abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40867208
Mart

En dan vooral zijn commentaar bij de diverse schaatswedstrijden (in z'n Noorse trui )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_41123007
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 19:27 schreef Aikara het volgende:
de geile uitstraling die ze hebben. Hij noemde het zoiets als de 'domme-blote-Tooske' uitstraling. Hierbij refererend aan Tooske Breugem, waarbij het hem waarschijnlijk ontgaan is dat zij toch een flinke universitaire opleiding heeft gevolgd.
Ze heeft een beetje het sylvie meis syndroom. Van ik ben niet alleen mooi hoor ik heb ook nog HBO/universiteit gedaan. En daar dan heel erg mee te koop lopen. Uitermate irritant vind ik dat.

Zolang mart nog met zoveel passie zijn programma's maakt en sporten becommentarieerd moet hij gewoon op tv blijven. Pas als jongere collega's het beter doen dan moet hij plaatsmaken maar dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren.
pi_41172563
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 10:53 schreef nielsie het volgende:
Ik vraag me af of ik de enige ben die zich ergert aan Mart Smeets. Een ouwe zure man die afgeeft op o.a. de hedendaagse muziek met teksten als "Ik kan dat gebonk niet waarderen". De reactie van hem op het duo van Sixpack vond ik ook zo lafjes, die man is naar mijn inzien af, klaar en mag weg! Hoe kan het eigenlijk dat hij nog steeds vastgeroest op zijn stoel mag blijven zitten??

Tijd voor een jonge garde presentatoren! Na voetbal nu de bezem door de omroep! Het publieke bestel, dat door ons bekostigd wordt, mag van mij met zijn tijd mee blijven gaan. Ik heb geen zin in een bejaard bestel, in een ouwe narrige kalende man die in een gesprek met Tiesto zo nodig moet laten blijken dat hij niks met de jeugd van tegenwoordig heeft. Hij zou zich dood moeten schamen, ga met je tijd mee of ga weg...Ik word er zelf helemaal narrig van!!!

hedendaagse muziek (TMF, MTV) is ook om te poepen.
Martin is gewoon de man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')