Tunesisch international. Wel een dribbelaartje, maar lijkt me wat te licht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
God bewaar me...weer iemand van Roda. En who the fuck is Zitouni, als ik vragen mag?
Kone is te goed voor jullie. Jullie krijgen alleen maar spelers die zeker mislukken in Amsterdam en veel te veel kosten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
God bewaar me...weer iemand van Roda. En who the fuck is Zitouni, als ik vragen mag?
Klopt, hij is geen 7 of 11 daar is hij te zwaar voor. Op de 10 heeft Ajax genoeg voetballers en heeft hij niet genoeg loopvermogen voor. Op de negen mist hij de specifieke killerskwaliteiten en hij kopt matig.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:04 schreef komrad het volgende:
Kone is een aardige voetballer, maar niet voor Ajax
maar mag van zn club weg, al wil hij dat zelf niet. Er zijn al clubs in hem geintresseerdquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:53 schreef komrad het volgende:
die is toch onder de pannen in spanje?
Ik ben nog steeds het trauma genaamd Soetaers aan het verwerken. En dan heb ik over Jannes nog niks gezegd...quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:01 schreef Kaalhei het volgende:
Kone is te goed voor jullie. Jullie krijgen alleen maar spelers die zeker mislukken in Amsterdam en veel te veel kosten.![]()
Wat moet die gozer nu nog opleveren?quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:27 schreef ChAoZ het volgende:
Newcastle wil Boumsong (net Rangers), maar Rangers hebben aangegeven dan een absurde transfersom te willen ontvangen.
Een andere naam die wordt genoemd is Balde van Celtic.
Man Utd en Chelsea schijnen allebei Vincent Kompany nog snel te willen inlijven
dat weet ik niet, maar ze zaten blijkbaar gisteren op de Tribune voor hem.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:11 schreef RedGuy het volgende:
Is Marseille bereid om 15 miljoen te betalen?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:11 schreef RedGuy het volgende:
15 miljoen turkse lira bedoel je, toch?quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:11 schreef RedGuy het volgende:
ALs hij naar Ajax gaat zal hij daar toch mislukken.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:04 schreef komrad het volgende:
Kone is een aardige voetballer, maar niet voor Ajax
Ik denk dat 6 tot 8 miljoen toch wel wat realistischer is..quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:50 schreef RedGuy het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze voor Buffel 10 tot 15 miljoen vragen.
Met in het achterhoofd de transfersommen voor Emerton en Kalou, denk ik dat het eerder tussen de 5 en 10 miljoen euri is. Zo'n contractrebel vertrekt toch wel, als ie zijn zinnen daarop gezet heeft...quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:50 schreef RedGuy het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze voor Buffel 10 tot 15 miljoen vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |