Waarom is dát een voorwaarde voor een goed optreden?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:41 schreef Aschkael het volgende:
lijkt me stug dat ze in de tussentijd hebben geleerd een wereldse show neer te zetten met opblaasbare satanische parafernelia en zo
Ja, ik heb hem gisteren gekocht op LP. En laten signeren.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:12 schreef ranja het volgende:
Ik wist helemaal niet dat ze gisteren speelden
Misery is a butterfly is een geweldig album! Beste van hun denk ik.
Die ga ik dit weekend aanschaffenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:43 schreef DaisyDuke het volgende:
Misery is a Butterfly, damn' wat een plaat...
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:35 schreef Z het volgende:
Video:
http://www.spinner.com/20(...)e-blonde-redhead-23/
.
Die mening moet ik bij stellen. De plaat groeit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:59 schreef Z het volgende:
Ik vind het vooralsnog een slap plaatje, ik mis een beetje de twist of wat pit ...
Dat is nou ook weer niet enorme herrie, live wellicht wel, maar op CD valt het reuze mee.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:10 schreef ranja het volgende:
Nieuwe cd is gaaf
Veel zelfde stijl als de vorige en die was al zo goed...
Moet toch eens weer hun oude lp's opzetten om te kijken of ze vroeger echt een herrie bandje waren of toch ook al zulke mooie liedjes hadden.
Misery is a butterfly.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:54 schreef bartrid het volgende:
1 van die bands waar ik veel van gehoord heb maar nooit wat van gehoord hebAanraders?
Inderdaad! Top ranking en heroine zijn briljant!quote:Op maandag 16 april 2007 08:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nu op de luisterpaal en het klinkt geweldig!![]()
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
Band als in groep, of band als in geluidsband?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef Z het volgende:
Ik vond het concert aardig, beetje veel band.
Misery is a Butterfly vond (en vind) ik geweldig, 23 meer van hetzelfde en toch niet helemaal ze pakkend. Maar die nieuwe is te ver doorgeschoten in de rustige sfeermuziek.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:20 schreef CatsInTheWell het volgende:
Vind 'm niet echt wat, terwijl ik 23 nog zo mooi vond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |