abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 16:22:44 #1
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_21349904
Vorige week maandagavond (9 augustus) zaten we bij een vriend in de tuin beetje te praten enzo, en kregen eigenlijk trek in wat lekkers, maargoed er was niks in huis. Aangezien een vriend van mij toch nog moest tanken, besloten we om naar Lelystad te rijden naar de 24 uurs pomp, om te tanken en gelijk daar wat lekkere dingen in te slaan.

Dus zo gezegd zo gedaan, wij met zn 4en de auto in, opweg naar Lelystad, Halverwege begon mn vriendin opeens te huilen, dus wij vroegen wat er aan de hand was, zij helemaal overstuur "We krijgen straks een ongeluk, doe alsjeblieft je gordel om" Wij om haar gerust te stellen onze gordel om gedaan, verder gereden, getankt, lekkerst gekocht en weer in de auto gaan zitten. Met nog in ons achterhoofd wat er op de heen weg gebeurt was wij alle 4 weer goed onze gordel omgedaan, en deze zelfs nog gechecked oftie echt goed zat.

Nou wij weer rijden, btj dollen over de film Final Destination 2, waarin het meisje Kimberly (erg apart die vriendin van mij heet ook zo) een onwijs ongeluk voorspeld, en ik zit een beetje naar de lucht te staren, ik stoot Kim aan en zeg "Moet je die wolken zien.....ziet er wel erg apart uit he..." dus zij "jawel...." ik zit nog een beetje naar buiten te staren, en zie opeens een wolk in een soort autovorm (geen grapje) tegen een andere wolk aanbotsen, dus ik wil me omdraaien om te zeggen "djiez ik zag net..." ik kijk op hetzelfde moment door de voorruit, en toen opeens reden er een paar landbouwvoertuigen voor ons, die we voor die tijd echt alle 4 niet gezien hadden, geprobeerd uittewijken, maargoed de polderwegen hier in Flevoland zijn niet verlicht, en die landbouw voertuigen waren ook erg slecht verlicht waardoor we deze dus echt NIET gezien hebben......

het resultaat -->

Door de klap is gelukkig het bijrijdersraam eruit geklapt en zo konden 2 vriendinnen en ik zelf uit de (toen al) brandende auto komen (vrij verwonderlijk met zo'n enorme klap) de bestuurder zat klem maar is gelukkig gered door de bestuurders van de landbouw voertuigen.

We hebben dus echt dat ongeluk gehad, en ik ben zo ontiegelijk dankbaar voor alle beschermengeltjes die op dat moment bij ons waren, want normaal had niemand deze klap overleefd.... (Dit was ook het eerste wat het ambulance/brandweer/politie personeel ons vertelde)
We hebben een 2e kans gekregen....

Ik zelf heb een week in het ziekenhuis gelegen, het meisje dat op de bijrijders plaats zat mocht de volgende dag al naar huis, de bestuurder ligt nog in het ziekenhuis, en het meisje dat naast mij zat ligt ook nog in het ziekenhuis. De bestuurder van het landbouwvoertuig waar wij tegenaan geklapt zijn mocht gelukkig ook dezelfde week nog naar huis.

We hebben hier wel vaker dat we dingen voorspellen, maar dit ging ons ook erg ver....

Thank God For The Guardian Angels At Our Side

foto's van www.brandweerdronten.nl
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_21349986
Dat is bizar.....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_21349999
Idd thank God for Guardian Angels...
pi_21350072
Dat over die wolk is wel weird....
pi_21350076
Linke soep die bouwvoertuigen, zitten toch altijd van die zwaailichten op

en hoe zit het met de verzekering, jij schuld ?
M'n signature, wat doe je :{
pi_21350090
Hoe kun je een wolk in het donker zien?
pi_21350092
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 16:26 schreef vdo28 het volgende:
Dat is bizar.....
je hebt het recht om te zwijgen, alles wat je zegt kan en zal niet gebruikt worden.
pi_21350132
weer een bewijs dat beschermengelen bestaan. je hebt echt geluk gehad, lijkt me vreselijk om mee te maken.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 16:31:58 #9
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_21350148
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 16:29 schreef Viper_74 het volgende:
Linke soep die bouwvoertuigen, zitten toch altijd van die zwaailichten op

en hoe zit het met de verzekering, jij schuld ?
Geen zwaailichten gezien, enige die wij gezien hebben waren die van ambu/brandweer/plisie

Geen idee hoe het met de verzekering zit, voorlopig is het alleen voor ons nog belangrijk dat Kim en Sascha (bestuurder) goed het ziekenhuis uitkomen.

Nee ik geen schuld, ik zat achterin
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_21350174
Artikel uit De Stentor van 11-08-2004
Vijf gewonden bij zwaar ongeval

11 AUGUSTUS 2004 - SWIFTERBANT - Bij een botsing tussen een auto en een landbouwvoertuig zijn maandagavond in Swifterbant vijf mensen gewond geraakt.

Een 29-jarige automobilist probeerde op de Biddingweg met grote snelheid een colonne vlaskeerders in te halen. Bij de Elandweg sloeg deze colonne echter af. Het eerste voertuig kon de Swifterbanter nog ontwijken, de tweede niet. Bij de botsing vloog de auto in brand. Zijn passagiers van zestien, achttien en negentien jaar konden zelf uit de auto komen, maar de bestuurder zat klem. De bestuurders van de vlaskeerders haalden hem uit de auto. De Swifterbanter is met onbekend letsel overgebracht naar het ziekenhuis in Lelystad, evenals de chauffeur van de tweede vlaskeerder. Ook de drie jonge passagiers zijn uiteindelijk in het ziekenhuis beland, ook al moesten ze daarvoor naar Harderwijk en Zwoll

Inhalen?
Grote snelheid?
Als dit artikel klopt eerder gevalletje gevaarlijk rijgedrag ipv TRU lijkt me.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 16:32:48 #11
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_21350178
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 16:29 schreef vdo28 het volgende:
Hoe kun je een wolk in het donker zien?
Kijk maar eens naar de lucht savonds als het een beetje bewolkt is, je ziet altijd wolken
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_21350207
Zit de bestuurder ook in de lucht te gluren?
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 16:35:36 #13
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_21350253
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 16:32 schreef Kale het volgende:
Artikel uit De Stentor van 11-08-2004
Vijf gewonden bij zwaar ongeval

11 AUGUSTUS 2004 - SWIFTERBANT - Bij een botsing tussen een auto en een landbouwvoertuig zijn maandagavond in Swifterbant vijf mensen gewond geraakt.

Een 29-jarige automobilist probeerde op de Biddingweg met grote snelheid een colonne vlaskeerders in te halen. Bij de Elandweg sloeg deze colonne echter af. Het eerste voertuig kon de Swifterbanter nog ontwijken, de tweede niet. Bij de botsing vloog de auto in brand. Zijn passagiers van zestien, achttien en negentien jaar konden zelf uit de auto komen, maar de bestuurder zat klem. De bestuurders van de vlaskeerders haalden hem uit de auto. De Swifterbanter is met onbekend letsel overgebracht naar het ziekenhuis in Lelystad, evenals de chauffeur van de tweede vlaskeerder. Ook de drie jonge passagiers zijn uiteindelijk in het ziekenhuis beland, ook al moesten ze daarvoor naar Harderwijk en Zwoll

Inhalen?
Grote snelheid?
Als dit artikel klopt eerder gevalletje gevaarlijk rijgedrag ipv TRU lijkt me.
We haalden ze niet in, omdat we ze echt pas op het laatste moment zagen, probeerde we uittewijken, maargoed door die super verlichting zagen we dus ook pas op het laatste moment dat er net een de hoek omging, en tegen die zijn we aangeklapt.

Grote snelheid, dit is een verslag van de politie, je geloofd toch zeker zelf niet, dat als er iemand net in de auto helemaal panisch is geworden dat we een ongeluk gaan krijgen (we nemen voorspellingen altijd zeer serieus van mekaar, omdat ze 9 vd 10 keer uitkomen) dat we dan met GROTE snelheid gaan rijden ??
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_21350303
ik geloof eerder de politie dan iemand die in de lucht wolkjes in de vorm van autos ziet botsen
pi_21350391
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 16:35 schreef Nonneke het volgende:

[..]

We haalden ze niet in, omdat we ze echt pas op het laatste moment zagen, probeerde we uittewijken, maargoed door die super verlichting zagen we dus ook pas op het laatste moment dat er net een de hoek omging, en tegen die zijn we aangeklapt.

Grote snelheid, dit is een verslag van de politie, je geloofd toch zeker zelf niet, dat als er iemand net in de auto helemaal panisch is geworden dat we een ongeluk gaan krijgen (we nemen voorspellingen altijd zeer serieus van mekaar, omdat ze 9 vd 10 keer uitkomen) dat we dan met GROTE snelheid gaan rijden ??
Misschien probeer je op deze manier dit te ontkrachtten..
Maar dat is vergezocht en geloof ik ook niet....
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 16:42:54 #16
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_21350449
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 16:35 schreef Nonneke het volgende:

[..]

De aard van de schade doet anders vermoeden
En ik kan het weten.

Wel uitzonderlijk dat het ongeval werd voorspeld.
Ik zag laatst een stukje met Bart Cabot op TV die een F1 crash aan voelde komen.
Een naar en heilloos gevoel zei hij.
De paniek van je vriendin is dus te verklaren.

Ik draag overigens altijd m'n autogordel.
m'n kristallen bol is lek
Jawohl Herr Kaloin!
pi_21350487
een F1 crash voelen aankomen is net zo bijzonder als een aanslag in Irak voelen aankomen
pi_21350678
Ja ik denk dat je toch best hard gereden hebt als ik naar die bak kijk.

Maaruh jullie kwamen dus haast allemaal zelf de auto uit, maar wel een week in het ziekenhuis? waarom dat dan?
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 17:13:26 #19
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_21351205
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 16:52 schreef Fixxxer het volgende:
Ja ik denk dat je toch best hard gereden hebt als ik naar die bak kijk.

Maaruh jullie kwamen dus haast allemaal zelf de auto uit, maar wel een week in het ziekenhuis? waarom dat dan?
We hebben idd een behoorlijke klap gemaakt ja, maar echt met GROTE snelheid reden we niet...

Ik moest een week in het ziekenhuis blijven omdat dinsdagochtend (na 2e reeks rontgenfoto's) dat ik een gaatje had in mn dunne darm die ze moesten dichtnieten.

Kim (het meisje dat voorspelde en naast mij achterin zat) is er het ergste aantoe, die ligt voorlopig nog zeker 2 weken in het ziekenhuis (buikwand los, aardig wat kapotte organen etcetc), en heeft ons bijna 2x verlaten Maar ze is sterk dus we hebben goede hoop. Ook zij is in eerste instantie zelf uit de auto gekomen.

het 3e meisje wat op de bijrijdersstoel zat is ook zelf uit de auto gekomen, maar doordat ze gevallen is uit het raam (we moesten snel uit die auto want hij stond al in de fik) heeft ze haar neus gebroken.

Als je alle klachten (op die van Kim na dan) bekijkt, is het bijna niet te geloven dat we zo'n zwaar ongeluk gehad hebben. *de engeltjes zeer dankbaar is*
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_21351469
ik zie op je msn page dat blowen en stoned zijn je hobbies zijn dus mij is het hele verhaal duidelijk nu
pi_21351553
Als je vriendin niet was begonnen te huilen, hadden jullie misschien niet de gordels omgedaan, maar waren jullie wellicht ook niet afgeleid door een wolk in de vorm van een ongeluk, en was het ongeluk wsch niet eens gebeurd...

Maar ja dat is achteraf praten. Het had veel erger af kunnen lopen, of het ongeluk had toch ook kunnen gebeuren als het niet voorspeld was, dat weet je toch niet.
Unox, the worst operating system.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 17:28:22 #22
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_21351594
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 17:23 schreef Kale het volgende:
ik zie op je msn page dat blowen en stoned zijn je hobbies zijn dus mij is het hele verhaal duidelijk nu
mjah, het grappige is, dat we dus allemaal nuchter waren
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 17:29:48 #23
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_21351630
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 17:26 schreef Schorpioen het volgende:
Als je vriendin niet was begonnen te huilen, hadden jullie misschien niet de gordels omgedaan, maar waren jullie wellicht ook niet afgeleid door een wolk in de vorm van een ongeluk, en was het ongeluk wsch niet eens gebeurd...

Maar ja dat is achteraf praten. Het had veel erger af kunnen lopen, of het ongeluk had toch ook kunnen gebeuren als het niet voorspeld was, dat weet je toch niet.
Inderdaad, als zij niet had gezegt, hadden Kim en ik door de voorruit gevlogen (alleen wij achterin hadden de gordels niet om)

Ik ben trouwens de enige die die wolk gezien heeft, toen ik wou zeggen tegen die andere zaten we al tegen dat ding aan
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_21351652
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 17:23 schreef Kale het volgende:
Ik zie aan je nick dat je kaal bent dus je zal wel een skinhead zijn.

Slaat als een lul op een drumstel he.
pi_21351677
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 17:29 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Inderdaad, als zij niet had gezegt, hadden Kim en ik door de voorruit gevlogen (alleen wij achterin hadden de gordels niet om)

Ik ben trouwens de enige die die wolk gezien heeft, toen ik wou zeggen tegen die andere zaten we al tegen dat ding aan
Zat jij aan het stuur, of iemand anders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')