Ik vertrouw Vandale.. Het is de topic.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:12 schreef ysklontje2000 het volgende:
Ik blijf erbij dat het dit topic moet zijn en dan wel omdat het gewoon beter klinkt.
Klopt, taaltechnisch heb je gelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vertrouw Vandale.. Het is de topic.
Whaha had ik volgens mij tijdens 6 vwo examen Nederlands gedaan. Zo veel mogelijk "een" of verkleinwoorden gebruiken.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:16 schreef Weemz het volgende:
Anders neem je gewoon een topic...
quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:23 schreef G_E het volgende:
Wat een bejaardenauto. Echt iets waarmee de Grijzenhoofdenmaffia van de Blokker in Abcoude naar de Blokker in Beek en Donk gaat, in de hoop dat ze daar nog wel die ene kitscherige porceleinen miniatuur molen hebben..
quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Lijkt me lachen als jij dat als auto van de zaak krijgt. Dat je dan geen keuze hebt, maar gewoon een leasebak krijgt voorgeschoteld met heel groot de naam van Het Bedrijf op de zijkant geplakt!
Pas maar op...quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:27 schreef G_E het volgende:
[..].
Golden Retrievers zijn haske liev hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:37 schreef G_E het volgende:
Of zou je bij zo'n MG verplicht een golden retriever moeten kopen?.
Dat zeggen ze ook over kinderen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Golden Retrievers zijn haske liev hoor..
Ja, maar Golden Retrievers zelfs liev op de momenten dat je een kind liever op zijn kinnetje zou willen laten stuiteren..quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:42 schreef G_E het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook over kinderen..
Beefmans!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi. enzo..
Altijd dus?quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja, maar Golden Retrievers zelfs liev op de momenten dat je een kind liever op zijn kinnetje zou willen laten stuiteren..![]()
Timmah!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Beefmans!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |