ik was zo slim om te vergeten een jas mee te nemenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:47 schreef Elefes het volgende:Helaas hadden we de eerste paar dagen niet zo'n mooi weer. Rond de 15/20 graden en geen zon, 's avonds koelde het verder af en was het echt koud (aangezien ik geen dikke jas mee had genomen). Gelukkig werd het na een paar dagen mooi weer, erg mooi weer zelfsDus toch nog lekker kunnen zwemmen en zonnen.

Ik had 2/3 shirtjes, een trui en een spijkerjasje (dat was mijn "jas") over elkaar aan.. En het dan nog koudquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:31 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
ik was zo slim om te vergeten een jas mee te nemennou dat heb ik 's avonds geweten ook. vaak in n stom trainingsjack met een dikke trui aangelopen
![]()

Je gaat daar toch niet bij de Mac etenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 02:04 schreef JPM01 het volgende:
...
voor 840HUF had je al een big mac menu bij de mac![]()
.....

Heel makkelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:36 schreef fuserfuser het volgende:
en is het makkelijk om van boedapest naar hongarije te komen met openbaar vervoer ofzo?

omdat ze er minderjarige binnenlaten of hoequote:Op maandag 4 juli 2005 23:54 schreef abcoude het volgende:
disco E-klub in Budapest lijkt me leuke uitgaansgelegenheid![]()
[afbeelding]

Nee, niet echt.. Maandag was het nog prima, lekker @ balatonmeer gelegen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:10 schreef Tr0ublegum het volgende:
Bah van het weer in Hongarije wordt je ook niet vrolijk nu he.. Hopen dat het volgende week wat bijtrektEn ochja, liever de eerste paar dagen slecht weer en daarna goed, dan andersom toch

je hebt daar helaas geen weerzekerheid.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:10 schreef Tr0ublegum het volgende:
Bah van het weer in Hongarije wordt je ook niet vrolijk nu he.. Hopen dat het volgende week wat bijtrektEn ochja, liever de eerste paar dagen slecht weer en daarna goed, dan andersom toch

Schitterend, weet precies waar je 't over hebt. Aantal jaren in Siofok geweest (rond F1 tijd), soms ineens van de ene op andere dag stormen e.d., heb daar nog even een middag achter m'n tent aan moeten rennen!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:01 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
Gisteren regen, en eergisteren nog meer regen en windstoten (we dachten ff dat onze antenne zelfs van t dak zou waaien).
(Zuidkant balatonmeer, zit nu in Vonyarcvashegy, 6km boven Keszthely)

Een Nederlandse DJ..... ja, dat klinkt goed!quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:54 schreef fuserfuser het volgende:
Hai ik was aan het googlen voor meer info over siofok en kwam hier terecht!
ik ga deze zomer de resident dj van de palace uithangen, omdat die hongaarse djs daar niet echt op dezelfde golflengte zitten als de nederlandse en duitse toeristen.
DUS als jij in siofok ben in de periode van 6 juli tm 24 aug kom gezellig langs in de club van de palace, drop je eigen cds of whatever met je naam erbij en dan komt het allemaal goed.
ik heb nog voor de mensen die niet weten hoe de palace is wat fotos van hun site op een weblogje gezet: http://fuser.web-log.nl

Dreher valt nog mee, Gösser is ergerquote:Op maandag 18 juli 2005 15:50 schreef bunniej het volgende:
oja en ik zou geen dreher drinken...wij vonden het geen van allen te drinken.

Hier @ lokale discotheek hadden ze gewoon Heineken, lees: hadden, we hebben de hele voorraad leeggezopen met 3 man, die dorps-hongaren drinken vrijwel niets, en bij ons was het gewoon een avondje doortanken..... (Vonyarcvashegy)quote:Op maandag 18 juli 2005 21:59 schreef Erik1 het volgende:
[..]
Dreher valt nog mee, Gösser is erger(Geloof ik, wat ik me kan herinneren van vorig jaar
)
Maar voor de rest beviel de vakantie prima, dit jaar gaan we weer(29 jul. 10 dagen)
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |