Doe mij daar ook een kilootje van.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat hij zegt
http://www.volkswagen.nlquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:24 schreef killerb het volgende:
ff vraagje tussendoor,
Ik reed van de week door Deventer heen en stond naast een VW transporter V6 TDI
1: ik wist niet eens dat ze bestonden.
2: wat zijn de specs van zo'n ding?
Hij was namelijk vrij vlot weg bij het stoplicht![]()
Eerste chauffeursrit was in een 9-5 Aero, moest ook effe zoeken naar dat dingquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:55 schreef ook_gek het volgende:
Een vriendin van mij heeft een saab 95 turbo en dat is ECHT niet mis hoor.
En dat gaat als de brandweer dat ding. Alleen dat kontaktslot in het midden
Ze had eerst een 93 en daar zat hij dacht ik op de normale plek. In de 95 zit hij zeker weten in het midden. Ik heb nooit begrepen waarom dat dan weer is. Maar goed.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
Eerste chauffeursrit was in een 9-5 Aero, moest ook effe zoeken naar dat ding![]()
![]()
De 93 heeft t contactslot ook in t middenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze had eerst een 93 en daar zat hij dacht ik op de normale plek. In de 95 zit hij zeker weten in het midden. Ik heb nooit begrepen waarom dat dan weer is. Maar goed.
Dat is juist super, je MOET hem daardoor op de handrem zetten waardoor je de auto niet kan rollen. Goed tegen diefstalquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:55 schreef ook_gek het volgende:
Een vriendin van mij heeft een saab 95 turbo en dat is ECHT niet mis hoor.
En dat gaat als de brandweer dat ding. Alleen dat kontaktslot in het midden
Das niet de reden, de echte reden is dat een normaal contactslot op een gevaarlijke plek zit bij een aanrijding, daarom zit ie middenin, de nieuwe volvo v50 en s40 hebben m hoger op t dashbord zitten, om dezelfde redenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:04 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Dat is juist super, je MOET hem daardoor op de handrem zetten waardoor je de auto niet kan rollen. Goed tegen diefstal![]()
Dat is ook de rede dat hij in het midden zit.
Ik ga pilsje pakke
doei
![]()
Haalt het niet bij je GTquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:10 schreef Thermo het volgende:
prettige auto, ik kan het naar je toe gerichte middenconsole ook altijd waarderen.
Ik heb gister ongeveer 30km gereden in een crx van een vriend van me... met 190pk.
En een misselijk makend vet geluid, eigenlijk is vtec best wel bruut .....
![]()
Lekker brullend geluid... kom je richting de 6000rpm.. gaat er nog een klepje open ... me oren
![]()
![]()
Leuk speelgoed, wel onstabiel speelgoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |