Een FOK 5jaar T-shirt of een "gewone"?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:46 schreef Angelic1 het volgende:
ter plaatse een T-shirt te kopen a 15 euro.
duh! Een FOK! 5 Jaar shirt natuurlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een FOK 5jaar T-shirt of een "gewone"?
Waar slaat die bestelperiode dan op?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:17 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
duh! Een FOK! 5 Jaar shirt natuurlijk
Wij moesten natuurlijk ook een richting hebben hoeveel shirts er in ieder geval besteld moesten worden. Vandaar een termijn. Nu hebben we nog wat shirts over, vandaar...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Waar slaat die bestelperiode dan op?
Ik bemoei me vast weer met zaken die me niet aan gaanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:54 schreef Rabrynil het volgende:
Als een modje dit leest: maak dit topic ff plakkerig.
Al? Je kan je al een heeele tijd opgeven hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:40 schreef Silmarwen het volgende:
Wat veel mensjes al
Heb er zin in!
Dan komen er in totaal al snel 200+quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
Misschien kan Sun al zijn kloontjes meenemen, dat scheelt alweer
Werd hiermee op mij gedoeld? Ik ken absoluut geen fokkerzquote:Op .. dag schreef I.R. babboon hetvolgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:30 schreef Paxlie het volgende:
Kan ie niet vooraf al iets meer bekend maken over die weddenschap. Dan kunnen we alvast speculeren en alles veel groter opblazen dan het al is
Zullen we hier al wedden hoe veel vrouwen hij gaat neuken op de meet?
Ik denk 3. En ik weet ook al een naam, maar die houd ik nog maar even voor me.
Als iedereen nou een twistermat meeneemt, kunnen we marathontwister spelenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:17 schreef syrek het volgende:
* ChrisJX vraagt zich af of tie zijn twistermat mee zal nemen
denk niet dat er veel mensen een twistermat hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:19 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als iedereen nou een twistermat meeneemt, kunnen we marathontwister spelen
Yahtzeequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:40 schreef Faithy het volgende:
ik heb al geen twistermat.. maar wel euhm... dobbelstenen!
Ik heb wel van die seksueel-getinte dobbelstenenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:40 schreef Faithy het volgende:
ik heb al geen twistermat.. maar wel euhm... dobbelstenen!
*Uit de buurt van RemCOW blijftquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:16 schreef RemCOW het volgende:
Ik heb wel van die seksueel-getinte dobbelstenen
Jij kan beter uit de buurt van alle mannen blijven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
*Uit de buurt van RemCOW blijft
Je kunt beter uit de buurt van mannen blijven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
*Uit de buurt van RemCOW blijft
leg eens uit RemCOW ??quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:16 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ik heb wel van die seksueel-getinte dobbelstenen
Dus ik mag wel lekker dicht bij jou zijn?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:19 schreef QyRoZ het volgende:
Jij kan beter uit de buurt van alle mannen blijven.
Ik ken 1 bierspel en de enige benodigdheid daarvoor is bier...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:30 schreef royjn het volgende:
kloontjes boven me?
als iemand het bierspel meeneemt dan is er plezier zat
Altijd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:42 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dus ik mag wel lekker dicht bij jou zijn?
* ChrisJX gaat voor de satéquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb levensgroot Mikado. Met stokjes van ongeveer een meter groot. Ook erg leuk om te doen!
Of enorme saté'tjes mee te bouwen
Als ik het goed herinner staan op die van mijquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
leg eens uit RemCOW ??
zoek maar niet verderquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:06 schreef syrek het volgende:
[..]
Als ik het goed herinner staan op die van mij
eerste: touch, lick, rub, etc
tweede: brest, mouth, ear, etc
Maar waar ik die gelaten heb
Ze zijn ook van een ex geloof ik en daar liggen ze ook, dus zoeken heeft weinig zinquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
zoek maar niet verder
ok, extra op de paklijst:quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:43 schreef SexyRomeo het volgende:
Yooooooo ik kom ook, duzzzzzzz alle ladiez zijn gewaarschuwd weetje.
Kizz.
Ja zoiets iddquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:06 schreef syrek het volgende:
[..]
Als ik het goed herinner staan op die van mij
eerste: touch, lick, rub, etc
tweede: brest, mouth, ear, etc
Maar waar ik die gelaten heb
jij sexueel gefrustreerd persoon !!!quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:50 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ja zoiets idd
En ik heb ook 1tje met verschillende standjes...![]()
kun je ondertusssen je tent zelf opzetten ?quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:29 schreef SeLang het volgende:
Jammer dat ik niet bepaald in de buurt ben, anders was ik zeker ook gekomen
YEAH!quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
jij sexueel gefrustreerd persoon !!!
dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:21 schreef Ingrid19 het volgende:
Heeft het eigenlijk nog wel zin om te komen als je er pas om 15.30/16.00 kunt zijn?
Ook i.v.m. het eten, of gebrek daarvan.
He nikky!quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:26 schreef nikky het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit?
we gaan de hele dag avond nacht door
hoe laat de bbqqq begint? geen flauw idee maar ik neem aan wat later dan 14.00 uurquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:50 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
He nikky!![]()
Zoals je begrepen hebt hoeven we dus niet meer mee te rijden.
We gaan iig met de trein, anders kan Djeez niet drinken en dat is dan ook zo saai!
We moeten dan met de laatste trein terug, die gaat om 23:53. Dus we kunnen nog heel wat uurtjes blijven!
Maarre, begint de bbq zelf om 14.00? Dan moeten jullie wel eten over laten voor ons hoor!!!
We komen dus nog steeds
Het is dan ook de belangrijkste letter uit het alfabet.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:05 schreef nikky het volgende:
mijn letter qqqqqqqqqqqqq plakt
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is dan ook de belangrijkste letter uit het alfabet..
Lieve Ingrid,quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:50 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
He nikky!![]()
We gaan iig met de trein, anders kan Djeez niet drinken en dat is dan ook zo saai!
We moeten dan met de laatste trein terug, die gaat om 23:53. Dus we kunnen nog heel wat uurtjes blijven!
Maarre, begint de bbq zelf om 14.00? Dan moeten jullie wel eten over laten voor ons hoor!!!
We komen dus nog steeds
Oje !quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:18 schreef Skaai het volgende:
Ik heb d'r zin in
Dat zie ik toch echt anders...quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is dan ook de belangrijkste letter uit het alfabet..
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zie ik toch echt anders...
V.
Je hóeft niet te slapenquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:22 schreef Skaai het volgende:
De trein in met een tent, luchtbed en slaapzak.
Ja maar ik moet mijn ouders achterlaten met het idee dat ik wél ga slapen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:40 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Je hóeft niet te slapen
Slettebak!quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:43 schreef Faithy het volgende:
ik heb de nachten voor de meeting, welgeteld 6, dan geslapen onder het dekzeil van een valk, op het water, op een luchtbed, met minimaal 4 man in een 16m2
*WOEI*
Niet miepen met je eerstejaars. Die zijn niks gewend, dus om 1 kun je weer in je nest liggenquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeg, ik heb de week daarvoor eerstejaarsjes rondgeleid in A'dam, dus ik ga ontzettend moe zijn. Zijn er meer mensen die in de open lucht gaan slapen, of ben ik genootzaakt tot wakker blijven en zwakzinnige gesprekken voeren?
Oh julile gaan 's avonds terug? Deed ik met de 2-jaar meeting ook.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:50 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
He nikky!![]()
Tja... blijkbaar. Maar probleem is dat de dag daarvoor het Spetterende Eindfeest is, en toen ik zelf eerstejaars was lag ik pas om half 5 in bed, en nu ben ik natuurlijk nog veel ervarener en wilder en zo.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:56 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Niet miepen met je eerstejaars. Die zijn niks gewend, dus om 1 kun je weer in je nest liggen
En wat hebben jullie een late intro dan
Wij gaan 's nachts pils drinkenquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:59 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Oh julile gaan 's avonds terug? Deed ik met de 2-jaar meeting ook.
Niet echt een aanrader, was echt jammer
Dat is net zoiets als een marathon lopen en dan een paar meter voor de finish ophouden omdat je geen zin meer hebt. Kom op, croupie!quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:20 schreef Croupouque het volgende:
Tvp.
Ik blijf trouwens tot een uur of tien of elf 's avonds en dan ga ik weer naar huis.
Misschien ga ik wat later weg, maar ik slaap die nacht in ieder geval in mijn eigen bed.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een marathon lopen en dan een paar meter voor de finish ophouden omdat je geen zin meer hebt. Kom op, croupie!
Ik ben dan net terug uit Argentinie en heb dus nog een behoorlijke jet lag, dus ik zal mijn best gaan doen voor een goed zwakzinnig gesprek!quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeg, ik heb de week daarvoor eerstejaarsjes rondgeleid in A'dam, dus ik ga ontzettend moe zijn. Zijn er meer mensen die in de open lucht gaan slapen, of ben ik genootzaakt tot wakker blijven en zwakzinnige gesprekken voeren?
helaasch welquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
Een BBQ? Dat is toch niet aangebakken vlees en veel, héél veel drank he?![]()
misschien dat ze er ook wat aubergines bij kopen die zijn erg lekker van de BBQquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
helaasch wel
mijn broek zakt er ook vanaf, maarja het moet maar
Aha, das altijd makkelijk!quote:Lieve Ingrid,
De BBQ begint als Yvonne en JustMe zin krijgen aan gehaktstaven van de FEBO.
Overigens ben ik op de fiets en kan wel zorgen dat Djeez en jij op tijd bij het station zijn.
Hoezo was het jammer dan? Had je veel gemist? En we moeten wel s' avonds terug, want we hebben geen tent, slaapzak en luchtbed, en nog geen andere plek om te overnachten. Maar dat hoor ik op het laatste moment of dat doorgaat.quote:Oh julile gaan 's avonds terug? Deed ik met de 2-jaar meeting ook.
wacht maar afquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Slettebak!
V.
en wat is daar mis mee???quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
Een BBQ? Dat is toch niet aangebakken vlees en veel, héél veel drank he?![]()
Prutser.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
genootzaakt
Ik zal je niet wakker houden hoorquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar ik moet mijn ouders achterlaten met het idee dat ik wél ga slapen.
heb ik jou nou ook naar het station gebracht ?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:59 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Oh julile gaan 's avonds terug? Deed ik met de 2-jaar meeting ook.
Tja... ehm... dat komt doordat ik in A'dam regelmatig langs de 'nootzaak' fiets.quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:15 schreef dwerg het volgende:
[..]
Prutser.
Ik had er nog eentje liggen uit de vorige eeuw.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:10 schreef Faithy het volgende:woei
heb je al een familypack condooms gehaald QyRoZ ?![]()
is die nog wel geldig dan..quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:13 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik had er nog eentje liggen uit de vorige eeuw.
Dat moeten we niet hebben, 1 QyRoZ is al teveel.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
is die nog wel geldig dan..
straks heb je allemaal kleine QyRoZjes bij elke vrouwelijke fokker
Zelfkennis is een groot goed.quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben, 1 QyRoZ is al teveel.
Speciaal voor jouw is er de acitiviteit: "wie krijgt de bbq het schoonst na afloop?"quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:30 schreef royjn het volgende:
zijn der ook activiteiten te doen of is het alleen maar zuipen vreten en slapen?
Merel heeft nog steeds een paar haringen van mequote:Op zondag 22 augustus 2004 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
kun je ondertusssen je tent zelf opzetten ?
Subtiel Faithy, subtielquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:15 schreef Faithy het volgende:
straks heb je allemaal kleine QyRoZjes bij elke vrouwelijke fokker
beter weterquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:51 schreef Faithy het volgende:
royjn: het is you only liVe once... overigens
Maakt dat wat uit dan? Die lijken toch allemaal op elkaar. Dat doen alle cola's ook, en bitter lemons, en koffie smaken, etc.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:40 schreef royjn het volgende:
beter weter
ik heb nooit gezegd dat ik engels vloeiend kon schrijven
mja is het bier merk al bekend?![]()
ik noem een orangjeboomquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Die lijken toch allemaal op elkaar. Dat doen alle cola's ook, en bitter lemons, en koffie smaken, etc.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
FQ dus
Dus: bier.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:31 schreef Faithy het volgende:
oranjeboomBrand
Palm
Hertog Jan
Jonge jij mankeert echt wat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Die lijken toch allemaal op elkaar. Dat doen alle cola's ook, en bitter lemons, en koffie smaken, etc.
Dat gaat je niet lukken vrees ik, of je krijgt een partytent. Bij een dumpstore moet je voor zo rond de 50-75 euro kunnen krijgenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:13 schreef Djeez het volgende:
Zeg, weet iemand waar je zeer goedkope tentjes kan scoren ? Absoluut niet duurder dan 25 Euro... Ohja, het moet wel in de regio Assen-Groningen zijn.
Dude!!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jonge jij mankeert echt wat.
Of wilde je soms Heineken, Bavaria en Oranjeboom bier gaan noemen??
En ik heb ook niet bepaald zin in River Cola van de Aldi
zeil met 2 stokken(3 voor meer luxe)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:13 schreef Djeez het volgende:
Zeg, weet iemand waar je zeer goedkope tentjes kan scoren ? Absoluut niet duurder dan 25 Euro... Ohja, het moet wel in de regio Assen-Groningen zijn.
Stel je voor zegquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:42 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zeg is er nog een centraal tenten topic? Anders moet ik mijn eigen opzetten
Zijn die krengen zo duur dan?!?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken vrees ik, of je krijgt een partytent. Bij een dumpstore moet je voor zo rond de 50-75 euro kunnen krijgen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dude!!!!
Heineken is wel lekker bier jah!!!
Heeft de Vrijbuiter is Roden niet een leuke aanbieding? Of bij de supermarkt op het prikbord.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:13 schreef Djeez het volgende:
Je mag wel bij mij in de tent hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:00 schreef Faithy het volgende:
hm... ik neem mn eigen tentje wel mee![]()
Goed idee.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heeft de Vrijbuiter is Roden niet een leuke aanbieding? Of bij de supermarkt op het prikbord.
OMFG OMFG OMFG!!!!!!!! Je posts worden steeds mooier! Al resultaat gehad?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:35 schreef Jaromir het volgende:
Mensen die nog een slaapplek zoeken kunnen mailen op jaromir@home.nl . ik heb plaats voor 1 - 3 personen, liefst vrouwelijke compagnie.
Ik ben nog weg tm maandag, maar mailen doe ik elke dag
heb een 3-4 persoons tent met ruim 2 persoons aerobed tot nu toe nog voor mij alleen.
overige info van mij vind je op http://jaromir.tmf.nl
Dit is een verkapt ik wil een date forum. Al 5 jaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:25 schreef syrek het volgende:
Is dit een verkapt ik wil een date topic geworden
Er zijn verdomme al 500 huwelijken uit dit stomme kutforum voortgekomen mên.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:50 schreef Den_Haag het volgende:
En waar zijn die dates dan?
Het is wel verkapt he.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:50 schreef Den_Haag het volgende:
En waar zijn die dates dan?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:35 schreef Jaromir het volgende:
Mensen die nog een slaapplek zoeken kunnen mailen op jaromir@home.nl . ik heb plaats voor 1 - 3 personen, liefst vrouwelijke compagnie.
Ik ben nog weg tm maandag, maar mailen doe ik elke dag
heb een 3-4 persoons tent met ruim 2 persoons aerobed tot nu toe nog voor mij alleen.
overige info van mij vind je op http://jaromir.tmf.nl
Voor mij niet hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:42 schreef nikky het volgende:
[..]
ik ben te oud
Ik denk ook niet dat gelly en jaromir het met elkaar kunnen vindenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:42 schreef nikky het volgende:
[..]
ik ben te oud
ingrid!!! heb een tent voor jullie gevonden op de vrijbuiterquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:53 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Goed idee.
Nikky, je bent een schat! Alleen komen we niet dagelijks in Roden, kom je volgende week nog naar Assen, zodat je eentje kan meenemen en dat Ingrid je betaalt ?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:50 schreef nikky het volgende:
vergeet de rest
dit word um !!!
[afbeelding]
Doek: Polyester
- 2 persoons koepeltent
- Grondzeil: PE
- Glasfiber stokken
- Gewicht: 4.2 kg.
- Hoogte: 135 cm.
- Garantie: beperkt
van 35.00, voor 19.99
Nederlands bier is toch geen bier? da's uilezeikquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:17 schreef Thomas B. het volgende:
Jonge jij mankeert echt wat.
Of wilde je soms Heineken, Bavaria en Oranjeboom bier gaan noemen??
En ik heb ook niet bepaald zin in River Cola van de Aldi
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:45 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb ook nog slaapplekken in mijn tentje, voor twee donkerharige, niet snurkende, slanke dames met een leeftijd tussen de 18 en de 25.
Mijn hobbies zijn: gewaagde patronen punniken, nietjes in mijn voorhoofd schieten, poedelnaakt de hond uitlaten in het bos en met mijn tong de anti-aanbaklaag van mijn koekenpan er af likken. Ben jij mijn prinses op het witte paard, meld je dan snel aan!
Mijn mailadres staat in mijn profiel, overige info over mij vind je op http://fotoboek.fok.nl/croupouque .
Topje vast uit de kast haalt...quote:Lange termijn, woensdag 1 september tot en met zaterdag 4 september :
60% kans op overgang naar rustig, droog en vrij warm hogedrukweer met maximumtemperaturen rond 23 graden. Daarbij is er in de nachten wel kans op mist. Ook is er 40% kans op een enigszins wisselvallig weertype waarbij de kans op grote neerslaghoeveelheden klein is. De temperatuur ligt hierbij rond of iets onder normaal.
aaaaaaaaaawquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij in de tent hoor.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor.
Kijk! Dat moeten we hebben!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:44 schreef Angelic1 het volgende:
Er is mooi weer op komst!!!![]()
[..]
Topje vast uit de kast haalt...
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:44 schreef Angelic1 het volgende:
Er is mooi weer op komst!!!![]()
[..]
sjongejonge, val ik op alle punten weer naast de bootquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:27 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zoek ook nog een tent
moet in het bezit zijn van (liefst roodharige) vrij-gezellige rijke groenogige dame met de juiste rondingen![]()
Ik heb nog wel een tent hoor!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:27 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zoek ook nog een tent
moet in het bezit zijn van (liefst roodharige) vrij-gezellige rijke groenogige dame met de juiste rondingen![]()
Even de accu van mijn camera opladen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:44 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Doe je het rustig aan?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Whee, ik ga gezellig met Mike in de tent..
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:00 schreef Angelic1 het volgende:
sjongejonge, val ik op alle punten weer naast de boot
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb nog wel een tent hoor!
Haar is ook wel een beetje rood op het moment en ook vrijgezel enzo, maar helaas niet rijk, geen groene ogen en mijn rondingen zitten ook verkeerd.
Jammer voor je dus!Ik zoek wel iemand die mij op juiste waarde kan schatten!
Ja, nu hoeft het niet meer!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Er zijn net zoveel roodharige dames als homoseksuelen, da's ongeveer 10%. Dus ik ben bereid het e.e.a. te laten varen...
ja, echt...
Damn! .. eens kijken hoeveel potentiele dames er in de lijst staan....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, nu hoeft het niet meer!
Ik heb al iemand anders in gedachten!
Dat laatste vind ik vooral essentieel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:33 schreef RemCOW het volgende:
* Thomas B. hoopt dat ik volgende week fit ben en dat het mooi weer is
Ik heb er nog steeds alle vertrouwen inquote:Aanvankelijk is er een grote kans van >80% op rustig en droog hogedrukweer met middagtemperaturen tussen 20 en 25 graden. In de nacht is er kans op mist. Gedurende de periode loopt de kans op een overgang naar wisselvalliger weer met kans op wat regen of een bui op naar ongeveer 40% op 4 en 5 sep.
Nog 8quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:16 schreef just me het volgende:nog 7 nachtjes slapen
ik ga waarschijnlijk een nachtje eerderquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nog 8
V.
Smoesjes!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga waarschijnlijk een nachtje eerder
JustMuts steekt vingers omhoog en telt nog een keer.. klopt welquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Smoesjes!
Je kunt gewoon niet tellen, muts...
V.
En we hebben dus nog plek over voor 1 (niet al te breed) persoon in de tent.......quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:08 schreef Djeez het volgende:
Jaaaa, wij zijn nu goed voorbereid, en hebben ( met dank aan Nikky voor de tip ) ingeslagen:
- Een 2/3-persoons koepeltent
- Twee zelfopblazende matrassen
- Twee warme, aan elkaar ritsbare slaapzakken
Wij gaan zaterdag pas om 13:00/13:30 weg uit Assen, omdat ik zaterdagochtend moet werken. We hebben nog twee zitplekken achterin over, dus wie nog mee wil...
Vroegâh was alles betâhquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er is deze keer zeker geen doordeklerenheenkijkcamera?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 07:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Vroegâh was alles betâh
bikini op gaat zoeken...quote:Lange termijn, vrijdag 3 september tot en met maandag 6 september :
Grote kans op meest droog en tamelijk rustig weer met middagtemperaturen tussen 20 en 25 graden.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:41 schreef Angelic1 het volgende:
bikini op gaat zoeken...
en je stringquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]ik neem mijn bikini ook mee
Ziet er redelijk uit, maar het lijkt me wel handig als ik nog ff een tentje ergens aanschaf, je weet het immers nooit. En had iemand al gevraagd of er kluisjes aanwezig zijn? En wanneer wordt de definitieve namenlijst gepubliceerd?quote:Trendverwachting voor Postcode 3573 PT, Utrecht, Nederland
Za 04-09
Het wordt een tamelijk rustige dag met veel (sluier)bewolking. Dit naar aanleiding van een hogedrukgebied wat op dat moment boven Nederland heerst. Dit hogedrukgebied is uit IJsland afkomstig en erg koud in de hogere luchtlagen waardoor het op zee niet al te veel neerslag zal opnemen. Dit laat niet ongezegd dat er wel rekening gehouden met af en toe een bui. 's Nachts kan het wel flink afkoelen door de neerdaling van de koude lucht uit dit hogedrukgebied, houd daarom rekening met mist.
© Weerbeeld 2004 / HIRLAM-METEOSAT
I hate yoghurt. Even with strawberries.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:02 schreef Thomas B. het volgende:
met joghurt
er zijn geen kluisjes aanwezigquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:38 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ziet er redelijk uit, maar het lijkt me wel handig als ik nog ff een tentje ergens aanschaf, je weet het immers nooit. En had iemand al gevraagd of er kluisjes aanwezig zijn? En wanneer wordt de definitieve namenlijst gepubliceerd?
Nee. Je hebt geen grote tieten.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:20 schreef DaMook het volgende:
Mag ik soms niet komen![]()
ik zie je idd niet op de lijst staan.. misschien ff een mailtje ertegenaangooien naar justme/knut? misschien dat ze je over het hoofd hebben gezienquote:Op zondag 29 augustus 2004 01:20 schreef DaMook het volgende:
HALLO![]()
Ik heb me aangemeld EN betaald al een hele tijd geleden, MAAR ik sta nog niet op de namenlijst
HOE kan dit ???
??? Mag ik soms niet komen
![]()
Ok ga ik proberenquote:Op zondag 29 augustus 2004 01:33 schreef nikky het volgende:
[..]
ik zie je idd niet op de lijst staan.. misschien ff een mailtje ertegenaangooien naar justme/knut? misschien dat ze je over het hoofd hebben gezien
Gelukkigquote:en ik vind het harstikke leuk dat je komt
* Thurminator vindt het steeds jammerder dattie niet mee kan maar hoopt wel dat er foto's online worden gezetquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:41 schreef Angelic1 het volgende:
bikini op gaat zoeken...
Zeker welquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 07:50 schreef just me het volgende:
[..]ga je wel aan ons denken volgende week?
doe je em gewoon onder je kleren... doe ik ook altijdquote:Op zondag 29 augustus 2004 15:12 schreef Dirkh het volgende:
Ja ja, en dan kom ik daar zaterdag en niemand heeft een bikini aan hè. Dan loop ik voor lul.
Waarschijnlijk moest je mij daarover mailenquote:Op zondag 29 augustus 2004 01:05 schreef nikky het volgende:
[..]
er zijn geen kluisjes aanwezig
goed dat je dat nog ff vraagt btw ik mot nog iemand daarover mailen
Ik ga niet.quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga topless..
quote:Lange termijn, zaterdag 4 september tot en met dinsdag 7 september :
Grote kans op droog en tamelijk rustig weer met middagtemperaturen rond 23 graden.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:33 schreef Angelic1 het volgende:
Hier is het weervrouwtje weer!!!Het wordt steeds optimistischer, de regenkans lijkt verdwenen!
[..]
jah jij jahquote:Op zondag 29 augustus 2004 16:24 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moest je mij daarover mailen![]()
.
IIG, wat doe ik dan met me digifoto-uitrusting?
Alvast bedankt.
wat ben je allemaal van plan johquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:03 schreef Rabrynil het volgende:
Statief, camera en accessoiretas. Totale waarde ongeveer ¤750.
Ik heb als het goed is wel een tent, maar je weet het nooit...
Wat wil je gaan doen in godsnaam?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:03 schreef Rabrynil het volgende:
Statief, camera en accessoiretas. Totale waarde ongeveer ¤750.
Ik heb als het goed is wel een tent, maar je weet het nooit...
Statief lekker thuislatenquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:29 schreef Rabrynil het volgende:
Ja, er zal vast wel een FOK!ker aanwezig zijn die wat opslagruimte kan verlenen als dat nodig is.
BTW, ik kom wel met de auto maar die blijft niet staan. Alleen ik + tent + overige stuff blijft achter.
-Edit-
Camera: FujiFilm FinePix S5000 (¤400,-)
Geheugen: 3x 128 MB xD; 1x 16 MB xD (¤170,-)
Statief: Vanguard Millennium 4 (¤60,-)
Accupack: Varta C&G 2000mAh IC-3 Mignon (¤75,-)
Overig: wat kabeltjes en dergelijke (¤50,-)
Alstu
jezus waaromquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:29 schreef Rabrynil het volgende:
Ja, er zal vast wel een FOK!ker aanwezig zijn die wat opslagruimte kan verlenen als dat nodig is.
BTW, ik kom wel met de auto maar die blijft niet staan. Alleen ik + tent + overige stuff blijft achter.
-Edit-
Alstu
Wow!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:29 schreef Rabrynil het volgende:
Dan heb je nog een hele week om zin te makenquote:Op zondag 29 augustus 2004 15:11 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb geen zin meer!
Nogmaals, waar de fuck heb je een statief voor nodig met zo'n cam ? Heb je zo'n losse hand dan ?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:52 schreef Rabrynil het volgende:
Ik heb de hele week nog om te beslissen over de pros/cons van 'het meenemen'.
Aan de ene kant wil ik natuurlijk niet mijn spulletjes te grabbel gooien.
Aan de andere kant wil ik eigenlijk wel graag foto's maken.
Ik denk nog even na...
Sorry, maar ik had al betaald en .....quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:26 schreef QyRoZ het volgende:
Er komen wel een boel losers zeg.
mja, dat kan natuurlijk niet met alleen een camera. Snap ook niet wie die onzin ooit heeft verzonnenquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:52 schreef Rabrynil het volgende:
Ik heb de hele week nog om te beslissen over de pros/cons van 'het meenemen'.
Aan de ene kant wil ik natuurlijk niet mijn spulletjes te grabbel gooien.
Aan de andere kant wil ik eigenlijk wel graag foto's maken.
Ik denk nog even na...
Jonge je kan toch wel een tentje regelen??quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nou ja, die tent van mij is out. Helaas, daar gaat mijn overnachting
Wie weetquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:35 schreef Thomas B. het volgende:
en wat dan nog... op een gegeven moment ben je zo dronken dat het toch nie boeit waar je neerploft
Ik word maar weer eens geconfronteerd met de realiteit van fok.quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:26 schreef QyRoZ het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:26 schreef QyRoZ het volgende:
Als je onder goed 'dronken worden en versierd worden door een man' verstaat dan denk ik dat ze die garantie wel kunnen geven, want waarschijnlijk is de man/vrouw ratio weer zo dat er allerlei geile bokken wanhopig op zoek zijn naar vrouwelijke tentvulling.quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
![]()
Feestcommissie: doen jullie ook aan niet-goed-geld-terug?
Inderdaad. Stomdronken (door ettelijke glazen safari-jus) in groezelig klam tentje van een 17-jarige pukkelmans belanden is mijn doel voor zaterdagquote:Op maandag 30 augustus 2004 09:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als je onder goed 'dronken worden en versierd worden door een man' verstaat dan denk ik dat ze die garantie wel kunnen geven, want waarschijnlijk is de man/vrouw ratio weer zo dat er allerlei geile bokken wanhopig op zoek zijn naar vrouwelijke tentvulling.
Ik zeg maar zo: als je je doelen maar haarbaar stelt haal je ze altijd.quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad. Stomdronken (door ettelijke glazen safari-jus) in groezelig klam tentje van een 17-jarige pukkelmans belanden is mijn doel voor zaterdag![]()
doel: Jumparound van de bananenboot douwen en dan ben ik gelukkigquote:Op maandag 30 augustus 2004 09:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo: als je je doelen maar haarbaar stelt haal je ze altijd..
Je moet de lijst van mensen die komen dan ook lezen tot voorbij de Q.quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:26 schreef QyRoZ het volgende:
natuurlijk nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 09:35 schreef Aventura het volgende:
![]()
Feestcommissie: doen jullie ook aan niet-goed-geld-terug?
Shit.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:46 schreef just me het volgende:
[..]
natuurlijk niet
Vraagje:quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:32 schreef just me het volgende:
gezocht:
haspels voor de nodige elektriciteit
lege potjes voor de waxine-lichtjes
zijn er behalve Vork en Stranger nog meer mensen die vegetarisch zijn ?
dan graag melden!!
quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vraagje:
Moeten dat haspels zijn inclusief een euro stekker?
Op heel veel campings hebben ze euro aansluitingen, dan kom je niet weg met een gewone stekker. Vandaar dat ik het vroeg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:44 schreef just me het volgende:
[..]ik zou het niet weten!!
op de camping staan wat van die elektriciteitspaaltjes maar verder heb ik ook niet opgelet maar.. ik kan het zo wel aan de camping vragen want die ga ik rond 19.00 uur bellen
ben ik hartstikke blij mee hoorquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op heel veel campings hebben ze euro aansluitingen, dan kom je niet weg met een gewone stekker. Vandaar dat ik het vroeg.
Doe niet zo stom!quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:11 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb geen zin meer!
Als mensen dingen gaan roepen als 'vet zin', heb ik ineens geen zin meerquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:30 schreef Jaromir het volgende:
Me 2, vet zin
zit een kleine kans in dat het zwembad leeg isquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:12 schreef Stranger het volgende:
Sunchaser? Just Me? Wordt het weer zwem weer?
Ook een leuk project, kijken hoe vol 100 zatte fok!kers een zwembad kunnen pissen in 1 dag.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
zit een kleine kans in dat het zwembad leeg is![]()
ben blij dat ik zondagochtend heeeeel vroeg weg moet danquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ook een leuk project, kijken hoe vol 100 zatte fok!kers een zwembad kunnen pissen in 1 dag.
Geen verzorgd ontbijt dit keer?quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
ben blij dat ik zondagochtend heeeeel vroeg weg moet dan
57... tnxquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:49 schreef just me het volgende:
Spreek gezellig af op Centraal Station en neem dan bus 57 naar de camping
ow das ook nogiets... hoelaat begint de kermis?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:19 schreef royjn het volgende:
zullen we maar afspreken op cs. dan kan iedereen gelijk mee op de bus. zo missen we allemaal de halte of niet
Ehm je bent vanaf 14:00 welkom op de camping toch?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ow das ook nogiets... hoelaat begint de kermis?
maw... hoelaat had je op het station gedacht?
als je je eigen luchtbed meeneemt...quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad. Stomdronken (door ettelijke glazen safari-jus) in groezelig klam tentje van een 17-jarige pukkelmans belanden is mijn doel voor zaterdag![]()
wat heb je allemaal in je koffer zitten?quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:43 schreef HeatWave het volgende:
OK, het schiet allemaal aardig op. De muziek installatie is zo goed als klaar hier thuis. Muziek zal ik iig zelf meenemen, maar een ieder kan een (GEBRAND) cd'tje meenemen natuurlijk. We zullen eens kijken of jouw muzieksmaak er door komt
.
ach, vanalles wel wat. Ik zal ook niet de enige zijn die muziek meeneemt. Komt wel goedquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
wat heb je allemaal in je koffer zitten?
NEE!!!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:51 schreef Djeez het volgende:
Ik zal als ik eraan denk wel ff wat metalcd's meenemen. Voor de latere uurtjes ( als iedereen al mooi zat is natuurlijk ) heb ik nog wel wat cd's met piratenmuziek. Zou dat ook mogen ? Enne, hoe laat gaat de fik in die bbq ?
Pfieuw!quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:13 schreef HeatWave het volgende:
Er zal vanalles gedraaid worden. hangt ook een beetje van het publiek en de stemming af natuurlijk. Het is onmogelijk om het iedeeen de hele tijd naar de zin te maken, maar we zullen zeker niet de hele tijd 1 stroming draaien hoor.
ben zeer kritischquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ach, vanalles wel wat. Ik zal ook niet de enige zijn die muziek meeneemt. Komt wel goed.
skaquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
* Thomas B. sleept hele ska collectie mee!
En ik heb hier net een briljant goede Tango CD gescoord, dusseh... voetjes van de vloer!
dan ga ik naar huisquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:20 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Pfieuw!
Was al bang dat er alleen maar R&B gedraaid zou worden...
Ik ookquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ben zeer kritisch
Als je me tango-danskunde wil opfrissen heb je een danspartnerquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
En ik heb hier net een briljant goede Tango CD gescoord, dusseh... voetjes van de vloer!
jij werkte in een rock-café dus ik denk dat het wel goed zal komenquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook.
maar dat heeft er geen fuk mee te maken natuurlijk.
Ik ben hier dus serieus over aan het denken omdat ik op vrijdag nog OV heb. en dat bespaart me dan weer 13,20 euroquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:51 schreef Stranger het volgende:
We kunnen ook afspreken vrijdagavond al uit te gaan in utrecht, een nachtje doorhalen, veel alcohol, tosti's in het 24-uurscafe, en nog steeds dronken aankomen bij de meet.Bikkelstyle
Ik ook!quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
dan ga ik naar huis
een nacht zuipen en tosti's eten is idd véél goedkoper...quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:39 schreef Jaromir het volgende:
[..]
Ik ben hier dus serieus over aan het denken omdat ik op vrijdag nog OV heb. en dat bespaart me dan weer 13,20 euro
Now we're talking.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
Brighteyes sleept hele ska collectie mee!
hé wat een slim ideequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:31 schreef QyRoZ het volgende:
Als er maar bier is.
Als het ook nog goed koud is, kan het feestje helemaal niet meer misgaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:37 schreef just me het volgende:
[..]
hé wat een slim idee
*randdebiel is*quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Now we're talking.
En ik ga er van uit dat de organisatie ook een redelijke hoeveelheid Drs P zal draaien, anders is het een stel randdebielen..
tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:27 schreef Paxlie het volgende:
Als ik eigen sterke drank meeneem, mag ik dan wel cola pakken om het te mixen ?
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:53 schreef Jaromir het volgende:
heyuh, je bent om 14:00 welkom, maarruh, wanneer MOET je de camping verlaten
Super!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:41 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
tuurlijk wel!
leuk die quote bugquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
* HeatWave doet alvastnaar Paxlie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |