Ik vertrouw Vandale.. Het is de topic.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:12 schreef ysklontje2000 het volgende:
Ik blijf erbij dat het dit topic moet zijn en dan wel omdat het gewoon beter klinkt.
Klopt, taaltechnisch heb je gelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vertrouw Vandale.. Het is de topic.
Whaha had ik volgens mij tijdens 6 vwo examen Nederlands gedaan. Zo veel mogelijk "een" of verkleinwoorden gebruiken.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:16 schreef Weemz het volgende:
Anders neem je gewoon een topic...
quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:23 schreef G_E het volgende:
Wat een bejaardenauto. Echt iets waarmee de Grijzenhoofdenmaffia van de Blokker in Abcoude naar de Blokker in Beek en Donk gaat, in de hoop dat ze daar nog wel die ene kitscherige porceleinen miniatuur molen hebben..
quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Lijkt me lachen als jij dat als auto van de zaak krijgt. Dat je dan geen keuze hebt, maar gewoon een leasebak krijgt voorgeschoteld met heel groot de naam van Het Bedrijf op de zijkant geplakt!
Pas maar op...quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:27 schreef G_E het volgende:
[..].
Golden Retrievers zijn haske liev hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:37 schreef G_E het volgende:
Of zou je bij zo'n MG verplicht een golden retriever moeten kopen?.
Dat zeggen ze ook over kinderen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Golden Retrievers zijn haske liev hoor..
Ja, maar Golden Retrievers zelfs liev op de momenten dat je een kind liever op zijn kinnetje zou willen laten stuiteren..quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:42 schreef G_E het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook over kinderen..
Beefmans!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi. enzo..
Altijd dus?quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja, maar Golden Retrievers zelfs liev op de momenten dat je een kind liever op zijn kinnetje zou willen laten stuiteren..![]()
Timmah!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Beefmans!.
Jah.. Golden Retrievers zijn altijd Liev.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Altijd dus?
Ik bedoelde eigenlijk dat je altijd een kind op z'n kinnetje wilt laten stuiterenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:08 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jah.. Golden Retrievers zijn altijd Liev..
Wat dus resulteert in het feit dat Golden Retrievers altijd Liev moeten zijn .quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je altijd een kind op z'n kinnetje wilt laten stuiteren
Uhuh..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:23 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wat dus resulteert in het feit dat Golden Retrievers altijd Liev moeten zijn .
Hé niet zo piekeren jij! Hou daar onmiddelijk eens mee op!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:30 schreef Waxxer het volgende:
Tsjonge....... ik ga weer zitten piekeren over zaken zie in meer of mindere mate invloed hebben over mijn eigen en mijn financiele gesteldheid
*probeert te stoppen met piekeren en wie weet helpt dat als ik dat hier opschrijf*
En ik ben klaaaarwakker
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:35 schreef xman het volgende:
[..]
Hé niet zo piekeren jij! Hou daar onmiddelijk eens mee op!!!![]()
![]()
Ja lekker hoor..nou hoewel, woensdag 2 tentamens en mijn voorbereiding is weer niks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Heeeyy!!![]()
Hoe is het met jou???
Ik zal idd proberen te stoppenik doe er toch niks meer aan op dit tijdstip
Ooohhh ik vind dat serieus nog een goed idee ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:52 schreef xman het volgende:
[..]
Ja lekker hoor..nou hoewel, woensdag 2 tentamens en mijn voorbereiding is weer niks.
Zaterdag wel weer lekker zwemmen in de Centerparcs Subtropisch zwemparadijs. Jaja echt een leuk idee voor een meet (ofzo)
Hoe issie met jou..en waarover ben je weer aan het piekeren?
Nou die 'handige' tentamens zijn hertentamensquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tentamens zijn rot he, maar wel handig dat je ze nu kunt maken!! Hoef je iig niet tot oktober of november te wachten
....niets staat ons in de weg!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:05 schreef xman het volgende:
[..]
Nou die 'handige' tentamens zijn hertentamens![]()
Verder ja het strand was echt leuk..nu onze ov weer geldig is kan alles weer veel makkelijker!
Dus...
brieven, meervoud, nog wel. ik schrijf er 1 in de vijf jaar. (ja, ik zou het meer moeten doen, maar heb nog al een writers block op dat punt)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 07:12 schreef Idril-2 het volgende:
Heb ik dat weer. Kom je eens goeiemorgen (
) zeggen, staat de afwas er nog!
*zucht*
't Lijkt wel of ik thuis kom![]()
* ajuu gaat maar weer eens sollicitatiebrieven schrijven, voor de verandering![]()
Ja!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:52 schreef xman het volgende:
Zaterdag wel weer lekker zwemmen in de Centerparcs Subtropisch zwemparadijs. Jaja echt een leuk idee voor een meet (ofzo)
zo, je dag kan niet meer stuk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 07:51 schreef G_E het volgende:
Ja!Ja!
Ja!
Ja!
![]()
Zwemmuhhhhhh!
jo!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:55 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoi![]()
voor deze keer danquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:59 schreef WAik het volgende:
[..]
jo!
maarruh, ik moet alweer naar werk
succes!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:05 schreef Idril-2 het volgende:
Zo, twee brieven de deur uit
En nu ga ik solliciteren. Bij een uitzendbureau, maar ja wie niet waagt krijgt nooit een baan.
Doei!
Hallow...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*aai*
Hoe is 't nou?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:49 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Hallow...
Kut.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe is 't nou?
Ohw..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Kut.
Neuh idd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw..
Da's niet goed...
Dat klinkt serieus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:24 schreef Vlarp het volgende:
En zometeen eten en dan even naar de kapper...
*met hand in haar zit*
Ik kan er NIKS meer mee!![]()
Ik deed even alsof ik nicht was....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:25 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Dat klinkt serieus.
Lukt niet meer hé?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik deed even alsof ik nicht was....
Ik kan me er niet druk om maken.. sterker nog, ik kan er vermakelijk om lachenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:39 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Lukt niet meer hé?
Ik vraag mezelf wel eens af hoe lang een gemiddelde SoHo bezoeker voor de spiegel staat voordat ze het pand betreden.
is ze single?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:05 schreef Semisane het volgende:
Tralalalala Mogge
Wat koop je tegenwoordig voor een zus die 32 wordt?
Nope getrouwd, kind van anderhalf ongeveer. Maar ja wil iets kopen voor haar niet iets wat weer min of meer met m'n nichtje te maken heeft...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
is ze single?
Mijn idee. Ik geloof dat ik nog geen dag de deur uitgegaan ben met een perfect kapsel of iets wat daar op lijkt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken.. sterker nog, ik kan er vermakelijk om lachen
Ik doe meestal wel een poging, maar het lukt toch niet. Daarbij, na 5 minuten kutten ben ik het zat.. en dan verklaar ik m'n haar gewoon in model..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:18 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Mijn idee. Ik geloof dat ik nog geen dag de deur uitgegaan ben met een perfect kapsel of iets wat daar op lijkt.
Één voordeel. Nu ik het lang hebt kost het me steeds minder moeite.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik doe meestal wel een poging, maar het lukt toch niet. Daarbij, na 5 minuten kutten ben ik het zat.. en dan verklaar ik m'n haar gewoon in model..
Alleen als je in Spanje bent ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:38 schreef andromeda1968 het volgende:
Goeiemorgen iedereen.![]()
Het gaat weer héét worden vandaag pfff![]()
![]()
erf...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:17 schreef Vlarp het volgende:
ik ga zometeen met de hogedrukspuit de tegels op het erf schoonmaken.... *sugt*
blikjequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:18 schreef Camoth het volgende:
[..]
B A K J E![]()
Erf:quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:23 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
erf...
dat klinkt plattelandachtig.
Ze zijn alleen een 'beetje' groen.. dat moet dus veranderenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:31 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Lange leve de grindtegel.
Heerlijk als je op een regenachtige nacht met je dronken kop thuis komt en vergeet dat je mossige grindtegels op je 'erf' heb liggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze zijn alleen een 'beetje' groen.. dat moet dus veranderen
Zo erg is het gelukkig nog nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:38 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Heerlijk als je op een regenachtige nacht met je dronken kop thuis komt en vergeet dat je mossige grindtegels op je 'erf' heb liggen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:44 schreef ysklontje2000 het volgende:
Ok, ik wil sex.....wie wil?
'quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:44 schreef Waxxer het volgende:![]()
wat een flauwe communicatie steeds tussen jullie, Ys en Vlarp![]()
*lurkt*
wacht maar af... tot ik het heel heftig en ongegeneerd in de praktijk brengquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:47 schreef WAik het volgende:
pfff tis warm en de heaumeaus worden weer hitsig heur..
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:48 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
'
Flauw? hoezo flauw?
Zo gaat dat......quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:44 schreef Waxxer het volgende:![]()
wat een flauwe communicatie steeds tussen jullie, Ys en Vlarp![]()
*lurkt*
Ja inderdaad, maar op dit moment zou ik wel graag naar Nederland willen komen om af te koelen hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:48 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Alleen als je in Spanje bent ja.
*noteerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
wacht maar af... tot ik het heel heftig en ongegeneerd in de praktijk breng![]()
tuinieren?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:56 schreef Vlarp het volgende:
En nu ga ik het werk doen dat we tegenwoordig uitbesteden aan euhm.. 'andere' mensen
Dan regel ik wel wat mensen die naar Enschede gaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:08 schreef WAik het volgende:
[..]
*noteer
*Zwolle in het vervolg mijden...
perverse obsessieveling... studeer je journalistiek om toch de hele dag een stok(je) in je handen te mogen houden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan regel ik wel wat mensen die naar Enschede gaanen jou 't Bolke in sleuren
en wat dies meer zij
![]()
50 meter achter me worden de feuten net binnen gelaten hier op het openingsfestival... zonet al even rondgelopen, maar daar loopt al wel weer nieuwquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:31 schreef Jerruh het volgende:
whoehoe, introfeesten zijn leuk!!!!!!!
ja, nou, ik zag gister toch een lekker jong! en die gaat bouwkunde doen!!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:32 schreef WAik het volgende:
[..]
50 meter achter me worden de feuten net binnen gelaten hier op het openingsfestival... zonet al even rondgelopen, maar daar loopt al wel weer nieuw![]()
![]()
![]()
rond
![]()
paxlie zei da al!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:35 schreef Nouk het volgende:
Jerruh, ik zag je!
hier hebben ze complete blikken van diequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, nou, ik zag gister toch een lekker jong! en die gaat bouwkunde doen!!!!!.
maar ja, boeie, vanavond eerst naar de bios met emiel.
Nou ik zat te eten, in zo'n straatje met allemaal eettentjes, en eentje van jullie was volgens mij met de fiets. Volgens mij was je het wel, maar ik heb niet naar je schoenen gekekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
paxlie zei da al!
had ik rooie schoenen aan?
en waar zag je me?!!!
ehm, ik was met twee jongens die allebei op de fiets waren (de mijne was gestolen) en we waren in de dommelstraat en we gingen toen bij trafalquar pub eten) ik zag op tegenover liggende terras wel een meisje (bij een leuke lekkere jongen) die naar me keek en toen tegen die jongen begon te praten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:47 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou ik zat te eten, in zo'n straatje met allemaal eettentjes, en eentje van jullie was volgens mij met de fiets. Volgens mij was je het wel, maar ik heb niet naar je schoenen gekeken
Juist! Dat klopt helemaal! En ik was dat meisje die zei: Ik ken hem van fok! En die jongen was een vriend van mequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, ik was met twee jongens die allebei op de fiets waren (de mijne was gestolen) en we waren in de dommelstraat en we gingen toen bij trafalquar pub eten) ik zag op tegenover liggende terras wel een meisje (bij een leuke lekkere jongen) die naar me keek en toen tegen die jongen begon te praten.
ik had een roze polo aan met een grijze broek met wijd uitlopende pijpen en ik ben lang!!!!.
dus?.
En ik was het obertje dat aan je vroeg wat je wilde drinken!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Juist! Dat klopt helemaal! En ik was dat meisje die zei: Ik ken hem van fok! En die jongen was een vriend van meEn ja je kleding klopt ook!
Je was het!
Jajajajaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:05 schreef error het volgende:
[..]
En ik was het obertje dat aan je vroeg wat je wilde drinken!
Wou je zeggen dat je dat nu al niet meer weet? ZOveel alcohol zat er nou ook weer niet in!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jajajaja
Hoe heette die tent dan?
hahah cool!! en je kwam nie ff naar me toe?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:02 schreef Nouk het volgende:
[..]
Juist! Dat klopt helemaal! En ik was dat meisje die zei: Ik ken hem van fok! En die jongen was een vriend van meEn ja je kleding klopt ook!
Je was het!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
roze polo
die heb ik es van markie-mark geleend en sindsdien nog niet teruggegevenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:23 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Maar je doet het wel vrijwillig aan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die heb ik es van markie-mark geleend en sindsdien nog niet teruggegeven.
Loop mn polo es niet zo af te zeikenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:26 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Maar je doet het wel vrijwillig aan?
hij staat wel leukquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:26 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Maar je doet het wel vrijwillig aan?
en wat dies meer zei??? is dat tegenwoordig een ander woord voor sex??quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan regel ik wel wat mensen die naar Enschede gaanen jou 't Bolke in sleuren
en wat dies meer zij
![]()
'n middagquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:49 schreef wizarddragon het volgende:
owja..middag iedereen![]()
je bent net... laat me raden... wakker geworden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi WAik
pedofilie...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:00 schreef ajuu het volgende:
nog maar eens
wat extra kolen op het smeulende topic-vuurtje
[afbeelding]
"EN WAT DIES MEER ZEI"
dat snap ik even nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:06 schreef WAik het volgende:
[..]
pedofilie...
Neuh hoor ik was al een tijdje. Gewoon een beetje aan huishouding doen. Beetje vraagjes beantwoorden in vraag-maar-raak topic en natuurlijk in [m] [v]sexy en gewaagd lurkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:06 schreef WAik het volgende:
[..]
je bent net... laat me raden... wakker geworden?![]()
hmmmquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Neuh hoor ik was al een tijdje. Gewoon een beetje aan huishouding doen. Beetje vraagjes beantwoorden in vraag-maar-raak topic en natuurlijk in [m] [v]sexy en gewaagd lurken![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:15 schreef WAik het volgende:
[..]
hmmmvolgens mij is het wel goed dat ik nu hard aan het werk ben geweest en niet in [m] gelurkt heb (sowieso weinig van gezien dan
)
ik ga nu kijken naar de intro, mijn stukje werk is nu echt af!
Hehe ja dats een goeie vriend van me, we gingen z'n vakantievriendin ff opzoeken, dus helaasquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahah cool!! en je kwam nie ff naar me toe?
overigens was die jongens die bij je was best knap.
whahahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hehe ja dats een goeie vriend van me, we gingen z'n vakantievriendin ff opzoeken, dus helaas
Ik wist het ook niet zeker, en ik dacht nog: maar hij doet niet homo en ziet er echt niet zo homo uit. Is t m wel, whehehe
Ik wist het dus gewoon niet zeker, maar volgende keer, ga ik schreeuwen, je bespringen en heeeel hard huggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whahaha.
.
tja....
ben je nog in eindhoven?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik wist het dus gewoon niet zeker, maar volgende keer, ga ik schreeuwen, je bespringen en heeeel hard huggen.
Nee, daarom kan ik dit makkelijk beweren natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ben je nog in eindhoven?![]()
![]()
.
In mijn specifieke geval.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:30 schreef Nouk het volgende:
Wat betekent die uitdrukking?
De tegels schoonmaken met een hoge druk spuit...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:18 schreef WAik het volgende:
[..]
tuinieren?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zo, je dag kan niet meer stuk!
Blijf je nu de hele dag met een grote smile rondlopen?! wat zullen je collega's daarvan denken...?
Oh nee, Jerruh's huggen is een lokaal gebruik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:34 schreef Nouk het volgende:
Ohw okay, ik dacht dat het over mijn hug-verhaal ging.
Lievquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:18 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
Die twee leuke jongens op de plaatjes en jijquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:29 schreef ajuu het volgende:
wie is "ieedereen"? ik zie niemand ha!
jammer dat beaf er niet isquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ook een must-have![]()
slechte adem doet ook soms ook dingen verdwijnenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De tegels schoonmaken met een hoge druk spuit...
die wordt geboned door testogerdow testogerdowronquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:05 schreef G_E het volgende:
En hoe zou het met blubje zijn nu?.
gave bril!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:41 schreef G_E het volgende:
Ik heb een keikewle zwembril
[afbeelding]
en een megahippe zwembroek
[afbeelding]
Dus daar ligt het niet aan..
Mjah, maar daar durf ik dus niet naar toe. Naar de tongelrape.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:45 schreef ajuu het volgende:
[..]
gave bril!!
kijk je wel uit in de tong-rape?
waarom niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:49 schreef G_E het volgende:
[..]
Mjah, maar daar durf ik dus niet naar toe. Naar de tongelrape..
Zelfs niet met zo'n stoere bril..
Nou, de Tongelrape is een bijnaam voor de Tongelreep (wat de eigenlijke naam is). En die bijnaam heeft dat zwembad niet voor niets gekregen. Bovendien schijnt het er nogal druk & vol te zijn met joelende tieners, zeker nu in de zomervakantie. En in je eentje zwemmen is Eng.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
waarom niet eigenlijk?
je hoeft heir niet op de antwoorden, maar ik ben wel nieuwgierig, waarom iemand NIET naar een zwembad wil.
ja tongelrape klinkt akelig.
gaan we meet-zwemmen?
Is dat nou J.A.? Of is dit jouw grote liefde, ajuu?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:52 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
ik kende hem niet, maar het is adrian brody, amerikaans tieneridool.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:55 schreef G_E het volgende:
[..]
Is dat nou J.A.? Of is dit jouw grote liefde, ajuu?
Owja..nu herken ik hem, hij stond een aantal maanden terug in de Squeeze.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:52 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]
in je eentje zwemmen is ook gewoon NIET LEUK, das mijn ervaring, dus ben ik er ook mede gestopt. maar bij ons kun je tussen 6-7 meestal baantjes zwemmen en dat is op zich netjes geregeld, 1 baan fanatiek, 1 baan kletsmadammen, en 1 er tussen in. wel druk qua mensen maar rustig qua sfeer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:54 schreef G_E het volgende:
[..]
Nou, de Tongelrape is een bijnaam voor de Tongelreep (wat de eigenlijke naam is). En die bijnaam heeft dat zwembad niet voor niets gekregen. Bovendien schijnt het er nogal druk & vol te zijn met joelende tieners, zeker nu in de zomervakantie. En in je eentje zwemmen is Eng..
Tsjee... Iedereen kan tegenwoordig zomaar amerikaans tieneridool worden, lijkt het wel. Vroeger moest je daar nog good-looking voor zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik kende hem niet, maar het is adrian brody, amerikaans tieneridool.
nee, j.a. is has-stikke stoer, men!![]()
![]()
weet jij er ook meer over?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Owja..nu herken ik hem, hij stond een aantal maanden terug in de Squeeze.
Helemaal niet als je weet dat in de ene baan je vader baantjes zwemt en in de andere baan Pieter van den Hoogenbeemd aan het oefenen is. Okeej, nu dan even niet, maar toch. En die Hoogenbeemd valt bij nadere beschouwing best wel tegen, vergeleken met die nieuwe zwemhomo, maar die traint niet in E. maar in A.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:03 schreef ajuu het volgende:
[..]
in je eentje zwemmen is ook gewoon NIET LEUK, das mijn ervaring, dus ben ik er ook mede gestopt. maar bij ons kun je tussen 6-7 meestal baantjes zwemmen en dat is op zich netjes geregeld, 1 baan fanatiek, 1 baan kletsmadammen, en 1 er tussen in. wel druk qua mensen maar rustig qua sfeer.
en toch NIET LEUK
maar nu moet je er voor cool-looking voor zijn. gewoon-looking!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:04 schreef G_E het volgende:
[..]
Tsjee... Iedereen kan tegenwoordig zomaar amerikaans tieneridool worden, lijkt het wel. Vroeger moest je daar nog good-looking voor zijn..
Ff zoeken hoor...momentjequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
weet jij er ook meer over?
Hebben we een nieuwe zwemhomo??¿¿??¿?¿¿??quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:06 schreef G_E het volgende:
[..]
Helemaal niet als je weet dat in de ene baan je vader baantjes zwemt en in de andere baan Pieter van den Hoogenbeemd aan het oefenen is. Okeej, nu dan even niet, maar toch. En die Hoogenbeemd valt bij nadere beschouwing best wel tegen, vergeleken met die nieuwe zwemhomo, maar die traint niet in E. maar in A..
Dan gaat een carriere als amerikaans tieneridool aan mij voorbij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:06 schreef ajuu het volgende:
[..]
maar nu moet je er voor cool-looking voor zijn. gewoon-looking!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben we een nieuwe zwemhomo??¿¿??¿?¿¿??
hoezo, je hebt een has-stikke coole zwembril!!!!!!! swim-looking!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:08 schreef G_E het volgende:
[..]
Dan gaat een carriere als amerikaans tieneridool aan mij voorbij..
Ow.. tis nog ECHT een homo ook?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:09 schreef G_E het volgende:
[..]
[afbeelding]
Johan Kenkhuis (24), Olympisch zwemmer, heeft z'n coming out gehad..
.
En een zwembroek, vergeet de zwembroek niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:10 schreef ajuu het volgende:
[..]
hoezo, je hebt een has-stikke coole zwembril!!!!!!! swim-looking!![]()
![]()
![]()
ja maar je hebt je coming out al gehad, en DAT valt nou weer niet zo goed bij het Amerikaanse tieners den k ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:12 schreef G_E het volgende:
[..]
En een zwembroek, vergeet de zwembroek niet..
Ja, maar als jij nou je gaydar over 'm laat glijden, doet die dan pwwwwieeewoeoei?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow.. tis nog ECHT een homo ook?
Aww.... onze eigen kleine nederlandse zeemeerman!
Ach, net of de USA daar iets van mee heeft gekregen van z´n coming out. We douwen ´m daar gewoon weer netjes terug die kast in.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja maar je hebt je coming out al gehad, en DAT valt nou weer niet zo goed bij het Amerikaanse tieners den k ik.
Niet als eerste.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:14 schreef ajuu het volgende:
jjaajaja, die zwembroek, ga je hem nu aan ons als eerste draagbaar laten zien zeg maar dat je hem ook aanhebt op een zwem-meet bijvoorbeeld?
voor zover ik G_E ken zal het vast geen ordinaire kast zijn. eerder een antiek dressoir uit de familie mijn inziens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, net of de USA daar iets van mee heeft gekregen van z´n coming out. We douwen ´m daar gewoon weer netjes terug die kast in.
Toch gene claustrofobie of zo he?¿
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
voor zover ik G_E ken zal het vast geen ordinaire kast zijn. eerder een antiek dressoir uit de familie mijn inziens.
ik wil ook een gaydar die pwiieiieieieoooeoewiewie doet, mijne doet soms boem-boemboemquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:19 schreef G_E het volgende:
[..]!
Ben ik zo doorzichtig?.
Aww...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:19 schreef Ang3l het volgende:
ik wil niet terug
ik wil niet terug
ik wil NIET terug
NEE
ik WIL niet terug!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee......
Brrrrr... En jij wil daar blijven?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:23 schreef Ang3l het volgende:
Mode hier: teenslippers, baggy pants, en van dat haar wat geschoren is aan de zijkant en dan lang bovenop, met een matje. O ja, en een glinstersteentje in je oor. Beetje van dat gestylde kamptuig zegmaar.
Zweten? Is het warm dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:23 schreef G_E het volgende:
[..]
Aww....
Toch kan ik maar moeilijk medelijden hebben. Jij zit daar lekker vakantie te vieren in het warme spanje, terwijl arme kleine G_Etjes hier in Nederland moeten doorploegen en zweten..
Dat is in NL ook al in opkomst.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:24 schreef G_E het volgende:
[..]
Brrrrr... En jij wil daar blijven?.
Bweeegh....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is in NL ook al in opkomst.
Halve dansschool loopt al zo
Hmm volgens mij is m'n scanner dood :'( .quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
weet jij er ook meer over?
Squeeze April/Mei 2004quote:Adam Brody (24) maakt sinds maart furore in de nieuwe hitserie The OC als de 17-jarige seth, een skatende misfit aan het goede kant van het spoor die aanlegt met een misfit van de verkeerde kant - van het spoor welteverstaan. Oplettende zielen zullen hem wellicht herkennen van rolletjes in de tv-series The Gilmore Girls en Smallville of van de horrorfilm The Ring. Adam's ster is rijzende sinds hij zijn ouders zo ver mogelijk kreeg om hem te laten studeren in Los Angeles, waar hij stiekem zijn collegegeld spendeerde aan privé-acteerlessen. Deze onvervalste California boy houdt van Cheddarkaas en ging vorig jaar met halloween verkleed als Ben Aflleck. Whoa.
De mode-najagers... en de echte kampers!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:29 schreef G_E het volgende:
[..]
Bweeegh....
Ik denk dat het dan alleen bij bepaalde bevolkingsgroepen mode zal worden..
ja nou weet ik het weer, ik had het blijkbaar wel gelezen, dat "aande verkeerde kant van het spoor"kan ik me herineeren, ben jij geabonneerd op dat blad? ik wil de mode-reportages altijd zo...sport, die sportkldeing als mode weten we nou welquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hmm volgens mij is m'n scanner dood :'( .
nou jah ik typ het wel voor:
[..]
Squeeze April/Mei 2004
Kheb geen abbo, maar zo nu en dan koop ik er 1. Laatste squeeze dat ik had gelezen, was volgens mij zo'n strandeditie over zomervakanties en hitsige latijnse mannen etc.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:45 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja nou weet ik het weer, ik had het blijkbaar wel gelezen, dat "aande verkeerde kant van het spoor"kan ik me herineeren, ben jij geabonneerd op dat blad? ik wil de mode-reportages altijd zo...sport, die sportkldeing als mode weten we nou wel![]()
ja volgens de squeeze is elk land vol hitsige mannen zo ongeveerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb geen abbo, maar zo nu en dan koop ik er 1. Laatste squeeze dat ik had gelezen, was volgens mij zo'n strandeditie over zomervakanties en hitsige latijnse mannen etc.
China, Zuid-Afrika en Japan scoorden niet zo hoog.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:48 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja volgens de squeeze is elk land vol hitsige mannen zo ongeveer
Tis ook een glossy-magazine. Meer om erdoorheen te bladeren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:51 schreef Vlarp het volgende:
Squueze is leuk voor het plaatjes kijken...
Vraag me ook niet waarom ik nog steeds een abbo heb..
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:34 schreef ajuu het volgende:
jammer dat beaf er niet is
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:55 schreef G_E het volgende:
Is dat nou J.A.? Of is dit jouw grote liefde, ajuu?
Ik draai even m'n rug en meteen zitten kwik en flupke te roddelen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:01 schreef ajuu het volgende:
nee, j.a. is has-stikke stoer, men!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik draai even m'n rug en meteen zitten kwik en flupke te roddelen!.
.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
[afbeelding]
"aaaaaaaaaaaaaah...beaf...aaah"
japanse joingens zijn misschien niet hitsig maar GEWOON LEUK, het ligt minder dik bovenop dat je het als squeeze "journalist" wellicht over het hoofd zietquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
China, Zuid-Afrika en Japan scoorden niet zo hoog.
beetje verlegen geworden, van die er dik bovenop liggende jongen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ze zien er grappig uit. Kheb er ook een bundel over. "Fruits" heet het, gefotografeerd door Shoichi Aoki. Over de Japanse street fashion.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:06 schreef ajuu het volgende:
[..]
japanse joingens zijn misschien niet hitsig maar GEWOON LEUK, het ligt minder dik bovenop dat je het als squeeze "journalist" wellicht over het hoofd ziet
hee, heb jij die??? al heel vaak gescanned (oogwijs dan) in de winkel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ze zien er grappig uit. Kheb er ook een bundel over. "Fruits" heet het, gefotografeerd door Shoichi Aoki. Over de Japanse street fashion.
Zag het gewoon in de Bijenkorf liggen en ik moest hem gewoon kopen. Best wel een dikke bundel, met alleen maar foto'squote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
hee, heb jij die??? al heel vaak gescanned (oogwijs dan) in de winkel.![]()
inspiratiebron
ja ¤36 toch? kan ik me herinneren. vond ik destijds te duur. wel heel gaaf. kan me een japanse jongen in jaren 20 tweed-kostuum herinneren (eens een keer niet manga-geinspireerd).quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zag het gewoon in de Bijenkorf liggen en ik moest hem gewoon kopen. Best wel een dikke bundel, met alleen maar foto's
Dat wil je nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:20 schreef ysklontje2000 het volgende:
Hmm, tijd voor een 'hoe denkt men nou echt over ys discussie"
Begin maar dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat wil je niet
Ja zoiets ¤36. Ik vind de (gothic-)lolita look bij de Japanse grietjes wel lollig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:20 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja ¤36 toch? kan ik me herinneren. vond ik destijds te duur. wel heel gaaf. kan me een japanse jongen in jaren 20 tweed-kostuum herinneren (eens een keer niet manga-geinspireerd).
ja moet je het boek Shimotsuma Story van Takemoto maar eens lezen, hij heeft sowieso een paar boeken over lolita meisjes geschrevenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja zoiets ¤36. Ik vind de (gothic-)lolita look bij de Japanse grietjes wel lollig.
Alweer Vivienne Westwood als inspiratie. Die Japanners zijn daar dol op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja moet je het boek Shimotsuma Story van Takemoto maar eens lezen, hij heeft sowieso een paar boeken over lolita meisjes geschreven
http://www.asahi.com/english/lifestyle/TKY200407240146.html
ja westwood is ook wel freaky en weird, dat past wel bij de japanse modegeest.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Alweer Vivienne Westwood als inspiratie. Die Japanners zijn daar dol op.
Ja westwood's creaties zijn best extravagant en apart, maar wel cool.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:33 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja westwood is ook wel freaky en weird, dat past wel bij de japanse modegeest.
"boyish things are sweaty, so I didn't like them"![]()
er was nog niet zo lang geleden een retrospectief van haar ontwerpen in het victoria and albert museum in london.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja westwood's creaties zijn best extravagant en apart, maar wel cool.
Jaaaa!! Cowboy Bebop!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:22 schreef ajuu het volgende:
is dit die jongen uit G_E zijn avatar?
[afbeelding]
en wat doet hij in het dagelijks oh leven? ooo die ogen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:10 schreef G_E het volgende:
[..]
Jaaaa!! Cowboy Bebop!
Dat wil zeggen, mijn vorige avatar dan hè. Want die ik nu heb, die heb ik zelf gekriebeld en heeft niets met cowboy bebop te maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:22 schreef ajuu het volgende:
is dit die jongen uit G_E zijn avatar?
Hij is een bounty hunter. En die ogen....quote:en wat doet hij in het dagelijks oh leven? ooo die ogen!
ja met de juiste belichting kom je een heel end, cowboy!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:37 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
Of nou ja, niet zo mooi bruin dus, maar wel een beetje..
vandaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:52 schreef ysklontje2000 het volgende:
Vanwaar al die plaatjes ajuu?
Alleen jammer dat er niet echt iets boeiends tussen staat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:53 schreef ajuu het volgende:
[..]
vandaar
http://www.dreamwill.net/ljimages.php
mijn nieuwe speeltje![]()
*ook is*quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:12 schreef Vlarp het volgende:
*bored*
En het toont ook aan hoe slecht de beveiliging is bij de OS....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:25 schreef XMN8R het volgende:
gisteren op de Olympische Spelen: http://dl5.ouyks.com/other/olympic_diving/dive.wmv
dan heb je toch wel lef
Ik ken wel Nancy Mitford. ("Brains don't come from America, where an university is a large white building with a swimming pool".)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:45 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja met de juiste belichting kom je een heel end, cowboy!
ik vind deze avatar ook wel heel schattig, daar mee vergeleken zijn mijn eigen tekeningetjes nog stoer!
ken je de verhalen van de saki (pseudoniem van engelse schrijver hugh munro)? probeer ze eens inhet engels te vinden, ik denk dat je ze wel wat vind. satire op de engelse high-society uit begin 20ste eeuw, heel gemeen en met veel fantasie. saki stierf in 1916.
Inderdaad, dat is dan wel weer triest.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:29 schreef Vlarp het volgende:
En het toont ook aan hoe slecht de beveiliging is bij de OS....
Ach, al die dreigementen, ik gok dat het lang niet zo ernstig is. Maar het is wel triest ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is dan wel weer triest.
Ik las ergens een verhaal dat een journalist drie namaakbommen - die er echter erg echt uitzagen - tijdens de openingsceremonie in het stadion heeft weten te plaatsen zonder dat ze zijn opgemerkt, en dat hij tot op 20 meter van de VIP-tribune wist te komen
Het verbaasd me eigenlijk dat er nog niks ernstigs gebeurd is...
LOL! Dat tutu-tje!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:25 schreef XMN8R het volgende:
gisteren op de Olympische Spelen: http://dl5.ouyks.com/other/olympic_diving/dive.wmv
dan heb je toch wel lef
Ik geloof ook niet zo in die grote dreigementen, maar als een lolbroek in een tutu op een springplank kan komen, dan is een gek met een aandachtsprobleem ook zo ergens anders binnengedrongen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:33 schreef Vlarp het volgende:
Ach, al die dreigementen, ik gok dat het lang niet zo ernstig is. Maar het is wel triest ja.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:30 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik ken wel Nancy Mitford. ("Brains don't come from America, where an university is a large white building with a swimming pool".)
o ja die link vond ik ook al op een engels forum!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:45 schreef G_E het volgende:
Ajuu, ajuu!
Ik heb Saki gevonden op http://gutenberg.net
Omdat het al zo oud is, rust er geen auteursrecht meer op en staat z'n werk gewoon online bij Project Gutenberg.
de eerste 4 titels, de rest is overigen (de laatste een novelle)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:49 schreef G_E het volgende:
Saki (1870-1916):
Beasts and Super-Beasts
Chronicles of Clovis
Reginald
Reginald in Russia, and other stories
The Toys of Peace, and other papers
The Unbearable Bassington.
ik wou nog iets zeggen maar ik ben het kwijt. ik ben moe, en jij?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
Euhm. Ja. Ofzo..
Euhm. Ja. ik ook. Denk ik. En verveeld. Dat was het wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:56 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik wou nog iets zeggen maar ik ben het kwijt. ik ben moe, en jij?
niks op tv ook? weet ik veel. tis benauwd in mijn huis.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm. Ja. ik ook. Denk ik. En verveeld. Dat was het wel zo'n beetje.
*bekijk*quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:43 schreef WAik het volgende:
nou, ik heb vakantie en genoeg te doen!(vakantiewerk, intro nu
)
tis me nu eindelijk gelukt om m'n gallery goed werkend te krijgend, dankzij al die sucking binaries, dll's en windows....
geen tijd gehad voor een fotoselectie, dus ook de buttfotos staan erbij, maar tis nu online: http://elmo.adsl.utwente.nl/gallery
en nu ga ik uit!
Thuisquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:45 schreef beaverhausen het volgende:
Waar zit iedereen toch?.
en ook nog in het verkeerde homo-topicquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:48 schreef Vlarp het volgende:
Thuis
Erg mooiquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:54 schreef G_E het volgende:
Iedereen zit naar foute harige ouwe berimpelde mannen te kijken. Geen idee wat ze er in zien, maar goed..
[afbeelding].
Ja, dat is weer een fotootje van mij, zojuist genomen in de vensterbank.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Erg mooi
JAJAquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:17 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
En hier check ik of die ene muggenbult op mijn dij er nog steeds zit..
d'r zijn nog tien mensen geweest die het gezien hebbenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*bekijk*
'morgenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:00 schreef wizarddragon het volgende:
* wiz gaat ook maar slapen en laat HEEL veel afwas achter
Truste
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 04:00 schreef wizarddragon het volgende:
* wiz gaat ook maar slapen en laat HEEL veel afwas achter
Truste
auwww!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:53 schreef ysklontje2000 het volgende:
Goedemorgen lieverds!
hallo jij bent kloontje?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou nu NathaN hier niet meer post neem ik zijn plaats maar in.
Hoe raad je dat zo?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:00 schreef Cairon het volgende:
[..]
hallo jij bent kloontje?
Alleen daarom al was QaF UK al veel leuker.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:09 schreef Semisane het volgende:
kloon of geen kloon...Stuart Alan Jones of wel Aidan Gillen in real life is cute.![]()
Alleen in real life ook erg hetero....net als de rest van de QAF cast...van de britse serie dan.....althans dat zeggen ze op de DVD. Ik wil het wel eens waar niet geloven, maar doe het toch maar.
als iemand die ooit 7 klonen had die actief postten ruik ik er een op een afstand van veertien postsquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoe raad je dat zo?
Nou zo moelijk ben ik niet te raden hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
als iemand die ooit 7 klonen had die actief postten ruik ik er een op een afstand van veertien posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |