Doe mij daar ook een kilootje van.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat hij zegt
http://www.volkswagen.nlquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:24 schreef killerb het volgende:
ff vraagje tussendoor,
Ik reed van de week door Deventer heen en stond naast een VW transporter V6 TDI
1: ik wist niet eens dat ze bestonden.
2: wat zijn de specs van zo'n ding?
Hij was namelijk vrij vlot weg bij het stoplicht![]()
Eerste chauffeursrit was in een 9-5 Aero, moest ook effe zoeken naar dat dingquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:55 schreef ook_gek het volgende:
Een vriendin van mij heeft een saab 95 turbo en dat is ECHT niet mis hoor.
En dat gaat als de brandweer dat ding. Alleen dat kontaktslot in het midden
Ze had eerst een 93 en daar zat hij dacht ik op de normale plek. In de 95 zit hij zeker weten in het midden. Ik heb nooit begrepen waarom dat dan weer is. Maar goed.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
Eerste chauffeursrit was in een 9-5 Aero, moest ook effe zoeken naar dat ding![]()
![]()
De 93 heeft t contactslot ook in t middenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze had eerst een 93 en daar zat hij dacht ik op de normale plek. In de 95 zit hij zeker weten in het midden. Ik heb nooit begrepen waarom dat dan weer is. Maar goed.
Dat is juist super, je MOET hem daardoor op de handrem zetten waardoor je de auto niet kan rollen. Goed tegen diefstalquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:55 schreef ook_gek het volgende:
Een vriendin van mij heeft een saab 95 turbo en dat is ECHT niet mis hoor.
En dat gaat als de brandweer dat ding. Alleen dat kontaktslot in het midden
Das niet de reden, de echte reden is dat een normaal contactslot op een gevaarlijke plek zit bij een aanrijding, daarom zit ie middenin, de nieuwe volvo v50 en s40 hebben m hoger op t dashbord zitten, om dezelfde redenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:04 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Dat is juist super, je MOET hem daardoor op de handrem zetten waardoor je de auto niet kan rollen. Goed tegen diefstal![]()
Dat is ook de rede dat hij in het midden zit.
Ik ga pilsje pakke
doei
![]()
Haalt het niet bij je GTquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:10 schreef Thermo het volgende:
prettige auto, ik kan het naar je toe gerichte middenconsole ook altijd waarderen.
Ik heb gister ongeveer 30km gereden in een crx van een vriend van me... met 190pk.
En een misselijk makend vet geluid, eigenlijk is vtec best wel bruut .....
![]()
Lekker brullend geluid... kom je richting de 6000rpm.. gaat er nog een klepje open ... me oren
![]()
![]()
Leuk speelgoed, wel onstabiel speelgoed.
Heel erg mee eens, een GT is zooooo mooiquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Haalt het niet bij je GT![]()
.... true, rijervaring is bij mij als in een echte GT, zoals ik al zei, die crx is echt een stuk speelgoed, maar ik zou er geen lange afstanden mee willen rijden + ik kan niet zeggen dat ik me er veilig in voelde...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Haalt het niet bij je GT![]()
Zo dat is kut hequote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:17 schreef Thermo het volgende:
trouwens, ik heb nu ook stuurbekrachting leren waarderen...Damn
Ja en? Ik heb 2 gouwe kiezenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:25 schreef plastiekbootje het volgende:
pieter heeft goud![]()
gewoon, chauvinisme hequote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en? Ik heb 2 gouwe kiezen![]()
Hij zegt nog zo "ja dan voel je toch meer connectie met de auto"quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo dat is kut he
M,n zusje haar eerste auto had ook geen stuurbekrachtiging en had dan ook nog zo een klein kut stuurtje er in zitten. Werd je niet blij van![]()
Ja maar prima ik wil niet weten hoe veel steentjes op de weg liggen. Tenzij ik in een dikke Ferrari aan het rijden ben en het race idee wil hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
Hij zegt nog zo "ja dan voel je toch meer connectie met de auto"
Ja en ook me armen veel beter![]()
Er zitten 5 beertje rond om de stuur stang. En die helpen mee met sturen door middel van trekken aan het stuurquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:29 schreef hermandeperman het volgende:
n00b vraagje... hoe werkt stuurbekrachtiging nu PRECIES?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zitten 5 beertje rond om de stuur stang. En die helpen mee met sturen door middel van trekken aan het stuur![]()
doet't pijn?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zitten 5 beertje rond om de stuur stang. En die helpen mee met sturen door middel van trekken aan het stuur![]()
ja en dat ofzo gaat het mij nl. om. Wnat volgens mij werkt het niet meer als je je contact uitzet, net als rembekrachtiging... dus dan is het niet met tandwieltjes...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:31 schreef plastiekbootje het volgende:
de uitslag van je stuur wordt toch gewoon versterkt bij stuurbekrachtiging ? dmv tandwielen ofzo![]()
Wie die kaboutertjes?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:35 schreef plastiekbootje het volgende:
je moet ze om de 15000 km vernieuwen
nee man de beertjes!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wie die kaboutertjes?
straks halen we China nog in met de medaillesquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:40 schreef Fugie het volgende:
2x goud vandaag joh, en audina gaat badmintonen winnenGroot feest
![]()
Oja stuurverkrachting is een goed ding
en amerika, lijkt me fuckin duidelijkquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
straks halen we China nog in met de medailles![]()
Oh ja nee ik ging uit van de nieuwe modellen. Die hebben kaboutertjes namelijkquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee man de beertjes!![]()
Die van Achmea !!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh ja nee ik ging uit van de nieuwe modellen. Die hebben kaboutertjes namelijk
Jullie snappen dat er voor een vrachtwagen en voor bussen net effe meer van die beertjes of kaboutertjes nodig zijn he
* plastiekbootje gaat HAKKUH![]()
Dj Weirdo - Young Birds <--- Tjabbo ken je deze nog![]()
nee dat zijn melkertbaantjesboutersquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:44 schreef plastiekbootje het volgende:
[..]
Die van Achmea !!!!
nee werkelijk geen letter!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:43 schreef plastiekbootje het volgende:
herman: ik hoop dat je engels kanhttp://www.howstuffworks.com/steering.htm/printable
hmm, jammerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee dat zijn melkertbaantjesbouters![]()
kaboutertjes zijn multifunctioneelquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:48 schreef plastiekbootje het volgende:
[..]
hmm, jammerdaar had ik nou juist nog zoveel van liggen..
Kan je ze niet omscholen dan ?
Dat scheelt weer...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kaboutertjes zijn multifunctioneel
Omscholen is peanuts voor ze
Hehe, normaal lees ik alleen maar mee, t werd tijd om ook eens wat (on)zinnings te gaan melden hierquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:51 schreef hermandeperman het volgende:
@ Plastiekbootje Heb je je trouwens speciaal aangemeldt om te kunnen slowchatten... van je 13 posts staan er nl. 12 in deze SC
Binnen 2 dagen leren ze iets nieuws. GEWELDIG is datquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kaboutertjes zijn multifunctioneel
Omscholen is peanuts voor ze
had je vriendin/vrouw dat maar hequote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Binnen 2 dagen leren ze iets nieuws. GEWELDIG is dat
fretten zijn een stuk sneller tegenwoordig!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:52 schreef plastiekbootje het volgende:
[..]
Dat scheelt weer...
T is alleen jammer dat de cavia's altijd zo tering sloom zijn als je de motor moet starten.. niemand die daar een oplossing voor heeft ?
Heej ben jij er ook weerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:00 schreef killerb het volgende:
[..]
Ja daar zijn geen specs te vinden en er staat ook niet bij welke de V6 is.
Zal wel vorige generatie zijn.. de nieuwe heeft alleen maar 5 cylindertjes als dieselquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:00 schreef killerb het volgende:
[..]
Ja daar zijn geen specs te vinden en er staat ook niet bij welke de V6 is.
Ons transportertje (t4) wil wel aardig van zijn plaats, het is een 5 cilinder 2,5 TDIquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:05 schreef plastiekbootje het volgende:
[..]
Zal wel vorige generatie zijn.. de nieuwe heeft alleen maar 5 cylindertjes als dieselin 130 en 174 pk variant.. de oudere generatie transporters hadden tdi'tjes die niet denderend veel vermogen hadden
![]()
ik ook, mijn makkers willen niet mee naar de bios, stelletje stakkersquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:24 schreef ook_gek het volgende:
ik verveel me.
Ik heb nog dikke 60 DVD,S liggen hier die ik nog moet kijkenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ook, mijn makkers willen niet mee naar de bios, stelletje stakkers
en dan verveel je jequote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nog dikke 60 DVD,S liggen hier die ik nog moet kijken
Heb nergens zin inquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dan verveel je je![]()
ik ken die dagenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb nergens zin in
frustrerender dat niemand ergens zin in heb en ik welquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb nergens zin in
ik heb wel zin in de bios... kom jij ff naar Amsterdam danquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
frustrerender dat niemand ergens zin in heb en ik wel
kom zaterdag in die richting voor mysteryland denk ikquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb wel zin in de bios... kom jij ff naar Amsterdam dan
of jullie naar Rotterdam... heb ook wel zin in een bios-je...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb wel zin in de bios... kom jij ff naar Amsterdam dan
of gewoon niet ?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
of jullie naar Rotterdam... heb ook wel zin in een bios-je...
party-poeperquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
of gewoon niet ?
realist noemen ze datquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
party-poeper
geen wonder dat je vrienden geen zin in je hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
realist noemen ze dat![]()
ja nee ze wille niet want het is voetbalquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen wonder dat je vrienden geen zin in je hebben![]()
![]()
![]()
voetbal zuigtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja nee ze wille niet want het is voetbal![]()
als voetbal zuigt hang ik mijn snikkel in de balquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
voetbal zuigt![]()
valt wel mee ja! morgen mag ik zelf weer, maar zon nietsbetekende interland tegen zweden boeit echt niet nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
voetbal zuigt![]()
Jou humor staat mij welquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als voetbal zuigt hang ik mijn snikkel in de bal
Wat is dat met jou en Porsches, ik mis duidelijk iets.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:06 schreef BazzoS het volgende:
even 1 paar porsches mollen, spreek jullie
Ik ben niet weggeweest, alleen wat minder actiefquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heej ben jij er ook weer![]()
Het was een splinternieuwe, dus het was ňf een nepperd of een VR6 oidquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:05 schreef plastiekbootje het volgende:
[..]
Zal wel vorige generatie zijn.. de nieuwe heeft alleen maar 5 cylindertjes als dieselin 130 en 174 pk variant.. de oudere generatie transporters hadden tdi'tjes die niet denderend veel vermogen hadden
![]()
hij heeft een game gedownload en daar moet je iets doen met porsches...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en Porsches, ik mis duidelijk iets.![]()
achja, ieder zijn mening hequote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:14 schreef ook_gek het volgende:
* Fugie haat voetbal. Maar goed NL zien spelen is wel goed.
ik zit nu te wachten op de friet die zo klaar is![]()
En gelijk maar weer verwijderd, het spel is me nou al 3x vastgelopen, Dus toen heb ik NFSU maar aangeslingerd, en de Suup van StephanP nagemaaktquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hij heeft een game gedownload en daar moet je iets doen met porsches...
Porsche Unleashedquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en Porsches, ik mis duidelijk iets.![]()
Wat een smeerkoppen, ik zou er persoonlijk heen gaan en het ding weer ophalen!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:29 schreef BoJo het volgende:
Ze hebben m'n KwikFit trekhaakdop gejat op vakantie
old-schoolquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Porsche Unleashed![]()
old-school in de prullenbak ja, hij is me nu al 3x vastgelopen in een paar uurtjesquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
old-school![]()
NFSU heb ik 3x uitgespeeld, en speel het nooit meer. Wat heb ik me mega lopen ergeren aan dat spel zeg.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:43 schreef BazzoS het volgende:
[..]
old-school in de prullenbak ja, hij is me nu al 3x vastgelopen in een paar uurtjes
Hmm, die heb ik 1x uitgespeeld en was er toen compleet op uitgekekenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
NFSU heb ik 3x uitgespeeld, en speel het nooit meer. Wat heb ik me mega lopen ergeren aan dat spel zeg.![]()
Mja dat moet ik wel toegeven. Ik reed met een grijze MX-5 zonder spoilers en lelijke velgen, altijd lachen die reactiesquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:51 schreef plastiekbootje het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik 1x uitgespeeld en was er toen compleet op uitgekekenonline is t btw wel tof
Acura RSXquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mja dat moet ik wel toegeven. Ik reed met een grijze MX-5 zonder spoilers en lelijke velgen, altijd lachen die reacties![]()
Psies, geef mij maar mijn Italiaanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:08 schreef plastiekbootje het volgende:
niet slecht, maarja, t blijven japanners
lees: die alfa waar de ontwerpers nog nooit gehoord hadden van ronde vormenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
Psies, geef mij maar mijn Italiaan![]()
Het is geen ei zoals meeste auto's neequote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:13 schreef plastiekbootje het volgende:
[..]
lees: die alfa waar de ontwerpers nog nooit gehoord hadden van ronde vormen
die ?
damn das een rap ding. Maar ik blijf het nix vindenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:21 schreef Hugster het volgende:
Ik vind golfjes maar niks, maar dit..![]()
![]()
![]()
niks tegen alfa hé ... newbie!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:13 schreef plastiekbootje het volgende:
[..]
lees: die alfa waar de ontwerpers nog nooit gehoord hadden van ronde vormen
die ?
Ik vind het wel wat hebben, een 155, altijd al gevonden btw, ik vind een een Lancia Delta bijvoorbeeld ook mooi, en niet om de power, maar het modelquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Het is geen ei zoals meeste auto's nee
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
600pk op de voorwielen!!!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:21 schreef Hugster het volgende:
Ik vind golfjes maar niks, maar dit..![]()
![]()
![]()
Ik wil niet vervelend doen, maar dat filmpje staat op dezelfde pagina in het filmpjes topic als jij net posttequote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:32 schreef Hugster het volgende:
net ff meer dan 600pk zie ik op de monitor
En dat op de voorwielen
Ik had hem als ik hun was heeeelemaal standaard gehouden, ook de standaard BBS velgen staan er best oke onder.
Desnoods alleen die andere uitlaat. En dan nog een keer kijken of je wel van een Alfa 147 GTA kan winnen
Wat een sound btw
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:33 schreef BazzoS het volgende:
http://www.lanciadelta.ch(...)Vostre-D.anette9.jpg
Mooie koplampen
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:33 schreef BazzoS het volgende:
http://www.lanciadelta.ch(...)Vostre-D.anette9.jpg
Mooie koplampen
Hennie, lees mijn post, en mijn post in het filmpjes topicquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:35 schreef Hugster het volgende:
Ik dacht btw dat een R32 standaard gewoon 4motion had, maar die kunnen blijkbaar de 600pk niet aan
Dan maar fwd
Filmpjes topic gelezen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:38 schreef Hugster het volgende:
jah tegelijk getyped eh...
ja.. maar...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Filmpjes topic gelezen?
Het was nogal bewolktquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
op de bovenste foto lijkt je motorkap matzwart...
staat bijna niks over..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:43 schreef hermandeperman het volgende:
over de AWD en FWD
ah.... begrijpelijkquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:44 schreef BoJo het volgende:
Ik ben maandag net terug gekomen uit Servie en Montenegro, 1800 km.
04:30 vertrokken, 04:32 bekeuring, 05:30 bekeuring en om 21:26 was ik thuis
dat ik dus in het filmpjes topic ook al over de 4 motion heb lopen blaten, verder niet interessantquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja.. maar...
wat bedoel je?
wat hij zegtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
staat bijna niks over..
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dat ik dus in het filmpjes topic ook al over de 4 motion heb lopen blaten, verder niet interessant
Ja ik reed net de hoofdstraat uit en sloeg rechts af richting de snelweg, 1 van m'n koplampen deed het niet en ik mocht van die eikel niet ter plekke verwissellen zoals in NL meestal mag. Koste me een bekeuring van 8 euro.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ah.... begrijpelijk
trouwens:
[..]
binnen 2 min een bekeuring
![]()
zozo... 8 euro!! En dat laten gaan hadden ze hier niet met je gedaan! je hebt mazzel gehad!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja ik reed net de hoofdstraat uit en sloeg rechts af richting de snelweg, 1 van m'n koplampen deed het niet en ik mocht van die eikel niet ter plekke verwissellen zoals in NL meestal mag. Koste me een bekeuring van 8 euro.
En die andere was op de snelweg, reed 120 waar je 100 mocht, maar ik had geen Servisch geld meer over dus heeft ie me maar laten gaan![]()
8 euro, sjongequote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja ik reed net de hoofdstraat uit en sloeg rechts af richting de snelweg, 1 van m'n koplampen deed het niet en ik mocht van die eikel niet ter plekke verwissellen zoals in NL meestal mag. Koste me een bekeuring van 8 euro.
En die andere was op de snelweg, reed 120 waar je 100 mocht, maar ik had geen Servisch geld meer over dus heeft ie me maar laten gaan![]()
Hebben ze de aandrijving van die bak omgegooid, normaal is de R32 toch ook achterwiel aangedreven?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
600pk op de voorwielen!!!!!![]()
Jammer dat het een golf is maar hier zou ik best wel eens in willen rijden![]()
Ja hij vond het sneu voor me denk ik, hij wilde me eerst ergens laten pinnen maar hij was in een goeie bui die ochtend denk ikquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zozo... 8 euro!! En dat laten gaan hadden ze hier niet met je gedaan! je hebt mazzel gehad!
En dan zeker contant betalen hč? Kan die lekker gaan uit eten straks.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]
8 euro, sjonge
Ik had in belgie geen helm op op een snorfiets, 50 euro Per persoon, maar omdat het in nederland niet hoeft heeft die flick ons gematst, 25 euro per persoon
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Hebben ze de aandrijving van die bak omgegooid, normaal is de R32 toch ook achterwiel aangedreven?
ja contant jaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:55 schreef D-Devil het volgende:
[..]
En dan zeker contant betalen hč? Kan die lekker gaan uit eten straks.
Ik lees niet terug, en hij is vanmiddag al gepost in het filmpjes topic, daar staat geen extra infoquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]weer 1 die geen topics doorleest
quote:In het Washington State Park troffen boswachters tijdens hun ronde een haast bewusteloze beer aan. Al snel bleek wat de oorzaak was; drank.
Het dier lag temidden van zo’n 36 lege bierblikjes. Deze had hij uit een koelbox van recreërende kampeerders gepikt, met zijn tanden en klauwen opengemaakt en leeggedronken. Opvallend was dat de beer zich vooral te goed had gedaan aan blikjes van het merk Reinier-bier; van een ander merk met de naam Busch-bier nuttigde hij er slechts ééntje.
De boswachters wilden hem terug het bos in jagen, maar daar voelde het dier weinig voor. Hij klom in een boom om daar vervolgens een vier-uur-durende roes uit te slapen. Daarna verliet de beer de kampeerplek. Maar niet voor lang. De volgende morgen kwam hij terug. Mogelijk op zoek naar meer biertjes.
Inmiddels is de beer overgebracht naar een andere locatie. Om hem te vangen is gebruik gemaakt van verschillende traditionele berenlokkertjes, waaronder honing en donuts, maar in dit speciale geval zijn ook twee blikjes bier ingezet.
Henk, onderaan pagina 3 van dit topicquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:56 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik lees niet terug, en hij is vanmiddag al gepost in het filmpjes topic, daar staat geen extra info.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Henk, onderaan pagina 3 van dit topic
dan heb je niet doorgelezen in het filmpjes topic want daar is ook al een opmerking over gemaaktquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:56 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik lees niet terug, en hij is vanmiddag al gepost in het filmpjes topic, daar staat geen extra info.
Ik werk ook nog overdag tussendoorquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dan heb je niet doorgelezen in het filmpjes topic want daar is ook al een opmerking over gemaakt
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
speciaal voor ook_gek
[..]
Front Wheel Drive, Rear Wheel Drivequote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:59 schreef Fugie het volgende:
* BazzoS gaat ff een dom vraagje stellen, wat is het grote verschil tussen fwd en rwd ?
ik verwachte die al, maar niet van jou eigelijk, wel van bazzosquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:00 schreef hermandeperman het volgende:
achter en voor enzo
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik verwachte die al, maar niet van jou eigelijk, wel van bazzos
wordt je lastiggevallen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:02 schreef ook_gek het volgende:
ja mensen mensen ik ben er geen probleem stop met op msn lullen
waarom niet van mijquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik verwachte die al, maar niet van jou eigelijk, wel van bazzos
was dan naar Belgie gegaanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:04 schreef ook_gek het volgende:
wat is het saai
*mompelt iets over 60 DVD's*quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:04 schreef ook_gek het volgende:
wat is het saai
O die opmerking is best scherpquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
was dan naar Belgie gegaan![]()
ik kijk nu girl next doorquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:05 schreef D-Devil het volgende:
[..]
*mompelt iets over 60 DVD's*
kijk dan een leuke filmquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kijk nu girl next door
50 first dates ofzoquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kijk dan een leuke film
Nee, ik nietquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
heeft iemand the boondock saints gezien?
Ja, zeker kijken zeer goede film!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
heeft iemand the boondock saints gezien?
Dat is wel verrot dan, kan je hem niet in je DVD speler proppen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
ik vind hem echt geweldig! gisteren gezien!! echt super!
Maar nu probeer ik Kill Bill 2 op te starten... gaat media player ineens fucken...
Pak dan BS player, voor de ondertitels enzoquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
ik vind hem echt geweldig! gisteren gezien!! echt super!
Maar nu probeer ik Kill Bill 2 op te starten... gaat media player ineens fucken...
tis idd wel strange, aangezien het 4motion systeem die waarden toch wel aan zou moeten kunnenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dat ik dus in het filmpjes topic ook al over de 4 motion heb lopen blaten, verder niet interessant
Is het zo lomp sterk gebouwd, die as naar achteren enzo? dat ie 600 PK aankan?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tis idd wel strange, aangezien het 4motion systeem die waarden toch wel aan zou moeten kunnen
Anders haal je op de sloop gewoon een nieuwe as joh, tis een volkswagen die liggen er toch bij de bosjesquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Is het zo lomp sterk gebouwd, die as naar achteren? dat ie 600 PK aankan?
Jij rijd opel?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:18 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Anders haal je op de sloop gewoon een nieuwe as joh, tis een volkswagen die liggen er toch bij de bosjes.
Doe jij dat wel eens? je HD in je DVD-speler proppen??quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:15 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat is wel verrot dan, kan je hem niet in je DVD speler proppen?
tot 500 kan die zeker, kan het wel eens voor de grap navragen als ze het weten hoeveel die maximaal aankan.....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Is het zo lomp sterk gebouwd, die as naar achteren enzo? dat ie 600 PK aankan?
heb ik al 2 maanden geleden gezienquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
50 first dates ofzo
Die versnelling is inderdaad enorm, misschien dat ie daar idd niet tegen kan?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tot 500 kan die zeker, kan het wel eens voor de grap navragen als ze het weten hoeveel die maximaal aankan.....
maja het kan ook zijn dat hij de klap van de turbo niet aankan als die er vol inkomt.......
Ja, maar daar komt die reaktie niet vandaan, bij een opel had ik hetzelfde gezegd, het zijn volksauto's dus er is zat te vinden op de sloop voor ze. ( gelukkig )quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Jij rijd opel?
Ik heb nog ergens een filmpje inderdaad van EIP van een mk3 die gaat extreem snelquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:31 schreef ThaFreak het volgende:
stage 5, ook van eip, 1/4 mijl in +- 10sec
[afbeelding]
Die gasten zijn leip... echt... 1/4mile in 10 sec met een golfquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:31 schreef ThaFreak het volgende:
stage 5, ook van eip, 1/4 mijl in +- 10sec
[afbeelding]
Leuke woordspelingquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die gasten zijn leip... echt... 1/4mile in 10 sec met een golf![]()
newsflash:quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Die versnelling is inderdaad enorm, misschien dat ie daar idd niet tegen kan?
Haldex is?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
newsflash:
ze hebben het haldex systeem uitgeschakeld voor de run.....
http://www.katho.be/vhti/automechanica/haldex.PDFquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Haldex is?
ze hebben het 4wd daar afgekoppeld.....of ervoor gezorgt dat die 0 power doorgeeftquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Haldex is?
-edit- heb hem al, gewoon een soort koppeling tussen voor en achteras?
minder energieverlies=iets meer power op de voorbandenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze hebben het 4wd daar afgekoppeld.....of ervoor gezorgt dat die 0 power doorgeeft
dat is idd wel nodig jaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]
minder energieverlies=iets meer power op de voorbanden
of omdat ze zelf geen 4wd rollerbank hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]
minder energieverlies=iets meer power op de voorbanden
Lijkt me niet handig, omdat het motorblok ook voorin ligtquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:57 schreef Repeat het volgende:
Kunnen ze dan niet de voorwielen loskoppelen en alles naar de achterwielen sturen?
trustenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:02 schreef BazzoS het volgende:
En nu ga ik slapen, Rollator!
scheur zequote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:02 schreef BazzoS het volgende:
En nu ga ik slapen, Rollator!
all terrain modelquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een rode! Zie je bijna nooit! collectors-item
![]()
goed plan.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
zwarte velgen zijn gewoon mooi![]()
ik ga ook slapen, ciao
Maak het anders boeienderquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:31 schreef PeuRac het volgende:
Saaie boel hier nu
Tuurlijk, ik post alleen goede shitquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]'t bestaat nog ook!
Ik ben er nog hoor. Ik ben er nog hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:55 schreef Tjabbo het volgende:
goedemorgen
Veel nieuwen hier gisteravond of niet ?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor. Ik ben er nog hoor.
Mij ken je wel he. Mij ken je wel he
Uhuquote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Oud is vertrouwd![]()
okay.. okay.. ff kijken of iemand deze nog weet.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhu
Ja ik moet werkenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
okay.. okay.. ff kijken of iemand deze nog weet.
't is rustig.... op het forum.
Best gek. Want binnen een paar min wisten ze wel wie en wat ik wasquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:17 schreef Xtreem het volgende:
Tyfus... is de vakantie voor bij ofzo???
De helft hier ken ik niet
Ja, maar jouw ego is groot genoeg om niet in het ouwe wtc te passen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Best gek. Want binnen een paar min wisten ze wel wie en wat ik was![]()
wat hij zegtquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:10 schreef hermandeperman het volgende:
Goedemorgen
ik snap het nietquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:20 schreef Tjabbo het volgende:
godverdommenog een keer.
't is rustig...op het forum...
wat hij zegtquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik snap het niet![]()
hé, dat is Tjabbo's tekstquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:47 schreef BoJo het volgende:
is een mogelijkheid ja...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:48 schreef BoJo het volgende:
Volgens mij is het een liedje
goodmeuningquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:48 schreef Thermo het volgende:
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
mogguh
ik zit me nu alweer te vervelen, had nog wel een week langer op vakantie kunnen blijvenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
is een mogelijkheid ja...
waar ken ik dat vanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
goodmeuning
had dat dan gedaan!!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit me nu alweer te vervelen, had nog wel een week langer op vakantie kunnen blijven![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:20 schreef Tjabbo het volgende:
godverdommenog een keer.
Had dat dan gedaan!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit me nu alweer te vervelen, had nog wel een week langer op vakantie kunnen blijven![]()
Dan zeg je "Stilte voor de storm?"quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik ben het vergeten
Don't blaim the newbie!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dan zeg je "Stilte voor de storm?"
GVD stelletje nieuwe kutposters
Die agent in "Allo Allo"quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waar ken ik dat van
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
had dat dan gedaan!!!!
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had dat dan gedaan!!
sinds wanneer ben je ei'k terug?!?!?
Dan wil ik wel op je auto passenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:12 schreef Thermo het volgende:
* PeuRac wil zijn afstudeerstage in canada gaan doen.
Ik denk dat ik nu al ga beginnen met een bedrijf zoeken. Duurt nog klein jaartje maargoed.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:06 schreef Xtreem het volgende:
Oh, misschien wat laat.... en ontopic enzo, maar:mooie SC
Mooie, fijne auto... leuke gadgets (nightpanel!)
Die ga ik dan ws schorsen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan wil ik wel op je auto passen
wat voor auto hep je danquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:21 schreef Thermo het volgende:
[..]
Die ga ik dan ws schorsen.
Verkopen en een nieuwe kopen als ik terug ben gaat hem denk ik niet worden.
Als je op "mijn bella" klinkt in z'n ondertitel zie je hetquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:23 schreef riceboy het volgende:
[..]
wat voor auto hep je dan
dan zou ik em eerder aan mn ouders uitlenen, omdat een jaar stilstaan niet goed is voor een auto, en als je tussendoor in NL bent kun je niet ff snel ergens heen met je auto. En tijdens die periode betalen je ouders dan ook de verzekering + WB uiteraardquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:21 schreef Thermo het volgende:
[..]
Die ga ik dan ws schorsen.
Verkopen en een nieuwe kopen als ik terug ben gaat hem denk ik niet worden.
klikquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:23 schreef riceboy het volgende:
[..]
wat voor auto hep je dan
als je hem schorst en stalt betaal je toch geen verzekering en WB?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan zou ik em eerder aan mn ouders uitlenen, omdat een jaar stilstaan niet goed is voor een auto, en als je tussendoor in NL bent kun je niet ff snel ergens heen met je auto. En tijdens die periode betalen je ouders dan ook de verzekering + WB uiteraard![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:28 schreef ook_gek het volgende:
* hermandeperman moet morgen naar belgie![]()
Jullie zijn van me af morgen![]()
klopt, maar wel stallingskosten, en de kosten voor het prepareren voor het stallen, en het opnieuw rijklaarmaken, plus de APK kosten (apk is nodig om de schorsing op te heffen)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als je hem schorst en stalt betaal je toch geen verzekering en WB?
Hij zal ook niet stilstaan dan, hij is nu verzekerd + wb op de zaak, kan hem dan ook gewoon door laten gaan als ik wil.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan zou ik em eerder aan mn ouders uitlenen, omdat een jaar stilstaan niet goed is voor een auto, en als je tussendoor in NL bent kun je niet ff snel ergens heen met je auto. En tijdens die periode betalen je ouders dan ook de verzekering + WB uiteraard![]()
alsof jij dat erg vindtquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:28 schreef ook_gek het volgende:
* PeuRac moet morgen naar belgie![]()
Jullie zijn van me af morgen![]()
Hoop alleen voor vrijdagquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]Voor hoe lang
![]()
![]()
dan wordt het best duur ja...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, maar wel stallingskosten, en de kosten voor het prepareren voor het stallen, en het opnieuw rijklaarmaken, plus de APK kosten (apk is nodig om de schorsing op te heffen)
als die geschorst is, mag je er absoluut niet mee rijden. Hij mag zelfs niet direct zichtbaar zijn vanaf de straat (als er een andere auto achter staat mag t al wel)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
Hij zal ook niet stilstaan dan, hij is nu verzekerd + wb op de zaak, kan hem dan ook gewoon door laten gaan als ik wil.
Maar schorsen scheelt behoorlijk wat geld, ik zet hem dan bij een vriend die er dan mee kan rijden.
Of ik laat hem gewoon verzekerd en leen hem aan goeie vriend van me.
Ja heel erg. Maar dat vertel ik je vanavond wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alsof jij dat erg vindt![]()
![]()
dat zijn lekkere tijdenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoop alleen voor vrijdag![]()
Ik word om KWART OVER 6 opgehaald![]()
LOL sta jij ook eens op tijd opquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoop alleen voor vrijdag![]()
Ik word om KWART OVER 6 opgehaald![]()
* PeuRac nieuwsgierig wordtquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja heel erg. Maar dat vertel ik je vanavond wel.
Laat ik het zo zeggen. Ik ben alles gemotiveerd betreft werk.
Collega,s ben ik wel blij om![]()
Maar heb morgen toch geen tijd![]()
weet ik dus ook al lang, maar hier werkt dat iets anders, in zeeuws vlaanderen is het niet zo druk met politiequote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als die geschorst is, mag je er absoluut niet mee rijden. Hij mag zelfs niet direct zichtbaar zijn vanaf de straat (als er een andere auto achter staat mag t al wel)
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:33 schreef Thermo het volgende:
[..]
weet ik dus ook al lang, maar hier werkt dat iets anders, in zeeuws vlaanderen is het niet zo druk met politie![]()
Vriend van me zijn M3 rijdt ook gewoon zonder verzekering rond in de polder, hij is nog niet geheel klaar. Maar moet toch wat kilometers maken.
meeste waar hij rijdt is privé grond.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Totdat je er ineens iemand voorkrijgt...
Als je echt niemand anders hebt wil ik het ook wel doen horquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:35 schreef Thermo het volgende:
[..]
meeste waar hij rijdt is privé grond.
Zoals ik al zei, ik weet nog niet hoe ik dat ga doen, en is ook niet echt de grootste zorg, ik denk dat er genoeg mensen zijn die haar wel haar kilometers willen laten maken in die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |