Ik pas de titel ff aan!
Paspoortje meenemen dus.
quote:de zoutmijnen geweest. zokopane geweest...stukje tetra, gehad...alleen...Ik heb nog nooit van Morskie Oko gehoord. Wat is dat precies? ik was geloof ik 10 toen ik hier geweest ben!
Op zondag 11 mei 2003 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Zoutmijnen van Wieliczka zijn vlakbij en staan op de UNESCO World Heritage List dus daar moet je wel ff heen. Zakopane is leuk als basis, maar daarvandaanmoet je natuurlijk de Tatra in. Zeker naar de herberg bij Morskie Oko is het een eitje. Daarna wordt het lastiger, maar nauwelijks meer mooier. Morskie Oko is echt ZO MOOI
![]()
quote:Gezellige kroegen en disco's? Daar zijn er ook veels te veel om op te noemen (+-200 pubs alleen al rondom het marktplein).
Op zaterdag 10 januari 2004 21:50 schreef Hodja het volgende:
Ik hoor niemand over de gezellige kroegen en disco's in Krakow, bij deze dus! Ik ga bv graag naar de Kredenz en The Music Pub
quote:Zijn dit de enige grootste? Hebben zij ook engelse website-s want met google vind ik ze wel, alleen mijn pools is dermate slecht, dat ik er geen snars van begrijp.
Op dinsdag 9 december 2003 10:00 schreef richard80 het volgende:
In Polen heb je veel hypermarkets.Er zijn hier TESCO, GEANT, AUCHAN dit zijn de grootste in Polen,
quote:En is het leuk geweest?
Op vrijdag 2 januari 2004 14:00 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Lief aanbod !
Maar nee, helaas. Ik vertrek over anderhalf uur, en kom morgen aan in Krakau, om daar tot de 11e te blijven...
.
Over op elke straathoek pinautomaat/wisselkantoor gesproken. De binnenstad van Utrecht is verdomme nog slechter bedeeld !
Lekker slimquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:14 schreef Vertical het volgende:
paspoort is nodig, zelf gemerkt toen we de grens niet overkwamen
Ik heb dat ook eens gezien bij 2 Nederlandse meiden bij de Tsjechische grensquote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:32 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Lekker slim![]()
Doet denken aan de Sovjet-Uniequote:Op donderdag 8 januari 2004 20:05 schreef Liejannuh het volgende:
Internationaal paspoort!Klinkt lekker dubbel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |