt aan de hand daarvan wat iemands bedoelingen zijn ...
en verder ben ik ook nieuwsgierig
"Als ik me nu beter geconcentreerd had en hem beter beoordeeld had .."quote:Op donderdag 30 september 2004 18:26 schreef Tekyla het volgende:
Ik ben bezig met een aflevering van het 5e seizoen die op DVD komt.
In die aflevering zegt Lorne iets van: If I had concentrated harder and READ HIM better...
Dus ik vroeg me af hoe je dat 'read' noemt.
dat kun je gewoon vertalen als "Had ik me nu maar beter geconcentreerd en hem beter gelezen!"quote:Op donderdag 30 september 2004 18:26 schreef Tekyla het volgende:
Ik ben bezig met een aflevering van het 5e seizoen die op DVD komt.
In die aflevering zegt Lorne iets van: If I had concentrated harder and READ HIM better...
Dus ik vroeg me af hoe je dat 'read' noemt.
Lorne noemde Angel wel eens zo ... vond ik een grappige naam en vandaar dat ik hem al zon twee jaar als nick gebruikquote:Op donderdag 30 september 2004 23:09 schreef Tekyla het volgende:
Angelcakes, waar slaat jouw naam (Angelcakes) op?
Hij leest gevoelens volgens mij. In de aflevering laatst die Lorne centraal had, waren het ook de gevoelens van mensen die door hem beïnvloed werden.quote:Op donderdag 30 september 2004 17:29 schreef Angelcakes het volgende:
Het kan aan mij liggen maar volgens mij kan Lorne als iemand zingt zijn toekomst zien en beoordeelt aan de hand daarvan wat iemands bedoelingen zijn ...
en verder ben ik ook nieuwsgierig
Dat klinkt best wel goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:34 schreef Tekyla het volgende:
Zal ik er anders Angelcakeje van maken?
Och, als het verhaal maar goed is dan vind ik alles bestquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:12 schreef peristilius het volgende:
Vond het wel weer erg weinig Angel, het lijkt ondertussen wel of hij een bijrolletje heeft
Kan je het niet opnemen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:07 schreef Varr het volgende:
Leuk als je het volgt en ze de dag wijzigen... op maandag moet ik werken
Zucht, doei angel.
Ik vind Knox eigenlijk wel leuk. En verschrikkelijk goed bij Fred passen, zoals ze samen giechelen en lol beleven aan wetenschappelijke ongein.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:15 schreef Raenius het volgende:
Echt een heel erg gave afleveringen...en inderdaad ook ik leefde erg mee met Wes.
Legt hij eindelijk (of begint toch) zijn gevoelens aan Fred uit komt die superirrtante knox er tussendoor
heeft ie dus niet gedaanquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:06 schreef Piepje het volgende:
Ik hoop alleen maar dat de videorecorder het vanavond opneemt. En dan kom ik er pas donderdag achter of ie het dus idd opgenomen heeft.
Ik vind het zo kuttijd! Pfff.... ik ga het maar weer opnemen... want me slaap heb ik echt nodigquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
holadijee mensen, vanavond om 23:10 weer
Inderdaad!! Afscheid was dan ook echt heel mooi!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:12 schreef Xurk het volgende:
Ja!
Ik wist alleen niet meer goed hoe hij heet, ik dacht Leslie
Cool dat hij terug is [en in bed ligt met Eve], maar ik vond zijn afscheid toentertijd wel goed gedaan, dat is dan wel weer jammer.
Lindseyquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:34 schreef Xurk het volgende:
Of die "Kick Me" sign?...![]()
Hij had wel vrede met Angel ja. Ik vond trouwens al die tattoo's enzo wel opvallend bij hem, zou hij iets mystieks ondergaan hebben ofzo?
Ik heb afgelopen lente wel veel spoilers gelezen [toen Angel in de VS bezig was met deze afleveringen], maar ik heb weinig over Lesley gelezen, dus ik ben benieuwd
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:44 schreef BGN het volgende:
Erg goede aflevering!
deze gozer:quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:14 schreef Piepje het volgende:
Euh, ik heb het dus weer niet gezien. Wie is Lindsey ook weer?
Inderdaad ik heb hetzelfdequote:Op maandag 18 oktober 2004 18:24 schreef wolfrolf het volgende:
tvp
Zoooooo vanavond om 22:50 uur(niet te laat inschakelen lieve mensen!!!) gaat het weer verderTering wat was het een lange week na die gruwelijk vette ep van vorige week
De uurtjes tikken veeeeel te langzaam weg...
The Zeppo was dat, ja die was ook geweldig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:37 schreef BGN het volgende:
Of de Xander-aflevering, waarin hij een auto kocht, ruzie kreeg met een gast, met Faith naar bed ging, en voorkwam dat de school opgeblazen werd. Terwijl op de achtergrond Giles, Buffy, Angel, Willow en Faith de wereld redden.
Ehh het woord is videorecorderquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:53 schreef stephanie_xx het volgende:
gvd dankzij die tijd heb ik het nu al 2 weken gemist.
als jij dr eentje koopt voor onsquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ehh het woord is videorecorder![]()
Ja ik weet het.. 1e keer was ik het vergeten en de 2e keer deed de videorecorder het niet ofzoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ehh het woord is videorecorder![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:38 schreef heksehiel het volgende:
Kut, kut, kut, lees net op veronica site dat maandag 25 oktober voorlopig weer de laatste aflevering is.......
Dit kunnen ze niet maken......waarom gaan ze nou niet gewoon door:(
Ik baal hier van!!!
Erg erg erg wijs besluitquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 09:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga gewoon sparen voor de DVD's en dan alles op mn gemakje kijkenDan heb ik ook geen last van Veronica
Hai Gisellequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:10 schreef Giselle het volgende:
Hi, ben nieuw op het forum, ik las dit topic al een tijdje en heb me nu aangemeld. Maar maandag voorlopig de laatste aflevering dus. Ik had toch goede hoop dat ze deze keer eindelijk eens een heel seizoen achter elkaar zouden uitzenden. Beetje naief dus...
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:10 schreef Giselle het volgende:
Hi, ben nieuw op het forum, ik las dit topic al een tijdje en heb me nu aangemeld. Maar maandag voorlopig de laatste aflevering dus. Ik had toch goede hoop dat ze deze keer eindelijk eens een heel seizoen achter elkaar zouden uitzenden. Beetje naief dus...
Want aflevering 9 heet Harms Way en die kwam afgelopen maandag.quote:Maandag 25 oktober (voorlopig laatste aflevering)
Damage
Damage is aflevering 11, Harms way is aflevering 9.quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:24 schreef SlimShady het volgende:
Want aflevering 10 heet Harms Way en die kwam afgelopen maandag.
Hoe ziek is dit zeg. Klootzakken daarquote:Season 5
89. 5-1 5ADH01 01-Oct-2003 Conviction (1)
90. 5-2 5ADH02 08-Oct-2003 Just Rewards (2)
91. 5-3 5ADH03 15-Oct-2003 Unleashed
92. 5-4 5ADH04 22-Oct-2003 Hell Bound
93. 5-5 5ADH05 29-Oct-2003 Life of the Party
94. 5-6 5ADH06 05-Nov-2003 The Cautionary Tale of Numero Cinco
95. 5-7 5ADH07 12-Nov-2003 Lineage
96. 5-8 5ADH08 19-Nov-2003 Destiny
97. 5-9 5ADH09 14-Jan-2004 Harm's Way
98. 5-10 5ADH10 21-Jan-2004 Soul Purpose
99. 5-11 5ADH11 28-Jan-2004 Damage
quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Damage is aflevering 11, Harms way is aflevering 9.
Oftewel ze zenden het in verkeerd volgorde uit.
Prutsers.
ik haalt het even van TV-Tome:
[..]
Hoe ziek is dit zeg. Klootzakken daar![]()
Daar was ik toevallig net mee bezig. Net weer Guise will be guise gezien, leuke afleverering (Angel: I'm not a eunuch)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 04:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
nu ze toch weer de boel onderbreken raad ik jullie aan om seizoen 2 dan geheel te bekijken, ach je moet gewoon elke aflevering kijken die je gemist hebt, dvd's zijn niet zo erg duur, 55 euro ofzo.. niet slecht voor 22 afleveringen
niet op de website, maar af en toe mail ik eens...quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:40 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Daar was ik toevallig net mee bezig. Net weer Guise will be guise gezien, leuke afleverering (Angel: I'm not a eunuch)
Klagen jullie ook bij Veronica (op de website) Als iedereen dat doet moet het toch effect hebben?
SMG?quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:49 schreef Sasandra het volgende:
Ik zag dat deze aflevering geregisseerd werd door David Boreanaz.
Verdomd jammer dat SMG niet even meedeed, die stand-in met al dat haar voor haar gezicht vond ik een beetje belachelijk.
Mijne ook welquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:04 schreef monipony het volgende:Mijn favoriete gedeelte is toch wel de totaal onlogische verschijning van die grote beer![]()
Ja die bedoelt hij. Hij wil van Spike een soort Angel maken zoals die in s1 was (helping the helpless), en vanwege de visioenen is Lindsey dan dus Spikes Doyle (niet dat ik denk dat die visioenen echt zijn).quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:05 schreef Kuukske het volgende:
Maar waarom noemt Lindsey zich in godsnaam Doyle? Bedoeld hij Doyle uit seizoen 1?
Ahja, zoiets dacht ik al. Maar wilde het even zeker wetenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 09:17 schreef Giselle het volgende:
[..]
Ja die bedoelt hij. Hij wil van Spike een soort Angel maken zoals die in s1 was (helping the helpless), en vanwege de visioenen is Lindsey dan dus Spikes Doyle (niet dat ik denk dat die visioenen echt zijn).
Dat was ook een droom van Angelquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:39 schreef Giselle het volgende:
Wel opvallend trouwens dat Wesley en Gunn gelijk naar Spike toegingen om te vragen of hij voor W&H wilde komen werken...
Ja ik verwacht ook nog wel dat Spike zich verspreekt wat Doyle betreft.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:13 schreef Love_My_Baby het volgende:
knip
Cordy is wel redelijk actief op het dating-vlak. Eerst Wes, daarna (bijna) Doyle, daarna Angel, daarna dat etterige zoontje van hem, tussendoor nog 1 of andere kwaadaardige demoon. Toe maar weerquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik verwacht ook nog wel dat Spike zich verspreekt wat Doyle betreft.
En tsja, seizoen 1 met Doyle, ik zeg eerlijk dat ik redelijk wat traantjes moest wegpinken toen ie doodgingHet was ook zooo zielig. Konden hij en Cordy eindelijk wat met elkaar beginnen enzo.. Maar goed.
- Angel heeft Lindsey nog niet gezienquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:26 schreef BGN het volgende:
[..]
Dat was ook een droom van Angel![]()
Bewijs maar dat het niet zo is *stopt vingers in oren*
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
- Angel heeft Lindsey nog niet gezien
- Angel zat te dromen toen Lindsey Spike ontmoette
Dus:
- Angel heeft dus de appartement nog nooit gezien
- Angel weet niet dat Lindsey "back in town" is
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:39 schreef Giselle het volgende:
Wel opvallend trouwens dat Wesley en Gunn gelijk naar Spike toegingen om te vragen of hij voor W&H wilde komen werken...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:26 schreef BGN het volgende:
Dat was ook een droom van Angel![]()
Bewijs maar dat het niet zo is *stopt vingers in oren*
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:43 schreef SlimShady het volgende:
- Angel heeft Lindsey nog niet gezien
- Angel zat te dromen toen Lindsey Spike ontmoette
Dus:
- Angel heeft dus de appartement nog nooit gezien
- Angel weet niet dat Lindsey "back in town" is
Alle bovenstaande is gebeurd buiten de droom.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:04 schreef BGN het volgende:Eh.... Wesley & Gunn hebben Lindsey toch ook niet gezien, dus ... de ontmoetingen tussen Lindsey en Spike waren dan weer buiten de droom.
Kijk mijn argumentatie wordt ook al voor me gedaan, scheelt weer.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:37 schreef FallenAngel666 het volgende:
Beetje kromme theorie.
Als je iets nog nooit gezien heb kan je er natuurlijk wel van dromen.
Het zal waarschijnlijk niet overeenkomstig zijn met de werkelijkheid, maar dat maakt niet uit natuurlijk.
Verder ben ik ook wel van mening dat die ontmoeten met wesley en gunn buiten de droom is gebeurd hoor
Hmmm, Ik vergeet er wel erg veel. Is natuurlijk ook logisch met de uitzend-fratsen van nde Nederlandse televisie.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:23 schreef Angelcakes het volgende:
uhmm, Groosalugg(sp) ??? Herinner je je de episodes in Pylea nog ? Ze moesten cumshakken met elkaar ??
[afbeelding]
Dat vermoedde ik, en nu weet ik 't zekerquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Er staat ook dat de dvdbox seizoen 5 in januari uitkomt.... maar jullie wisten dat al natuurlijk
Daar kan ik helaas geen antwoord op geven... i.v.m. een zekere FAQquote:Op maandag 1 november 2004 11:05 schreef monipony het volgende:
. Heb nu net bittorrent geïnstalleerd, maar kan niet echt een goeie website met downloads hiervoor vinden. Iemand misschien suggesties?
Hangt er vanaf waar ik hem het goedkoopst te pakken kan krijgenquote:Op maandag 1 november 2004 16:11 schreef Piepje het volgende:
Komt seizoen 5 van Angel gewoon in de winkels in januari? Of bestellen jullie die allemaal ergens weg ofzo?
quote:Op maandag 1 november 2004 17:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar ik hem het goedkoopst te pakken kan krijgen
quote:Op woensdag 3 november 2004 12:28 schreef chappie het volgende:
kan iemand me vertellen waarom de ene week wel een aflevering van angel te zien is(maandagavond) en de andere weer niet..er zit totaal geen regelmaat in....misschien dat er nog een liefhebber is die me dit kan vertellen! thanx
Ze gaan in januari weer verder met uitzenden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:38 schreef heksehiel het volgende:
Kut, kut, kut, lees net op veronica site dat maandag 25 oktober voorlopig weer de laatste aflevering is.......
Dit kunnen ze niet maken......waarom gaan ze nou niet gewoon door:(
Ik baal hier van!!!
is vrij simpel: Bij Veronica werken enorme kneuzen met een totaal gebrek aan visiequote:Op woensdag 3 november 2004 12:28 schreef chappie het volgende:
kan iemand me vertellen waarom de ene week wel een aflevering van angel te zien is(maandagavond) en de andere weer niet..er zit totaal geen regelmaat in....misschien dat er nog een liefhebber is die me dit kan vertellen! thanx
Welke tv-gids heb je dan? Want op de site en teletekst van Veronica staat niks.quote:Op woensdag 17 november 2004 02:58 schreef skaschep het volgende:
Ik zag in de tv-gids dat Angel er volgende week weer op komt op maandag. Dezelfde tijd als eerst. Weet echter niet of dit herhalingen zijn of een vervolg op het lopende seizoen.
Ik keek toevallig in de Veronica-gids van deze week bij het schema voor volgende week i.v.m. de dubbele aflevering Stargate. Daarna kwam eerst nog een ander programma en daarna stond er Angel. Controleren kan ik het hier niet want ik heb het bij mijn ouders gezien. Vond het ook wat vreemd. Misschien hebben ze een foutje gemaakt.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:37 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Welke tv-gids heb je dan? Want op de site en teletekst van Veronica staat niks.
Hmm, Veronica gaat vanaf januari ook Buffy seizoen 5 'late night' uitzenden. Zal wel na elkaar komen, dus handig als je niet kan slapen.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:48 schreef DarcMarc het volgende:
Nou seizoen 5 komt nog lang niet terug [bron] www.veronica.nl
Wanneer komt 'Angel' weer terug?
Wanneer we verder gaan met de nieuwe afleveringen is nog niet precies bekend. Wel gaan we zeker het derde seizoen vanaf 2 januari herhalen, zondag- t/m donderdagavond late night.
klote veronica![]()
Stelletje honden! Vooral met een programma blijven schuiven waar een vaste groep kijkers voor is! Hou je straks helemaal geen bestaansrecht meer overquote:Op woensdag 17 november 2004 20:48 schreef DarcMarc het volgende:
Nou seizoen 5 komt nog lang niet terug [bron] www.veronica.nl
Wanneer komt 'Angel' weer terug?
Wanneer we verder gaan met de nieuwe afleveringen is nog niet precies bekend. Wel gaan we zeker het derde seizoen vanaf 2 januari herhalen, zondag- t/m donderdagavond late night.
klote veronica![]()
Hadden ze dat nog danquote:Op woensdag 17 november 2004 23:00 schreef Againzender het volgende:
Hou je straks helemaal geen bestaansrecht meer over![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:24 schreef Raenius het volgende:
Grrr... stelletje losers bij Veronica. Antwoor op klaagmailtje:
Beste kijker,
<knip>
Tja, ik krijg acuut heimwee naar Buffy als ik Charisma Carpenter in Charmed zie. Tis net alsof ze verdwaald is of zo.quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:42 schreef Xurk het volgende:
Charisma Carpenter AKA Cordelia! Ze speelt een "Seeer" [spreek uit: siër], een demoon die de toekomst weet oid.
Cordelia zag er weer eens goed uiten het is leuk dat ze een beetje in de genre blijft
HwaaaaaaaaaaaaHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH YES! Nu ff w88 totdat hij ook op cd-wow staat en bestellennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op donderdag 30 december 2004 15:05 schreef -Mo- het volgende:
dvd-home.nl meld dat Seizoen 5 in Nederland pas op 30-03-2005 uitkomt.
Play heeft de UK box op 21/02/2005... mét NL-subs
hebben we daar een plaatje van... yep
Pfffffffffffffffffff 30-03 pas??? Jammer dat we zolang moeten wachten.... maar ik ga hem zeker kopen!quote:Op donderdag 30 december 2004 15:05 schreef -Mo- het volgende:
dvd-home.nl meld dat Seizoen 5 in Nederland pas op 30-03-2005 uitkomt.
Play heeft de UK box op 21/02/2005... mét NL-subs
hebben we daar een plaatje van... yep
[afbeelding]
en dit zijn de extra's:
* Audio commentaries from the cast and crew including Joss Whedon and David Boreanaz
* 'Hey Kids! It's Smile Time' featurette (7mins)
* 'Angel 100th Episode' featurette (5mins)
* 'Choreography Of A Stunt' featurette (6mins)
* 'Angel - The Final Season' featurette (27 mins)
* 'To Live And Die In L.A.- The Best Of Angel' featurette (9 mins)
* 'Halos and Horns - Recurring Villainy' featurette (9 mins)
* 'Angel Unbound - The Gag Reels' featurette (6 mins)
en dit zijn de audio-commentaren:
Disc 1:
"Conviction" (Part 1) - Commentary by Writer/Director Joss Whedon
Disc 2:
"Destiny" - Commentary by Director Skip Schoolnik, Writers David Fury and Steven S. DeKnight and Juliet Landau
Disc 3:
"Soul Purpose" - Commentary by Director / Actor David Boreanaz, Writer Brent Fletcher, Christian Kane
Disc 4:
"You're Welcome" - Commentary by Director / Actor David Fury, Christian Kane and Sarah Thompson
"A Hole In The World" - Commentary by Writer/Director Joss Whedon, Amy Acker, Alexic Denisof
Disc 5:
"Underneath" - Commentary by Director Skip Schoolnik, Writer Elizabeth Craft, Writer Sarah Fain and Adam Baldwin
Disc 6:
"Not Fade Away" - Commentary by Co-Writer/Director Jeffrey Bell
--------------------------------
ziet er weer goed uit, alleen jammer dat bij de laatste aflevering alleen Jeffrey Bell commentaar leverd, had liever wat acteurs, joss, en tim minear gehad
edit: en ik zie nu dat minear na het 4de seizoen weg ging
Ja hoor. Op Veronica dusquote:Op zondag 2 januari 2005 17:45 schreef Varr het volgende:
Vanavond om 0:44, Angel op yorin.
Alleen als je seizoen 3 nog niet gezien hebt.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:26 schreef Againzender het volgende:
Heuh? Zijn dat nieuwe afleveringen?!?
Ik zag het ookquote:Op zondag 2 januari 2005 18:52 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Alleen als je seizoen 3 nog niet gezien hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |