Yup, maar goud vind ik veel mooierquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:33 schreef golfer het volgende:
Jammer, zat er in die schouderworp van die Japanse, maar zilver is prachtig voor haar.
Zolang we maar winnenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:39 schreef methodmich het volgende:
Vinden jullie de OS echt heel boeiend?
Ik vind er eigenlijk niks aan. Te massaal en te veel saaie sporten.
vind ik zelf wel meevallen, maarja je moet er maar net van houdenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:39 schreef methodmich het volgende:
Judo is een stel mannen/vrouwen die over elkaar rollen en dan een onverstaanbare japanse kreet dienen te verdienen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:41 schreef pfaf het volgende:
Ik vind het juist tof, om een keer wat "andere" sporten te zien.
Judo vind ik trouwens een enorme kut-sport. Net als dat ik het zo'n onzin vind om 50 zwem- en -roeiwedstrijden te houden.
Verder gewoon leuk om de hele dag sport te kunnen zien.
Roeien, zeilen en andere campingsporten als badminton doen mij niets, maar honkballen, volleybal, wielrennen, zwemmen, judo en straks atletiek daar ga ik echt voor zitten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:39 schreef methodmich het volgende:
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:43 schreef VoreG het volgende:
Judo is een stel mannen/vrouwen die over elkaar rollen en dan een onverstaanbare japanse kreet dienen te verdienen.
Kijk wel uit, zie je hoe vaak die hand tussen de benen verdwijntquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Probeer het maar eens.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
campingsporten als badminton
In het begin ja, nu stopt het wel z'on beetje want nu begint de atletiekquote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:57 schreef mat_herben het volgende:
het regent medailles
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:56 schreef zjroentje het volgende:
Mijn vriendin kijkt gewoon vrolijk mee.
Belt ze laatst op:"Die judoka Graverstein ofzo heeft brons gewonnen"
Helemaal niet idd. Maar nu kijkt ze vrolijk mee.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]een echte sportvrouw
Trouwen!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:56 schreef zjroentje het volgende:
Mijn vriendin kijkt gewoon vrolijk mee.
Belt ze laatst op:"Die judoka Graverstein ofzo heeft brons gewonnen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |