- Angel heeft Lindsey nog niet gezienquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:26 schreef BGN het volgende:
[..]
Dat was ook een droom van Angel![]()
Bewijs maar dat het niet zo is *stopt vingers in oren*
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
- Angel heeft Lindsey nog niet gezien
- Angel zat te dromen toen Lindsey Spike ontmoette
Dus:
- Angel heeft dus de appartement nog nooit gezien
- Angel weet niet dat Lindsey "back in town" is
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:39 schreef Giselle het volgende:
Wel opvallend trouwens dat Wesley en Gunn gelijk naar Spike toegingen om te vragen of hij voor W&H wilde komen werken...
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:26 schreef BGN het volgende:
Dat was ook een droom van Angel![]()
Bewijs maar dat het niet zo is *stopt vingers in oren*
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:43 schreef SlimShady het volgende:
- Angel heeft Lindsey nog niet gezien
- Angel zat te dromen toen Lindsey Spike ontmoette
Dus:
- Angel heeft dus de appartement nog nooit gezien
- Angel weet niet dat Lindsey "back in town" is
Alle bovenstaande is gebeurd buiten de droom.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:04 schreef BGN het volgende:Eh.... Wesley & Gunn hebben Lindsey toch ook niet gezien, dus ... de ontmoetingen tussen Lindsey en Spike waren dan weer buiten de droom.
Kijk mijn argumentatie wordt ook al voor me gedaan, scheelt weer.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:37 schreef FallenAngel666 het volgende:
Beetje kromme theorie.
Als je iets nog nooit gezien heb kan je er natuurlijk wel van dromen.
Het zal waarschijnlijk niet overeenkomstig zijn met de werkelijkheid, maar dat maakt niet uit natuurlijk.
Verder ben ik ook wel van mening dat die ontmoeten met wesley en gunn buiten de droom is gebeurd hoor
Hmmm, Ik vergeet er wel erg veel. Is natuurlijk ook logisch met de uitzend-fratsen van nde Nederlandse televisie.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:23 schreef Angelcakes het volgende:
uhmm, Groosalugg(sp) ??? Herinner je je de episodes in Pylea nog ? Ze moesten cumshakken met elkaar ??
[afbeelding]
Dat vermoedde ik, en nu weet ik 't zekerquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Er staat ook dat de dvdbox seizoen 5 in januari uitkomt.... maar jullie wisten dat al natuurlijk
Daar kan ik helaas geen antwoord op geven... i.v.m. een zekere FAQquote:Op maandag 1 november 2004 11:05 schreef monipony het volgende:
. Heb nu net bittorrent geïnstalleerd, maar kan niet echt een goeie website met downloads hiervoor vinden. Iemand misschien suggesties?
Hangt er vanaf waar ik hem het goedkoopst te pakken kan krijgenquote:Op maandag 1 november 2004 16:11 schreef Piepje het volgende:
Komt seizoen 5 van Angel gewoon in de winkels in januari? Of bestellen jullie die allemaal ergens weg ofzo?
quote:Op maandag 1 november 2004 17:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar ik hem het goedkoopst te pakken kan krijgen
quote:Op woensdag 3 november 2004 12:28 schreef chappie het volgende:
kan iemand me vertellen waarom de ene week wel een aflevering van angel te zien is(maandagavond) en de andere weer niet..er zit totaal geen regelmaat in....misschien dat er nog een liefhebber is die me dit kan vertellen! thanx
Ze gaan in januari weer verder met uitzenden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:38 schreef heksehiel het volgende:
Kut, kut, kut, lees net op veronica site dat maandag 25 oktober voorlopig weer de laatste aflevering is.......
Dit kunnen ze niet maken......waarom gaan ze nou niet gewoon door:(
Ik baal hier van!!!
is vrij simpel: Bij Veronica werken enorme kneuzen met een totaal gebrek aan visiequote:Op woensdag 3 november 2004 12:28 schreef chappie het volgende:
kan iemand me vertellen waarom de ene week wel een aflevering van angel te zien is(maandagavond) en de andere weer niet..er zit totaal geen regelmaat in....misschien dat er nog een liefhebber is die me dit kan vertellen! thanx
Welke tv-gids heb je dan? Want op de site en teletekst van Veronica staat niks.quote:Op woensdag 17 november 2004 02:58 schreef skaschep het volgende:
Ik zag in de tv-gids dat Angel er volgende week weer op komt op maandag. Dezelfde tijd als eerst. Weet echter niet of dit herhalingen zijn of een vervolg op het lopende seizoen.
Ik keek toevallig in de Veronica-gids van deze week bij het schema voor volgende week i.v.m. de dubbele aflevering Stargate. Daarna kwam eerst nog een ander programma en daarna stond er Angel. Controleren kan ik het hier niet want ik heb het bij mijn ouders gezien. Vond het ook wat vreemd. Misschien hebben ze een foutje gemaakt.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:37 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Welke tv-gids heb je dan? Want op de site en teletekst van Veronica staat niks.
Hmm, Veronica gaat vanaf januari ook Buffy seizoen 5 'late night' uitzenden. Zal wel na elkaar komen, dus handig als je niet kan slapen.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:48 schreef DarcMarc het volgende:
Nou seizoen 5 komt nog lang niet terug [bron] www.veronica.nl
Wanneer komt 'Angel' weer terug?
Wanneer we verder gaan met de nieuwe afleveringen is nog niet precies bekend. Wel gaan we zeker het derde seizoen vanaf 2 januari herhalen, zondag- t/m donderdagavond late night.
klote veronica![]()
Stelletje honden! Vooral met een programma blijven schuiven waar een vaste groep kijkers voor is! Hou je straks helemaal geen bestaansrecht meer overquote:Op woensdag 17 november 2004 20:48 schreef DarcMarc het volgende:
Nou seizoen 5 komt nog lang niet terug [bron] www.veronica.nl
Wanneer komt 'Angel' weer terug?
Wanneer we verder gaan met de nieuwe afleveringen is nog niet precies bekend. Wel gaan we zeker het derde seizoen vanaf 2 januari herhalen, zondag- t/m donderdagavond late night.
klote veronica![]()
Hadden ze dat nog danquote:Op woensdag 17 november 2004 23:00 schreef Againzender het volgende:
Hou je straks helemaal geen bestaansrecht meer over![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:24 schreef Raenius het volgende:
Grrr... stelletje losers bij Veronica. Antwoor op klaagmailtje:
Beste kijker,
<knip>
Tja, ik krijg acuut heimwee naar Buffy als ik Charisma Carpenter in Charmed zie. Tis net alsof ze verdwaald is of zo.quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:42 schreef Xurk het volgende:
Charisma Carpenter AKA Cordelia! Ze speelt een "Seeer" [spreek uit: siër], een demoon die de toekomst weet oid.
Cordelia zag er weer eens goed uiten het is leuk dat ze een beetje in de genre blijft
HwaaaaaaaaaaaaHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH YES! Nu ff w88 totdat hij ook op cd-wow staat en bestellennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op donderdag 30 december 2004 15:05 schreef -Mo- het volgende:
dvd-home.nl meld dat Seizoen 5 in Nederland pas op 30-03-2005 uitkomt.
Play heeft de UK box op 21/02/2005... mét NL-subs
hebben we daar een plaatje van... yep
Pfffffffffffffffffff 30-03 pas??? Jammer dat we zolang moeten wachten.... maar ik ga hem zeker kopen!quote:Op donderdag 30 december 2004 15:05 schreef -Mo- het volgende:
dvd-home.nl meld dat Seizoen 5 in Nederland pas op 30-03-2005 uitkomt.
Play heeft de UK box op 21/02/2005... mét NL-subs
hebben we daar een plaatje van... yep
[afbeelding]
en dit zijn de extra's:
* Audio commentaries from the cast and crew including Joss Whedon and David Boreanaz
* 'Hey Kids! It's Smile Time' featurette (7mins)
* 'Angel 100th Episode' featurette (5mins)
* 'Choreography Of A Stunt' featurette (6mins)
* 'Angel - The Final Season' featurette (27 mins)
* 'To Live And Die In L.A.- The Best Of Angel' featurette (9 mins)
* 'Halos and Horns - Recurring Villainy' featurette (9 mins)
* 'Angel Unbound - The Gag Reels' featurette (6 mins)
en dit zijn de audio-commentaren:
Disc 1:
"Conviction" (Part 1) - Commentary by Writer/Director Joss Whedon
Disc 2:
"Destiny" - Commentary by Director Skip Schoolnik, Writers David Fury and Steven S. DeKnight and Juliet Landau
Disc 3:
"Soul Purpose" - Commentary by Director / Actor David Boreanaz, Writer Brent Fletcher, Christian Kane
Disc 4:
"You're Welcome" - Commentary by Director / Actor David Fury, Christian Kane and Sarah Thompson
"A Hole In The World" - Commentary by Writer/Director Joss Whedon, Amy Acker, Alexic Denisof
Disc 5:
"Underneath" - Commentary by Director Skip Schoolnik, Writer Elizabeth Craft, Writer Sarah Fain and Adam Baldwin
Disc 6:
"Not Fade Away" - Commentary by Co-Writer/Director Jeffrey Bell
--------------------------------
ziet er weer goed uit, alleen jammer dat bij de laatste aflevering alleen Jeffrey Bell commentaar leverd, had liever wat acteurs, joss, en tim minear gehad
edit: en ik zie nu dat minear na het 4de seizoen weg ging
Ja hoor. Op Veronica dusquote:Op zondag 2 januari 2005 17:45 schreef Varr het volgende:
Vanavond om 0:44, Angel op yorin.
Alleen als je seizoen 3 nog niet gezien hebt.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:26 schreef Againzender het volgende:
Heuh? Zijn dat nieuwe afleveringen?!?
Ik zag het ookquote:Op zondag 2 januari 2005 18:52 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Alleen als je seizoen 3 nog niet gezien hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |