abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21334587
Vervolg van Wachten op het tweede streepje #41

7 augustus Pizzakoeriertje NOD
18 augustus Slaapmeisje Fertikliniek (10.00 )
20 augustus Justy_the_chipmunk NOD
24 augustus minoes1967 NOD
25 augustus Girly bloeduitslag
26 augustus Merisse NOD
28 augustus snakelady NOD

1 september minoes1967 GYN
2 september lunastar NOD
6 september Slaapmeisje NOD
6 september Merisse Bloeduitslag
7 september Girl24 NOD
10 september Pizzakoeriertje NOD
16 september LittleWoodstock MRI 10.00
17 september Jonnetje NOD

Datum onbekend: Marie79 wacht op WOD

[ Bericht 49% gewijzigd door Karin op 17-08-2004 11:11:26 ]
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_21334602
je bent me net voor
pi_21334662
Lieverds, bedankt voor jullie positieve verhalen doet me goed en daardoor begin ik er ook wat meer in te geloven. Want jullie hebben gelijk dat het eigenlijk geen beter nieuws kon zijn gegeven de omstandigheden. (LW )

Slaapmeisje ik ga onwijs voor je duimen dat het gewoon in 1 keer raak is bij je want potjedikkie jij bent nou ook wel eens aan de beurt. Succes!

We zijn nu net thuis van kat wegbrengen en nu kunnen we pas koffers gaan pakken.
Tot over 2 weken.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2004 @ 22:49:49 #4
81992 Githa
pi_21334697
fijne vakantie Merisse ..... geniet er lekker van
pi_21334866
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 22:49 schreef Githa het volgende:
fijne vakantie Merisse ..... geniet er lekker van
ik ga met githa's post mee.. geniet ervan merisse..

maandag 16 augustus 2004 @ 23:01:42 #6
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21335021
Van hieruit ook een heel fijne vakantie gewenst, Merisse! Jullie hebben het zeker wel even verdient!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_21335260
Merisje fijne vakantie! geniet er van, lekker eruit en ontspannen en genieten van heerlijk Italiaans eten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 16 augustus 2004 @ 23:12:16 #8
93804 Pizzakoeriertje
Je blijft mijn nummer 1!!
pi_21335334
Hallo Allemaal!

Was wat op internet aan het sneupen en vond een leuk stukje over hoe je je eiersprong kan vaststellen op een hele goedkope manier. Misschien dat iemand er baat bij heeft of het keer wil proberen.

Zelf de eisprong vaststellen

Steek je vinger in je vagina en zorg dat je wat slijm/afscheiding op het topje van je wijsvinger krijgt;
Druk het topje van je wijsvinger tegen het topje van je duim;
Trek beide vingertoppen uit elkaar.

In je vruchtbare dagen trek je dan een ongebroken, glinsterende draad tussen je vingers. Wanneer je niet in je vruchtbare dagen bent, kun je geen draadje trekken van dit slijm.

Je kunt één of meerdere keren per dag controleren hoe het slijm er uitziet, bijvoorbeeld als je naar de wc gaat. De meeste vrouwen kunnen met deze eenvoudige en goedkope methode hun vruchtbare dagen vaststellen.

Nou jah ik hoor wel wat jullie er van vinden!
pi_21335573
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:12 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Hallo Allemaal!

Was wat op internet aan het sneupen en vond een leuk stukje over hoe je je eiersprong kan vaststellen op een hele goedkope manier. Misschien dat iemand er baat bij heeft of het keer wil proberen.

Zelf de eisprong vaststellen

Steek je vinger in je vagina en zorg dat je wat slijm/afscheiding op het topje van je wijsvinger krijgt;
Druk het topje van je wijsvinger tegen het topje van je duim;
Trek beide vingertoppen uit elkaar.

In je vruchtbare dagen trek je dan een ongebroken, glinsterende draad tussen je vingers. Wanneer je niet in je vruchtbare dagen bent, kun je geen draadje trekken van dit slijm.

Je kunt één of meerdere keren per dag controleren hoe het slijm er uitziet, bijvoorbeeld als je naar de wc gaat. De meeste vrouwen kunnen met deze eenvoudige en goedkope methode hun vruchtbare dagen vaststellen.

Nou jah ik hoor wel wat jullie er van vinden!
Ik was al van plan om deze te doen als ik ooit met de pil stop Ik ben wel van de experimenten, en gelukkig niet vies van mezelf (al was die pies op mijn hand toen ik in dat ijzeren potje moest mikken wel wat minder).

Ik voel trouwens duidelijk dat er eerdaags streepjes van de goede soort komen voor Slaapmeisje en Merisse... ik voel het gewoon Een dan een streepjesflow voor iedereen! Dit wordt een leeg topic! JAAAH !

Okee, ik moet minderen met de suiker voor het slapengaan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21335581
PIZZAKOERIERTJE....dit doet/deed slaapmeisje altijd en wij letten er dus ook wel op,maar niet iedereen neemt dit slijm waar
Groetjes,Minoes
pi_21335694
SYRENA...hahahahha toppie meis,we gaan gewoon met de hele bubs naar z&g,weg hier,ff stofnesten ruimen,hahha
Je kunt met afvegen dat slijm ook wel zien,hoef je niet te poeren,maar goed,ieder z'n meug

MERISSE....waar ga je heen bij t gardameer???Ook naar San Felice de Benaco???Hotel casimiro,daar waren wij op honeymoon.

Groetjes,Minoes
pi_21336698
Merisse, fijne vakantie!

Pizzakoeriertje, helaas heb ik altijd last van afscheiding, dus ik denk dat die test bij mij niet helpt.

Ik zit nog te twijfelen of ik wel of niet met cb ga testen. Misschien ocer een weekje als ik dan nog niet ongi ben.
pi_21337650
Kan iemand mijn nod uit het lijsje halen? Helaas heb ik geen nod meer. Bedankt!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 07:50:19 #14
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21340587
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:12 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Was wat op internet aan het sneupen en vond een leuk stukje over hoe je je eiersprong kan vaststellen op een hele goedkope manier.

Slaapmeis, ik denk aan je en duim voor je morgen! Oók als ik zelf lig te bevallen
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 09:37:10 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21341278
Slaapmeisje, ik ga je nu alvast even succes wensen, want ik ga dat verder vandaa vast vergeten. Maar morgen duim ik voor je hoor! Ik hang dan toch in de lucht, dus duim al voor een 'behouden vlucht', dus voor jou erbij duimen is een kleine moeite!

Heel veel succes!
pi_21342298
Slaapmeisje aangezien ik een vergiet ben tegenwoordig ga ik je ook nu vast suc6 wensen want ook ik vergeet het anders geheid!

Suc6 meis!
  FOK!fossiel dinsdag 17 augustus 2004 @ 12:38:17 #17
2628 Karin
pi_21344854
Ongesteld geworden Ingrid19? Jammer
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:05:56 #18
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21345421
Inderdaad is de slijmvliesmethode een hele goeie methode om je eiersprong vast te stellen. Ik heb dit al meer dan een jaar gedaan en pas de laatste twee maanden van dat mooie doorzichtige rekbare slijm ontdekt. Volgens mij een heel goed teken dat mijn *firewall* zich weer aan het herstellen is, maar dat heb ik de fertikliniek niet gezegd omdat ik bang was dat ze de IUI dan zouden afblazen

Merisse, helaas ben ik te laat om je een hele fijne vakantie te wensen. Ben in ieder geval erg blij voor je dat ze iets hebben kunnen ontdekken in je bloed en dat daar ook wat aan gedaan kan worden.

Voor de rest van de lieverds hier (Syrena dat vissen van de naald uit het metalen potje was inderdaad een beetje ) allemaal hartstikke bedankt dat jullie aan me denken morgen. Brighteyes, alvast een fijne vakantie. Ook Sugar tijdens het bevallen... ik lach me rot. Enneh Xanthe, nu al last van zwangerschapsdementie Zal ik dan ook maar aan jullie denken als ik morgen weer met de *benen wijd, vraagt om gezelligheid* lig?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_21345823
Ja Slaapmeisje sinds ik zwanger ben vergeet ik gerust afspraken , terwijl ik normaal een wandelende agenda ben hahaha...
Erg irri soms , maar goed nu ik het weet schrijf ik mijn al mijn afspraken 3 dubbel op
Het went snel om zo'n vergiet te hebben in je hoofd
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:53:18 #20
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21346475
Ach Xanthe, we hebben allemaal wel wat hoor en jij hebt tenminste een excuus Ik zat namelijk al de hele ochtend te refreshen op Wachten op het tweede streepje deel 41 in mijn active topics list en had helemaal niet in de gaten dat er allang een nieuw deeltje was aangemaakt Laten we het bij mij dan maar houden op de zenuwen voor morgen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_21349049
Die zenuwen kan ik me heel goed voorstellen , had ik ook erg veel last van toen we net begonnen met behandelingen , naar mate je meer behandelingen hebt gehad (en ik hoop dat dat niet nodig is voor je) weet je wat er op je afkomt en word je een ietsje minder zenuwachtig.
pi_21349057
Lieve Merisse, een dubbel gevoel zul je zeker gehad hebben.
Ik dacht alleen maar ow, wat goed dat ze toen naar de dokter is gegaan.
In zo'n tijd al zover zeg.
Dikke knuffel we gaan voor een duidelijke uitleg na september en een positief resultaat.
Momenteel ben je op vakantie geniet ervan samen met je mannetje.

Lieve Slaapmeisje, morgen wordt een gigantische spannende dag voor.
Ik zal duimen.
Dikke knuffel.

Lieve Renegate toen ik zondag het nieuws zag moest ik stiekum aan je denken.
Lieve meid, ik heb je al ff hier niet meer gezien. Ik hoop dat alles goed met je is.

Hartje, je zal hetzelfde wel hebben als mij.
4 weken niet aanwezig geweest en nu komt alles op je af.

Andere dames ik hoop dat het met iedereen goed gaat.

Dikke knuffel en
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2004 @ 15:51:25 #23
81992 Githa
pi_21349139
en hoe is het met jou Jolene ? .... fijne vakantie gehad en natuurlijk hoe is het afvallen en stoppen met roken je vergaan in de vakantie ? ... ik ben reuze nieuwsgierig
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 16:26:30 #24
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21349997
Slaapmeisje, ontzettend veel succes gewenst morgen meid!! Ik ga enorm voor je duimen!!! Ik vind het echt spannend, want je draait al vanaf het eerste ''2e streepjestopic'' mee, dus jij bent voor mij de eerste die naar Z&G gaat verhuizen, en daarna Merisse (gedeelde eerste plaats eigenlijk )

Nogmaals heel veel suc6!!

Girly, lekker vaag gedoe allemaal met verschillende gyn's. Of dat nou met of zonder Oxazepam is, het blijft onhandig als ze allebei andere dingen zeggen, en elkaar daar niet van op de hoogte brengen. Als je je duf voelt daardoor: misschien kun je proberen om van te voren evt. vragen op te schrijven, dan sta je bij de afspraak zelf niet zo voor het blok. voor jou!

Merisje-wisje, hopende dat je het nog leest (anders wellicht in i-netcafe ofzo): een hele fijne vakantie gewenst! Over twee weekjes weer verderbeppen hier!

Liefs aan alle dames!

LW

PS: Ingrid: jammer dat je een negatieve test had trouwens! Op naar de volgende ronde!
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 16:29:33 #25
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21350095
Oja BrightEyes: jij ook een prettige vakantie gewenst, een goede reis (een ''behouden vlucht'' ) en geniet er maar lekker van!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_21350410
Alles hier goed hoor.
Ben wel iets aangekomen in de vakantie maar dat hebben we er zo weer af.

Roken is nu ff zwaar.
Omdat het nu wat drukker is..heb ik heel erg de neiging.

Verder heel druk met ons poezenkindje wat ondertussen groeit als kool.
Het is ook zo'n dotje.

Volgende week trouwt een vriendin van me en gaan we de dag daarop op minicruise met het bruidspaar en wat fam. lijkt me helemaal top.

LW, hoe is het met jou?
Ik weet dat je de 16de de MRI hebt.
Leef je daar gemakkelijk naar toe?
Weet het niet duidelijk te brengen.

Beaker, hoe is het met jou?
dikke knuffel

Maar huh, wiens zijn verjaardag was ik nou vergeten...
Wie hoorde nou in dat rijtje Merisse, Hartje Jolene??

Ik probeer deze week zoveel mogelijk te volgen.
en ook nog eens te reageren.

Dikke knuffel iedereen
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:29:01 #27
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21352843
Merisse, als je dit nog leest, een hele fijne vakantie.

Gisterenavond had ik een miniscuul klein beetje bloedverlies, echt maar een paar drupjes, misschien dat ik dus vervroegd ongesteld wordt.
Mijn onderrug doet wel flink pijn en dat heb ik altijd.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_21353433
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 12:38 schreef Karin het volgende:
Ongesteld geworden Ingrid19? Jammer
Nee, niet ongesteld en niet zwanger
Dus ik doe maar niet meer aan nod enzo, want ik word er niet wijzer van. Ze zeggen dat je het om de dag moet doen, misschien gaan we dat maar proberen...
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2004 @ 20:33:28 #29
81992 Githa
pi_21355844
Dat heeft bij wel tot succes geleid Ingrid maar het is natuurlijk super vervelend dat je ook niet ongesteld wordt...dat maakt alles nog is extra onzeker....sterkte hoor meid dat alles maar snel weer normaal op gang komt
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2004 @ 21:44:08 #30
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21357642
Hoe lang is het nou geleden dan Ingrid dat je voor het laatst ongesteld bent geweest? Zeker de eerste paar maanden kan het zijn dat je lichaam nog moet herstellen van pilgebruik. Geef je lichaam gewoon even de tijd joh en als je het om de dag wilt doen of elke dag, tja waarom niet
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2004 @ 21:46:12 #31
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21357697
Snakelady, jij hebt je NOD toch pas 28 augustus? Nou dan ben je wel heel vroeg ongesteld hoor.... ben benieuwd hoe het verder met je gaat. Moeilijk he, wachten
  FOK!fossiel dinsdag 17 augustus 2004 @ 21:51:59 #32
2628 Karin
pi_21357857
Slaapmeisje heel veel succes morgen!!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 21:53:50 #33
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21357920
De duimen zijn al helemaal warmgedraaid Slaapmeisje ! Toerental wordt morgen opgevoerd
... ♥ ik mis je ♥
pi_21357995
Ingrid, misschien zijn het wel de spanningen omstreeks deze periode.
Wel of niet zwanger.
Of wat slaapmeisje al zegt: het pilgebruik.
Ben trouwens benieuwd wanneer mijn eerste rode duiveltjes weer komen.
24 aug loopt mijn prikpil af.
In my dreams I fly around the world and visit many places.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 22:09:58 #35
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21358354
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 21:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
Snakelady, jij hebt je NOD toch pas 28 augustus? Nou dan ben je wel heel vroeg ongesteld hoor.... ben benieuwd hoe het verder met je gaat. Moeilijk he, wachten
Of het echt 28 augistus is wet ik niet, ik ben de ene keer een paar dagen te vroeg ongesteld en de nadere keer weer een paar dagen te laat, niet echt regelmatig dus.
Maar idd, wachten is heel moeilijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_21358364
Slaapmeisje, mn duimen zijn zich helemaal jompels aan het draaien voor je.

Succes morgen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_21358844
Slaapmeisje, succes morgen!! Ik hoop zo dat het nu eindelijk jullie beurt is om lekker zwanger te worden! Je hangt al veel te lang in het 2e streepje topic rond

en deze zijn voor jou morgen
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 22:31:37 #38
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21358958
S L A A P M E I S J E
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † dinsdag 17 augustus 2004 @ 22:35:33 #39
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21359058
Jompels, nog 1 nachtje slapen en dan is het zover Ik hoop heel erg dat mijn eitje groot genoeg is morgen, maar het zal eerst denk ik wel bij een follikelmeting blijven. Als mijn eitje dan op redelijke grootte is dan zullen ze me een injectie geven met een of ander hormoon om de eisprong te stimuleren zodat ik uiterlijk vrijdag de IUI krijg. Natuurlijk duim ik me suf dat vannacht mijn eitje een groeispurt krijgt

Jullie duimpjes en jompelmeisjes maken me superblij *waar zit die malle emosmilie nou?* Nou ja, jullie begrijpen het wel. Kben supernerveus maar kijk tevens uit naar het moment. Poe hee, dit is pas de IUI.... ik moet mezelf nog wel een beetje inhouden anders overleef ik die wachtweken nooit
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 22:46:04 #40
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21359364
Slaapmeisje heel veel succes mrogen. En vanacht om de nacht door te komen
pi_21359914
Slaapmeisje succes morgen!

30 april had ik mijn laatste pilongi, 14 juni donkerbruin spul, een paar dagen, toen 11 juli donkerbruin spul een paar dagen, nu niks meer, had volgens de berekeningen 7 augustus nod. Maar ja...
Volgens de huisarts kan ik dat donkerbruine spul wel als ongi rekenen.
Ik heb nu een klein beetje last van buikkrampjes. Ik vermoed dat ik deze week ongesteld word.
Ik hoop dat het nu een echte ongestelheid is, met bloed. Ik heb nu het idee dat mijn lichaam 'het niet doet', daar word ik onzeker en een beetje bang van. Maar helaas, ik kan niks andeers doen dan afwachten.
pi_21359917
Ik dacht dat je helemaal geen hormonen kreeg , maar je krijgt dus de pregnyl toe gedient.
Die moest ik zelf spuiten.
(Pregnyl is het hormoon dat van de urine van zwangere vrouwen word gemaakt).
24 tot max. 36 uur na de injectie krijg je dan de IUI en daarna de zware wacht weken.

Voor mezelf maakte ik een kalender die ik elke dag kon afstrepen , vanaf dag 1 (menstruatie) , de IUI en dan door tot dag 35 omdat je dan toch zekerheid zou moeten kunnen hebben (afhankelijk van welke cd je de IUI krijgt), anders ging ik elke dag weer de boel natellen in mijn agenda.
Misschien kunnen ze je een testdag geven? Als je die dag niet ongestdl geworden bent het de juiste dag is om te gaan testen....

Slaapmeisje ik hoop echt dat het nu eindelijk eens mag gaan gebeuren en dat de maand september jouw maand word!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:24:37 #43
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21360380
Slaapmeisje heeeel veeeel succes morgen!!!!
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2004 @ 00:00:22 #44
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21361297
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 23:05 schreef Ingrid19 het volgende:
Slaapmeisje succes morgen!

30 april had ik mijn laatste pilongi, 14 juni donkerbruin spul, een paar dagen, toen 11 juli donkerbruin spul een paar dagen, nu niks meer, had volgens de berekeningen 7 augustus nod. Maar ja...
Volgens de huisarts kan ik dat donkerbruine spul wel als ongi rekenen.
Ik heb nu een klein beetje last van buikkrampjes. Ik vermoed dat ik deze week ongesteld word.
Ik hoop dat het nu een echte ongestelheid is, met bloed. Ik heb nu het idee dat mijn lichaam 'het niet doet', daar word ik onzeker en een beetje bang van. Maar helaas, ik kan niks andeers doen dan afwachten.
Ingrid meissie het is heel normaal als je lichaam nog wat meer tijd nodig heeft om weer alles zelfstandig te doen hoor. Ik kan me heeeel goed voorstellen hoe je je nu voelt omdat ik zelf in het begin 3 maanden niet ongesteld werd. Sterkte met afwachten en ik weet zeker dat het helemaal goed komt met je hoor
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2004 @ 00:04:12 #45
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21361399
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 23:05 schreef Xanthe het volgende:
Ik dacht dat je helemaal geen hormonen kreeg , maar je krijgt dus de pregnyl toe gedient.
Die moest ik zelf spuiten.
(Pregnyl is het hormoon dat van de urine van zwangere vrouwen word gemaakt).
24 tot max. 36 uur na de injectie krijg je dan de IUI en daarna de zware wacht weken.

Voor mezelf maakte ik een kalender die ik elke dag kon afstrepen , vanaf dag 1 (menstruatie) , de IUI en dan door tot dag 35 omdat je dan toch zekerheid zou moeten kunnen hebben (afhankelijk van welke cd je de IUI krijgt), anders ging ik elke dag weer de boel natellen in mijn agenda.
Misschien kunnen ze je een testdag geven? Als je die dag niet ongestdl geworden bent het de juiste dag is om te gaan testen....

Slaapmeisje ik hoop echt dat het nu eindelijk eens mag gaan gebeuren en dat de maand september jouw maand word!
Hoi Xanthe, de eerste twee keer IUI krijg ik geen hormonen in de zin van dagelijks. De arts heeft alleen wel gezegd dat mocht het erop lijken dat mijn eisprong in het weekend zou vallen, ik een injectie krijg twee dagen voor de vrijdag om mijn eisprong op te wekken. Ik weet natuurlijk niet hoe groot mijn eitje zal zijn morgen. Wel weet ik dat mijn bmm weer behoorlijk hoog zit en dat is voor mij een duidelijk teken dat de eisprong wel al onderweg is.

Er zit na de IUI niets anders op dan wachten en ik zal proberen er drukke weken van te maken om zo weinig mogelijk na te hoeven denken. Mijn cyclus houdt ik bij in mijn agenda en dat elke dag natellen in de agenda ken ik maar al te goed

Nu ga ik echt proberen nog wat te slapen
pi_21361641
Slaapmeisje.. ik wens je veel succes morgen..

Dikke kus en knuf speciaal voor JOE

liefs shir
pi_21361798
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 00:00 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Ingrid meissie het is heel normaal als je lichaam nog wat meer tijd nodig heeft om weer alles zelfstandig te doen hoor. Ik kan me heeeel goed voorstellen hoe je je nu voelt omdat ik zelf in het begin 3 maanden niet ongesteld werd. Sterkte met afwachten en ik weet zeker dat het helemaal goed komt met je hoor
Dank je!
Ik weet dat ik niks te klagen heb, helemaal omdat ik nog maar zo kort bezig ben. Maar toch...
Je gaat er toch vanuit dat je haast meteen weer ongesteld word.
Ik zal proberen om geduldig te zijn. Ik heb nu overigens last van buikkrampjes.

Slaapmeisje nogmaals suc6 morgen!

We gaan morgen naar de Apenheul toe! Als we terug zijn lees ik vast wel hoe het is gegaan.

Liefs Ingrid
pi_21362166
quote:
En dan gaat hier het dak er echt af!

Sterkte morgen. Ben benieuwd hoe het allemaal verloopt. Vreselijk spannend hoor!!
mooi he, alles
pi_21364928
Slaapmeisje, ik denk aan je en duim me suf vandaag! En de komende weken natuurlijk!
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2004 @ 08:36:56 #50
81992 Githa
pi_21365366
slaapmeisje heel veel succes vandaag ...... ik zal de kaarsjes laten branden
pi_21365442
Lieve Slaapmeisje en Slaapvriendje, heel veel succes vandaag.
Denk aan jullie...
  Jubileum moderator woensdag 18 augustus 2004 @ 09:19:03 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21365717
Lieve, lieve Slaapmeisje en Slaapvriendje

Ik denk aan jullie en duim de blaren op mijn duimen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 18 augustus 2004 @ 09:26:51 #53
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_21365804

Lief Slaapvrouwtje en Slaapmannetje, ik jompel me hier de jompels voor jullie!!

Fok!hokker... en NietKlieker.
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2004 @ 09:31:56 #54
43556 miss_dynastie
pi_21365868
Slaapmeisje en vriendje, heel veel succes vandaag
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2004 @ 09:31:59 #55
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21365869
Hoi lieffies allemaal hier! Ik heb een behoorlijk slapeloze nacht gehad door een rotmug op de slaapkamer. Nog geprobeerd om op de bank in de woonkamer te gaan slapen, maar dat vond mijn kat veel te gezellig. Uiteindelijk om 02.30 uur weer naar de slaapkamer gegaan om toch nog een paar uurtjes te pitten

Nog even een bakkie koffie op kantoor (na wat mailgecheck en klusjes waar ik niet al te veel bij na hoef te denken ) en dan samen met Slaapvriendje richting kliniek. Echt geeeen idee wanneer ik terug ben want dat hangt af van mijn superei

Tot straks
pi_21366040
zet 'm op slaapmeisje!

en goed nieuws voor Djeez & Ingrid: er heeft zich een kolonie ooievaars in Drente gesetteld hoorde ik!
  woensdag 18 augustus 2004 @ 09:56:27 #57
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21366161
Slaapmeisje, ik ben natuurlijk gruwelijk te laat, maar ik wilde je toch even heel veel succes wensen!

woensdag 18 augustus 2004 @ 10:03:57 #58
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21366276
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 16:41 schreef jolene het volgende:
Alles hier goed hoor.
Ben wel iets aangekomen in de vakantie maar dat hebben we er zo weer af.

Roken is nu ff zwaar.
Omdat het nu wat drukker is..heb ik heel erg de neiging.

LW, hoe is het met jou?
Ik weet dat je de 16de de MRI hebt.
Leef je daar gemakkelijk naar toe?
Weet het niet duidelijk te brengen.
Haai Jolene!

Eh....hoe bedoel je dat laatste ''weet het niet goed te brengen''? Heb ik niet duidelijk aangegeven hoe ik tegenover de MRI sta?
Nou, ik ben er heel benieuwd naar, mede ook omdat ik er bij de gyn zelf in eerste instantie al op aan had gedrongen. Ze zei later dat ze het zelf had willen adviseren nav tweede bloedonderzoek.
Met andere woorden: ik leef er heel makkelijk naartoe. Ik heb er geen naar of raar gevoel over, ook geen zenuwen. De MRI zal duidelijkheid brengen en dat is heel prettig.
Zo duidelijk genoeg gebracht?

Kan me voorstellen dat het roken nu verleidelijk is, in drukkere tijden. Maar hou vol!!! Achteraf kun je jezelf een driedubbele schouderklop geven! Zet em op.

LW

PS: Lief katje trouwens (iemand postte laatst een superlief fotootje van het beestje, echt een schatje )
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2004 @ 11:35:18 #59
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21367931
Hallo daar ben ik weer... nog geen IUI gehad omdat mijn eitje nog niet groot genoeg is (16.8 mm voor de kenners). Wel weten we nu meer over hoe ze het bij die kliniek doen. Ik heb Ovulatietesten meegekregen en moet morgenochtend een test doen. Als die positief is dan is de inseminatie op vrijdag. Als die negatief is, dan krijg ik dus geen injectie maar dan hebben we vette pech omdat de eisprong dan waarschijnlijk in het weekend gaat gebeuren... en dan is het op naar volgende maand.

Nu dus maar duimen dat ik morgen een positieve ovutest heb ik mag in ieder geval twee streepjes piesen ook al is het nog geen zwangerschapstest
  Jubileum moderator woensdag 18 augustus 2004 @ 11:37:17 #60
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21367973
Oke dan, *doorduimt tot morgenochtend*

zet hem op eitje!!!!!!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_21368041
Ojé Slaapmeisje........ssssspannend dus morgen.
We jompelen gewoon door hoor ........mn duimen zijn helemaal in de jompelstemming.
Dat je morgen maar de eerste 2 streepjes mag zien

komt het door de vakantie dat ze het weekend nix doen?
pi_21368044
wow slaapmeisje, spannend!!

met al die jompelmeisjes speciaal voor jullie moet dat eitje gewoonweg groeien!! wij juichen het wel naar de een goed formaat!

pi_21368098
SLAAPMEISJE.....ik hoop dat je eitje nog ff een groeispurt maakt,hoe groot denken ze dat ie morgen of vrijdag is?Of weet je dat niet?.
Ehm.......ff stiekumme gedachte...kan je niet zeggen dat ie positief is,als je m toch negatief piest morgenochtend
Of mag je maar zoveel keer iui???.
Groetjes,Minoes
pi_21368244
Slaapmeisje, wat spannend...
Gaat duimen voor een gigantische groeispurt...*O*
pi_21368327
Slaapmeisje oef wat spannend zeg!
Ik ga ook enorm voor je duimen dat je morgen alvast 2 streepjes piest
zet 'm op slaapeitje
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2004 @ 11:53:10 #66
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21368382
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 11:40 schreef easy-going het volgende:
komt het door de vakantie dat ze het weekend nix doen?
Helaas werken ze standaard niet in het weekend Waarschijnlijk doen ze dat in de grotere ziekenhuizen wel hoor, maar deze kliniek is bij ons om de hoek en omdat we toch al zoveel tijd kwijt zijn aan afspraken enzo, is een ziekenhuis verder weg nog lastiger.
pi_21368456
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 11:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hallo daar ben ik weer... nog geen IUI gehad omdat mijn eitje nog niet groot genoeg is (16.8 mm voor de kenners). Wel weten we nu meer over hoe ze het bij die kliniek doen. Ik heb Ovulatietesten meegekregen en moet morgenochtend een test doen. Als die positief is dan is de inseminatie op vrijdag. Als die negatief is, dan krijg ik dus geen injectie maar dan hebben we vette pech omdat de eisprong dan waarschijnlijk in het weekend gaat gebeuren... en dan is het op naar volgende maand.

Nu dus maar duimen dat ik morgen een positieve ovutest heb ik mag in ieder geval twee streepjes piesen ook al is het nog geen zwangerschapstest
Wat spannend en ook zo onzeker allemaal!
Ik hoop voor je dat je een 2e streepje gaat piesen , maar vind het ook raar dat men niet zegt dat je morgen een Pregnyl spuit kunt krijgen.
2mm per dag en een eitje moet minimaal 18mm zijn voor de Pregnyl , dat is dus morgen.
Dan groeit ie nog even door en krijg je vrijdag de eisprong met een eitje dat rond de 22mm zou zijn.
Maar goed het is natuurlijk het mooiste als je zonder prikken zwanger zou mogen worden en je gewoon een positieve test in je handen hebt!
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2004 @ 11:56:57 #68
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21368474
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 11:41 schreef minoes1967 het volgende:
SLAAPMEISJE.....ik hoop dat je eitje nog ff een groeispurt maakt,hoe groot denken ze dat ie morgen of vrijdag is?Of weet je dat niet?.
Ehm.......ff stiekumme gedachte...kan je niet zeggen dat ie positief is,als je m toch negatief piest morgenochtend
Of mag je maar zoveel keer iui???.
Groetjes,Minoes
Helaas staat er voor ons 2 x IUI zonder hormonen en dan 2 x IUI met hormonen gepland. En ze checken de grootte van het eitje ook door middel van een vaginale echo dus ik denk niet dat ze daar intrappen
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2004 @ 12:00:54 #69
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21368567
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 11:56 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Wat spannend en ook zo onzeker allemaal!
Ik hoop voor je dat je een 2e streepje gaat piesen , maar vind het ook raar dat men niet zegt dat je morgen een Pregnyl spuit kunt krijgen.
2mm per dag en een eitje moet minimaal 18mm zijn voor de Pregnyl , dat is dus morgen.
Dan groeit ie nog even door en krijg je vrijdag de eisprong met een eitje dat rond de 22mm zou zijn.
Maar goed het is natuurlijk het mooiste als je zonder prikken zwanger zou mogen worden en je gewoon een positieve test in je handen hebt!
Ontzettend spannend allemaal en zeker omdat we alleen maar kunnen hopen en wachten totdat mijn slaapeitje wakker wordt en een flinke groeispurt inzet. Vorig keer sprong mijn eitje bij 23 mm, dat zal dus inderdaad betekenen dat met 2 mm groei per dag, mijn eisprong precies in het weekend valt (waarschijnlijk dan op zaterdag). Ik probeer de hoop er nog in te houden dat ik morgen een positieve ovulatietest heb, maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat dat gaat lukken.

O ja, Slaapmeisje positief blijven!
pi_21368608
Oeh Slaapmeisje.. Spannund!!!!!!!!
Zet 'm op Slaapeitje!
W ~ H ~ T
pi_21368641
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 12:00 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Ontzettend spannend allemaal en zeker omdat we alleen maar kunnen hopen en wachten totdat mijn slaapeitje wakker wordt en een flinke groeispurt inzet. Vorig keer sprong mijn eitje bij 23 mm, dat zal dus inderdaad betekenen dat met 2 mm groei per dag, mijn eisprong precies in het weekend valt (waarschijnlijk dan op zaterdag). Ik probeer de hoop er nog in te houden dat ik morgen een positieve ovulatietest heb, maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat dat gaat lukken.

O ja, Slaapmeisje positief blijven!
is het niet zo dat bij PCO het eitje vaak ook minder hard groeit?
bij mij kon het zelfs met hormonen echt dagen duren voor het wat gegroeid was. Houden ze daar ook rekening mee? want dan zou het namelijk zonder hormonen best kunnen dat je morgen en overmorgen nog negatief test, maar dat je pas maandag een eitje hebt dat rijp genoeg is...en dat is na het weekend en kunnen ze nog wel IUI doen!
pi_21368689
Lief Slaapmeisje blijf positief...
We gaan gewonnen allemaal duimen dat het eitje echt een groeispurt maakt.
Ik hoop gewoon dat het voor het weekend kan

pi_21368739
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 10:03 schreef LittleWoodstock het volgende:

[..]

Haai Jolene!

Eh....hoe bedoel je dat laatste ''weet het niet goed te brengen''? Heb ik niet duidelijk aangegeven hoe ik tegenover de MRI sta?
Nou, ik ben er heel benieuwd naar, mede ook omdat ik er bij de gyn zelf in eerste instantie al op aan had gedrongen. Ze zei later dat ze het zelf had willen adviseren nav tweede bloedonderzoek.
Met andere woorden: ik leef er heel makkelijk naartoe. Ik heb er geen naar of raar gevoel over, ook geen zenuwen. De MRI zal duidelijkheid brengen en dat is heel prettig.
Zo duidelijk genoeg gebracht?

Kan me voorstellen dat het roken nu verleidelijk is, in drukkere tijden. Maar hou vol!!! Achteraf kun je jezelf een driedubbele schouderklop geven! Zet em op.

LW

PS: Lief katje trouwens (iemand postte laatst een superlief fotootje van het beestje, echt een schatje )
Dit is duidelijk zat.
Ik kon me namelijk voorstellen dat je zenuwen zou hebben.

Miss_D, postte die laatst voor me..
Het is echt een lieverd...

Yep, het niet roken moet ik gewoon vol houden.
En dan nog ff dat gewicht en dan...
  woensdag 18 augustus 2004 @ 13:58:03 #74
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21371421
Hup lief dapper eitje je kunt het !!
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2004 @ 14:03:52 #75
43556 miss_dynastie
pi_21371525
SLAAPEITJE??????????????????????????????????????
Gelieve wakker te worden en snel te groeien, wij moedigen je aan
pi_21371695
Slaapmeisje ik hoop dat je morgen dat tweede streepje piest... maak je er wel een foto van kunnen we allemaal meegenieten hihihi... goooo eutje gooo!!!

En Jolene waarom moest je aan mij denken zondag op het nieuws? Zou ff niet weten wat erop geweest moet zijn..

Verder heb ik maar 1 nieuwtje, en dat is dat ik stop met klussen...ik heb gisteren de gynacoloog gebeld en we doen het niet meer.
Reden hiervoor is NATUURlijk geld.. ik heb geen werk meer, en de toekomst van me man is nog altijd onzeker.. En wil gewoon meer voor onze kindjes.. Mar kan je wel vertellen het doet verdomde auw.. En het voelt ook tegen natuurlijk, 23 cyclussen lang gedroomt en gehoopt, om het nu ineens allemaal te laten vallen.. Maar goe dhet is beter.
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_21371779
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 14:11 schreef Renegate het volgende:
Slaapmeisje ik hoop dat je morgen dat tweede streepje piest... maak je er wel een foto van kunnen we allemaal meegenieten hihihi... goooo eutje gooo!!!

En Jolene waarom moest je aan mij denken zondag op het nieuws? Zou ff niet weten wat erop geweest moet zijn..

Verder heb ik maar 1 nieuwtje, en dat is dat ik stop met klussen...ik heb gisteren de gynacoloog gebeld en we doen het niet meer.
Reden hiervoor is NATUURlijk geld.. ik heb geen werk meer, en de toekomst van me man is nog altijd onzeker.. En wil gewoon meer voor onze kindjes.. Mar kan je wel vertellen het doet verdomde auw.. En het voelt ook tegen natuurlijk, 23 cyclussen lang gedroomt en gehoopt, om het nu ineens allemaal te laten vallen.. Maar goe dhet is beter.
Och lieverd, wat een moeilijke beslissing zeg.
Ik krijg het nu warm en koud tegelijkertijd en weet niet goed wat te zeggen.

Dikke knuffel...

zondag was van de jongen uit Irak...en moest aan jou denken. aan de onzekerheid of je man er nog heen moet stom he
pi_21371982
jolene oww lief dat je aan me dacht!! Ja we zitten nog steeds in onzekerheid, dat heeft ons ook wel een beetje gesteund in de beslissing.. Wij willen graag een papa en een mama voor ons kleintje, en als we er even aan mee kunnen helpen om dit voor elkaar te krijgen doen we dat.
pi_21372088
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 14:24 schreef Renegate het volgende:
jolene oww lief dat je aan me dacht!! Ja we zitten nog steeds in onzekerheid, dat heeft ons ook wel een beetje gesteund in de beslissing.. Wij willen graag een papa en een mama voor ons kleintje, en als we er even aan mee kunnen helpen om dit voor elkaar te krijgen doen we dat.
Het lijkt me nu helemaal moeilijk met alle berichtgevingen die je hoort.
Weten jullie al wel wanneer je definitief uitslag krijgt.
Ik weet dat defensie meestal niet zo snel is..
pi_21372332
nee er is nog niets bekend...
Hij weet wel dat hij OF naar turkije moet alanya (daar hopen we op)
Of afghanistan OF irak of hij blijft thuis lekker helder allemaal he?
pi_21372481
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 14:37 schreef Renegate het volgende:
nee er is nog niets bekend...
Hij weet wel dat hij OF naar turkije moet alanya (daar hopen we op)
Of afghanistan OF irak of hij blijft thuis lekker helder allemaal he?
Nee, totaal niet helder en ik kan me voorstellen dat dit een extra druk op jullie schouders geeft.
en dat dit ook geholpen heeft bij jullie beslissing snap ik ook.

Ow, renegate, ik vind het zo erg, het is jou net als bij slaapmeisje en de rest van de dames zo gegunt.
pi_21372607
dank je wel jolene!! je bent een schat maar dat wist je al wel he

Ik ga hier ook echt wel koekeloeren.. ik wil zeker slaapmeisje naar dat andere topic helpen hoor, tis niet dat ik jullie allemaal vergeet nu, ik zal alleen NOG minder komen dat dat ik al kwam..
pi_21372734
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 14:49 schreef Renegate het volgende:

Ik ga hier ook echt wel koekeloeren.. ik wil zeker slaapmeisje naar dat andere topic helpen hoor, tis niet dat ik jullie allemaal vergeet nu, ik zal alleen NOG minder komen dat dat ik al kwam..
En dat kan iedereen begrijpen.

Dikke knuffel meid
pi_21372885
Ach Renegate, wat een moeilijke beslissing. Na zo lang hopen en ermee bezig zijn. Hopelijk komt er snel een moment waarop het wèl allemaal kan, en dan lukt het vast ook direct.
mooi he, alles
pi_21373210
phileine ik hoop het,
En misschien is het ook wel goed dat we ff rust krijgen... gevoelsmatig niet hihih... maar lichamelijk misschien.. even geen echo's, hormonen, temstaatjes, stress eind van de maand.. we proberen er het positieve er maar uit te halen he.
pi_21373425
*Weer es uit lurk stapt hier*

Slaapmeisje ik denk aan jullie hoor!!! Wat spannend!! Ik hoop dat slaapeitje goed gegroeid is. Ik duim voor jullie!!!

*lurkmodus weer aandrukt *
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 18 augustus 2004 @ 16:17:24 #87
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21374970
Slaapmeisje, ik voor jullie hoor.

Kom op slaapeitje, je kan het, Groei, Groei!!!!!!
  woensdag 18 augustus 2004 @ 16:18:42 #88
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21375020
Renegate, een moeilijke maar ook hele moedige beslissing.
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2004 @ 16:35:55 #89
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21375552
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 14:49 schreef Renegate het volgende:

Hey Renegate, wat lees ik nu? Wat een ontzettend dappere beslissing van jullie zeg. Het verstand is op dit moment boven het gevoel gezet, maar wel met het vooruitzicht dat jullie straks wel genoeg kunnen bieden op het moment dat jullie weer voor een kindje gaan. Sterkte ermee

En wat ontzettend lief dat je, ondanks je eigen situatie, nog aan mij denkt
pi_21375625
Hey kom zeg, heb nu al zoveel deeltjes met je meegelopen, ik laat je nu niet ineens barsten hoor!!
En het is een voordeel nu weet je 100% zeker dat je niet de laatste bent die naar z&g gaat hihi

always look on the bright side of life...
  † In Memoriam † woensdag 18 augustus 2004 @ 16:40:57 #91
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21375737
Das waar Renegate Trouwens een fotootje maken van de positieve ovutest zal waarschijnlijk lastig gaan. Ik moet namelijk met de 2e plas van de dag de test doen en dan zit ik op mijn werk... natuurlijk kom ik hier wel even de uitslag posten.
pi_21376482
ah okay... nou duim me suf kom nou ze kenne je niet weer een maand laten w88....
  woensdag 18 augustus 2004 @ 18:21:37 #93
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21378270
Renegate, wat een moeilijke beslissing. Ik hoop dat jullie snel weer in een stabiele situatie komen!
... ♥ ik mis je ♥
pi_21391271
Goedemorgen allemaal

Slaapmeisje al je tweede plasje gedaan?
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2004 @ 08:45:22 #95
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21391412
ik kan potverdorie nog niet eens twee streepjes piesen op een ovulatietest

Ik zit nu te twijfelen of ik rond 10 uur nog zo'n test moet gaan doen omdat mijn tweede plasje behoorlijk licht van kleur was (niet echt geconcentreerd lijkt me). Ik ben flink teleurgesteld en heb er flink de balen van. Als die klote test vanmorgen niet positief is dan gaat de IUI weer een maand voorbij.... en het kan zomaar zijn dat mijn eisprong volgende maand ook weer in het weekend valt, joeps dan nog eens een maand voorbij. Zo kan het nog wel een jaar duren voordat we een keer opmogen voor de 1e IUI poging
  donderdag 19 augustus 2004 @ 08:50:04 #96
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21391451
Hè bah, Slaapmeiske, dat is klote! Natuurlijk wilden we allemaal dat je nu meteen van start kon gaan met een goed eitje!!!!!!
Maar meis, denk alsjeblieft stap voor stap, boterham voor boterham. Nu is het misschien niet gelukt qua timing, maar volgende keer is alles weer open!!!!!! Hou vol, die maand gaat voorbij, al is het nu gewoonweg ontzettend klote dat ook dit weer eerst tegenzit. Het moest nu maar eens gewoon lekker vlot en goed gaan, hè? Dat moest eigenlijk!!!!!!
Kus!!!! Sterkte en we leven hier allemaal onwijs met je mee. Misschien verzacht dat een klein beetje?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 19 augustus 2004 @ 08:59:19 #97
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21391524
Ik kan me je teleurstelling goed voorstellen Slaapmeisje! Hopelijk gaat het straks beter, en wat die weekenden betreft: mocht dat zo zijn, dan moeten ze maar een gepaste oplossing bedenken hoor, voor mijn part naar een ander ziekenhuis. Succes!
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2004 @ 09:05:55 #98
81992 Githa
pi_21391580
nee he slaapmeisje ...ik had zo met je mee gehoopt dat dat tweede streepje er vandaag zou staan ben er vanacht zelfs mee bezig geweest in mijn slaap...wat ongelofelijk dat het ongeluk wil dat je de weekenden treft maar net als sugar zegt geeft de moed niet op he meid.... de volgende keer is de timing beter en ik blijf vreselijk hopen dat er stromen geluk naar jullie toekomen
pi_21391812
Och, Slaapmeisje...ik had zo meegehoopt.
Geef de moed niet op he.
pi_21391852
slaapmeisje, was het zo'n cassette-test dat je een paar druppeltjes erin moet doen? Want dan moeten er altijd wat meer druppels in dan er op staat. Wie weet is een tweede dan nog wel nuttig. En je kunt het ook nog wat later op de dag proberen (maar dan zou ik het ergens vanmiddag doen), je hebt best kans dat je dan wèl twee streepjes piest. Die LH-piek hoeft niet per se 's ochtends al te zien te zijn.

Wat ik trouwens niet snap is dat ze niet gewoon vrijdag kunnen insemineren als je zaterdag of zondag je eisprong verwacht. Bij gewoon klussen is het toch ook beter het een paar dagen van te voren te doen. Of is dat bij IUI anders en willen ze zo dicht mogelijk op de eisprong zitten?
mooi he, alles
pi_21391935
Slaapmeisje, wat een teleurstelling En wat is het eigenlijk ontzettend frustrerend dat je voor zoiets persoonlijks en speciaals als een kindje afhankelijk bent van openingstijden.
Jammer dat dat niet anders is. Maar ik hoop zo dat het snel toch goedkomt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2004 @ 09:37:00 #102
43556 miss_dynastie
pi_21391965
Renegate, wat een moeilijke, maar dappere beslissing !! Ik hoop dat jullie binnenkort in rustiger en stabieler vaarwater komen!

Slaapmeisje, wat frustrerend zeg
pi_21392347
Renegate, wat moeilijk! dapper dat jullie die beslissing hebben kunnen nemen! Sterkte en een dikke knuffel

Slaapmeisje, wat een teleurstelling!! ik had zo gehoopt dat dat ei lekker zou groeien!! Heb je nog eens nagedacht over mijn eerdere post over PCO en groei van een ei? Knuffel
pi_21392383
Phileine, met IUI wordt het zaad opgewerkt en wordt het in de baarmoedermond ingebracht. Het leeft dus volgens mij minder lang, maar is van kwaliteit beter en al dichter bij het op korte termijn te verwachten eitje. daarom is te vroeg inbrengen zinloos.
pi_21392441
Slaapmeisje wat een strop voor je. . . Ik had zo gehoopt. . Is er niet een optie dat je naar een ander ziekenhuis kunt overstappen waar ze het weekends wél doen?

Dikke zoen,

Kylee.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 10:12:41 #106
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21392444
Slaapmeisje

Kunt nu al merken dat het slaapkindje stronteigenwijs is en lekker doet waar hij/zij zin in heeft ipv wat slaappapa en slaapmama willen dat ie doet
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21392467
ah dank je voor de uitleg miss_sly. Ik dacht al dat het zoiets zou zijn, maar t is wel jammer.
mooi he, alles
pi_21392752
Slaapmeisje, Heel erg klote dat je vandaag geen 2de streepje gepiest heb, maar je heb morgen nog, en misschien is eitje wel zo lief dat ie gewoon maandag pas wil springen..
Je kan nog alle kansen op, geef alsjeblieft de hoop niet op hoor!!!
pi_21393976
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 08:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
ik kan potverdorie nog niet eens twee streepjes piesen op een ovulatietest

Ik zit nu te twijfelen of ik rond 10 uur nog zo'n test moet gaan doen omdat mijn tweede plasje behoorlijk licht van kleur was (niet echt geconcentreerd lijkt me). Ik ben flink teleurgesteld en heb er flink de balen van. Als die klote test vanmorgen niet positief is dan gaat de IUI weer een maand voorbij.... en het kan zomaar zijn dat mijn eisprong volgende maand ook weer in het weekend valt, joeps dan nog eens een maand voorbij. Zo kan het nog wel een jaar duren voordat we een keer opmogen voor de 1e IUI poging
Gatverderdarrie Slaapmeisje.
Ergens had ik dit al verwacht , maar toch zo gehoopt dat je toch een 2e streepje zou piesen.

Misschien uiteindelijk toch eens gaan nadenken of je niet beter naar een kliniek/ziekenhuis kunt waar ze wel in het weekend inseminaties doen?
Persoonlijk vind ik deze gang van zaken voor een fertiliteits kliniek niet echt profecioneel overkomen en de gevoelens die erbij komen kijken als je uiteindelijk je eisprong in het weekend hebt.....
Straks zit je misschien op poging 3 met hormonen en is de eisprong ook in het weekend....
Meissie heel veel sterkte en misschien bellen of je alsnog Pregnyl kunt krijgen vandaag en vrijdag de inseminatie?
pi_21394144
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 09:29 schreef phileine het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is dat ze niet gewoon vrijdag kunnen insemineren als je zaterdag of zondag je eisprong verwacht. Bij gewoon klussen is het toch ook beter het een paar dagen van te voren te doen. Of is dat bij IUI anders en willen ze zo dicht mogelijk op de eisprong zitten?
Bij gewoon klussen moet het zaad ook nog vanuit de schede naar de baarmoeder waar het al aardig wat uurtjes over doet.
Nu word de schede en de baarmoedermond overgeslagen en komen alleen de aller beste zaadjes in de baarmoeder terecht (de allerbeste worden uit gezocht door het "wassen" van het zaad) en hoeft dus alleen het eitje nog te vinden hier is niet zoveel tijd meer voor nodig omdat het grootste gedeelte zwemmen al heeft plaatsgevonden dmv. de spuit.
De timing is dan om het vlak voor / tijdens de eisprong binnen te krijgen.
Eitje kan iets van 6 uur bevrucht worden wat een half uurtje duurt , zaad is in de buurt op het juiste tijdstip zwemt nog een klein stukje en is bij een eitje dat al rijp is. ipv een eitje dat nog de eisprong moet krijgen en de zaadjes nog op zoek zijn naar een eicel om te bevruchten en misschien er aan voorbij zwemmen.
pi_21394205
Lief Slaapmeisje en Slaapvriendje dikke
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2004 @ 12:02:14 #112
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21394883
Dank voor de lieve en bemoedigende woorden hier. Miss-sly, ik heb nog 4 ovulatietesten over en ga vanaf morgenochtend gewoon het hele weekend doortesten. Laten we inderdaad maar hopen dat ik dan zondag een positieve test heb zodat we maandag alsnog de IUI kunnen laten doen.

Ik vind het heel moeilijk te verkroppen dat we alweer tegenslag hebben op dit punt. Zoals snoopy zegt, het is allemaal zo onpersoonlijk en kil op deze manier....
  donderdag 19 augustus 2004 @ 12:09:28 #113
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21395080
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 12:02 schreef Slaapmeisje het volgende: Zoals snoopy zegt, het is allemaal zo onpersoonlijk en kil op deze manier....
Dat is wel zo, maar ik denk dat, zodra het "raak" is, het snel heel persoonlijk wordt hoor, en dan ben je die ellende snel vergeten
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2004 @ 12:37:39 #114
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21395780
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 11:30 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Gatverderdarrie Slaapmeisje.
Ergens had ik dit al verwacht , maar toch zo gehoopt dat je toch een 2e streepje zou piesen.

Misschien uiteindelijk toch eens gaan nadenken of je niet beter naar een kliniek/ziekenhuis kunt waar ze wel in het weekend inseminaties doen?
Persoonlijk vind ik deze gang van zaken voor een fertiliteits kliniek niet echt profecioneel overkomen en de gevoelens die erbij komen kijken als je uiteindelijk je eisprong in het weekend hebt.....
Straks zit je misschien op poging 3 met hormonen en is de eisprong ook in het weekend....
Meissie heel veel sterkte en misschien bellen of je alsnog Pregnyl kunt krijgen vandaag en vrijdag de inseminatie?
Xanthe, ik had het eigenlijk ook wel verwacht maar toch zoveel hoop dat het deze ene keer eens mee zou zitten

De gang van zaken daar is sowiezo erg rommelig. We waren keurig om 10 uur aanwezig en pas om 10.30 aan de beurt omdat er een behandeling een kwartier was uitgelopen en omdat de assistente het volgende kwartier aan het beppen was met iemand, een van de artsen die ze al een tijdje niet had gezien.

Poging nr. 3? Met deze gang van zaken zal dat ergens in 2007 plaatsvinden denk ik Weet je, een ander ziekenhuis betekent weer een heel traject in dat ziekenhuis voordat we daar aan de beurt zijn. En vanuit Almere moeten we waarschijnlijk of naar het AMC of naar Utrecht, dat wordt helemaal een aanslag op mijn kantoortijd.

Shit, waarom ben ik niet gewoon normaal. Waarom hebben we op dit punt de een na de andere tegenslag en zit ik nu alweer te huilen op kantoor
pi_21396225
slaapmeisje- verdorie zeg.. ik had toch zo gehoopt.... maar laat de moed niet in je schoenen zakken meis.. er kan nog van alles gebeuren met je eitje .. en net zoals wat renegate zeg . misschien springt hij wel op maandag. Ik duim zo voor je heh..

ik denk aan je.. en ik steek een kaarsje voor je op

ps: Girls.. vandaag bloed geprikt.. en ik krijg in plaats van woensdag dus maandag al de uitslag .. 23 augustus dus dus het lijstje kan bijgewerkt worden (alweer jah )

Justy Morgen je NOD ?? succes!!

iedereen knuffel en kus!!

liefs shir
pi_21396402
Je hoeft meestal niet van voren af aan weer te beginnen in een traject , maar zou meteen bij de behandeling kunnen beginnen.
Vanaf mijn plaats kan ik bij 4 ziekenhuizen terecht voor IUI die allen ook in het weekend dienst hebben.
Langste reistijd is 35 minuten , en gemiddeld moest ik 3 keer komen voordat de IUI plaats vond (2 voor folikel meting).
En je hebt recht om op die momenten vrij te krijgen van je werk.
Denk dat je er niet te moeilijk over moet denken en gewoon de snelste en korste weg moeten nemen naar jou/jullie wens.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 13:34:01 #117
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21397275
Slappmeisje, wat klote zeg, hopenlijk zit het je mee en heb je of morgen of maandag je eisprong.
Ik duim voor je.
pi_21398127
Lief Slaapmeisjes hoe is het momenteel met je meid.
Tranen iets gedroogt.
Mocht je zondag positief testen.
Kan het dan volgende week nog?

Denk aan je, knuffel
pi_21401029
Edit= doe maar niet, laten we het maar houden bij je "eigen" topic.

[ Bericht 83% gewijzigd door Lois op 19-08-2004 15:56:17 ]
I love RPG Warhammer
pi_21415287
Renegate, moedige beslissing!

Slaapmeisje, ik weet ff niets anders te zeggen dan sterkte!

Ik heb 'goed' nieuws. Vanmorgen en middag kreeg ik donkerbruine vloed, sinds vanavond is het roze/rood. Dus het lijkt erop dat mijn lichaam 'normaal' gaat doen. Hopelijk wordt mijn cyclus nu ook 'normaal'. Wat helpt bij jullie het beste tegen buikkramp? Een kruik, of ibuproven, oid?

Groetjes Ingrid.

* Ingrid19 gaat nu maar eens naar bed, aangezien we morgen naar six flags gaan...
pi_21418000
Goedemorgen allemaal.

Ingrid19, dat klinkt positief.
Dat zou wel lekker zijn een goede ritme.

Slaapmeisje, heb je nog een testje gedaan...
knuffel
  † In Memoriam † vrijdag 20 augustus 2004 @ 09:38:25 #122
81992 Githa
pi_21418085
Dat klinkt goed Ingrid ..laten we hopen dat het inderdaad zo is ...

Veel plezier in six flags
pi_21419132
Ingrid Nou dat gaat de goede kant op veel plezier vandaag in sixflags

Slaapmeisje Gaat het al wat beter met je?? voor joe

en hoe gaat het met de andere meiden??

iedreen dikke knuf en kus
pi_21419348
Ingrid: paracetamol of ibuprofen helpen erwel tegen of warme venkel of kamillethee, of een kruik!
Aan de ene kant jammer dat jullie niet zwanger zijn, maar aan de andere kant wel mooi inderdaad dat het nu doorzet!

Girly: ja vandaag zou de nod zijn, maar ik kan er niet echt pijl optrekken.
Daar komt bij dat het deze maand eerder een WOD moet zijn, omdat ik een maand rust moest hebben lichamelijk en geestelijk, ben nu wel begonnen met hogere dosering foliumzuur.
En nieuws gehad over de baarmoeder van mij :S maar ok, dat komt wel goed, maakt in ieder geval duidelijk waarom t niet helemaal ok is gegaan.

Slaapmeisje: snif, hoop zo dat je alsnog heen kan deze maand!!

alle anderen: kop op , en sterkte !
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 15:29:17 #125
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21424946
Hoi

Renegate, wat een moedige en knappe beslissing! Lijkt me heel moeilijk en best wat traantjes kosten/gekost hebben. Maar ik kan me goed voorstellen dat je een goede basis wil bieden voor mini-Renegate in de toekomst. Dus ik kan alleen maar zeggen: petje af en heel veel succes en sterkte. Ik zal duimen dat Renegate-man niet hoeft worden uitgezonden (of naar een ''gunstige'' plaats) Dikke kus!

Slaapmeisje, wat stom dat ze in die fertikliniek niet in het weekend werken! ...Ik hoop heel erg dat je maandag het ei der eieren hebt, zodat het allemaal echt kan beginnen. Mijn duimen draaien iig stationair in de SleepyGirl-modus!!! Hee veel succes meid!

Ingrid, wat fijn dat er nu wat meer regelmaat in lijkt te komen! Dan gaat het iig de goede kant op en kun je eea wat beter/makkelijker gaan plannen qua KvK. Zet em op! en veel plezier in Six Flags!

Girly, hee, dat is beter! Een vervroegde uitslag! Ben benieuwd wat er uit gaat komen, hopelijk schept het wat duidelijkheid omtrent eisprong en kan de gyn je ook goed te woord staan. (ipv al die verschillende van de vorgie keren). Suc6 alvast maandag!!

update: hier weinig verandering. Het wachten is op 16 september/MRI. Afvallen gaat nog steeds goed, inmiddels 8 kg (op 2 ons na) kwijt.

Alle dames een heel fijn weekend!!

LW
pi_21425056
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 15:29 schreef LittleWoodstock het volgende:
Hoi

update: hier weinig verandering. Het wachten is op 16 september/MRI. Afvallen gaat nog steeds goed, inmiddels 8 kg (op 2 ons na) kwijt.

Alle dames een heel fijn weekend!!

LW
LW, Harstikke goed zeg....

wat aanmoediging voor die laatste kilo's
pi_21426615
SLAAPMEISJE....HAD JE VANMORGEN WEL 2 STREEPJES????
Groetjes,Minoes
pi_21432266
Hoi iedereen!

Ik ben vandaag hevig ongesteld geworden! Aan de ene kant goed, nu weet ik dat mijn lichaam het nog doet, aan de andere kant klote, ik ben echt niet zwanger.
Ik heb er nu heeeel veel last van. Heb hele erge buikpijn en krampen en begin nu last van mijn rug te krijgen. Ik weet nu weer waarom ik aan de pil ben begonnen!
Vanmorgen om ca 6.30 werd ik van de buikpijn en kramp wakker. Ik heb toen ibuprofen genomen, toen ik daar na een dik half uurtje nog niks van merkte, heb ik een kruik gepakt, lekker warm. Uiteindelijk ben ik weer in slaap gevallen.
Ik zag in de flair dat er nu een nieuwe aleve is, speciaal voor deze ongemakken, die ga ik morgen ophalen, hopen dat het helpt.
Hebben jullie ook altijd veel last van buikpijn en kramp?

Oh ja, we zijn vanwege het slechte weer (veel regen en harde wind) niet naar sixflags geweest, maar naar Bataviastad. Het was gezellig en we zijn zeker geslaagd!
Ik pak zo mijn kruikje maar weer, begin alweer last te krijgen, erg irritant, maar ja, je moet het er maar voor over hebben..., toch?
  Moderator vrijdag 20 augustus 2004 @ 21:17:54 #129
5428 crew  miss_sly
pi_21432741
Ingrid, wat rot dat je zo'n buikpijn hebt! heb je dat al eens aan de huisarts verteld?
Ik had vroeger femex en tegenwoordig naproxen; beiden helpen erg goed tegen menstruatiepijn. Misschien kan jouw huisarts je ook zoiets voorschrijven? het zijn geen middelen die je bij zo kunt kopen, dus je moet er wel een receptje voor hebben!

sterkte ermee, ik hoop dat je kruikje een beetje helpt.
pi_21433163
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 21:00 schreef Ingrid19 het volgende:
Hoi iedereen!

Ik ben vandaag hevig ongesteld geworden! Aan de ene kant goed, nu weet ik dat mijn lichaam het nog doet, aan de andere kant klote, ik ben echt niet zwanger.
Ik heb er nu heeeel veel last van. Heb hele erge buikpijn en krampen en begin nu last van mijn rug te krijgen. Ik weet nu weer waarom ik aan de pil ben begonnen!
Vanmorgen om ca 6.30 werd ik van de buikpijn en kramp wakker. Ik heb toen ibuprofen genomen, toen ik daar na een dik half uurtje nog niks van merkte, heb ik een kruik gepakt, lekker warm. Uiteindelijk ben ik weer in slaap gevallen.
Ik zag in de flair dat er nu een nieuwe aleve is, speciaal voor deze ongemakken, die ga ik morgen ophalen, hopen dat het helpt.
Hebben jullie ook altijd veel last van buikpijn en kramp?

Oh ja, we zijn vanwege het slechte weer (veel regen en harde wind) niet naar sixflags geweest, maar naar Bataviastad. Het was gezellig en we zijn zeker geslaagd!
Ik pak zo mijn kruikje maar weer, begin alweer last te krijgen, erg irritant, maar ja, je moet het er maar voor over hebben..., toch?
Owja, ik herken het maar al te goed Ik wilde nu eens stoppen met de pil, eens kijken hoe dat gaat, misschien wat minder PUISTEN , maar toen schoot me weer te binnen hoe erg die buikpijn bij mij altijd was.... (en de puisten trouwens ook).

Dus ik stop pas er als ook echt een lekkere vent is die wil KvK-en , dan heb je tenminste het idee dat het nog ergens toe gaat leiden (ooit toch!!).

Ik geloof dat ik iets had dat Femapirin heette? Ik neem nu altijd Aleve, maar ik heb nu altijd maar 1 dag buikpijn en vroeger drie.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_21433738
femapirin is hetzelfde als ibuprofen. Aleve is Naproxen (dat is sinds kort vrij verkrijgbaar). Beiden werken erg goed bij menstruatiepijn, maar naproxen heeft (bij mij) iets minder bijwerkingen.
mooi he, alles
pi_21437063
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 22:02 schreef phileine het volgende:
femapirin is hetzelfde als ibuprofen. Aleve is Naproxen (dat is sinds kort vrij verkrijgbaar). Beiden werken erg goed bij menstruatiepijn, maar naproxen heeft (bij mij) iets minder bijwerkingen.
Wat voor bijwerkingen krijg je dan?
pi_21437151
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 21:17 schreef miss_sly het volgende:
Ingrid, wat rot dat je zo'n buikpijn hebt! heb je dat al eens aan de huisarts verteld?
Ik had vroeger femex en tegenwoordig naproxen; beiden helpen erg goed tegen menstruatiepijn. Misschien kan jouw huisarts je ook zoiets voorschrijven? het zijn geen middelen die je bij zo kunt kopen, dus je moet er wel een receptje voor hebben!

sterkte ermee, ik hoop dat je kruikje een beetje helpt.
Ik heb het wel eens aan de huisarts verteld. Die zegt dat het erbij hoort, je kan er weinig aan doen. Alleen de pillen nemen die hier al vermeld zijn. En een kruik.
Hierdoor was ik op ca mijn 12e aan de pil gegaan.
Naproxen ken ik wel. Dat krijg ik tegen ontstekingspijn. Ik wist niet dat dat ook voor menstruatiepijn is.
pi_21440395
van ibuprofen krijg ik sneller maagklachten en hoofdpijn.
mooi he, alles
pi_21442175
Je kan vragen aan de huisarts of je een paracetemol mag, en dan bedoel ik eentje van 500 mg of nog sterker. .

Ik kan ook niet tegen iburofen zit een stof in waar ik niet tegen kan.
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_21442660
500 mg kun je gewoon standaard kopen in de winkel. En je kunt er ook twee tegelijk nemen. Van die naproxen trouwens ook, dan helpt het meestal behoorlijk goed.

Slaapmeisje, heb je nou al die tweede streep erop weten te piesen? Liefst vandaag of morgen, want dan kan de IUI volgende week nog, toch?
mooi he, alles
pi_21443072
Als je 500 mg aanvraagt bij de huisarts voor je menstruatiepijn kost het helemaal niks. .
  zondag 22 augustus 2004 @ 12:51:38 #138
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21462461
Slaapmeisje, hoe is het nu met je?
  † In Memoriam † zondag 22 augustus 2004 @ 15:22:02 #139
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21465451
Hallo allemaal Bennerweer...

Die donderdag had ik nog een tweede ovutest gedaan die negatief was. Vrijdag en zaterdag heb ik niet getest, maar net wel en die is positief! Volgens de kliniek kan Slaapvriendje dan morgen zijn zwemmertjes om 8.30 uur inleveren en zou ik dan rond half 11 langs mogen komen. Jeetje, ik ben er helemaal ondersteboven van
  † In Memoriam † zondag 22 augustus 2004 @ 15:28:28 #140
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21465570

En ziehier het resultaat.... Let wel, het is een ovutest en geen zw.test
pi_21465574
* Even uit Lurkstand

Succes, slaapmeisje!

* Terug in Lurkstand
pi_21465608
Slaapmeisje! Zou het dan toch? Ik hoop het zo voor jullie!
pi_21465730
wat spannend joh! Morgen al !! Joooohhhh !!

Morgen weer F5 en duim-dag !!
  † In Memoriam † zondag 22 augustus 2004 @ 15:36:27 #144
81992 Githa
pi_21465734
slaapmeisje .... ik krijg er kippevel van
Heel veel succes voor jullie beide morgen en ik hoop zo zo zooooo hard dat het voor jullie nu ook eens zo mag zijn
Wanneer hoor je meer?
  † In Memoriam † zondag 22 augustus 2004 @ 15:41:30 #145
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21465820
Hihi, ik snap er geen fluit van maar hij is toch echt positief Gelukkig deze maand weer een latere eisprong. Braaf Slaapeitje heeft gewoon gewacht tot het weekend voorbij is om Slaappappa en Slaapmama blij te maken
  Moderator zondag 22 augustus 2004 @ 15:45:58 #146
5428 crew  miss_sly
pi_21465892
Slaapmeisje wat een goed nieuws!
Ik hoop dat dit eitje het allemaal goed blijft doen en dat je over 2 weken een tweede positieve test hebt: het tweede streepje waar dit topic omdraait!

go eitje!
pi_21466006
WOW slaapmeisje.. SUPERGOED nieuws..

echt spannend.. ik zal hard duimen tot de blaren er op staan

zondag 22 augustus 2004 @ 16:55:32 #148
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_21467214
JAAAAAAAA wat een geweldig Slaapeitje
pi_21467241
Jahaaaa! Wat goed!! Toch nog een tweede streep!!
Wat wordt het spannend!!
mooi he, alles
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:06:26 #150
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21467414
Ja we hebben een jompel-eitje
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:22:59 #151
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21467805
Hee wat goed Slaapmeisje. Veel succes morgen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:24:49 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21467845
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 15:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hallo allemaal Bennerweer...

Die donderdag had ik nog een tweede ovutest gedaan die negatief was. Vrijdag en zaterdag heb ik niet getest, maar net wel en die is positief! Volgens de kliniek kan Slaapvriendje dan morgen zijn zwemmertjes om 8.30 uur inleveren en zou ik dan rond half 11 langs mogen komen. Jeetje, ik ben er helemaal ondersteboven van
JEetje Slaapmeisje, wat ongelofelijk spannend zeg! Ik ga voor je duimen! Ben er helemaal hyper van!
pi_21469017
Slaapmeisje wow
Ik kreeg helemaal kippenvel van je tweede streepje en dit is nog maar het begin...
Heel veel succes morgen en ik ga hopen dat je over ongeveer 2 weken op een anders soort test ook een 2e streepje mag piesen
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:23:52 #154
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_21469108
* even snel uit lurk stand komt *

Slaapmeisje JOEHOE

* Beaker3 heel blij is voor Slaapmeisje en Slaapvriendje

Voor jullie --> Jompelmeisjes

LW Hoe is het met je?

Alle andere een van mij!!

Up-date Beaker

Vakantie was top. kamperen viel mee en we hebben er erg van genoten
Het weer was niet super, helaas maar ons nieuwe tentje heeft de storm en regen doorstaan

Beaker heeft weer wat ....... ik ben allergisch voor latex OMG nou dat weer!
Tja..........en nu??!! Heeft iemand tips?? want tja......dit is ook niks!

Morgenochtend werken en morgenmiddag om 14.00 uur heb ik een sol. bij een kinderdagverblijf! Uiteraard laat ik weten hoe het afgelopen is

Sorry, maar moet alles nog bijlezen dus als ik iemand vergeet .........

Fijne avond allemaal en tot mijn volgende up date

Beaker

MALLEMEID!!!!!!!!! Autootjes zijn verkocht en zijn onderweg naar Marokko! Hebben jullie er al een gevonden??

pi_21469487
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:23 schreef Beaker3 het volgende:

Bedoel je voor condooms?? Die heb je ook in Latex-vrij, kijk hier maar eens.
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:43:49 #156
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21469496
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:23 schreef Beaker3 het volgende:

LW Hoe is het met je?

Alle andere een van mij!!

Up-date Beaker

Beaker

Haai Beakertje! Leuk je weer te lezen!
Hoe het met me gaat in het kort:

*diagnose PCO is officieel
* krijg ivm te hoog prolactinegehalte in bloed op 16 september MRI scan
* na scan kan ik beginnen met PCO medicatie en naar alle waarschijnlijkheid ook prolact.-verlagende medicatie
* bijna 8 kg afgevallen
* zeer blij ben dat Slaapmeisje's eitje goed zijn best heeft gedaan!
* ik verder een blij Woodstockje ben

Wat leuk dat je een soll. bij kinderdagverblijf hebt!!! Heel veel succes alvast!
Poehee, mijn duimen draaien dol! Maandag de gehele dag voor Slaapmeisje en vanaf 14.00 uur voor jou!
En wat lees ik ook: allergisch voor latex!!?? Ach, wat hindert 't als je momenteel alleen FvF-ed met rubbertjes!
Tips....ik zou het zo gauw niet weten. Bestaan er niet zoiets als hypoallergene rubbers ofzo?

Hee tot gauw!

Slaapmeisje: ontzettend veel succes morgen, wat een super-ovu-test!
Rapapa, rapapa: oproep aan alle Slaapzwemmers: geeeeeeeeeeeeeef ACHT!
Zet em op meid!

LW
  zondag 22 augustus 2004 @ 19:04:07 #157
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21469888
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:43 schreef LittleWoodstock het volgende:
Rapapa, rapapa: oproep aan alle Slaapzwemmers: geeeeeeeeeeeeeef ACHT!
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 22 augustus 2004 @ 19:27:12 #158
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21470375
Wat goed slaapmeisje, heel veel succes morgen en op naar de volgende 2 streepjes.
  Jubileum moderator zondag 22 augustus 2004 @ 19:46:02 #159
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21470784
Whoehaa Slaapeitje
Wat ongelooflijk goed getimed

Ik ben er helemaal een beetje confuus van
snel Karin gaat smsen want die vroeg er vanmorgen nog naar vanuit het zonnige frankrijk
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 22 augustus 2004 @ 19:52:08 #160
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21470924
Slaapmeis, wat goed!
pi_21471101
Oh spannend Slaapmeisje. . Joehei!
pi_21471129
Slaapmeisje

† In Memoriam † zondag 22 augustus 2004 @ 20:03:51 #163
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_21471192
* just me krijgt spontaan kippevel

kom op slaapmeisje jullie hebben lang genoeg gejompeld, go for it!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 22 augustus 2004 @ 20:17:03 #164
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_21471541
Slaapmeisje

Spannend
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_21472656
yes slaapmeisje zie je wel!!

**kaarsjes toch nog nut gehad morgen weer nieuwe halen **
  zondag 22 augustus 2004 @ 21:26:22 #166
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21473280
Oh Slaapmeisje, wat een geweldig nieuws!!! Wordt wel weer spannend de komende twee weken, lekker met zijn allen duimpjes draaien( is goed voor het groepsgevoel )
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_21474231
I I I I I I I I I I I I I I I I I I E E E E E E E E E E E E E E E H H H H H H H H H H ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
S L A A P M E I S J E ! ! ! ! !

Tjeeeeee zeg, ik word best wel een beetje plaatsvervangend nerveus.....
Dikke voor jou en slaapvriendje!

En voor alle anderen heel veel
en ook heel veel

Ik merk dat ik me hier steeds meer thuis ga voelen in dit topic.
Is allemaal JULLIE schuld! Jullie zijn veeeeeeels te lief! ...

Ik zit de laatste tijd behoorlijk te twijfelen, of ik nou eindelijk eens naar de HA zal gaan of niet. We zijn immers toch al wel weer acht maanden (!) bezig te kvk'en (ik schrok zelf al van de tijd). Maar aan de andere kant wil ik het ook nog wel één of twee maandjes zelluf proberen..
W ~ H ~ T
  zondag 22 augustus 2004 @ 23:26:54 #168
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21476383
Ik snap je gevoelens Jonnetje maar ik geloof dat de HA mensen pas doorverwijst als ze het een jaar proberen.
Hopenlijk lukt het snel.
  † In Memoriam † zondag 22 augustus 2004 @ 23:58:23 #169
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21476861
ik word helemaal vrolijk van al jullie jompelmeisjes

... en nu maar proberen te slapen Slaapmeisje

P.S. Jonnetje, ik vind het heel leuk dat je hier bent want jij bent ook veuls te lief
pi_21477066
Lief Slaapmeisje!!!!!!!

Wat goed!!!!!!!!!!! Ik ga duimen hoor meis!! voor jullie!!

pi_21478641
SLaapmeisje super!

Ook Djeez en ik duimen voor je!
  maandag 23 augustus 2004 @ 06:16:15 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_21479223
Slaapmeisje, succes dan maar! Ik zal ook voor je duimen!
stormy waters...
sailin'
  maandag 23 augustus 2004 @ 07:46:35 #173
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21479342
succes vandaag slaapmeisje en slaapvriendje
pi_21479385
Slaapmeisje, met kippenvel lees ik je berichtje...
Slaapvriendje moet zometeen...
heel veel succes

Jubileum moderator maandag 23 augustus 2004 @ 09:01:00 #175
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21479612
Slaapeitje en slaapzaadjes, vanuit frankrijk:

heel veel succes en een dikke van Karin
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator maandag 23 augustus 2004 @ 09:02:19 #176
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21479623
haha ik lees nu slaapzaadjes en denk gelijk aan de procedure van vandaag. Het lijkt wel of de slaapzaadjes gigantisch sterke koffie gaan krijgen terwijl een legercommandant in hun oren brult: Opstaan luie donders!!!! Er is werk aan de winkel!!!
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 09:07:47 #177
43556 miss_dynastie
pi_21479666
Slaapeitjes en -zaadjes, ga ervoor
  maandag 23 augustus 2004 @ 09:10:52 #178
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21479698
jippieeee slaapmeisje en slaapmannetje, go for it veel succes vandaag
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 09:11:25 #179
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21479702
De zwemmertjes zijn ingeleverd en nu maar hopen dat ze een beetje wakker blijven

Mijn afspraak is om 10.40 uur dus het gaat vandaag echt gebeuren

O ja, ik heb Slaapvriendje gisteravond dit topic nog laten lezen en hij kwam niet meer bij van de slaaptermen (Slaapeitje, Slaapzaadjes enzo.) en vind het ontzettend leuk dat iedereen hier zo meeleeft. Ook super dat zelfs in het buitenland de perikelen van de Slaapfamilie zo worden gevolgd
pi_21479722
En ik ga er van uit dat Slaapbaby nu wakker wordt en Slaappapa en Slaapmama over een tijdje komt bewonderen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 09:25:30 #181
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21479802
Haha we kunnen we een real life soap beginnen joh Niet de Tokkies maar de Slapies!
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 09:25:44 #182
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21479804
2 x
pi_21479825
Ow, Slaapmeisje wat spannend...kun je het nog een beetje volhouden want je moet nog een uurtje wachten...

ff aanmoedigen
pi_21479872
slaapmeisje, succes vandaag en vooral de komende twee weken!!
mooi he, alles
pi_21480508
Slaapmeisje Succes vandaag meid...

ik ben vandaag ook beetje nerveus.. ik hoop dat ze me snel een beetje bellen over de uitslag... niet dat ik de hele dag zit te wachten

liefs shir
  maandag 23 augustus 2004 @ 11:06:28 #186
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_21481119
Slaapvrouwtje
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 11:42:12 #187
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21481817
Er zijn 9,6 miljoen zwemmertjes gearriveerd

... en ik moest zelfs tekenen voor ontvangst Het was binnen 5 minuten gebeurd en nu is het dus twee weken afwachten. Rond 6 september NOD. Nu wordt het dus pas echt spannend
pi_21481903
Ow, Slaapmeisje...ik vind het zo spannend.

Slaapmeisje en slaapvriendje ik hoop dat het in een keer wil....
Duimen gaat beginnen.

Dikke knuffel

Slaapeitje doe je best.
pi_21481920
Oooooooooooow Slaapmeis ik hoop zo dat het dit keer lukt!! We gaan twee weken lang duimen, aan je denken en jompelen hoor!!! Hele dikke voor jou en Slaapvriendje!!
  maandag 23 augustus 2004 @ 12:00:07 #190
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_21482073
Slaapmeisje wat spannend!!!!
Nu die rottige wachtweken nog door zien te komen...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator maandag 23 augustus 2004 @ 12:06:26 #191
5428 crew  miss_sly
pi_21482191
Die wachtweken zijn zo spannend...hoop dat je ze een beetje goed door komt!
Ik ga in ieder geval mee duimen hoor!!
pi_21482570
Boodschappenlijstje.

1 Kaarsjes om te branden.
2 extra setje duimen om te duimen.
3 Mega wekker voor 6 september.
4 extra glas (scherven brengen geluk)

Succes slaapmeisje hopenlijk kirijg je mega nieuws 6 september...
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 12:30:44 #193
81992 Githa
pi_21482680
2 weken we gaan gewoon zorgen dat ze voorbij vliegen

* Githa blijft duimen
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 12:40:36 #194
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21482883
Wat wel erg leuk was vanmorgen... nadat het gebeurd was stonden Slaapvriendje en ik te wachten bij de lift en we kregen we toch de slappe lach Allemaal best raar natuurlijk en het ging zo snel dat we niet eens doorhadden dat het al achter de rug was.

Girly heb jij al iets gehoord?
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 12:44:38 #195
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21482980
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 12:00 schreef E.T. het volgende:
Slaapmeisje wat spannend!!!!
Nu die rottige wachtweken nog door zien te komen...
E.T. jij weet natuurlijk wat het is om dit door te maken en als ik zo naar die foto's van dat prachtige kleine meisje van jullie kijk dan weet ik weer waar we het allemaal voor doen
  maandag 23 augustus 2004 @ 12:44:50 #196
93804 Pizzakoeriertje
pi_21482987
Slaapmeisje hartstikke goed die positieve test! Nu nog hopen dat de zwemmertjes goed hun best doen! Ik zal mijn best doen en voor je duimen...!!!!!!!
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 12:45:32 #197
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21483008
Beaker3, heel veel succes bij de sollicitatie vandaag
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 12:48:33 #198
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21483071
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 11:06 schreef No Nick het volgende:
Slaapvrouwtje
No Nick
  maandag 23 augustus 2004 @ 13:16:47 #199
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_21483805
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 12:48 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

No Nick :')
*9.6 miljoen Slaapzwemmertjes streng toespreekt*

Eén van jullie gaat het Slaapeitje wakker maken en dan gaan jullie saampjes een pracht Slaapbeebietje maken!!!
We hebben nu verdorie lang genoeg gewacht dus HUPHUPHUP!
Schoolslag, rugslag, vlinderslag of vrije Slaapslag het kan me allemaal niet bommen... ZWEMMEN NU!!!!

:')

Nog even laten zien hoe het moet Slaapzwemmertjes:

[ Bericht 6% gewijzigd door No Nick op 23-08-2004 13:53:47 ]
pi_21483816
Beaker, succes met je solli zometeen.
Hoop dat het wat wordt.

Renegate, wat een goed boodschappenlijstje heb je...
pi_21484421
Zwemmertjes van Slaapvriendje please zwem snel.
Misschien halen jullie de goude medaille wel. .

.
pi_21485225
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 12:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat wel erg leuk was vanmorgen... nadat het gebeurd was stonden Slaapvriendje en ik te wachten bij de lift en we kregen we toch de slappe lach Allemaal best raar natuurlijk en het ging zo snel dat we niet eens doorhadden dat het al achter de rug was.

Girly heb jij al iets gehoord?
nee nog helemaal niks zijn ze me niet vergeten

ah tis nog vroeg..
pi_21485283
Girly, zelf dan ff bellen
Zeggen dat je straks wegmoet??
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 14:35:00 #204
81992 Githa
pi_21485835
Zelf bellen kan nooit geen kwaad hoor Girly .... als ze nog geen antwoord hebben hoor je dat vast wel...
Ik moet zo dadelijk werken dus kan het antwoord pas vanavond lezen ....spannend hoor
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 14:47:02 #205
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21486077
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 13:16 schreef No Nick het volgende:
Schoolslag, rugslag, vlinderslag of vrije Slaapslag het kan me allemaal niet bommen... ZWEMMEN NU!!!!
Vrije Slaapslag
  maandag 23 augustus 2004 @ 15:10:59 #206
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21486637
Slaapmeisje, dat worden 2 spannende weken. We duimen ons suf en hopen dat je over 2 weken weer 2 streepjes (of een plus, of een stip of whatever) piest. Zolang er maar een slaapbaby op komst is.

Viel alles een beetje mee? En hoe voel je je nu?
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 15:28:55 #207
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21486958
Hey Jambo, dank je wel. Alles viel reuze mee en we waren klaar in een wip (of nee geen wip, maar in ieder geval binnen 5 min.) Ik was een beetje verbaasd dat het zo simpel was en alles valt of staat met zoiets als je je flink kunt ontspannen. Slaapvriendje was gelukkig ook mee en mocht meekijken. Na afloop hebben we saampjes in een deuk gelegen. Waarschijnlijk toch een ontlading van de spanning en gelukkig konden we beiden de humor er ook wel van inzien

En afgezien van wat milde krampjes in mijn rug, liezen en buik voel ik me prima!
pi_21488720
Slaapmeisje suc6 met wachten! Enne, we gaan er wel vanuit dat het lukt, toch? *duim, duim, duim *

Hoelang was je ook alweer bezig?
pi_21488936
Meiden- ik heb telefoontje gehad en ik heb EISPRONG gehad.. ik ben zoooo blij had dat namelijk nooit verwacht , had een eisprong gehad rond de 19de van cyclusdag.. en ze zegt als je temp hoog blijft (vanochtend 37,0) dan mag ik vrijdag testen

woeiii woeii... mag ik springen???

iedreen kus
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2004 @ 17:00:45 #210
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21488951
Thnx Ingrid, we zijn sinds juli 2 jaar bezig! Het wachten is altijd het moeilijkst, maar daar komen we ook wel weer overheen hoor.

Girly nog nieuws?
pi_21488964
Meiden, wat denken jullie? Wat betreft mijn cyclus, moet ik van hetzelfde uitgaan als deze? Dus dan is het een cyclus van 40 dagen. Mijn vorige was 27. Of moet ik gewoon afwachten en op de gok vryen. Of gewoon afwachten en om de dag vryen? Aaah, ik word gek! Ik snap er niks van!

Groetjes Ingrid
pi_21489039
Slaapmeisje ik hoop het zo ontzettend onwijs voor jullie! (je hebt ook mail trouwens, op je yahoo

Girly, spannend voor je.

Ingrid, gewoon om de dag sexen, baad(t?) het niet dan schaad(t?) het ook niet toch?
pi_21489045
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 17:00 schreef Girly het volgende:
Meiden- ik heb telefoontje gehad en ik heb EISPRONG gehad.. ik ben zoooo blij had dat namelijk nooit verwacht , had een eisprong gehad rond de 19de van cyclusdag.. en ze zegt als je temp hoog blijft (vanochtend 37,0) dan mag ik vrijdag testen

woeiii woeii... mag ik springen???

iedreen kus
Mooi zo!

Daar ben ik dan ook weer bang voor. Dat ik geen eispong heb. Dat je dan eik voor niks bezig bent. Maar daar moet ik natuurlijk niet vanuit gaan.
  maandag 23 augustus 2004 @ 18:18:45 #214
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21490708
Slaapmeisje Je zal zo onderhand wel bek-af zijn van alle spanningen. Succes, ook voor de komende weken

Girly Gefeliciteerd en ook sterkte
... ♥ ik mis je ♥
pi_21490763
Slaapmeisje we duimen allemaal heeeeeeel hard voor je mee hoor, jeetje wat spannend zeg ! Als je nou de volgende keer bij de secretaresse in de fertipoli even uit het raam kijkt kun je mijn huis zien liggen trouwens
pi_21491640
9,6 miljoen slaapzwemmertjes..........jompels

Dat de beste moge winnen

Slaapmeisje, wat een spannende 2 weken ga je tegemoet.
Ook hier word geduimd voor je hoor
  maandag 23 augustus 2004 @ 19:37:56 #217
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21492644
Slaapmeisje, gelukkig viel het allemaal mee en hebben jullie er samen om kunnen lachen. Dat zoiets trouwens in een wip (zo snel) gebeurd is, daar had ik geen idee van.

Konden we de klok maar even 2 weken vooruit zetten he? Ik (en met mij velen) vinden het al zo spannend, hoe moet het voor jou dan niet zijn?
  maandag 23 augustus 2004 @ 19:58:10 #218
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21493128
oe wat spannend slaapmeisje en slaapvriendje. ik ga flink duimen voor jullie.

Girly, gelukkig zeg, dat is goed nieuws.
  Jubileum moderator maandag 23 augustus 2004 @ 20:00:04 #219
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21493172
Girly fantastisch nieuws!!
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 23 augustus 2004 @ 20:10:50 #220
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21493436
Slaapmeisje, WAUW (keer 9,6 miljoen!...ik moedig ieder Slaapzwemmertje aan!)

Zo, dat is achter de rug. Wat goed zeg, zoveel zwemmers! (chapeau Slaapmannetje )
En dat er maar een heel flink en stoer zwemmertje mag kennismaken met jouw lieve eitje!!!
Mijn duimen zijn nu nog aan het bijkomen van vandaag in een sodabadje, maar zodra ze weer opgepept zijn, gaan in de stationaire modus de komende twee weken.

Beakertje, doe es vertellen over je sollicitatie gesprek???

Girly, goed nieuws meisje!! Een eggie-jump! Hartstikke goed! Je reageert dus goed op de Clomid. Ik hoop dat ik dat ook kan zeggen over een tijdje.

Alle anderen, dikke

LW
  maandag 23 augustus 2004 @ 20:14:38 #221
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21493534
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 14:47 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Vrije Slaapslag
Even offtopic: vanochtend las ik in de krant een krantenkopje van een klein artikeltje. Titel luidde: Slaapactie op Schiphol.
Heel snel dacht ik: Waarom voert Slaapmeisje actie op Schiphol??

maandag 23 augustus 2004 @ 20:32:10 #222
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21493951
Slaapmeisje wat worden dat twee spannende weken
zal voor jullie duimen!!
pi_21495856
Eevn vluchtig bij gelezen in dit topic , ben een paar daagjes met vakantie geweest en zie dat er meteen een heleboel positieve ontwikkelingen gaande zijn

Super spannende tijden voor Slaapmeisje en Girly , meiden mijn duimen gaan overuren draaien voor jullie!
Ben reuze benieuwd.
pi_21499021
meiden

bedankt.. ik had nooit verwacht een eisprong te krijgen verder heb ik wel last wat lijkt op bandenpijn.. echt pijnlijk.. (dit had ik ook bij mijn vorige zwangerschap) nogal vreemd omdat je het pas later krijg ook, maar jah zo pijnlijk gewoon.. misschien iemand een idee wat het anders zou kunnen zijn??

als ik een test ga doen is het vrijdag.. maar dan zit ik dus in spanje, ik vertrek de 26ste, maar ik stuur xanthe een smsje van hoe of wat en die kan het dan hier neer zetten..

als jullie het willen tenminste

liefs en kusjes shir

ik ben ook zo blij voor slaapmeisje heh.. lijk wel of alles ineens zo snel is gegaan.. voor je het weet heeft ze ineens een zwangere toet

[ Bericht 7% gewijzigd door Girly op 24-08-2004 00:17:56 ]
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:02:14 #225
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21499241
natuurlijk willen we dat, (Ik spreek nu even voor mezelf. )
pi_21499850
Girly! Gekkie!
Tuurlijk willen we dat weten!
W ~ H ~ T
pi_21499945
nou dan komt dat helemaal goed...

ik neem trouwens een laptop mee.. dus ik hoop nog wel een brichtje zelf hier achter te laten hoe het daar is enzo, maar dat zal wel na het weekend pas worden.. zowieso kan ik niet lang internetten dat is zooo duur.. misschien dat daaro ergens een internet cafe is (al vertrouw ik dat niet zo met mijn inloggegevens)

MAN MAN WAT GAAAA IK JULLIE MISSEN *pinkt traantjuh weg*

echt erg gwoon..
pi_21500075
Girly
W ~ H ~ T
pi_21500114
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 00:29 schreef Girly het volgende:
nou dan komt dat helemaal goed...

ik neem trouwens een laptop mee.. dus ik hoop nog wel een brichtje zelf hier achter te laten hoe het daar is enzo, maar dat zal wel na het weekend pas worden.. zowieso kan ik niet lang internetten dat is zooo duur.. misschien dat daaro ergens een internet cafe is (al vertrouw ik dat niet zo met mijn inloggegevens)

MAN MAN WAT GAAAA IK JULLIE MISSEN :'( *pinkt traantjuh weg*

echt erg gwoon..

Slaapmeisje .. extra veel jompeltjes voor jou als succes!!

Ik hoop dat het werkt meissie. We gunnen het je zo.
Ik schrok eerst dat ik de foto van de ovu test zag. Dacht eerst dat het een zwangerschapstest was

13 Augustus ongesteld geworden en ik ben het nog!
Niet "normaal" maar aldoor veel slijm enzo.
Erg irritant.

Voor iedereen

Heb een beetje vakantie gehad vandaar dat ik er niet was.
pi_21500389
voor iedreen

EEN GROUPHUG

ps: amber , rottig man.. hoop snel dat je ongi over is
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 08:15:55 #231
81992 Githa
pi_21501929
WAUW Girly wat een geweldig nieuws ... vrijdag moet je het gewoon laten weten hoor want die spanning kan ik anders niet verdragen
Wat zou dat mooi zijn zeg .....
pi_21501936
Amber! Dat heb ik nu dus ook, het vloeit niet echt heel erg, maar wel veel slijm en steeds beetjes bloed......Nouja, hopelijk is het gauw over!

Slaapmeisje, dat mailtje is dus van een tijdje trug, vandaar dat het niet echt meer op nu van toepassing is
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:00:17 #233
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21502200
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:55 schreef Girly het volgende:
als ik een test ga doen is het vrijdag.. maar dan zit ik dus in spanje, ik vertrek de 26ste, maar ik stuur xanthe een smsje van hoe of wat en die kan het dan hier neer zetten..

als jullie het willen tenminste
Of wij dat willen? Natuurlijk willen we dat GirlyShir In ieder geval nog even heel veel sterkte met de laatste paar dagen wachten
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:03:19 #234
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21502222
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 17:00 schreef Ingrid19 het volgende:
Meiden, wat denken jullie? Wat betreft mijn cyclus, moet ik van hetzelfde uitgaan als deze? Dus dan is het een cyclus van 40 dagen. Mijn vorige was 27. Of moet ik gewoon afwachten en op de gok vryen. Of gewoon afwachten en om de dag vryen? Aaah, ik word gek! Ik snap er niks van!

Groetjes Ingrid
Hoi Ingrid, ik denk dat je nu nog niet echt kan zeggen wat je gemiddelde cyclus is want de twee liggen qua lengte nogal uit elkaar. Ik zou nu voornamelijk gewoon vrijen wanneer je daar zin in hebt en dan voornamelijk de tweede en derde week van je cyclus om de dag.
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:07:55 #235
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21502269
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 00:38 schreef _amber_ het volgende:

[..]
Ik schrok eerst dat ik de foto van de ovu test zag. Dacht eerst dat het een zwangerschapstest was

13 Augustus ongesteld geworden en ik ben het nog!
Niet "normaal" maar aldoor veel slijm enzo.
Erg irritant.
Hey Amber, leuk om je hier weer te zien Ik kan me voorstellen dat je eventjes twee keer moet kijken als je een test hier ziet staan, vandaag dat ik er wel even bij het gezet dat het een ovu-test was. Maar in ieder geval zijn de eerste twee streepjes binnnen

En 13 augustus ongesteld en nu nog? Das wel vrij vaag hoor en wel heel erg lang. Heb je dan niet de neiging om er stiekum voor de zekerheid een testje tegenaan te gooien?

voor jou
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:10:23 #236
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21502286
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 18:21 schreef Ladybos het volgende:
Slaapmeisje we duimen allemaal heeeeeeel hard voor je mee hoor, jeetje wat spannend zeg ! Als je nou de volgende keer bij de secretaresse in de fertipoli even uit het raam kijkt kun je mijn huis zien liggen trouwens
Dat meeeeeeen je niet Wat grappig zeg, ik zal volgende keer even goed kijken naar de huisjes. Betekent dat trouwens dat je daar dan ook bij de gyn loopt? Misschien hebben wel dan zelfs wel saampjes in de wachtkamer gezeten
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:13:25 #237
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21502304
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 08:17 schreef mallemeid het volgende:
Amber! Dat heb ik nu dus ook, het vloeit niet echt heel erg, maar wel veel slijm en steeds beetjes bloed......Nouja, hopelijk is het gauw over!

Slaapmeisje, dat mailtje is dus van een tijdje trug, vandaar dat het niet echt meer op nu van toepassing is
O dan hebben we zeker een nieuw syndroom in dit topic... het veel-slijm-beetje-bloed-syndroom. Nou mallemeid dan jij ook veel sterkte en hopelijk is het gauw over.

mailtje gezien en superlief ik lees mijn yahoo jammergenoeg niet al te regelmatig.
pi_21502973
Goedemorgen Slaapmeisje, hebben jullie een beetje goed kunnen slapen?

Girly, echt wel ff laten weten wat de uitslag van de test is...

Beaker, hoe is het gegaan meis?
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 10:55:49 #239
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21503725
Hai jolene, we hebben vrij onrustig geslapen vannacht. Er spookte natuurlijk van alles door het hoofd van die dag en het grote moment van wachten is aangebroken. We maken, voor mijn gevoel, nu eindelijk eens een echte kans en dat is natuurlijk heel erg spannend. Toch probeer ik uit alle macht mezelf voor te houden dat het pas de eerste IUI poging is en de kans zeer klein is.

De kop is is nu in ieder geval vanaf en dat is wel een heel fijn gevoel. Vanaf hier kan het alleen maar beter gaan en komen we dag na dag dichterbij een zwangerschap. Mocht het de eerste poging niet lukken dan toch wel bij nr. 2, 3 of 4.... Ik probeer mezelf dus wat rust in te praten en me nu nog niet al te druk maken over mijn NOD. Tuurlijk praat ik nu wat makkelijker als over twee weken

Beakertje, ik ben ook heeeel benieuwd hoe je sollicitatiegesprek is gegaan. Laat je nog wat van je horen?
pi_21503904
Ja, er is nu echt iets. je weet gewoon dat nu er kansen zijn.
Duim echt heel hard...
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 11:05:26 #241
93804 Pizzakoeriertje
pi_21503938
Goedemorgen allemaal,

* Pizzakoeriertje is vandaag jarig
Hopen dat ik het leukste cadeautje over 14 daagjes krijg!
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 11:06:52 #242
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21503968
Gefeliciteerd met je verjaardag PK

En heb je dan nu ongeveer je eisprong? Woeiiii dat zou dan zeker een prachtcadeautje zijn en ook zo origineel ingepakt
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 11:07:28 #243
93804 Pizzakoeriertje
pi_21503976
Slaapmeisje als het goed is heb ik donderdag mijn eiersprong dus we zullen zien hahah! Net wat je zegt een hele orginele verpakking
pi_21503994
Pizzakoeriertje, gefeliciteerd met je verjaardag...
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:03:16 #245
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21505103
Slaapmeisje, heel veel sterkte met het wachten!

Girly, spannend en natuurlijk hardstikke fijn dat je een eisprong hebt gehad...

En Pizzakoeriertje: Gefeliciteerd met je verjaardag!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:10:23 #246
93804 Pizzakoeriertje
pi_21505225
Lees net mijn maandhoroscoop in de yes! Let op:

Zet in je agenda:
26 (dag van mijn eiersprong),30 en 31 augustus worden belangrijke (maar onrustige) dagen. Na 2 september verandert alles in jouw voordeel. En rond 14 september (10 sep. NOD) kan 1 van je wensen in vervulling gaan!

Nou dat klinkt positief of niet
* Pizzakoeriertje is helemaal happy
pi_21505246
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 12:10 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Lees net mijn maandhoroscoop in de yes! Let op:

Zet in je agenda:
26 (dag van mijn eiersprong),30 en 31 augustus worden belangrijke (maar onrustige) dagen. Na 2 september verandert alles in jouw voordeel. En rond 14 september (10 sep. NOD) kan 1 van je wensen in vervulling gaan!

Nou dat klinkt positief of niet
* jolene is helemaal happy
Uitknippen deze horoscoop en er vanuit gaan dat deze echt kloppend is...
Mocht het echt zo zijn dan zeker bewaren
pi_21505782
Gefeliciteerd Pizzakoeriertje en maak er een leuke dag van!
pi_21506175
Pizzakoeriertjuh - Van harte gefeliciteerd met je verjaardag

ennuh je horoscoop ziet er veeeel belovend uit.. hoop echt dat het uitkomt..
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 14:13:24 #250
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21508022
Op dinsdag 24 augustus 2004 13:07 schreef Merisse het volgende (in Z&G topic) :
Liefs, ook voor alle 2e streepjesdames

Pizzakoeriertje Gefelici-taart !
... ♥ ik mis je ♥
pi_21511067
EEej meiden..

Toch nog ff een update:

ik kon het niet laten om te wachten met testen hoor.. en kan gelukkig tegen jullie zelf zeggen wat de uitslag is of ben ik kippig die bovenste is zonder flits en die onderste MET.

Eigenlijk ben ik nog veels te vroeg met testen omdat ik eigenlijk vrijdag dat moest doen .. maar jullie kennen me.. ik geen geduld heb...

slaapmeisje en de anderen.. Ik eis dat jullie me echt snel volgen hoor!!!!

*Shirl Geeft iedreen een dikke knuf en KUS *
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:17:32 #252
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21511178
Girly wat een geweldig nieuws zeg, je bent weer zwanger Meissie van harte gefeliciteerd zeg! Supergoed
pi_21511197
Je bent absoluut niet kippig, je bent SWANGER !!!!

Dat wordt een extra fijne vakantie !
pi_21511439
Girly!!!! Duidelijk! Zwanger!!! Hele dikke wat een goed nieuws!!!
pi_21511465
Gefeliciteerd Girly!!!
Ik zei toch dat we samen zwanger zouden zijn????

Ben echt mega blij voor je!!!!!

Slaapmeisje jij bent de volgende hoor!!!! Over 2 weken kom je ons ook gewoon lekker achterna!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:27:04 #256
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21511467
Tjeetje Girly, wat leuk Van harte gefeliciteerd !
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:35:58 #257
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_21511702
Gefeliciteerd Girly
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_21511792
Gefeliciteerd Girly
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 16:41:31 #259
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_21511842
Girly, van harte gefeliciteerd meid!
pi_21511925
Bedankt allemaal, ik ben nog overrompeld eigenlijk,, had het namelijk nooit verwacht

17 september krijg ik een echo en dan zal ik ongeveer rond de 7 weken zijn.. hou jullie zeker wel op de hoogte ga nu extra voorzichtig doen met alles..
en ga ik dus echt met een lekker gevoel de vakantie in

JOEPIEEEEEEEJ
pi_21511978
Girly!!!!!!!!!!!!!!!!!
mooi he, alles
pi_21512002
trouwens, wel heel goed teken dat het al zo vroeg positief is. Lekker veel HCG, dus dan gaat het zeker goed!!
mooi he, alles
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:12:52 #263
43556 miss_dynastie
pi_21512637
Girly, wat geweldig, gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:12:57 #264
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21512641
Kippig Meid zwangerder dan dit kan niet!!! Gefeliciteerd!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 17:52:30 #265
81992 Githa
pi_21513580

Girly GEFELICITEERD jeetje wat leuk meid
enne alvast welkom in Z&G Dat was het wachten waard en nu wel beloven dat je het super rustig aan gaat doen ......NIKS TILLEN ! Ik heb er helemaal kippenvel van
pi_21514207
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 09:07 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Hey Amber, leuk om je hier weer te zien Ik kan me voorstellen dat je eventjes twee keer moet kijken als je een test hier ziet staan, vandaag dat ik er wel even bij het gezet dat het een ovu-test was. Maar in ieder geval zijn de eerste twee streepjes binnnen

En 13 augustus ongesteld en nu nog? Das wel vrij vaag hoor en wel heel erg lang. Heb je dan niet de neiging om er stiekum voor de zekerheid een testje tegenaan te gooien?

voor jou
Ik hoop dat jij straks weer twee streepjes piest dame. Maar dan van een zwangerschapstest!!!

Zou het kunnen dan? Dat ik zwanger ben? Ik bedoel... ik vloei!
Nu word ik onzeker.
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 11:05 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Goedemorgen allemaal,

* _amber_ is vandaag jarig
Hopen dat ik het leukste cadeautje over 14 daagjes krijg!
Gefeliciteerd Pizzakoeriertje.
En een fijne verjaardag toegewenst.
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 16:13 schreef Girly het volgende:
EEej meiden..

Toch nog ff een update:

ik kon het niet laten om te wachten met testen hoor.. en kan gelukkig tegen jullie zelf zeggen wat de uitslag is of ben ik kippig die bovenste is zonder flits en die onderste MET.

[afbeelding]

Eigenlijk ben ik nog veels te vroeg met testen omdat ik eigenlijk vrijdag dat moest doen .. maar jullie kennen me.. ik geen geduld heb...

slaapmeisje en de anderen.. Ik eis dat jullie me echt snel volgen hoor!!!! [afbeelding]

*Shirl Geeft iedreen een dikke knuf en KUS *
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!

Geweldig nieuws!!!!

Ik ben heel blij voor je.
pi_21514408
Girly Gefeliciteerd!!! Geweldig!

Wie is de volgende? Slaapmeisje iig. Dan de rest! Toch?

PK gefeliciteerd!

Amber vervelend zeg! Echt lang, ik hoop dat het snel over is!

Slaapmeisje, goed idee! Vrijen omdat het moet is ook niet leuk!

Ik ben nu al niet meer ongesteld en heb ook geen bruine spul, slijm oid meer! Yes! Valt me mee!!

Verder heb ik 'goed' nieuws. Mijn contract wordt niet verlengd! 16 sept. wordt mijn laatste werkdag. Nu alleen nog iets anders vinden...

[ Bericht 14% gewijzigd door Ingrid19 op 24-08-2004 18:32:10 (iets vergeten) ]
pi_21515588
Gefeliciteerd Girly
  Moderator dinsdag 24 augustus 2004 @ 19:16:49 #269
5428 crew  miss_sly
pi_21515709
Girly, wat geweldig!
Vind het zo fijn voor je

Slaapmeisje, ik vind dat jij gewoon de volgende moet zijn...geen discussie over mogelijk
  Moderator dinsdag 24 augustus 2004 @ 19:17:50 #270
5428 crew  miss_sly
pi_21515736
en Pizzakoeriertje gefeliciteerd natuurlijk!
  Jubileum moderator dinsdag 24 augustus 2004 @ 19:31:53 #271
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21516043
Girly gefeliciteerd!!! (ook vanuit Frankrijk zegt Karin net )
Jeetje wat gaaf en wat een duidelijke test

pizzakoeriertje gefeliciteerd met je verjaardag
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 19:51:54 #272
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21516507
Girly gefeliciteerd met je swangerschap en het is echt super duidelijk
pi_21516945
Girlyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Sow die's écht overduidelijk hoor!

Gefeliciteerd meid!
W ~ H ~ T
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:27:02 #274
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21517503
Girly van harte joh
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:30:21 #275
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21517610
Hoeiiii Girly, wat maak je me nou!

Ik lees eerst heel lodderig het nieuwe Z&G topic deel 95...zie ik onderaan de openingslijst een uitgeteld-datum staan....VAN JOU?!?!
*zoef*
ik snel terug naar dit topic, en ja hoor wat zien ik???? Een superdeluxe DUIDELIJKE swangerschapstest!
Hoezee, van harte meisje!! En 17 september een echo?
Spannend hoor, ik zal voor je duimen!
En inderdaad, nu ga je met een heeeeeerlijk gevoel de vakantie in! Grandioos!

LW

stiekum ook een traantje plengt.... wil ook zo graag...
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:34:30 #276
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21517745
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:30 schreef LittleWoodstock het volgende:
Jouw tijd komt ook nog wel hoor LW, daar ben ik van overtuigd
  Jubileum moderator dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:36:29 #277
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21517817
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:34 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Jouw tijd komt ook nog wel hoor LW, daar ben ik van overtuigd
Hier sluit ik me bij aan LW, kom hier
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:36:45 #278
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21517829
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:16 schreef _amber_ het volgende:
Zou het kunnen dan? Dat ik zwanger ben? Ik bedoel... ik vloei!
Nu word ik onzeker.
Ow Ambertje, ik dacht dat je merendeel slijm had met een pietsie bloed en dat gedurende meer dan een week. Als je echt een flinke menstruatie hebt is de kans inderdaad wel heeeel klein dat je zwanger ben Dan maar hopen dat het heel gauw over is zodat je weer flink aan de klus kunt gaan
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:52:44 #279
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21518341
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:36 schreef Lois het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan LW, kom hier [afbeelding]
Ow, wat een leuke smilie Lois! :')
En Slaapmeisje ook...heel lief jullie reactie.
Weet ook wel dat mijn tijd ook zal komen...
maar het lijkt af en toe verdomde snel te gaan, ben soms bang dat ik straks hier in m'n eentje het 2e streepje topic zit te runnen....

Maar goed, adem in door de neus, uit door de mond, borst vooruit en schouders recht ik weet wat mijn doel is en daar ga ik voor!

LW
pi_21518449
Lieve LW Ik sluit me helemaal aan bij Slaapmeisje en Lois! En jij zal dit topic toch niet alleen runnen, er zijn genoeg andere dames die ook wachten op dat 2e streepje...en anders kom ik je wel es zo af en toe gezelschap houden
pi_21518678
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:36 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Ow Ambertje, ik dacht dat je merendeel slijm had met een pietsie bloed en dat gedurende meer dan een week. Als je echt een flinke menstruatie hebt is de kans inderdaad wel heeeel klein dat je zwanger ben Dan maar hopen dat het heel gauw over is zodat je weer flink aan de klus kunt gaan
Nee ik heb dus geen roodbloed. het is heel veel slijm en dat is bruin. En dus nam ik aan dat dat gewoon ongesteldheid is maar niet zo veel. Eigenlijk is het vanaf het begin ( eerste dag dat ik daar last van had ) zo geweest. Geen bloed maar veel (bruin ) slijm.

Ik haal morgen een test.
pi_21518696
Hey gefeliciteerd meid!!
pi_21518699
quote:

Onze tijd komt ook nog wel lieverd.
pi_21518862
Ben potver me wachtwoord kwijt kan me eigen profiel niet veranderen..
pi_21519268
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:10 schreef Renegate het volgende:
Ben potver me wachtwoord kwijt kan me eigen profiel niet veranderen..
Passmailer

Dan krijg je een nieuw wachtwoord toegestuurd.
Ik wil hem ook nog wel eens vergeten.
pi_21519374
paasmailer?? waar vind ik dat?
pi_21519422
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 21:26 schreef Renegate het volgende:
paasmailer?? waar vind ik dat?
Passmailer staat bovenin je scherm in de balk van profiel enzo.

Linkje: http://forum.fok.nl/user/passmailer

Succes.
pi_21519431
heb het al nu is het wachten op het mailtje thanks!
pi_21521004
quote:
Meid.. jij ,slaapmeisje EN de anderen moeten me gwoon snel volgen want ik wil dus niet onderaan staan in lijstje

wie weet slaat de clomid ook goed bij je aan en ben je binnen no time zwanger!!

IK DUIM ECHT VOOR IEDREEN.. ik moet zo wennen in dat andere topic.. kan op de een of andere manier hier nie loslatuh :'(
pi_21521423
Zou graag willen zeggen dat ik last heb van kwaaltjes en zo, en dat ik over me nod heen ben, maar jah ik weet gewoon dat het niet kan.
Wel raar al die tijd ben je er telkens mee bezig, en zelfs nu je ervanaf gestapt bent kan ik het nog niet loslaten. Ik hoop dat het allemaal snel goedkomt hier, dan kan ik ook weer meebibberen met jullie.

LW komt goed hoor, vertrouwen houden, en als je je klote voelt en ff wil janken gewoon doen tis allemaal niet niks he meid?
pi_21521498
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 09:10 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Dat meeeeeeen je niet Wat grappig zeg, ik zal volgende keer even goed kijken naar de huisjes. Betekent dat trouwens dat je daar dan ook bij de gyn loopt? Misschien hebben wel dan zelfs wel saampjes in de wachtkamer gezeten
Hoi Slaapmeisje,
Ik heb wel bij die gyn gelopen maar was gelukkig heel snel zwanger toen, en na 8 weken wordt je dan weer doorverwezen naar de verloskundige dus nu hoef ik er niet meer heen. Maar kan best dat we een tijdje terug (moet dan ong. in april geweest zijn) tegelijkertijd daar liepen Hopelijk ben jij daar ook over 10 weekjes weg
pi_21521609
GIRLY, wat goed !!! Echt duidelijk hoor, van harte !!!!!
pi_21521675
LW, ik weet hoe het voelt hoor, je bent heel blij voor iedereen die zwanger raakt maar je vraagt jezelf af of er ooit een dag komt dat jij het zult zijn.. Ik heb hier heel lang gelurkt en ook meegeleefd maar iedere keer als er weer iemand zwanger werd stak het toch een beetje, en op een gegeven moment ben ik gestopt met lurken want ik werd er steeds zo verdrietig van dat het bij ons niet lukte. En dan opeens als je alle hoop eigenlijk al opgegeven hebt is het toch zo ver, en staat iedereen voor jou te juichen. Het komt écht LW, tot die tijd, heel veel sterkte !
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:43:06 #294
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21523300
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:52 schreef LittleWoodstock het volgende:

[..]

maar het lijkt af en toe verdomde snel te gaan, ben soms bang dat ik straks hier in m'n eentje het 2e streepje topic zit te runnen....
Ik ken het gevoel LW aangezien ik al vanaf deeltje 1 meeklets hier en al heel veel meiden heb zien komen en gaan
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:46:59 #295
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21523398
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 22:42 schreef Ladybos het volgende:

[..]

Hoi Slaapmeisje,
Ik heb wel bij die gyn gelopen maar was gelukkig heel snel zwanger toen, en na 8 weken wordt je dan weer doorverwezen naar de verloskundige dus nu hoef ik er niet meer heen. Maar kan best dat we een tijdje terug (moet dan ong. in april geweest zijn) tegelijkertijd daar liepen Hopelijk ben jij daar ook over 10 weekjes weg
Ladybos, we zijn in maart met onderzoeken begonnen daar en zeker de eerste paar cycli moest ik ongeveer 4 x per maand daar zijn vanwege de samenlevingstests enzo. Wij gaan zelf naar de fertiliteitsarts (grrrrrr raar wijf) maar er lopen ook 2 gyns rond (een man en een vrouw) en jah ik hoop zeker dat ik daar weer heel snel weg ben
pi_21523693
nou we hebben met al onze positieve denkkrachten E.T. en Catootje ook binnen no-time zwanger gekregen toen ze eenmaal aan de vruchtbaarheidsbehandeling begonnen. Dus dat kan eigenlijk niet missen Slaapmeisje en LW .
mooi he, alles
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:59:02 #297
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21523715
Girly, wat geweldig super zeg, van harte gefeliciteerd.

woensdag 25 augustus 2004 @ 02:01:30 #298
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21525813
Het is al laat maar kan het niet laten, dankzij Girly kon ik dus niet slapen.
Omdat ze te vroeg heeft getest en toch een positieve uitslag had.

Ik dus midden in de nacht testen en dit is de uitkomst

In het echt zie je een roze stipje, niet echt super duidelijk maar toch staat hij er.
Nu spoken er toch vragen in mijn hoofd, vooral omdat ik toch een "ongesteldheidspijn" in mijn rug voel.
Houd de test me voor de gek of zal het echt zo zijn, in de beschrijving staat dat zelfs het lichtste stipje toch posotief is.
pi_21526087
JIJ BENT GEWOON ZWANGER!!! een stip is een stip en IK ZIE M

ik denk dat ik je mag feliciteren

ik denk dat als je over een paar dagen test dat de stip duidelijker wordt

spannend zeg!!!

pi_21526861
Snakelady! Ik zie ook een stipje!! Gefeliciteerd!
pi_21526929
Wat een manier om 's ochtends dit te bekijken...
twee zwangeren...

Lieve LW, Merisse en Slaapmeisje met jullie gaat het ook helemaal goed komen.

En dat geld ook voor Hartje, Mallemeid, Girl24 en Amber en Ingrid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')