Leuk is dat, samen douchen met papaquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:30 schreef LadyS het volgende:
*spammerdespam*
gelukkig maken wij niet zoveel foto's![]()
![]()
Je bent niet de eerste die dat grapje maaktquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:43 schreef Vampz het volgende:
[offtopic] haha sry maar toen ik de naam zag van dit topic moest ik toch echt aan een iets ander soort doel denken van dit topic![]()
graag je foto's verkleinen!quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:04 schreef harrie1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
daniel de jongste van de 3 en 1 van de 2ling
[afbeelding]
vincent de oudste van de 3 liggend
[afbeelding]
vincent ligt lekker
[afbeelding]
synchroon slapen een olympische onderdeel?
[afbeelding]
synchroon slapen een olympische onderdeel in 2024?
[afbeelding]
max de middelste maar oudste van de 2ling
oftewel max en daniel zijn 2ling
Vind je Peter niet leuk ofzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:50 schreef Belana het volgende:
Amber onder de douche met papa(en die is dan bedoeld voor Amber he
)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:00 schreef LadyS het volgende:
[..]
Vind je Peter niet leuk ofzo![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:00 schreef LadyS het volgende:
[..]
Vind je Peter niet leuk ofzo![]()
heeequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:41 schreef Pinjata het volgende:
Wij hebben ook zo'n mooi meiske...
[[url=http://img57.exs.cx/img57/6167/kindekes033.th.jpg]afbeelding][/URL]
Harrie, je kunt van de eerste [img] het beste [img=550] maken, dan gaat het al een stuk beterquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:53 schreef harrie1 het volgende:
[..]
heee
hoe zet je zo'n tumbnail hier?
mijn foto's zijn mega groot
Leuke foto'squote:
behalve dat het bestandsformaat daardoor niet wijzigtquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Harrie, je kunt van de eerste [img] het beste [img=550] maken, dan gaat het al een stuk beter
Nee, dat klopt, maar je beeld gaat niet zo aan het dansen en de pagina laadt sneller. En het legt makkelijker uit dan ècht resizen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:21 schreef Troel het volgende:
[..]
behalve dat het bestandsformaat daardoor niet wijzigt :'(
Ze heeft geen kuiltje in haar gehemelte, maar alleen in haar kaakje zeg maar (dus daar waar haar tandjes komenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:40 schreef bixister het volgende:
geweldige foto's van Amber! die in de douche...en die met de handjes bij de oren, daar moest ik echt hardop om lachen.
heeft ze nou een soort kuiltje in d'r gehemelte of lijkt dat maar zo op die breedlach-foto's?
ah ja dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ze heeft geen kuiltje in haar gehemelte, maar alleen in haar kaakje zeg maar (dus daar waar haar tandjes komen)
Ik heb geen flauw idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:49 schreef bixister het volgende:
[..]
ah ja dat bedoelde ik eigenlijk.![]()
groeit dat nog dicht of moet daar mogelijk iets aan gedaan worden denk je? (of is 't geen probleem als 't zo blijft, dat kan natuurlijk ook nog).
Webshots is leuk, die heb ik hier op mijn werk ook. Ik heb elk kwartier een andere achtergrondquote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:37 schreef Bright het volgende:
Ik gebruik zelf Webshots om Elisefoto's als achtergrond op m'n desktop te zetten (en elk uur een andere) en dus staan al die foto's ook online; kun je nog eens lekkergenieten van de eerste foto's t/m de laatste (Niet allemaal staan ze erop natuurlijk) ...
Hier is de link
Niet als spam bedoeld hoor
Heleboel foto'squote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Webshots is leuk, die heb ik hier op mijn werk ook. Ik heb elk kwartier een andere achtergronden natuurlijk een heleboel foto's in de screensaver
Ik ook, ik heb al die standaardfoto's eruit geknikkerdquote:Op woensdag 18 augustus 2004 08:54 schreef Bright het volgende:
[..]
Heleboel foto'sMaar alleen eigen foto's; ik vind het juist zo leuk om alleen mijn eigen foto's te laten zien, wat het dan ook is. Het is ook heel leuk als de mensen dan zeggen dat ik zo'n mooie Windows-achtergrond heb (Kan ik met trots zeggen dat het een eigen foto is
)
Alleen tegenwoordig (sinds papa-zijnde) weinig tijd meer
mocht je willen!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:17 schreef Bright het volgende:
neem me op als favourite
* steekt tong uitquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:19 schreef bixister het volgende:
[..]
mocht je willen!
Wat bedoel je hiermee? Kun je anderen jouw screensaver laten zien of zoiets? Apart topicje misschien wel handig dan jaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 09:17 schreef Bright het volgende:
Die papa's en mama's zijn toch ook allemaal hetzelfde he
Misschien een idee om jullie webshots ook hier te vermelden? (Of neem me op als favourite, dan zie ik jullie webshots vanzelf) of anders => Nieuw topic?
Ik heb wel even een aparte topic aangemaakt hiervoor: Foto's van je kind als desktop (Webshots)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Kun je anderen jouw screensaver laten zien of zoiets? Apart topicje misschien wel handig dan ja
Huuu! Heb je jezelf wel eens gezienquote:
Ik snap dat wel hoor! Hij ziet daar zo'n leuk jongetje om mee te spelenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:29 schreef bixister het volgende:
geen typisch zomerkiekje maar een van Piet op ontdekkingstocht. natuurlijk vindt ie juist de vuilnisbak en andere dingen waarvan ik liever heb dat ie er niet aankomt het leukst...![]()
en als ik dan 'nee joh, da's bah' zeg, zegt ie vrolijk ook 'bah' maar stoppen ho maar.
Ze heeft er mee leren kruipen! Hij rolde elke keer bij haar vandaan!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:15 schreef Luchtbel het volgende:
Suusje speel je nog wel eens met de rups schatje
Pietje bent zo leuk als je jezelf vindt!
Bo en Janneke
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:13 schreef Jessicaa het volgende:
JolieDie is echt heel grappig.
En dat truitje heeft Janneke ook en volgens mij zag ik Saskia dr ook al mee op een foto
Bij Lara zit ie wel goed geloof ik, dan heeft Saskia gewoon een speknekkiequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:43 schreef E.T. het volgende:
Enne, Caronline, doe ook weer eens foto's van je twee andere meiden? die zie ik niet zo vaak...
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:34 schreef Angelic1 het volgende:
Wat zijn ze lief als ze slapen he?
[afbeelding]
*zucht* Justinquote:
Oeps, je zou bijna denken dat ik er "maar" 2 heb. Deze heeft haren tot over d'r billenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:39 schreef beefcake het volgende:
Angelic wat hebben je kinders ontzettend mooie haren
En mooie koppies ook![]()
mamma mia kanoonnequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:46 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Oeps, je zou bijna denken dat ik er "maar" 2 heb. Deze heeft haren tot over d'r billen
[afbeelding]
tijd voor de verborgen camera'squote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Bij Lara zit ie wel goed geloof ik, dan heeft Saskia gewoon een speknekkie
Ja Britt en Romée willen dus ABSOLUUT niet op de foto... is echt balen, maar ze willen gewoon niet. Of dom, lange neuzen maken enzo. Echt belachelijk, maar zodra ze de camera zien dan houden ze me in de gaten of ik niet toevallig een foto van ze maak. Dat lukt dus niet zo he.
Helaas![]()
Hahahaha... nou ik weet niet of ie op oudere vrouwen valt, maar ze is al 8! D'r zusje is bijna 5, dat komt meer in de richting.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:39 schreef harrie1 het volgende:
[..]
mamma mia kanoonne
wat een schatje
zeg hoe oud is ze?
mijn zoon is 4???
kunnen we niet wat regelen?
ik heb nog wel ergens een stapel geiten kameelen ik graaf in me tuin wel een paar schatkisten naar boven met goud en een kroontje voor haar met parels erop
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:05 schreef Luchtbel het volgende:
Liam wat ben je ontzettend knap
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:25 schreef Luchtbel het volgende:
Nah!
Hij ziet er gewoon uit om van het plaatje af te plukken, echt lief!
*SCHAAM*quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:34 schreef pluisje het volgende:
Oh wat een stoere kindjes allemaal weer, Angel leuk om die van jou weer eens te zien, wat een bossen met haar hebben ze toch!
Wat lijken ze op elkaar! Wat een stoere broek heeft Samara aanquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:37 schreef simoneschop het volgende:
Ik kijk hier al heel vaak naar al jullie mooie kindjes, ik kon het niet laten dus hier ook een paar van mijn kindjes, joey van 6 jaar en samara van 11 maanden.
Heel misschien zie ik je maandagquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:20 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
*SCHAAM*We moeten nog steeds op kraamvisite, maar op de een of andere manier komt het er maar niet van... we spreken gauw iets af okay?
Ik haal gewoon 2 namen door elkaar, wat erg he?quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:35 schreef Luchtbel het volgende:
Lois, Wie is Thomas![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:39 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik haal gewoon 2 namen door elkaar, wat erg he?![]()
![]()
sorry pluisje![]()
Ik zag het vanmiddag!!quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:34 schreef Luchtbel het volgende:
Suus da's echt groot worden Tjek het pakje dat Jolie aan heeft...
Zoë je kijkt ontzettend wijs!
Ja heel hardquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:38 schreef beefcake het volgende:
Jolie, is dat de bloem waarmee je zo goed kan slaan?
67 cm lang (=bovenste groeilijn), hoofdomtrek 41.2 (=gemiddeld) en gewicht 6735 (=gemiddeld) >> vandaar de wat buitenproportionele verhoudingenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:52 schreef Luchtbel het volgende:
Junahmet je mooie ogen
![]()
Tan hoe lang is ze nou?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:48 schreef Tan het volgende:
[..]
67 cm lang (=bovenste groeilijn), hoofdomtrek 41.2 (=gemiddeld) en gewicht 6735 (=gemiddeld) >> vandaar de wat buitenproportionele verhoudingen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:50 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jolie is 63 cm![]()
Toen is ze niet gemeten, maar ze was al erg lang, ze woog 4 kilo en ik kon me de volgende morgen niet herinneren hoe ze eruit zag, ik wist alleen nog dat ze 4 kilo woog. Toen keek ik en toen bedacht ik me waar is al het spek??? Maar ja 4 kilo op 60 cm ofzo is natuurlijk niet zo gekquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:21 schreef Tan het volgende:
[..]![]()
Wat was ze bij de geboorte dan
![]()
Dan was ze vast al extreem lang bij de geboorteof ze heeft een absurde groeistuip doorstaan
Tjeempie nou, dat is echt extreem hoor. Mijn kindertjes waren allemaal rond de 50-51 cmquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Toen is ze niet gemeten, maar ze was al erg lang, ze woog 4 kilo en ik kon me de volgende morgen niet herinneren hoe ze eruit zag, ik wist alleen nog dat ze 4 kilo woog. Toen keek ik en toen bedacht ik me waar is al het spek??? Maar ja 4 kilo op 60 cm ofzo is natuurlijk niet zo gek
Nee ze heeft namelijk trui maat 50/56 en broek maat 62quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:50 schreef Tan het volgende:
[..]
Tjeempie nou, dat is echt extreem hoor. Mijn kindertjes waren allemaal rond de 50-51 cm
Best lastig, kon je al je kleertjes 56 meteen wegdoen
Ik had al bedacht om dat ding met elastiekjes aan z'n oren vast te maken want hij kukelt steeds uit z'n mondjequote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:43 schreef beefcake het volgende:
Morris![]()
En die speen is echt belachelijk groot![]()
Dylan heeft hem ook, maar vindt hem niet fijn.
Ik heb hier zo'n koekadoekje! Ga gelijk testenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:43 schreef Tan het volgende:
Wat ben jij een droppie Morris! Een spuugdoekje door de ring halen en de speen blijft beter op z'n plek, daarnaast kunnen ze 'm sneller zelf terugstoppen. Je hebt ook speciale spenedoekjes, o.a. van het merk Koeka, die zijn erg leuk, ik vind het bijna jammer dat Junah geen speen heeft, zo leuk zijn die doekjes
[afbeelding] van de site van ikenik geplukt
Waardoor spontaan zijn zwembroek afzakte...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:57 schreef pluisje het volgende:
En toen ging papa in zijn wangen knijpen
[afbeelding]
Ja, op die onderste zekerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:01 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Waardoor spontaan zijn zwembroek afzakte...
Wat een lekker kereltje is het. Lijkt op zijn moeder![]()
Vooral op die onderste fotoquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:01 schreef Angelic1 het volgende:
Wat een lekker kereltje is het. Lijkt op zijn moeder![]()
Ach het valt mee. Het ding staat gewoon in de kamer en af en toe wil ie er eens op rammen.. Gelukkig maakt het niet eens zo'n hard kabaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:38 schreef Jessicaa het volgende:
TobiasDie laatste foto is heeeel leuk
Allemaal leuke foto's weer.
Enne nu vind je t drumstel vast nog leuk.......![]()
Plat??????quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
is janneke dr haar nou eindelijk plat?
Ik gun anderen ook een kansquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
is janneke dr haar nou eindelijk plat?
enne.....rewimo, moet jij niet een vraag beantwoorden in trivia?
jij bent lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik gun anderen ook een kans
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:11 schreef Jessicaa het volgende:
[..]
Plat??????Soms, maar vaak piekt het nog op
[afbeelding]
Coolbabe wij moeten ook eens meeten hoor!!!!
Honey Bzzzzquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:59 schreef lady-wrb het volgende:
wat zijn dat voor dingen jessie? van die sprinklins ofzo?
Ik hoop dat het een beetje te zien is. Ze staan trouwens nu al scheefquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:43 schreef Belana het volgende:
foto!![]()
Beter nu schots en scheve tanden met grote spleten en alles wat nog meer lelijk is, dan straksquote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:39 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een beetje te zien is. Ze staan trouwens nu al scheef
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:58 schreef Tan het volgende:
tandjes van Dylan
Junah, eenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:22 schreef Tan het volgende:
[afbeelding]
Junah kan al knipogenKnap hè
je kan altijd nog paars, rood of groen nemenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:21 schreef moussy het volgende:
Ik heb dus zo de hele dag voor lul gelopen met een kraaiende tubbie in mn wagen. Van het weekend eerst maar eens op jacht naar een ander kleurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |