abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:31:52 #51
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_26445003
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:47 schreef Elefes het volgende:Helaas hadden we de eerste paar dagen niet zo'n mooi weer. Rond de 15/20 graden en geen zon, 's avonds koelde het verder af en was het echt koud (aangezien ik geen dikke jas mee had genomen). Gelukkig werd het na een paar dagen mooi weer, erg mooi weer zelfs Dus toch nog lekker kunnen zwemmen en zonnen.
ik was zo slim om te vergeten een jas mee te nemen nou dat heb ik 's avonds geweten ook. vaak in n stom trainingsjack met een dikke trui aangelopen
pi_26566333
Hoi,

Ik vraag me af of iemand van jullie wel eens naar Hongarije op vakantie is geweest ?

Wij gaan in juli Naar Hongarije naar Balatonfoldvar, we zijn daar nog nooit geweest en vraag me afwat jullie ervaringingen daar waren, en wat moeten we zeker gaan bekijken?
en waar moeten we op letten?
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
pi_26583756
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:31 schreef SouthernSun het volgende:

[..]

ik was zo slim om te vergeten een jas mee te nemen nou dat heb ik 's avonds geweten ook. vaak in n stom trainingsjack met een dikke trui aangelopen
Ik had 2/3 shirtjes, een trui en een spijkerjasje (dat was mijn "jas") over elkaar aan.. En het dan nog koud
Het vervelende was dat de douche ook niet erg warm was, dus je koelde steeds maar af en kon nergens opwarmen...
Maar gelukkig duurde dit maar een paar dagen.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_27382998
Wij gaan dit jaar ook naar SioFok! Appartement via 538Beachmasters, 17 dagen heb er zin an!! Nog meer mensen die gaan op Fok?!
pi_27385315
heej prutsah
wanneer ga je??
pi_27386183
We gaan 4 juli!!
Gaan jullie ook?
pi_27630972
Cool!! Gezellig!
  zondag 5 juni 2005 @ 15:27:50 #58
43185 Tr0ublegum
How Bizarre
pi_27646113
Wij gaan de 11e

ben wel benieuwd naar het weer daar.. 'sn achts zou 't dus flink afkoelen, maar overdag wil ik wel lekker warm hoor lekker buiten zitten, potje pokeren, biertje erbij en daarna lekker op stap, ik heb 'r zin an
watch like nobody's dancing
  zondag 5 juni 2005 @ 16:37:11 #59
75914 BesjeCom
http://www.moviexp.nl
pi_27648112
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 02:04 schreef JPM01 het volgende:
...
voor 840HUF had je al een big mac menu bij de mac
.....
Je gaat daar toch niet bij de Mac eten
Traditioneel eten is daar echt heel lekker.
Altans het eten van de moeder van m'n vriendin is echt superr lekker
pi_27781849
http://www.sionet.tk/

iets meer info voor de mensen die naar siofok gaan. iig goed laten merken dat je geen duitser bent heb ik begrepen
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:00:53 #61
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_27784175
wel leuke site, staat aardig wat informatie bij.

de temperatuur is snachts vrij laag, overdag is het vaak wel goed te doen
pi_28118193
kga naar hotel CLUB SIOFOK*** samen met mn vriendin en 2 vriendinnen van haar!!

iemand al wel eens daar geweest?!
pi_28135722
Hai ik was aan het googlen voor meer info over siofok en kwam hier terecht!
ik ga deze zomer de resident dj van de palace uithangen, omdat die hongaarse djs daar niet echt op dezelfde golflengte zitten als de nederlandse en duitse toeristen.
DUS als jij in siofok ben in de periode van 6 juli tm 24 aug kom gezellig langs in de club van de palace, drop je eigen cds of whatever met je naam erbij en dan komt het allemaal goed.

ik heb nog voor de mensen die niet weten hoe de palace is wat fotos van hun site op een weblogje gezet: http://fuser.web-log.nl
  woensdag 22 juni 2005 @ 19:05:04 #64
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_28141039
Hey prima man, volgens mij wordt het super gezellig in de Palace! Ziet er goed uit.

Als je gewoon lekkere dance draait met af en toe wat feestnummers er tussen zul je me vaak tegenkomen!
Gourmetten of steengrillen?
pi_28147647
hehe is goed maar ik ga me niet verlagen tot skihut heur, maar blij hardhouse achtige dingen heb ik zeker
pi_28148929
mooi geen feestnummers, want dan ben ik pleite.. Ik kan veel hebben qua muziek,maar bij mij mot je niet aankomen met toet toet toeter op m'n waterscooter
pi_28154797
hehe komt helemaal goed, kheb er ook goed zin in
pi_28178101
Ik ben net een 3 dagen terug en stuit net op dit topic .

Ben samen met mn vriendin geweest (geboren Hongaarse, in Vészprem om precies te zijn, 20 minuutjes van Balatonfüred af, oftewel de noordkant die beduidend rustiger is). Vond het best goed te doen. Beetje rondgetoured, beetje aan het meer gelegen, Boedapest gezien (wat ik dus wel een mooie stad vond, als je de plekjes weet ). Ik heb me prima vermaakt en het was goedkoop, vooral omdat ik niks voor de accomodatie heb betaald; we sliepen gewoon in het huis van de ouders van mn vriendin die dat daar nog hebben staan. Verder kost eten daar echt niks en is de Tesco een geniale hipermarkt; je kan er alles krijgen, 24 uur per dag, 7 dagen in de week . 'S nachts shoppen voor nieuwe cilindersloten wanneer je om 11 uur 's avonds er achter komt dat de tas van je "schoonmoeder" is gestolen met haar huis sleuters daarin is niet grappig .

Begin Augustus ben ik er misschien weer voor een paar dagen, daarna door naar Kroatië .
pi_28178146
Ik ben vorig jaar in Boedapest geweest. Best een mooie stad, maar ik vond het behoorlijk brakkig (lees: Oostblokkerig). Bratislava was wat dat betreft veel Westerser.
pi_28220902
Zijn er nog bepaalde plaatsen/dingen die je absoluut gezien moet hebben, voordat je Hongarije weer verlaat? Ondanks dat we in Siofok zitten, zijn we toch wel van plan om er een paar keer op uit te gaan met de trein bv.
pi_28226864
en is het makkelijk om van boedapest naar hongarije te komen met openbaar vervoer ofzo? of moet ik een busje regelen ofzo ? heb wel wat shit als platen/cds/kleding etc bij me
pi_28226906
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 17:36 schreef fuserfuser het volgende:
en is het makkelijk om van boedapest naar hongarije te komen met openbaar vervoer ofzo?
Heel makkelijk Je stapt de bus in en meteen weer uit
pi_28231345
Van Budapest naar SIOFOK gaat een trein, is niet zo heel duur..
pi_28248515
ok relaxed, prijzen ongeveer?
heb geen zin om net zoals in tjechie weer me hele bruidsschat te ruilen!
pi_28273316
Van horen zeggen, erg ruim genomen, tussen de 8 en 20 euro voor een enkeltje.

[edit] http://plannerint.b-rail.be/bin/query.exe/n?S=Budapest!&Z=Siofok!&start=1&L=nsnl
Trein rijdt ieder uur of vaker. [/edit]

[ Bericht 32% gewijzigd door Prutsah op 27-06-2005 14:46:57 ]
pi_28280651
Ik ga de 1e week van augustus waarschijnlijk naar Budapest met me vader
Hoe zit het nou met het weer in augustus?
Ik heb ergens gelezen dat er veel regen kan vallen in die maand
En heeft iemand nog tips qua Hotels en dergelijk?
pi_28308931
Klote F1 is dat weekend in Hongarije dus alle hotels vol
Moet ik maar vragen of ik een week later virj kan krijgen
  zaterdag 2 juli 2005 @ 03:31:17 #78
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_28406302
Mooi dat er veel Fokkers gaan dit jaar.

Ik ga zelf met 5 vrienden op 11 juli via GoGo (met de bus) vanuit Groningen.
Vandaag papieren gehad met vertrektijden etc.

Heb er zin in!
pi_28408184
mijn ouders zitten er nu...60 ct voor een pilsje haha daar doen we het voor
pi_28411379
ik heb net mn Peter Langhout papieren binnen gekregen =) heb er zin an! volgende week vrijdag om 10 uur vertrekken we v.a. tongelreep...

ik dacht dat je maar 17uur er over reed.. dwz. dat je midden in de nacht aan komt (spanje kom je in calella toch rond 8 / 9 uur aan?)
pi_28413987
Railgunner, dan zit ik waarschijnlijk bij je in de bus! wij vertrekken vanuit zuidlimburg, dus wel een uurtje of vijf minder bussen haha
pi_28496841
disco E-klub in Budapest lijkt me leuke uitgaansgelegenheid

pi_28505320
Ik ben zaterdagnacht vertrokken.

05.00 weggereden (Nunspeet), 16.30 aangekomen in Vonyarcvashegy (Vlakbij Keszthely, Balatonmeer)
Lekker kunnen doorrijden dus.

Weer... deze week geven ze iets minder op, maar goed. Gisteren nog 30 graden en wezen zwemmen, terwijl in Nederland ze ook konden zwemmen

Maar goed, ook bij kloteweer vermaken we ons wel, we hebben alles bij de hand: Supermarkten, auto, internet (2mbit), nederlandse tv (webstream vanaf thuis) en gratis bellen naar NL (Skype) en 3 laptops... hoezo gestoord.
pi_28505994
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:54 schreef abcoude het volgende:
disco E-klub in Budapest lijkt me leuke uitgaansgelegenheid

[afbeelding]
omdat ze er minderjarige binnenlaten of hoe die linkse komt qua leeftijd niet boven de 16 volgens mij
  dinsdag 5 juli 2005 @ 22:14:01 #85
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_28528504
Ah joh, voel je niks van!
pi_28568487
ben me koffers al aan het pakken..vrijdag gaan we wij vertrekken wel pas om 14.30, maaar geeft nix heb er zin in
pi_28648128
Bah van het weer in Hongarije wordt je ook niet vrolijk nu he.. Hopen dat het volgende week wat bijtrekt En ochja, liever de eerste paar dagen slecht weer en daarna goed, dan andersom toch
pi_28648899
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:10 schreef Tr0ublegum het volgende:
Bah van het weer in Hongarije wordt je ook niet vrolijk nu he.. Hopen dat het volgende week wat bijtrekt En ochja, liever de eerste paar dagen slecht weer en daarna goed, dan andersom toch
Nee, niet echt.. Maandag was het nog prima, lekker @ balatonmeer gelegen.

Nu is het bewolkt en nog geeneens 20 graden. Morgen wordt het beter,maar daarna issut weer 3x niets

Naja, gelukkig heb ik hier internet en kunnen we tv kijken dus we vermaken ons wel.

Gisteren regen, en eergisteren nog meer regen en windstoten (we dachten ff dat onze antenne zelfs van t dak zou waaien).

(Zuidkant balatonmeer, zit nu in Vonyarcvashegy, 6km boven Keszthely)
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:33:51 #89
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_28654075
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 11:10 schreef Tr0ublegum het volgende:
je hebt daar helaas geen weerzekerheid.
vorig jaar de eerste 4 dagen alleen maar bewolkt, toen 8 dagen zon en toen weer bewolking en regen
pi_28657362
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 12:01 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

Gisteren regen, en eergisteren nog meer regen en windstoten (we dachten ff dat onze antenne zelfs van t dak zou waaien).

(Zuidkant balatonmeer, zit nu in Vonyarcvashegy, 6km boven Keszthely)
Schitterend, weet precies waar je 't over hebt. Aantal jaren in Siofok geweest (rond F1 tijd), soms ineens van de ene op andere dag stormen e.d., heb daar nog even een middag achter m'n tent aan moeten rennen!
pi_28671665
De 17e vlieg ik met vrienden naar Hongarije, daarna door naar Siofok.
Welke uitgaanstenten raden jullie aan?
Ik hoef niet de hele avond te stampen maar wil wel beetje relaxed kunnen praten met de dames

Waar zitten dus de mooie dames ?
  zondag 10 juli 2005 @ 19:02:29 #92
43185 Tr0ublegum
How Bizarre
pi_28687297
Gewoon mee met de kroegentocht o.i.d.(als je met gogo gaat bijv.) en dan zie je wel waar 't leuk is!

De weersvoorspellingen beginnen overigens weer wat bij te trekken, ziet nu zo slecht niet meer uit!
pi_28688809
Hopenlijk is het weer in augusutus beter
Ga dan naar Budapest en heb geen zin om door het onweer te banjeren
  maandag 11 juli 2005 @ 20:42:32 #94
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_28716996
Inderdaad, wordt gewoon 30 graden zaterdag! En DRIE KEER RADEN wie daar dan op dat moment zit met zijn pilske!! (hint: hij post in dit topic)
pi_28888287
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:54 schreef fuserfuser het volgende:
Hai ik was aan het googlen voor meer info over siofok en kwam hier terecht!
ik ga deze zomer de resident dj van de palace uithangen, omdat die hongaarse djs daar niet echt op dezelfde golflengte zitten als de nederlandse en duitse toeristen.
DUS als jij in siofok ben in de periode van 6 juli tm 24 aug kom gezellig langs in de club van de palace, drop je eigen cds of whatever met je naam erbij en dan komt het allemaal goed.

ik heb nog voor de mensen die niet weten hoe de palace is wat fotos van hun site op een weblogje gezet: http://fuser.web-log.nl
Een Nederlandse DJ..... ja, dat klinkt goed!
Zelf ben ik van 29 juli t/m 6 aug in Siofok te vinden. Het ziet er naar uit, dat we minimaal 2 keer de palace gaan bezoeken.

Die cd's zal ik zeker meenemen.
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_28889352
ben net terug!
Het was super en ik ben kapot
pi_28889920
hej, wij gaan de 25e juli met zijn 12-en naar Siofok. We hebben via GOGO een villa gehuurd. Maar was benieuwd of iemand nog wat tips heeft van wat we mee moeten nemen?....maar ach, als het bier er maar lekker koud is komt alles ook wel goed..
pi_28911933
minpunt: nergens bavaria
oja en ik zou geen dreher drinken...wij vonden het geen van allen te drinken.
Het was wel supergezellig...locomotion is ook leuk alleen na een aantal avonden begin je steeds dezelfde (nederlandse) muziek moe te worden.
tip: bij de watertoren zit een italiaanse eettent die zeker de moeite waard is.
  maandag 18 juli 2005 @ 21:59:39 #99
33117 Erik1
Carpe Aptenodytes!
pi_28924256
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:50 schreef bunniej het volgende:
oja en ik zou geen dreher drinken...wij vonden het geen van allen te drinken.
Dreher valt nog mee, Gösser is erger (Geloof ik, wat ik me kan herinneren van vorig jaar )

Maar voor de rest beviel de vakantie prima, dit jaar gaan we weer (29 jul. 10 dagen)
pi_28929766
quote:
Op maandag 18 juli 2005 21:59 schreef Erik1 het volgende:

[..]

Dreher valt nog mee, Gösser is erger (Geloof ik, wat ik me kan herinneren van vorig jaar )

Maar voor de rest beviel de vakantie prima, dit jaar gaan we weer (29 jul. 10 dagen)
Hier @ lokale discotheek hadden ze gewoon Heineken, lees: hadden, we hebben de hele voorraad leeggezopen met 3 man, die dorps-hongaren drinken vrijwel niets, en bij ons was het gewoon een avondje doortanken..... (Vonyarcvashegy)

Ik hoop dat jullie iig beter weer hebben, hier is het vandaag en gisteren fatsoenlijk geweest (lees: strand enz), vorige week was het bewolkt, regen, onweer, dat soort ellende

En de rest vd week wordt het weer minder, en eind vd week ga ik weer richting huis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')