Morguh
![]()
Jelief fijn dat je je beter voelt!
Lois rustig aan hè?
quote:
In het vorige bankje schreef poemojn:
De vrije sector, vanaf 500-nogwat euro, valt niet onder het woonservicecentrum, en Nijestee vroeg vorig jaar iig geen inkomensbewijs. Als je betaalde vonden zij het wel goed. In dat huizenkrantje staan vaak ook wel wat vrije-sector-woningen, daarvoor moet je rechtstreeks reageren bij de makelaar/verhuurder en dus niet bij het woonservicecentrum, en vaak geen of amper wachtlijsten.
Vertrokken omdat je ging samenwonen of omdat je Vinkhuizen niets vond? Het winkelcentrum is in elk geval opgeknapt en verder zijn ze ook veel aan het bouwen & renoveren
Omdat we gingen samenwonen...Het opknappen van het winkelcentrum heb ik nog een beetje meegekregen, ik heb een tijd daar bij de Appie gewerkt toen. Toch heb ik me er ook nooit echt thuisgevoeld...
Vraag ik me nog steeds af hoe dat nu dan zit met Nijestee en vrije sector, want sinds afgelopen voorjaar is alles veranderd en die woningen worden nu allemaal via het internet aangeboden, ook die van neijstee en vrije sector, onder de paraplu van het woonservicecentrum. Dat krantje bestaat ook niet meer. Maar in ieder geval bedankt!