ik ga met githa's post mee.. geniet ervan merisse..quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:49 schreef Githa het volgende:
fijne vakantie Merisse ..... geniet er lekker van
Ik was al van plan om deze te doen als ik ooit met de pil stopquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:12 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Hallo Allemaal!
Was wat op internet aan het sneupen en vond een leuk stukje over hoe je je eiersprong kan vaststellen op een hele goedkope manier. Misschien dat iemand er baat bij heeft of het keer wil proberen.
Zelf de eisprong vaststellen
Steek je vinger in je vagina en zorg dat je wat slijm/afscheiding op het topje van je wijsvinger krijgt;
Druk het topje van je wijsvinger tegen het topje van je duim;
Trek beide vingertoppen uit elkaar.
In je vruchtbare dagen trek je dan een ongebroken, glinsterende draad tussen je vingers. Wanneer je niet in je vruchtbare dagen bent, kun je geen draadje trekken van dit slijm.
Je kunt één of meerdere keren per dag controleren hoe het slijm er uitziet, bijvoorbeeld als je naar de wc gaat. De meeste vrouwen kunnen met deze eenvoudige en goedkope methode hun vruchtbare dagen vaststellen.
Nou jah ik hoor wel wat jullie er van vinden!
quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:12 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Was wat op internet aan het sneupen en vond een leuk stukje over hoe je je eiersprong kan vaststellen op een hele goedkope manier.
Nee, niet ongesteld en niet zwangerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:38 schreef Karin het volgende:
Ongesteld geworden Ingrid19? Jammer
Of het echt 28 augistus is wet ik niet, ik ben de ene keer een paar dagen te vroeg ongesteld en de nadere keer weer een paar dagen te laat, niet echt regelmatig dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
Snakelady, jij hebt je NOD toch pas 28 augustus? Nou dan ben je wel heel vroeg ongesteld hoor.... ben benieuwd hoe het verder met je gaat. Moeilijk he, wachten
Ingrid meissie het is heel normaal als je lichaam nog wat meer tijd nodig heeft om weer alles zelfstandig te doen hoor. Ik kan me heeeel goed voorstellen hoe je je nu voelt omdat ik zelf in het begin 3 maanden niet ongesteld werd. Sterkte met afwachten en ik weet zeker dat het helemaal goed komt met je hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:05 schreef Ingrid19 het volgende:
Slaapmeisje succes morgen!
30 april had ik mijn laatste pilongi, 14 juni donkerbruin spul, een paar dagen, toen 11 juli donkerbruin spul een paar dagen, nu niks meer, had volgens de berekeningen 7 augustus nod. Maar ja...
Volgens de huisarts kan ik dat donkerbruine spul wel als ongi rekenen.
Ik heb nu een klein beetje last van buikkrampjes. Ik vermoed dat ik deze week ongesteld word.
Ik hoop dat het nu een echte ongestelheid is, met bloed. Ik heb nu het idee dat mijn lichaam 'het niet doet', daar word ik onzeker en een beetje bang van. Maar helaas, ik kan niks andeers doen dan afwachten.
Hoi Xanthe, de eerste twee keer IUI krijg ik geen hormonen in de zin van dagelijks. De arts heeft alleen wel gezegd dat mocht het erop lijken dat mijn eisprong in het weekend zou vallen, ik een injectie krijg twee dagen voor de vrijdag om mijn eisprong op te wekken. Ik weet natuurlijk niet hoe groot mijn eitje zal zijn morgen. Wel weet ik dat mijn bmm weer behoorlijk hoog zit en dat is voor mij een duidelijk teken dat de eisprong wel al onderweg is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:05 schreef Xanthe het volgende:
Ik dacht dat je helemaal geen hormonen kreeg , maar je krijgt dus de pregnyl toe gedient.
Die moest ik zelf spuiten.
(Pregnyl is het hormoon dat van de urine van zwangere vrouwen word gemaakt).
24 tot max. 36 uur na de injectie krijg je dan de IUI en daarna de zware wacht weken.
Voor mezelf maakte ik een kalender die ik elke dag kon afstrepen , vanaf dag 1 (menstruatie) , de IUI en dan door tot dag 35 omdat je dan toch zekerheid zou moeten kunnen hebben (afhankelijk van welke cd je de IUI krijgt), anders ging ik elke dag weer de boel natellen in mijn agenda.
Misschien kunnen ze je een testdag geven? Als je die dag niet ongestdl geworden bent het de juiste dag is om te gaan testen....
Slaapmeisje ik hoop echt dat het nu eindelijk eens mag gaan gebeuren en dat de maand september jouw maand word!
Dank je!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ingrid meissie het is heel normaal als je lichaam nog wat meer tijd nodig heeft om weer alles zelfstandig te doen hoor. Ik kan me heeeel goed voorstellen hoe je je nu voelt omdat ik zelf in het begin 3 maanden niet ongesteld werd. Sterkte met afwachten en ik weet zeker dat het helemaal goed komt met je hoor
En dan gaat hier het dak er echt af!quote:Slaapmeisje ik hoop echt dat het nu eindelijk eens mag gaan gebeuren en dat de maand september jouw maand word!
Haai Jolene!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:41 schreef jolene het volgende:
Alles hier goed hoor.
Ben wel iets aangekomen in de vakantie maar dat hebben we er zo weer af.
Roken is nu ff zwaar.
Omdat het nu wat drukker is..heb ik heel erg de neiging.
LW, hoe is het met jou?
Ik weet dat je de 16de de MRI hebt.
Leef je daar gemakkelijk naar toe?
Weet het niet duidelijk te brengen.
Helaas werken ze standaard niet in het weekendquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:40 schreef easy-going het volgende:
komt het door de vakantie dat ze het weekend nix doen?
Wat spannend en ook zo onzeker allemaal!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hallo daar ben ik weer... nog geen IUI gehad omdat mijn eitje nog niet groot genoeg is (16.8 mm voor de kenners). Wel weten we nu meer over hoe ze het bij die kliniek doen. Ik heb Ovulatietesten meegekregen en moet morgenochtend een test doen. Als die positief is dan is de inseminatie op vrijdag. Als die negatief is, dan krijg ik dus geen injectie maar dan hebben we vette pech omdat de eisprong dan waarschijnlijk in het weekend gaat gebeuren... en dan is het op naar volgende maand.
Nu dus maar duimen dat ik morgen een positieve ovutest hebik mag in ieder geval twee streepjes piesen ook al is het nog geen zwangerschapstest
![]()
Helaas staat er voor ons 2 x IUI zonder hormonen en dan 2 x IUI met hormonen gepland. En ze checken de grootte van het eitje ook door middel van een vaginale echo dus ik denk niet dat ze daar intrappenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:41 schreef minoes1967 het volgende:
SLAAPMEISJE.....ik hoop dat je eitje nog ff een groeispurt maakt,hoe groot denken ze dat ie morgen of vrijdag is?Of weet je dat niet?.
Ehm.......ff stiekumme gedachte...kan je niet zeggen dat ie positief is,als je m toch negatief piest morgenochtend![]()
Of mag je maar zoveel keer iui???.
Groetjes,Minoes![]()
Ontzettend spannend allemaal en zeker omdat we alleen maar kunnen hopen en wachten totdat mijn slaapeitje wakker wordt en een flinke groeispurt inzet. Vorig keer sprong mijn eitje bij 23 mm, dat zal dus inderdaad betekenen dat met 2 mm groei per dag, mijn eisprong precies in het weekend valt (waarschijnlijk dan op zaterdag). Ik probeer de hoop er nog in te houden dat ik morgen een positieve ovulatietest heb, maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat dat gaat lukken.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:56 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Wat spannend en ook zo onzeker allemaal!
Ik hoop voor je dat je een 2e streepje gaat piesen , maar vind het ook raar dat men niet zegt dat je morgen een Pregnyl spuit kunt krijgen.
2mm per dag en een eitje moet minimaal 18mm zijn voor de Pregnyl , dat is dus morgen.
Dan groeit ie nog even door en krijg je vrijdag de eisprong met een eitje dat rond de 22mm zou zijn.
Maar goed het is natuurlijk het mooiste als je zonder prikken zwanger zou mogen worden en je gewoon een positieve test in je handen hebt!
is het niet zo dat bij PCO het eitje vaak ook minder hard groeit?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ontzettend spannend allemaal en zeker omdat we alleen maar kunnen hopen en wachten totdat mijn slaapeitje wakker wordt en een flinke groeispurt inzet. Vorig keer sprong mijn eitje bij 23 mm, dat zal dus inderdaad betekenen dat met 2 mm groei per dag, mijn eisprong precies in het weekend valt (waarschijnlijk dan op zaterdag). Ik probeer de hoop er nog in te houden dat ik morgen een positieve ovulatietest heb, maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat dat gaat lukken.
O ja, Slaapmeisje positief blijven!
Dit is duidelijk zat.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:03 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Haai Jolene!
Eh....hoe bedoel je dat laatste ''weet het niet goed te brengen''?Heb ik niet duidelijk aangegeven hoe ik tegenover de MRI sta?
Nou, ik ben er heel benieuwd naar, mede ook omdat ik er bij de gyn zelf in eerste instantie al op aan had gedrongen. Ze zei later dat ze het zelf had willen adviseren nav tweede bloedonderzoek.
Met andere woorden: ik leef er heel makkelijk naartoe. Ik heb er geen naar of raar gevoel over, ook geen zenuwen. De MRI zal duidelijkheid brengen en dat is heel prettig.
Zo duidelijk genoeg gebracht?![]()
Kan me voorstellen dat het roken nu verleidelijk is, in drukkere tijden. Maar hou vol!!! Achteraf kun je jezelf een driedubbele schouderklop geven! Zet em op.![]()
LW
PS: Lief katje trouwens (iemand postte laatst een superlief fotootje van het beestje, echt een schatje)
Och lieverd, wat een moeilijke beslissing zeg.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:11 schreef Renegate het volgende:
Slaapmeisje ik hoop dat je morgen dat tweede streepje piest... maak je er wel een foto van kunnen we allemaal meegenieten hihihi... goooo eutje gooo!!!
En Jolene waarom moest je aan mij denken zondag op het nieuws? Zou ff niet weten wat erop geweest moet zijn..
Verder heb ik maar 1 nieuwtje, en dat is dat ik stop met klussen...ik heb gisteren de gynacoloog gebeld en we doen het niet meer.
Reden hiervoor is NATUURlijk geld.. ik heb geen werk meer, en de toekomst van me man is nog altijd onzeker.. En wil gewoon meer voor onze kindjes.. Mar kan je wel vertellen het doet verdomde auw.. En het voelt ook tegen natuurlijk, 23 cyclussen lang gedroomt en gehoopt, om het nu ineens allemaal te laten vallen.. Maar goe dhet is beter.
Het lijkt me nu helemaal moeilijk met alle berichtgevingen die je hoort.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:24 schreef Renegate het volgende:
jolene oww lief dat je aan me dacht!! Ja we zitten nog steeds in onzekerheid, dat heeft ons ook wel een beetje gesteund in de beslissing.. Wij willen graag een papa en een mama voor ons kleintje, en als we er even aan mee kunnen helpen om dit voor elkaar te krijgen doen we dat.
Nee, totaal niet helder en ik kan me voorstellen dat dit een extra druk op jullie schouders geeft.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:37 schreef Renegate het volgende:
nee er is nog niets bekend...
Hij weet wel dat hij OF naar turkije moet alanya (daar hopen we op)
Of afghanistan OF irak of hij blijft thuis lekker helder allemaal he?
En dat kan iedereen begrijpen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:49 schreef Renegate het volgende:
dank je wel jolene!! je bent een schat maar dat wist je al wel he
Ik ga hier ook echt wel koekeloeren.. ik wil zeker slaapmeisje naar dat andere topic helpen hoor, tis niet dat ik jullie allemaal vergeet nu, ik zal alleen NOG minder komen dat dat ik al kwam..
Hey Renegate, wat lees ik nu? Wat een ontzettend dappere beslissing van jullie zeg. Het verstand is op dit moment boven het gevoel gezet, maar wel met het vooruitzicht dat jullie straks wel genoeg kunnen bieden op het moment dat jullie weer voor een kindje gaan. Sterkte ermeequote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:49 schreef Renegate het volgende:
dank je wel jolene!! je bent een schat maar dat wist je al wel he
Ik ga hier ook echt wel koekeloeren.. ik wil zeker slaapmeisje naar dat andere topic helpen hoor, tis niet dat ik jullie allemaal vergeet nu, ik zal alleen NOG minder komen dat dat ik al kwam..
Gatverderdarrie Slaapmeisje.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:45 schreef Slaapmeisje het volgende:ik kan potverdorie nog niet eens twee streepjes piesen op een ovulatietest
Ik zit nu te twijfelen of ik rond 10 uur nog zo'n test moet gaan doen omdat mijn tweede plasje behoorlijk licht van kleur was (niet echt geconcentreerd lijkt me). Ik ben flink teleurgesteld en heb er flink de balen van. Als die klote test vanmorgen niet positief is dan gaat de IUI weer een maand voorbij.... en het kan zomaar zijn dat mijn eisprong volgende maand ook weer in het weekend valt, joeps dan nog eens een maand voorbij. Zo kan het nog wel een jaar duren voordat we een keer opmogen voor de 1e IUI poging
Bij gewoon klussen moet het zaad ook nog vanuit de schede naar de baarmoeder waar het al aardig wat uurtjes over doet.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:29 schreef phileine het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is dat ze niet gewoon vrijdag kunnen insemineren als je zaterdag of zondag je eisprong verwacht. Bij gewoon klussen is het toch ook beter het een paar dagen van te voren te doen. Of is dat bij IUI anders en willen ze zo dicht mogelijk op de eisprong zitten?
Dat is wel zo, maar ik denk dat, zodra het "raak" is, het snel heel persoonlijk wordt hoor, en dan ben je die ellende snel vergetenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:02 schreef Slaapmeisje het volgende: Zoals snoopy zegt, het is allemaal zo onpersoonlijk en kil op deze manier....
Xanthe, ik had het eigenlijk ook wel verwacht maar toch zoveel hoop dat het deze ene keer eens mee zou zittenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:30 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Gatverderdarrie Slaapmeisje.
Ergens had ik dit al verwacht , maar toch zo gehoopt dat je toch een 2e streepje zou piesen.
Misschien uiteindelijk toch eens gaan nadenken of je niet beter naar een kliniek/ziekenhuis kunt waar ze wel in het weekend inseminaties doen?
Persoonlijk vind ik deze gang van zaken voor een fertiliteits kliniek niet echt profecioneel overkomen en de gevoelens die erbij komen kijken als je uiteindelijk je eisprong in het weekend hebt.....
Straks zit je misschien op poging 3 met hormonen en is de eisprong ook in het weekend....
Meissie heel veel sterkte en misschien bellen of je alsnog Pregnyl kunt krijgen vandaag en vrijdag de inseminatie?
LW, Harstikke goed zeg....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:29 schreef LittleWoodstock het volgende:
Hoi![]()
update: hier weinig verandering. Het wachten is op 16 september/MRI. Afvallen gaat nog steeds goed, inmiddels 8 kg (op 2 ons na) kwijt.
Alle dames een heel fijn weekend!!
![]()
LW
Owja, ik herken het maar al te goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:00 schreef Ingrid19 het volgende:
Hoi iedereen!
Ik ben vandaag hevig ongesteld geworden! Aan de ene kant goed, nu weet ik dat mijn lichaam het nog doet, aan de andere kant klote, ik ben echt niet zwanger.
Ik heb er nu heeeel veel last van. Heb hele erge buikpijn en krampen en begin nu last van mijn rug te krijgen. Ik weet nu weer waarom ik aan de pil ben begonnen!
Vanmorgen om ca 6.30 werd ik van de buikpijn en kramp wakker. Ik heb toen ibuprofen genomen, toen ik daar na een dik half uurtje nog niks van merkte, heb ik een kruik gepakt, lekker warm. Uiteindelijk ben ik weer in slaap gevallen.
Ik zag in de flair dat er nu een nieuwe aleve is, speciaal voor deze ongemakken, die ga ik morgen ophalen, hopen dat het helpt.
Hebben jullie ook altijd veel last van buikpijn en kramp?
Oh ja, we zijn vanwege het slechte weer (veel regen en harde wind) niet naar sixflags geweest, maar naar Bataviastad. Het was gezellig en we zijn zeker geslaagd!
Ik pak zo mijn kruikje maar weer, begin alweer last te krijgen, erg irritant, maar ja, je moet het er maar voor over hebben..., toch?
Wat voor bijwerkingen krijg je dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:02 schreef phileine het volgende:
femapirin is hetzelfde als ibuprofen. Aleve is Naproxen (dat is sinds kort vrij verkrijgbaar). Beiden werken erg goed bij menstruatiepijn, maar naproxen heeft (bij mij) iets minder bijwerkingen.
Ik heb het wel eens aan de huisarts verteld. Die zegt dat het erbij hoort, je kan er weinig aan doen. Alleen de pillen nemen die hier al vermeld zijn. En een kruik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:17 schreef miss_sly het volgende:
Ingrid, wat rot dat je zo'n buikpijn hebt! heb je dat al eens aan de huisarts verteld?
Ik had vroeger femex en tegenwoordig naproxen; beiden helpen erg goed tegen menstruatiepijn. Misschien kan jouw huisarts je ook zoiets voorschrijven? het zijn geen middelen die je bij zo kunt kopen, dus je moet er wel een receptje voor hebben!
sterkte ermee, ik hoop dat je kruikje een beetje helpt.
JEetje Slaapmeisje, wat ongelofelijk spannend zeg! Ik ga voor je duimen! Ben er helemaal hyper van!quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hallo allemaalBennerweer...
Die donderdag had ik nog een tweede ovutest gedaan die negatief was. Vrijdag en zaterdag heb ik niet getest, maar net wel en die is positief! Volgens de kliniek kan Slaapvriendje dan morgen zijn zwemmertjes om 8.30 uur inleveren en zou ik dan rond half 11 langs mogen komen. Jeetje, ik ben er helemaal ondersteboven van![]()
Bedoel je voor condooms??quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:23 schreef Beaker3 het volgende:
Beaker heeft weer wat....... ik ben allergisch voor latex
OMG
nou dat weer!
Tja..........en nu??!! Heeft iemand tips?? want tja......dit is ook niks!
Haai Beakertje!quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:23 schreef Beaker3 het volgende:
LW Hoe is het met je?
Alle andere eenvan mij!!
Up-date Beaker
Beaker heeft weer wat....... ik ben allergisch voor latex
OMG
nou dat weer!
Tja..........en nu??!! Heeft iemand tips?? want tja......dit is ook niks!
Beaker
quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:43 schreef LittleWoodstock het volgende:
Rapapa, rapapa: oproep aan alle Slaapzwemmers: geeeeeeeeeeeeeef ACHT!![]()
E.T. jij weet natuurlijk wat het is om dit door te maken en als ik zo naar die foto's van dat prachtige kleine meisje van jullie kijk dan weet ik weer waar we het allemaal voor doenquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:00 schreef E.T. het volgende:
Slaapmeisje wat spannend!!!!
Nu die rottige wachtweken nog door zien te komen...
No Nickquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:06 schreef No Nick het volgende:
Slaapvrouwtje![]()
*9.6 miljoen Slaapzwemmertjes streng toespreekt*quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
No Nick :')
nee nog helemaal niksquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:40 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat wel erg leuk was vanmorgen... nadat het gebeurd was stonden Slaapvriendje en ik te wachten bij de lift en we kregen we toch de slappe lachAllemaal best raar natuurlijk en het ging zo snel dat we niet eens doorhadden dat het al achter de rug was.
Girly heb jij al iets gehoord?
Vrije Slaapslagquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:16 schreef No Nick het volgende:
Schoolslag, rugslag, vlinderslag of vrije Slaapslag het kan me allemaal niet bommen... ZWEMMEN NU!!!!
Mooi zo!quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:00 schreef Girly het volgende:
Meiden- ik heb telefoontje gehad en ik heb EISPRONG gehad.. ik ben zoooo blijhad dat namelijk nooit verwacht , had een eisprong gehad rond de 19de van cyclusdag.. en ze zegt als je temp hoog blijft (vanochtend 37,0) dan mag ik vrijdag testen
woeiii woeii... mag ik springen???
iedreen kus
Even offtopic: vanochtend las ik in de krant een krantenkopje van een klein artikeltje. Titel luidde: Slaapactie op Schiphol.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Vrije Slaapslag![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:29 schreef Girly het volgende:
nou dan komt dat helemaal goed...
ik neem trouwens een laptop mee.. dus ik hoop nog wel een brichtje zelf hier achter te laten hoe het daar is enzo, maar dat zal wel na het weekend pas worden.. zowieso kan ik niet lang internetten dat is zooo duur.. misschien dat daaro ergens een internet cafe is (al vertrouw ik dat niet zo met mijn inloggegevens)
MAN MAN WAT GAAAA IK JULLIE MISSEN :'( *pinkt traantjuh weg*
echt erg gwoon..
Of wij dat willen?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:55 schreef Girly het volgende:
als ik een test ga doen is het vrijdag.. maar dan zit ik dus in spanje, ik vertrek de 26ste, maar ik stuur xanthe een smsje van hoe of wat en die kan het dan hier neer zetten..
als jullie het willen tenminste
Hoi Ingrid, ik denk dat je nu nog niet echt kan zeggen wat je gemiddelde cyclus is want de twee liggen qua lengte nogal uit elkaar. Ik zou nu voornamelijk gewoon vrijen wanneer je daar zin in hebt en dan voornamelijk de tweede en derde week van je cyclus om de dag.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:00 schreef Ingrid19 het volgende:
Meiden, wat denken jullie? Wat betreft mijn cyclus, moet ik van hetzelfde uitgaan als deze? Dus dan is het een cyclus van 40 dagen. Mijn vorige was 27. Of moet ik gewoon afwachten en op de gok vryen. Of gewoon afwachten en om de dag vryen? Aaah, ik word gek! Ik snap er niks van!
Groetjes Ingrid
Hey Amber, leuk om je hier weer te zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:38 schreef _amber_ het volgende:
[..]
Ik schrok eerst dat ik de foto van de ovu test zag. Dacht eerst dat het een zwangerschapstest was![]()
13 Augustus ongesteld geworden en ik ben het nog!
Niet "normaal" maar aldoor veel slijm enzo.
Erg irritant.
Dat meeeeeeen je nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:21 schreef Ladybos het volgende:
Slaapmeisje we duimen allemaal heeeeeeel hard voor je mee hoor, jeetje wat spannend zeg ! Als je nou de volgende keer bij de secretaresse in de fertipoli even uit het raam kijkt kun je mijn huis zien liggen trouwens![]()
O dan hebben we zeker een nieuw syndroom in dit topic... het veel-slijm-beetje-bloed-syndroom. Nou mallemeid dan jij ook veel sterkte en hopelijk is het gauw over.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:17 schreef mallemeid het volgende:
Amber!Dat heb ik nu dus ook, het vloeit niet echt heel erg, maar wel veel slijm en steeds beetjes bloed......Nouja, hopelijk is het gauw over!
Slaapmeisje, dat mailtje is dus van een tijdje trug, vandaar dat het niet echt meer op nu van toepassing is
Uitknippen deze horoscoop en er vanuit gaan dat deze echt kloppend is...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:10 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Lees net mijn maandhoroscoop in de yes! Let op:
Zet in je agenda:
26 (dag van mijn eiersprong),30 en 31 augustus worden belangrijke (maar onrustige) dagen. Na 2 september verandert alles in jouw voordeel. En rond 14 september (10 sep. NOD) kan 1 van je wensen in vervulling gaan!
Nou dat klinkt positief of niet
* jolene is helemaal happy
Ik hoop dat jij straks weer twee streepjes piest dame. Maar dan van een zwangerschapstest!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Hey Amber, leuk om je hier weer te zienIk kan me voorstellen dat je eventjes twee keer moet kijken als je een test hier ziet staan, vandaag dat ik er wel even bij het gezet dat het een ovu-test was. Maar in ieder geval zijn de eerste twee streepjes binnnen
![]()
En 13 augustus ongesteld en nu nog? Das wel vrij vaag hoor en wel heel erg lang. Heb je dan niet de neiging om er stiekum voor de zekerheid een testje tegenaan te gooien?voor jou
Gefeliciteerd Pizzakoeriertje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:05 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Goedemorgen allemaal,
* _amber_ is vandaag jarig
Hopen dat ik het leukste cadeautje over 14 daagjes krijg!
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:13 schreef Girly het volgende:
EEej meiden..
Toch nog ff een update:
ik kon het niet laten om te wachten met testen hoor.. en kan gelukkig tegen jullie zelf zeggen wat de uitslag isof ben ik kippig
die bovenste is zonder flits en die onderste MET.
[afbeelding]
Eigenlijk ben ik nog veels te vroeg met testen omdat ik eigenlijk vrijdag dat moest doen .. maar jullie kennen me.. ik geen geduld heb...
slaapmeisje en de anderen.. Ik eis dat jullie me echt snel volgen hoor!!!! [afbeelding]
*Shirl Geeft iedreen een dikke knuf en KUS*
Jouw tijd komt ook nog wel hoor LW, daar ben ik van overtuigdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:30 schreef LittleWoodstock het volgende:
stiekum ook een traantje plengt.... wil ook zo graag...![]()
![]()
Hier sluit ik me bij aan LW, kom hierquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Jouw tijd komt ook nog wel hoor LW, daar ben ik van overtuigd![]()
Ow Ambertje, ik dacht dat je merendeel slijm had met een pietsie bloed en dat gedurende meer dan een week. Als je echt een flinke menstruatie hebt is de kans inderdaad wel heeeel klein dat je zwanger benquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:16 schreef _amber_ het volgende:
Zou het kunnen dan? Dat ik zwanger ben? Ik bedoel... ik vloei!
Nu word ik onzeker.
Ow, wat een leuke smilie Lois! :')quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:36 schreef Lois het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan LW, kom hier [afbeelding]
Nee ik heb dus geen roodbloed. het is heel veel slijm en dat is bruin. En dus nam ik aan dat dat gewoon ongesteldheid is maar niet zo veel. Eigenlijk is het vanaf het begin ( eerste dag dat ik daar last van had ) zo geweest. Geen bloed maar veel (bruin ) slijm.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ow Ambertje, ik dacht dat je merendeel slijm had met een pietsie bloed en dat gedurende meer dan een week. Als je echt een flinke menstruatie hebt is de kans inderdaad wel heeeel klein dat je zwanger benDan maar hopen dat het heel gauw over is zodat je weer flink aan de klus kunt gaan
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:30 schreef LittleWoodstock het volgende:
![]()
Passmailerquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:10 schreef Renegate het volgende:
Ben potver me wachtwoord kwijt kan me eigen profiel niet veranderen..
Passmailer staat bovenin je scherm in de balk van profiel enzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:26 schreef Renegate het volgende:
paasmailer?? waar vind ik dat?
Meid.. jij ,slaapmeisje EN de anderen moeten me gwoon snel volgen want ik wil dus niet onderaan staan in lijstjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:30 schreef LittleWoodstock het volgende:
![]()
Hoi Slaapmeisje,quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dat meeeeeeen je nietWat grappig zeg, ik zal volgende keer even goed kijken naar de huisjes. Betekent dat trouwens dat je daar dan ook bij de gyn loopt? Misschien hebben wel dan zelfs wel saampjes in de wachtkamer gezeten
Ik ken het gevoel LW aangezien ik al vanaf deeltje 1 meeklets hier en al heel veel meiden heb zien komen en gaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:52 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
maar het lijkt af en toe verdomde snel te gaan, ben soms bang dat ik straks hier in m'n eentje het 2e streepje topic zit te runnen....![]()
Ladybos, we zijn in maart met onderzoeken begonnen daar en zeker de eerste paar cycli moest ik ongeveer 4 x per maand daar zijn vanwege de samenlevingstests enzo. Wij gaan zelf naar de fertiliteitsarts (grrrrrr raar wijf) maar er lopen ook 2 gyns rond (een man en een vrouw) en jah ik hoop zeker dat ik daar weer heel snel weg benquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:42 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Hoi Slaapmeisje,
Ik heb wel bij die gyn gelopen maar was gelukkig heel snel zwanger toen, en na 8 weken wordt je dan weer doorverwezen naar de verloskundige dus nu hoef ik er niet meer heen. Maar kan best dat we een tijdje terug (moet dan ong. in april geweest zijn) tegelijkertijd daar liepenHopelijk ben jij daar ook over 10 weekjes weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |