Vanaf 7 september bij Yorin.quote:Genoeg van alle zoete bruidsprogramma’s? Yorin luidt dit najaar de weddingbells en verkondigt de ultieme bruidsgrap met ‘Mijn Vieze, Vette, Vervelende Verloofde’. Een prachtige jonge vrouw introduceert een verschrikkelijke verloofde aan haar familie en vrienden en vertelt hen het heugelijke nieuws: de bruiloft is in aantocht! Zes afleveringen lang wordt het geduld van haar familieleden en vrienden op de proef gesteld door het afschuwelijke gedrag van de bruidegom-in-spé. Het wordt de jonge bruid niet gemakkelijk gemaakt. Zij moet haar leugens volhouden tot aan het altaar om de prijs van één miljoen dollar in de wacht te slepen.
Nee, dat hij een acteur is die expres vies en vervelend is ipv een echte kandidaat van t programma..quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:51 schreef rena het volgende:
Dit lijkt mij ook wel grappigDe reclame zag er al wel leuk uit. Ben benieuwd wat het addertje onder het gras is. Dat ze een halfjaar met hem samen moet blijven? Of het geld delen
?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:04 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Nee, dat hij een acteur is die expres vies en vervelend is ipv een echte kandidaat van t programma..
Precies, dat is al de reden dat ik dat programma nu al walgelijk vind.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:15 schreef Ninus16 het volgende:
Alleen wel jammer dat dikke mensen als 'raar, apart, vies etc.' worden neergezet.
Waarom kan het niet een dun iemand zijn die vies en vervelend is?
Ik ook niet vandaar dat ik een dubbeltopic heb geopend.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:32 schreef Svensational het volgende:
Ik kon deze vanmiddag neit vinden met de search.
Typisch Amerikaans sletje dat alles doot voor het geld.quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:59 schreef neggix het volgende:
leuke meid wel
Boeiend. het blijft leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Typisch Amerikaans sletje dat alles doot voor het geld.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:55 schreef tong80 het volgende:
Moet dit 6 x een uur duren ?
Eerst komen d'r vrienden, dan de families...echt, dit duurt nog u-ren.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:06 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik dacht dat vandaag de clue enzo kwam...
Ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:26 schreef schatje het volgende:
Ik heb genoten![]()
.
Ohw.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Eerst komen d'r vrienden, dan de families...echt, dit duurt nog u-ren.
Ja, ik ookquote:Op woensdag 8 september 2004 00:00 schreef static het volgende:
[..]
Ohw.
*afhaakt*
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:38 schreef krazny het volgende:
T is idd erg geinig om naar te kijken, maar ik vind dit wel ERG ver gaan hoor.. voor geld
Heel je familiekring oplichten.. je vrienden enz. Neej zou ik nooit kunnen.
Niet op zo'n manier tenminste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door static op 08-09-2004 00:20:47 (Voor de zekerheid maar een spoiler tag geplaatst) ]geen commentaar
Zij moet haar familie overtuigen dat hij de ware voor haar is omdat anders de $500.000 aan haar neus (en familie) voorbij gaat. Eén van de spelregels om dat geldbedrag te winnen is namelijk dat iedereen van haar familie aanwezig moet zijn op de bruiloft en dat zij geen bezwaar moeten maken.quote:Op woensdag 8 september 2004 08:18 schreef Toeps het volgende:
Maarre, aan wat voor een programma denkt zij dat ze meedoet dan? Want als ze een lekker ding had gekregen zoals ze volgens mij verwachtte, is het toch helemaal niet moeilijk meer om die ouders te overtuigen? Waarom denkt zij dat er zo'n grote prijs aanvast zit dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het concept precies andersom.quote:Op woensdag 8 september 2004 09:44 schreef SunChaser het volgende:
Waarom dat als spoiler neerzetten? Dat is toch het concept van het programma, dat leggen ze al in de 1e minuut uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Ben afgehaakt toen zij zat te onbijten (met een kilo make-up op) en hij wijn gevonden had en vroeg of ze ook wilde.... "Owww nooowww"quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:22 schreef tong80 het volgende:
Zit ie te boeren met een fles wijn in het bad.
En zij moet huilen.
Heb je het progamma überhaupt wel gezien??quote:Op woensdag 8 september 2004 10:08 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat zeggen ze in het begin. Hij en zijn familie zijn acteurs. Zij en haar familie weten niets. Ik vraag me alleen af of ze echt dat geld krijgt.
Jij hebt t programma niet gezien denk ik. Ja, zij DENKT dat ze meespeelt, maar het is zij die voor de gek wordt gehouden.quote:Op woensdag 8 september 2004 10:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Heb je het progamma überhaupt wel gezien??
Haar familie weet van niets ja, maar zij wel.
quote:Op woensdag 8 september 2004 10:15 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ben afgehaakt toen zij zat te onbijten (met een kilo make-up op) en hij wijn gevonden had en vroeg of ze ook wilde.... "Owww nooowww"
Ik had gewoon ja gezegd, wat boeit me dat nou of het vroeg is, je hoeft toch nergens heen.
En qua boeren en scheten had ik hem waarschijnlijk angst aangejaagd![]()
![]()
Ik wil meedoen met de Nederlandse versie !!
Nee hoor, jij bent in de war met een ander progamma waarvan SBS binnenkort een Nederlandse versie uitzendt.quote:Op woensdag 8 september 2004 10:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij hebt t programma niet gezien denk ik. Ja, zij DENKT dat ze meespeelt, maar het is zij die voor de gek wordt gehouden.
Zij stemt toe om mee te doen met een spel.
Maar de producenten luizen HAAR erin ipv andersom.
Nope, het is echt DEZE serie.quote:Op woensdag 8 september 2004 10:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent in de war met een ander progamma waarvan SBS binnenkort een Nederlandse versie uitzendt.
Op wat voor manier luizen de makers haar er dan in??quote:Op woensdag 8 september 2004 10:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nope, het is echt DEZE serie.
Zij denkt dat haar aanstaande in hetzelfde schuitje zit als zijzelf. Ze weet namelijk niet dat hij een acteur is.quote:Op woensdag 8 september 2004 10:42 schreef schatje het volgende:
Op wat voor manier luizen de makers haar er dan in??
Op elke mogelijke manier. Ze gaan haar bewust gek maken zonder dat ze het weet.quote:Op woensdag 8 september 2004 10:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Op wat voor manier luizen de makers haar er dan in??
Dat is waar jaquote:Op woensdag 8 september 2004 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij denkt dat haar aanstaande in hetzelfde schuitje zit als zijzelf. Ze weet namelijk niet dat hij een acteur is.
Deed ie volgens mij in eerste instantie ook, op die spoilerquote:Op woensdag 8 september 2004 10:44 schreef schatje het volgende:
Ik dacht dat SunChaser op iets anders doelde.
Dat is waar jaquote:Op woensdag 8 september 2004 10:47 schreef SunChaser het volgende:
Zij denkt dat die man en zij en haar en zijn familie in hetzelfde schuitje zitten dus. en dat ze samen 1 miljoen dollar kunnen winnen als ze de families laten geloven dat ze verloofd zijn. Maar hij en zijn familie zijn acteurs. En hij doet expres gore dingen, laat dingen stuk vallen (gooit ze stuk) etc. Dus zij wordt erin geluisd dus.
Hmmz, nogal een botox gezicht hoor, haar lippen waren overduidelijk opgespoten.quote:Op woensdag 8 september 2004 10:54 schreef Lexie het volgende:
Alhoewel die presentatrice de ultieme barbie is, is ze toch ook niet mis.
Aha, nu snap ik het hele plaatje weer. Ik had het begin gemist, vandaar.quote:Op woensdag 8 september 2004 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij denkt dat haar aanstaande in hetzelfde schuitje zit als zijzelf. Ze weet namelijk niet dat hij een acteur is.
Juistquote:Op woensdag 8 september 2004 15:51 schreef MikeyMo het volgende:
Heh nou snap ik het niet meer, volgens de Spits was het juist zo dat zij haar familie voor de gek houdt door met hem aan te komen zetten. Zij is dus in op het hele gedoe en als ze tot aan het altaar haar familie kan laten denken dat ze echt gaan trouwen dan krijgt ze een miljoen toch?
ow, ik dacht dat dat vanaf minuut 1 duidelijk zou zijn, nou ja, ik heb het niet gezien dus het zal me verder ook jeuken, het klonk alleen wel grappig in de gids.quote:Op woensdag 8 september 2004 15:53 schreef Copycat het volgende:
Op het laatst zit er een addertje onder het gras. Zij is er ook ingetuind want weet niet dat haar aanstaande eega een ingehuurde ongelikte beer is.
quote:Op woensdag 8 september 2004 15:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dacht dat het juist de bedoeling was dat zij en een acteur haar familie tot wanhoop gingen drijven.
Wat ik heb geschreven was al duidelijk uit de previews en leaders van het programma. Heb het programma zelf gemist, maar dat dan weer niet...quote:Op woensdag 8 september 2004 16:30 schreef static het volgende:
Spoileren is een onbekende term he.
Die staan er ook niet. Het concept is geen spoiler. Da's net als zeggen dat '12 mensen zitten in een huis vol camera's' een spoiler is voor Big Brother.quote:Op woensdag 8 september 2004 16:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie hier geen spoilers staan eigenlijk.
Als er 1 iemand bezwaar maakt krijgen ze niks.quote:maar ik zag haar huilen in het voorstukje, haar vader maakt bezwaar en dan krijgt ze niks???
Je weet het met dat soort dingen nooit. Hij staat dan wel op, maar dat kan ook zo weer iets anders zijn.quote:Op donderdag 9 september 2004 12:24 schreef nielsie het volgende:
maar ik zag haar huilen in het voorstukje, haar vader maakt bezwaar en dan krijgt ze niks???
Ja dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op zondag 12 september 2004 21:55 schreef Flem het volgende:
[..]
, vanavond is 't om 22:50 weer trouwens, of is dat een herhaling?? Staat er in de gids niet bij.
Weet je niet :>.quote:Op zondag 12 september 2004 22:46 schreef Svensational het volgende:
Nadeel: de eerste 5 minuten zijn wel mega-spoilers
Dinsdag, 21:30.quote:Op zondag 12 september 2004 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
hmm, nu een herhaling dus.
Wanneer is dan de volgende nieuwe uitzending?
dank uquote:Op zondag 12 september 2004 22:53 schreef Flem het volgende:
[..]
Dinsdag, 21:30.
quote:Op zondag 12 september 2004 23:40 schreef HarigeKerel het volgende:
hij is gewoon eenHarigeKerel
![]()
Ik denk dat de meeste families je dat achteraf wel vergeven en zullen zeggen van 'zelf zou ik 't ook gedaan hebben'.quote:Op zondag 12 september 2004 23:57 schreef Redux het volgende:
Ja ik snap ook wel dat 250.000 veel geld is, maar de band die je met je familie hebt op spel zetten voor geld?
Dus je zou het hem/haar niet kwalijk nemen dat de band die je met hem/haar had voorgoed (in negatieve zin) anders is? Opmerkelijk.quote:Op maandag 13 september 2004 00:20 schreef Vision het volgende:
hoe lang duurt die show?
als iemand van mijn vrienden/familie me echt een half jaar ofzo op die manier voor de gek zou houden zou ik hem/haar dat op zich niet zo kwalijk nemen. Al ben ik bang dat ik altijd een soort van afstand/paranoia zal houden. En in mijn achterhoofd zla denken "tja, toen flikte hij/zij me dat, dus waarom zou dat nu niet kunnen"
Vanaf kennismaking was het nog 12 dagen tot de bruiloft. Op TV is dat samengevat in nog 5 afleveringen van een uurquote:Op maandag 13 september 2004 00:20 schreef Vision het volgende:
hoe lang duurt die show?
als iemand van mijn vrienden/familie me echt een half jaar ofzo op die manier voor de gek zou houden zou ik hem/haar dat op zich niet zo kwalijk nemen. Al ben ik bang dat ik altijd een soort van afstand/paranoia zal houden. En in mijn achterhoofd zla denken "tja, toen flikte hij/zij me dat, dus waarom zou dat nu niet kunnen"
vind ik niet. een relatie met mensen (dus niet per se je vriendin) is gebaseerd op o.a. vertrouwen. als je dat bewust schaad, ook al is het maar als grapje bedoeld, dan vind ik dat je een persoon dat wel mag aanrekenen ja.quote:Op maandag 13 september 2004 00:22 schreef Redux het volgende:
Dus je zou het hem/haar niet kwalijk nemen dat de band die je met hem/haar had voorgoed (in negatieve zin) anders is? Opmerkelijk.
Je zou het die persoon opzich niet kwalijk nemen postte je in je vorige reactie..quote:Op maandag 13 september 2004 00:33 schreef Vision het volgende:
[..]
vind ik niet. een relatie met mensen (dus niet per se je vriendin) is gebaseerd op o.a. vertrouwen. als je dat bewust schaad, ook al is het maar als grapje bedoeld, dan vind ik dat je een persoon dat wel mag aanrekenen ja.
Klopt ja, vrij korte periode dus.quote:Op maandag 13 september 2004 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanaf kennismaking was het nog 12 dagen tot de bruiloft. Op TV is dat samengevat in nog 5 afleveringen van een uur
ik zou het hem niet kwalijk nemen in de zin van "ik vind je een enorme lul voor wat je gedaan hebt", maar ik zou het wel altijd in mijn achterhoofd houden. Niet in "ik vertrouw hem/haar helemaal niet meer", maar wel dat ik in hele gekke situaties nog een keer extra zou nadenken of hij/haar me niet voor de gek zit te houden.quote:Op maandag 13 september 2004 00:35 schreef Redux het volgende:
Je zou het die persoon opzich niet kwalijk nemen postte je in je vorige reactie..
Het is een Amerikaansequote:Op maandag 13 september 2004 00:43 schreef APK het volgende:
Ik snap niet dat die muts niet doorheeft dat ze in de maling wordt genomen.
ik ookquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:31 schreef tong80 het volgende:
Video alvast programmeert.
Inderdaad en ik vind Steve echt geweldigquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:10 schreef BVO het volgende:
Het blijft geweldig![]()
.
Zoals ik begrepen heb weten haar ouders dat ze aan een show meedoet alleen niet waar het over gaat. Dus die cameraploeg is niet zo vreemd lijkt me.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:25 schreef Lexie het volgende:
Nietsvermoedend, er staat een fucking cameraploeg baast haar ouders als ze belt om het goede nieuws te brengen.
Vorige week 857.000quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:19 schreef Svensational het volgende:
Zijn hier trouwens kijkcijfers van bekend??
Nog meer data: http://us.imdb.com/name/nm0047504/quote:Although MY BIG FAT OBNOXIOUS FIANCÉ may be Steven Bailey’s “big” break, Bailey, a professional actor, has many screen credits. Bailey has guest-starred on “Buffy the Vampire Slayer,” “Angel,” “Will and Grace,” “Becker” and “Nash Bridges,” to mention a few. He is currently seen in national TV commercials for “Hungry Man” and “Dawn Power Dissolver.”
Bailey, professionally trained at San Francisco’s American Conservatory Theatre, graduated in 1996 and went on to perform in several theater productions in the Bay Area and Seattle. He has also been seen in a number of films, including “EDtv,” and “Mix Tape.”
He currently lives in Los Angeles with his wife, Anneliese.
Juist ja.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:27 schreef HarigeKerel het volgende:
De Engelse titel van het programma (de originele) noemt ook helemaal geen "vieze" verloofde, schandalig eigenlijk dat Yorin dat er van maakt.
Alsof dik, vervelend en harig hetzelfde is als vieskutstreek
![]()
Die waren gewoon ingelicht over dat ze zometeen gebeld zouden worden, dunkt me.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel opmerkelijk dat de camera's bij de familie van Randy er al waren toen ze belde.
quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel opmerkelijk dat de camera's bij de familie van Randy er al waren toen ze belde.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:29 schreef pos het volgende:
Zoals ik begrepen heb weten haar ouders dat ze aan een show meedoet alleen niet waar het over gaat. Dus die cameraploeg is niet zo vreemd lijkt me.
Hele enge mensen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:26 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
En die ouders van Randy...wat erg om in zo'n familie op te moeten groeien.
Drie, dacht ik.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Hele enge mensen.
hoeveel afleveringen komen er nog
Die 2 programma's kwamen toch niet tegelijk? Heb ze gewoon alletwee gekeken, tv marathonquote:[b]
Geweldige hoor deze show![]()
heb weer genoten en heb die show over die vrouwen die met een rijke stinkerd willen trouwen maar opgenomen![]()
Hot Catholic Girlsquote:Op woensdag 15 september 2004 19:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Erg leuke 2e aflevering, die vent brengt haar echt tot wanhoop - bij die sextherapeute, echt brilant
Ik denk zelf 3.quote:Op woensdag 22 september 2004 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Hele enge mensen.
hoeveel afleveringen komen er nog
Ik dacht het niet, maar misschien wel hoorquote:Op woensdag 22 september 2004 09:46 schreef Lauzie het volgende:
Die 2 programma's kwamen toch niet tegelijk? Heb ze gewoon alletwee gekeken, tv marathon![]()
Inderdaad. Hoe dom is ze?quote:Op woensdag 22 september 2004 18:48 schreef Ronaldsen het volgende:
echt onbegrijpelijk dat Randi het spelletje niet gewoon meespeelt, denkt ze soms dat ze echt de rest van haar leven met Steve verder moet ofzo?
Ja, dat mens ziet er echt niet uit.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:59 schreef Duiveltja het volgende:
Die presentatrice zit echt dik onder de pancake zeg
Echt fugly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht er een spoilertopic zijn of spoilers echt helemaal ongewenst hier, sorry en ik verwijder ze wel weer dan.
[ Bericht 0% gewijzigd door Here2Stay op 23-09-2004 11:43:40 ]In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
quote:Op woensdag 22 september 2004 18:48 schreef Ronaldsen het volgende:
echt onbegrijpelijk dat Randi het spelletje niet gewoon meespeelt, denkt ze soms dat ze echt de rest van haar leven met Steve verder moet ofzo?
De reden dat er camera's bij haar thuis waren toen haar familie de telefoon opnam is vrij duidelijk hoor. Zij waren namelijk in de veronderstelling dat Randi heeft meegedaan aan een reality-show. Ik neem aan dat de redactie van het progamma hen toen heeft opgebeld met de vraag of het goed is om verhaal te komen halen over Randi's keuzequote:Op woensdag 22 september 2004 18:53 schreef ChillyWilly het volgende:
Wat een bagger dom nep programma. Alsof die ouders van die meid echt van niets weten.
Dat moet haast wel een man zijn geweest.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:59 schreef Duiveltja het volgende:
Die presentatrice zit echt dik onder de pancake zeg
Echt fugly
De 2e of de 3e ofzo?quote:Op maandag 27 september 2004 00:12 schreef kree het volgende:
Ik heb dus vanavond voor het eerst gekeken
(dat was de aflevering dat de familie van die gast voor het eerst op de mansion kwam).
maar de hoeveelste aflevering was dat?
hè kut, ik baal nu al dat ik de eerste 2 gemist hebquote:Op maandag 27 september 2004 00:14 schreef BVO het volgende:
Het was de 3e in een reeks van 6. Dinsdag is de 4e.
Interessant idee...quote:Op maandag 27 september 2004 13:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Worden we trouwens niet allemaal in de maling genomen en is Randi (incl. haar familie) ook actrice?
Ze doet me trouwens meer denken aan een kruising tussen Sarah Michelle Gellar en Paris Hiltonquote:Op woensdag 15 september 2004 10:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Die chick heeft wel een grote neus, ze doet me een beetje denken aan Paula Jones![]()
Dat denk ik niet, dat zou wel uitkomen...quote:Op maandag 27 september 2004 13:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Worden we trouwens niet allemaal in de maling genomen en is Randi (incl. haar familie) ook actrice?
Ja! En die nepscheet..alsof hij had zitten sharten.quote:Op maandag 27 september 2004 14:53 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Hij was weer fantastisch gisteren. Hoe hij dat ontbijt op bed 'bracht' (lees: flikkerde). Lijkt me heerlijk om te doen!
Ben je er bij geweest danquote:Op maandag 27 september 2004 20:40 schreef BVO het volgende:
Voor de zoveelste keer; die ouders denken dat ze aan een normaal reality-programma meedoet.
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 27 september 2004 13:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zondagavond komt de herhaling.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:05 schreef tong80 het volgende:
Nu maar hopen dat ik het niet vergeet op te nemen.
En als zij ook actrice is verdient ze een Oscar.
Ja had ik mazzel bij afgelopen week. Mar dan mis ik Freek de Jongequote:Op dinsdag 28 september 2004 18:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zondagavond komt de herhaling..
En zij vond het nog goed van 'm ookquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:53 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft die vaas gestolen
Elandquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:39 schreef HarigeKerel het volgende:
Wat erg zegeerst was het gewoon zo schattig om te zien hoe alles goed ging
Het Rendier wat een hoogtepunt was dat![]()
![]()
![]()
Ohjaquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:43 schreef Lexie het volgende:
Eland.
Ja ik ook, gelukkig heb ik een grote Harige buikquote:Ik heb weer wat nieuws voor op feestjes.
Ja... en als ze dat wel zijn dan zijn het geweldige acteursquote:En volgens mij was nu wel goed te zien dat de familie van Randi geen acteurs zijn.
Terecht toch? Lekker ding is 'tquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:52 schreef Cheiron het volgende:
Ik verdenk de broertjes van hevige verliefheid op hun zus...
Ja geweldigquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:13 schreef Flem het volgende:
[..]
En zij vond het nog goed van 'm ook.
Die zus is schitterend, dat shot waarin ze haar sjaal om haar nek omhoog houdt alsof ze zich ophangt, werkelijk schitterend!!!quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:32 schreef schatje het volgende:
Mijn god zeg. Ik heb werkelijk in een deuk gelegen![]()
.
Vooral toen die zuster van Steve weer over de dood begon.
Dan kom je dan toch lekker weerquote:Op woensdag 29 september 2004 09:41 schreef avw1982 het volgende:
Zeg nou niet te veel, ik moet de HH van zondag nog zien.
ja idd, applausje voor degene die het script geschreven heeftquote:Op woensdag 29 september 2004 09:23 schreef Redux het volgende:
[..]
Die zus is schitterend, dat shot waarin ze haar sjaal om haar nek omhoog houdt alsof ze zich ophangt, werkelijk schitterend!!!
"That's..... unbelievable." *grin*quote:Op woensdag 29 september 2004 05:21 schreef elcastel het volgende:
Dat beddepis verhaal van die vader van Steven ook..
Ik kwam ook echt niet meer bij toen. Wat een briljant personage. De zus die het de hele tijd over haar eigen dood heeft. Ze moet gewoon een eigen sitcom!quote:Op woensdag 29 september 2004 09:23 schreef Redux het volgende:
[..]
Die zus is schitterend, dat shot waarin ze haar sjaal om haar nek omhoog houdt alsof ze zich ophangt, werkelijk schitterend!!!
Ik ook. Ik dacht echt de laatste keer volgens mij wil jij zelf met haar trouwen ofzo. Wat een rare familie. Volgens mij is die andere broer wel ok, die zie ik steeds wel zijn best doen iets er van te maken.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:52 schreef Cheiron het volgende:
Die famillie van haar.. wat een kutvolk. Ik verdenk de broertjes van hevige verliefheid op hun zus...
Ik ook!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:24 schreef Redux het volgende:
Het eind wordt een klapper aan de voorstukjes te zien. Kan niet wachten tot volgende week!
Hij zit ook constant aan het bier.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:27 schreef BVO het volgende:
Wat is die broer een engerd zeg..
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:28 schreef Magics het volgende:
Ik denk ook zomaar dat dat miljoen er niet in zit voor haar.
dat is denk de reactie als ze hoort dat steve een acteur is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:34 schreef Ronaldsen het volgende:
.
Als ik die spoilers zo zag tenminste dan kwam er iets totaal onverwachts
Bijvoorbeeld dat Steve en zijn Familie acteurs waren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Als ik die spoilers zo zag tenminste dan kwam er iets totaal onverwachts
Deze klinkt inderdaad aannemelijk!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:57 schreef Redux het volgende:
Als ik de voorstukjes goed begrijp lopen de broers tijdens de ceremonie weg, en wordt er vervolgens met de broers gepraat waarna ze terugkomen en steve en randi met iedereen present gaan trouwen. Daarna krijgt ze alles te horen, inclusief dat steve een acteur is, en krijgt ze aan het eind de prijs.
Ik had ze allang in elkaar geslagen. Mijn god zeg, wat een etters.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:09 schreef tong80 het volgende:
Die broertjes zijn duidelijk geen acteurs.
Nou als ze niet wint zullen ze die mensen toch wat geld moeten geven, anders geven ze natuurlijk nooit toestemming voor de uitzending...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:34 schreef Ronaldsen het volgende:
volgens mij krijgt ze dat miljoen zowieso als verassing zeg maar ook al komen die broers niet opdagen.
Ik vind het knap dat ze hun dochter blijven steunen terwijl ze met zo'n etter wil trouwen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:51 schreef Mvnl het volgende:
Ik heb het idee dat die ouders zijn ingelicht, maar het Randi niet mogen vertellen, zodat ze niet vertrokken, maar het voor Randi wel lastig blijft...
Vindt de ouders iets te makkelijk omgeturnd...
En dat voor geld...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:54 schreef BlaBlub het volgende:
Echt heel die familie ligt overhoop.
Ja dat snap ik niet! Ik zou het haar echt niet snel vergeven als t mijn zus was. Zelfs niet als ze me geld zou bieden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:55 schreef Redux het volgende:
[..]
En dat voor geld...
De afspraak is dat iedereen op de bruiloft zou moeten zijn en ik zag die broers in smoking in de vooruitblik voor de volgende aflevering. Ik weet niet tot hoe lang die afspraak door moet gaan, dus of ze een ja-woord moeten geven, blablabla. Althans dat is mijn formele uitleg natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:55 schreef Nouk het volgende:
Maar krijgt ze dat miljoen nou of is het alleen bedoelt om Randi in de zeik te nemen en krijgt ze niets?
Misschien weet iedereen t wel en nemen ze Randi inderdaad in de zeik. We zien het volgende weekquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:55 schreef Nouk het volgende:
Maar krijgt ze dat miljoen nou of is het alleen bedoelt om Randi in de zeik te nemen en krijgt ze niets?
Hmm dan weet ik niet hoe ik bij mijn versie van het verhaal komquote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
De afspraak is dat iedereen op de bruiloft zou moeten zijn en ik zag die broers in smoking in de vooruitblik voor de volgende aflevering. Ik weet niet tot hoe lang die afspraak door moet gaan, dus of ze een ja-woord moeten geven, blablabla. Althans dat is mijn formele uitleg natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |