Ik neem aan dat ze er toch niet zomaar mee weg kunnen komen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:41 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
KOmt me bekend voor idd. Ik ken een keer een periode van 3 jaar niet gegaan. Dus toen wel weer ging waren er opeens overal gaatjes die gevuld moesten worden. Ik heb de afspraak voor de behandelingen daarvoor, laten schieten en ben alleen naar de volgende controle geweest. Hij begon er helemaal niet over!
opeens heb ik dus geen gaatjes meer?!
Ja oplichters zijn het wel een beetje, het is vast genetisch bepaald
Dat klopt, als het proces nog niet zo ver gevorderd is dat er echt sprake is van een 'gat' kan het zich weer herstellen door goede mondhygiëne en verstandig eten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:51 schreef boyv het volgende:
Volgens mij kunnen (beginnende) gaatjes overgaan. Mijn broertje had ook eens een stuk of 3 gaatjes, toen hij na een tijdje terugkwam om ze te laten vullen bleken ze ineens weg te zijn [afbeelding] ...
Nou nee, niet altijd natuurlijk. Maar als je er een goed gevoel bij hebt en je ziet dat veel zaken beter georganiseerd zijn. Daarnaast nemen veel tandartsen tegenwoordig geen extra patiënten meer aan.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:19 schreef Steijn het volgende:
En natuurlijk heeft de second opinion het bij het rechte eind.
PROTECT THE CRIMINALS!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:35 schreef ElisaB het volgende:
Even voor de zekerheid: namen noemen is niet gewenst.
Volgens mij is het erger als je particulier verzekerd bent, dat levert ze bij mijn weten namelijk meer op. Iig leek het bij mijn tandarts wel dat iedere keer als ik particulier verzekerd was, ik van alles had, er moesten opeens foto's gemaakt worden, boren en vullen, etc. Als ik ziekenfonds verzekerd was, was het opeens allemaal in orde.... heel vreemd....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:08 schreef Freeflyer het volgende:
ik heb dit gevoel ook gehad bij een tandarts.
ben uiteindelijk zonder een second opinion naar een andere tandarts gegaan...
hier nooit geen problemen meer gehad.
ik heb het idee dat het een mooie bron van inkomsten is, met name bij ziekenfondspatienten aangezien dat altijd wel betaald wordt. bij particulier verzekerden moet de patient zelf betalen (meer dan een ziekenfondspatient iig) en zal dus ook kritischer zijn t.a.v. een behandeling.
ik ken bijvoorbeeld mensen die een behandeling over geslagen hebben omdat ze nog geen
last hadden....
To protect Fok!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:39 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
PROTECT THE CRIMINALS!!![]()
oke oke, dat begrijp ik wel enzo. Maar men zal heus niet ZO snel een rechtzaak aanspannen. Ze zijn hier een beetje paranoide lijkt welquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
To protect Fok!
Ik wil het best even uitleggen hoor, maar dit moet je ook zelf kunnen bedenken.
louchequote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:58 schreef NtodaS het volgende:
klinkt een beetje loeshe, loesje, loeshje. (hoe schijf je dat?) nvm
Slechts voorzichtig. Want de paar die er wel mee hebben gedreigd, hebben werk en ergernis genoeg gekostquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:04 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
oke oke, dat begrijp ik wel enzo. Maar men zal heus niet ZO snel een rechtzaak aanspannen. Ze zijn hier een beetje paranoide lijkt wel
Dat wil ik niet zeggen, maar die heb ik tweemaal nog eens goed laten kijken naar de kiezen waarin ik gaatjes zou moeten hebben en hij en zijn assistent konden echt niets vinden. Maar ik weet al wat ik ga doen. Ik bel mijn eerste tandarts op om de boor-afspraak af te zeggen en ik vertel hem ook het verhaal van de 2nd opinion. Daarna ga ik naar een derde tandarts toe, kijken wat die zegt en daarna beslis ik wel bij welke tandarts ik blijf.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:19 schreef Steijn het volgende:
En natuurlijk heeft de second opinion het bij het rechte eind.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:50 schreef stukovich het volgende:
- edit: reactie op offtopic -
Kun jij dan makkelijk wisselen van tandarts? Ik had begrepen dat in veel regio's de praktijken vol zitten?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:17 schreef Magics het volgende:
[..]
Daarna ga ik naar een derde tandarts toe, kijken wat die zegt en daarna beslis ik wel bij welke tandarts ik blijf.
Nou ik weet niet. Er is toch wel plaats zeker om 1 x in het half jaar een controle van 5 minuutjes uit te voeren ?? Lijkt mij dan tenminste he.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:27 schreef Bleh het volgende:
[..]
Kun jij dan makkelijk wisselen van tandarts? Ik had begrepen dat in veel regio's de praktijken vol zitten?
Hier niet hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:44 schreef Magics het volgende:
[..]
Nou ik weet niet. Er is toch wel plaats zeker om 1 x in het half jaar een controle van 5 minuutjes uit te voeren ?? Lijkt mij dan tenminste he.
Tering 6 gaatjes en 1 gaatje is wel een supergroot verschil !quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:11 schreef faustkern het volgende:
Nee, tandartsen zijn niet te vertrouwen. Indien er een kostbare procedure wordt voorgesteld altijd even proberen tijd te rekken ('andere keer terugkomen;), met de verzekeraar overleggen en een second opinion vragen. Zekker doen als je zelf geen klachten hebt. Ik had altijd een perfect gebit (geen gaatjes) en w.o. moest ik van tandarts veranderen, ik had opeens 6 (zes) gaatjes EN een tandvleesontsteking te pakken. Tieft toch lekker op man, een paar weken laten bij haar collega afgesproken en ik had toen nog maar 1 gaatje wat er aan zat te komen (??) en over de zgn tandvleesonsteking heb ik niets meer gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |