quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:58 schreef ThunderChild het volgende:
Wie heeft MIJN bankje vol geluld . . .![]()
Hoihoi! Hoe gaat ie?quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:58 schreef Luchtbel het volgende:
Goeieavond
Ben je toch ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:06 schreef Syrena het volgende:
Iemand vind me oud in een topic![]()
Kind, je bent pas net uit het ei komen kruipen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:06 schreef Syrena het volgende:
Iemand vind me oud in een topic
Heb ik vorige week gehad met de mijne (voor het eerst trouwens), sloeg gewoon af en wou ff niks meer doen . . .quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:04 schreef Syrena het volgende:
Mijn auto heet Shakey Stevens, omdat hij een tijdje heel erg schudde ineens. Wat overigens doodeng is als je 80 rijdt en je auto begint te stuiteren alsof ie elk moment kan afslaan.
Nu schudt ie niet meer, nu start ie gewoon af en toe niet. Pas na tig keer proberen en een paar stompen op het gaspedaal doet ie het weer. Echt heel raar, we kunnen niet vinden waar het aan ligt. En zo oud issie niet, uit 1997.
Niet starten is irritant, maar dat heb ik liever dan dat geschud, dat was echt eng.
Vertel hem dat !quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:08 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Kind, je bent pas net uit het ei komen kruipen...
Jij bent niet dom, jij bent niet oud . . . Ik ben trouwens ouder dan jou, dus valt het wel mee met je, denk je niet ?? (Ik reken Spindizzy ff tot de fossielenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:11 schreef Syrena het volgende:
Vertel hem dat !
De 'onzichtbare' string.
Bah, heb ik er een nieuw gevoelig punt bij. Behalve dat ik er niet tegen kan dat mensen me dom vinden, vind ik het nu ook erg dat ze me oud vinden!
Eerst schokte hij onder het rijden een paar keer en reed dan weer normaal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb ik vorige week gehad met de mijne (voor het eerst trouwens), sloeg gewoon af en wou ff niks meer doen . . .
TRUT!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:13 schreef Luchtbel het volgende:
Maar Syrena weet je dan niet dat iedereen je hier dom vind en oud en dat je haarkleur lelijk is![]()
Twee weken terug had ik nog wat. Ik maakte contact en de electronicawerk rondom de motor deed helemaal niks. Brandstofpomp, choke, zulk soort toeters en bellers deden helemaal niks. Het frapante van het hele verhaal, is dat m'n CD-speler, ruitenwissers en lichtwerk het wel deden. Hoop los gehaald en weer vastgezet en toen deed ie het weer . . .quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:15 schreef Syrena het volgende:
De ergste keer was er een soort van springen (mijn voet vloog gewoon van het gas door de schok), schokken, en toen ging het lampje "check engine" aan, weer uit, en kon ik gewoon verder rijden, tot het een paar kilometer later weer gebeurde, en toen ben ik langs de kant gaan staan, dat werd me te eng.
Daarna heeft pap hem nagekeken, accu losgemaakt en door monteur laten nakijken.
Ging alles een tijdje goed, tot hij dus ineens niet meer startte. Wat nogal bizar is als je net ergens heen bent gereden, wil je naar huis: niks...![]()
Ik word 28 in oktober.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:12 schreef Troel het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat als je je eigen leeftijd neemt en daar de helft van je leeftijd bij op telt, dat je de mensen die die leeftijd hebben of ouder zijn, dat je die oud vindt.
Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar ik denk dat het allemaal nog wel meevalt hoor. Ik vind mezelf in ieder geval nog een beetje een jonkie.
Er staat een afspraak voor donderdag....maar het lijkt welgoed met d'r te gaan, die benen zitten er nog steeds aanquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
TRUT!
Hoe is het met die schetige dochter van je, met de mooie lange benen?
Was je al naar de kinderarts geweest of moest je nog gaan? Ik hou het niet meer bij met al die nieuwe beebjes en streepjes enzo.
Geboren 25-11-prehistoriequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:14 schreef ThunderChild het volgende:
(Ik reken Spindizzy ff tot de fossielen![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |