je bent populair...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Aww, heb ik nu alweer een topicje?
Zo vl je wel opquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:44 schreef Timmah het volgende:
Mijn ava doet het nog steeds niet in de "H"..
Holaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Aww, heb ik nu alweer een topicje?
Maar niet heel veel mensen zullen doorhebben dat ik dat kruisje ben hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo vl je wel op
Die van mij ook niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:44 schreef Timmah het volgende:
Mijn ava doet het nog steeds niet in de "H"..
Anders plakken ze maar een zwart balkje over je ogen heen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:50 schreef Ang3l het volgende:
Getverdrie... ik ben gewoon een terugkerend itempje op de nieuwe site van de dansschool.....
[afbeelding]
Gelukkig val ik er toch niet uit te herkennen
De Tra-Nox foto's doen het niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:50 schreef Ang3l het volgende:
Getverdrie... ik ben gewoon een terugkerend itempje op de nieuwe site van de dansschool.....
[afbeelding]
Gelukkig val ik er toch niet uit te herkennen
Daar kwam ik ook al achter ja *veegt voorhoofd af*quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De Tra-Nox foto's doen het niet..
Wel weer héél toevallig.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook al achter ja *veegt voorhoofd af*
Mjah..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wel weer héél toevallig..
Je hebt de hitte van Spanje met je meegenomen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook al achter ja *veegt voorhoofd af*
Net waar je wilt dat het over gaat.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:05 schreef NtodaS het volgende:
waar gaat dit topic over?
of is dat een domme vraag?
Er bestaan geen domme vragen, maar wat denk je zelf waar dit topc over gaat en veel belangrijker, waarom post je mee?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:05 schreef NtodaS het volgende:
Neh, maar ik hoef niet zo nodig met m'n knar op de site van de schoolquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt de hitte van Spanje met je meegenomen?
Het legt het nog uit ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, maar ik hoef niet zo nodig met m'n knar op de site van de schoolvandaar dat ik ff m'n hoofd afveeg van "pheewwww" omdat de foto's van Tranox het niet doen
Zoals je ziet.quote:Maarreh.... Bent u nieuw?
En hoe weet u wie pupje is?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het legt het nog uit ook.
Oei wat moet pupje hier wle niet van denken?
[..]
Zoals je ziet.
Over alles wat niet alles is.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:05 schreef NtodaS het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |