ik heb het gewoon bij GWK gehaalt op schiphol vlak voor vertrekquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:16 schreef Miss_Candy het volgende:
Is het aan te raden om Hongaars geld van te voren bij de bank te halen?
Of daar gewoon te pinnen?
ik ben vrijdag via Bratislava naar budapest gereist en sommigen kwamen met een identiteits kaart er gewoon doorheenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:51 schreef misteriks het volgende:
![]()
![]()
wat een verschillende ervaringen ivm identiteitskaart en paspoort.
Ikzelf vertrek binnen een week (heb enkel een vervallen paspoort) en ga waarschijnlijk via bratislava naar boedapest...
Gaat dit écht problemen geven??
En via Oostenrijk ?
Hetzelfde probleem ad hongaarse grens met kroatie ??
Ik vond dit een hyperintressant topic , maar ben nu wat bezorgd![]()
ja dat is een groot feestquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:35 schreef TAG-Speedy het volgende:
Helemaal feest als je met 10.000 of 20.000 aan komt zetten
er waren mensen bij die met ID kaart gingen met het vliegtuig en dat was ook geen probleemquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:03 schreef Miss_Candy het volgende:
Ik heb gewoon mijn id kaart (ga dan wel met de bus)
Sinds 1 mei kun je daarmee naar Hongarije.
Heb het ook bij de reisorganisatie nagevraagd en die zeggen dat het geen probleem is.
Maar hoe het gaat als je met het vliegtuig gaat durf ik niet te zeggen.
Had ik dat maar vooraf geweten, ach ja toch maar 7 keer gepint. Ben net terug uit Siofok. Zeer relaxe vakantie gehad en in 2 weken met goed eten en drank 440 euro opgemaakt :p Eten was er echt goedkoop, rond de 1500 forint (6 euro) een complete avondmaaltijd. Uitgaan zat qua prijzen op Nederlands niveau.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:28 schreef SouthernSun het volgende:
bij de abnamro is het 2.25 euro extra per transactie....voor de geinteresseerden
ik heb 360 euro uitgegeven daar, echt maf gewoon. eten idd spotgoedkoop. dat beach party cafe was trouwens echt relaxt. lekker in een luie stoel aan het water. daar hebben we ook vaker gezeten.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:47 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Had ik dat maar vooraf geweten, ach ja toch maar 7 keer gepint. Ben net terug uit Siofok. Zeer relaxe vakantie gehad en in 2 weken met goed eten en drank 440 euro opgemaakt :p Eten was er echt goedkoop, rond de 1500 forint (6 euro) een complete avondmaaltijd. Uitgaan zat qua prijzen op Nederlands niveau.
id kaart is voldoende. tenzij je idd een domme gast aan de grens treft die t niet weet.quote:Op zondag 10 april 2005 15:14 schreef Tr0ublegum het volgende:
Hmm dat van die ID-kaart wil ik eigenlijk ook wel weten.. Ik heb geen paspoort, mahja denk dat als 't persé wel moet, dat 't dan wel zou worden vermeld door de tour operator, of niet dan?
Btw, heeft iemand enig idee van 't weer daar? lekker warm? veel kans op regen?
En dat balaton meer, is dat een beetje schoon? Ik bedoel, ik zwem ook wel in de noordzee en de maasplassen, dus ik ben wel wat gewend, maar fijn helder water zou wel beter zijn!
Nop.. Misschien ga ik er wel nog een keertje heen. Ik ga dit jaar (weer) naar Vonyarcvashegy, km of 6 boven Keszthely. Wel balatonmeer-omgeving dus, maar niet het l'loret-sodom/gemorra van die buurtquote:Op donderdag 14 april 2005 12:25 schreef bunniej het volgende:
zijn er niet meer siofok gangers dit jaar?
Ben vorig jaar in hotel ramona geweestquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:53 schreef bunniej het volgende:
wij hebben ook geboektwe vertrekken 8 juli met xtravel naar siofok. hotel ramona. Iemand ooit in hotel ramona geweest toevallig? Ik heb er in ieder geval zin in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |