Euh.. waar dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:33 schreef Catootje het volgende:
Danielle twee dagen oud:
[afbeelding]
Dank je welquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:48 schreef bibi het volgende:
Ik spring even uit de lurkmode, want ik moet nu toch wel even iets kwijt.
Wat heb je toch een mooie zoon Rewimo, vooral die foto waar hij 9 maanden is.....zucht...
Dat klopt ja, dat is kennelijk een familietrekje, want ik keek vroeger ook zoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:04 schreef bixister het volgende:
Tan, ik sluit me aan bij Lois: grappig om te zien hoeveel Chinook & Jessai op elkaar lijken, de ogen, het hele gezicht, maar vooral de mond ook! die grappige grijns kunnen ze allebei heel goed opzetten.
Zij wordt later model. Wat een prachtig kind, en dat zeg ik niet vaak.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:55 schreef Jelief het volgende:
wat een leuk idee! dat kan ik ook van Lotus:
een half jaar oud
[afbeelding]
juni, 9 maanden oud tijd voor een fotoshoot.
[afbeelding]
Jawel joh, doen!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:03 schreef beefcake het volgende:
Wat een geweldig topic!
Zo leuk om te zien hoe alle kindjes ouder worden. Van Dylan doe ik het nog maar niet, die is nog zo jong
Als Amber erop staat, mag Dylan niet ontbreken hoor!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:03 schreef beefcake het volgende:
Wat een geweldig topic!
Zo leuk om te zien hoe alle kindjes ouder worden. Van Dylan doe ik het nog maar niet, die is nog zo jong
dankjewel... wij (de hele familie) zijn ook erg trots op haar....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 08:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Zij wordt later model. Wat een prachtig kind, en dat zeg ik niet vaak.
fantastisch, leuke foto's ook!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:07 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Heb alles verkleint hoop dat ze nu goed zijn zo niet hoor ik het graag.
groetjes
quote:Op woensdag 8 september 2004 23:04 schreef Belana het volgende:
Zo vrolijk en lief!![]()
![]()
6 wekenquote:
Ik vind Bram best wel veranderd, maar toch heel herkenbaar. Bij de baby-foto's herken je direct Bram-van-nu. Hoewel ik vind dat hij eerst meer op jou leek en nu iets meer op z'n vader.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:27 schreef Karin het volgende:
Wat grappig dat jullie hem allemaal niet veranderd vinden ik vond stiekum een beetje van wel.
Een echte doopjurk, dat zie je niet zoveel meerquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:47 schreef Grijs het volgende:
Melonovy, leuke serie! Chiara is best wel veranderd, vind ik. Maar ze blijft een lekker droppie.
twee en halve week (met opa en oma):
Ik vind het wel meevallen. Ze hebben wel af en toe dezelfde oogopslag en kunnen op dezelfde manier stralen, maar echt op elkaar lijkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:00 schreef Anitra het volgende:
Weet je dat ik nu zie hoe Kai van M@x op Liam lijkt? Vooral op die foto met het tuinbroekje.
ik zie 't ook niet zo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:03 schreef m@x het volgende:
Ik vind het wel meevallen.
quote:(bestaat er geen lachende nee-kniksmilie?)
Lief hequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:59 schreef Jepali het volgende:
die eerste foto van Sanne, Dat pruillipje!!![]()
Nog steeds de mooiste buik van allemaal!quote:
Das met mijn oma, nog geen maand later is ze overleden. Die foto(serie) is mij dan ook heel dierbaar. Ze was voor Emma aan het zingen,osewiesewose en daar was laatst een meisje loos.quote:
qua koppie is ze zo veranderd zo lief en bijzonderquote:Op woensdag 27 december 2006 01:27 schreef Anitra het volgende:
Wat een meid is het ineens evenstar![]()
Maar zo'n lekker moppie is ze
VERVOLG!!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:48 schreef pinquit het volgende:
[afbeelding]
echo
[afbeelding]
40 weken buik
[afbeelding]
net eruit
[afbeelding]
uurtje ofzo
[afbeelding]
dag 2
[afbeelding]
halve mnd
[afbeelding]
1 mnd
[afbeelding]
1.5 mnd
[afbeelding]
2 mnd
[afbeelding]
2.5 mnd
[afbeelding]
3 mnd
[afbeelding]
3.5 mnd
[afbeelding]
4 mnd
[afbeelding]
4.5 mnd
[afbeelding]
5 mnd
[afbeelding]
nu!![]()
![]()
![]()
![]()
thanks. Photoshop ken ik nu opeens een stuk beter. En heb op het eind ook hulp gehadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:40 schreef bixister het volgende:
mooi gedaan chacama!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |