Oma Duck rouleert grote tijd. Zelfs Dagobert is aardiger, okee hij is vrek, maar niet vals en achterbaks mes in je rug stekend zoals die lelijke eend Katrienquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
Oma duck is idd veel liever en die bakt taarten!![]()
De Donald Duck is educatief dus prima verantwoord....quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat een vreselijke muts is dat, nooit aardig, altijd gemeen, jaloers EN een slet.
Ontelbare malen belazerd ze donald, en nog steeds is hij aardig voor haar, gaat met haar rijden, krijgt pech en ZIJ stapt gelijk bij Guus Geluk in de auto.
Gatverdamme wat een kutwijf.
Ben er mee opgegroeit, en nu ben ik Homoquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:51 schreef Murray het volgende:
[..]
De Donald Duck is educatief dus prima verantwoord....
Het is een schande dat kinderen zulke voorbeelden krijgen voorgeschoteld!quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:07 schreef LowJoe het volgende:
Sjonge,jonge!Waar hebben jullie het over?Zijn jullie nog niet eens je kindertijd ontgroeid??HET IS EEN KINDERSTRIP!
Het is een weerspiegeling van de echte wereld, hier kunnen kinderen iets van leren. Je hebt toch overal wel een "Katrien Duck".quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:07 schreef LowJoe het volgende:
Sjonge,jonge!Waar hebben jullie het over?Zijn jullie nog niet eens je kindertijd ontgroeid??HET IS EEN KINDERSTRIP!
Al die brieven in de Donald Duck van 'oude' mensen die nog graag even willen laten weten dat zij de Donald Duck ook nog lezen doen toch anders vermoeden.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:07 schreef LowJoe het volgende:
De Katrien bestaat nog steeds hoorquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja inderdaad mee eens, ik dacht dat ik de enige was die dat zo stom vond, zal inderdaad ooit wel iets met emancipatie te maken hebben gehad.
Dat zie je ook altijd als die nichtjes van Katrien en de neefjes van Donald er samen in voorkomen, die neefjes worden altijd op hun nummer gezet en vaak door de nichtjes.
Er was een tijdje ook zoiets als een blad Katrien, speciaal voor meisjes, dat slaat toch nergens op Donald Duck is toch ook niet alleen voor jongens
Offtopic: Grrrm vrouwen ook altijd, geemancipeerd als het ze uitkomt.
Nou ik ben ook een vrouw (wow.. onthulling....) en ik vind het ook stom! Katrien is gewoon een ondankbaar wicht en Donald moet dr dumpen! Maar Donald is eigenlijk net zo erg als zij, dus wat dát betreft passen ze wel weer bij elkaar...quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja inderdaad mee eens, ik dacht dat ik de enige was die dat zo stom vond, zal inderdaad ooit wel iets met emancipatie te maken hebben gehad.
Dat zie je ook altijd als die nichtjes van Katrien en de neefjes van Donald er samen in voorkomen, die neefjes worden altijd op hun nummer gezet en vaak door de nichtjes.
Er was een tijdje ook zoiets als een blad Katrien, speciaal voor meisjes, dat slaat toch nergens op Donald Duck is toch ook niet alleen voor jongens
Agree.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoi vrouwquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou ik ben ook een vrouw
wat dacht je van donald...quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:47 schreef Klonk het volgende:
en het ergste de hoer loopt altijd zonder slipje rond
* Aurelium neemt snel weer een aboquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:45 schreef Roeni3 het volgende:
Conclusie: Donald Duck is een blad voor oversexte pedo's en mensen met een fetish voor animal sex.
En ik maar denken dat jij alleen aan gerondofilie deed. :')quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:54 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Aurelium neemt snel weer een abo
Verklaar je naderquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij alleen aan gerondofilie deed.
* Roeni3 mompelt iets over een voorkeur hebben voor opa's en oma's.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:59 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Verklaar je nader :') ... gerondofilie?
ennuh je smiley doet het niet :')
Ik wijd het aan het editen van je postquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:01 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
* Aurelium mompelt iets over een voorkeur hebben voor opa's en oma's.
En idd, mn smiley doet het af en toe niet. Ik wijd het aan FireFox. Niet lievv.
Ze heeft wel een strikquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:26 schreef Djeez het volgende:
Katrien is een domme trien! Ze heeft geeneens tieten, die muts! Maar ook geen onderbroek, wat dan wel weer kinky is. Maar toch ga ik voor Klaartje Kip, dat is pas een moordwijf!
Je moeder ook ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:59 schreef Tiemie het volgende:
Alle vrouwen zijn kuthoeren..
.
Nee natuurlijk niet, lul.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:08 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Je moeder ook ?
Is ze geen vrouw dan ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:09 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, lul.
jawel, maar ze leeft niet meer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:10 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Is ze geen vrouw dan ?
Ooo srryquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:10 schreef Tiemie het volgende:
[..]
jawel, maar ze leeft niet meer.
Juffrouw Baktaart is ook liefquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
Oma duck is idd veel liever en die bakt taarten!![]()
omg, wat een pijnlijke maar hilarische conversatie.. :')quote:- Alle vrouwen zijn kuthoeren.
- Je moeder ook ?
- Nee natuurlijk niet, lul.
- Is ze geen vrouw dan ?
- jawel, maar ze leeft niet meer.
- Ooo srry
Die ken ik niet meer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 02:32 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Juffrouw Baktaart is ook lief![]()
wieie? dacht toch echt dat ik ze allemaal wel kende,of is dat de juf van kk&k?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 02:32 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Juffrouw Baktaart is ook lief![]()
De digitale revolutie laat nog even op zich wachten daar in Duckstad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:05 schreef Nepthys het volgende:
Dat handboek van de Jonge Woudlopers vind ik altijd zo geweldig, dat is gewoon het hele internet in boekvorm
hehe dat plaatje ken ikquote:
Freak.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:31 schreef Aurelium het volgende:
[..]
hehe dat plaatje ken ik
Is van donald duck extra waarin de neefjes gaan spijbelen en naar de bioscoop gaan. Ze dachten dat donald zou gaan picknicken met katrien zoals op dat plaatje alleen heeft donald dus kaartjes voor de film. Katrien wordt boos en donald gaat daarna alleen naar de bioscoop, waarna de neefjes weten te ontsnappen uit de zaal door onder de bioscoop stoelen te kruipen
En die klote kip die constant loopt te stokenquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
die koe vind ik erger.. wat een schlampe
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:19 schreef wolfrolf het volgende:
Om maar te zwijgen over die takkewijffies van een Lizzy, Juultje en Babetje
Katrien ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:12 schreef laidback het volgende:
kvind et niet gek hoor, die donald loopt altijd zonder broek...
Waarom zijn sommige mensen altijd zo grof?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Katrien Duck is gewoon een KUTHOER!
Geloof dat we het daar al over eens waren...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Katrien Duck is gewoon een KUTHOER!
Inderdaad. Een stel tyfussletten.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:10 schreef Zwansen het volgende:
En die grafhoeren van de damesclub mogen van mij ook de kanker krijgen!
Dat is typisch zo'n hypocriete tevenactie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:20 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Katrien ook.
Ik ben alleen grof tegen persone die het verdienen, en Katrien Duck verdient hetquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom zijn sommige mensen altijd zo grof?
Niet iedereen is zoals jouw vriendin.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is typisch zo'n hypocriete tevenactie.
Sure you are.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben alleen grof tegen persone die het verdienen, en Katrien Duck verdient het!
Normaal ben ik erg zachtaardig.
Oiquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jouw vriendin.
[..]
Sure you are.
Waren dat niet de 'Cabaleros' oid?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:11 schreef Minisuisse het volgende:
Je had vroeger ook zo'n strip met Donald Duck, Joe Carioca en.. Panchito ofzo? en die vormden dan gedrieëlijk de .... blablabla... Maar die ownden helemaal hard.. geen katrien in de buurt.. maar ondertussen lekker allemaal gevaarlijke dingen doen en señoritas redden enzo..
Dat was cool![]()
yeahquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waren dat niet de 'Cabaleros' oid?
313quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:05 schreef pfaf het volgende:
Ze is ook alleen maar op geld uit. Ze heeft liever een loser-woerd in een Rolls-Ducks dan een echte woerd als Donald die gewoon met z'n Duckati 333 aankomt.
Correctie Guus, is toch een Gans?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:05 schreef pfaf het volgende:
Ze is ook alleen maar op geld uit. Ze heeft liever een loser-woerd in een Rolls-Ducks dan een echte woerd als Donald die gewoon met z'n Duckati 333 aankomt.
Guus een gans? Gijs, de knecht van oma is een gans, dat zie je dan ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:15 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Correctie Guus, is toch een Gans?
Get your facts straight, Mickey heeft al jaren lang een relatie met Minnie. (Wel opvallend dat zowel Donald als Katrien / zowel Mickey als Minnie niet getrouwd zijn en toch dezelfde achternaam hebben....toeval, of incest gevalletje?)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:33 schreef Strijkplank het volgende:
[..]
Geloof dat we het daar al over eens waren...
offtopic: Hoe zit het nou met Mickey en Goofy? Vind dat ze beide nu wel errug lang vrijgezel zijn...![]()
Kwik, Kwek en Kwak zijn neefjes van Donald én van Katrien....quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Get your facts straight, Mickey heeft al jaren lang een relatie met Minnie. (Wel opvallend dat zowel Donald als Katrien / zowel Mickey als Minnie niet getrouwd zijn en toch dezelfde achternaam hebben....toeval, of incest gevalletje?)
Puk en Max.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kwik, Kwek en Kwak zijn neefjes van Donald én van Katrien....
Hoe dat met die twee muisjes bij Micky en Minnie zit weet ik niet (hoe heten die 2? Max en ...?)
Ik ken ook wel aardig wat mensen die Jansen heten, is geen (niet in alle gevallen) geval van incest volgens mijquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:27 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Get your facts straight, Mickey heeft al jaren lang een relatie met Minnie. (Wel opvallend dat zowel Donald als Katrien / zowel Mickey als Minnie niet getrouwd zijn en toch dezelfde achternaam hebben....toeval, of incest gevalletje?)
Daarom zeg ik ook "toeval...OF...."quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken ook wel aardig wat mensen die Jansen heten, is geen (niet in alle gevallen) geval van incest volgens mij...
Nee en Ja,quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Puk en Max.
Maar ik dacht dat Kwik, Kwek en Kwak de neefjes van Donald zijn, en Lizzy Juultje en Babette de nichtjes van Katrien.
Als je het niet gelooft, dan schrijf je maar een brief naar ome Donald, hijzal wel plaats hebben in zijn brievenbusquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Guus een gans? Gijs, de knecht van oma is een gans, dat zie je dan ook.
das gewoon een manwijfquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:52 schreef Harry_Sack het volgende:
Die Donald is een echte pechvogel.. Die neefjes zijn niet eens zijn kwakjes en Ka-trien loopt maar een beetje op te vallen met die strik op d'r kop.
Ze heeft toch van die uber wimpers zoals elke slet?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:34 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
das gewoon een manwijf
als ze haar strik afdoet zie je haast geen verschil tussen haar en Donald...
volgens mij heeft ze een heel groot geheim...
En maar kwispelen met dat staartje. Net op het moment dat het goed dreigt te gaan, houdt ze de boot afquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:34 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
das gewoon een manwijf
als ze haar strik afdoet zie je haast geen verschil tussen haar en Donald...
volgens mij heeft ze een heel groot geheim...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:15 schreef Samcali het volgende:
Als ze haar mond open doet komt er een kwakje uit, dat zegt al genoeg![]()
was het mevrouw Baktaart, ik dacht juffrouw Baktaartquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:05 schreef Nepthys het volgende:
mevrouw Baktaart, die komt toch alleen maar in Ducktales voor?
Katrien is gewoon een stomme, egoïstische trut die het verdient om door zowel Donald als Guus gedumpt te worden
Dat handboek van de Jonge Woudlopers vind ik altijd zo geweldig, dat is gewoon het hele internet in boekvorm
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:54 schreef NoBody122 het volgende:
Wat is er eigenlijk met zijn ezel gebeurd, die hij vroeger had
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |