Daar komt het Gevoel om de hoek kijken. Ik heb hier geen aandacht aan besteed omdat dit een persoonlijke kwestie is. Wees in ieder geval bewust van de hiërarchie en ga hier consistent mee om.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:00 schreef mvt het volgende:
Nou vraag ik me eigenlijk hetvolgende af. Stel dat je een post leest en je wilt via een combinatie van woorden en eventueel smilies aangeven dat je de post geslaagd vond, hoe kan je dan berekenen hoeveel punten de posting waard is??
Dit natuurlijk om een correct aantal smilies te gebruiken en niet voor lul te staan door teveel (of nog erger, te weinig) punten te geven aan de post.
Nu nog in de praktijk brengen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:03 schreef muurjunky het volgende:!!
!!!! best lange OP, maar tog helmaal gelezen
Klinkt allemaal erg zweverig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:02 schreef PrivateRyan het volgende:
het Gevoel
metquote:Zitten 2 varkens in de modderpoel. Zegt de een : "knor". Zegt de ander : "Geef mij maar Unox"
Hij/zij geen "gevoel" heeft, niet kan rekenen, of gewoon dit topic niet gelezen heeft.quote:!.
.
.WHEHEHEHEHEHEHE!!!!!!!!!
.
.
. !!!!!!!!!!!! ROFLMAOPIMP !
.
.
.
Ja, correct. Hoewel ik een kanttekening wil zetten bij "Geen gevoel heeft". Deze persoon voelt de situatie dan niet juist aan, lijkt me een betere verwoording. Ik doel dan op fatalistische mensen met stalen platen in het Hoofd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:15 schreef mvt het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg zweverig.
Maar dit betekent eigenlijk dat als iemand reageert op een mop als
[..]
met
[..]
Hij/zij geen "gevoel" heeft, niet kan rekenen, of gewoon dit topic niet gelezen heeft.
En natuurlijk perongeluk de caps lock ingedrukt heeft
Als je om die "mop" kan lachen, is er sowieso wat mis met je.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:15 schreef mvt het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg zweverig.
Maar dit betekent eigenlijk dat als iemand reageert op een mop als
[..]
met
[..]
Hij/zij geen "gevoel" heeft, niet kan rekenen, of gewoon dit topic niet gelezen heeft.
En natuurlijk perongeluk de caps lock ingedrukt heeft
Zoals gezegd in de OP, heb ik me alleen gericht op de uitingen van de Lach. De bovenste krijgt wat mij betreft 6 punten in de smileycategorie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:24 schreef muurjunky het volgende:
wat voor cijder krijgen deze?
-
-
-
?
Goed gebalanceerde post. Woord-smileyverhouding is in orde. Keep up the good work.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:25 schreef Sazzefraz het volgende:
denk je nou echt dat ik dat ga lezen?
smiley:
Je mag het woord "smiley" weglaten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:27 schreef Sazzefraz het volgende:
he zo moet je niet reageren!
smiley:
quote:Wheeeeeeeeee!! OMG!!!
!
!"
!
!"
!
!"
Och, ik ben een groot strijder voor het correct verdigitaliseren van emoties.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:45 schreef PrivateRyan het volgende:
Kijk, dat zijn toevoegingen waar men wat aan heeft en waar dit topic voor is bedoeld. Hulde voor je bijdrage, Inso..
Daarin staan wij zij aan zij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Och, ik ben een groot strijder voor het correct verdigitaliseren van emoties.
Of de beftreffende user gebruikt de quick reply optie, waardoor de standaard PI gebruikt word.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
Wordt er géén PI-gebruikt is de reactie van een kutnewbie en een puntentelling overbodig.
Goed zo. Afdrukken en onder je kussen ermee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:48 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
.
0 punten
In het alledaagse forumleven wordt die PI toch als "geen PI" bestempeld. Reden daarvoor kan waarschijnlijk worden gevonden in het feit dat er geen actie hoeft worden ondernomen om deze PI boven de post te laten verschijnen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:48 schreef mvt het volgende:
[..]
Of de beftreffende user gebruikt de quick reply optie, waardoor de standaard PI gebruikt word.
Géén PI gebruiken is onmogelijk, [afbeelding] wordt namelijk altijd getoond indien de user niet van PI wisselt
De default-PI wordt niet beschouwd als een volwaardige PI.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:48 schreef mvt het volgende:
[..]
Of de beftreffende user gebruikt de quick reply optie, waardoor de standaard PI gebruikt word.
Géén PI gebruiken is onmogelijk, [afbeelding] wordt namelijk altijd getoond indien de user niet van PI wisselt
Geen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:49 schreef zhe-devilll het volgende:
Pryvate Ryan je blijft toch mijn favoriete modderator
geweldig![]()
![]()
![]()
Hoeveel punten krijg ik nu?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Geen.
Dan nog zit je met het probleem van de luie hufters en de quickreplyquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De default-PI wordt niet beschouwd als een volwaardige PI.
Tendiengevolge; Default-PI=geen PI.
Vijf punten op de slijmranking.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:49 schreef zhe-devilll het volgende:
Pryvate Ryan je blijft toch mijn favoriete modderator
geweldig![]()
![]()
![]()
Hoeveel punten krijg ik nu?
Moeten ze maar een PI gebruiken. Een PI is uitermate essentieel bij het op waarde schatten van een post. Ergo, geen PI, geen punten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:57 schreef mvt het volgende:
[..]
Dan nog zit je met het probleem van de luie hufters en de quickreply
En de random PI-er
Daar zeg je wat, La NiÑi. Je zou in eerste instantie zeggen dat deze overige uitingen opheffen en dus een negatieve waarde hebben. Toch is dat volgens mij een te makkelijke oplossing, mede doordat dequote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:08 schreef NiNi het volgende:
Zouden er ook below zero-freezing points gegeven kunnen worden? [afbeelding]
Wanneer men bijvoorbeeld een reactie plaats als deze? [afbeelding]
Hoe zit het er trouwens mee als er PI's als smilies worden gebruikt? [afbeelding]
Alvast bedankt! [afbeelding]
Amoebes.quote:Tevens verkapte *kick* het is een haske leuk topic ja, dat er moeilijke woorden in de TT staan schrikt jullie zeker af, stel amoebes!![]()
Zulke posts dienen gedelete te worden. Geen punten dus. Ze zijn werkelijkwaar afschrikwekkend.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:08 schreef NiNi het volgende:
Zouden er ook below zero-freezing points gegeven kunnen worden? [afbeelding]
Wanneer men bijvoorbeeld een reactie plaats als deze? [afbeelding]
Hoe zit het er trouwens mee als er PI's als smilies worden gebruikt? [afbeelding]
Alvast bedankt! [afbeelding]
Tevens verkapte *kick* het is een haske leuk topic ja, dat er moeilijke woorden in de TT staan schrikt jullie zeker af, stel amoebes!![]()
Also, also, also! Lijkt U dat niet een beetje drastisch?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zulke posts dienen gedelete te worden. Geen punten dus. Ze zijn werkelijkwaar afschrikwekkend.
Ongewenst gedrag dient onmiddelijk afgestraft te worden. "Met harde hand".quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:36 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Also, also, also! Lijkt U dat niet een beetje drastisch?
U gaat enigszins offtopic maar ik meen te moeten zeggen:quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ongewenst gedrag dient onmiddelijk afgestraft te worden. "Met harde hand".
Doet U eens een voorstel! Ik heb me gericht op de emoties die de meeste irritatie opleveren.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:43 schreef Djaser het volgende:
Ik vind dat er nog een flink aantal andere smiley's in de OP moeten worden opgenomen. Er kan anders te veel verwaring ontstaan onder de users.
Zullen wij ons anders beperkten tot belangrijke zaken, gij wellusteling? Als u rondleest kunt u zien dat er nog te vaak verkeerd smaailiegebruikt toegepast wordt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:40 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
U gaat enigszins offtopic maar ik meen te moeten zeggen:.
preciesquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:55 schreef Snakey het volgende:
Het ontbreken van de PI is tot nu toe de grootste ergenis mijnerzijds. Waar gaat het heen, wat zeg je, wat bedoel je? Zo moeilijk in te schatten zonder PI.
Ook het aspect humor, voor zover dat echt te vinden is, gaat met het ontbreken van de PI totaal ten onder. Ik pleit hierbij voor totale verwijdering van alle posts zonder PI.
Ik zou graag een beidrage willen leveren mijn waarde. Ik ben bang dat mijn verstand van zaken echter niet toereikend is bovendien wil ik niet verantwoordelijk zijn voor oneffenheden in uw pleidooi.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Doet U eens een voorstel! Ik heb me gericht op de emoties die de meeste irritatie opleveren.
Dequote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:09 schreef jogy het volgende:
Handig, ik moet het eerlijk zeggen, ben wel blij dat de "" niet al te hoog in de punten valt anders zou ik een probleem hebben aangezien ik een beetje verslaafd ben aan die emotionele uiting (
).
Als we dit waarde systeem nou eens doortrekken naar de love-smilies? Iedereen weet dat de ""smiley gedevalueerd is tot een "neuken?" of "ik heb 2 posts van je gelezen en heb in je fotoboek gezien dat je tieten hebt, dus..." smiley terwijl het net zo veel waarde zou moeten hebben als " ik hou van je " dat van een geliefde afkomt die het ongeveer eens in de 3 maanden zegt.
Daarom lijkt het me verstandig om de volgende punten toe te wijzen aan de onderstaande smileys:
. 3
. 4 ( jaja, dit is eigenlijk een tong uitsteeksmiley maarja.. )
. 10
Hier geldt natuurlijk ook weer het PI systeem van mijn collega, inso.
De "quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:17 schreef Dr.Daggla het volgende:. verdient meer dan 2 punten.
.
De. en
. PI moeten ook flink scoren.
Vooral de, vraag maar aan inos.
.
Dat zou dan weer liggen aan de PI die gebruikt wordt volgens mijquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:17 schreef Dr.Daggla het volgende:. verdient meer dan 2 punten.
.
De. en
. PI moeten ook flink scoren.
Vooral de, vraag maar aan inos.
.
Juist omgekeerd jogy!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou dan weer liggen aan de PI die gebruikt wordt volgens mij.
Misschien kan die "" smiley een soort oplopende waarde krijgen ofzo.
1 keeris 2
2 keeris 6
3 keeris 18
etc.
en dan natuurlijk in combinatie met de hier geplaatste PI die het dan weer helemaal naar maakt. ()
Je stuurt ze op Gelly af?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ongewenst gedrag dient onmiddelijk afgestraft te worden. "Met harde hand".
Owja, goed plan. Ik zat eigenlijk een beetje te denken in de lijn van een algemene puntentelling, positief of negatief was even niet belangrijk. Dus niet langs de positief-negatief lijn eerder langs een lijn van lading die dan op het eind aan elkaar opgeheven zou moeten worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Juist omgekeerd jogy!
Hoe meer "" een post bevat, hoe negatiever die post wordt. Meerdere "
" plaatsen zorgt dus voor puntenaftrek.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Owja, goed plan. Ik zat eigenlijk een beetje te denken in de lijn van een algemene puntentelling, positief of negatief was even niet belangrijk. Dus niet langs de positief-negatief lijn eerder langs een lijn van lading die dan op het eind aan elkaar opgeheven zou moeten worden.
Dus dan kan je eindigen met een +12 negatief in plaats van een -12 ()
Ik zou het niet weten, ik ben in de war.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:39 schreef Snakey het volgende:
Hoeveel punten was dat?
Ik ook, ik probeer het alleen maar te verbergenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben in de war.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:41 schreef jogy het volgende:
[..]
U heeft helemaal gelijk. We moeten onze vleselijke lusten niet laten prevaleren boven de irritatiefactor die smileymisbruik heet.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zullen wij ons anders beperkten tot belangrijke zaken, gij wellusteling? Als u rondleest kunt u zien dat er nog te vaak verkeerd smaailiegebruikt toegepast wordt.
Ja, dude. Je moet er ook wel BIJ blijven!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, irritatiefactoren, heeft U die nog?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:47 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
We moeten onze vleselijke lusten niet laten prevaleren boven de irritatiefactor die smileymisbruik heet.
Poepen MOET! voor de rest ben ik een vrij man die zich niets aantrekt van het "bij" moeten (quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:48 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, dude. Je moet er ook wel BIJ blijven!.
.
Zo'n tekst en dan ook nog zonder PI en toevoegende smaailies. HOE MOET IK DIE TEKST NU LEZEN?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:47 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
U heeft helemaal gelijk. We moeten onze vleselijke lusten niet laten prevaleren boven de irritatiefactor die smileymisbruik heet.
Dus je kiest voor de stoelgang boven de gedachtengang?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Poepen MOET! voor de rest ben ik een vrij man die zich niets aantrekt van het "bij" moeten () blijven in een bepaalde gedachtengang
.
The horrorquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo'n tekst en dan ook nog zonder PI en toevoegende smaailies. HOE MOET IK DIE TEKST NU LEZEN?
Die kutedit verwijderde mijn PI.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo'n tekst en dan ook nog zonder PI en toevoegende smaailies. HOE MOET IK DIE TEKST NU LEZEN?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:55 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dus je kiest voor de stoelgang boven de gedachtengang?.
Een zeer goede vraag.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:28 schreef muurjunky het volgende:
Komen er ook punten bij/af als je puntjes achter je smileys zet?
Wat doet dat nou in de berekeningen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een zeer goede vraag..
minpunten ofzoquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat doet dat nou in de berekeningen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |